Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Kto się boi Ruchu Narodowego? - blokada w "naszych" mediach

elig, 28.09.2013
  "Kto się boi Ruchu Narodowego?" to zarówno tytuł książki zawierającej wywiady z działaczami RN jak i nazwa konferencji, która odbyła się 23 września 2013 o godz. 11:00. Została ona starannie przemilczana przez "nasze media".  Nie jest to pierwsza taka sytuacja.  Ósmego czerwca 2013 był Kongres Ruchu Narodowego.  Napisałam wtedy notkę "Kongres Ruchu Narodowego - cenzura w "naszych" mediach"  /TUTAJ/.  Jak widać "zapis" na narodowców obowiązuje nadal.

  TYLKO portal Solidarni 2010.pl zapowiedział konferencję, a w Salonie 24  /TUTAJ/ i w Prawy.pl /TUTAJ/ ukazały się potem dość obszerne relacje z jej obrad.  Natomiast w piątek 27.09. w najnowszym numerze "Warszawskiej Gazety" /nr 39/2013/ zamieszczono duży artykuł Stanisława Srokowskiego "Kto się boi Ruchu Narodowego? Burzliwa dyskusja, ostre spory".  Autor m.in. uskarżał się na "Gazetę Polską" pisząc:

  "Artykuł Piotra Lisiewicza w GP zaatakował liderów RN, dajac do zrozumienia, że nie mają tu czego szukać, wszak scena polityczna została już dawno podzielona.  A ich pojawienie sie nikomu nie jest potrzebne.  Z kręgów GP wychodziły sugestie, które w dwuznacznym świetle pokazywały inicjatorów nowego bytu imputując im zwiazki z WSI, a nawet z rosyjską razwiedką.".

  Dawniej jednak "GP" przynajmniej informowała o poczynaniach RN. Ostro krytykowała to ugrupowanie, ale to jej prawo.  Obecnie obowiązuje przemilczanie.  Wynika to prawdopodobnie z tego, że PiS uznało RN za swego przeciwnika.  Oto fragment wywiadu europosła Adama Bielana /od 2011 bezpartyjny, przedtem PiS i PJN/ z "Rzeczpospolitej"  /TUTAJ/:

  "Czy elementem strategii PiS zagarnięcia wszystkich niezadowolonych jest przejęcie marszu 11 listopada? Narodowcy narzekają, że PiS chce ich wyłączyć z politycznej gry, zanim w ogóle do niej weszli. 


Trudno traktować poważnie zarzuty narodowców w sytuacji, gdy sami zapowiedzieli budowanie nowej siły politycznej i cały rok spędzili na przygotowaniach do nadchodzącej kampanii europejskiej. PiS, wspierając dziś marsz, wspierałby swoją konkurencję polityczną, co byłoby absurdalne.

Czy PiS musi zwalczać wszelką konkurencję na prawicy? 

Tak postępują wszystkie duże partie w Europie. Poza tym pamiętajmy, że PiS już bardzo dużo zainwestowało w to, żeby być jedynym poważnym reprezentantem prawicy. Weszło w koalicję z LPR i wprawdzie zdobyło w kolejnych wyborach dwa miliony głosów więcej, to przegrało wybory i oddało władzę. Gdyby Jarosław Kaczyński dopuścił do odtworzenia LPR w nowej formie, to by oznaczało, że to wszystko poszło na marne.".

  Mom zdaniem PiS popełnia wielki błąd odpychając od siebie wielkie grupy ideowej młodzieży.  To się MUSI zemścić.  Ważne jest też jednak co innego.  Oto "nasze" media idą drogą mainstreamu wprowadzając politycznie motywowaną cenzurę.  Nie ma wiekszego znaczenia, że mainstream robi to na polecenie PO, a "nasi" na rozkaz PiS.  W obu przypadkach ceną za takie postępowanie będzie /prędzej czy później/ utrata wszelkiej wiarygodności.  Przestrzegam !!!

  Na zakończenie podam informację z "Warszawskiej Gazety":

  W dniu 15 października o godz. 11:00 w siedzibie SDP przy ul. Foksal 3/5 w Warszawie /Dom Dziennikarza/ odbędzie się konferencja "Rola dzieci i wnuków stalinistów w odradzaniu się stalinizmu w Polsce".  Prelegenci: Tadeusz Płużański, Grzegorz Braun, Aldona Zaorska i Leszek Żebrowski.

  Osoby pragnące wziąć udział w konferencji  MUSZĄ  zgłosić się po akredytację na adres e-mail:  konferencja@freedommedia…

 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 8887
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

28.09.2013 02:01

Zarówno na kanale YT miesięcznika "idź POD PRĄD", jak i na moim blogu ukazała się informacja o książce i konferencji ustami jej uczestnika - Mariana Kowalskiego.
"Nie ma większego znaczenia, że mainstream robi to na polecenie PO, a "nasi" na rozkaz PiS.  W obu przypadkach ceną za takie postępowanie będzie /prędzej czy później/ utrata wszelkiej wiarygodności.  Przestrzegam !!!"
Smutne, ale prawdziwe.
Pozdrawiam,
Paweł Chojecki
elig

elig

28.09.2013 02:24

Dodane przez Paweł Chojecki w odpowiedzi na Zapomniała Pani o "idź POD PRĄD"

Dziękuję za informację.
Magdalena Figurska

Magdalena Figurska

28.09.2013 08:12

Dodane przez elig w odpowiedzi na @chojecki

się wycina? Gdzie mój komentarz? Nikogo nie atakowałam, tylko przedstawiłam cytat z linkiem.
elig

elig

28.09.2013 11:26

Dodane przez Magdalena Figurska w odpowiedzi na Prawdę

Proszę wpisać jeszcze raz, pamietając, że trzeba najpierw kliknąć "podgląd",  gdy komentarz się pojawi - jeszcze raz kliknąć "zapisz".  Jeśli to nie pomoże, proszę przesłać komentarz na PW lub skomentować ten wpis na innym portalu n.p. na wirtualnemedia.pl /nie trzeba mieć tam konta/.
Domyślny avatar

herbu Rogala

28.09.2013 22:58

Dodane przez Magdalena Figurska w odpowiedzi na Prawdę

ja tez sie 5 razy pomylilem i piec razy nie moge umiescic komentarza . Moze teraz bede mogl jak "wiadomy" spi. teraz robie piata probe , podejscie (puszcza nie puszcza)... odpowiedz na Pani "zdziwienie" . To jest "taki" portal prosze Pani (z cenzura).
Domyślny avatar

Daf

28.09.2013 08:53

Czy nie warto byloby sie zastanowic, dlaczego w krajach demokratycznych powstawanie nowych partii politycznych jest sprawa calkowicie normalna, a w Polsce nie ? Partia powstaje, przedstawia swoj PROGRAM i na podstawie tego PROGRAMU jest wybierana, lub nie. Tego co sie w Polsce dzieje nigdzie nie ma ! Dyskusje, konferencje, artykuly prasowe, zastanawianie sie nad tym, co kto i kiedy powiedzial - czemu to sluzy ? NICZEMU ! Kazda nowa inicjatywa jest w Polsce obrzydzana, niszczona, wyszydzana. Tego nigdzie nie ma. W Niemczech powstala przed kilkoma miesiacami nowa partia AfD i juz dostala w ostatnich wyborach 4,7 % - bo PROGRAM tej partii wyborcom odpowiadal.Dlaczego media i ich "gwiazdy" odgrywaja w Polsce taka wielka role ?
elig

elig

28.09.2013 11:31

Dodane przez Daf w odpowiedzi na Ruch Narodowy i inne inicjatywy

Trzeba jednak powiedzieć, że AfD osiagnęła efekt dokładnie przeciwny do swych zamierzeń.  Jej pojawienie się spowodowało, że FPD nie weszła do parlamentu i CDU musi teraz zawrzeć koalicję z SPD, która jest zwolenniczką ścisłej integracji europejskiej.
Domyślny avatar

Daf

28.09.2013 11:42

Dodane przez elig w odpowiedzi na @Daf

To jest wlasciwy efekt AfD ! Tu jest ich program: https://www.alternativef… CDU nie musi wchodzic w koalicje z CDU, chociaz moze. A co dotyczy integracji europejskiej, to w krajach zachodniej Europy nie ma nastrojow wrogich do EU - wprost przeciwnie, jedynie trwa mozolna praca reformowania EU i strefy euro. Szkoda, ze przedstawiciele Polski nie chca, lub nie potrafia w tym procesie uczestniczyc. Nastepna taka nowa partia jest: http://www.teamstronach… (reklamy w Niezaleznej) z pewnoscia dostana jutro kilka procent w wyborach do parlamentu. A dlaczego w Polsce NIC nie jest mozliwe ???
Domyślny avatar

Magdalena

28.09.2013 12:55

Dodane przez Daf w odpowiedzi na @ elig 28.09.2013 11:31

Bo trenujemy dopiero 20 lat, a cudowne zachodnie demokracje mają święty spokój od dawna, nawet na nazizmie dobrze wyszły i teraz udają, że nic nie zaszło. Opanuje się Pani wreszcie z tym poniżaniem własnych korzeni? Zarzuca Pani ciągłą bierność i krytykanctwo a sama niczym innym nie imponuje. ================== "w krajach zachodniej Europy nie ma nastrojow wrogich do EU - wprost przeciwnie, jedynie trwa mozolna praca reformowania EU i strefy euro. Szkoda, ze przedstawiciele Polski nie chca, lub nie potrafia w tym procesie uczestniczyc." =================== Biedne mróweczki. Ależ czemu maja być wrogie nastroje, skoro państwa niemieckojęzyczne świetnie na tym korzystają co widać po znikomym bezrobociu. Dziwnie tylko się zrobiło w Grecji, Hiszpanii, Portugalii, Węgry w ogóle dziękują za euro, tudzież od dawna UK, Francja i Holandia się zastanawiają jakby się tu wyślizgać. Nie, to nie krytyka wspaniałego zachodu ... to wspaniale, ze przedstawiciele działają na korzyść ich państwowości, nie cudzej. Tylko proszę bredni po lokalnej prasie nie powtarzać. Nasi przedstawiciele maja działać na NASZĄ korzyść, nie strefy euro, oni już zrobili dla strefy euro co mogli, nawet obiecywali nas rzucić na żer już dwa lata temu. W nadziei na poklepanie po pleckach przez przedstawicieli zachodnich, ustabilizowanych i cywilizowanych demokracji. Zresztą to chyba nie ma co tłumaczyć, znajdę sobie inne hobby, Pani ma gotowe szablony, które wykorzystuje do dystrybucji "złotych myśli" i najwyraźniej nie zamierza z nich rezygnować. Zupełnie jak grochem o ścianę. Życzę zdrowia.
Domyślny avatar

fritz

28.09.2013 13:16

Dodane przez Magdalena w odpowiedzi na A dlaczego w Polsce NIC nie jest mozliwe ???

a rezim okupujacy Polske pod dowodztwem herr Tuska reprezentuje Niemcy. Jak dlugo Polska nie odzyska niepodleglosci, tak dlugo nic nie bedzie mozliwe i bedzie dalej bewzglednie niszczona i eksploatowana.
Teresa Bochwic

Teresa Bochwic

29.09.2013 21:35

Dodane przez Magdalena w odpowiedzi na A dlaczego w Polsce NIC nie jest mozliwe ???

Ta pani ma po prostu podcięte korzenie.
Narodowcy palą mosty w sporach z PiS. Robią to z całą premedytacją, wiem to i mam dowody, choć nie bede ich publicznie przytaczać. Nie wszyscy, naturalnie, zwykli członkowie to gorąca patriotyczna młodziez. Niestety gorzej jest wyżej, choć i tam bywają szczerzy patrioci.
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

28.09.2013 09:28

moim zdaniem - zapraszam:
http://naszeblogi.pl/412…
A o podjazdach i manewrach politycznych - absolutna racja!
Powinniśmy się opamiętać! Świętowanie Niepodleglości ponad podziałami!
elig

elig

28.09.2013 11:33

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na Narodowcy i Marsz

Oczywiście, powinien być jeden wspólny marsz.
Domyślny avatar

fritz

28.09.2013 12:30

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na Narodowcy i Marsz

zamieszczonym zdalem sobie sprawe z dwoch rzeczy: 1. Narodowcy nie atakuja Komorowskiego i herr Tuska. Jedyna partia ktora atakuja, jest PiS i Kaczynski. W ten sposob tworza mur obronny wokol III RP, poniewaz atakuja jedyna partie, ktora III RP zagraza. 2. Narodowcy atakuja Lecha Kaczynskiego, nazywajac go koncesjowana opozycja poniewaz bral udzial w oficjalnych obradach okraglego stolu, przez Kiszczaka koncesjowana, jednego z glownych graczy III RP. Lech Kaczynski zostal zamorodowany a z tego wyplywa nastepny wniosek: Jak dlugo Kowalski nie jest zamorodowany, jest przez Kiszczaka koncesjowany. To samo dotyczyj Winickiego: A wiec jak dlugo nie sa zamordowani, tak dlugo sa przez III RP koncesjowani. Co sie znakomicie pokrywa z ich atakami na JK i Macierewicza i tworzeniem w ten sposob walu obronnego III RP. Sa wykonowcami strategii Kiszczaka. Co ciekawsze, celem rezimu okupujacego Polske sa JK i Macierewicz i PiS. Jezeli wiec JK przeniesie Marsz Niepodleglosci do Krakowa a narodowcom w Warszawie wtedy nic sie nie stanie, to sprawa bezdzie oczywista: rezim jest tak pewien totalnej kontroli nad ruchem dzieki obecnej wierchuszce, ze nawet nie uwazal za stosowne wykorzystanie okazji do represjowania.
Domyślny avatar

cassiodorus

28.09.2013 13:23

Dodane przez fritz w odpowiedzi na Po ostatnim wywiadzie Kowalskiego z Chojeckim, na naszeblogi

Niestety Ruch Kibicowski pana Winnickiego może rozbić to co udało się zbudować.Kiszczak ma pojetnych uczniów.Oby jednak tak się nie stao
Domyślny avatar

fritz

28.09.2013 14:10

Dodane przez cassiodorus w odpowiedzi na Fritz

Jak na razie chyba nie. I mam nadzieje, ze Kibica jako niezalezna myslaca sila polityczna zachowaja swoja niepodleglosci. Uzywajac starego jezyka: nie dadza sie zalapac pacholkom kiszczaka.
Domyślny avatar

cassiodorus

28.09.2013 15:07

Dodane przez fritz w odpowiedzi na Czy Ruch Kibicowski jest ruchem Winickiego?

ale pan Winnicki uwija się jak w ukropie żeby tak było. Kłamstwo i maniuacja kryje się w samej nazwie RN bo tenże ze swoją wierchuszką nie są ruchem wyrazającym wole i dobro polskiego narodu.Chociażby dotyczy to pamieci i tozsamosci
Domyślny avatar

fritz

28.09.2013 16:38

Dodane przez cassiodorus w odpowiedzi na Nie jest

chca wolnej Polski. A ze sa wykorzystywani, to jest zupelnie inna sprawa.
Domyślny avatar

fritz

28.09.2013 12:43

że żeby być jedynym poważnym reprezentantem prawicy. Weszło w koalicję z LPR i... " sugerujace ze PiS po to wszedl w koalicje z LPR, pominal "zgrabnie" SO Leppera, jest groteskowym klamstwem i manipulacja. PiS stworzyl koalicje, dlatego ze nie bylo zadnego innego wyjscia a PO odmowilo rozwiazania sejmu. Na jakich idiotow liczy Bielan klamiac w ten sposob? Inna sprawa jest olbrzymia nieudolnosc i niemoznosc PiS w kontaktach z Narodem, przy czym JK ostatnio zaczal sie zwracac do narodu duzo w wiekszym stopniu niz przedtem. Filosemityzm stanowi bariera emocjonalna nie do przeskoczenia, jak widac. Dlatego nie ma bezposredniogo patriotycznego przekazu do narodu i do mlodziezy patriotycznej. Co wlasnie RN wykorzystuje. Gdyby nie byl koncesjowany, byloby super. JK ma olbrzymi problem z paroma nastolatkami "zamawiajacymi piwo" piatka, ale nie mial ich w wyborze stalinowskiego fanatyka zadajacego kary smierci dla biskupow krakowskich w prmiera Polski, Mazowieckiego. To nie jest jedyny przypadek akceptowania weternow zydokomuny przez JK i PiS. Na Slasku widac rowniez akceptacje RAS przez PiS. Struktury PiS trzeba oczyscic z postkomuny i ludzi majacych problemy z polskoscia.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

28.09.2013 13:02

Aby była zgoda należy zacząć od tego, że trzeba zrezygnować ze sformułowań typu: "PiS koncesjonowana opozycja" i "RN sterowany z WSI". Bez tego prawica POzostanie POdzielona co PO cieszy niezmiernie ;-)
Domyślny avatar

cassiodorus

28.09.2013 19:51

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na PiS & RN

nigdy nie będzie bo wierchuszka RN nie po to go tworzy by była zgoda.Robią to bardzo inteligentnie i niezauważalnie ku uciesze POlszewii
elig

elig

29.09.2013 12:05

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na PiS & RN

Tak, przede wszystkim trzeba zmienić język na mniej agresywny,
Domyślny avatar

hibaro

28.09.2013 18:21

za: wpolityce.pl 17czerw.- wklejam fragment dot.ruchu narodowego: A propos ruchu narodowego: kilka dni temu odbył się kongres tego środowiska, czy pańskim zdaniem może tam powstać licząca się siła polityczna? Nie jestem entuzjastą, ale jak ktoś chce budować ruch narodowy, to bardzo proszę. Nie uważam, żeby było to coś strasznego, choć mam oczywiście w wielu sferach inne poglądy. Takich prób w ciągu ostatnich ponad dwóch dekad było bardzo wiele, i nic z tego nie wychodziło. Teraz zobaczymy. Są pochody. Czy pochody mogą się zmienić w ruch polityczny? Trudno mi w tej chwili odpowiedzieć. Powiem jedno: jeżeli ktoś dobrze Polsce życzy, to musi dziś dojść do wniosku, że zmianę może przeprowadzić tylko jedna partia, i ona powinna dostać jak najwięcej głosów. Tą partią jest Prawo i Sprawiedliwość. Kto działa na rzecz tego, by PiS miało mniej głosów, ten tak naprawdę służy drugiej stronie, i żadne tłumaczenia nic tu nie pomogą. Martwią mnie skądinąd nieprzeciętni jeśli chodzi o zdolności publicyści czy nawet pisarze, oskarżają mnie argumentami salonu warszawskiego. Dokładnie cytując te argumenty. Oskarżają w sposób komiczny, daleki od jakiegokolwiek rozsądku, o to, że jestem z tej samej grupy co Michnik. Nie jestem, nigdy nie byłem, i zawsze się od tego trzymałem z daleka. Teza, że moja w sumie skromna pozycja towarzyska w tym świecie była przyczyną niepowodzeń planu zmian w Polsce, jest tak absurdalna, że dalej nie da się pójść. Wynika z tego, że gdybym się postarał o poprawę swojej pozycji to przekonałbym ich do swoich poglądów i staliby się antykomunistami, zwolennikami lustracji i dekomunizacji itp. to by to coś zmieniło. Widać, jak pewna zaciekłość powoduje u ludzi wybitnie inteligentnych, że rozum śpi. [koniec cytatu] a tu wypowiedz Ziemkiewicza,ideowego rzecznika RN : "Kaczynski prawicowcem z przypadku.Jest z tego samego salonu co Michnik i Geremek. PiS jest dzieckiem IIIRP nie jest przypadkiem ze zalozyl je czlowiek obecny przy okraglym stole". Prosze sobie odpowiedziec kto kogo atakuje,kto kogo odpycha i komu z kim nie po drodze.Pomijam juz wypowiedzi Winnickiego. Link wywiadu:http://wpolityce.pl/wyda…
Domyślny avatar

cassiodorus

28.09.2013 19:48

Dodane przez hibaro w odpowiedzi na @Autor - wywiad z J.K. w "Sieci" dot.m.inn.Ruchu Narodowego

się obiema rękoma będąc w pełni świadomy władz umysłowych pozdrawiam
elig

elig

29.09.2013 12:07

Dodane przez hibaro w odpowiedzi na @Autor - wywiad z J.K. w "Sieci" dot.m.inn.Ruchu Narodowego

Jak  dzieci - "psze pana to on zaczoł"
elig
Nazwa bloga:
elig-emerytka

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 3, 035
Liczba wyświetleń: 13,984,756
Liczba komentarzy: 23,390

Ostatnie wpisy blogera

  • Rosyjskie szantaże
  • "Gra Imperiów" nr 16. W pogoni za wydarzeniami
  • Sieroty po COVIDZIE

Moje ostatnie komentarze

  • Może to dzięki mojej notce???
  • Dosłownie przed chwilą YouTube przywrócił szopkę.  Przez kilka godzin była jednak zablokowana.
  • Czy można go tu wrzucić?

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Upadek Solidarnej Polski
  • Dlaczego obalono rząd Jana Olszewskiego?
  • Czemu Żydzi nienawidzą Polaków? Spotkanie z dr Ewą Kurek

Ostatnio komentowane

  • Jabe, I z pandemią, i z gospodarką po pan­demii RZĄD  po­radził sobie doskonale. Pandemia kosztowała życie tysięcy osób, które akurat na tę chorobę nie cho­rowały. Gos­podarka sypie się. Rząd domaga…
  • sake2020, A Pan w tym ,,chłamie'' jaki ma głosik? Nie wygląda Pan na zdrowomyslącego tylko prowadzonego za raczkę przez opozycję.
  • Maverick, TV Pitoń i zdrowo myślący Polacy są niewielu głosami w chłamie ogłupienia i naćpania propagandą globalistów w Polin.  https://www.youtube.com/…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności