Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

NAGONKA NA JK

Paweł Chojecki, 20.10.2011
Jak można było się spodziewać, po przegranych wyborach rozpoczęła się nagonka na Jarosława Kaczyńskiego. Ja też wolałbym, by Premier był piękny, młody i bogaty, a mówiąc poważnie, by był gospodarczym liberałem, charyzmatycznym mówcą i przywódcą, wiodącym za sobą naród od zwycięstwa do zwycięstwa. Świadom pewnych braków Jarosława Kaczyńskiego, mam jednak pewność, że obecnie nie mamy nikogo, nie tylko lepszego, ale nie mamy nikogo porównywalnego z JK!

Każdy, kto myśli, że Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, czy dowolny inny polityk prawicy może stanąć na jej czele, nie zna realiów i powagi aktualnej sytuacji. Jarosław Kaczyński właśnie dlatego jest przedmiotem zajadłych ataków obozu zdrady narodowej, ponieważ ów obóz ma doskonałą świadomość, że bez Kaczyńskiego nie ma zorganizowanego środowiska patriotycznego. Wyeliminowanie Premiera, to natychmiastowa destrukcja PiS, fala odejść i podziałów, a co najważniejsze, całkowita utrata morale obozu patriotycznego. Ludzie potrzebują przywódcy i za takiego uważają JK. Tylko jemu jeszcze ufają i tylko jego gotowi są słuchać. Premier ma do tego oczywista legitymację – obóz zdrady narodowej (co najmniej) przyczynił się do śmierci jego Brata („To wyście Go zabili!”). To Daje nam poczucie, że Jarosław nie zdradzi Polski i nie zacznie po kryjomu paktować z mordercami.

Jest jednak kilka poważnych problemów z przywództwem Kaczyńskiego. Po pierwsze, ma potężny elektorat negatywny dzięki pracy mediów reżimowych i stada „autorytetów”. To oznacza, że manewr straszenia PiS-em będzie dalej skutecznie powtarzany, przekreślając szansę na zwycięstwo patriotów. Po drugie, Kaczyński łatwo daje się ogrywać lobby sondażowemu w swoim otoczeniu (według mnie to sabotażyści). Wielokrotnie o tym pisałem, więc dodam tylko jeden przykład: upatrywanie w poręczeniu za kibiców jednego ze źródeł porażki.  Po trzecie, Kaczyński nie zbudował w PiS otwartej drogi awansu dla nowych kadr. Ruch Społeczny im. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego mógł być jakimś rozwiązaniem problemu, ale został od swego poczęcia opanowany przez tych samych ludzi, którzy blokują rozwój PiS. Po czwarte, Kaczyński nie doprowadził do powstania prężnych, patriotycznych mediów, ani nie wypracował żadnych skutecznych sposobów kontaktowania się ze społeczeństwem. Środowisko „Gazety Polskiej” stara się ofiarnie wypełnić ten brak, ale jak na razie to wszystko za mało. Czas na to został zmarnowany, gdy PiS był u władzy. Po czwarte, Kaczyński niepotrzebnie zmienia swój wizerunek z łagodnego na twardy i odwrotnie oraz rzuca na wiatr niepotrzebne obietnice (np. żadnej koalicji z SO, żadnych spotkań z Komorowskim), przez co traci wiarygodność i wprowadza zamieszanie we własne szeregi.

Po wygraniu wszystkich wyborów przez PO i obsadzeniu wszystkich ośrodków władzy, nasz los jest niewesoły. W takiej sytuacji tylko skupienie się wokół przywódcy może zatrzymać totalny upadek. W tym sensie powinniśmy „chuchać i dmuchać” na Kaczyńskiego jako lidera obozu patriotów. Musimy jednocześnie wypełniać jego braki. Prowadzić pracę organiczną, organizować się lokalnie obok struktur PiS, budować własne media (ze szczególnym ukierunkowaniem na Internet), próbować oddolnie kruszyć beton partyjny i przejmować władzę od nieudolnych aparatczyków niskiego szczebla (to chyba najtrudniejsze zadanie, biorąc pod uwagę wzajemne powiązania i sitwy osłaniające drobne interesy „prawicowych działaczy”). Trzeba mieć nadzieję, że Kaczyński, widząc poparcie nowych środowisk, odważy się we właściwym czasie na reformę skostniałych struktur partii. Kwestią kluczową jest jednak najbliższe otoczenie Premiera. Tu porządek musi zaprowadzić on sam. Dopóki nie znajdą się tam ludzie niezwykle przebiegli i oddani Polsce, czekają nas kolejne przegrane, których aktualni spece „się nie spodziewali”.

*****

„Według wiceprezesa PiS, który podczas kampanii rzadko pojawiał się w mediach, wewnętrzne sondaże zlecane przez partie "dawały wygraną PiS, chociaż z większości wynikało, że skończy się remisem ze wskazaniem na PiS lub PO". - Jestem niezadowolony, że dwa miesiące ciężkiej pracy w sztabie nie przyniosły oczekiwanych rezultatów - twierdzi.

Jeden z najbliższych współpracowników Jarosława Kaczyńskiego przyznaje, że mimo niezadowalającego wyniku "to była profesjonalnie przeprowadzona kampania". - Bardzo chwalę pracę takich ludzi jak Tomek Poręba czy Adam Hofman. Kampania była chwalona nawet przez publicystów, których trudno posądzać o sympatyzowanie z nami - dodaje w rozmowie z Tomaszem Walczakiem.”  Adam Lipiński


„Ta propaganda, która była stosowana przez Platformę w kampanii ciągle działa. Nie usłyszeliśmy od rządu jak zatrzymać falę zadłużenia czy bariery w dostępie do służby zdrowia -

- To, co się dzieje w naszym kraju, to wynik zręczności PO.”  Mariusz Błaszczak

  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 10889
Domyślny avatar

Gość

21.10.2011 07:43

wszystko to co piszesz to prawdy i polprawdy trzeba troche realniej patrzec na rzeczywistosc i troche cofnac sie w czasie historia wspolczesne wlasnego panstwa nikomu jeszcze nie zaszkodzila ale polacy lubia spadac na ryj prosto w bloto nie pojscie na wybory pokazalo jednoznacznie ze polacy nie interesuja sie ani swoja przyszloscia ani swoich dzieci ta ignorancja juz wkrotce ich samych zaskoczy a to jedna z najlepszych lekcji
Domyślny avatar

cogito

21.10.2011 07:45

"Jestem niezadowolony, że dwa miesiące ciężkiej pracy w sztabie nie przyniosły oczekiwanych rezultatów" To ja powiem tak- trzeba było pracować tak samo ciężko przez 4 lata. Dwa miesiące to za mało. "Bardzo chwalę pracę takich ludzi jak Tomek Poręba czy Adam Hofman. Kampania była chwalona nawet przez publicystów, których trudno posądzać o sympatyzowanie z nami " Po takim dictum pan Lipiński powinien dostać uroczyście datownik kancelaryjny i ograniczyć się do stemplowania poczty przychodzącej, bo albo nic nie rozumie albo udaje. Oba przypadki groźne. Popatrzcie na te wątłą kobietę o wielkim duchu - panią Stankiewicz i prawdziwego polskiego patrioty pana Pereirę ( taki szpas!) jak ciężko harują . To jest praca u podstaw , trudna i niewdzięczna. Nie pokazywanie się tam, gdzie zrobią w konia, u Lizów, Olejnikowych i innych speców od pokazywania PISu jako zagłady narodowej. "To, co się dzieje w naszym kraju, to wynik zręczności PO" cieszy mnie, jako chrześcijanina, że oddaje cześć konkurentowi, ale wolałbym , żeby to PIS okazał się przebieglejszy. Zakładając wersje optymistyczną, że nikt w PIS nie chciał pogrzebać szans partii w wyborach w sposób intencjonalny, to tym panom i paniom wydawało się , że wystarczy pokazać Prezesa Kaczyńskiego, jak nie przymierzając niedźwiedzia i wystarczy. Otóż z wiadomych wszystkim - poza tymi panami i paniami, względów nie wystarczyło. Może warto byłoby, żeby zaczęli czytywać periodyk Sakiewicza? jedyne 3,90 złocisza. To absolutna racja, że nie ma innego przywódcy prawicy w tej chwili i obawiam się , że nie będzie. Tacy Kaczyński trafili się polskiej prawicy posiadającej zdolność dzielenia się pantofelka, jak ślepej kurze ziarno. Dlatego doprowadza mnie do szału, że jakby niepomni działania na świadomość społeczeństwa PR-owców PO teraz wszyscy nagle krytykują kogoś bez kogo by ich nie było politycznie. No może braliby jakieś partyjne apanaże w innej partii, ale PISu nie ma bez Kaczyńskiego. I to wiedzą doskonale Tusk, Komorowski, bezimienny z Biłgoraja i ich spece od robienia ludziom wody z mózgów. Dlatego ja bezimienny wyborca PIS apeluje do ważnych polityków PIS, żeby zamilkli w publicznym krytykowaniu swojej parit w ogóle, a szefa w szczególe. Jeśli dobro nasze, polskie leży im na sercu. Proszę dziesięć razy pomyśleć zanim coś powiecie. I wziąć wreszcie profesjonalnych doradców. Nie takich jak pani Kluzik, czy pan Poręba. Ludzie litości! Ile razy można popełniać te same błędy. A Prezesa należy chronić jak dobro narodowe i basta. Ze wszystkimi jego ograniczeniami. Pozdrawiam C.
Domyślny avatar

Szamanka

21.10.2011 07:59

Dodane przez cogito w odpowiedzi na Obława na starego wilka.

To nie krytycy, a krytykanci, sami bez koncepcji , innych wystawiaja na linie strzalu! W piersi sie nie uderza i nie zawolaja mea culpa! Bez takiej opozycji, jak PIS i Jaroslaw Kaczynski, to nawet tej niesmialej demokracji nie bedzie! Kto dzis odwaza sie krytykowac JK, juz przed wyborami nie zyczyl mu dobrze! Bo wtedy mozna bylo na cos wplywac. Twoje personalne propozycje sa sluszna, a prezesa musimy i popierac, i chronic. Nawet przed tzw. "swoimi". Pozdrawiam Cie serdecznie!
Domyślny avatar

cogito

21.10.2011 08:37

Dodane przez Szamanka w odpowiedzi na Cogito! Podzielam Twoje zdanie!

Przed swoimi zwłaszcza! Jak to było: "chroń mnie Boże od "przyjacół" bo przed wrogami obronię się sam". Jakoś tak. Za Twoją radą zarejestrowałem się na S24.Uczucia mam mieszane.Takie pomieszanie zoologu z Hide Parkiem plus komercja. Niezależna to przy tym Wersal. I bardziej odpowiada mi linia Niezaleznej. Uważam, ze rola dziennikarzy jest informować, komentowanie to w gruncie rzeczy manipulacja. Zawsze z przegięciem na którąś stronę. Nie wiem dlaczego środowisko dziennikarskie uzurpuje sobie prawo do interpretowania świata. To jak z tym fletem , o którym pisała pani Brodacka-Falzmann. Przyznam , że nie zaglądałem od dawna na stronę s24. Jakoś po objęciu posady naczelnego w Rzepie przez pana Lisickiego, choć próbowałem, odrzuciło mnie od tej gazety, większości żurnalistów z nią związanych i jej letniej linii: co to diabłu ogarek... Uważam, że letniość bardzo jej zaszkodziła , a i tak nie uratowała przez katastrofą hajdarowiczowską. Teraz taką Rzepą dalej jest S24. Pozdrawiam, miłego dnia C
Domyślny avatar

Szamanka

21.10.2011 10:22

Dodane przez cogito w odpowiedzi na Witaj Szamanko,

Witam Cie serdecznie! Dla mnie wazne jest na S24 to, ze glosy komentatorow sa polemiczne, mniej wywazone niz na Niezaleznej. Ten Wersal, o ktorym piszesz, przybiera czasem cukierkowe postaci, konczy sie polemika, nastepuje komplementowanie i kazdy krytyczny glos jest zwalczany, banowany i okreslany, jako wrogi. Sam masz teraz zastrzezenia, dotycza kampanii wyborczej, ale glownie osob te organizujacych.Zauwaz, ze krytyka jest tu trudna. Niebezpiecznie wkradaja sie niesluszne uwagi wobec Jaroslawa Kaczynskiego: i musimy stawac w jego obronie! Pokazcie mi drugiego, ktory tak nasza Polske rozumie! I ciagle powtarzam, sam JK nie da rady, to genialny polityk, ale strategie nalezy opracowywac wspolnie i z profesjonalistami! I to nalezy powtarzac do znudzenia! Racje masz, jesli chodzi o "wielorakosc" S24, taki bigosik, ale to juz wina redaktorow prowadzacych, a ja i tak podrzedniakow nie czytam. Natomiast dyskusje pod Chojeckim, Seamanem, sa tam ciekawsze. To tylko moje zdanie. Wiem, ze Niezalezna jest niewykle waznym portalem opozycyjnym. Bez niej nie ma nas, ktorzy sie znamy, mamy te same poglady. Ale przkonywac musimy i tych , ktorzy sie nie opowiadaja, dlatego wychodzic nalezy poza nasz portal. Pozdrawiam Cie serdecznie, mysle, ze temat nie jest zamkniety, musimy miec odwage gloszenia naszych racji wszedzie, gdzie mowa o Polsce! S.
Domyślny avatar

t_chr

21.10.2011 09:52

Dodane przez cogito w odpowiedzi na Obława na starego wilka.

Panią Ewę Stankiewicz podziwiam za zrealizowane filmy: Solidarni 2010 i Krzyż. Jednak akcja Namiot zorganizowana przez Solidarnych 2010 okazała się klapą. 4 postulaty rozmyły się wśród haseł, które można było usłyszeć pod namiotem. Organizacyjnie akcja od poczatku była kiepsko prowadzona i nie zrobiono nic żeby ją usprawnić. Zaprzepaszczono pewien potencjał. Zachowania osób i ich hasła w stylu "Dzisiejszy dzien jest pod hasłem Hanka kleptomanka" nie dodawały powagi postulatowi "postawienie Donald Tuska przed Trybunał Stanu". Po Pani Ewie widać jest, że jest przemeczona, zabiegana, a to wizerunkowo w mediach nie świadczy najlepiej. Nie jest to zarzut do niej, ale osób które ją wspierają.
Domyślny avatar

cogito

21.10.2011 10:14

Dodane przez t_chr w odpowiedzi na Mój komentarz

"Po Pani Ewie widać jest, że jest przemeczona, zabiegana, a to wizerunkowo w mediach nie świadczy najlepiej. Nie jest to zarzut do niej, ale osób które ją wspierają." Bo podjęła się zadania ponad ludzką miarę. I zamiast krytykować trzeba ją wspierać. Nie zgadzam się, że jej postulaty, te podstawowe, się rozmyły. To nie jest żadna klapa. To jest symbol. Pozdrawiam C
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

21.10.2011 11:57

Dodane przez t_chr w odpowiedzi na Mój komentarz

Niestety, w organizacjach patriotycznych nie mamy prawie żadnego zabezpieczenia przed dzianiem agentury, która dzieli, ośmiesza i wykańcza wszystkie dobre inicjatywy. Pozdrawiam Paweł Chojecki
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

21.10.2011 11:55

Dodane przez cogito w odpowiedzi na Obława na starego wilka.

Zgadzam się z postulatem dotyczącym datownika! Pozdrawiam Paweł Chojecki
Domyślny avatar

wiki

21.10.2011 08:25

Wydaje mi się, że to, co mówił p. G.Braun nt. p.Lipińskiego może być coraz bardziej prawdopodobne.Panu Nie wiem, dlaczego Prezes daje się ciągle "wypuszczać"na miny? Czy nie zauważył, że p. Kempa pomimo, że też poręczyła za Starucha otrzymała wysokie poparcie?Czy niby-wpadka Hofmana dot, chłopów, którzy się dorwali do miasta nie była celowa. czy tak działa profesjonalny sztab? I w końcu: stara zasada-skoro przeciwnicy chwalą kampanię, to znaczy, że była ona w ich interesie, czyli źle prowadzona.Wydawało się, że Prezes podczas zjazdu w Piotrkowie zdaje sobie sprawę, że lokalne struktury nie działają w większości regionów(wystarczy porównać co robili działacze PIS w poszczególnych regionach, a co kluby GP), ale boi się,że straci kadry?brak mu woli rozliczenia?Szkoda, bo ci ludzie działają w swoim interesie.Czy Prezes nie chce tego zauważyć???
Domyślny avatar

katamaraz

21.10.2011 10:28

Dodane przez wiki w odpowiedzi na Wydaje mi się, że to, co

Mam pytanie, albo dwa, albo więcej?! Czy Pan Jarosław Kaczyński "zbawi" Polaków, jak oni notorycznie nie "chcom"? Do tego musi bronić się przed ujadaniem!!! Ile milionów Polaków nie uczestniczyło w wyborach? Można "wytłumaczyć: "sie nie chciało. Tylko z tych myślących poglądy mających, ile zgłosiło się do komisji wyborczych, albo na mężów zaufania i jak tam będąc spisali się??? W tym 20-leciu niby wolności Polacy zagłosowali dwa razy na komunistów, prezydenta-pijaka i dwa razy na oszustów. Za tą zabawę w niby-demokrację zapłacimy wszyscy. Nooo!!! Znowu będzie winien PiS, a osobiście Pan Prezes!!!
Domyślny avatar

DODO

21.10.2011 14:44

Dodane przez katamaraz w odpowiedzi na wiki!!! Pozdrawiam!

No właśnie, ilu się zgłosiło, a nie dostali odpowiedzi z PiS?
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

21.10.2011 11:51

Dodane przez wiki w odpowiedzi na Wydaje mi się, że to, co

Argument z p. Kempą jest bardzo dobry. Poczekajmy do zmian we władzach okręgów, które mają nastąpić do końca roku. Jeśli tu się nic nie zmieni, znaczy, że na dotychczasowe struktury nie można liczyć. Pozdrawiam Paweł Chojecki
Domyślny avatar

demmo

21.10.2011 10:49

Jedno wiem ,że będą działy się różne dziwne rzeczy w europie i na świecie i to w nieodległej przyszłości ale my Polacy musimy nieść nasz Polski Krzyż bo to nasz krzyż i w nim jest nasze ocalenie „ Kto nie bierze swojego krzyża, a idzie za Mną, nie jest Mnie godzien (MT 10.38)
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

21.10.2011 11:49

Dodane przez demmo w odpowiedzi na Powstaniemy z kolan zniewolenia !

Nie zgadzam się z ideą polskiego mesjanizmu. Wystarczyłoby, byśmy zastosowali mądrość podobnie, jak robią to inne narody. Pozdrawiam Paweł Chojecki
Domyślny avatar

ksena

21.10.2011 12:13

i rola mediów w tej sprawie.Publicysta Igor Janke juz skreślił Kaczyńskiego dając ankietowe pytanie ,kto będzie następcą.To właśnie najwięcej mówi o fałszywej roli mediów inspirujących w swoim mniemaniu do namaszczania i zrzucania z piedestałów.Nie sądzę,aby na tę chwilę Kurski czy Ziobro byli w stanie stworzyć,, nowy'' PiS bez błędów poprzednika i nowym otwarciem,raczej partia się rozpadnie na kilka kanap już bez żadnego znaczenia.Partia powinna wysłuchiwać głosów krytyki by wyciągnąć wnioski,ale nie podejmować prób zmian pod naciskiem ,,życzliwych''.Nie bardzo rozumiem dlaczego Kaczyński godzi sie na mieszanie w wewnętrzne sprawy partii,podczas gdy w Polsce jest tyle nabrzmiałych problemów.Dlaczego czlonkowie partii wywlekają te sprawy przed mediami o których wiadomo ,ze sa bardziej niż nieżyczliwe.
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

21.10.2011 13:28

Dodane przez ksena w odpowiedzi na nagonka przedwyborcza,nagonka wyborcza i powyborcza

Na Sg Niezależnej jest tekst o WSI- to tłumaczy działania dziennikarzy. Pozdrawiam Paweł Chojecki
Domyślny avatar

ewka

21.10.2011 13:37

Niestety układ trwa i ma się dobrze. PiS powinien: 1)za wszelką cenę przebić się do mediów wszelkiej maści z np "Raportem o stanie RP" i wyłuskać z niego punkt po punkcie swoje dokonania z dwuletniej kadencji oraz kompletny brak jakichkolwiek dokonań PO- równeiż punkt po punkcie obiecanka przedwyborcza i jej realizacja. 2)odmawiać udziału w "gadaniu o fortepianie" krótko- nie będę rozmawiał o rzeczach nieistotnych dla kraju, nie interesują mnie pomysły winiarza z Biłgoraja ani pokrzywdzonego przez los naczelnego geja Polski. 3) wyśmiewać przechwałki Tuska o jego wpływach w Parlamencie Europejskim i doskonałe stosunki z całym światem.
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

21.10.2011 14:36

Dodane przez ewka w odpowiedzi na moje trzy cenne grosze

Jakie to proste. Prawda? A co robił PiS? Co do "Raportu o stanie Państwa" - pamięta Pani, kto go utopił medialnie? Podpowiem, ten sam, który obecnie ogłasza konkurs na następce JK... Pozdrawiam Paweł Chojecki
Domyślny avatar

BazyliMD

21.10.2011 14:05

nie wszystkim odpowiada. JK przekonuje do siebie powoli, lecz skutecznie. Robi to bez szczególnych socjotechnicznych sztuczek, co się chwali. Biorąc pod uwagę tzw okoliczności, w szczególności działalność mediów, 30% głosów powinno być uważane za wyborczy sukces. Niechże to w końcu dotrze do malkontentów. PiSowcy do roboty! Życie toczy się dalej.
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

21.10.2011 14:33

Dodane przez BazyliMD w odpowiedzi na Jarosław Kaczyński reprezentuje kierunek w polityce, który..

Poważnie się Pan myli. ocenia Pan III RP jako normalną demokrację (wtedy można by się z Panem zgodzić). My jednak mamy do czynienia ze schyłkowym okresem komuny i te wybory były ostatnią szansą na utrzymanie zrębów normalności. Teraz mamy PZPR z przystawkami, a patriotów trzeba wyeliminować. Trzeba to zrobić szybko, bo nadchodzi kryzys i gdyby byli zorganizowani, mogliby zagrozić BTW. Ci, co przegrali te trzy kampanie pod rząd z pewnością nie służą Polsce ani PiS-owi. Pozdrawiam Paweł Chojecki
Domyślny avatar

BazyliMD

21.10.2011 15:49

Dodane przez Paweł Chojecki w odpowiedzi na @BazyliMD

Właśnie ze względu na to, na co Pan zwraca uwagę, nie mylę się. Nie wolno robić nic, co osłabiało by PiS. Proszę zwrócić uwagę, że jest i Nasz Dziennik, i Niezależna ( + Codziennie ), i Radio Maryja, i tel Trwam. Nie jest źle; bywało gorzej. Władzy nie oddaje się bez walki szczególnie w kraju o najtańszej w Europie wykwalifikowanej sile roboczej. Paradoksalnie to właśnie PO ma powody do zmartwienia, bo zbliża się czas picia nawarzonego piwa; nie da się zrzucić odpowiedzialności na innych. PiS powinien zająć pozycję "stand by"i czekać na posunięcia rządu, bo taką rolę wyznaczyło mu społeczeństwo. PiS wygrałby wybory w Wielkiej Brytanii, wygrałby w każdym skandynawskim kraju. Wygra wybory i w Polsce, jeżeli świadomość ekonomiczna społeczeństwa osiągnie europejską średnią. Tematyka narodowo-patriotyczna dociera przede wszyskim do elity. Powtarzam raz jeszcze: 30% - sukces!!! Pan Jarosław Kaczyński jest "problemem" PiSu w zupełnie innym sensie, niż rozpowszechniany przez main stream. JK jest niezwykle silną osobowością i jedynym na polskiej scenie politycznej człowiekiem, o którym można powiedzieć: "mąż stanu". Problem PiSu: J. Kaczyński i potem długo, długo nic. Powiedziałbym, że do trudniejszych zadań Pana JK należy w jak najkrótszym czasie wykształcić/ wychować/ wylansować/ przydzielić zadania swoim następcom i współpracownikom w tzw terenie; te trzy, cztery powtarzające się twarze, to za mało. Jest na to cztery lata. Póki co, PiS bez J Kaczyńskiego nie istnieje. Rozumieją to emerytowani SBcy dowodzący za kulisami POlszewią, dlatego "walą" w Kaczyńskiego. Pozdrawiam!
Domyślny avatar

mamafawora

21.10.2011 14:34

Dodane przez BazyliMD w odpowiedzi na Jarosław Kaczyński reprezentuje kierunek w polityce, który..

Wszystko to piękne, ale aby realizować ten kierunek, trzeba być u władzy. W innym razie realizowany jest zupełnie inny kierunek, a to już nie jest piękne.
Domyślny avatar

d'E

21.10.2011 15:52

Szanowny Panie, czy mialby Pan pomysl, jak przeciwdzialac "odcinaniu" naszego lidera od dostepu do (czesto nieprzecietnych) ludzi i srodowisk z pomyslami na dalsze, bardziej efektywne i strategicznie przemyslane dzialanie? W pelni sie zgadzam z Panska ocena- mysle, ze po takiej klesce wyborczej i po jej analizie (w ten sposob my tych wyborow nigdy nie wygramy), nastal czas na przemyslenie dzialania struktur(!) organizacyjnych i stworzenie bardziej efektywnych rozwiazan systemowych! Przy calym szacunku dla niepodwazalnego przywodcy Polakow (w odroznieniu od ludzi nieodwracalnie zsowietyzowanych, ktorym Polska i jej tradycja sa obojetne)- nie mozna calego systemu naszego dzialanie opierac na jednym czlowieku! A jak mu sie cos stanie? Struktury musza byc niezalezne od (nawet najwybitniejszych) jednostek- one musza dzialac dalej!!! I znowu- to obowiazek lidera, w ktorego rekach skupiona jest cala wladza i, w konsekwencji, cala odpowiedzialnosc! Kto mialby tego typu glosy panu premierowi JK przekazac? I nie chodzi mi tu o tresc, chodzi raczej o konstruktywna krytyke i (oparty na analizie ew.bledow popelnianych, lub zagrozen, w lotnictwie i medycynie)swoisty "risk-management"? Przeciez otoczony jest przez "dworakow" zazdrosnie strzegacych osiagnietych pozycji, ktorzy czesto robia to w dobrej wierze, "chroniac" prezesa przed natretami, choc nie mozna wykluczyc i innych motywacji ("moze inni sa lepsi i prezes ich bardziej polubi"- taka jest ludzka natura i tego nie zmienimy; by stworzyc dobrze funkcjonujacy system, trzeba dostrzec priorytety- mandat posla Hofmana jest mniej warty niz wygrana w wyborach, rowniez /mam nadzieje/ dla pana Hofmana). Pan premier Kaczynski odpowiada rowniez i za ten nieefektywny sposob funkcjonowania partii, sposob ktory sprzyja wykorzystywaniu ludzkich slabosci (ambicji), system polityki "dworskiej". Sa nas miliony, a PiS chce nas reprezentowac- oznacza to rowniez ODPOWIEDZIALNOSC! Serdeczne pozdrowienia, m.
Domyślny avatar

Dana

21.10.2011 19:15

PIS-u; naprawdę uważacie, że partia opozycyjna, tak zajadle zwalczana podłymi metodami przez wszechwładną POlszewicką partię rządzącą, nie powinna, nie mogła, nie miała prawa czy co tam jeszcze, do popełnienia błędu w kampanii wyborczej? Naprawdę uważacie, że PIS w realiach polskich dzisiaj, bez uczciwych mediów, powinna być nieomylna? Nawet gdyby przebrnęła przez kampanię jak "dziewica orleańska", nie otrzymałaby więcej niż 30%, bo polskie społeczeństwo zamiast iść głosować siedzi i tylko krytykuje. Przestawcie tą swoją energię na wyliczanie chamstwa, oszustw, kłamstw i zaprzaństwa wszechrządzącej dzisiaj Polską partii. Możecie te wyliczanki robić na stronach PO i rządu. Nie pluje się na własne gniazdo. Polsce potrzeba dzisiaj wsparcia takich ludzi, jakich zebrał wokół siebie Jarosław Kaczyński. Pozdrawiam Autora

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 603
Liczba wyświetleń: 2,919,180
Liczba komentarzy: 6,456

Ostatnie wpisy blogera

  • MARIAN KOWALSKI: Ukraina, Owsiak i CIA
  • ARCHITEKT, PATRIOTA, ANTYKOMUNISTA - IMRE MAKOVECZ
  • MARSZ ANTYKOMUNISTYCZNY Lublin 2013

Moje ostatnie komentarze

  • Mieli tego pełną świadomość np. budowniczowie gotyckich katedr, ale także twórcy "popularnego" na wschodzie stylu radzieckiego... Pozdrawiam, Paweł Chojecki
  • To tylko zdjęcia - wrażenie robi rzeczywistość! Pozdrawiam, ​Paweł Chojecki
  • Kultura narodowa? "To straszne"... Pozdrawiam, ​Paweł Chojecki

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • BROŃ PALNA - JAK ZDOBYĆ POZWOLENIE? KROK PO KROKU!
  • KATOLICYZM KONTRA PROTESTANTYZM
  • ALEKSANDER ŚCIOS O NIEZALEŻNEJ.PL

Ostatnio komentowane

  • WitKacz, Gdybym wierzył w to, że ludzie są rozsądni i racjonalni - to jak najbardziej. Na szczęście nie wierzę.
  • , Ale panowie za to nie będą już mieli odtąd takich wspaniałych okazji do napominania błądzącego i zwiedzionego pastora. Komóż to teraz panowie będą mogli dawać przykład prawdziwej miłości…
  • , "niech tylko wybiorą rząd nie pilnujący interesów pasożytów". Skąd wziąć Ludzi do takiego rządu? Dyskutanci widzą tu duży problem.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności