Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Ks. Natanek wypowiada posłuszeństwo
Wysłane przez rozlucki w 25-07-2011 [12:35]
Suspendowany przez kard. Stanisława Dziwisza ks. Piotr Natanek wbrew zakazowi odprawił w sobotę i niedzielę Msze św. w trakcie których wypowiedział posłuszeństwo metropolicie krakowskiemu. O decyzji zawieszającej go w funkcjach kapłańskich stwierdził, że jej nie przyjmuje i dalej idzie swoją drogą.
Kilka dni temu kard. Stanisław Dziwisz wystosował do wiernych archidiecezji krakowskiej komunikat, w którym oświadczył, że nakłada na ks. Natanka karę suspensy za ostentacyjnie okazywane nieposłuszeństwo „polegające na uporczywym głoszeniu przezeń niezgodnych z nauką Kościoła poglądów dotyczących królowania Jezusa Chrystusa, opartych na prywatnych objawieniach oraz inspirowanych obcymi nauce Kościoła doktrynami sekt eschatologicznych” - poinformowała agencja ekai.
Mimo tej decyzji w sobotę i niedzielę ks. Natanek odprawił w pustelni „Grzechynia” Msze św. W sobotnim kazaniu stwierdził, że on i jego wspólnota zaczynają „nową rzeczywistość”. „Praktycznie w Kościele mi zabrano wszystko. W tych dniach ksiądz kardynał wydał dokument suspendujący mnie, zabierający – mi wedle prawa ludzkiego – wszystką władzę w Kościele. Tego pisma nie przyjmuję i dalej idę swoją drogą” – powiedział.
Jak dodał, czuje się dalej kapłanem archidiecezji krakowskiej, ale będzie działał „na bocznych torach, tak jak abp Lefebvre czy jego biskupi, który w 2009 r. papież z powrotem do Kościoła przyjął i zdjął karę”. Jak poinformowała agencja ekai ks. Natanek zarzucił kardynałowi Dziwiszowi związki z lożą masońską, m.in. że przyjął „główną nagrodę masonów z najwyższej loży B'nai B'rith” (Żydowski Związek Stowarzyszeń Humanitarnych B’nei B’rith Polska), oraz że „przy budowie Centrum Jana Pawła II ustawił trójkąt masoński, następnie w grudniu przyjął nagrodę od Rycerzy Kolumba”.
„W starym systemie Kościoła było tak, że jak ktoś był związany z wrogami Kościoła, podwładni byli zwolnieni z posłuszeństwa wobec niego. Idę ze starym prawem Kościoła, nie będę współpracował z masonami i z ich zwolennikami” – oświadczył ks. Natanek.
Komentarze
25-07-2011 [12:48] - krzyh (niezweryfikowany) | Link: Natanku co Ty wyprawiasz?
Nie tędy droga.
25-07-2011 [23:30] - JerzyK (niezweryfikowany) | Link: No to pokarz drogę . Pokarz
No to pokarz drogę . Pokarz jak należy walczyć z zaprzedaniem szatanowi i zdradą wielu purpuratów .
Wszystko to co powiedział ksiądz Natanek to prawda . A Chrystus powiedział przecież - ,,prawda was wyzwoli ".
25-07-2011 [12:55] - Gość (niezweryfikowany) | Link: tylko prawda
Jesli ks biskup zreczywiscie przyja taka nagrode /a byl przy papiezu ktory takiej nagrody nie przyja-nadana ja za nie odkrycie masonow w sprawie zamachu/ od masonow-a teraz jeszcze jawnie popiera platforme wrogow kosciola/przypominam ze PO zapowiedzialo eskalacje praw dla homoseksualistow/to jest on wyraznie w sprzecznosci z nauczaniem Kosciola.Podobnie bylo z ks bis Zycinskim ktory na koncu glosil straszne cherezje.Np powiedzial PRAWDA JEST NIEWAZNA/O CZLOWIEKU/ ALE GODNOSC JEST WAZNA-co jest jawna antyewangelizacja bo sam
Pan Jezus powiedzial "JA SIE NA TO NARODZILEM I NATO PRZYSZEDLEM NA SWIAT ABY DAC SWIADECTWO PRAWDZIE" a na innym miejscu :Jam jest drog,PRAWDA i zycie"
Wysocy kardynalowie zdaja sie byc juz pod obcym wplywem.Co tak naprawde robia dla KOsciola bedac w kosciele?
Jesli by ich nagle zabraklo-to nikt tego nie zauwazy!!!!!!ksieza nadal by odprawiali msze!Oni powinni byc w pierszym szeregu!Powinno ich ciagle brakowac gdyby cos robili.
25-07-2011 [12:57] - Jojo (niezweryfikowany) | Link: Ksiądz Dziwisz
Dziwny jest ten ksiądz Dziwisz - dużo znaków zapytania i niejasności. Wydaje mi się, że przerosło Go stanowisko. Może przed tak drastycznym krokiem trzeba by było porozmawiac z księdzem Natankiem.
Jan Paweł II patrzy z góry księże Dziwiszu.
25-07-2011 [13:13] - B6 (niezweryfikowany) | Link: Natanek jest idealnym przykładem, jak można ośmieszyć
ważne sprawy. 80% tematów, które porusza, są słuszne i mało obecne w mainstreamowych mediach, ale dodatkowe 20% własnej teologii, którą przeplata w/w wypowiedzi, całkowicie dyskryminuje całość postaci i idei.
Natanek to młyn na wodę Dziwisza i jego popleczników, którzy będą stawiać biednego, chorego księdza jako typowy przykład "pisowskiej nienawiści". Przykładem może być dyskusja o szkodliwości Życińskiego dla polskiego kościoła. Jest to temat trudny i wymagający merytorycznej dyskusji (dobrze otworzonej przez p. Brauna podczas wystąpienia na KUL). Jeśli sprowadzimy ją do tego, czy abp jest związany w piekle z Mahometem, czy nie, nie zaprowadzi nas to do nikąd.
25-07-2011 [14:01] - ksena (niezweryfikowany) | Link: do B6
a co w wypowiedziach ks.Natanka jest związane z PiS-em i co PiS ma do jego wypowiedzi ?Ludzie zastanówcie się choc trochę.
25-07-2011 [18:26] - B6 (niezweryfikowany) | Link: Niewiele: Prezydent Kaczyński zginął w Smoleńsku,
bo nie posłuchał Natanka (list otwarty w sprawie Intronizacji) i parę podobnych kwiatków :-)
Zresztą nie o PiS chodzi, jeśli ktoś twierdzi, że Powstanie Warszawskie upadło, bo była to kara za rozpustę krzewiącą się w mieście, które nie posłuchało nieuznanego przez Kościół orędzia Matki Boskiej z Siekierek, to ośmiesza także polską historię...
25-07-2011 [14:03] - Michał (niezweryfikowany) | Link: Ten ksiądz mówi o tym Dziwiszu, który na pogrzebie
Lecha i Marii Kaczyńskich spoufalał się z Komorowskim? To pewnie też Komorowskiego spowiadał skoro tamten przyjął Komunię św.? Ciekawe za ile stoi teraz u tego Biskupa rozgrzeszenie za życie 96 osób: 3 x Zdrowaś Maryjo czy też warunek publicznego przyznania się, proszenia o wybaczenie rodzin zabitych i wszystkich Polaków? No chyba jednak przeszło 3 x Zdrowaś Maryjo (w ciszy) bo nic z drugiej opcji nie słyszałem publicznie z ust K.
25-07-2011 [15:21] - przechodzień (niezweryfikowany) | Link: Ks. Natanek wypowiada posłuszeństwo...
...rozumowi :(
25-07-2011 [16:59] - kiczkis (niezweryfikowany) | Link: "Rozum rozumowi nie jednaki"...
"przechodzień" (nv), pon., 2011-07-25 15:21
napisal:
Ks. Natanek wypowiada posłuszeństwo...
...rozumowi :(
========================================
Różne "rozumy" posiadamy jak widać..
- Jestem katolikiem, ale dobrych kilka przed ks,_Natankiem stwierdziłem jednoznacznie iż: - "Kościół Życinskich.. Pieronków.. Bonieckich.. Dąbrowskich... Czajkowskich czy Dziwiszów - et conortes, e tutti quanti.. NIE JEST MOIM kościołem"..
- Z Bogiem potrafię "porozmawiać" i bez pośrednictwa tych "panów" (choć niektórzy już z nich nie żyją, to kościół zawłaszczali..)- zaś tym "panom" - choćby i w purpury poodziewanym - nawet nie mówię "z Bogiem".. - Mówię im tak jak żyją i żyli: - "Idźcie BEZ Boga".. - i nie wracajcie..
Zaś tobie "przechodzień"... - ale tez purpuratom typu "Pieronek" i "Dziwisz".. - oraz pracownikom pionu propagandowego typu "Boniecki" & "Czajkowski" przypomnę Czepca z "Wesela" Wyspiańskiego:
"Ptok ptokowi nie jednaki,
Człek człekowi nie dorówna,
Dusa dusy zajrzy w oczy,
Nie polezie orzeł w gó.wna"
- Jeśli pojawiają się "Natanki".. to pojawia się i nadzieja..
25-07-2011 [19:35] - Mike (niezweryfikowany) | Link: Każdemu wolno wierzyć w to co chce...
... niektórzy wierzą w złotego cielca, inni w natanka, a jeszcze inni w Słowo Boże... Życzę powodzenia i współczuję miałkości wiary....
25-07-2011 [21:25] - czerwony (z miłości) (niezweryfikowany) | Link: Wiara wierze w różnej mierze
Niektórzy wierzą w Dziwisza, Życińskiego, GW czy Tygodnik POwszechny, a ja wierzę w Boga w Trójcy Świętej Jedynego i w Jego Słowo, które przybliża i wyjaśnia ksiądz Natanek.
Pozdr
26-07-2011 [05:04] - kiczkis (niezweryfikowany) | Link: "Konia kują, żaba noge podstawia"...
"Mike" (nv), pon., 2011-07-25 19:35 napisal:
Każdemu wolno wierzyć w to co chce...
... niektórzy wierzą w złotego cielca, inni w natanka, a jeszcze inni w Słowo Boże... Życzę powodzenia i współczuję miałkości wiary....
=====================================================
- Jako lewak i wróg religii, możesz owszem pouczać i doradzać np. "cioci" Biedroniowej.. - ale też i tej, która go "wciągnęła" na lewackie "salony" i do polityki - czyli Magdalence Środzie.. Szynszyli - tfu.. sorry.. niejakiej Senyszyn, czy tez dla "Rysiu" Kalisza..
- Tam zapewne nie tylko posłuch, ale i poklask znajdziesz.
- U mnie nie masz czego szukać.. Z całkowicie różnych światów pochodzimy i odmienne wartości są każdemu z nas przynależne.
Poza tym.. Ja z porządnego i UCZCIWEGO domu pochodzę - i uczono mnie by z byle kim się nie zadawać, a z lewakami w szczególności, gdyż smród potem ciągnie się długo i daleko.
Zostań więc przy swoich pryncypiach i w swoim lewackim "towarzychu".. - Nic mi do tego, ale ode mnie proszę trzymać się "trzy parasole w bok".
- Tymbardziej iż organicznie nie znoszę "obszczekiwaczy".
"Obejdzie się żydowskie wesele bez marcepanów" - a ja bez "życzeń" i "współczuć" ze strony nieprzyjemnie pachnącego lewaka.
- Zwrócę tylko uwagę na pewną symptomatyczną rzecz..
- Otóż z akceptacją Dziwisza, Pieronka, Czajkowskiego, Życińskiego czy Bonieckiego (i reszty "bractwa" tej samej proweniencji..) - jest dokładnie tak samo jak z "Bolkiem"..
- Akurat pełne poparcie, ale ze strony LEWACTWA.. - i TYLKO ze strony lewactwa!!
- "Bolka" nawet jego własna "Solidarność" odrzuciła, zaś w/w wymienionych zaczynają coraz powszechniej odrzucać zarówno współwyznawcy, jak i podlegający purpuratom duchowni..
Czyż nie jest zastanawiające że najzajadlej "Bolka" i tych lewackich kościelnych dygnitarzy (Dziwisza, Pieronka, Życińskiego) i pracowników z linii frontu propagandowego (Bonieckiego i Czajkowskiego) bronią tacy jak ten "Mike" (e tutti quanti..)??
25-07-2011 [16:06] - róża (niezweryfikowany) | Link: od miesiąca ...
.....słucham kazania ks. Natanka czasami wsłuchuję się kilka razy w nie i nie słyszę w nich nic nienormalnego.Namawia ludzi do modlitwy i postu. PRZECIEŻ O TO SAMO MATKA Boska prosiła w swych objawieniach potwierdzonych przez kościół . to,że należy ogłosić Jezusa królem Polski jest coś złego? Proszę popatrzeć wokół siebie .Większość katolików maproblemy z zachowaniem podst.10 przykazań, a kościół milczy jakby tego niewidział.Co do Dziwisza to poprostu pycha go przerosła tak jak większość kleru.Natanek miał odwagę powiedzieć głośno ,to co wielu mówi po cichu .M
25-07-2011 [19:01] - Frantic (niezweryfikowany) | Link: @ roza
Najpierw naucz się pisać poprawnie w języku ojczystym... Polacy w niczym nie są lepszym narodem od innych. Poza tym, jako osoba wierząca, powinnaś wiedzieć, że Bóg kocha wszystkich, bez wyjątku - co oznacza, że nikogo nie wyróżnia... Naród, w którym łapie się ok. 1,5 tys. pijanych kierowców / potencjalnych zabójców / w ciągu weekend'u jest chorym narodem, i zasługuje tylko i wyłącznie na litość Bożą, a nie na "intronizację Chrystusa", jak to ks. Natanek sobie wymyślił... I tylko jego parafianom współczuję, że trafili na takiego oszołoma, a nie prawdziwego kapłana..
25-07-2011 [19:39] - róża (niezweryfikowany) | Link: @ Frantic
A ty naucz się czytać tekst ze zrozumieniem .Nic więcej ci nie napiszę ,bo to nie na twój rozumek.
25-07-2011 [19:49] - Mike (niezweryfikowany) | Link: Imponująca ilość merytorycznych argumentów...
Naprawdę, ilość argumentów przedstawionych przez ciebie jest powalająca... Nie wiem jak sobie z nimi poradzę...
25-07-2011 [20:09] - Mike (niezweryfikowany) | Link: Co się robi jak się nie ma argumentów?
Zwyczajnie się milczy... I niech tak zostanie, bo widać, to przerasta niestety twój poziom i możliwość / !!! uwaga trudne słowo !!!/ przeciwstawienia argumentów... Niestety, poziom rozmowy jest tutaj dostosowany do poziomu tzw. redaktorów tutaj publikujących...
25-07-2011 [23:03] - Renia (niezweryfikowany) | Link: znalazł sie ekspert i autorytet
miki czy jak ci tam nie wywyższaj sie tu bo mozesz nisko spaść i to z hukiem z twojego"wysokiego poziomu"
26-07-2011 [02:22] - halszka2010 (niezweryfikowany) | Link: Ajakie ty masz Mike-Michalku
Ajakie ty masz Mike-Michalku argumenty?!To co piszesz to ma byc niby argument-to jest belkot przeplatany"uczonymi" slowami a o poziom tutaj piszacych to ty sie nie musisz martwic.
25-07-2011 [19:56] - Mike (niezweryfikowany) | Link: Całe twoje rozumownie
"Większość katolików maproblemy z zachowaniem podst.10 przykazań, a kościół milczy jakby tego niewidział" I co myślisz, że intronizacja Chrystusa na Króla Polski to zmieni? Z dnia na dzień odmieni ich życiowe postawy? To znaczy, że wierzysz w magię Hary'ego Potter'a - a temu, twój ks. natanek jest przeciwny... A właściwie, to możesz sobie stawiać ołtarze dla kogo chcesz...
25-07-2011 [21:34] - s.e. (niezweryfikowany) | Link: a Ty w co wierzysz
w BIG BANG, czy w tak teraz modną tęcze ? a może towarzysz marksista leninista ?
25-07-2011 [22:31] - ja (niezweryfikowany) | Link: Szanowny poligloto .Kto ma
Szanowny poligloto .Kto ma tych ludzi ,jak określiłeś potencjalnych zabójców odwieżć od tego ????Ty ze swoim dyżurnym bełkotem ?Ale słusznie zauważyłś poprzez intronizację Chrystusa na króla Polski ,jest jakaś nadzieja na litość Bożą dla wszystkich i dla Ciebie też .Może doznasz olśnienia ,czego życzę Ci z całego serca .
25-07-2011 [23:01] - Renia (niezweryfikowany) | Link: o ci Frantic chodzi z tym"pisaniem po polsku'.Róza nie
popełniła żadnego błedu,raz zgubiła spację a Ty się czepiasz. O co ten Dziwisz tyle hałasu robi?? Czemu Jezus nie moze byc królem Polski skoro Jego Matka ,Maryja jest Królową?? Nie rozumiem.
26-07-2011 [11:24] - polka moher (niezweryfikowany) | Link: Ty jesteś ofiarą Gazety Wybiórczej i tej całej synagogi szatana.
Tobie wmówili ,że Polacy to naród pijaków ( te cyfry i statystyka była by inna jak dopuszczalna zawartość alkoholu we krwi była by taka jak np. we Francji i w całej Europie, spadła by o 3/4) , ale trzeba im wmawiać wiele.Jak są głupi , zaślepieni , staroświeccy ..........nie tak Jak Jewropa.
Synu !!!!!!Wyłącz TVN !!!!!!!Włącz myślenie !!!!!!
A jeśli chodzi o ks. Natanka ,to tak oddanego Bogu i ludziom kapłana trzeba doceniać ,nie suspensować.
Jego klątwa na TVN okazała się wyjatkowo skuteczna .
Intronizację Chrystusa Króla nie wymyślił sobie ks. Natanek.Poczytaj sobie na ten temat ( ale nie w Wyborczej).
KRÓLUJ NAM CHRYSTE !!!!!!!!Zwycięstwo jest pewne. Kiedy? Bóg zna czas.
25-07-2011 [17:47] - prawda (niezweryfikowany) | Link: ks. Natanek demaskuje postawy masońskie duchownych w Kościele
w swoim ostatnim kazaniu z 24 lipca 2011 : http://pl.gloria.tv/?media=178745
25-07-2011 [17:53] - XYZ (niezweryfikowany) | Link: Natanek to nie prosty ksiądz - to dr hab. - naukowiec
Natanek to nie prosty ksiądz - to dr hab. - pracownik naukowy, od którego ten prostak Dziwisz (który zawsze czyta z kartki) powinien sie uczyć. Natanek ma rację, a ten Dziwisz ten zakaz niech sobie włoży w samą dupę - amen.
25-07-2011 [19:21] - Mike (niezweryfikowany) | Link: Naukowiec i kolor paznokci...
Jako ksiądz, który wygłasza kazanie, występuje przede wszystkim jako ksiądz! I nic mu do tego jaki kolor paznokci ktoś ma, czy ma kolczyk a tym bardziej czy ktoś czyta Harry Potter'a... Są jasne przykazania: "Miłuj bliźniego jak siebie samego" i "Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu". I z pewnością, wszelkie tytuły naukowe /to wymysł ludzki, a nie boski/ nie świadczą o kapłanie. Stąd też i żal mnie ogarnia, że twoje prawicowe przekonania górują nad twoją wiarą...
P.S. Ponieważ nick 'XYZ' mało mi mówi o płci, zatem traktuję cię jako obojniaka.
25-07-2011 [20:02] - s.e. (niezweryfikowany) | Link: a Dziwisz występuje jako manikiurzysta ?
chyba też jest księdzem, i chyba tym bardziej powinien zająć zdecydowane stanowisko m.in. w/s bezczeszczenia krzyża (kto by go tam nie stawiał), lub określić się czy w sprawie aborcji ma poglądy zbliżone do bratanicy i jej kolegów z PO, czy do nauk i przykazań kościoła.
Skąd Ty tu w ogóle się wziąłeś, z "faktów i mitów", z walterowskiego "tygodnika POwszechnego" czy bezpośrednio z synagogi z Czerskiej ???
25-07-2011 [20:25] - Mike (niezweryfikowany) | Link: Siła argumentu...
Ja doskonale rozumiem, że jak brak argumentów, to od razu pada magiczne słowo "synagoga na Czerskiej"... Lecz jak dobrze się wczytasz w treść blogu, to może zrozumiesz o czym pisałem; tam nie ma ani słowa o deskach w kształcie krzyża, ani też o aborcji. Generalnie, twoja wypowiedź, to jest jeden wielki bełkot...
25-07-2011 [21:18] - emigrantka (niezweryfikowany) | Link: a kysz satanas!!!!!!!!!!!!!!!
a kysz satanas!!!!!!!!!!!!!!!
26-07-2011 [03:23] - grace (niezweryfikowany) | Link: mike=frantic obojniaki?
Ile jeszcze wymyslisz sobie nick-ow.Ty jestes chory nawiedzony nienawiscia maly czlowieczek,ktoremu nie nalezy przedstawiac zadnych argumentow,gdyz to ponad twoj zakodowany ptasi mozdzek............zamiast rozmowt na sile argumentow ,proponuje ci wypad stad............A najlepiej zglos sie do masonerii/Fuuuj pomylilam sie tam takich nawet do czyszczenia butow nie wezma/ i kontempluj swoja glupote w obliczu rozdymanego "ego" ,twojego oczywiscie.........Uwazaj bo pekniesz jak balonik i narobisz smrodu/fuuuu/ z glupcami sie nie rozmawia , a tymbardziej na argumenty........ Bez odbioru!!!!
26-07-2011 [06:45] - counter (niezweryfikowany) | Link: Nie "obojniaka" tylko obojnaka,
lewicowy ćwierćanalfabeto.
25-07-2011 [18:52] - marian (niezweryfikowany) | Link: Kś. Natanek
Prawdopodobnie już nie długo dowiemy się, bo musimy się dowiedzieć prawdy o fakcie spotkania w listopadzie 1981r, czyli na miesiąc przed wprowadzeniem "stanu wojennego" - Józefa Glempa i Lecha Wałęsy z "jaruzelem". Jeżeli do tego spotkania doszło i wtedy w trójkę aprobowano wprowadzenie "stanu wojennego" - to te gnidy muszą być spalone na stosie żywcem. Pamiętajmy, że nie mogło by się to odbyć bez wiedzy JPII. A tak na marginesie, ta informacja do mnie trafiła z "RZepy" z 6-7 listopad 2004r i do dnia dzisiejszego jest nie roztrzygnięta. Potwierdzał by to fakt, że "wałęsik" o dwudziestej 12 grudnia 1981r opuścił I Zjazd
"solidaruchów" i też jest pytanie, czy zebrani byli tego świadomi? Pozdrawiam. Marian.
25-07-2011 [19:12] - róża (niezweryfikowany) | Link: nie rozumiem..
..co do tego ma KS. Natanek.
25-07-2011 [19:40] - Mike (niezweryfikowany) | Link: What's about natanek???
A kto propaguje 'intronizację' Chrystusa na Króla Polski??? Wystarczy mieć odrobinę inteligencji i elementarną wiedzę dotyczącą doktryny Kościoła Katolickiego, aby zrozumieć kontekst 'pijanych kierowców wiozących śmierć' i 'Polski jako Narodu Wybranego'...
Ale jak mniemam, na zły poziom rozmowy trafiłem...
25-07-2011 [20:16] - Rafaela (niezweryfikowany) | Link: Ks. Dziwisz powinien być zdegradowany.
Może niech bp.Dziwisz wypowie się:
1. na temat archiwum IPN i swoich akt,
2. na temat książki powszechnej w obiegu "Szpiedzy w Watykanie",
3. na temat wręczenia świętych relikwii Największego Świętego Wszechczasów- wklepanie w rękę- jak handel
na żydowskim targu,
Czy tego WSZYSTKIEGO uczy TEOLOGIA? Co ksiądz Dziwisz odstawia z dogmatami i teologią. Akurat ja mam SOLIDNĄ wiedzę w tej dziedzinie.
Ks. dr Piotr Natanek nic złego nie czyni, oprócz mówienia wam purpurom PRAWDY, którą mówi cały naukowy świat.
Proszę się ucywilizować. Bo istnieją kanały w tv popularno - naukowe, jak Discavry, Planett (...), gdzie wybitni naukowcy JAWNIE przedstawiają działanie loży masońskiej i kontakty z różnymi kapłanami-łącznie z nazwiskami.
Więc, co nowego mówi Ks. Dr Natanek? A że ma ludzkie odniesienie do Boga - to BARDZO dobrze.
Ksiądz bardzo dobrze wie, że takie odniesienie jest zgodne z nauką teologiczną!
Natomiast nie jest zgodne TAKIE przekazanie relikwii Świętego i takiemu człowiekowi. Dla przykładu przypomnę, są w parafiach czynione rekolekcje, przygotowuje się specjalne monstrancje - złote relikwiarze, obecność Świętego jest wprowadzana przez procesję.
Więc proszę nie wprowadzać średniowiecza do Polski. Cywilizacja religijna istnieje. A swoją drogą , co to za odłam ci Rycerze Kolumba.
Na koniec, małe przypomnienie: gdzie ksiądz był , gdy nasz Papież Jan Paweł II, w tak przyjacielski sposób odnosił sie do Boga, nazywając Go czasami Swoim SZEFEM. Z pewnościąnie tam ,gdzie powinien być Kapłan Chrystusowy
Proszę się zastanowić nad tym , co ksiądz zrobił- i skończyć tę średniowieczną inkwizycję.
26-07-2011 [06:49] - Rafaela (niezweryfikowany) | Link: errata do 20:16
errata do przed ostatniego zdania: powinno brzmieć :"...gdzie nie powinien być Kapłan Chrystusowy".
26-07-2011 [08:38] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Czyli gdy na księdza Natanka zostanie nałożona ekskomunika,
a to już tylko kwestia czasu. To państwo będą podążać za jego słowem i wizją kościoła?
Mam rozumieć, że oficjalnie opuścicie KK i staniecie się częścią planu ks. Natanka?
26-07-2011 [10:31] - prawda (niezweryfikowany) | Link: prawda jest jedna: wierność Bogu i Jego nauce, nie czlowiekowi
Hierarchowie zatracili poczucie odpowiedzialności za naród. Niektórzy z nich zbyt bardzo dbają o wpływy u rządzących, dlatego nie rozumieją duchowych wartości, o które walczyli ich poprzednicy. Hierarchowie w Polsce także doświadczą teraz oczyszczenia, aby zrozumieli, że władza, która została im dana pochodzi od Boga, a nie od tych, którzy rozporządzają dobrami ziemskimi. To oczyszczenie jest konieczne, aby doprowadzić do sprawiedliwości tych, którzy ślubowali czystość, ubóstwo i pokorę.
Módlcie się za waszych biskupów, za waszych kapłanów, ponieważ ich świętość zależy od was. Bezpośrednim celem kapłaństwa jest zbawienie ludzi ku Chwale Bożej. Są oni naczyniami konsekrowanymi dla Boga, którego nie należy używać dla ziemskich celów. Istota ducha kapłańskiego polega na oddaniu samego siebie dla zbawienia dusz. Biada kapłanowi, który staje się zgorszeniem dla innych. Wasi biskupi są podzieleni w wielu sprawach, nie ma pośród nich jedności a to osłabia Kościół i ducha w waszym narodzie. Jeśli nie zaczną mówić jednym głosem, to doprowadzą do jeszcze większego podziału między hierarchią a wiernymi. Niestety, nie mówią jednym głosem – głosem ich poprzedników, którzy mieli światło Ducha Świętego i rozumieli problemy ojczyzny.
http://otoczyniewszystkonowe.pl/ Anioł Ave 12 grudnia 2010
26-07-2011 [11:31] - polka moher (niezweryfikowany) | Link: Skuteczna klatwa ks. Natanka .
Miesiąc temu ks. Natanek rzucił klatwę na TVN . Okazała się wyjątkowo skuteczna .Stacja jest w tarapatach finansowych i właściciele muszą ją sprzedać.
Moi kochani , jak widzicie zło które szerzyło i jeszcze szerzy Tvn ma bardzo któtkie nogi.....
Ta widomość napełniła moje serce radością.
Spokojne !!!!!!!Bóg czuwa , i w swoim czasie każdemu wypłaci według zasług. TVN -owi , Gazecie Wyborczej,Tygodnikowi Powszechnemu też........
A tak , dla myślących zadanie. Pamiętacie kto zaczął nagonkę na ks. Natanka , kto w tym uczestniczył..TVN , Onet, Gazeta Wyborcza , Tygodnik Powszechny ........Mądrej głowie dość po słowie....
Ks. Natanek może nie jest idealny , ale całym sobą służy Bogu i Kościołowi w zamian mając tylko prześladowanie.
26-07-2011 [17:01] - proxenia (niezweryfikowany) | Link: Klątwa
TVN-u nie oglądam, wiem, co to za stacja, ale boję się ludzi, którzy rzucają klątwy. Doceniam niektóre stwierdzenia ks. Natanka, ale inne mnie od niego odpychają.
Mnie bardziej jest po drodze z religijnością Radia Maryja. Tam nikogo się nie wyklina, nie napuszcza na innych księży - a robi się swoje, szerzy się ewangelię, miłość bliźniego, patriotyzm i dobre obyczaje, organizuje się modlitwy różańcowe, wspaniałe pielgrzymki - nie tylko do Częstochowy, ale i do innych sanktuariów.
Po prostu ks. Natanek porusza inne struny duszy ludzkiej (negatywne, np. nienawiść do pewnych osób), a Radio Maryja porusza struny pozytywne, ewangeliczne. Wiara, nadzieja i miłość zamiast potępiania.
26-07-2011 [21:11] - prawda (niezweryfikowany) | Link: ks Natanek nie porusza strun ludzkiej psychiki typu nienawiść
tylko poczucie sprawiedliwości i walka o prawdę , jak może poruszać nienawiść skoro modli się za arb Dziwisza, a jego klątwa podobna jak stosowali prorocy i np. apostoł Paweł: List do Galatów 1,6 w którym przeklina tych, którzy są zwiastunami fałszywej Ewangelii:
6 Nadziwić się nie mogę, że od Tego, który was łaską Chrystusa powołał, tak szybko chcecie przejść do innej Ewangelii. 7 Innej jednak Ewangelii nie ma: są tylko jacyś ludzie, którzy sieją wśród was zamęt i którzy chcieliby przekręcić Ewangelię Chrystusową. 8 Ale gdybyśmy nawet my lub anioł z nieba głosił wam Ewangelię różną od tej, którą wam głosiliśmy - niech będzie przeklęty! 9 Już to przedtem powiedzieliśmy, a teraz jeszcze mówię: Gdyby wam kto głosił Ewangelię różną od tej, którą [od nas] otrzymaliście - niech będzie przeklęty!
Ks Natanek jest bardzo emocjonalny i nie do końca rozważnie użył tego przekleństwa, zresztą bardzo poważnie sprowokowany.
26-08-2011 [10:03] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Dorzucil bym do tego polsat
Dorzucil bym do tego polsat ,ktorego dziennikarze bija ,kopia pielgrzymow pozniej ciagaja ich po sadach.To zaraza rowna tvn,GW itd.
26-07-2011 [12:42] - emigrantka (niezweryfikowany) | Link: aJa tez popieram ks
aJa tez popieram ks Natanka,nic nie mowi przeciwko Bogu,wprost przeciwnie widac jego poswiecenie dla Boga ktora,uczy szacunku zapomnianego dla Boga,pokazuje gdzie jest zlo w naszym codziennym zyciu,zwraca nam Archaniola Michala do kosciola i naszych serc,obroncy kosciola katolickiego od pazur szatana,przypomina nasze tradycje narodowe,ktore sa zwiazane gleboko z Bogiem,przypomina nam swietych,nie boi sie mowic o osmiornicy masonskiej,ktora dazy do wymazania Pana Jezusa naszej z pamiieci,potwierdza istnienie szatana na caly swoj glos,mowi o degradacji moralnej ksiezy pedalstwo,masoneria,mamona jednym slowem diabel w kosciele przemawia,a ksiadz jest mu za szwajcara.dzisiaj natomiast postepy naszego kosciola sa nastepujace ludzie odchodza od wiary,notorycznie wmawia sie albo milczy ze diabel to bajka a Bog to milosc,koniec kropka,wyrzucono wszystkie modlitwy do Archaniola Michala o innych nawet nie wspomne bo nawet nie wiadomo czy istnieja przez brak informacji,a niestety istnieja,brak szacunku dla Eucharystii,przed ktora tylko diabel nie zgina kolan,pedalstwo w kosciolach,odprawianie mszy i kazania jak maszynka bezmyslnie, liczy sie mamona bez mamony nawet nie pochowaja po katolicku biedaka,niechec do prywatnych objawien,nawet je nie badaja od razu diabelskie mowia,dla mnie szatan grasuje po kosciele az trza,a sludzy jego jarmulke mu podaja!!!
27-07-2011 [15:23] - Jolinar (niezweryfikowany) | Link: Krucjata różańcowa
http://krucjatarozancowazaojcz...
08-08-2011 [22:09] - Ezio (niezweryfikowany) | Link: ks. Michał Siwek zasugerował nierównowagę psychiczną
"Myślę, że wielu z nas jest poruszonych sprawą ks. Natanka.
Dla mnie osobiście to przykład, do czego słuszna nieraz na początku gorliwość pasterska nie połączona z pokorą i posłuszeństwem może doprowadzić. Może też (choć tu pewny nie jestem, bo nie znam człowieka, lecz jedynie niektóre jego internetowe kazania) mamy tu do czynienia z jakimś rodzajem nierównowagi psychicznej. Nie chcę jednak zbyt łatwo ferować wyroków."
Takim czymś karmią nas na facebook'u http://www.facebook.com/pages/...
Moim zdaniem księża są mocno przesiąknięci starym systemem ale że są czynni i dziś to nie wiedziałem.