Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Dr Jerzy Targalski: Koniec europejskiej cywilizacji?

Ula Ujejska, 13.04.2014
Materiałem wyjściowym dla mojej notki jest wstrząsający wywiad dr Jerzego Targalskiego który można odsłuchać w zamieszczonym poniżej filmie.  Wysłuchajcie uważnie co ma do powiedzenia o NAS ten człowiek. Będzie bolało - i ma boleć !  W pełni się zgadzam z tezami postawionymi w tym wywiadzie.


Teza 1
W sprawie smoleńskiej obecna władza wywiązała się wzorowo. Nie z punktu widzenia naszych interesów, tylko w obronie interesów dla których te władze powołano.Zadaniem rządu było: mataczenie, zacieranie śladów, sabotaż i upodlanie ofiar i ich rodzin.

Teza 2
Smoleńsk otworzył długi proces uzyskiwania przez Rosję pozycji dominującej w Europie. Pierwszym etapem jest sojusz Rosji z Niemcami - Polska zawsze w takim układzie przeszkadzała. Wyraził to Putin w pamiętnym przemówieniu na Westerplatte.

Teza 3
Putin samodzierżawca, nie może dopuścić do tego, aby ktoś, kto się zbuntował pozostał bezkarny. Samodzierżawca musi pokazać otoczeniu, że każdy kto podniesie na niego rękę, nie tylko straci życie ale zostanie także upodlony.

Teza 4
Tusk dla Putina jest nikim. Nie prowadzi się żadnych poważnych rozmów z lokajem.

Teza 5
Mam poczucie życia u schyłku epoki. Obserwuję u Polaków rozkład poczucia wspólnoty interesów, wspólnej tożsamości - każdy istnieje dla siebie. Polska Kiszczaka i Michnika spowodowała ten kryzys wspólnoty polskiej - obawiam się że ostatni. Przekonano większość Polaków, że nie opłaca się walczyć o żadne wspólne interesy, bo złodzieje, kanalie, agentura zawsze zwyciężą.


Dokąd zmierzasz Polsko? Jacy jesteśmy my Polacy ?

Nie poruszają nas afery stulecia, nepotyzm, łajdactwo władzy, okradanie upośledzonych i niepełnosprawnych, nacjonalizacja naszych oszczędności, bezkarność ludzi władzy, propagowanie panświnizmu ... a sondaże, jeśli już drgną, to niewiele. Wybieramy wasalizację ojczyzny i tak na prawdę - niewolnictwo.
Czy tak myślimy w masie: To mnie nie dotyczy, niech się martwią ci, co tracą ?
Jeśli tak, to nie mamy przyszłości jako wolny naród.
Ostatnie wydarzenia na Ukrainie, mogą być jakąś nadzieją także i dla nas. Mogą ... ale czy nasz rząd i my społeczeństwo chcemy wesprzeć to dążenie do wolności innego narodu ? Mam wrażenie, że godzimy się na jego wasalizację, że wykonujemy poprzez naszych reprezentantów misję lokaja. Europa i Świat swoje, a Niemcy swoje - i wysyłają na indywidualne negocjacje z Putinem swojego kapitalistę. Niemcy generalnie są przeciwni agresywnej polityce wobec Rosji, a Putin realizuje kolejny podbój. Polski lokaj może jedynie "szczekać" i to nie za głośno, bo Berlin czuwa. Putin rozmawia tylko z tymi, którzy współgrają w jego planie dominacji Rosji i uzależnienia Europy...

Czy to wszystko wskazuje na to, że koniec nas Polaków jest bliski ?

NIE ! Tacy jak ja do ostatniego dnia życia się nie poddadzą i podejmą walkę o inną przyszłość !
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 20662
Losek

Lech "Losek" Mucha

13.04.2014 13:43

Mam od dłuższego czasu wrażenie, że żyjemy u schyłku cywilizacji łacińskiej. Z jednej strony, ze wschodu napiera cywilizacja turańska, od południa nadciąga cywilizacja arabska, która już jest w granicach Europy i Ameryki północnej, a dokonała tego, bezkrwawo, poprzez wykorzystanie naiwności, krótkowzroczności i wewnętrznej słabości, a nawet gnuśności Starego Świata. Zamiast wysyłać żołnierzy, wysłała wiernych... Wydaje się pewne, że takie społeczeństwa jak niemiecki, albo francuskie, są już bezpowrotnie stracone. A My? Nawet jeśli się opamiętamy, to, czy sami coś znaczymy?
Losek

Lech "Losek" Mucha

13.04.2014 13:43

Mam od dłuższego czasu wrażenie, że żyjemy u schyłku cywilizacji łacińskiej. Z jednej strony, ze wschodu napiera cywilizacja turańska, od południa nadciąga cywilizacja arabska, która już jest w granicach Europy i Ameryki północnej, a dokonała tego, bezkrwawo, poprzez wykorzystanie naiwności, krótkowzroczności i wewnętrznej słabości, a nawet gnuśności Starego Świata. Zamiast wysyłać żołnierzy, wysłała wiernych... Wydaje się pewne, że takie społeczeństwa jak niemiecki, albo francuskie, są już bezpowrotnie stracone. A My? Nawet jeśli się opamiętamy, to, czy sami coś znaczymy?
Ula Ujejska

Ula Ujejska

13.04.2014 13:49

Dodane przez Losek w odpowiedzi na Mam od dłuższego czasu

Wielokrotnie w historii udowodniliśmy MY POLACY że nawała wschodniej dziczy nie przejdzie na zachód. Co musi się jeszcze stać abyśmy się obudzili ?
Bo ja wierzę że się obudzimy. Ja wierzę, że tu w Warszawie będzie nasz Majdan i pogonimy tą swołocz tam skąd przyszła.
Losek

Lech "Losek" Mucha

13.04.2014 13:57

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Wielokrotnie w historii

Tak, wielokrotnie dawaliśmy odpór nawale ze wschodu, ale przedtem, nie mieliśmy za plecami kalifatu Brandenburgii, a tak niedługo się stanie. Byliśmy  - opierając się Turkom przez stulecia, i sowietom w 1920 - elementem cywilizacji łacińskiej. A jak ta cywilizacja upadnie, a wszystko na to wskazuje - będziemy sami.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

13.04.2014 14:02

Dodane przez Losek w odpowiedzi na Tak, wielokrotnie dawaliśmy

Może nie do końca będziemy tu sami ... jest nadzieja, że USA pojmują co się tu szykuje w dłuższej perspektywie. My zaś zawsze wierni ideałom, tym ideałom na których zbudowano przecież i przy naszej pomocy USA, będziemy walczyć do ostatniego jeśli tylko zechcą nam pomóc.
Czterdziestu na jednego, to za mało by pokonać wściekłość wkurwionego Polaka  jak śpiewał Sabaton !
Losek

Lech "Losek" Mucha

13.04.2014 14:12

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Może nie do końca będziemy tu

Tak, ten kawałek Sabatonu, jest genialny...
USA, jeśli nie otrząsną się absurdalnej poprawności politycznej, pozornej równości wszystkiego z wszystkim, nie przestaną gloryfikować aberracji w rodzaju tęczowej kultury LGBT i nie zwrócą się ponownie w stronę jedynej prawdziwej religii, same nie przetrwają. A już na pewno Amerykanie nie będą umierać za Gdańsk. Taki naiwny nie jestem.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

13.04.2014 14:20

Dodane przez Losek w odpowiedzi na Tak, ten kawałek Sabatonu,

Nie zgadzam się z Panem. Upadek USA to koniec ludzkości - a w to nie wierzę. Tam nie brakuje, jak w Polsce, patriotów i determinacji w obronie uniwersalnych wartości. Ja wierzę w tę mądrość ludzi uczciwych i sprawiedliwych, zwłaszcza tam w USA. Ja wierzę, że ludzi dobrej woli jest na Świecie najwięcej - i oni nie pozwolą aby ten Świat upadł, aby tacy jak Putin, Hitler i inna swołocz układała nam życie !
Losek

Lech "Losek" Mucha

13.04.2014 15:45

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Nie zgadzam się z Panem.

MĄDROŚĆ w USA? Gdzie, jak gdzie, ale w USA to się akurat mądrość jakoś zawieruszyła, ostatnio. Ja, co prawda nigdy tam nie byłem, ale z tego co czytam, to średni Amerykanin zbyt mądry nie jest. Na arenie międzynarodowej Obama i jego administracja popełnia idiotyzm, za idiotyzmem, dając się ograć jak małe dzieci. Do tego nie wywiązują się ze zobowiązań wobec sojuszników ( tarcza antyrakietowa, offset do zakupu samolotów. i in.). Do tego mają kilku przeciwników, na arenie międzynarodowej ( cały świat arabski, Rosja i - lust but not least - Chiny). Nas konkretnie mają w ..... Wewnętrzne sprawy też podobno nie idą tam najlepiej. Postępuje rozwarstwienie społeczne i majątkowe. Do tego problemy z mniejszościami, które stają się większościami, z którymi całkiem sobie nie radzą. Już teraz liczba prywatnych ochroniarzy przewyższa tam liczbę państwowych policjantów, a to nie wróży dobrze.
Upadek USA jest tylko kwestią czasu, jak wszystko. nic nie jest wieczne, ale jeśli obserwowany teraz odwrót od wiary chrześcijańskiej wraz z wszystkimi innymi absurdami, będzie postępował, to jest to kwestia raczej bliższej przyszłości. 
P.S.
Przez większość swej historii ludzkość istniała BEZ USA...
gorylisko

gorylisko

13.04.2014 23:01

Dodane przez Losek w odpowiedzi na MĄDROŚĆ w USA? Gdzie, jak

spory kawałek czasu historia ludzkości obywała sie bez koła, żelaza prasy  nawet teorii ewolucji wg darwina...
wpływ USA na historie świata zaczął sie od jego powstania... i tylko rósł...
czy może pan wyobrazić sobie historie Europy XX wieku bez USA ?
o upadku USA można mówić, mówić, mówić... tylko to USA jakos upaść nie chce
co więcej, ludzie nadal uciekaja do USA, samobójcy czy masochiści jacyś ?? ;-)
parę lat temu ciągle pipsztolono o upadku USD i co ? gucio...
co wywiazania się wobec sojuszników czyli tarcza rakietowa...
szanownemu panu sie something pojebałoś... problem z tarczą czy offsetem
nazywa się kondonek and co razem ze zdradkiem i innymi służbami które są na pasku berlina i moskwy...
Ula Ujejska

Ula Ujejska

05.12.2014 01:31

Dodane przez gorylisko w odpowiedzi na spory kawałek czasu historia

Ostatnio także Putin przekonuje się, że wpływy USA jednak jeszcze nie maleją :) Wystarczyło tylko wpłynąć na cenę ropy.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

15.04.2014 12:53

Dodane przez Losek w odpowiedzi na MĄDROŚĆ w USA? Gdzie, jak

Dokąd w USA rządzić będzie kastrat nic się nie da zaplanować i zrobić cokolwiek w obronie przyzwoitości na świecie. Podzielam tu zdanie na ten temat komentatorów w tym i w kilku innych wątkach. Ostatecznie jednak USA wezmą w końcu sprawy w swoje  ręce we właściwy sposób - i żadna swołocz typu Putin, nie będzie dyktowała wolnemu Światu swoich warunków. Ja w to wierzę. To jest nasza jedyna nadzieja.
Domyślny avatar

neatus

13.04.2014 14:02

W języku polskim skrót doktor, czyli dr pisze się bez kropki
Ula Ujejska

Ula Ujejska

13.04.2014 14:23

Dodane przez neatus w odpowiedzi na W języku polskim skrót

Jasne. Uprzejmie dziękuje za poprawke :)
Domyślny avatar

krzych311

13.04.2014 19:24

Dodane przez neatus w odpowiedzi na W języku polskim skrót

ale tylko w mianowniku, czyli uwaga jest słuszna co do tytułu, ale już nie treści w 1. akapicie.
Sir Winston

Sir Winston

13.04.2014 17:55

Moja ocena, kim jest Trzymający-Kijek-Z-Końcem-W-Donaldzie, wygląda jednak odmiennie. A opiera się m.in. na składzie Zarządu: Za dużo tu układu wrocławskiego (© by Grzegorz Braun), by przypisywać zwierzchność sowietom. Za dużo też na to specjalnej przyjaźni z Anielą Merkelową. Za dużo hołdów lennych Radsika w kierunku Berlina, by komukolwiek innemu przypisywać zwierzchnictwo nad Zarządem Gubernatorstwa Nadwiślanego. Zgoda natomiast, że spora część jego działań sprzyja Sowietom, weźmy na przykład usłużną postawę Zarządu GW wobec przystąpienia FR do WTO. Albo kwestię faktycznej inkorporacji okręgu królewieckiego do obszaru swobodnego przemieszczania w UE. Wyliczać można by długo.

Dlatego powiedziałbym, zgadzając się oczywiście generalnie z Jerzym Targalskim, że Zarząd Gubernatorstwa Nadwiślanego mianowany został przez Berlin i pod jego kontrolą pozostaje, zaś misja dla Zarządu GW przewiduje ukontentowanie cara Władimira we wszelkich życzeniach wyrażonych i jak największej liczbie życzeń odgadniętych. No i pewnie, że car nie wdaje się z takim lokajem w dyskusje.

A na końcu tej polityki, przyklepanej przecież już w Rapallo, a tak naprawdę to trzy stulecia wcześniej, jawi się Unia Eurazjatycka.

Nie wiem, jak Państwo, ale ja nie chcę się w takim ustroju obudzić.

Pozdrawiam

Józef Darski

Józef Darski

13.04.2014 18:13

Dodane przez Sir Winston w odpowiedzi na Moja ocena, kim jest

Zarząd został mianowany w 2007 roku, więc kiedy rozpoczęto operację kondominium. Sytuacja jest dynamiczna, a Pan patrzy statycznie. Miłość do Rosji z rozkazu Berlina zamienia się w miłość spontaniczną, bo już za dużo kompromatu w Moskwie.
Zdradek jest gotów co godzinę lizać inną dupę: ruską, niemiecką, amerykańską, nie można więc przywiązywać znaczenia do jego wystąpień. Służy każdemu i wszystkim na raz.
Właśnie układ wrocławski to najgroźniejsza ruska jaczejka stworzona przez GRU w czasach stacjonowania tam (tj. na Dolnym śląsku) bratniej armii.
Nie lekceważę czynnika niemieckiego, ale jest on obecnie - inaczej niż w 2007 kiedy doprowadził Kondonka do rządu - jest dość sparaliżowany sytuacją na Ukrainie, która powoduje sprzeczne dążenia.
A propos, Polska kupuje w Niemczech więcej niż Rosja. mamy więc poważną pozycję przetargową, dlatego Berlin, niezależnie od Moskwy musi pilnować by janczarzy byli ukochanymi przywódcami polskich niewolników. Ale to jest zależność ekonomiczna, Rosji zależy na podległości politycznej, a ta dla nas jest gorsza, bo nie można się z niej wyzwolić w sytuacji całkowitego samozniewolenia i samospodlenia społeczeństwa.
Sir Winston

Sir Winston

13.04.2014 18:42

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Zarząd został mianowany w

Zgoda, za czasów przygotowania i realizacji operacji Zjednoczenie, ale w tym właśnie czasie pozwolono Stasi na werbowanie, a te aktywa trafiły potem prostą drogą do BND. Poza układem wrocławskim są też inne przesłanki, jak na przykład agent w środowisku KLD, doskonale funkcjonujący jeszcze w czasach rzekomo wolnej Polski.
Nie twierdzę, że na 100% się nie mylę, choć jestem dość silnie przekonany, podobnie jak widzę sowiecką afiliację rezydenta K. Niewielka różnica zresztą, kto trzyma kijek, jeśli misja miałaby się skończyć sukcesem i faktyczną realizacją doktryny Karaganowa. Rozstrzygnięcie mogłoby przynieść zachowanie Zarządu przy rozjechaniu się interesów zaborców, ale jakoś mi się nie wydaje, by się miała zmienić ta trzywiekowa tradycja.
Radosław S... nie ma co dodawać. Jaki jest, każdy widzi. Zdaje się, że Szpak nie ma już zbyt wielu opcji. Ale kijkiem kręci ktoś konkretny, nie wszyscy naraz.

Pozdrawiam

Józef Darski

Józef Darski

13.04.2014 20:09

Dodane przez Sir Winston w odpowiedzi na Zgoda, za czasów

Z tym agentem STASI to nie tak straszne, pracuje dalej w Gdańsku - dr Detlef Ruser się nazywa. Obracał się w środowisku Kondonka, ale bym tego nie demonizował. Są ważniejsze sprawy. A we Wrocławiu nikt nie miał porównywalnej pozycji jak GRU. Grupa Weichsel miała własną agenturą, ale nie można tego nawet porównywać do KGB.
Domyślny avatar

Valdi

29.05.2014 20:46

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Z tym agentem STASI to nie

O żesz .... Studiowałem z nim na jednym roku ... Zawsze zastanawiałem się dlaczego ten gagatek jest taki ruchliwy. Nie bez powodu :) Ale tam był jeszcze jedem NRD-owiec . Miał na imię Michael. Ten z kolei był nadzwyczaj spokojny. Ciekawe co z nim sie stało ?
goral

goral

13.04.2014 21:51

Dodane przez Sir Winston w odpowiedzi na Zgoda, za czasów

Nie mozna nie doceniac graczy trzymajacych Zdradka na smyczy..Wystarczy pamietac jaka szkole zaliczyl w Waszyngtonie i jaka role ta szkola spelnia.. Nie bez powodow Prezydent Kaczynski otwarcie nim pogardzal i dawal publiczne dowody braku zaufania do niego oraz niedwuznacznie wskazywal jaka role Zdradek pelni w Polsce.. Temat prawdopodobienstwa explozji Prezydenckiego samolotu nad Smolenskiem nabieral w USA rozpedu.Szczegolnie poprzez dzialania Amerykanskich fachowcow Polskiego pochodzenia. Temat w mediach USA wyciszono jak "cieciem noza".. Profesorowie i specjalisci niezaleznej inicjatywy wyjasnienia Katastrofy Smolenskiej znalezli sie w naprawde duzych klopotach..Kilku stracilo prace.. Jedna tylko wiadoma agencja ma taki wplyw na rozwoj i ksztaltowanie sie wydarzen w USA.. Rola zony Zdradka jest tutaj kluczem. Czyli Zdradek wymogl na "partnerach" takie rozwiazanie w uciszeniu tematu Smolenskiego.. W mojej (i nie tylko) opini jest on "lacznikiem" wiadomej strony w Polsce w artylulowaniu interesow tejze strony wobec "partnerow" wymienionych przez pana i Darskiego opcji..
Domyślny avatar

siermięga

13.04.2014 21:36

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Zarząd został mianowany w

Panie Józefie nasze jednostki wojskowe ulokowane były na całym pasie zachodniej Polski tak samo jak kacapskie ,jeśli układ wrocławski to zielonogórski i pomorski nie wspomnę o ścianie wschodniej gdzie mocno promowano pomysł wybudowania drogi tranzytowej do Królewca z pominięciem Litwy."Mała Moskwa" to dzisiaj warszawka[jak zawsze] ze swoimi delegaturami regionalnymi.Zgoda co do tezy ,że Europa się pogrąża i też bym nie chciał ani dla siebie ani dla potomków jej upadku.Doliczając nielegalną i legalną emigrację {Włosi zatrzymali w ciągu jednego dnia 4 tyś nielegałów] to obraz wygląda nieciekawie.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

15.04.2014 14:50

Dodane przez siermięga w odpowiedzi na Panie Józefie nasze jednostki

Potrzebujemy silnych i wolnych od obcych wpływów mediów oraz patriotycznej aktywności: pracy u podstaw. W to trzeba najpierw zainwestować.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

15.04.2014 13:02

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Zarząd został mianowany w

POgłowie nie skorzysta z tej handlowej  "karty przetargowej" wobec Niemiec - bo jak  Zdradek, zechce za nią kupić jakąś fuche w UE lub NATO.
Wie Pan, dzisiaj podpowiadają Ukraińcom że mają się ostro bronić jak chcą przetrwać - może i my powinniśmy skorzystać z tych rad ?
Dosłownie.  Ja myślę, że bez względu na wynik przyszłych wyborów parlamentarnych (wygra PiS), czerwona zaraza i tak będzie dalej rządzić w tym kraju, bo będzie miała w sumie większość - i to byłaby dobra okazja na polski Majdan.
Sir Winston

Sir Winston

13.04.2014 18:40

Zgoda, zarząd Gubernatorstwa realizuje swoje funkcje zgodnie ze zleceniem. Nie jest to zlecenie konstytucyjne wg Konstytucji Republiki Polskiej, która to Republika wraz ze swą konstytucją stanowią jedynie fasadę nieco innego konstruktu na tym terytorium z zupełnie innym porządkiem prawnym. Warto zauważyć, że niejednokrotnie w ostatnich latach dochodziło do jawnego ignorowania (bo przy fasadowości trudno mówić na poważnie o łamaniu) zarówno Konstytucji RP, jak i dalszych aktów prawnych. Weźmy chociaż znany konflikt dwóch prokuratorów generalnych albo niewykonanie sekcji u ofiar Zamachu – to już z jawnym powołaniem się na wymogi prawa FR.
Zamach nie jest jednak przecież pierwszym działaniem Zarządu Gubernatorstwa. Przypomnę tylko incydent z Westerplatte z 2009 roku, czyli konkretnie dopuszczenie przez Zarząd do obrażenia cara Władimira przez Prezydenta Lecha Kaczyńskiego wygłoszonym wówczas przemówieniem. W każdym razie wszystko wskazuje na to, że prawdziwy szef Zarządu Gubernatorstwa uznał zdarzenie za winę Donalda T. w szczególności, a Zarządu – na zasadzie solidarnej. Pamięta jeszcze ktoś, jak spuszczono na 14 dni psy merdiów? Nie sądzę, bo potem na to zdyscyplinowanie (czyli karę za niewykonanie zadania) spadła zasłona merdialnego milczenia. Ale fakty są takie, że merdia traktowały Donalda T... no, może nie tak, jak reprezentantów opcji niepodległościowej, ze szczególnym uwzględnieniem b. Premiera Jarosława Kaczyńskiego, ale Donald T. miał i tak pełne prawo czuć się przez 14 dni jak zbity pies.
Domyślny avatar

krzych311

13.04.2014 19:20

Niestety trudno zanegować którąkolwiek tezę. Jesteśmy społeczeństwem podobnym do okresu saskiego, kondominium jest ozywiste, ze względu na ekonomię jesteśmy w strefie niemieckiej z uwzględnieniem interesów surowcowych rosyjskich. Dla poprawy sytuacji potrzebne są minimum 2 warunki: patriotyczna władza z większością najlepiej konstytucyjną i USA z prezydentem "z jajami".

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Ula Ujejska
Nazwa bloga:
TENDENCYJNY PORADNIK WYBORCZY
Zawód:
Wykształcona z dużego miasta.
Miasto:
Bardzo wielkie miasto nad Pilicą

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 746
Liczba wyświetleń: 11,229,540
Liczba komentarzy: 14,750

Ostatnie wpisy blogera

  • Ku przestrodze
  • Gonić szarańcze!
  • Mam tego dość

Moje ostatnie komentarze

  • Jabe A co, obdarli cię już z futra?
  • Danuta Ja spodziewam się najgorszegp. POtwór zanim zdechnie zrobi wszystko by utrzymać się przy korycie. Gada trzeba szybko dobić.
  • Sake3 Mogą mu skoczyć ... po paczkę fajek do sklepu.

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nasze Credo
  • Nasza odpowiedź
  • ORMO czuwa !

Ostatnio komentowane

  • Es, @nieustannie zaskakiwana rzeczywistością @sakeKto wespół w zespół z obecnymi przy sterach, przez dziesięć lat swoich rządów wytrwale umacniał to "społeczeństwo", że nie ma dla niego życia poza…
  • Ijontichy, sake2020"Proszę więc  nie sądzić,że społeczeństwo będzie reagować na bezrobocie ,drożyznę,rosnącą cenzurę skoro wroga podaje się na tacy."Poza jednym---zgoda. Żadne społeczeństwo!!!! Czego…
  • NASZ_HENRY, ,.,.,., .,. ., Co ma wisieć nie utonie czyli co komu pisane, to go nie minie 😎

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności