Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
WARA OD STUDENTÓW!!!
Wysłane przez Krzysztof Pasie... w 15-05-2011 [12:19]
Dzisiaj rano wpadłem na śniadanie do Moniki Olejnik w Radiu TOK FM. Wystąpił tercet egzotyczny w składzie: światowej sławy profesor od owadów, nie mniej słynny profesor od zakłamywania historii oraz genialny aktor, który zapadł ludziom w pamięć sceną, gdy całował polską ziemię wyśmiewając się z naszego Papieża. Tym razem wzięto na tapetę studentów.
Najpierw brać żakowską oskarżono o zbrodnię wysłuchania wystąpienia pana Grzegorza Brauna na temat jego filmu „Eugenika”, a następnie, niejako awansem, wyśmiano studentów za ewentualny udział w planowanych wykładach profesorów Uniwersytetu Jagiellońskiego i Polskiej Akademii Nauk, Panów Ryszarda Terleckiego i Ryszarda Legutki.
I tu żarty się kończą. Zwracam się teraz do panów Nałęcza i Niesiołowskiego jako nauczyciel akademicki.
Dość tego panowie, pożal się Boże profesorowie! Nie pozwolę wam na żywca grzebać tępym lancetem w młodych polskich mózgach. Dlatego wam mówię prosto z mostu: WARA OD STUDENTÓW!!! Oni sami wiedzą czyich wykładów chcą słuchać. I nic wam do tego. Powiem wam jeszcze więcej. Ja wam już dziękuję. Bo daliście wystarczająco wiele dowodów, żeście nie zdołali sprostać misji profesora.
I cieszcie się panowie, że się do was nie zwróciłem w formie, jakiej niegdyś użył wasz ukochany guru w obronie "zasłużonego" generała, którego niedawno uniewinnił salon.
Krzysztof Pasierbiewicz
(nauczyciel akademicki)
P.S.
W załączeniu znakomity tekst Pana Profesora Terleckiego:
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110513&typ=my&id=my02.txt
Komentarze
15-05-2011 [13:23] - moherowa babcia (niezweryfikowany) | Link: "WARA OD STUDENTÓW"
Cieszę się,ze jest Pan nauczycielem akademickim,bo studentom, poza wiedzą , potrzebne są pewne wzorce, celem kształtowania osobowości. Pozdrawiam.
15-05-2011 [15:20] - rob2 (niezweryfikowany) | Link: Wszystko na sprzedaz.
Ta trojka tych panow o ktorych mowa ,to ideolodzy KASY,KASY i jeszcze raz KASY.Gotowi sprzedac wlasna ojczyzne za "mamone".Dworzanie pana Tuska,dopoty mu beda sluzyc,dopoki im sie bedzie oplacac.Od rozbiorow takich "Polaczkow"mielismy niestety wielu.Musimy przekonac mlodych ZBALAMUCONYCH przez TVN GW i inne przekaziory.Mlode pokolenie to nasza wielka szansa na przywrocenie normalnosci w naszym Kraju.
16-05-2011 [16:51] - Krzysztof Pasie... | Link: Wszystko na sprzedaż...
Wielce Szanowny Panie,
Napisał Pan:
"Mlode pokolenie to nasza wielka szansa na przywrocenie normalnosci w naszym Kraju..."
I to jest najważniejsze. A o tamtych panach nikt nie będzie pamiętał. I całe szczęście.
Serdecznie Pana pozdrawiam,
Krzysztof Pasierbiewicz
18-05-2011 [15:41] - katamaraz (niezweryfikowany) | Link: Bardzo prozaiczne wydarzenie!!!
Prawdopodobnie wypadł mi telefon z kieszeni na siedzenie w autobusie miejskim. Starszy mężczyzna, który siedział obok mnie jakoś tak podejrzanie szybko wysiadał na najbliższym przystanku. Nie domyśliłem się, dopiero po pół roku może, wypadł mi telefon w podobny sposób z kieszeni w tramwaju i młody człowiek podniósł i podał mi. Ktoś tam napisał: "Jakie będzie młodzieży chowanie....".
16-05-2011 [16:48] - Krzysztof Pasie... | Link: "WARA OD STUDENTÓW"...
Wielce Szanowna Pani,
Z całego serca dziękuję!
Pozdrawiam Panią jak zawsze serdecznie,
Krzysztof Pasierbiewicz
15-05-2011 [13:26] - lego (niezweryfikowany) | Link: Sztuka kamuflażu czyli kameleon polityczny
No niestety, ale powróciły na scenę autorytety moralne wielokrotnego użytku, które spełniają role pożytecznych idiotów. Oni zawsze byli a na potrzeby doraźne są odkurzani ze starych poglądów i wyglądają jak nowi- na nowych etykietkach, ostatnio dołączył do tego grona taki jeden ze Szczecina, co to jemu się nie podobało to, co teraz wspiera zwłaszcza swoim ciałem, bo czy płazy maja rozum jak zapytała żona męża – nie żabciu nie mają, odpowiedział mąż.
Serdecznie pozdrawiam po dłuższej niebytności na Pana stronie
16-05-2011 [16:46] - Krzysztof Pasie... | Link: Sztuka kamuflażu czyli kameleon polityczny...
Wielce Szanowny Panie,
"autorytety moralne wielokrotnego użytku" - pięknie powiedziane.
Podoba mi się także opowiastka z "żabcią" - nie znałem.
Dzękuję za komentarz i pozdrawiam jak zawsze serdecznie,
Krzysztof Pasierbiewicz
18-05-2011 [23:02] - katamaraz (niezweryfikowany) | Link: lego!!! Pozdrawiam!
Ja odradzałbym stosowanie tej powiastki w rozmowach z żoną-jest ryzyko, że uwierzy, jak ufa mężowi!?
15-05-2011 [13:43] - moherowa babcia (niezweryfikowany) | Link: @LEGO
Super opinia.Pozdrawiam.
15-05-2011 [13:46] - Lucja (niezweryfikowany) | Link: Brawo PROFESORZE!
Zaimponował mi Pan swoją zdecydowaną postawą-nasza młodzież potrzebuje takich wykładowców!
Mój syn-student informatyki-wielokrotnie rozmawiał ze mną,że niektórzy profesorowie negatywnie oceniają uczniów samodzielnie myślących.Ma pan rację-oni wiedzą czyich wykładów chcą słuchać.
serdecznie pozdrawiam
15-05-2011 [19:48] - QQRYQ (niezweryfikowany) | Link: ojjjjj
Przegapiłem coś? Kiedy była nominacja?
15-05-2011 [20:38] - Gość (niezweryfikowany) | Link: POfilny trollll
Ostatnia nominacja na patentowanych durniów, odbyła się dosyć dawno, ale POwinien Pan ją pamiętać, wszak brał Pan w niej udział jako nominowany ....., a POza tym to nie jest Pan QQRYQ, tylko QQQRWA POfilna.
15-05-2011 [22:19] - QQRYQ (niezweryfikowany) | Link: gratuluję...
Szczególnie kultury języka.
16-05-2011 [11:39] - Lucja (niezweryfikowany) | Link: ...QQRYKQ...-mędrzec na usługach
cyt:,,Mędrek świecki wymaga od małych i wielkich,
by wszyscy byli zawsze przykładem cnót wszelkich,
choć sam co chwila cnotę myślami kaleczy,
słowami podkopuje i czynem niweczy;
obrzydliwszy od czerwi,co roztacza drzewa;
bo on tocząc klnie drzewu,czemu nie dojrzewa!...
i wszystko w tym temacie.
P.S.Lego-dziękuję za pomoc podczas mojej nieobecności.
16-05-2011 [17:47] - ontaryjka (niezweryfikowany) | Link: lucja...
..pieknie to pani ujela(swietny cytat)...i dosadnie...szkoda tylko ,ze ten matol,i tego nie zrozumie :(
pozdrawiam
15-05-2011 [21:08] - lego (niezweryfikowany) | Link: TY
Nie dosyć ,że jesteś drobiazgowy to jeszcze do tego jesteś małostkowy .Taki konglomerat prowadzi Ciebie na manowce kukuryku i przypuszczam ,że masz oczy tęskniące za rozumem a to w Twoim przypadku niespełnione marzenia . A to ,że Ty i Twoja rodzina tytułuje Władka Bartoszewskiego tytułem mu nienależnym to wam to nie przeszkadza co?
15-05-2011 [22:18] - QQRYQ (niezweryfikowany) | Link: wiesz co...
Przypuszczaj sobie - to akurat możesz robić.
15-05-2011 [23:02] - lego (niezweryfikowany) | Link: To nie Twoja domena - wina
Z Twoich lakonicznych wypowiedzi wynika ,że chciałbyś być kimś kim nie możesz być i usiłujesz zakrzyczeć sam siebie kosztem innych nie rozumiejąc samego siebie . Nie proponuje Tobie przemyślenia tego co napisałem bo i tak tego nie zrozumiałeś - czy się mylę ?
18-05-2011 [07:00] - Roza (niezweryfikowany) | Link: prosze na temat sie
prosze na temat sie wypowiadac a nie uprawiac tu jakiejs licytacji kto lepszy i w czym.
18-05-2011 [15:31] - katamaraz (niezweryfikowany) | Link: lego!!! Pozdrawiam!!!
Myślę, że "facio" otrzymał zadaczio, no i produkuję się. A może by tak:zlekceważę!!! Przecież ono nic nie napisało. Ja rozumiem tak:coś mam do zakomunikowania-znaczy:leży na wątrobie. Używam polskiego języka i piszę. Tak samo piszę gdy "coś" wartościowego przeczytam. Ja korzystam z niektórych opinii i sam wyrażam swoją. Kłopot polega na tym, że jakiś troll wtrąca się i zakłóca merytoryczny dialog, a może by go jakąś kreskówką? Przypomniałem sobie, jak jeszcze chodziłem do szkoły, to tak niedawno było(1966), zwracaliśmy się do naszych nauczycieli per:Panie Profesorze. Oczywiście nie było wśród tego grona ani jednej osoby z tym tytułem. I takie osoby były co faktycznie zasłużyły, ale o pijakach nie "wspomnę". Tu jest spore grono osób, które dobro Polski mają w sercu i o nie im się rozchodzi, więc dyskutują, a tu ktoś chce mącić? Uważajcie!!! Proszę!!! Zbliża się lato, na brzęczącą muchę polecam humanitarny sposób-packę.
16-05-2011 [16:40] - Krzysztof Pasie... | Link: ojjjj...
Szanowny QQRYQ,
Widzę, że wróg czuwa.
Więc jeszcze raz powtarzam to, co już wyjaśniałem Panu Nemo:
"I dlatego właśnie, już o tym kiedyś pisałem, świadomie nie robiłem habilitacji. Jestem zaledwie doktorem nauk technicznych, ale proszę mi wierzyć, nie czuję się z tego powodu gorszym od wielu moich kolegów z tytułem profesorskim. Powiem więcej, w znakomitej większości przypadków czuję się wręcz odwrotnie, gdyż tak się składało, że zawsze miałem więcej zagranicznych cytowań moich prac, niż oni wszyscy łącznie...".
Pozdrawiam serdecznie,
dr Krzysztof Pasierbiewicz
16-05-2011 [22:55] - QQRYQ (niezweryfikowany) | Link: hmmm
Dlaczego uważa mnie Pan za swojego wroga, skoro sam pan jest dumny z tego, że nie jest pan profesorem? Jakoś gładko zawsze pan łykał te czołobitne "profesorowania". Dopiero po moim wpisie nagle postanowił pan do tego faktu się odnieść. Ale mniejsza o to. Co zaś do cytowań - no nie wiem, nie wiem... może jakieś źródło poproszę.
Natomiast muszę Pana pochwalić za słownik - to rzeczywiście biały kruk na polskim rynku.
16-05-2011 [23:35] - ontaryjka (niezweryfikowany) | Link: kkuryku na patyku...
...zle sie sklada( dla ciebie),gdyz znam twoje niemrawe wpisy...i blagam! nie pozuj na 'intelygenta'!!!serdecznosci.
16-05-2011 [23:53] - QQRYQ (niezweryfikowany) | Link: ojej
Czy mam się cieszyć czy bać raczej, droga specjalistko od analizy spodni Komorowskiego?
17-05-2011 [00:21] - ontaryjka (niezweryfikowany) | Link: ku...
..nie zamierzam prowadzic z toba beznadziejnych przepychanek,i znizac sie do twojego poziomu...i cos ,specjalnie dla ciebie,tu napisze...pan(p)rezydent mnie nie zajmuje... dopoki nie osmiesza mojej OJCZYZNY...zegnam ozieble z domieszka ironii.
16-05-2011 [16:27] - Krzysztof Pasie... | Link: Brawo PROFESORZE...
Wielce Szanowna Pani,
Serdecznie dziękuję za wsparcie.
Pozdrawiam Panią i Syna,
Dr Krzysztof Pasierbiewicz
15-05-2011 [14:00] - stokolesny (niezweryfikowany) | Link: wara od studentów
młodemu człowiekowi są niezbedni
trzej przewodnicy życiowi
pierwsi dwaj przewodnicy w pierwszych latach życia
to Godni miana Przewodników Rodzice
trecim przewodnikiem w kolejnych latach życia
to Godny miana Przewodnika Nauczyciel na każdym etapie nauczania
dziekuję Panu jako Nauczycielowi nie tylko Akademickiemu
z wyrazami szacunku
stokolesny
16-05-2011 [16:25] - Krzysztof Pasie... | Link: wara os sudentów...
Wielce Szanowny Panie,
Proszę pozwolić, że jeszcze raz powtórzę Pańskie słowa:
"młodemu człowiekowi są niezbedni
trzej przewodnicy życiowi
pierwsi dwaj przewodnicy w pierwszych latach życia
to Godni miana Przewodników Rodzice
trecim przewodnikiem w kolejnych latach życia
to Godny miana Przewodnika Nauczyciel na każdym etapie nauczania..."
W imieniu wszystkich Rodziców i Nauczycieli serdecznie Panu za te słowa dziękuję.
Gorąco pozdrawiam,
Krzysztof Pasierbiewicz
15-05-2011 [14:22] - Leszcz bałtycki (niezweryfikowany) | Link: WARA OD STUDENTÓW!!!
Panie profesorze takich postpereelowskich gagatków jak u tej TW "Stokrotki" to mamy jeszcze całe mnóstwo po wszelakich uczelniach. Naprawdę te typki od Olejnikowej tylko wzmacniają antypolską postawę wśród tej pokomunistycznej hołoty, niestety. Ale w tym nadzieja, że choć tak szlachetne postawy jak Pańska są w profesorskiej mniejszości, jednak ich siła oddziaływania na umysły i dusze nieskażonej młodzieży akademickiej jest nie do przecenienia i w przyszłości będzie zmieniać pozytywnie naszą rzeczywistość a może już dziś?
Dziękuję za ten celny komentarz.
Pozdrawiam i kłaniam się nisko.
16-05-2011 [16:21] - Krzysztof Pasie... | Link: WARA OD STUDENTÓW!!!
Wielce Szanowny Panie,
Oby się spełniły Pańskie przepowiednie!
Dziękuję za komentarz i gorąco pozdrawiam,
Krzysztof Pasierbiewicz
15-05-2011 [14:37] - beeł (niezweryfikowany) | Link: ...
Za chwilę znowu usłyszymy: "literaci do piór, studenci do nauki, robotnicy do fabryk"
16-05-2011 [16:19] - Krzysztof Pasie... | Link: ...
Szanowny Panie,
Zapomniał Pan jeszcze dodać hasła: "a rząd na boisko!".
Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof Pasierbiewicz
15-05-2011 [14:40] - Siwy (niezweryfikowany) | Link: W kazdym stanie
Znajdują się zainfekowani działaniem antypolskim.Tak i z tytułem profesorskim sieją antypolskie wirusy będąc na służbie 0obcych.Z nadzieją,że studenci rozróżnią syf tych anty polaków i nie dadzą się zainfekować anty polskością i fałszem który zasiewają wymienieni i im podobni w artykule.
16-05-2011 [16:17] - Krzysztof Pasie... | Link: W każdym stanie...
Wielce Szanowny Panie,
Nie dadzą się zainfekować. Ja w to wierzę. Ale trzeba im wskazywać prawdę.
Dziękuję Panu za komentarz,
Krzysztof Pasierbiewicz
15-05-2011 [15:33] - Emigrant (niezweryfikowany) | Link: @ Szanowny Pan Krzysztof Pasierbiewicz
Idąc za Pańską radą przeczytałeam artykuł Pana Profesora Ryszarda Terleckiego /za moich szkolnych czasów prace domowe należało odrabiać sumiennie/. Kilka uwag nasunęło mi się po jego przeczytaniu, ale żeby nie nudzić postaram się wyrazić moją opinię nader krótko: Kiedyś nasi przodkowie mieli wypisane na sztandarach "Bóg, Honor, Ojczyzna", potem niektórzy wywalili stamtąd Boga, ale bez Niego pozostałe dwa elementy jakoś nie chciały funkcjonować. W tej chwili tzw. elyty, gorsze są chyba od komunistów, za wszelką cenę chcą zlikwidować wszystkie trzy. To, w mojej opinii, jednak się nie uda, choćby tylko z jednego powodu - nie mażna zabić Boga. To na tyle. Przepraszam za może trochę nieskładny wywód, ale ja nie profesor. Pozdrawiam serdecznie.
16-05-2011 [16:14] - Krzysztof Pasie... | Link: @ Szanowny Pan Krzysztof Pasierbiewicz...
Wielce Szanowny Panie,
Dziękując za te słowa, proszę pozwolić, że je jeszcze raz za Panem powtórzę:
"Kiedyś nasi przodkowie mieli wypisane na sztandarach "Bóg, Honor, Ojczyzna", potem niektórzy wywalili stamtąd Boga, ale bez Niego pozostałe dwa elementy jakoś nie chciały funkcjonować. W tej chwili tzw. elyty, gorsze są chyba od komunistów, za wszelką cenę chcą zlikwidować wszystkie trzy. To, w mojej opinii, jednak się nie uda, choćby tylko z jednego powodu - nie można zabić Boga..."
Bardzo Panu dziękuję za komentarz,
Krzysztof Pasierbiewicz
16-05-2011 [20:45] - katamaraz (niezweryfikowany) | Link: Emigrant-nie" prawdziwy"?
Ale tekst, jak najbardziej. Może ja też dorzucę "mały kamyczek do tego ogródka"? Od ustanowienia Kościoła przez Chrystusa "było pięknie". Proszę przypomnieć sobie choćby z Ewangelii-początek chrześcijaństwa. Cesarz Neron "popisał się?". Z takich osobistości mających "szczególnie wielkie zasługi w zwalczaniu Chrześcijaństwa" wymieniłbym wg mojej wiedzy: rewolucję francuską i Napoleona (oświecenie?). Uważam, że "największe zasługi miał komunizm", potem Hitler. Jak to było, jak to jest, że bez dywizji ( jak powiedział tow. Stalin) Papież Polak Unicestwił taką siłę???? To jest zastanawiające dla ludzi myślących. Nie dziwię się temu, że Rosja ma taki kompleks Polski. Dziwię się POlakom, a także Niemcom, że po takich doświadczeniach historycznych jeszcze wierzą w "dobrą wolę" Rosji. Chrześcijaństwo trwa 2000lat i trochę więcej. Judaizm mimo różnych kolei historii, chyba trochę więcej???? Czyżby Bóg (Pan), którego wyznajemy był aż tak łaskawy dla ludzkości? Może nie marnujmy tych wielkich darów. Czy ludzkość wytęży się i wymyśli "sposób" lepszy od komunizmu by unicestwić się???? Ja osobiście uważam, że dotychczas nie było takiej ideologii, żeby wyrządziła tyle szkody. Na zakończenie: dziękuję, że tu trafiłem!!!! Pozdrawiam!!!
17-05-2011 [19:01] - Emigrant (niezweryfikowany) | Link: @ katamaraz
Nie wiem czy to powód do dumy, czy do wstydu, ale emigrant ze mnie najprawdziwszy.
18-05-2011 [12:39] - katamaraz (niezweryfikowany) | Link: I tak i tak dobrze!!!
Dobrze byłoby, gdyby z Polski nie wyjeżdżali ludzie wartościowi. Zaprzeczenia użyłem prowokacyjnie. Może też być emigracja wewnętrzna. Odniosłem się też do tekstu napisanego przez Pana. A, że jest Pan Tu, nie zapomniał o Polsce. Ja osobiście dziękuję. Rozmowa-dialog, to może być pożyteczne gdy ludzie rozmawiają ludzkim językiem. Ja korzystam z takich możliwości. Pozdrawiam!!!
18-05-2011 [19:41] - Emigrant (niezweryfikowany) | Link: No to się narobiło
Serdecznie dziękuję za tak wielkie słowa uznania. W życiorysie mam jednak i ciemne plamy, ale myślę,że tych jaśniejszych jest więcej, a skoro sam Bóg dał jeszcze jedną szansę, to tego daru zmarnować nie wolno. Pozdrawiam.
15-05-2011 [16:17] - Michael5 (niezweryfikowany) | Link: Panie Profesorze
Jako student bardzo Panu dziękuję za Pańską wypowiedź!
Z poważaniem
16-05-2011 [16:10] - Krzysztof Pasie... | Link: Panie Profesorze...
Wielce Szanowny Panie,
To ja Panu dziękuję!
Z poważaniem,
Dr Krzysztof Pasierbiewicz
15-05-2011 [16:33] - Krzysztof Ander... (niezweryfikowany) | Link: Alejo Carpentier i jego Eksplozja w katedrze
I cieszcie się panowie, że się do was nie zwróciłem w formie, jakiej niegdyś użył wasz ukochany guru w obronie "zasłużonego" generała, którego niedawno uniewinnił salon.
Za rok, może dwa, za dekadę, pewnie usłyszymy; "Od ... cie się od premiera".
I paradoksalnie, jeśli takie zdanie padnie w wolnej i demokratycznej Polsce, to niech tak będzie. To już wariant optymistyczny.
Pozdrawiam, szacunek tylko "wiecznego studenta" to może niewiele, ale za to szczery.
16-05-2011 [16:07] - Krzysztof Pasie... | Link: Alejo Carpentier i jego Eksplozja w Katedrze...
Wielce Szanowny Panie Krzysztofie,
A propos "wiecznego studenta" chcę Panu powiedzieć, że kiedy studiowałem też mieliśmy swojego "wiecznego", który się chwalił kwitami za odbiór stypendium jeszcze na stare pieniądze. Nigdy nie skończył studiów. Teraz, po latach, zrozumiałem dlaczego. On był zbyt inteligentny by ukończyć studia. Sic!
Pozdrawiam Pana serdecznie,
Krzysztof Pasierbierwicz
15-05-2011 [16:57] - nemo (niezweryfikowany) | Link: N.N.
Duet profesorski Nałęcz-Niesiołowski, to kwintesencja elity 3RP.Nie są to wcale pożyteczni idioci[moim zdaniem określenie wewnętrznie sprzeczne],lecz idioci zwyczajni.Tytuł Prof.,niestety nie chroni przed głupotą i moralnym kundlizmem.Mam nadzeję,że brac studencka tak jak za moich czasów, potrafi odróżnic marnego aparatczyka od profesora i nauczyciela prawdziwego .Pozdrowienia i wyrazy szacunku dla autora.
16-05-2011 [12:44] - Krzysztof Pasie... | Link: N.N...
Wielce Szanowny Panie,
Napisał Pan bardzo mądre zdanie, cytuję: "Tytuł Prof., niestety nie chroni przed głupotą i moralnym kundlizmem...".
I dlatego właśnie, już o tym kiedyś pisałem, świadomie nie robiłem habilitacji. Jestem zaledwie doktorem nauk technicznych, ale proszę mi wierzyć, nie czuję się z tego powodu gorszym od wielu moich kolegów z tytułem profesorskim. Powiem więcej, w znakomitej większości przypadków czuję się wręcz odwrotnie, gdyż tak się składało, że zawsze miałem więcej zagranicznych cytowań moich prac, niż oni wszyscy łącznie.
Bardzo serdecznie Pana pozdrawiam,
Krzysztof Pasierbiewicz
15-05-2011 [17:23] - Gość (niezweryfikowany) | Link: asa
Tylko czekać, jak wkurzony Tusk zacznie zamykać uczelnie..................
15-05-2011 [21:54] - Roman (niezweryfikowany) | Link: No, już raz omal
nie zamknął Uniwersytetu Jagiellońskiego za mgr Zyzaka szkalującego dobre imię prezydenta Bolesława Wałesy.
16-05-2011 [16:00] - Krzysztof Pasie... | Link: No, już raz omal...
Szanowny Panie Romanie,
To prawda, co Pan raczył przypomnieć. Dlatego jestem dumny, że moją powieść wydało kilka dni temu to samo wydawnictwo ARCANA.
Dziękuję za komentarz i gorąco pozdrawiam,
Krzysztof Pasierbiewicz
16-05-2011 [12:35] - Krzysztof Pasie... | Link: Tylko czekać, jak wkurzony Tusk zacznie zamykać uczelnie...
Szanowny Panie,
Z tego, co pamiętam to pani Kudrycka chciała już wysyłać na uczelnie spec-komisje. Ale się wycofała rakiem, bo sondaże drgnęły w niewłaściwą stronę. Ale teraz PO walczy o otrzymanie władzy wszystkimi możliwymi sposobami, z tymi ostatecznymi włącznie. Więc wcale bym się nie zdziwił, jakby Pan miał rację.
Ale "too late honey!". Studenci tym razem nie dadzą się zrobić w trąbę.
Pozdrawiam Pana serdecznie,
Krzysztof Pasierbiewicz
15-05-2011 [17:30] - soband1 (niezweryfikowany) | Link: Brawo Panie Krzysztofie!
Tak trzymac, ta władza granice bezczelności poszerzyła tak daleko, że niechybnie predzej czy pózniej upadnie bo to znak tego że sie boją, niech jazgoczą! W UK pracowałem z dwoma polakami ktorzy urodzili się w 1988 i 1989, i komuna ich nie dotknęła ta przed 89 ale ci ludzie mnie zaskoczyli swoja postawą, ogladali nocne zmiany etc , wiedzą o smolensku są przeciwko postkomunie, i myślą...wiec jeszcze nie jest tak zle ze sporą częścią młodych ludzi! Pozdrawiam z wyspy.
16-05-2011 [12:16] - Krzysztof Pasie... | Link: Brawo Pani Krzysztofie!...
Szanowny Panie,
Serdecznie dziękuję za sporą garść pocieszających informacji. A mówiąc między nami, nigdy nie zwątpiłem w młodych. Nawet jak się chwilowo dadzą podpuścić, to zawsze w końcu zwycięża ich świeża mądrość. I tak będzie i tym razem. Zobaczy Pan.
Gorąco Pana pozdrawiam i dziękuję za komentarz,
Krzysztof Pasierbiewicz
15-05-2011 [17:36] - soband1 (niezweryfikowany) | Link: Z pierwszej reki, taka historia
Całkiem niedawno w Opolu w jednym z liceów puszczono film bodajże list z Polski jeden z tych których siłą rzeczy w mainstreamie nie puszczą, młodzi ludzie zadowoleni byli, obsmarowali to w lokalnej Wybiórczej i znienacka pojawili się ludzie z Polsatu weszli do klasy i jęli pytac młodych ze to agitka polityczna etc a młodzi na to ze film super i sami chcieli czy cos w tym guscie, tym cwaniakom od Solorza szczeny opadły, zawineli sie i nic na ten temat nie puszczono w zaprzyjaznionej reżimówce...opowiedział mi to kolega nauczyciel z tego liceum. Pozdrawiam
15-05-2011 [18:42] - Krzysztof Ander... (niezweryfikowany) | Link: Kto szuka, .... nie zawsze znajduje.
Widocznie materiał wystarczająco nie współgrał z linią programową Polsatu.
Polsat chętnie pokaże sto razy wywiad ze Staruchem, całkiem sympatycznym i rezolutnym szefem kibiców.
TVN woli klipa z gafami rezydenta.
Kanały stacje News i 24 sąsiadują na ogół w sieciach kablowych.
Klik- niedźwiedź chce trzepnąć wilka.
Klik- wilk zachodzi niedźwiedzia od tylca.
Klik- WOLF sabaczy KATa.
Kto wie Что? Где? Когда?, ten znajdzie.
Przy okazji, w bardzo popularnej w Sojuzie grze-teleturnieju Что? Где? Когда? furorę robił Czubajs.
Pozdrawiam.
16-05-2011 [12:11] - Krzysztof Pasie... | Link: kto szuka,... nie zawsze znajduje...
Szanowny Panie,
Tak się zastanawiam, czy Czubajs się uczył od "naszych", czy "nasi" się uczą od Czubajsa.
Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof Pasierbiewicz
16-05-2011 [08:16] - Krzysztof Pasie... | Link: Z piewrwszej ręki, taka historia...
Szanowny Panie,
Niestety, znam wiele podobnych historii. Ale dobrze, że nam Pan opowiedział swoją. Bo chociaż może się wydawać, że przecież wszyscy wiedzą, to jednak tak nie jest i trzeba opowiadać i demaskować bez końca. To jest forma naszej obronnej walki.
Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za komentarz,
Krzysztof Pasierbiewicz
15-05-2011 [18:35] - KarolV (niezweryfikowany) | Link: Tuskanalia
Mam propozycję dla studentów: zamiast Juvenalia, świętujcie Tuskanalia!
16-05-2011 [08:12] - Krzysztof Pasie... | Link: Tuskanalia...
Szanowny Panie,
Propozycja godna uwagi. Ale ostateczną decyzję pozostawiam studentom.
Dziękuję za komentarz i serdecznie pozdrawiam,
Krzysztof Pasierbiewicz
15-05-2011 [19:48] - Sobiepan (niezweryfikowany) | Link: "Utrata pamieci oznacza utrate wolnosci"! -
-ostrzega prof.Terlecki.
Panie Krzysztofie, utracilismy wolnosc w momencie, kiedy usilne starania ekipy wladczej w Polsce przyniosly spodziewany efekt: Rosja wyszla z ukrycia i oficjalnie pozwolono jej rozpanoszyc sie w Polsce!
Tu , znajacy historie Polak, zrywa zaslone milczenia i uswiadamia sobie, ze tej walki nie wygrywa sie taktem, kultura, grzecznoscia, napominaniem. Nalezy stworzyc bron, jaka walczy wrog. Na ich chamstwo odpowiedziec sarkazmem, ale rownie ostro! Na propagande wzruszyc lekcewazaco ramionami. Tylko - czy starczy nam cierpliwosci, by walczyc z glupota? To niekonczaca sie wojna, bez widoku zwyciestwa! Glupota jest jednak niebezpieczna, jesli wspiera sie ja tezami pozorujacymi naukowy wywod, doktrynuje myslacych dyrektywnie, niesamodzielnie, albo wyglasza najbardziej paradoksalne opinie w sposob chamski, wykluczajacy calkowicie interpretacje. Dla narodu moze okazac sie zgubne, jesli znow zamknie przeszlosc gruba kreska! Wiec, choc sniadanie podano na zasadzie "jajeczko czesciowo nieswieze", tym razem slusznie, ze sie Pan zalapal! Profilaktycznie - nalezy wypic po czyms tak serwowanym likierek ziolowy! A studentom ufam, wybiora to, co strawne i ksztalcace. A przede wszystkim ma wartosc ponadczasowa, nie salonowo-peowska.
Ale boli tych starcow schylek - zycia autorytetu, rozsadku i mamony! Do smierci w nieslawie - no, coz, nawet szambo ma dno! Fine de siecle , choc dekadencke, bylo piekne, ale tylko na przelomie wiekow XIX i XX. Teraz jest zalosne.I nieetyczne! Pozdrawiam, a sniadan zycze milszych i w innym towarzystwie!
16-05-2011 [08:09] - Krzysztof Pasie... | Link: "Utrata pamięci oznacza utratę wolności"!...
Wielce Szanowny Panie Sobiepanie,
Dziękuję za kolejne wsparcie mojej odpowiedzi Panu Subito na jego komentarz - świetnie Pan to ujął: "Tu , znający historię Polak, zrywa zasłonę milczenia i uświadamia sobie, że tej walki nie wygrywa sie taktem, kulturą, grzecznością, napominaniem. Należy stworzyć broń, jaką walczy wróg. Na ich chamstwo odpowiedzieć sarkazmem, ale rownie ostro! Na propagandę wzruszyć lekceważąco ramionami. Tylko - czy starczy nam cierpliwości, by walczyć z glupotą? ..."
A cierpliwości nam starczy. Mnie z pewnością.
Pozdrawiam jak zawsze gorąco,
Krzysztof Pasierbiewicz
15-05-2011 [20:11] - ksena (niezweryfikowany) | Link: podobno mamy w Polsce demokrację
przynajmniej kłapiące gęby w telewizji tak utrzymują.Dlaczego więc czepiaja się akurat studentów za niezależność poglądów i wolność wyboru uczestnictwa w życiu narodu ?
16-05-2011 [08:02] - Krzysztof Pasie... | Link: podobno mamy w Polsce demokrację...
Wielce Szanowna Pani Kseno,
Bardzo Pani dziękuję za słowa: "Dlaczego więc czepiaja się akurat studentów za niezależność poglądów i wolność wyboru uczestnictwa w życiu narodu ?...", które świetnie uzupełniają moją odpowiedź na komentarz Pana Subito.
Serdecznie Panią pozdrawiam,
Krzysztof Pasierbiewicz
15-05-2011 [21:51] - Subito (niezweryfikowany) | Link: Przemogłe się
i wysłuchałem tę audycję wraz z obrazem na "7 dzień tygodnia" w Radiu Zet (nie TOK-fm). Zmęczyło mnie to, bo nie przywykłem. Otóż, tam "zajadało" w tym śniadaniu nie 3(tercet) tylko 6 osób.Plus gospodyni.Generalnie nie chodziło o nagonkę na studentów KUL, gdzie prelekcję miał Grzegorz Braun, lecz o przyzwolenie władz KUL na taki "spektakl' w którym p. Braun nie przebierał w słowach odnośnie śp. Abp Życińskiego, mówiąc,że podawał się za biskupa, łajdak i kłamca.Jak na język wobec młodzieży, to trochę nie tak, nawet w stosunku do zmarłego.Jaki by nie był.Poza tym Siwiec mówił,że nikt nie reagował na te słowa, a było wręcz milczące przyzwolenie. To oznacza,że młodzież jak najbardziej zaakceptowała. Oczywiście, młodzież ma pełne prawo do własnej oceny postawy zmarłego, bez narzucania narracji "autoryteckiej".Tak, jak my tutaj. Ja miałem od lat wyrobioną opinię i jej nie zmieniam.
Drugą sprawą był latający namiot, czyli uniwersytet namiotowy, jak żartowali rozmówcy.Niesiołowski wielokrotnie podkreślał,że to jest kabaret i żałośnie śmieszne,że profesorowie sztabowcy pisowscy ośmieszać się będą pod namiotem, bo nie mają lepszego audytorium. Chodzi o przyszłe spotkania pod namiotem SOLIDARNI 2010 profesorów Legutko,Terleckiego oraz p.Macierewicza.Jedynie Marek Jurek i E. Jakubiak bronili inicjatywy. Posłanka Jakubiak stwierdziła,że pod Kongresem USA od kilkunastu lat występują znakomite osobistości właśnie pod namiotem i nikt tam z nich nie kpi. Oczywiście profesor Muchozol odbił,że no tak, ale to Stany i Waszyngton a nie... No cóż, parweniusz.Tu muszę oddać MOlejnik,że podkreśliła, iż to chyba jest coś nie tak,że profesorowie nie mogą się wypowiadać w ogólnie dostępnych mediach (!)tylko pod namiotem na Krakowskim. Natomiast potem Jakubiak domagała się od PO faktycznego wsparcia w likwidacji Radia Maryja, za czym byli Myszkiewicz, Siwiec i Nałęcz.
Sztabowiec PO-Myszkiewicz za wszelką cenę bronił się by, jak sugerowała Olejnik, nazwać przejście do PO i na posadę ministerialną Arłukowicza w zamian za 1-kę w Szczecinie, jako przekupstwo. Okazuje się,że punkt widzenia zależy od...itd.
W sumie to ciężkostrawne śniadanie było,
16-05-2011 [07:57] - Krzysztof Pasie... | Link: Przemogłem się...
Wielce Szanowny Panie,
Faktycznie było tak, jak Pan to szczegółowo opisał w swoim komentarzu. Ale proszę Pana to o czym Pan pisze, a ja opuściłem, to nic innego jak misternie utkana woalka mająca służyć do zamaskowania ich brudnej roboty. Przecież to są zawodowcy. Zawodowcy od sączenia w polskie móźgi zamaskowanej propagandy rządu wobec opozycji. Chodzi o to żeby bić przez godzinę pianę stwarząjąc wrażenie racjolanej dyskusji, a w kilku niby mimochodem powiedzianych zdaniach ośmieszyć i wyszydzić opozycję.
Dlatego proszę pana moja relacja nie była wynikim mojego punktu widzenia, lecz wynikiem umiejętności dostrzegania tego, czego Pan nie dostrzegł. Dletego nie opisałem całej audycji. Bo reszta nie zasługiwała na opis.
A jeśli nie widzi Pan różnicy pomiędzy "profesorami" Niesiołowskim i Nałęczem, a Profesorami Terleckim i Legutką to ja już proszę Pana na to nic nie poradzę.
Pisze Pan także, że rozmówcy "tylko żartowali". No i to jest właśnie ta metoda - umiejętnie ośmieszyć, wykpić, wyszydzić i zniechęcić młodych, żeby Boże broń nie poszli na wykłady Terleckiego i Legutki. Czy Pan tego naprawdę nie rozumie?
Ja Pana nie atakuję, tylko przypuszczam, że jak wielu innych dał się Pan nabrać na woalkę zawodowców od pro-rządowej propagandy.
Serdecznie pozdrawiam,
Krzysztof Pasierbiewicz
16-05-2011 [12:18] - katamaraz (niezweryfikowany) | Link: Panie Krzysztofie!!! A ja znów trochę historii!
Nie wiem czemu p. Grzegorz Braun użył tak mocnych określeń wobec nie żyjącego biskupa. MOlejnik też nie oglądam i nie słucham. Od kilkudziesięciu lat mam "Poglądy", chyba raczej trefne. Nie używam słowa "szacunek" wymieniając niektóre nazwiska. Ktoś powiedział, że zdobyta wiedza niekoniecznie świadczy o mądrości. Przykładów nie przytoczę by nie robić reklamy szubrawcom, kapusiom, sprzedawczykom, bo jak nazwać indywiduum, które sprzedało narzeczonom i jeszcze tłumaczyło, że to:"dla jej dobra". Mój Ojciec, akurat niewykształcony (4-klasy przed wojną) opowiedział mi o Katyniu gdy jeszcze chodziłem do szkoły podstawowej. Bodajże w IX klasie na lekcji historii zadaliśmy z kolegą pytanie o Katyń. Odpowiedż pamiętam, z trudem zdaliśmy maturę. Ja zakończyłem edukację w 1966 roku, może ktoś pamięta to była wg "wielu Polaków Ważna,Któraś Rocznica". Gdy słucha się "wynurzeń" niektórych mieniących się inżynierami dusz, warto zadawać jakiekolwiek pytania? Doświadczyłem tego 2-lata póżniej, zachciało mi się bronić dobrej opinii Kościoła, dostojników kościelnych w historii Polski z powodu ich zasług dla Rzeczpospolitej na zajęciach politycznych w wojsku tzw. ludowym. Osiągnęliśmy "sukces" z kolegą "w temacie": "Uzasadnić, że Kościół Katolicki hamował rozwój kulturalny Polski na przestrzeni...". Ale w krótkim czasie pogrążył mnie oficer politruk, który nie prał skarpetek, szkoda było argumentów. Zakończę, mam ochotę jeszcze dużo pisać, by uzasadnić moje poglądy, ale może ktoś uznać, że przynudzam.
16-05-2011 [15:56] - Krzysztof Pasie... | Link: Panie Krzysztofie!!! A ja znów trochę historii!!!...
Wielce Szanowny Panie,
Wykształcenie, choć ważne, nie świadczy jednak o wartości człowieka. Znam wielu prostych ludzi, którym do pięt nie dorastają inni moi znajomi z tytułami profesora.
Dlatego proszę pisać, pisać i jeszcze raz pisać, od siebie, z serca, bo Pański komentarz świadczy, że ma Pan, o czym.
Serdecznie dziękuję za komentarz i gorąco pozdrawiam,
Krzysztof Pasierbiewicz
16-05-2011 [00:55] - ontaryjka (niezweryfikowany) | Link: holota w tuskolandii...czyli bez czci i wiary...
mily panie P.!!!...gratuluje zdrowego zoladka,i ciepliwosci w obcowaniu z takim pseudo-towarzystwem pseudo-profesorow,i psudo-dziennikarki..tuskowi,i jego"podwladnym"w glowie sie poprzewracalo...podzielono juz nas na 'cimnogrod',i 'kiboli'...a zlotoustne dziady,farbowane truchla vipowskie,i podrabiane elyty,bez mrugniecia powieka,z zimnym wyrachowaniem,za klakierow ,i naganiaczy robia...ale ma pan racje-od mlodziezy,studentow-WARA!!!...takiego qrestwa(przepraszam za moj french,ale w tym przypadku,tylko to jedno,dosadne slowo pasuje...),to przeciez za najgorszej komuny nie bylo(byli PRAWDZIWI nauczyciele,ktorzy mlodziez ,wbrew ustrojowi,uczyli PRAWDY HISTORYCZNEJ,PATRIOTYZMU...).pozdrawiam serdecznie.
16-05-2011 [07:39] - Krzysztof Pasie... | Link: hołota w tuskolandii...czyli bez czci i wiary...
Wielce Szanowna Pani,
Napisała Pani: "takiego qrestwa (przepraszam za mój french, ale w tym przypadku, tylko to jedno, dosadne słowo pasuje...), to przecież za najgorszej komuny nie było..."
I niestety muszę się z Panią zgodzić w stu procentach - takiego draństwa nawet za komuny nie było, bo czerwoni przynajmniej stwarzali pozory.
Pozdrawiam Panią serdecznie,
Krzysztof Pasierbiewicz
18-05-2011 [22:03] - Subito (niezweryfikowany) | Link: Wyjaśnienia słów kilka
Szanowny Panie,
Pragnę wyjaśnić, że pisząc swój komentarz nie miałem intencji dowartościowywać ob. Olejnik ani tym bardziej jej gości typu doradca rezydenta, owadolog czy klęczkowy parodysta. Bardzo dobrze potrafię rozróżnić kolor biały od czerwonego, jak również dostrzegam to, co skrzętnie skrywają za swoimi woalkami „wszyscy ludzie Rezydenta”.
Niezmiernie cenię tak przejrzystych przedstawicieli intelektu jak profesorowie Legutko, Krasnodębski, Terlecki czy Zybertowicz. To jest ten mój kolor, biały. Po drugiej –czerwonej stronie stoją osobniki płci męskiej Nałęcz i Niesiołowski.
Słusznie broni Pan prawa powszechnego dostępu dla studentów, do wszelkich źródeł prawdy i możliwości jego wyboru. Mnie bardzo zabolał cynizm i szyderstwo „luminarzy” w stosunku do tzw. namiotu uniwersyteckiego i jego wykładowców. Widać, nie wyraziłem tego w sposób zbyt dosadny, czego żałuję. Od siebie dodam, że mogę tylko pozazdrościć warszawiakom tego dostępu, który mają na wyciągnięcie ręki, a mimo to, bardzo mizernie z niego korzystają, sądząc po moich obserwacjach na kanale przekazu obrazu bezpośredniego kamerą „radio Wnet”(popler.tv).
Każda forma dotarcia do młodych i starszych z prawdziwym przekazem jest godna poparcia, nawet na ulicy. Szkoda mi tylko tych młodych z KUL, którym JM zawiesił – zapewne w trybie zaocznym -na rok czasu możliwość pracy w kole historycznym. Cóż, nie pierwszy to będzie dla nich cios, który ich tylko umocni. Mam świadomość tego, że nie dadzą sobą niegodnie manipulować.
Swego czasu ludzie nauki z Warszawy, Poznania tudzież Opola wystąpili w obronie prawdy i przeciw manipulacjom. Czy środowisko akademickie z Krakowa ma zamiar dołączyć do tego szlachetnego grona ?
Pozdrawiam serdecznie
P.S. Program „7 dzień tygodnia” oglądałem po raz pierwszy i chyba ostatni.
19-05-2011 [08:40] - Krzysztof Pasie... | Link: Wyjaśnienia słów kilka...
Wielce Szanowny Panie,
Bardzo Panu dziękuję za świetne uzupełnienie mojego tekstu. W tym przecież leży sens blogowania. Bloger pisze tekst, a inni ten tekst komentują, uzupełniają, wzbogacają, a jak trzeba krytykują. Często znajomi mnie pytają, na co mi ten blog. Otóż właśnie na to, że to moje blogowanie umożliwia swobodną wymianę myśli między ludźmi, niejako poza kontrolą polityków i innych macherów od zamykania ludziom ust. Dlatego piszcie Państwo jak najwięcej komentarzy. Piszcie to co myślicie, tak jak potraficie. Zachęcam szczególnie tych, którzy się krępują.
Pyta Pan: "Swego czasu ludzie nauki z Warszawy, Poznania tudzież Opola wystąpili w obronie prawdy i przeciw manipulacjom. Czy środowisko akademickie z Krakowa ma zamiar dołączyć do tego szlachetnego grona ?...".
Wie Pan, mam taką zasadę, że nigdy o takie sprawy nie pytam bezpośrednio studentów. Uważam, że są już dorośli i sami powinni kształtować swoje poglądy. Ale jak znam swoich wspaniałych studentów, mogę Panu obiecać, że z pewnością nie zawiodą.
Niestety nie mogę tego samego powiedzieć o nauczycielach akademickich. Tu niestety wciąż przeważają postawy zachowawcze, tchórzowskie, a czasami wręcz plugawe.
http://dziennikpolski24.pl/pl/...
Możemy tylko mieć nadzieję, że tym razem będzie inaczej.
Dziękuję Panu za komentarz i gorąco pozdrawiam,
Krzysztof Pasierbiewicz