Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Braun zebrał podpisy, Grzesik dostał piany

Gadający Grzyb, 11.04.2015
Tadeusz Grzesik odpowiada za przekształcenie Frondy.pl w połączenie religijnego tabloidu z polityczną gadzinówką.



W listopadowym tekście „Frondelkowa Hiena Roku” („WG” nr 48, 28.11-04.12.2014) poparłem postulat ks. Tadeusza Isakowicza-Zaleskiego, by nominować portal Fronda.pl do dziennikarskiej anty-nagrody „Hiena Roku”. Niniejszym podtrzymuję nominację, z jednym zastrzeżeniem – nagroda winna dotyczyć personalnie pana Tadeusza Grzesika – redaktora naczelnego i zarazem właściciela „portalu poświęconego”, on to bowiem stoi za przekształceniem tego wartościowego niegdyś medium w połączenie religijnego tabloidu z polityczną gadzinówką. Generalnie, obecna publicystyka Frondy.pl polega na tropieniu wszelkiej maści odstępców od jedynie słusznej linii prawicowego medialnego mainstreamu i demaskowanie tychże jako ruskich agentów/pożytecznych idiotów/propagandystów Putina – wybierz dowolne. Ostatnio, jako kremlowski propagandysta został zdiagnozowany (nie pierwszy raz zresztą) Grzegorz Braun, przypomnijmy - reżyser takich filmów, jak „Towarzysz generał” czy cyklu „Transformacja – od Lenina do Putina”. Powód? Braun nie pieje z zachwytu nad post-majdanową Ukrainą, przestrzega Polaków przed mieszaniem się w konflikty za naszą wschodnią granicą i prorokuje realizację scenariusza wedle którego Polskę może spotkać los rosyjsko-niemieckiego kondominium pod żydowskim zarządem powierniczym, czyli współczesna odsłona Judeopolonii. Jak się domyślam, Grzesikowi skoczył cukier na wieść, że Braunowi udało się zebrać wymagane 100 tys. podpisów i będzie kandydował w wyborach prezydenckich.

Zresztą, tych „ruskich pożytecznych idiotów” Tadeusz Grzesik wynajduje nieustannie – Korwin Mikke (tu akurat byłbym skłonny się zgodzić), Stanisław Michalkiewicz, Paweł Kukiz, Rafał Ziemkiewicz, Marian Kowalski i generalnie narodowcy... słowem, wszyscy nieprawomyślni odstępcy od właściwego wyznania wiary. Zaczęło się jeszcze za Terlikowskiego, kiedy to wprowadzono cenzorski zapis na cytowanie Michalkiewicza, później było już tylko gorzej. Szczytem chamskiej, łajdackiej manipulacji był artykulik „V kolumna zajmuje PKW”, w którym przedstawiono protest w Państwowej Komisji Wyborczej po sfałszowanych wyborach jako ruską prowokację, zaś jego uczestników – jako agenturę. Warto zwrócić uwagę, że charakterystyczną cechą „frondelkowej” propagandy jest porażająca toporność, pozbawiona choćby krzty finezji. Bohaterowie kolejnych tekstów zilustrowani są prymitywnymi fotomontażami, w których przykleja im się krasnoarmiejskie czapki, czerwone gwiazdy itp. Agenturalność insynuuje się bez cienia dowodów, a na poparcie tez przytacza się cytaty, które – i to jest najlepsze – same w sobie nie świadczą o niczym ponad to, że dana osoba ma na szereg spraw inne poglądy niż Tadeusz Grzesik.

Na takiej właśnie zasadzie skonstruowany jest najnowszy wykwit właściciela Frondy.pl - „Braun, niezłomny kandydat Kremla”, opublikowany zaraz po tym, jak okazało się, że pan Grzegorz zebrał wymaganą ilość podpisów pod swą kandydaturą. Konia z rzędem temu, kto będzie w stanie wykazać co prorosyjskiego jest w prostym stwierdzeniu, że w ukraińskim kotle prócz Rosji mieszają również służby innych krajów – w tym USA i Izraela. Najwyraźniej podawanie niewygodnych oczywistości samo w sobie kwalifikuje do okrzyknięcia „propagandystą Kremla”. W podobny sposób postąpiono z szeregiem innych, wymienionych nieco wyżej osób. Pan Grzesik prawdopodobnie wziął sobie do serca maksymę prezesa Radiokomitetu, Macieja Szczepańskiego, iż telewizja to codzienne wbijanie miliona gwoździ w milion desek i realizuje ją na swoim odcinku z podobnym wdziękiem bucowatego aparatczyka. Ta metoda została zresztą w lot rozczytana przez komentatorów – wystarczy zajrzeć pod dowolny artykuł Grzesika, by przekonać się, że czytelnicy w znakomitej większości po początkowym szoku robią sobie z elukubracji naczelnego tak zwaną „bekę”.

Na marginesie, na co już kiedyś zwracałem uwagę, Tadeusz Grzesik swymi prostackimi wypocinami kompromituje ważny temat, jakim jest obecność rzeczywistej agentury w polskim życiu publicznym. Z punktu widzenia zainteresowanych służb, gdyby nie było Grzesika, należałoby go wymyślić, bowiem czytelnik po lekturze obsesyjnych urojeń Frondy.pl na hasło „agentura” ma pełne prawo parsknąć śmiechem wskazując na teksty naczelnego portalu.

Trudno o bardziej dobitny przykład dziennikarskiego ześwinienia, łajdactwa i - przepraszam – kurewstwa. Tak, kurewstwa właśnie, bowiem wątpię, by Grzesik robił to co robi bezinteresownie. Zwyczajnie nie wyobrażam sobie, by ktoś z własnej woli mógł się do tego stopnia zeszmacić. Jeśli jednak jest inaczej, jeżeli Grzesik działa samodzielnie i za darmo, byłoby to dno jakiegoś niewyobrażalnego samoupodlenia. Żeby zrobić z poważnego i porządnego portalu gadzinową kloakę eksplodującą fekaliami – do tego potrzeba szczególnych predyspozycji osobniczych i należy to nazwać po imieniu. I przy okazji postawić fundamentalne pytanie – komu i czemu „poświęcony” jest portal Fronda.pl?

Gadający Grzyb

Notek w wersji audio posłuchać można na: http://niepoprawneradio.pl/

Na podobny temat:
http://blog-n-roll.pl/pl/frondelkowa-hiena-roku#.VRmGho5vAmw
http://blog-n-roll.pl/pl/terlikowski-ty-pipo

Artykuł opublikowany w tygodniku „Warszawska Gazeta” nr 14 (03-09.04.2015)
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 34097
Domyślny avatar

cichy

11.04.2015 19:56

Szanowny G.G. z tego jak jest sekowany za wszystko co robi i mowi w/w kandydat ja wnosze jedno..Grzegorz Braun może być czarnym koniem tych wyborow!!!wystarczy przejrzeć tak beletrystycznie;wszelkie możliwe wpisy blogerow z NB..wszelkie możliwe komentarze pod nimi-od czasu gdy rozniosl się niuws w blogosferze o zamiarze kandydowanie i o tym jak zebral autografy..choć symptomatyczne jest jedno..wszyscy jadą po osobie reżysera jak po truchle rozjechanego kota!!w imie czego??w imie tego ze jedynym-prawdziwym-kandydatem prawicy MUSI być pan-prawnik z krakowa..mi to przypomina niesmiertelna kwestie ferdka kiepskiego który zawsze powtarza:.."o co TO to nie!!tak dalej być nie będzie!!palka się przegla!!JA..jako jedyny prawdziwy patriota-polak i katolik..na takie rzeczy nie zezwalam..tyle tylko ze apele pana kiepskiego wysluchuja z reguly boczek i pazdzioch..czasami tylko listonosz;prezes spoldzielni i ksiądz proboszcz.. analogia taka sama i na NB i gdziekolwiek indziej.. tzw "rzeczowe-logiczne" argumenty do nikogo nie docierają..WSZYSCY uwazaja ze Duda musi wygrac wybory..widocznie nikt nie jest w stanie zrozumieć ze NIKT!!niczego nie musi..zwłaszcza jeśli chodzi o wybory.. p.s. fronda to gadzinowka..szkoda prądu i klawiatury. p.s.nr2 gdy zbierałem autografy na poczet PKW dla reżysera;nigdy w zyciu nie dostałem tak po glowie..tylu wyzwisk;grozb karalnych etc..etc..
Gadający Grzyb

Gadający Grzyb

11.04.2015 20:15

Dodane przez cichy w odpowiedzi na Szanowny G.G. z tego jak jest

A podczas tego zbierania podpisów wyzywali Pana od ruskich agentów? Bo z tego co się orientuję, dla niektórych jest to jedyny dostępny sposób prowadzenia dyskusji... Co do "czarnego konia" - tu jestem nieco sceptyczny, może powalczyć co najwyżej o pierwsze miejsce wśród kandydatów tzw. niszowych - to i tak będzie spory sukces przy medialnym milczeniu i braku środków. Natomiast nie ukrywam, że chętnie bym widział go na stanowisku szefa TVP - zamiast stryja ;)
Domyślny avatar

cichy

11.04.2015 21:14

Dodane przez Gadający Grzyb w odpowiedzi na A podczas tego zbierania

Od ruskich..i od najgorszych tez..a nie wiedział pan tego ze ruskim agentem można nazwac nawet i człowieka krystalicznie czystego??przypomnę tylko jaki jazgot jest od niepamiętnych czasów na JK i partie która stworzyl..jak jada po Antonim i choćby bylym szefie CBA..to tak jak u Orwella..SWINIE MóWILY O HONORZE!!!patrze na tvp1-19.30 i nadziwić się nie mogę temu ze ta gnida z Bilgoraja nie dostala choćby i siatką-szmacianką wypelniona kilkoma ziemniakami przez łeb!!od tych kobiet które tam się akurat znalazły..zadna z tych kobiet nie strzelila go z liscia w pysk!!nikt mu zielonej z samych krancow zatok przynosowych w twarz nie rzucil??nie jestem w stanie tego zrozumieć.ZE TA GNIDA CHODZI USMIECHNIETA PO ULICY!!.zostawię pana z jednym zdaniem które mi weszlo w glowe w 5 sekund po odebraniu "dziwnego-niezrozumialego" smsa w sobotni kwietniowy poranek.."POLSKI JUZ NIE MA..!!!.." P.S. ja mam inna propozycje "resortową" dla reżysera.. -Grzegorz Braun;Leszek Żebrowski..tych dwóch wspanialych polakow na szefow dwóch instytucji..albo obaj na szefa i zastepce IPN-u albo obaj na szefa i zastepce ministerstwa Spraw Zagranicznych!!!Na PO-chybel zdrajcom;ubekom i sprzedawczykom..Na PO-chybel wszystkim..i jezcze mocniejsze..G.Braun jest znany z tego okrzyku..ale napisze go iniclalami (bo mi admin komentarza nie pusci)..J.i.Pies!!!!WSZYSTKICH!!!
Domyślny avatar

stasiu69

12.04.2015 19:13

Dodane przez cichy w odpowiedzi na Od ruskich..i od najgorszych

nic dodać nic ująć :) powtarzam to od 20 lat i ten rok będzie pierwszym w którym pójdę do urn z racji pospolitego ruszenia :) Wcześniehj nie chodziłem ze względu na mniejsze zło, ale tylko dlatego że mechnizmy obecnej ordynacji znam i wierzę że obecnie jest siła, żeby nawet prostestami któe zmuszą władze do przeprowadzenia referendum na tematy : 1. finansowanie partii politycznych z budzetu, tylko tych co są w sejmie lub mają bodajże 3% poparcia. 2. Absurdalne progi wyborcze, gdzie setki stysięcy głosów ląduję w śmietniku. 3. Głęboką reformą mediów publicznych, promowanie władzy która ma w danym czasie stery w rękach. Co ma bezpośredni wpływ na poparcie w społecznstwie partii i osób z nimi związanych. Przemilczanie obecności na scenie politycznej jak dzisiaj kandydatów, którzy się mienią jako antysystemowi... to jest karygodne. 4. No i zmiana mechanizmu wyborów, na jaki ? Kwestia dyskusji ... ale nawet JOW(ma swoje wady) przebija o niebo obecny.
Domyślny avatar

cassiodorus

11.04.2015 21:11

Dodane przez cichy w odpowiedzi na Szanowny G.G. z tego jak jest

''w imie tego ze jedynym-prawdziwym-kandydatem prawicy MUSI być pan-prawnik z krakowa..'' Mówiąc waszym językiem prawdziwych i jedynych katolików-patriotów, to co cichy w tym zdaniu z siebie wypluł jest ordynarnym kłamstwem, sięgającym rynsztoku, daleko bardziej niż najbardziej zakłamane gadzinówki. Brzmi ohydnie? Zgadza sie, ale prawdziwie Braun jest nie do przyjęcia nie dlatego, że kandyduhe prawnik z Krakowa, ale dlatego, że w swoim antypolskim zapamiętaniu, nie waha się pluć na nasze groby i na naszą historię i to jak ostatni, bolszewicki łajdak, coraz bardziej brutalnie poza tym jest ekonomicznie liberałem,[do niedawna i etycznie] czyli nosicielem szatańskiej ideologii, potępionej przez Kościół ponad wiek temu Zapamiętać i nie kłamać więcej z taką perfidią ''JA..jako jedyny prawdziwy patriota-polak i katolik..'' Tyle pychy ma szatan. Nie katolik, a tym bardziej jedyny. ''gdy zbierałem autografy na poczet PKW dla reżysera;nigdy w zyciu nie dostałem tak po glowie..tylu wyzwisk;grozb karalnych etc..etc..'' Uważam, że cichy kłamie, ale zakładając, że jakieś ziarno prawdy w tym jest, to widocznie nie jest tak tragicznie z częścią tego narodu, skoro ubranego w patriotyczne hasełka oszusta, rozpoznaje na kilometr..
Gadający Grzyb

Gadający Grzyb

11.04.2015 21:34

Dodane przez cassiodorus w odpowiedzi na ''w imie tego ze

Krytyczny stosunek do powstań to "plucie na groby"? No to Braun jest w niezłym towarzystwie, bo całe pokolenia Polaków "pluły" w ten sposób - spór o powstania, bić się czy nie, jest jednym z odwiecznych wewnątrzpolskich sporów. Ale po co Panu to wiedzieć. Lepiej nakręcać się jedynie słuszną, hurrapatriotyczną histerią i strzykać jadem.
Domyślny avatar

cassiodorus

11.04.2015 22:22

Dodane przez Gadający Grzyb w odpowiedzi na Krytyczny stosunek do powstań

Kłamstwo za kłamstwem, czyli Goebbels wiecznie żywy. Każde zdanie jest kłamliwe Krytyczny stosunek nie tylko do powstań, ale do każdej wojny ma każdy normalny człowiek, przypisywanie tej domeny wylącznie Braunom jest lobuzerską goebbelsowską propagandą. Braun wychodzi poza krytyke powstań i nieustanie pluje właśnie na polskie groby, wyzywając naszych przodków od skończonych debili, którymi każdy cwaniak maniupuluje sobie do woli. Nie ważne prusak, żyd czy gruby każdy debilem polakiem pomiata jak starą szmatą. Nawet dziś w Smoleńsku Braun jest w niezłym towarzystwie cała komunistczna propaganda, to taki Braun w pigułce, Braun nie prowadzi sporu cz się bić, spór jest czyms naturalnym, nie każdy musi być polakiem, możńa być i ruskim czy niemcem, to są wolne wybory. Ten oszust nie toczy sporów tylko wyzywa moich przodków od debili, a to jest zniewaga osobista, polamanie Bożych Nakazów pomijam, Nie Cudzolóż nikomu nie przeszkadzało, to i inne nie mają znaczenia ''Ale po co Panu to wiedzieć.'' łgarstwo. Broszura Dmowskieo ''ugoda czy walka' była czytana przeze mnie dawno temu i sam Dmowski, którego ja nie jestem sympatykiem nie pozostawił na ugodowcach suchej nitki. ''Lepiej nakręcać się jedynie słuszną, hurrapatriotyczną histerią i strzykać jadem.'' To są panskie urojenia. Braun przychodzi do mnie do domu wyzywa moich ojców, więc dostaje po pysku i tyle. I jęzeli nie odszczeka haniebnych oszczerstw[ślub katolicki wzial, to i tym razem trzeba dać mu szansę] to będzie bity dopóty polska będzie Wypowiedział wojnę, więc do kogo pretensje?. Do Brauna
Pyza na mazowieckich dróżkach

Pyza na mazowieckich dróżkach

12.04.2015 02:16

Dodane przez cassiodorus w odpowiedzi na Kłamstwo za kłamstwem, czyli

3. Mam jeszcze jeden ciekawy motyw występujący u Brauna, katolika-neofity. Udowodniłam Braunowi, bazując na jego własnych słowach, że jego niszczycielskie zapędy mają głęboko ukryte, ale niezwykle silne pogańskie ugruntowanie. Braun chce niszczyć piękne i wzruszające polskie legendy powstańcze, nazywa je mitami TRUJĄCYMI, chce dokonać dekonstrukcji i na tym CHAOSIE, który ma nadzieję będzie TWÓRCZY chce przeforsować swoje historyczne hipotezy badawcze. Braun ma wielkie nabożeństwo do Mao. Błądzi po manowcach... Nie pomaga lektura dzienników katolickich. Trzeba czytać panie Braun! W Naszym Dzienniku z dnia 28-29 marca 2015 ksiądz biskup Adam Lepo pisze, kiedy słowo jest narzędziem agresji a kiedy narzędziem prawdy. Cytuje słowa Mao, który zachęcał młodzież chińską: „Nie bójcie się chaosu. Im większy chaos wywołacie, tym będzie lepiej”. Jako przeciwwagę daje słowa Jana Pawła II z pielgrzymki do Ojczyzny w 1991 r. „Niewiele daje wolność mówienia, jeśli słowo spętane jest egocentryzmem, kłamstwem, podstępem, a może nawet nienawiścią lub pogardą dla innych”. W listopadzie 2014 r. wpisałam komentarz pod „Strasburska sprawiedliwość”: „Słucham dalej i oglądam ten szylkret. 1:33;00 .... 1;33:40 „I niech rozkwita 1000 kwiatów powiedział Towarzysz Mao” 1:34:57 Gruppenfuhrer Wolf sadzi 1000 kwiatów dla Mao. 1:35:50 „Niech rozkwita 1000 kwiatów” – repeta. Intarsja szylkretu plastikiem (g..m) to nie jest dobry dobór materiału. Pytanie retoryczne pozostające merytorycznie w temacie: dlaczego Mao, a nie Che, Goebbels, Urban czy Gomułka.” Do dziś nie otrzymałam odpowiedzi.
Domyślny avatar

babcia4

12.04.2015 14:37

Dodane przez Pyza na mazowi… w odpowiedzi na 3. Mam jeszcze jeden ciekawy

Widze ze Pyza nie ryzygnuje z niszczenia p.Brauna.Ja sluchalam jego wypowiedzi i nigdzie nie moge "dosluchac sie" promowania chaosu czy niszczenia pieknych polskich zrywow patriotycznych. Nie mozna wszystkich przenosni wyrywac z kontekstu bo to zmienia sens calosci wypowiedzi.
Pyza na mazowieckich dróżkach

Pyza na mazowieckich dróżkach

12.04.2015 17:58

Dodane przez babcia4 w odpowiedzi na Widze ze Pyza nie ryzygnuje z

3. Konkluzja cząstkowa: Pan rabie z taką odwagą Polaków jak Kościuszko rąbał Moskali pod Maciejowicami, gdzie prawie oddal za pana życie. Argument ad personam? Nie za bardzo fair? 29.30 Arcyciekawe i arcyodkrywcze, szczególnie w Polsce. Tu lata do przebadania można wybierać losowo. Po odsłuchaniu: nawet aktualnie w 2014 roku własna produkcja bywa o niebo lepsza, bezpieczniejsza, zdrowsze niż spirytus z Biedronki. I tańsza!!! 32:35 coś niebywałego... mrówki... chodziły przez wał... po kieszeniach miały flaszki... i dreptały... dreptały... dreptały... 34:27 jak mrówki zaczynają podszczypywać ... to nie może skończyć się dobrze....” Drugi popis Brauna jest w II części wpisu video „O prawdziwych przyczynach wybuchu powstania listopadowego” ścieżkę dostałaś Babciu w dniu 2015-03-22 pod wpisem Maxa Jamnickiego „duda-braun-kukiz-i-k-pasierbiewicz” Słuchać od 7:20 że w Noc Listopadową pod Arsenałem skład socjologiczny "..przekrój tych plus minus tych trzech tysięcy ludu Starego Miasta pod Arsenałem, że to są ni mniej ni więcej proszę państwa w dużej ilości PRZEMYTNICY, BANDYCI, KURWY I ZŁODZIEJE. Tak sądzę.”. O prawdziwych przyczynach wybuchu powstania listopadowego”. /pisownia oryg./ Trzeci popis. Chaos. Wszystko podałam na tacy. Niżej Babcinej uwagi u Maxa Jamnickiego: „Braun chce, aby powstał chaos, który ma nadzieję, będzie twórczy…!!! ( „Grzegorz Braun o Powstaniu Styczniowym”, od 6: 37 youtube) Zaczyna od chaosu. Dobrze, że nie od chuci. Wie, że tak daleko nie może się zagalopować. Jest przecież jest zaciekłym przeciwnikiem modernizmu. Więc ustawia się w tych zawodach na starcie, który określa mianem chaosu. Czyli, pan Braun siedzi w pogańskiej, pięknej ale pogańskiej mitologii Greków. Cytuję: "I teraz ja bym to chciał zdemontować, chciałbym zdemontować a następnie zaproponować w tym chaosie, który mam nadzieję, że będzie twórczy, chciałbym zaproponować pewną busolę. Demontażu zamierzam dokonać opowiadając kilka historyjek w których wrócę do nazwisk wymienionych na początku..." Co taki prezydent zafasuje Polakom na rocznicach, podczas składania wieńców na grobach i jakie historyjki opowie, żeby intelekt i racja historycznej hipotezy badawczej błyszczała w słońcu jak wieniec na skroniach Zeusa Olimpijskiego!!!???
Domyślny avatar

stasiu69

12.04.2015 19:23

Dodane przez Pyza na mazowi… w odpowiedzi na 3. Konkluzja cząstkowa: Pan

Droga Pani Pyzo, proszę poczytać zdanie o powstaniu styczniowym o innych poglądach jak Pani ... jest kilku historyjków i ich książki. Opinie na ich temat należy sobie budować, na temat wiedzy jaką starają sie przekaząć przez swoje publikacje. A daję sobie dłoń uciąć, że nie czytała Pani żadnej z nich ... o zgrozo. Po drugi o co chodzi Pani z Powstaniem Styczniowym ... autorzy nawet innego spojrzenia,m zawsze podkreślają same walki, szeregowych powstańców jako heroizm, stawiają ich na piedestale. Jedynie pokazują grunt polityczny w tym czasie, polityke zagraniczną innych krajów na wydarzenia takie jak to powstanie, tylko tyle i może aż tyle. Pani uprawia demagogie rynostokową, bo tym właśnie zajmują się enytuzjaści historii ... To samo dotyczy kontrowersji jeżeli chodzi oi Powstanie Warszawskie, Listopapdowe, Zamach majowy, Beck i jego decyzje dyplomatyczne w 39 roku. Ocena i spojrzenie na PRL i wydarzenia w nim obecne. To Pani gra na patriotyzmnie i uzywa go żeby zamykać usta ... Ilu Polaków słyszało o Walerym Sławku i jego samobójstwie w roku 39 ? Pani słyszała może ? Może warto spojrzeć na te fakty pod kątem co się teraz dzieje i widać wiele anaologii i może wreszcie przestanimy popelniać błedy i rzucać nasze polskie truchło, żeby zaspokoić rację stanu niemieckją, brytysjką czy kosmitów cholera wie skąd.
Domyślny avatar

cassiodorus

13.04.2015 01:36

Dodane przez stasiu69 w odpowiedzi na Droga Pani Pyzo, proszę

''może wreszcie przestanimy popelniać błedy i rzucać nasze polskie truchło, żeby zaspokoić rację stanu niemieckją, brytysjką czy kosmitów cholera wie skąd.'' To nie jest obłąkanie, to jakaś pycha-gigant. O ile mi wiadomo to nie bijemy się ani z Niemcami, ani tym bardziej z Moskalem, więc czego wy jeszcze od nas chcecie łajdaki?? Kto na tego Moskala pójdzie, Kaczor z Macierewiczem??W ich wieku?? Dajcie, że ludzie życ nam w spokoju, my tu już nie chcemy nowych waszych eksperymentów Ja wiem, że wg Brauna głupi Kaczor z głupimi pismenami rozpętali majdan na UKrainie na specjalne życzenie żydów i masonów , za co miłujący pokój putin ukaże nas nuklearną piąstka, ale słynne korwinowsko-braunowskie przykazanie brzmi ''chcącemu nie dzieje się krzywda'' więc skoro na tę bombkę tu czekacie, to widocznie sami jej chcecie, nic nam do tego To wolny kraj, każdy robi co chce Jeszcze jedno. Kiedy ten tchórz weżmie sie za 'solidarnośc'' Bo to chyba solidarność przecierała szlaki genderystom, i innym postmodernistom, za milującej pokój komuny nie było to do pomyslenia pzrecież No i co z majdanem naszym polskim. Bo o ile pamiętam gromiciele debilnych zrywów z Braunem na zcele, na majdanie przed pKW staneli w pierwszym szeregu... Banda zakłamanych i żądnych władzy łajdaków A A GG wyzywa debilowatych pismenów od dupków, nie dlatego, ze ci porwali się na Moskala z motykami i szpadlami, a dlatego, że na polskiej namiastce majdanu się w ogóle nie pojawili Wasza rynsztokowa [niezle okresenie]antypolska demagogia jest cala popaprana
Domyślny avatar

stasiu69

19.04.2015 10:36

Dodane przez cassiodorus w odpowiedzi na ''może wreszcie przestanimy

No widać, że poglądów nawet na Solidarność nie znasz osoby o której mówimy. Proszę się wyedukować lub napisać maila, a otrzymasz bardzo konkretną odpowiedź. Nie myl Solidarności tej z 89 roku a tej w okresie stanu wojennego, zainteresuj się analiża historyczną związku pod kątem personalnym od roku 81, polecam i pokalkuluj chłodno. Druga sprawa. Nie prowadzimy wojny ? A wojny toczy się jedynie z bronią ? Kolego nie chcę uderzać w braki edukacyjne i jak poszczególne kraje rozgrywają swoją politykę. Tylko żeby rozgrywać ją należy mieć swój kraj suwerenny, ot taka różnica. Tobie właśnie wpoili tą uległość ku innym mocarstwom,bo nie ma innej drogi. A zaskoczę Cie jest i była i powinna już dawno być zrealizowana, ale nigdy nie jest za późno. Kolego nie chcę Cie atakować dosadniej, bot o rozmowa raczej w 4 oczy. To że ty krytykujesz prostety pod PKW jako jakies histeryczne bicie piany i nazywanie kogoś łajdakami bo plują na Majdan a sami prosteują. To już Cię oświecam: Wybory w kraju demokratycznym to świetość, to podstawa tego systemu (ja jak wielu antysystemowców jestem przeciw dekmokracji). To jest jego świetość, każda karta głosowania wrzucona przez obywatela do urny jest skarbem. Zaxchwianie tej procedury, a została onba zachwiana i te prostety miały swoje podłoże niepodważalne .. nawet kontrola ostatnio to stwierdziła. Jeżeli Ty nie widzisz tu powodu do protestu to naprawdę szkoda dyskutować. Na litość boską ginie setki tysięcy podpisów, a Ty nawet w tym nie poprzesz protestów swoich rodaków, to już jets niepojęte. Pamietaj! I np. Pan Braun jako monarchista tego broni, bo żyje w tym systemie i godzi sie na niego. Problem z obronnościa kraju: właśnie dlatego od 25 lat nie dorobiliśmy się nawet 2 głowic nuklearnych na terenie swoiego kraju, żeby Pani Merkel, Putin rozmawiali z naszą głową Państwa poważnie a nie jak z panią na rynku sprzedającą skarpetki. I nie biadol mi o braku pieniedzy, bo przy reformie gospodarki i jeszcze na pożądną służbe zdrowia, nawet publiczną by się coś znalazło. Kolego o tym mówiono juz w latach 90'tych, to nie byli Korwin ui Braun, Wilk ... tylko to był okres jak komuchy i Polska pseudo opozycja doiła ten kraj i doi do tej pory.
Pyza na mazowieckich dróżkach

Pyza na mazowieckich dróżkach

12.04.2015 17:58

Dodane przez babcia4 w odpowiedzi na Widze ze Pyza nie ryzygnuje z

2. 16:40 jak w Braunie powstały wątpliwości 17.00:17.25 skleiły mi się kartki? pani Kopacz? 17:27 do17: 32 Zasłona! Kurtyna! Zasłona!!! Proszę!!! Szybko!!! Litości!!! Od 17.32 u kogo Braun zaciągnął dług i czuje się zobowiązany z długu wyliczyć... „Pierwsza autorka Magdalena Karpińska. Magdalena Karpińska jest autorką książki, proszę państwa...która ma tytuł wart przytoczenia, ta książka ma tytuł: „Złodzieje, agenci policyjni, strażnicy. Przestępstwa pospolite w Warszawie w latach 1815 – 1830” ... pani Małgorzata Karpińska napisała taką książkę. Druga autorka, która pomogła mi zrozumieć co właściwie naprawdę wyprowadziło lud Starego Miasta w noc listopadową, ta druga autorka Halina Rożenowa, jest autorka książeczki o bardzo śladowym nakładzie / śladowy nakład – podkreślone dwukrotnie/...książeczka ma tytuł „Produkcja wódki i sprawa pijaństwa w Polsce w XIX wieku.” Te dwie książeczki: „Złodzieje, agenci policyjni” i „Produkcja wódki”. To POMOGŁO MI ZROZUMIEĆ, jakie są istotne przyczyny pojawienia się ludu pod Arsenałem w Noc Listopadową.” W oparciu o tę lekturę mamy zgromadzony materiał badawczy i dowodowy by postawić tezę spotkania: prawdziwe przyczyny wybuchu Postania Listopadowego. Przepraszam, znowu skleiły mi się kartki: carski propagandysta, pruski agent czy austriackie gadanie. Słuchajmy dalej: 22:40 Brawo, młody Braun! Potem jak widać zaczyna się kombinowanie, szczególny przypadek w środowisku polskich intelektualistów. 24.41 do 27.48 bardzo ciekawe: jak osądza Braun wiedzę i stan intelektu mieszkańców Polsce w I połowie XIX wieku... Co sądzi Braun z „całym szacunkiem... dla ludu Starego Miasta Warszawy... że... jego, jakby to powiedzieć... świadomość polityczną w Noc Listopadową mogła nie być wiele wyższa...” Jest niższa /nie bójmy się tego słowa/ niż intelekt... co dalej... „mówiono, że cenzura, no cóż, lud bardzo ten lud... bardzo oczywiście to ten lud szacując...i kochając nawet... no trzeba powiedzieć, że... 27:38 jądro
Domyślny avatar

stasiu69

19.04.2015 09:27

Dodane przez Pyza na mazowi… w odpowiedzi na 2. 16:40 jak w Braunie

Naprawdę doceniam Twoją analizę każdego zdania, budujące jest że ktoś wogóle się pochyla w tym kierunku. Tylko czy nie gubisz w tym całego sensu? O Powstaniu Listopadowym i wielu wielu innych wydarzeniach z historii Polski, możnaby dyskutować i dyskutować... i to powinni robić inteligentni ludzie. Tylko Twój jedyny kierunek jakim podążasz, rozumiem ze Pana Brauna nie wielbisz i wielbić pewnie nie będziesz. Podobną retorykę, ale bardziej agresywną prowadzi Jego Upadłość Terlikowski. Nie interesowałem się jak tam Twoje wypowiedzi na temat tuz polskiej polityki na przestrzeni kilkunastu ostatnich lat. To pewnie byłoby ożywcze. Mnie osobiście zadowoliłoby jak krytykujesz i analizujesz słowa Pana Brauna dotyczace polityki nawet od II Rzeczpospolitej z naciskiem na na lata 1944-2015. Skonfrontuj je z wypowiedziami mężów stanu obecnych, odnieś się do rzeczywistości ... Ja chyba z ponad dekadę temuy prowadziłem ożywcze dyskusje na temat Racji Stanu Polski i łamanie jej przez kolejne rządy, nie słyszałem nawet io Braunie, żadnego filmu jego nie obejrzałem. Mój pierwszy głos w wyborach oddałem rok temu w wieku 33 lat. Bo nie było na kogo, obecnie jednak informacje i ludzie którzy burzą mury cudownej edukacji panstwowej, medialnego prania umysłow się przebijają powoli. Nigdy nie głosowałem za Tuskiem i PO, bo zawsze jak na nich patrzę widzę nagrania z obalania rządu Olszewskiego i zastopowaniu dekomunizacji jakiejkolwiek. Identycznie patrze na resztę ludzi, któzy tworzyli wtedy nowy rząd Jegomościa Pawlaka. Znajdź dowody i rpzesłanki na AntyPOlskość Pana Brauna i napisz coś konkretniej, a nie cytujesz wypowiedzi z wykładu gdzie Pan Braun myśli rozwija na 15-20 minut :) jest z tego znany. Bio dorga koleżanko jedna rzecz jaka jest najważniejsza dla Polaków to : Przestrzeganie Polskiej Racji Stanu, ostatnim u którego możnabyło to znaleźć w dużym stopniu to były rządy Piłsudskiego, z wadami oczywiście. Nie baw się w analizę wiersza na Panu Braunie, jedynie w jednym kierunku... a może załóż przez chwilę że może jednak mu na Polsce zależy ...
Domyślny avatar

cichy

19.04.2015 09:55

Dodane przez stasiu69 w odpowiedzi na Naprawdę doceniam Twoją

A otóż wiec właśnie..po tym jazgocie medialnym wytoczonym na "prawicowych" mediach..choćby i na gadzinowce "frondzi e" i w jednej tv gdzie na przykładzie rajdu motocyklowego próbowano zrobić z tego KRYSTALICZNIE CZYSTEGO człowieka ruskiego agenta..widać wyraźnie jak bardzo niepożądane są nie tylko jego poglądy jak i sama kandydaturaa a i być może SAMA PREZYDENTURA!!!! ..o nikim się tak nie mówi jak tylko o nim..i tu podwójny paradoks..bo to tylko utwierdza zdrowo myślących ludzi o tym kto kim jest..
Pyza na mazowieckich dróżkach

Pyza na mazowieckich dróżkach

12.04.2015 17:59

Dodane przez babcia4 w odpowiedzi na Widze ze Pyza nie ryzygnuje z

1. Babicu droga: podaję ścieżkę. Komputer masz. „Czasem warto przyjrzeć się gdzie jest źródło przygody intelektualnej. FILM „O prawdziwych przyczynach wybuchu powstania listopadowego.” Dodany 27 listopada 2013r. Prolog wspomniany na początku do 6 minuty. 0:20 do 1:22 min: „Jest wigilia rocznicy 1830 nocy listopadowej...” ...Tak jak wspomniałam dobór słów sugeruje zachowanie odpowiednich proporcji pomiędzy tradycją a rewizjonizmem. 1:22 „I mamy podchorążych w różne rocznice narodowe, paradują w mundurach z 1830 roku, salwy honorowe oddają i saluty i cóż, to jest wszystko bardzo wszystko piękne i wzruszające...” ... przyznam że zaczynam mieć wątpliwości co do intencji prelegenta, ale skoro ma być mowa o „prawdziwych” przyczynach staram się nie ulec własnym niepokojom. Modulacja głosu nie jest jednoznaczna. 1:30 „I ja teraz przystępując do DEMONTAŻU tego co jest PIĘKNE I WZRUSZĄJACE muszę bardzo wyraźnie zaznaczyć moją pozycję wyjściową” ... Pytam siebie samej w duchu: nie dość już nieszczęść w naszej biednej i udręczonej Polsce? Dlaczego Grzegorz Braun chce przystąpić do demontażu jeszcze bliżej mi nie znanych ostańców tego, co w Polsce piękne? 1:43 zajęcie pozycji wyjściowej z której przybywa żeby „...dokonać destrukcji, destrukcji pięknej legendy, mitu założycielskiego...” ...Zaczynam mieć złe przeczucia i skojarzenia. 2:07 jak ma wyglądać krajobraz po bitwie, gruzy, piękne gruzy na których Braun zrekonstruuje prawdę, korzystając z własnych niezależnych źródeł. 3:12 MOCNE!!! Pierwsza czapa. 3:39 „Mit trujący albo inna legenda szkodliwa” zastanawiam się nad związkami frazeologicznymi; owoce zatrutego drzewa... zatrute jabłko... zatruta studnia... legenda dotąd łączyła mi się z dawnymi czasami, rycerskimi zasadami gry i zwycięstwem dobra nad złem. Ale może jestem za mało otrzaskana... 4:01 na czym się konstytuuje nasza historia wg Grzegorza Brauna. Nie widzę miejsca dla grobów dziadów naszych. Przecież Jan Paweł II mówił, że Ojczyzna to ziemia i groby 4:28 jak żyje, nie słyszałam podobnego mobilizowania do wysiłku intelektualnego. Ja nie chce być mobilizowana misiem. 4:44 wprowadzenie w arkana... Do tych mają dostęp jedynie osoby z „pokoju dla dorosłych.” 4:52 jesteśmy „w pokoju dla dorosłych.”
Domyślny avatar

stasiu69

12.04.2015 16:59

Dodane przez Pyza na mazowi… w odpowiedzi na 3. Mam jeszcze jeden ciekawy

Witam, Masz wielki problem widzę, ciekawe czy identycznie i z takim zacięciem opisujesz polityków mających stery w rękach ... Edukujesz ludzi na podstawie wybiorczej wiedzy historycznej, rzucająć cytatami i nawet nie pochylisz się, żeby zrozumieć szerszy kontekst. Po czym wnosisz, że ma do Mao większe mające sens zamiłowanie ... po 2-3 krókich zdaniach, gdzie słowem kluczowym nie jest Mao, ale 1000 kwiatów. Fajne cytaty wychodziły z ust nawet najpodlejszych, jak komuś one odpowiadają to jest to wolność. Taką samą demagogię uprawiają plujący na JKM(któego nie jestem fanem), bo czasem wspomni gospodarkę III Rzeszy i Hittlera. Tylko ilu ludzi zna realia i gospodarke 20'lecia miedzywojennego nawet swojego kraju ... tego w szkole nie nauczą, tą wiedzę trzeba samemu posiąść, a do tego trzeba się uczyćm, nawte mająć 30, 40 czy 60 lat. Co do Brauna i jego zwolleników, ludzi którym poglądy jego pasują powiem jedno: znam kilku , sam jestem wielu poglądów, ale nie dlatego że on je wypowiada, ja z grubsza miałem takie jak miałem 18, 23 czy 40 lat. I powiem jedno, nie jestem katolikiem od chyba 3 dekad, ale zawsze sądziłem że ta religia jest na naszych ziemiach jedną słuszną i będe zawsze jej bronił i ludzi pielegnujących te tradycję. Sam nie uczestnicze w żadnym święcie od pewnie 20 lat, dosłownie żadnym... bo moja osoba tego niepotrzbuje. Na Brauna patrzę nie pod kątem nowego prezydenta, bo w tym warunkach to nawet z mediami za sobą by nie wygrał (chyba?). ale chodzi o te właśnie wartosci patriotyczne i uczenie ludzi czym jest POlska Racja Stanu. Ja żyję dosyć luźno, nie płace podatków praktycznie, składek żadnych prócz jednej jaką jest zdrowotna(indywidualnie do ZUS, bezrobotnym zarejestrowanym byłem chyba x2 po 3 miesiące). Zadnych kredytów, żadnych wiekszych zobowiązan. Przyjemna prace, nowe fachy , przyjemności, czas dla siebie praktycznie 3-4 miesiące w roku... takiej rzeczywistości życzę moim rodakom, tyle że ja musiałem zakładanie rodziny na bok odłożyć i ogólne schematy, to będzie ten minus... ale pomyśle przy emeryturze(swojej o ktorej sam zdecyduje czy mam iść czy nie iść:)) o tym ;)
Pyza na mazowieckich dróżkach

Pyza na mazowieckich dróżkach

12.04.2015 17:38

Dodane przez stasiu69 w odpowiedzi na Witam, Masz wielki problem

Fajnie stasiu69, że się zarejestrowałeś przed godziną na naszychblogach.pl, żeby skomentować mój wpis. "Fajne cytaty wychodziły z ust nawet najpodlejszych, jak komuś one odpowiadają to jest to wolność." - to jedna z najgłupszych wypowiedzi jaką ostatnio czytałam.
Domyślny avatar

stasiu69

19.04.2015 11:04

Dodane przez Pyza na mazowi… w odpowiedzi na Fajnie stasiu69, że się

to kiedy jest dobry moment do rejestracji ? bo nie rozumiem zarzutu? Mam mieć konta na tysiącach serwisów na wypadek takich postów właśnie ?
Domyślny avatar

stasiu69

19.04.2015 11:49

Dodane przez Pyza na mazowi… w odpowiedzi na Fajnie stasiu69, że się

Najgłubsze słowa i konkluzje, to szczerze mówiąc, nie będąc gołosłownym wychodzą spod Twojego palca. Ja przyznaje, że czasem pisze chaotycznie, mam w nosie ortografię i interpunkcje ... lubie jednak słowo mówione, dyskusje na żywo. Pracuję sobie przy klawiaturze, czasem mam kilka wątków otwartych wielu kartach i jak mam przerwę w pracy to coś maznę :) Co w tym takiego głupiego, że nawet najpodlejsze kreatury czasem powiedzą coś fajnego, czemu można przyklasnąć ? Oczywiście, że nie należy czynić zaraz z nich świetych. Jestem zwolennikiem wolności słowa, a przeciwnikiem naiłwoływania do wychwalania postaw, które zrobiły ludzkości wiele krzywdy. Droga Pani Pyzo, ja widzę tak na szybko chyba się nie pomylę za dużo taką sytuację w Pani osobie: Siedziemy sobie wygodnie w fotelu, jakąś pracę mamy, pewnie i męża. Sytuacja w domu pewnie jest relatywnie spokojna i z nudów sobie wypisujemy pewne rzecz na temat osób wypowiadających się o polityce, geopolityce, historii, mając o tym wiedzę mizerną. Widzę raczej analize polonistyczną, niestety ta materia wymaga czegoś więcej. Może czasd najwyższy wyjśc z domu, obejśc nie wiem 100tyś mieszkań i zapytać jaka jest sytuacja w domach, proszę tylko unikać zabudów domków jednorodzinnych, bo trafi do mnie Pani i uzna, że ja posiadając dwa domy, żadnego kredytu w życiu, 4 fachy dobrze płatne sobie żyje naprawdę wolno i pochylam się nad losem moich sąsiadów i znajomych z dziwnych pobudek.
Domyślny avatar

stasiu69

19.04.2015 11:49

Dodane przez Pyza na mazowi… w odpowiedzi na Fajnie stasiu69, że się

I jak widzę reszcie od 20 lat na scenie poluitycznej przebudzenie i w niewielkim procencie również w społeczeństwie, to tak atak nba to przebudzenie będę komentował. Bo chcę płacic tu podatki, a nie Anglikom, a to czynię od wielu lat. Najlepsze jest to, że w UK bywam raz lub dwa razy w roku, żeby załatwić sobie kwestie podatkowe, jeżeli to konieczne w połączeniu z meczem w Premier League. Tu może odprowadziłem przez 6 miesięcy w sumie składek emerytlanych sobie w całym życiu zawodowym, pracując na tzw. "umowach śmieciowych". Mówię o tym głośno od wielu lat, mówie to również urzędnikom skarbowym jak mam okazję tam bywać przy zdawaniu PIT bo składki zdrowotne płace i niewielki dochód tu wykazuje, żeby skorzystać z odliczeń(które są wszędzie). Obecnie Racja Stanu UK dba lepiej o mnie niż ta tu obecna. Nie będę się tu rozpisywał, na ten temat. Jestem antysocjalistą, jestem wielbicielm solidnej edukacji i wolności gspodarczej, jaka funduję swoim dzieciom i staram się bliuskim, z ktorymi mam kontakt. Pare lat temu namówiłem moją starszą siostrę, żeby edukację publiczną swich pociech porzuciła w sporej częsci na rzecz tej mojej wymaorzonej ... indywidulanej i prywatnej. Wolę to co ponosiłbym jako opodatkowanie pracy inwestować w swoje dzieci i nie tylko. To już zbiera żniwo bardzo szybko, mój siostrzeniec 23 letni stoi stabilniej na ziemii niż ja 9 lat temu. Tegop życzę moim rodakom, tej właśnie wolności w sferze materialnej , która spowoduję pozywtyny efekt na inne sfery ich życia. To że praca nawet niekoenicznie super opłacana da im relawtyny spokój, jak ma to miejsce w wielu cywilizowanych krajach, nie jest to może ideał ... ale można jest mniej hamulców do realizowania swoich celów. Bez kredytów, działanie rodzinnie. Niestety rodzinę zbudować solidnie i podstawy pod nią poświęcając się tylko pracy nie zbuduję się nigdy, szczególnie jak propaganda solcjalistyczna będzię miała wpływ na nas i nasze dzieci. Ja interwencjonizm państwa w mouim zyciu do minimum zredukowałęm i widzę, że przynosi to efekty, dlatego będę popierał głosy za tą postawą i dbanie o Polska Rację Stanu, a od pamietnego 89 roku nie było jej praktycznie wcale.
Domyślny avatar

cassiodorus

12.04.2015 23:08

Dodane przez stasiu69 w odpowiedzi na Witam, Masz wielki problem

''nawet nie pochylisz się, żeby zrozumieć szerszy kontekst.'' Stasiu co jest szerokiego w twierdzeniu iz polacy to durnie,oszukiwani przez każdego, kto nogę tu postawi[opr,ocz Moskali, ci niosa pokój wszechludom]], ?? Możesz mi wyjaśnic? A nawet gdyby tak było, gdybyśmy wszyscy byli idiotami ku pośmiewisku cynicznego, zepsutego świata[poza Moskwą, wiadomo] to nie ma w etyce katolickiej przestrzeni na takie nasladownictwo Jezus jest Drogą, nie diabeł-oszust ''bo czasem wspomni gospodarkę III Rzeszy i Hittlera'' Tak, to prawda, Hitlera, którego należy odmitologizować, twierdzi nawet, że w Auschwitz był całkiem niezły system, chociaż socjalistyczny ''„ Codziennie trzy razy im wydawano wyżywienie! Mieli stałe godziny pracy i pewność zatrudnienia” To może naprawdę człowieka rozumnego oburzyć Braun obok Korwina to obraz nędzy i rozpaczy, Sodoma i Gomora
Domyślny avatar

stasiu69

19.04.2015 10:13

Dodane przez cassiodorus w odpowiedzi na ''nawet nie pochylisz się,

Bo jesteśmy pośmiwiskiem i będzie z roku na rok jeszcze większym ... Bo jesteśmy oszukiwani i możesz nawet sobie dziesiątki przeróżnych aktów miedzynardowych, decyzji politycznych innych Państw prześledzić na przełomie ostatniego wieku.Tylko pytanie czemu się o tym w szkołach nie uczy, nawte nie przedstawia na slajdach dokumentów dat, chornologii. Nawet dzisiaj mogę Ci znaleźć 10 aktów UE i nie tylko które świadczą o głupocie Polaków, polskich rządów i działanie na szkodę naszej racji stanu. Trzeba czasami nazwać rzeczy po imieniu takimi jakimi są. Obecne polskie społeczeństwo, mówimy o większości nie jest nawet w połowie tak polskie jak to przedwojenne. Tak Polacy to durnie(nie wszyscy, a Ci co są to tez produkty takiej polityki i produkowania debili)! bo rządy i obecny stan rzeczy jest poniekąd ich zasługą, a jaka klasa rządząca taki obraz społeczeństwa. To temat skomplikowany, bo jak naród bez wiedzy, informacji, edukacji solidnej ma podejmować słuszne decyzje, czy nawet jak ma podjąć próbę analizy obecnej sytuacji. Przykład? A podam jeden świeży, poruszany przez ludzi znających chociaż detale gospodarki narodowej to: "Kwota wolna od podatku". Wiesz kolego coby się działo w Anglii czy Niemczech jakby np. rząd zredukował ją o 50%? Już Ci mówię: miałbyś miliony na ulicach? Dlaczego ? Bo to nie są debile i umieją liczyć? Bo zauważą, że to będzie atak w Rację Stanu ich krajów, idąć dalej atak w nich i ich kieszenie. Pamietaj zmniejszanie podatków w Polsce (oparte na analizie), zmniejszania ich i ingerowanie w obecny stan rzeczy taki jaki głoszą wolnorynkowcy godzi w Racje Stanu np. Anglii i Niemiec, oni wszytsko będą robić, żeby jej nie osłabić... i to jest prawidłowe myślenie rządów tych Państw, tak to działa i działać będzie zawsze. Zostawienie tej kwoty wolnej od podatku na tym poziomie ajk jest świadczy dobitnie, że tu nie ma Polskich Władz, a takie które mają Racje Stanu Polski głęboko w tyłku. Oni sobie poradzą, ale tu mówimy o 20 mln rodaków, gdzie 80% ma problemy z normalną spokojną egzystencją. A bez bazy materialnej nie zainteresujesz ludzi losem swojego kraju, człowiek głodny ma w nosie edukację i wnikanie w goepolitykę. Przykładem zacementowania sytuacji gospodarczej w Polsce, niech posłużą zakusy UE ostatnie: wprowadznie mininlanej stawki PIT i CIT w krajach człnkowskich, pewnie takiej jaką mają Niemcy lub Anglia.
Domyślny avatar

cassiodorus

19.04.2015 12:22

Dodane przez stasiu69 w odpowiedzi na Bo jesteśmy pośmiwiskiem i

''Tak Polacy to durnie('' Ty z Braunem, zgoda, ode mnie i od mojej rodziny wara wam, chyba, że Braun po pysku chce dostać. Chociaż straszac przy tym prokuratorem, zachowuje się jak niegodny nawet zdzielenia po pysku bydlak ''Bo to nie są debile i umieją liczyć'' Zgadzam sie odnośnie kwoty wolnej od podatku, ale inni nie mają dlugów? Braun wyzywa moich przodków od debili, nie w kontekście ich znajomości matematyki, a ze względu na wyjątkowa podatnośc na rewolucje. Znaczy wystarczy rzucić prowokacyjna haslo ''na barykady' a glupi po,lski motloch już leci z kamieniami na czolgi. Wiesz kto ostatnio się na takich barykadach pojawil? Inne czynniki popychające do spisku, jak terror, niewola, mordy i gwalty to dla Brauna jakieś dziecinne niepowagi, brak profesjonalizmu. Taki jest szeroki kontekst i sens jego nauczania Braun to wyjątkowo antypolska kanalia ''człowiek głodny ma w nosie edukację i wnikanie w goepolitykę'' Zgadzam sie, dlatego Karol Marks pisal swoje manifesty w Anglii, bo tam wolnorynkowcy zafundowali ludziom pieklo glodowe. Nie pisal ich w Polsce, chociaż wiele lepiej nie bylo Widiz\zalem chyba w zeszlym roku statystyki podatkowe, z których wynikalo, że niektóre sklepy wiekopowierzchniowe nie tyko żadnych podatków dochodowych nie zaplaciy, ale to jeszcze im trzeba bylo pieniądze zwracać. Zero podatku w zadnym stopniu nie przelożyo się na zwiększenie plac, czyli sily nabywczej Polaków. Wspomoglo wielu grubych misiów, szczególnie tych zza granicy

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Gadający Grzyb
Nazwa bloga:
Pod Grzybem

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 451
Liczba wyświetleń: 1,722,753
Liczba komentarzy: 2,436

Ostatnie wpisy blogera

  • Brexit, czyli Dzień Niepodległości
  • Pod-Grzybki 56
  • Art. 212 – knebel na dziennikarzy

Moje ostatnie komentarze

  • @ Jabe Te cudze pieniądze państwo i tak wydaje w formie socjalu. Mamy więc do wyboru trzy opcje: - zostawić tak jak jest; - zlikwidować socjal; - zracjonalizować to, co państwo i tak pobiera.…
  • @ Jabe Gdyby to było takie proste. Sam na to wpadłem, ale nie nie działa.
  • @ Wszyscy Niestety, od dłuższego czasu mam problemy z monitorem - wywala mi "menu", którego nie daje się niczym przykryć, wskutek czego jestem, ze tak powiem, monitorowo uziemiony. Dopóki nie kupię…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Braun zebrał podpisy, Grzesik dostał piany
  • Śmierdząca sprawa
  • Terlikowski, ty pipo...

Ostatnio komentowane

  • Anonymous, @Gadający Grzyb Cameron wykonał swoje zadanie w 100%. Tak miało być i on świetnie o tym wiedział.
  • Jabollissimus, Kwestia zależy od cywilizacji. W każdej cywilizacji jest inna relacja prawa i etyki. W cywilizacji łacińskiej, z której wyrastamy, etyka jest przed prawem. Prawo jest tylko potwierdzeniem,…
  • mjk1, Kolejny wielbiciel Korwina udaje, że nie potrafi czytać.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności