Nie obchodzi ich, że dziecko przeżyło koszmar, tylko robią aferę, że ktoś to nagłośnił. Nie obchodzi ich to, że ktoś się przyznał do korupcji, tylko wrzeszczą, że ktoś miał czelność ich nagrać. Nie obchodzi ich to, że ich celebryccy pupile obrzucili gównem polskich żołnierzy, tylko płaczą, że ludzie się oburzyli i odpowiednio zareagowali. Nie obchodzi ich, że robiono prostytutkę z 7-letniej córki prezydenta i wylano na nią najgorszy ściek, bo była zbyt radosna, tylko mieli pretensje, że ktoś miał czelność powielać screeny z tego rynsztoku. Każde, nawet najgorsze łajdactwo, wywracają do góry kołami, byle zrobić z siebie ofiarę, zmanipulować i zakrzyczeć istotę problemu. Sekta silnych razem oczywiście to kupuje, a ich tuby propagandowe pomagają w odwracaniu kota ogonem, byle zrzucić to całe łajdactwo na drugą stronę barykady.
Ta hańba zostanie z tymi ludźmi na zawsze
To wszystko przez Was!
Musieliście na siłę interesować się kto w Platformie nie tylko wyprowadza psa, dosypuje mu karmy i wymienia wodę w misce? Ile razy pisali ci, że miłość przecież nie wyklucza?
To wszystko przez Was! Najmściwiej nam panujący premier Donald Tusk musiał zgodzić się na te pisowskie propozycje obniżki cen paliw. Co prawda sam to mówił w kampanii wyborczej, ale przypominam, że nie takie rzeczy mówił. Jak on to teraz wytłumaczy Niemcom?
To wszystko przez Was! Na drugi raz krzyczcie wyraźniej, bo koleżanka Wielichowskiej zamiast "jebaćpis" usłyszała "jebaćpsy" i teraz jest wielka afera w pisoskich mediach. W pisoskich, bo te nasze, wolne media wszystko ukryły. Nawet psio i kotolubna pani redaktor Gozdyra nie rzuca się do gardła adwersarzom w tym temacie i to z bardzo prostego powodu - po prostu o ten temat nie pyta!
To wszystko przez Was! Ludzie robią te memy z Sekielskim, że teraz to on już nie chce nagrywać filmów w temacie "Tylko nie mów nikomu". Zastanówcie się nad sobą trochę. Kto miałby udzielić biednemu Tomkowi wywiadu? Pies ze świecącym korkiem analnym w doopie? Zostawcie Tomka.
To wszystko przez Was! Bo szukacie w Newsweeku i tych wszystkich oburzonych jakiejś choćby wzmianki o tym, że ta pani bardzo blisko współpracowała z Wielichowską i Siemoniakiem. Wielichowska na zdjęciach, to tego psa, "co go ten", chyba nawet głaszcze. To wszystko przez Was! Bo jeśli ta afera będzie eskalowała, to będzie musiał za nią przeprosić rzecznik Szłapka, tak jak ostatnio za kłamstwo o porodówce w Lesku.
To wszystko przez Was! Bo domagacie się, żeby rodzące nie musiały jechać ponad 100 kilometrów do porodówki. Tyle artykułów w Gazecie Wyborczej, że dzieci to zło, bo emitują CO2. W Newsweeku to nawet: "Kazirodztwo: Kocham moją siostrę. I tego nie zmienię", a Wy nadal uparcie chcecie przyprowadzać na świat dzieci, gdzie paliwo jest po 9 złotych. To przez Was okazało się, że pod warstwą frazesów, serduszek i moralnej wyższości nie ma żadnej nowej jakości. Jest tylko stara, spocona bezczelność.
ps.
Odnoszę wrażenie, że pedofilia i zoofilia w strukturach działaczy PO/KO, musi być zjawiskiem całkowicie naturalnym i normalnym, skoro wśród tych bestii z tuskowej partii nastąpiła nagła zmowa milczenia