Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Opozycja według „URz”

Paweł Chojecki, 20.07.2011
W najnowszym numerze „Uważam Rze” zainteresowała mnie rubryka „Przegląd tygodnia Mazurka & Zalewskiego”: „Z życia koalicji vs z życia opozycji”. Wyłania się z niej ciekawy obraz polskiej sceny politycznej. Zastanawiam się czy to przypadek, czy świadoma linia pisma?

Jako pierwsze zdjęcie polityków strony koalicyjnej widnieje podobizna Michała Kamińskiego (poprzednio: NOP, ZChN, PP, PiS; obecnie PJN). Nie byłoby może w tym nic dziwnego, bo inspiracja rozłamu w PiS jest tajemnicą zapewne tylko dla widzów TVN i czytelników GW, ale o dziwno na sąsiedniej stronie poświęconej opozycji na pierwszym miejscu widzimy polityka … PJN! Czyżby redakcja „URz” miała intelekt swoich czytelników w takim poważaniu, w jakim Polacy mają zdolności umysłowe legendarnego „Wałka”, który był „za, a nawet przeciw”? Rozumiem, że według kluczowych „prawicowych” dziennikarzy PJN to nowa jakość na polskiej scenie politycznej, ale żeby stawiać tę „siłę” polityczną jednocześnie w pierwszym szeregu koalicji i opozycji to już jednak chyba lekka przesada.

Jeśli jeszcze na chwilę zawiesimy oko na rubryce opozycji, to czeka nas kolejne zadziwiające odkrycie! Oto za przeciwników koalicji rządzącej robią tam sami rozłamowcy z PiS, a polityka największej partii opozycyjnej nie ma ani jednego! Czy rzeczywiście redakcja „URz” chce przekonać swoich czytelników, że polska opozycja to Migalski, Jurek i Marcinkiewicz? Toż to przebija już nie tylko Michnika, ale samego Urbana!

A jeszcze niedawno w Lublinie Rafał Ziemkiewicz informował tłumnie zebranych przez posłankę Gabrielę Masłowską patriotów, że nowy właściciel „Rz” i „URz” zamierza kontynuować prawicowy charakter nowo nabytych pism…
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 4374
Domyślny avatar

Gość

20.07.2011 13:39

Idjotom mowie von!!!!!!!!!! i jeszcze raz von!!!!!Suche fakty.Obecnie jedyna partja ktora ZAMIERZA cokolwiek polepszyc polakom jest pis.Po tym ogolnym stwierdzeni naleza sie konkrety.JA TEZ BEDE GLOSOWAL NA PIS. Nie zmienia to faktu ze idjotow rozjezdzal bym czolgami!!!!!!!!kogo uwazam za idjote. Za idjote uwazam wszystkich i kazdego z osona-kto glosi KONSERWACJE DEMOKRACJI!!!!!!!! lUDZIE CZY WY NIE WIDZICIE ZE DEMOKRACJA TO BURDEL NA KOLKACH??????????? W szczegolnosci czy nie widzicie ze WYSTARCZY 4/SLOWNIE CZTERECH / LUDZI PRZEKUPIC-ABY 40 MIL KRAJ Z 1000LETNIA HISTORJA POLOZYC W GRUZACH????!!!!!!!!!!!/rzady bandy czworga/Na to stac kazde wrogie panstwo aby u nas ptrzekupic zdrajcow!!!!!!!Przedwojenny oficer wojska-powiedzial "jak slysze o demokracji to natychmiast odpinam kabure z pistoletem" Jeszcze raz musze wykrzyczec -zarowno WOLNY RYNEK-BALCEROWICZA JAK I DEMOKRACJA --TO SPOSOB NA ROZBROJENIE I POKONANIE DANEGO PANSTWA BEZ WOJNY!!!!!!!!!!!!!!!Demokracja to bandycki ustroj-gdzie wywiady innych panstw podstawiajac swoich ludzi -MOGA LUPIC DANY KRAJ I PRZEPROWADZAC ROZGRYWAC SWOJE INERESY-JAK TO SIE DZIEJE OBECNIE W POLSCE.....lUDZIE GDZIE WASZA SWIADOMOSC-CZY NIE WIDZICIE CO SIE DZIEJE!!!!!!
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

20.07.2011 13:55

Dodane przez Gość w odpowiedzi na tak

USA to ojczyzna demokracji i wolnego rynku - czy swoje uwagi skieruje Pan też pod ten adres? Paweł Chojecki
Domyślny avatar

gillan3

20.07.2011 14:04

Dodane przez Paweł Chojecki w odpowiedzi na @Gość

lat,w tym czasie nie ustrzegła sie błędów,lecz przez tak długi czas zdążyła wytworzyć mechanizmy obronne w postaci przeróżnych instytucji,które konstytucją napisaną prosto jak konstrukcja cepa,nie manipulują w dowolny koniunkturalny sposób.Myślę że "Gość" miał na myśli demokrację w naszym wydaniu którą zna od 20 lat.Pozdrawiam
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

20.07.2011 14:12

Dodane przez gillan3 w odpowiedzi na Panie Pawle,ale w USA demokracja jak wiadomo ma ponad 200

W tej kwestii zgadzam się z ks. Rydzykiem, że blisko nam do totalitaryzmu. Lepiej więc nie opisywać naszego systemu za pomocą pojęcia 'demokracja', podobnie jak nie należny używać pojęć "prywatyzacja" czy "wolny rynek" na opisanie uwłaszczenia nomenklatury i gospodarki koncesjonowanej. Wpisując się w tę podmianę pojęć sprzyjamy naszym wrogom. Przy okazji, warto się zastanowić, dlaczego nie możemy pójść drogą USA? Pozdrawiam PCh
Domyślny avatar

zet

20.07.2011 14:40

Dodane przez gillan3 w odpowiedzi na Panie Pawle,ale w USA demokracja jak wiadomo ma ponad 200

Nasza demokracja jest ułomna,bo przecież oparta jest na Konstytucji RP napisanej przez zespół komuchów z Magdalenki.Daleko jest jej do tej prostej budowy cepa.O to komuchom chodziło prawda?
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

20.07.2011 16:24

Dodane przez zet w odpowiedzi na To pewne,że miał na miśli naszą demokrację

Konstytucja jest tu tylko drobnym elementem. Poważniejszym był układ z Michnikiem (media) i Mazowieckim (służby). Nie należy także zapominać o biskupach, sędziach i profesorach. Pozdrawiam PCh
Domyślny avatar

gillan3

20.07.2011 18:35

Dodane przez Paweł Chojecki w odpowiedzi na @Zet

Olszewskiego.Jeszcze w 1992 r.dałoby się "odkręcić" fraternistyczne układy UW z czerwonymi.Niestety Michnik jako spirytus movens okrągłostołowego przekrętu nie dopuścił aby Kiszczakowi i jego ludziom stała się krzywda.Tamto poniżające nas wszystkich nocne przedstawienie (z kibicem Wachowskim w tle)powinno być gdyby to było możliwe tłustą trzcionką pisane we wszystkich podręcznikach histori,aby rozjaśnić naszej młodzieży gdzie żyjemy.Dlatego można mieć pretensje do prawicowego prawicowca Giertycha że nie wrzucił tego do programu szkolnego,chyba że sam ma coś na sumieniu jak np inni walczący "na pierwszej lini" np L.Moczulski i jemu podobni.....
Domyślny avatar

Zag

20.07.2011 22:09

Dodane przez gillan3 w odpowiedzi na Panie Pawle,ale w USA demokracja jak wiadomo ma ponad 200

Kontrolę nad opinią publiczną i rządami na wszystkich poziomach przejęła lewacka międzynarodówka, która ma korzenie w Kominternie finansowanym jeszcze przez bolszewików z Kacapii. Póki co na razie Węgrom udało się wyrwać z tego diabelskiego uścisku - zobaczymy na jak długo. Komintern już spiskuje jak tu rozwalić Orbanowi plany. A i ostatnio Cameronowi wysmażyli jakiś pasztet z Murdochem. Konserwatywne rządy w Londynie to skowyt lewactwa.
Domyślny avatar

Europejczyk

20.07.2011 13:51

Dla zachodniej prawicy liczy sie raczej PO. Pis to "szowiniści", "groźni nacjonaliści i katolicy" po prostu "mocher". Minister od Kaczynskiego zakazał w szkole Gombrowicza. Czegoś takiego francuski prawicowy (a z musu na zewnątrz trochę lewicowy) inteligent nie wybacza. Tak więc bym pastorze nie przesadzał z tym oddaniem sie prawicy w zastaw.
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

20.07.2011 14:00

Dodane przez Europejczyk w odpowiedzi na Zachodnia prawica wspiera PO

"Tak więc bym pastorze nie przesadzał z tym oddaniem sie prawicy w zastaw." - może Pan to rozwinąć? O jakiej przesadzie Pan pisze? Co do Zachodu, napisałem więcej na ten temat tu: "DRUGI IZRAEL CZY "PRL"?" - http://podprad.org/aktua… Pozdrawiam PCh
Domyślny avatar

Studentka:

20.07.2011 13:53

ze Ziemkiewicz jest tak naiwny, zaczynam podejrzewac cos gorszego!!
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

20.07.2011 13:57

Dodane przez Studentka: w odpowiedzi na Studentka: trudno mi uwierzyc,

Niebawem umieszczę relację video z tego spotkania. Temat: "przyszłość Polski" i przez ponad dwie godziny ŻADEN z dyskutantów (Ziemkiewicz, Reszczyński, Michalkiewicz) nie odniósł się słowem do katastrofy nad Smoleńskiem!!!! Dopiero z sali padło pytanie...
Domyślny avatar

gillan3

20.07.2011 13:54

teraz do legendy przechodzi Wołek który był przeciw a teraz jest za:) (za karę? czy za pieniądze?)
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

20.07.2011 13:58

Dodane przez gillan3 w odpowiedzi na Legendarny "Wałek" był i jest....za a nawet przeciw

Dobre! Pozdrawiam PCh
Domyślny avatar

ksena

20.07.2011 15:23

pseudoprawicowych partyjek i ich przedstawicieli i to grubo wcześniej.Teraz widać ,że te ,,prawdziwe'' jak się nazywają prawice tworzą wspólny front z PO ;udają,ze oprócz nich w Polsce opozycja już nie istnieje.Prosto,łatwo i bez zbędnych ceregieli chcą zrobić to co im nie wyszło wcześniej rączkami Kluzikowej,Poncyliusza i Migalskiego-rozwalenie PiS-u i przejęcie elektoratu czyli powtórka z rozrywki.tyle,że PJN nauczone doświadczeniem stara się o koalicjantów. To oni puszczają nowe plotki o niedalekiej rewolcie w PiS i zmianie prezesa.To oni są coraz bardziej częstymi goścmi w studio telewizyjnym i jak Pan słusznie zauważył na łamach,,URZ''.Dla okreslenia siebie dumną nazwą,,opozycja konstruktywna''czyli żadna sa gotowi wyrzec się swoich poglądów i przekonań,widocznie w kanapach na których tak długo siedzieli juz wyłażą i uwierają sprężyny.
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

20.07.2011 16:27

Dodane przez ksena w odpowiedzi na Pan jako pierwszy zauważył niezwykłą i podejrzaną aktywność

ma Pani oczywiście rację. Pytanie teraz o elektorat prawicowy - czy znowu da się nabrać. O niezwykłej skali tej walki mogę przekonać się nawet w tak małym środowisku, jak UPR - http://www.upr.org.pl/ma… Pozdrawiam PCh
Domyślny avatar

bubel

20.07.2011 23:01

to według mnie ludzie wolni,mający sumienie,używający własnego rozumu i posiadający kręgosłup moralny.To i często spierający się ze sobą.Trudno ich utrzymać w jedności.Lewica ma zawsze jedno przywództwo,krwawe, nieznoszące sprzeciwu,za służbę rozdaje przywileje.Wolny wybór
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

21.07.2011 00:32

Dodane przez bubel w odpowiedzi na prawica

Jeśli jednak prawica grupuje ludzi mądrych i uczciwych, powinna osiągnąć dojrzałość przejawiająca się we wspólnym starcie pomimo różnic frakcyjnych. Pozdrawiam PCh
Domyślny avatar

bubel

21.07.2011 17:33

Dodane przez Paweł Chojecki w odpowiedzi na @Bubel

dorośli,wykształceni,mamy doświadczenie,ale czy jesteśmy tak dojrzali emocjonalnie,że razem pomimo różnic idziemy jedną drogą ? Widzimy,że jeden spośród nas jest wybitnym przywódcą,ale wybierzemy takiego ,który robi z siebie małpę.Chodzi mi o to,że lewica stosuje zamordyzm,nie pyta co i kto podoba się - albo jesteś z nami albo cię nie ma.Na tym polega ich siła.Jeśli prawica tego nie pojmie to nigdy nie wygra.Pozdrawiam
Domyślny avatar

boomerang

21.07.2011 23:37

Wydaje mi się, że doszło tu do pewnego nieporozumienia. Czy zna Pan charakter rubryki „Z życia koalicji vs z życia opozycji” Mazurka i Zalewskiego? Od samych początków, a więc jeszcze od Wprost poprzez Fakt do Uważam Rze był on i pozostał satyryczny lub wręcz prześmiewczy. Jest to rodzaj szopki politycznej lub też parady błaznów politycznych. Autorzy opisują w niej tych polityków, którym w mijającym tygodniu udało się w jakiś sposób na scenie politycznej "zbłaźnić", toteż figurowanie właśnie tam nie jest akurat wysoce nobilitujące. A Pan żąda tam miejsca dla przedstawicieli PiSu?! I im się zdarza wylądować i być obśmianym u Mazurka i Zalewskiego, ale akurat fakt, że w danym tygodniu ich tam nie było, świadczy, że niczego nie "palnęli" i nie było czego wyśmiewać. Największym błaznem tygodnia został, jak sam Pan zobaczył, Michał Kamiński. A Pan na jego miejscu kogo by wolał?
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

22.07.2011 10:18

Dodane przez boomerang w odpowiedzi na Wydaje mi się, że doszło tu

Zgadzam się, że satyrykom wolno więcej. Mój tekst jest czymś w rodzaju sygnału ostrzegawczego - stawiam pytanie czy to przypadek, czy nowa linia pisma. Jeśli ta linia ma przed wyborami ulec zmianie, to właśnie w takich rubrykach należy szukać pierwszych tego symptomów. Pozdrawiam Paweł Chojecki

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 603
Liczba wyświetleń: 2,919,093
Liczba komentarzy: 6,456

Ostatnie wpisy blogera

  • MARIAN KOWALSKI: Ukraina, Owsiak i CIA
  • ARCHITEKT, PATRIOTA, ANTYKOMUNISTA - IMRE MAKOVECZ
  • MARSZ ANTYKOMUNISTYCZNY Lublin 2013

Moje ostatnie komentarze

  • Mieli tego pełną świadomość np. budowniczowie gotyckich katedr, ale także twórcy "popularnego" na wschodzie stylu radzieckiego... Pozdrawiam, Paweł Chojecki
  • To tylko zdjęcia - wrażenie robi rzeczywistość! Pozdrawiam, ​Paweł Chojecki
  • Kultura narodowa? "To straszne"... Pozdrawiam, ​Paweł Chojecki

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • BROŃ PALNA - JAK ZDOBYĆ POZWOLENIE? KROK PO KROKU!
  • KATOLICYZM KONTRA PROTESTANTYZM
  • ALEKSANDER ŚCIOS O NIEZALEŻNEJ.PL

Ostatnio komentowane

  • WitKacz, Gdybym wierzył w to, że ludzie są rozsądni i racjonalni - to jak najbardziej. Na szczęście nie wierzę.
  • , Ale panowie za to nie będą już mieli odtąd takich wspaniałych okazji do napominania błądzącego i zwiedzionego pastora. Komóż to teraz panowie będą mogli dawać przykład prawdziwej miłości…
  • , "niech tylko wybiorą rząd nie pilnujący interesów pasożytów". Skąd wziąć Ludzi do takiego rządu? Dyskutanci widzą tu duży problem.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności