Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Sekret notowań Kukiza

Krzysztof Pasierbiewicz, 21.03.2015
W zeszłą niedzielę w Radiu ZET wysłuchałem cyklicznej audycji Moniki Olejnik „Siódmy dzień tygodnia”, w której gośćmi pani Moniki byli: Iwona Śledzińska-Katarasińska (PO), Stanisław Żelichowski (PSL), Jacek Sasin (PiS), Krzysztof Gawkowski (SLD), Jarosław Gowin (PR) i Tomasz Nałęcz (Kancelaria Prezydenta).
Dziś w radiowej Trójce wysłuchałem cotygodniowej audycji „Śniadanie w trójce”. Pani redaktor Beata Michniewicz gościła: Jarosława Gowina (PR), Rafała Grupińskiego (PO), Jerzego Wenderlicha (SLD), Mariusza Błaszczaka (PIS), Henryka Wujca (doradca prezydenta RP) i Jarosława Kalinowskiego (PSL).
Zastanówmy się teraz, co łączy te dwie popularne audycje radiowe.
Po pierwsze. Mają największą słuchalność i uchodzą za najbardziej (czy rzeczywiście?) opiniotwórcze.
Po drugie. Audycji tych słucham regularnie od kilku lat i poza nielicznymi wyjątkami garnitur zapraszanych gości w zasadzie się nie zmienia.
Po trzecie. Główni aktorzy tych radiowych programów to politycy generacji 50 Plus, nierzadko ze wskazaniem na siedemdziesiątkę.
A więc - po czwarte. Znakomita większość zapraszanych gości została ukształtowana mentalnie jeszcze w czasach komuny lub okresie okrągłostołowym, co skutkuje tym, że odkąd pamiętam, owi gwiazdorzy rzeczonych politycznych ustawek mówią mniej więcej jedno i to samo, niezależnie od tego, jaki temat jest brany na warsztat. Powiem więcej, ich celem jest wyłącznie interes partii, którą reprezentują, a sprawy Polski i Polaków nie mają dla nich de facto żadnego znaczenia. Powiem jeszcze więcej – dzieje się tak dlatego, że ci politycy skażeni są nieodwracalnie odstręczającym ludzi młodych „styropianowym myśleniem” niezależnie od tego, jaką partię reprezentują, od lewa, przez środek, do prawa. A to już ani tamten czas, ani tamten język, ani tamte idee i obyczaje.
Objawia się to nudnym jak flaki z olejem i bezproduktywnym wałkowaniem tematów zastępczych, obsesyjnym nawiązywaniem do konfliktów zrodzonych jeszcze za czasów komuny, demagogiczną wirtuozerią, popisami kwiecistej mowy polegającymi na rozbudowywaniu fraz w taki sposób, by potencjalny słuchacz już w trzecim zdaniu podrzędnym zgubił wątek dając sobie każdą ściemę wmówić, a także pozorowaniem sporów politycznych, które są de facto kompletnie jałowym biciem piany.
Tyle wstępu.
Po ostatnim sondażu prezydenckim obrosłą mchem sławy generację wymienionych wyżej polityków najwyraźniej przestraszyły rosnące notowania Pawła Kukiza i całe to towarzystwo rzuciło się na „wtykającego nos do polityki artystę”, - i jak jeden mąż zbluzgało pana Pawła nie zostawiając na nim przysłowiowej suchej nitki.
A nasi polityczni nestorzy zareagowali tak dlatego, iż moim zdaniem z jednej strony zaniepokoili się o własne tyłki, z drugiej zaś ich ciasne myślenie wynikające ze strych nawyków nie pozwala im zrozumieć przyczyny skoku Kukiza w sondażu prezydenckim.
Może się mylę, lecz zaryzykuję tezę, że znam przyczynę wzrostu notowań Kukiza. Otóż moim zdaniem ten niepokorny "intruz" spodobał się w głównej mierze Polakom młodym, którym za przeproszeniem wiszą spory polityczne, które opisałem we wstępie. A zwisają im dlatego, że ich nie interesuje odwieczny konflikt między PIS-em i Platformą, powiem więcej, oni tę anachroniczną i nieżyciową paplaninę w wykonaniu zalatujących zleżałą naftaliną leśnych dziadków po prostu odrzucają, tak, jak organizm obce ciało.
Polityczni oldboje rzucili się na Kukiza, że jest niewyrobiony politycznie, że nie potrafi zdania porządnie zbudować, że jest narwany i chaotyczny.
Lecz prawda jest taka, że Kukiz w sposób "rewolucyjny", albo lepiej "ewolucyjny" radykalnie zmienił kody komunikowania się z ludźmi, czym trafił w gusta młodego pokolenia, które porozumiewa się w języku dla zgredów niezrozumiałym. Bo młodzi chcą, żeby było krótko, zwięźle, na temat, dosadnie, a przekaz był zgodny z formami komunikacji jakie oni preferują. A Kukiz wyraża swoje myśli w takim właśnie opakowaniu. Bez trucia, marudzenia, doradzania, pouczania i moralizowania. Ma być szybko – migawkowo, z podaniem życiowych przykładów, a jak trzeba to ostro i siarczyście.
Podobną ekstrawagancją przed paroma miesiącami porwał młodych ludzi Korwin Mikke i nie byli to bynajmniej bezrozumni gówniarze, bo w wyborach do Parlamentu Europejskiego na Korwina głosowała en mass młodzież uniwersytecka. Na szczęście zawiedli się na Korwinie i teraz przerzucają swe sympatie na Kukiza. I przestrzegałbym przed bezkrytycznym atakowaniem pana Pawła, bo młodzi ludzie są przekorni i takie praktyki mogą być boleśnie przeciw-skuteczne.
Przedwczoraj napisałem krótką notkę pt. „Będę głosował na Dudę, acz roztkliwia mnie ten Kukiz” – vide: http://salonowcy.salon24… .
I okazało się, że notkę tę zarekomendował na Twitterze młody prawicowiec Dawid Wildstein.
Nie wiem, czemu to zrobił, lecz mam prawo przypuszczać, iż spodobało mu się, że ktoś napisał kilka ciepłych słów o Pawle Kukizie.
Myślę, że ten fakt daje wiele do myślenia. Nie tyle w świetle wyborów prezydenckich, co parlamentarnych.
Ciekaw jestem zdania Internautów na ten temat.
Krzysztof Pasierbiewicz (nauczyciel akademicki)
Post Scriptum
Jest niedziela 22 marca 2015, godzina 19.25. Patrzę kątem oka w telewizor i widzę jak młodzi absolwenci naszych uczelni mówią, że chcieliby w Polsce się rozwijać, ale nasze państwo im takich możliwości nie daje.
Patrzyłem na zawstydzoną twarz dziewczyny, która te słowa wypowiadała i pomyślałem sobie, - wyjątkowo złamię żelazną regułę szarmanckości mojego blogu - że tym wszystkim skurw...om, którzy do takiego stanu doprowadzili Polskę, gdybym tylko mógł, nogi bym z dupy powyrywał!
Nauczyciel akademicki, który przeszedł na emeryturę bez żalu, bo już nie chciał przykładać ręki do tego, co zrobiono z polskim szkolnictwem wyższym,
Krzysztof Pasierbiewicz
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 27372
Lektor

Lektor

21.03.2015 18:04

Panie Krzysztofie, gdyby Kukiz był mądrzejszy to wogóle nie kandydowałby na prezydenta, a skupioną wokół siebie młodzież poprowadziłby do głosowania na A. Dudę. Twierdzę z całą odpowiedzialnością, że takiego kandydata jak A. Duda nie mieliśmy od wielu lat i kto wie czy wogóle będziemy jeszcze kiedykolwiek mieć. Dlatego wszyscy jak jeden mąż, także Kukiz, powinniśmy go poprzeć i wybrać na prezydenta. Jest logicznym, że nawet te 4% głosujących na Kukiza może zabraknąć do zwacięstwa A. Dudzie – czy o to walczymy, czy tak powinien się zachowywać patriota ??! Powie pan pewnie, że jak nie to w drugiej turze go poprą. To będzie za późno proszę pana, bo jak się rzucą wyborcy PSL i SLD nie wspominając o innych oszołomach jak chociażby Palikociarnię, to w drugiej turze wybiorą Komoruskiego. My musimy wygrać w pierwszej turze !!! Pytam pana – czy chcałby pan widzieć tekiego zaprzańca nerwowego jakim jest Kukiz prezydentem RP ? Bo ja nie ! To nie są żarty panie Krzysztofie, bo jak ten bull żyrandola nie daj Bóg wygra wybory i będzie prezydentem kolejne 5 lat, to będzie koniec Polski. Czy Polacy to w ciągu następnego miesiąca zrozumieją ? To co słyszę obecnie o powiązaniach Komoruskiego z WSI (synek w SKOK Wołomin) jest jasnym, że to są przestępcy, a ponadto widmo polskiej ziemi i lasów, szybkiego wprowadzenia Euro do Polski i likwidację kopalń – to nic innego tylko koniec tego kraju. Pozdrawiam
Jabe

Jabe

21.03.2015 18:21

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Panie Krzysztofie, gdyby

Te 4% może zabraknąć panu Dudzie do zwycięstwa w pierwszej turze? Wyśrubowane oczekiwanie, powiedziałbym.
Lektor

Lektor

21.03.2015 18:37

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Te 4% może zabraknąć panu

No to powiedziałbyś.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

21.03.2015 18:47

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Panie Krzysztofie, gdyby

"Panie Krzysztofie, gdyby Kukiz był mądrzejszy to w ogóle nie kandydowałby na prezydenta, a skupioną wokół siebie młodzież poprowadziłby do głosowania na A. Dudę..."
------------------------
A jak Pan myśli? Po co napisałem tę notkę? Jest jeszcze opcja, że pan Kukiz odda we właściwym momencie swoje głosy Panu Andrzejowi Dudzie.
"Pytam pana – czy chciałby pan widzieć takiego zaprzańca nerwowego jakim jest Kukiz prezydentem RP ?..."
---------------------
Proszę jeszcze raz zadać to pytanie w eleganckiej formie, a wtedy Panu odpowiem.
Pozdrawiam serdecznie.
ExWroclawianin

ExWroclawianin

21.03.2015 19:34

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Panie Krzysztofie, gdyby

Lektor Absolutnie zgadzam sie z Lektorem na 120% z calym jego bardzo madrym wpisem czyli 120/100!!! Szanowny panie Krzysztofie!!! Sytuacja Polski jest juz tak DRAMATYCZNA ze nie powinnismy sie bawic zapalkami kolo dystrybutora paliwa na stacji benzynowej!!!! Kazdy INTELIGENTNY I MADRY CZLOWIEK (a za takiego pana uwazam, po jego artykulach) a w dodatku polski patriota ktoremu BARDZO ZALEZY na tym aby URATOWAC POLSKE od zlodziejskich platformiano-komunistycznych rak, NIE POWINIEN POPIERAC ROZDRABNIANIA GLOSOW I ODBIERANIA ICH panu dr Andrzejowi Dudzie KTORY MA, podkresle duzymi literami MA JAKO JEDYNY SZANSE WYGRAC Z KOMOROWSKIM w I-ej turze wyborow. Pan Pawel Kukiz jak i inni prawicowi kandydaci moga i NAPEWNO maja WSPANIALY i DOBRY program, ALE NIE MAJA SZANS NA wygranie tych wyborow, wiec napewno odbiora glosy panu Dudzie i Komorowskiemu tez. Rozmawiajmy o PROGRAMACH I NAPRAWIE RZECZPOSPOLITEJ wtedy kiedy pan dr Andrzej Duda WYGRA WYBORY! On jest madrym i otwartym czlowiekiem i NAPEWNO WEZMIE POD UWAGE PROGRAMY swoich prawicowych oponentow. SKONCENTRUJMY sie na tym aby WSZYSCY o prawicowych pogladach ZJEDNOCZYLI SIE WOKOL PANA dr Andrzeja Dudy i ZAGLOSOWALI NA NIEGO! ON MA NAJWIEKSZE SZANSE POKONAC Komorowskiego ktory JEST ZAGROZENIEM DLA POLSKI. Panowie NIE DZIELMY SIE TERAZ TYLKO POLACZMY I ZADEKLARUJMY ZE STAJEMY jak jedna reka za panem Duda...tylko taki scenariusz moze zagwarantowac zwyciestwo Polakow w najwazniejszych dla Polski wyborach nie tylko w 2015 ale i moze w calym XXI wieku. Zrezygnujmy ze swoich ambicji dla dobra wspolnego jakim jest POLSKA!!! Pan dr Andrzej Duda jest bardzo madrym i dobrze wykszalconym w przeciwienstwie do Komorowskiego kandydatem i posiada WSZYSTKIE KWALIFIKACJE z doswiadczeniem wlacznie aby objac urzad Prezydenta RP. John F.Kennedy zostal prezydentem USA 20 Stycznia 1961 kiedy mial 43 lata a i pan dr Andrzej Duda 16 Maja skonczy tez 43 lata wiec jest to moze jakis "znak czasu"...i ja wierze ze pan Duda bedzie NASTEPNYM PREZYDENTEM..... Serdecznie pozdrawiam z New Jersey w USA
Domyślny avatar

wilniuk

21.03.2015 18:29

Dziś czytałem wywiad z P. Kukizem na WP i cały szereg entuzjastycznych komentarzy, deklarujących swój głos w wyborach prezydenckich na Kukiza. Ja widzę tu poważne zagrożenie, jeśli Panu Dudzie zabraknie kilkaset a może nawet kilkadziesiąt głosów do zwycięstwa, właśnie tych, oddanych Kukizowi, to całą naszą nadzieje na poprawę Polski trafi szlag ! To może być koniec naszych marzeń i wysiłków, to będzie skutkować przedłużeniem złodziejskich rządów zdrady narodowej o dalsze 5 lat ! Wtedy Polski już nie będzie. A młodzi czym się charakteryzują ? Brakiem doświadczenia, skromną wiedzą historyczną i polityczną, impulsywnym działaniem bez rozeznania skutków, i to oni mogą załatwić nam taki dołek, z którego już nie wyjdziemy. Bez zwycięstwa Pana Dudy Polskę przegramy ! Czarno to widzę, a tak chciałbym na starość posmakować życia w prawdziwie wolnej, sprawiedliwej Ojczyźnie. Z uszanowaniem i pozdrowieniami Panu K. P.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

21.03.2015 18:56

Dodane przez wilniuk w odpowiedzi na Dziś czytałem wywiad z P.

"Ja widzę tu poważne zagrożenie, jeśli Panu Dudzie zabraknie kilkaset a może nawet kilkadziesiąt głosów do zwycięstwa, właśnie tych, oddanych Kukizowi, to całą naszą nadzieje na poprawę Polski trafi szlag ! To może być koniec naszych marzeń i wysiłków, to będzie skutkować przedłużeniem złodziejskich rządów zdrady narodowej o dalsze 5 lat !..."
-----------------------
Drogi Panie, tak samo jak Pan bym chciał, żeby te wybory wygrał Andrzej Duda.
Ale myślmy racjonalnie.
Jeśli nie wydarzy się  nic szczególnego, nie ma szans na wygraną pana Andrzeja w pierwszej turze.
Kukiz nie walczy o prezydenturę, lecz o wejście do Sejmu w wyborach parlamentarnych na jesieni. Dlatego niezły wynik w pierwszej turze będzie go satysfakcjonował, a w turze drugiej wyborów prezydenckich, we wspólnym interesie może przekazać swoje głosy na rzecz pana Andrzeja Dudy. Proszę na spokojnie rozważyć taką opcję.
Pozdrawiam Pana jak zawsze serdecznie,
Krzysztof Pasierbiewicz
Lektor

Lektor

21.03.2015 20:57

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na "Ja widzę tu poważne

Ta opcja jest złudna ! Może cyfry pomogą panu przejrzeć na oczy: Powiedzmy, że obaj kandydaci Komorowski i Duda mają po 40% głosów w pierwszej turze. Druga tura: na Komorowskiego będą głosować wszystkie Ogórki, chłopy z PSL-u i Paląsiekoty tj razem 8+4+1 %=13%. Na Dudę będą prawdopodobnie głosować wyborcy Kukiza, Kowalskiego, Brauna, no i może Korwina tj. Razem 4+1+2+2= 9% To panu powinno podpowiedzieć, że w pana opcji drugiej tury wygrałby Komoruski. A więc, my musimy wygrać w pierwszej turze !!!
Jabe

Jabe

22.03.2015 00:07

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Ta opcja jest złudna ! Może

„Nie damy rady wygrać z pomocą – wygrajmy bez pomocy”. Uśmiałem się.
Lektor

Lektor

21.03.2015 19:35

Dodane przez wilniuk w odpowiedzi na Dziś czytałem wywiad z P.

Masz zupełną rację !!! A tacy jak m.in. Kukiz czy Braun czy Kowalski nie zdają sobie chyba sprawy z tragedii do jakiej zmierza Polska !!!
Domyślny avatar

felek

21.03.2015 18:44

Nastała wiosna, świat pięknieje, ptaszki śpiewają, do tego sobota, można by gdzieś na piwko, a pan Pasierbiewicz na posterunku, dziś znowu o Kukizie. Więc i ja, rad nierad, siadam na stanowisku komentatorskim. Cóż, robię to dla Polski. Biorę przykład z Pasierbiewicza, który, jak wielokrotnie zapewniał, bloguje tylko dla Polski. Ale ja nie będę dziś pisał o Kukizie, ani nawet o Pasierbiewiczu. Podzielę się natomiast z czytelnikami pewną zagadkową obserwacją. Otóż nie tak dawno, pod pewnym tekstem p.Pasierbiewicza ukazały się następujące, adresowane do mnie komentarze. Podzieliłem je na dwie grupy, A i B. Oto one, cyt.: A. 1. "prymitywizm tzw. profesorów łujotu sięgnął dna, Uj uważa, że wszystko jest w powrządku. Otóż nie panie rektorzyna, jeśli sam pan kłamie .......................kto pana wynajął???????????????" 2."znikaj felek, bo mi korki wysadza, ajk jest tfuj wpis. Poniał???????" 3"nigdy z panem nie polemizowi proszę sie ode mnie odczepić ! ??? B. 1. "Szanowny Panie, Zauważyłam, ze wypowiadał sie Pan wyłacznie na blogu Pasierbiewicza, który o ile rozumiem zakończył działalność. Chyba dobrym obyczajem jest przeprosić, jesli poczuł się Pan urażony. Sama doznałam wielu krzywd i dlatego moje "uczulenie ". Pozdrawiam Pana, życząc zdrowia i dużo DOBRA." Jak Państwo sądzą, czy komentarze A1, A2, A3 i komentarz B1 pisała ta sama osoba? Nie sądzę, żeby ktokolwiek mógł tak uważać. Jest oczywiste, że pisały je różne osoby. Ale, i tu ciekawostka, podpisane były identycznym nickiem. Ten nick to "nauczyciel akad...". Wszelako to jeszcze nie koniec zagadkowych ciekawostek... O tym za chwilę.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

21.03.2015 19:35

Dodane przez felek w odpowiedzi na Nastała wiosna, świat

No comment.
Lektor

Lektor

21.03.2015 19:36

Dodane przez felek w odpowiedzi na Nastała wiosna, świat

Ten jak zwykle - stuknięty !
Domyślny avatar

felek

21.03.2015 20:16

Dodane przez felek w odpowiedzi na Nastała wiosna, świat

Nim wyjawię następną zagadkową okoliczność trzeba zaznaczyć, że "nauczyciel akad..." to jeden z grupy stałych i zawsze popierających Pasierbiewicza komentatorów. Pozwoliłem sobie przejrzeć blog pana KP od początku ubiegłego roku i nie znalazłem ani jednego komentarza "nauczyciela akad..." polemizującego w jakiejkolwiek kwestii z autorem tego blogu. Znalazłem natomiast komentarze, i to jest ta kolejna ciekawostka, w których "nauczyciel akad..." nie jest ani, jak wyżej, nobliwą panią, ani, jak wyżej i do wyboru, jakimś młokosem, ale jest mężczyzną! I nie ma tu mowy o jakimś przejęzyczeniu, ani tzw. literówce, bo forma męska czasowników używana jest w tych komentarzach wielokrotnie, zaś komentarze pisane sa językiem poważnej, dorosłej osoby. Natomiast Pasierbiewicz zwraca się do "nauczyciela akad..." zawsze per "Pani", a nawet "szanowna Pani", bez względu na płeć ujawnianą przez piszącego komentarz. I to też nie jest jeszcze koniec "nauczycielskich akad..." zagadek. O tym za chwilę.
Domyślny avatar

xena2012

21.03.2015 18:49

żaden to sekret.Jak świat światem liczy się pierwsze wejście,a potem bywa róznie.Kiedy powstawały partie np.SP,PJN,Partia Gowina wynik był budujący i zawsze na poczatek dwucyfrowy,potem jakoś malało.Początek kampanii pani Ogórek wskazywał na 8 czy 9%,teraz jest cztery.Zaraz zresztą do procentów pana Kukiza odniesie się yyyeee Nałęcz obrzydzając i obrażając kandydata.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

21.03.2015 19:41

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na żaden to sekret.Jak świat

"żaden to sekret.Jak świat światem liczy się pierwsze wejście,a potem bywa róznie.Kiedy powstawały partie np.SP,PJN,Partia Gowina wynik był budujący i zawsze na poczatek dwucyfrowy,potem jakoś malało.Początek kampanii pani Ogórek wskazywał na 8 czy 9%,teraz jest cztery.Zaraz zresztą do procentów pana Kukiza odniesie się yyyeee Nałęcz obrzydzając i obrażając kandydata..."
----------------
Czas pokaże co będzie dalej. Sam jestem ciekawy.
Pozdrawiam Panią.
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

21.03.2015 18:49

Autor odpowiedział stawiając tezę, która uważam za prawdziwą.
Mam pytanie. Co uzasadnia sformułowanie : "młody prawicowiec Dawid Wildstein" ?
Zgadzam się, że młody, ale jakie deklarowane poglądy, a także, jakie fakty w życiowej i politycznej praktyce Dawida Wildsteina, uzasadniają zaliczenie go prawicowców?  Może o czymś nie wiem ...
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

21.03.2015 19:40

Dodane przez CzarnaLimuzyna w odpowiedzi na Autor odpowiedział stawiając

"Mam pytanie. Co uzasadnia sformułowanie : "młody prawicowiec Dawid Wildstein" ?..."
-----------------
Przecież Pan dobrze wie, że to notka dla inteligentnych. Nota bene notka wisi na Stronie Głównej s24 w kategorii polecanych:
salon24.pl
Pozdrawiam.
smieciu

smieciu

21.03.2015 19:31

Nie wiem czemu tutaj u niektórych panuje jakiś dziwny strach wobec Kukiza. Przecież jego sukces jest w naszym interesie. Im więcej elektoratu przejmie tym lepiej. Ten elektorat i tak nie trafi do PiS! Za to trafi do Korwina lub Ogórek!
Kukiz nie ma szans na drugą rundę co jest dobrą wiadomością dla Dudy. Jeśli ktoś tam w jego sztabie zachował jakieś resztki szarych komórek to powinien iść do Kukika z prostą gadką:
Dogadujemy się w sprawie JOWów i obniżenia progu wyborczego. Przecież można np. zawrzeć jakiś kompromis: np. nie wszyscy posłowie muszą być wybierani JOWowato. Na świecie panują najróżniejsze ordynacje wyborcze. Da się dogadać. Zawrzeć inteligentny sojusz.
Pamiętajmy: Obecna ordynacja preferuje beton! Brak zmian! Obecnie partia nie musi się starać, angażować, wychodzić do ludzi. Bo ordynacja i tak zapewni im stołki!
Ale jeśli byłby mniejszy próg więcej JOWów to trzeba byłoby się w takiej partii sprężyć podjąć wysiłek. Tylko partie z zaangażowaniem, takie potrafiące dotrzeć do ludzi odnosiłyby sukces.
Dla mnie najbardziej uderząjącą, wspólną cechą PO czy PiS oraz ich zadeklarownych wyborców jest traktowanie ludzi jak głupków. Na zasadzie: Tylko Partia, Nasza Partia wie co jest dobre a co złe. Reszta jest zbyt głupia by to zrozumieć. Dlatego każda ordynacja wyborcza uderzająca w Naszą Partię jest zła!
No i dlatego Kukiz jest zły. Mimo że nikt nie ma pojęcia czy np. we wszystkim innym nie poparłby Dudy...

Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

21.03.2015 20:18

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Nie wiem czemu tutaj u

"Dla mnie najbardziej uderząjącą, wspólną cechą PO czy PiS oraz ich zadeklarownych wyborców jest traktowanie ludzi jak głupków. Na zasadzie: Tylko Partia, Nasza Partia wie co jest dobre a co złe. Reszta jest zbyt głupia by to zrozumieć. Dlatego każda ordynacja wyborcza uderzająca w Naszą Partię jest zła!
No i dlatego Kukiz jest zły. Mimo że nikt nie ma pojęcia czy np. we wszystkim innym nie poparłby Dudy..."
--------------------------
No właśnie.
Lektor

Lektor

21.03.2015 21:20

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Nie wiem czemu tutaj u

Mówisz pan, że elektorat Kukiza to albo skrajna lewica albo skrajna prawica ??? A to coć nowego. To zastanawiająca uwaga, i przyznaję, że takie dziwactwo słyszę pierwszy raz. Proszę pana - tutaj nikt nie traktuje ludzi jak głupków, bo ci ludzie są głupkami. No skoro są, to po co byłoby ich jeszcze traktować ? Posłuchaj pan Korwina, który mówi, że tylko ok 15-20% niemal każdej populacji potrafi konstruktywnie myśleć lub myśleć, a w demokracji większość głupków może wybierać głupków do władzy. I na koniec: Nikt nie mówi, że Kukiz jest zły, ale gdyby był mądrzejszy to nie zabierałby potencjalnych głosów i poparłby Dudę. I pyta pan czemu tutaj panuje jakiś dziwny strach wobec Kukiza. Panie, nie strach wobec Kukiza, ale strach przed nieuchronnym końcem Polski gdy wybory wygra Komoruski - czy to tak trudno panu pojąć ??!
gal

ant.an

21.03.2015 19:58

Kukiz roztkliwia Pasierbowicza, a mnie ten metr krawiecki Pasiebowicza, którym odmierza innym ich troskę o dobro Polski.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

21.03.2015 20:16

Dodane przez gal w odpowiedzi na Kukiz roztkliwia

@gal
Błędnie pisane nazwisko jest poważnym nietaktem.
Domyślny avatar

HenrykHenry

21.03.2015 23:09

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @gal Błędnie pisane nazwisko

A przypominam sobie jak pan nie tak dawno z premedytacją przekrecal nazwisko jednego komentatora. Czy jest gdzieś kres pańskiej autokompromitacji ?!.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

22.03.2015 11:22

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na A przypominam sobie jak pan

No comment
Domyślny avatar

cdn

22.03.2015 15:00

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na No comment

Fragment listu pana dr KP do mnie (30 09 2011; wysłany dodatkowo do co najmniej jednej osoby): "Oż ty koszerna sławo filozofii analitycznej. [...]. her Gertrich-Woleński [...]." JW
Domyślny avatar

cdn

22.03.2015 12:50

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @gal Błędnie pisane nazwisko

Pan dr KP celuje w takich nietaktach od dawna. JW
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

22.03.2015 19:45

Dodane przez cdn w odpowiedzi na Pan dr KP celuje w takich

No comment
Domyślny avatar

marekagryppa

21.03.2015 20:05

Szanowny Panie z Korwina się wyrasta to taki szołmen i nigdzie nie zagrzał miejsca. Pytanie czy z Kukiza?Ja znam jeden przekaz - jowy- które mają uleczyć całe zło.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

21.03.2015 20:15

Dodane przez marekagryppa w odpowiedzi na Szanowny Panie z Korwina się

"Pytanie czy z Kukiza?Ja znam jeden przekaz - jowy- które mają uleczyć całe zło..."
-------------------
Jak będzie szansa na ugranie czegoś znajdą się doradcy. Byle z dobrej strony.
Pozdrawiam serdecznie.
Domyślny avatar

marekagryppa

21.03.2015 23:41

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na "Pytanie czy z Kukiza?Ja znam

Przykro ale nie dam mu szansy .Będę głosował na Dudę.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

22.03.2015 11:21

Dodane przez marekagryppa w odpowiedzi na Przykro ale nie dam mu szansy

"Będę głosował na Dudę..."
------------------
Ja również.
Pozdrawiam.
Domyślny avatar

Tarantoga

21.03.2015 20:06

Olejnik---wiadomo! Michniewicz---obdarowana orderem przez Komorowskiego...tez resortowe dziecko. No i szkło kontaktowe wieczorem,bo jak zyc bez ITI,Agory i WSI? Wszyscy "goscie" Stokrotki i Michniewicz,sa młodsi od pana,panie pasierbiewicz!! Lansowanie po raz wtóry Kukiza na NB,to realizacja zlecenia,czy objaw kompletnej głupoty pana K.P.? Albo pan faktycznie nie wie kim był i kim jest Kukiz,albo argument fenicki...no i wersja z głupotą...
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

21.03.2015 20:13

Dodane przez Tarantoga w odpowiedzi na Olejnik---wiadomo! Michniewic

@Tarantoga
No comment
danuta

danuta

21.03.2015 20:34

Rozczulania się ciąg dalszy:
1. Młodzi NIE CHODZĄ NA WYBORY. I nie ma tu nic do rzeczy taki czy inny komunikat, generowany przez takie czy inne pokolenie  - młodym to po prostu zwisa. Młodych trzeba byłoby perfekcyjnie zmanipulować, żeby raczyli w niedzielę wyborczą podnieść dupska i oddać głosy - pod warunkiem, że wiedzieliby, jakie to wybory. I kto jest kto. A nie wiedzą. I się nie dowiedzą. Studenci... są niestety w awangardzie tępoty politycznej. 
2. Ma Pan jakąś propozycję "ostatecznego rozwiązania" kwestii pokolenia 50+? Jeśli tak, to proszę się nie krępować. Mam tylko jedną prośbę - o kompletny zestaw przeznaczonych do odesłania w niebyt.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

21.03.2015 21:58

Dodane przez danuta w odpowiedzi na Rozczulania się ciąg

@danuta
Z całym szacunkiem, ale odpowiadam tylko na poważne komentarze.
Domyślny avatar

felek

22.03.2015 09:00

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @danuta Z całym szacunkiem,

KP odpowiada najchętniej na takie poważne komentarze: "Wielce szanowny i mądry Panie Krzysztofie, jakże słuszne są Pana uwagi...". itp. itd.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

22.03.2015 11:20

Dodane przez felek w odpowiedzi na KP odpowiada najchętniej na

No comment
Domyślny avatar

Kaciszek

21.03.2015 20:45

Bardzo ciekawy komentarz p.Pasierbiewicza i oryginalne ujęcie sprawy kandydatury kogoś spoza Układu na funkcję prezydenta. Czego ja się jednak boję (i pewnie wielu innych wyborców także)? Otóż przez ostatnie 25 lat eksperymentowaliśmy na 150%. Kogo to już przy władzy nie było - był agent SB, jest zdegenerowany opozycjonista, byli samozwańczy wodzowie, był malarz kominów, mamy prowincjonalną lekarkę jako premiera, nawet swego czasu pretendowali dziennikarze i gościu z partii piwnej. Kukiz jest być może wybitną osobowością i napewno znajdującą wspólny jezyk z młodzieżą, być może jest utalentowanym politykiem lub myślicielem. Ale ludzie pamiętają, że jedyne jego realne sukcesy to...piosenki. On nie ma historii politycznej za sobą. Rozumiem, że p.Krzysztof szuka oryginalnych rozwiązań w DRAMATYCZNEJ sytuacji Polski stąd niestandardowy kandydat. Ale prawda jest taka, że przez 25 lat niestety nasze eksperymenty nie doprowadziły do niczego dobrego. Dlatego daję kandydaturze Kukiza dokładnie fifty-fifty, że coś dobrego mogłoby wyniknąć z jego ewentualnych rządów. Ale ryzyko wyboru takiego kandydata byłoby ogromne.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

21.03.2015 21:56

Dodane przez Kaciszek w odpowiedzi na Bardzo ciekawy komentarz

@Kaciszek
Dziękuję za ciekawy komentarz i serdecznie pozdrawiam.
Deidara

Deidara

21.03.2015 21:24

Kukiz wkurza naszych polityków w dużej mierze dlatego, że zamiast masy pustosłowia, która leje się z ich ust, on mówi o jednej, konkretnej sprawie - i dzięki temu zyskuje.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

21.03.2015 21:55

Dodane przez Deidara w odpowiedzi na Kukiz wkurza naszych

@Deidara
"Kukiz wkurza naszych polityków w dużej mierze dlatego, że zamiast masy pustosłowia, która leje się z ich ust, on mówi o jednej, konkretnej sprawie - i dzięki temu zyskuje..."
--------------------
Dziękuję za komentarz i pozdrawiam.
Domyślny avatar

felek

21.03.2015 21:27

I wreszcie trzecia ciekawostka dotycząca komentatora na tym blogu podpisującego się "nauczyciel akad...". Dwie poprzednie, przedziwną umiejętność zmiany płci i wieku, opisałem w komentarzu poniżej. Otóż ów komentator, gorący zwolennik poglądów p.Pasierbiewicza, posiada jeszcze jedną zaskakującą właściwość. A dokładnie jego nick. Jeśli mianowicie kliknie się na ten nick, to miast informacji o użytkowniku tego nicku, pojawia się komunikat: "Strona o podanym adresie nie istnieje". Można to sprawdzić wchodząc w komentarze pod tekstem Pasierbiewicza z 27.02.2015. Przy czym, co ważne, jest tak teraz, było tak 27.02. i było tak wcześniej. Dziwny przypadek, ten "nauczyciel akad...". A może p.Pasierbiewicz coś o nim wie. W końcu - też nauczyciel akademicki...
Domyślny avatar

andzia

21.03.2015 21:39

Dodane przez felek w odpowiedzi na I wreszcie trzecia

Różnica pomiędzy komentarzami A1,A2,A3 "nauczyciela akademickiego" (w stosunku do mnie były bardzo podobne),wynika li tylko od stopnia upojenia napojami z całonocnego.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

21.03.2015 21:53

Dodane przez andzia w odpowiedzi na Różnica pomiędzy komentarzami

No comment
Domyślny avatar

felek

21.03.2015 21:57

Dodane przez andzia w odpowiedzi na Różnica pomiędzy komentarzami

Doceniam Twoje poczucie humoru, Andziu, ale ta sprawa jest trochę poważniejsza. Pozdrawiam. :)
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

22.03.2015 22:07

Dodane przez andzia w odpowiedzi na Różnica pomiędzy komentarzami

No comment
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

21.03.2015 21:53

Dodane przez felek w odpowiedzi na I wreszcie trzecia

No comment
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

21.03.2015 22:03

"Przecież Pan dobrze wie, że to notka dla inteligentnych. Nota bene notka wisi na Stronie Głównej s24 w kategorii polecanych".
a propos inteligencji:
"Często tak bywa, że inteligencja żwawo do przodu wyrywa w jednym zaprzęgu z głupotą".
Od siebie dodam: z pychą również.
Czy to inteligencja przeszkodziła panu odpowiedzieć na moje pytanie? Proszę nie deliberować o jej baraku lub nadmiarze.
Pozycja pańskiej notki na Salonie nie stanowi powodu do przechwałek. Nota bene Salon od dawna jest mętnym nurtem, w którym nie przeczę płyną pod prąd różni nietuzinkowi autorzy.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

21.03.2015 23:04

Dodane przez CzarnaLimuzyna w odpowiedzi na "Przecież Pan dobrze wie, że

Sorry, ale muszę już wyjść na imprezkę. Będziemy witali wiosnę, Jutro odpowiem na resztę komentarzy.
Pozdrawiam.
Domyślny avatar

felek

22.03.2015 08:50

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na Sorry, ale muszę już wyjść na

KP, lat 70, "wyjść na imprezkę", o 23.04., witać wiosnę... Czy jest gdzieś jakiś weselszy blog?:) PS. I fragment mojego wcześniejszego komentarza: "felek 2015-03-21 [18:44] Nastała wiosna, świat pięknieje, ptaszki śpiewają, do tego sobota, można by gdzieś na piwko, a pan Pasierbiewicz na posterunku, dziś znowu o Kukizie." Pan Krzysio się przejął.:)
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

22.03.2015 11:19

Dodane przez felek w odpowiedzi na KP, lat 70, "wyjść na

No comment
Domyślny avatar

manko1492

21.03.2015 22:17

Panie Krzysztofie, z szacunkiem - prawicowiec Dawid Wildstein, to jakiś żart? A Kukiz? Skoro komuruski, czyli człunek antyPOlskiej sekty szechteroPOdobnych paserów, szmalcowników i kłamców, ma podobno 40% to aż dziw bierze, że Kukiz nie ma 400%.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

22.03.2015 11:18

Dodane przez manko1492 w odpowiedzi na Panie Krzysztofie, z

"Panie Krzysztofie, z szacunkiem - prawicowiec Dawid Wildstein, to jakiś żart? A Kukiz? Skoro komuruski, czyli człunek antyPOlskiej sekty szechteroPOdobnych paserów, szmalcowników i kłamców, ma podobno 40% to aż dziw bierze, że Kukiz nie ma 400%...."
-----------------------
Proszę ten komentarz napisać jeszcze raz w eleganckiej formie to Panu odpowiem.
Pozdrawiam Pana.
Domyślny avatar

manko1492

21.03.2015 22:19

PS. Tej radiowej kloaki nie słucham, jeśli przez przypadek, to szybko uciekam.
mada

mada

22.03.2015 09:46

Dodane przez manko1492 w odpowiedzi na PS. Tej radiowej kloaki nie

Też nie słucham. Ale dobrze, że został jeszcze ktoś z na tyle silnymi nerwami, iż jest w stanie to wysłuchać i podać to dalej w wersji dla normalnych ludzi.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

22.03.2015 11:16

Dodane przez manko1492 w odpowiedzi na PS. Tej radiowej kloaki nie

"PS. Tej radiowej kloaki nie słucham, jeśli przez przypadek, to szybko uciekam..."
--------------------------
A ja muszę. Dlaczego? Bo chcę być rzetelnym blogerem, który wie na bieżąco, co mówią zarówno "nasi", jak i "oni".
Pozdrawiam.
Domyślny avatar

cdn

22.03.2015 14:55

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na "PS. Tej radiowej kloaki nie

... chcę być rzetelnym blogerem..." ---------------------- Tzw. usiłowanie nieudolne. JW PS. Będzie "no comment" lub "no comments" lub "no commemts" lub "no commett" lub "no commetta" lub brak jakiejkolwiek odpowiedzi.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

22.03.2015 17:07

Dodane przez cdn w odpowiedzi na ... chcę być rzetelnym

No comment
angela

angela

22.03.2015 07:43

Kompletny odlot p.drKP,w którą stronę???? GLOSUJEMY NA DR ANDRZEJA DUDE!!!!
angela

angela

22.03.2015 08:46

P.Kukiz pompowany przez wrogie Polsce mendia w celu oslabiania prawicy. Jezeli zadeklaruje, ze w razie przegranej poprze, i dołączy do reszty prawicy, to bedzie w 'miarę' wiarygodny, a inaczej, to skolowany,wsiok ↓↓↓. Bo to ani wygladu, ani aparycji na prezydenta, nie mowiac o dorobku i umiejetmosci politycznej Bedzie mial 'doradcow' stu, i megahaos w glowie. Taki to jego sekret.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

22.03.2015 11:15

Dodane przez angela w odpowiedzi na P.Kukiz pompowany przez

No comment
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

22.03.2015 11:14

@do komentatorów, których na prywatny użytek nazywam "ortodoksyjnymi pisowcami"
Państwo chcielibyście, ba! kategorycznie domagacie się ode mnie tego, bym jako bloger prawicowy bezkrytycznie chwalił poczynania PIS i bezgranicznie uwielbiał panów Jarosława Kaczyńskiego i Andrzeja Dudę, nawet jak popełniają czasem drobne błędy.
Państwu nie wystarcza żebym z PIS-em sympatyzował. Państwo dajecie mi wyraźnie do zrozumienia przekaz "Chwal to co w PIS-ie dobre! A jak chodzi o to, co w PIS-ie złe - to morda w kubeł!".
Państwo nie tolerujecie żadnej krytyki PIS, choćby była nie wiem jak konstruktywna. A dzieje się tak dlatego, że po prostu nie rozumiecie istoty krytyki konstruktywnej. Dlatego właśnie ilekroć chciałem coś doradzić, albo konstruktywnie skrytykować byłem natychmiast okrzykiwany zdrajcą, który tylko czeka by wbić nóż w plecy Jarosława Kaczyńskiego, bądź Andrzeja Dudy.
I powiem Wan szczerze, że mnie tacy "pisowcy" przerażają. Powiem Wam jeszcze więcej. Między innymi przez takich właśnie, jak Wy "sympatyków" Prawo i Sprawiedliwość od dłuższego czasu przegrywa wybory.
Tak proszę Państwa nie można podchodzić do sprawy. Bo to od PIS-u odstręcza ludzi, a szczególnie młodych.
 
Bo czytam Wasze komentarze to się zaczynam zastanawiać, czy warto nadal głosować na PIS. Pocieszam się tylko, że ilość „ortodoksyjnych cisowców” z przyczyn naturalnych maleje.
I dlatego zagłosuję na PIS i Andrzeja Dudę.
Pozdrawiam,
Krzysztof Pasierbiewicz
danuta

danuta

22.03.2015 12:39

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @do komentatorów, których na

(...) <<Pocieszam się tylko, że ilość „ortodoksyjnych cisowców” z przyczyn naturalnych maleje. (...)
A to już jest podłe. Godne urbanopodobnych "autorytetów" Trzeciej RP
(...) I dlatego zagłosuję na PiS i na Andrzeja Dudę.>>
Jestem pewna, że ani PiS, ani Andrzej Duda  nie podzielają Pańskiej radości z wymierania starszych pokoleń Polaków. Tym bardziej, że ci "ortodoksyjni CISOWCY" (asekuruje się Pan literówką zupełnie  niepotrzebnie, nikt Pana nie będzie ścigał!) często umierają przedwcześnie, z głodu panującego na "zielonej wyspie".
Andrzej Duda to świetny facet - inteligentny, błyskotliwy, z wrażliwością niezbędną dobremu politykowi.  Proszę się nie podpierać jego nazwiskiem. Chce Pan nadal prowadzić tę haniebną selekcję - Pańska sprawa. Pańska fobia, nieuleczalna jak widać. Ale proszę to robić wyłącznie na własny rachunek!
Domyślny avatar

andzia

22.03.2015 13:03

Dodane przez danuta w odpowiedzi na (...) <<Pocieszam się tylko,

Danusiu,jakby nie było,to "naturalna selekcja" najpierwej obejmie pasierbiewicza :)
terenia

terenia

22.03.2015 13:05

Dodane przez danuta w odpowiedzi na (...) <<Pocieszam się tylko,

@danuta To jest haniebne... "z przyczyn naturalnych maleje" i mówi to 70-letni młodzieniec.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

22.03.2015 14:46

Dodane przez danuta w odpowiedzi na (...) <<Pocieszam się tylko,

No comment
Domyślny avatar

felek

22.03.2015 13:31

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @do komentatorów, których na

Przejrzałem Pana wpisy na tym blogu z ostatniego roku. Rzecz w tym, że większość tych wpisów zawiera nie tylko hałaśliwą krytykę PiS, ale również mniej lub bardziej zawoalowaną pochwałę i reklamę PO, PSL, SLD i JKM. Przekaz zawartości całego Pana blogu jest dla mnie jednoznaczny. Szkodzi Pan polskiej prawicy, czyli PiS. Co więcej, sądzę, że robi Pan to z premedytacją. I nie jestem, drogi Panie, żadnym "ortodoksyjnym pisowcem" jak Pan raczy nazywać krytyków swojego blogowania. A sam fakt, że używa Pan takiego określenia, podobnie jak "mohery" rodem z arsenału propagandowego PO i TVN, wystawia Panu dwuznaczne świadectwo.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

22.03.2015 14:45

Dodane przez felek w odpowiedzi na Przejrzałem Pana wpisy na tym

No comment
terenia

terenia

22.03.2015 13:51

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @do komentatorów, których na

To jest tak jak pisał "troll Felek"--"jestem za a nawet przeciw "W jednym zdaniu autor notki zaczyna się zastanawiać "czy warto nadal głosować na PIS" BY w następnym stwierdzić " I dlatego zagłosuję na PIS i Andrzeja Dudę"
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

22.03.2015 14:44

Dodane przez terenia w odpowiedzi na To jest tak jak pisał "troll

No comment
Lektor

Lektor

22.03.2015 15:04

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @do komentatorów, których na

Cz. 1 Przejrzałem jeszcze raz wszystkie komentarze, i nie znalazłem niczego co wskazywałoby na domaganie się od pana bezkrytycznych pochwał PIS. Jeśli są wzmianki o PIS to takie, że oprócz PIS-u nie ma dzisiaj innej alternatywy dla Polski. Ponadto większość komentarzy to relacje Kukiz – Duda, a nie dyskusja o PiS. Pan sobie możesz oczywićcie nazywać pisowców jak pan chcesz, ale ja nie będę pana odpowiednio nazywał po tym jak m.in. pan i miszkańcy Krakowa wybraliście ponownie „komucha” do władzy w wyszym mieście – Pfujjjj ! Panie, jak pan nie widzi różnicy pomiędzy A. Dudą a Kukizem, to panu już nic nie pomoże, bo jak zauważyłem okulary pan już nosisz. „bezgranicznie uwielbiał panów Jarosława Kaczyńskiego i Andrzeja Dudę, nawet jak popełniają czasem drobne błędy.” No w tym zdaniu to przegiąłeś pan samego siebie. Proponuję żebyś pan przeczytał to jeszcze raz, lub kilka razy – dla pełnego zrozumienia, bo jest ono podobne do tego słynnego zdania „jastem za a nawet przeciw” Wałęsy. jak pan piszesz konstruktywne myślenie pan posiadasz, ale analitycznego rozumowania wogóle – zero ! „że mnie tacy "pisowcy" przerażają. Powiem Wam jeszcze więcej. Między innymi przez takich właśnie, jak Wy "sympatyków" Prawo i Sprawiedliwość od dłuższego czasu przegrywa wybory.” No tutaj to określiłeś się pan całkowicie ! Przykład: PIS przegrał wybory samorządowe w Krakowie (i w wielu innych miastach) przez to, że tacy jak pan lub panu podobni głosowali na PO, PSL i SLD. Mnie przerażają natomiast tacy ludzie jak pan. Wy jesteście zniewoleni komunizmem i ogłupieni polskimi szambomediami !!!
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

22.03.2015 17:06

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Cz. 1 Przejrzałem jeszcze raz

"Przejrzałem jeszcze raz wszystkie komentarze, i nie znalazłem niczego co wskazywałoby na domaganie się od pana bezkrytycznych pochwał PIS..."
-------------------------
Ja miałem na myśli komentarze dodane do moich lotek na przestrzeni ostatnich lat.
"Pan sobie możesz oczywićcie nazywać pisowców jak pan chcesz..."
--------------------------
Ja nie pisałem o pisowcach en mass, lecz o "pisowcach ortodoksyjnych", którzy na szczęście w PIS-ie stanowią jedynie mały, acz bardzo szkodliwy dla całego PIS odłam.
Jeśli Pan tych dwu kwestii nie rozumie, to odnoszenie się przeze mnie do reszty Pańskich komentarzy jest bezcelowe.
Pozdrawiam Pana.
Domyślny avatar

felek

22.03.2015 18:56

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Cz. 1 Przejrzałem jeszcze raz

Fiu, fiu, Lektor, dotąd żarliwy wyznawca genialnych koncepcji politycznych Pana Krzysztoszka ni stąd, ni zowąd, rusza do pryncypialnej krytyki. Tak niespodziewana zmiana miejsca! Co to się stało? I jaki pracowity - część 1, część 2, i to w niedzielę, w porze smacznego obiadku, miast widelcem po talerzu machać stuka w klawiaturę! Cóż za postawa, obywatelska!
Lektor

Lektor

22.03.2015 15:06

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @do komentatorów, których na

Cz. 2 „Powiem Wam jeszcze więcej. Między innymi przez takich właśnie, jak Wy "sympatyków" Prawo i Sprawiedliwość od dłuższego czasu przegrywa wybory.” Nie proszę pana, tutaj wychodzi panu całkowity brak analitycznego myślenia. Pan rozczulasz się Kukizem, a my mówimy, że gdyby ten był mądrzejszy to nie zabierałby głosów Dudzie, bo te głosy będą stracone dla samego Kukiza jak i dla Polski. Przeczytaj pan sobie jeszcze raz co pisze „angela”: „ P.Kukiz pompowany przez wrogie Polsce mendia w celu oslabiania prawicy.” Rozumiesz pan coś z tego czy nie ?! Jeśli nie, to przeczytaj pan sobie jeszcze raz komentarz „ExWrocławianin” z USA – może wtedy zrozumiesz pan, że sytuacja w Polsce jest o wiele dramatyczniejsza od wycia Kukiza na scenie. „Bo czytam Wasze komentarze to się zaczynam zastanawiać, czy warto nadal głosować na PIS.” A głosuj sobie pan na Ogórek jak pan chcesz, podobnie jak WY Krakowianie zagłosowaliście niedawno temu na komucha Majchrowskiego z SLD. „I dlatego zagłosuję na PIS i Andrzeja Dudę.” No panie drogi ?! To zastanawiasz się pan, czy zagłosujesz na PIS – zdecyduj się pan ! I proszę sią na mie nie obrażać, jak pan potrafisz to czynić, bo to jest moja jak najbardziej konstruktywna pana krytyka !
Domyślny avatar

andzia

22.03.2015 17:13

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Cz. 2 „Powiem Wam jeszcze

Ty,lektor,może zrób magisterium z blogu pasierbiewicza.Tytuł zaczerpnij z tego poniżej,no i pamiętaj,że jest to "pudło" (np.ze starego telewizora),a nie cokół czy postument. Krzysztof Pasie... 2015-03-16 [17:05] @ALL URAAAAAAAAA!!! MUSZĘ SIĘ PAŃSTWU POCHWALIĆ, ŻE DZIĘKI @ CDN; FELKOWI, TARANTODZE, ANDZI I TERENI WSKOCZYŁEM NA PUDŁO "NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANYCH" Serdeczności, Krzysztof Pasierbiewicz
Domyślny avatar

krystal

22.03.2015 12:35

@wilniuk Zapomniał Pan (jak i wielu z nas) o tych, którzy liczą głosy. Czy ktoś z uczciwych będzie to kontrolował? Czy bedzie w stanie? Jak dotąd opozycja nie poradziła sobie z przekrętami z poprzednich wyborów.
Domyślny avatar

krystal

22.03.2015 12:40

Dąb zupa dąb, panie Krzychu.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

22.03.2015 14:43

Dodane przez krystal w odpowiedzi na Dąb zupa dąb, panie Krzychu.

No comment
Domyślny avatar

krystal

22.03.2015 15:25

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na No comment

no raczej, noobek :)
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

22.03.2015 16:59

Dodane przez krystal w odpowiedzi na no raczej, noobek :)

No comment
Domyślny avatar

krystal

22.03.2015 18:00

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na No comment

2015-03-21 o godz.23:04 pisze Pan: Sorry, ale muszę już wyjść na imprezkę. Będziemy witali wiosnę, Jutro odpowiem na resztę komentarzy. I widzi Pan, co powoduje topienie Marzanny w całonocnym… Już tylko czkawka.
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

22.03.2015 16:57

@Krzysztof Pasierbiewicz
Przygadał kocioł garnkowi.
Autor, w odpowiedzi na moje pytanie dotyczące Dawida Wildsteina napisał:
"Przecież Pan dobrze wie, że to notka dla inteligentnych. Nota bene notka wisi na Stronie Głównej s24 w kategorii polecanych".
Często tak bywa, że inteligencja żwawo do przodu wyrywa w jednym zaprzęgu z głupotą.
Dodam jeszcze : z pychą również.
Czy to inteligencja przeszkodziła panu odpowiedzieć na moje pytanie? Proszę nie deliberować o jej baraku lub nadmiarze.
Pozycja pańskiej notki na Salonie nie stanowi powodu do przechwałek. Nota bene Salon od dawna jest mętnym nurtem, w którym nie przeczę płyną pod prąd różni nietuzinkowi autorzy.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

22.03.2015 17:12

Dodane przez CzarnaLimuzyna w odpowiedzi na @Krzysztof

@czarna limuzyna
Oscar Wilde często mawiał, że: "największym nieszczęściem jest brak poczucia humoru".
Pozdrawiam serdecznie i udanej końcówki weekendu życzę,
Krzysztof Pasierbiewicz
gracz ogame

gracz ogame

22.03.2015 18:45

Jeśli Pan Szanowny liczy na to, że wyborcy Korwina będą głosować na Kukiza, to jest Pan w błędzie. Oczywiście są tacy co głosują raz na Palikota, innym razem na Korwina, a teraz może na Kukiza lub na Grodzką - bo najbardziej kontrowersyjna. Ale większość zostanie z Korwinem. Korwin to doktryner. Napisał Pan, że liczba ortodoksyjnych pisowców z przyczyn naturalnych maleje. U Korwina zachodzi chyba odwrotne zjawisko.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

22.03.2015 19:01

Dodane przez gracz ogame w odpowiedzi na Jeśli Pan Szanowny liczy na

"Jeśli Pan Szanowny liczy na to, że wyborcy Korwina będą głosować na Kukiza, to jest Pan w błędzie..."
----------------------
Panie Szanowny, ja na nic nie liczę, tylko tak sobie kombinuję, skąd panu Kukizowi przybywa.
Serdeczności!
gracz ogame

gracz ogame

22.03.2015 19:37

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na "Jeśli Pan Szanowny liczy na

Reszta Pana wniosków oczywiście słuszna tj. forma komunikacji Kukiza. Pozdrawiam:)
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

22.03.2015 20:01

Dodane przez gracz ogame w odpowiedzi na Reszta Pana wniosków

@gracz ogame
;-)))
Serdeczności!
Domyślny avatar

felek

22.03.2015 19:19

Lawina komentarzy i komentatorów przykryła mój wpis o zagadkowym, zmieniającym płeć i wiek komentatorze, stronnikiem autora blogu, podpisującym się "nauczyciel akad...". Pan Pasierbiewicz nic nie odpowiedział... Może Echo24 odpowie?
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

22.03.2015 19:43

Dodane przez felek w odpowiedzi na Lawina komentarzy i

No comment
Domyślny avatar

Tarantoga

22.03.2015 20:09

Cytat z pasierbiewicza! "Bo czytam Wasze komentarze to się zaczynam zastanawiać, czy warto nadal głosować na PIS. Pocieszam się tylko, że ilość „ortodoksyjnych cisowców” z przyczyn naturalnych maleje." Panie nauczycielu akademicki...który nie chce przykładać ręki i dlatego poszedł na emeryturę! Zdanie,które zacytowałem,kompromituje pana jako człowieka,jako inteligenta i jako blogera...na 8 portalach. Kim trzeba być,zeby takie coś pomysleć,a co gorsza...opublikować?! Prywatnie panu K.P.powiem...nie życz nikomu śmierci...bo nigdy nie wiadomo,komu pierwszemu z brzegu... I po drugie...jesteś krzysiu...kompletnym idiotą!
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

22.03.2015 20:49

Dodane przez Tarantoga w odpowiedzi na Cytat z pasierbiewicza! "Bo

No comment
Domyślny avatar

cdn

22.03.2015 20:28

Dobre, nawet jak na pana dr KP: Nauczyciel akademicki, który przeszedł na emeryturę bez żalu, bo już nie chciał przykładać ręki do tego, co zrobiono z polskim szkolnictwem wyższym, Krzysztof Pasierbiewicz ---------------------------------- Pewnie mógł nie przejść, gdyby tylko tak postanowił. Tyle tylko, że nikt go nie prosił, aby nie przechodził i przykładał jakąkolwiek kończynę do polskiego szkolnictwa wyższego. JW
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

22.03.2015 20:48

Dodane przez cdn w odpowiedzi na Dobre, nawet jak na pana dr

No comment
Domyślny avatar

andzia

22.03.2015 22:17

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na No comment

Jest prawie 20 komentarzy własnych pasierbiewicza brzmiących "No comment".Teraz chyba chce wyleźć na komin z ich ilością,bo pewnie tak wielkiego pudła już nie ma.
Domyślny avatar

cdn

22.03.2015 23:18

Dodane przez andzia w odpowiedzi na Jest prawie 20 komentarzy

Chyba pędzi po rekord Guinessa w powielaniu jednej odpowiedzi na jednostkę czasu. JW
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

23.03.2015 12:56

Dodane przez andzia w odpowiedzi na Jest prawie 20 komentarzy

No comment
terenia

terenia

23.03.2015 14:16

@Krzysztof Pasierbiewicz Czy nie byłoby lepiej,gdyby Pan po prostu napisał np.Sympatyzuję z PIS-em,lecz jestem członkiem Ruchu Oburzonych (ich kandydatem jest Paweł Kukiz) stąd moje roztkliwienie nad Kukizem.Proste...a Pan dokonuje różnych wygibasów,łącznie z napisaniem komentarza na S24 ,że rozmawiał Pan z Kukizem w 2013 r i podczas tej rozmowy uzyskał Pan informację ....Kukiz chce się porozumieć z Jarosławem Kaczyńskim przy pomocy Wiplera ,który jest kumplem Kukiza. Gdyby tak Pan jasno zdeklarował...wszak wolno Panu wybrać program np.Oburzonych nie miałby Pan tylu "trolli" Pan natomiast się miota,czyni wywijasy intelektualne,nazywa interlokutorów "ortodoksyjnymi pisowcami" po co ? Sytuacja byłaby jasna,klarowna dla Pana i komentujących....a tak to jest "burza",choć każda burza przynosi oczyszczenie. Pozdrawiam mimo wszystko "trollica" terenia
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

23.03.2015 15:51

Dodane przez terenia w odpowiedzi na @Krzysztof Pasierbiewicz Czy

No comment
Domyślny avatar

Dziadek bez dowodu

31.03.2015 03:06

POmidor czerwony albo rużowy Pomidor :)

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Krzysztof Pasierbiewicz
Nazwa bloga:
Echo24
Zawód:
Emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta niezależny, autor, tenisista, narciarz, człowiek wolny
Miasto:
Kraków

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 593
Liczba wyświetleń: 12,630,982
Liczba komentarzy: 30,114

Ostatnie wpisy blogera

  • Niedorżnięta wataha
  • List otwarty do prof. Pawła Śpiewaka
  • A jednak miałem nosa pisząc, że mi nie po drodze z PiS-em

Moje ostatnie komentarze

  • Pamięta Pan jeszcze? - vide: raskolnikow2.files.wordpress.com Serdeczności!
  • @Autor & @ALL   ---   W wolnej chwili zapraszam do lektury - vide: salon24.pl
  • Jacy akademicy, takie uniwersytety - czytaj: salon24.pl

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nieznane oblicze Witolda Gadowskiego
  • Kraków olał post-komuszą subkulturę TVN-u
  • Pytanie prawicowego blogera do posłanki Scheuring-Wielgus

Ostatnio komentowane

  • Alina@Warszawa, Niestety owo PROSTACTWO (skupione wokół Tuska) wróciło do władzy. Że to niewyobrażalne "prostactwo" nie trzeba nikogo przekonywać - kto inny mógłby przyswoić i używać 8* w przestrzeni publicznej do…
  • Beskidzki Góral, Tego platfusa przejrzałem na wylot. Hedonista, wlazłby do doopy, każdemu za kilka kliknięć i marzy o zerżnięciu na boku głupiej dziewoi.
  • keram, Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma !!! Z uporem maniaka  część z nas nie potrafi się zadowolić tym czym dysponujemy , tym co mamy, lecz natychmiast przechodzi do natarcia. …

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności