Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Telewizja Republika - przyczynek do dyskusji

Patologiczny antykomuch, 30.12.2012
To, że wreszcie ma powstać, to bardzo dobrze. Jeszcze lepiej gdy się przejrzy reakcję Polactwa na wieści, że powstaje, prześledziwszy pobieżnie prawomyślne portale, artykuły słusznych dziennikażuf i komentarze "przyzwoitych" lemingów.

O ile ci pierwsi już wiedzą, że "be" i do dupy, i, że po co to i na co? I jaka to będzie strasznie straszliwa ta PiS-owska telewizja Sakiewicza i Stankiewicz...

O tyle lemingioza komentująca idzie znacznie dalej realizując twórczo aktualną troskę TuskoBonich w temacie języka nienawiści...

I pies im mordę lizał. Ale nie mój, bo by się biedak zaraził...

O ile ich mam w głębokim poważaniu o tyle to, co się dzieje po naszej stronie „w temacie” tv Republika i "drzaźni" mnie i niepokoi.

Wypowiedzi np. redaktora naczelnego, in potentia, bywają, przepraszam, głupawe by nie rzec ostrzej... Bo co ma znaczyć, w istocie, deklaracja, że ma to być telewizja, cyt: “oparta nie na zasadzie politycznych i ideologicznych sympatii”? No jak to nie?

Kiedy słyszę lub czytam takie i podobne wypowiedzi docierające z kręgu ludzi chcących tę telewizję założyć i realizować ten jak najbardziej słuszny projekt, to lampka, niekoniecznie czerwona, zapala mi się natychmiast!

Jeżeli jednym z celów podstawowych projektu ma być dotarcie z prawdą do szerokich mas, czytaj, w większości lemingów i idiotów, bo nie zawsze jedno równa się drugie, to jaki, pytam, musi być przekaz? Jaki, jak nie właśnie oparty na „ideologicznych i politycznych sympatiach”?

Żyjemy tu i teraz. I tak się właśnie tu i teraz zdarza, że prawda ma swoją polityczną i ideologiczną twarz. Jasno określoną, jednoznacznie nazwaną. I to jest wartość a nie obciążenie.

Dwadzieścia z górą już lat kłamstwa, oszustw, szalbierstw ma i tę pozytywną wartość, że dziś już wiemy, wiemy z całą pewnością, kto jest kim w Polsce. Dziś już znamy wszystkich przebierańców, ergo wszystkie miernoty i dna moralne istniejące w przestrzeni bublicznej pod najróżniejszymi maskami. Od ruchu ciula z Biłgoraja począwszy a na (niestety) Episkopacie Polski i wcale licznych purpuratach, skończywszy.

A wiedza ta jest potężnym kapitałem!

Prawda nie ma odcieni. Jest nią albo nią nie jest. Fakty są faktami. I nie dyskutuje się o nich. Można je jedynie interpretować, objaśniać, racjonalizować. Ale żaden proces występujący post faktum, ani prawdy, ani faktu nie czyni nie byłym. Nie istniejącym.

Potwór kominizmu, nigdy w Polsce nie dorżnięty i nigdy nie powyrywany z korzeniami żywi się a w istocie istnieje właśnie na szatańskiej podstawie zanegowania prawdy. Jej zrelatywizowania i zdialektyzowania. To są całe oceany kłamstw oparte na diabelskiej ideologii. To dzięki niej z zakonnicy, często w majestacie bandyckiego, szatańskiego prawa, można uczynić kurwę, z bohatera zdrajcę a ze zdrajcy bohatera. Szumowina jest wzorem do naśladowania a uczciwy, przyzwoity człowiek jest idiotą a sama uczciwość siarskim debilizmem.

Telewizja Republika by rzecz cała miała sens MUSI być właśnie oparta dzisiaj na politycznych i deologicznych podstawach. Bo dzisiaj jest na szczęście w Polsce siła, która prawdę uczyniła podstawą swego istnienia. Siła polityczna i siła społeczna. I to jestwielka wartość!

Najpierw trzeba załatwić sprawy zasadnicze. Najpierw trzeba odzyskać Polskę. Potem ją przebudować, oprzeć na prawdzie i sprawiedliwości. Oprzeć na prawie wynikającym i zakorzenionem w chrześcijańskiej aksjologii. Dopiero później będzie czas i miejsce na uczciwe spory, dyskusje i cały tygiel, w którym będą się wytapiały wszelkie wartości dodane. Nie odwrotnie!

I jeszcze jedno.

Chcemy czy nie chcemy, podoba nam się czy nie podoba żyjemy w czasach kultury obrazkowej. W jakimś sensie wróciliśmy do jaskiń. Cywilizacja Zachodu pożera kulturę, z której się wywodzi, stała się jej wrogiem. To temat na osobną dyskusję...

Ale skoro jest tak, że niewielu czyta książki a bardzo wielu „paczy” w telewizor, to Telewizja Republika by zaistnieć i by się ostać a, z czasem, stać się telewizją głównego nurtu MUSI być adekwatnie do aktualnie niemiłościwie nam panujących telewizji głównego ścieku, zaawansowana technologicznie. Musi być ATRAKCYJNA dla odbiorców nie tylko w warstwie treści ale także formy przekazu.

Tak zwany masowy odbiorca „kupuje towar” po pierwsze oczami. Dopiero później, jak dobrze pódzie, włącza mózg...
I dlatego kiedy czytam, że projekt na starcie ma finansownie na poziomie dziesięciu milionów złotych, to przecieram oczy ze zdumienia!

Może waro rozważyć postulat włączający finansowo w powstawanie telewizji Polonię? Osobiście znam wielu Polaków mieszkających na Wyspach, którzy chcieliby się „dołożyć”.
I ja, deklaruję publicznie, że gotów jestem wspierać „naszą” telewizję finansowo na miarę moich możliwości.

Uważam, że projekt ma sens tylko wówczas kiedy będzie można realnie dotrzeć do masowego odbiorcy. Jeżeli zaś Telewizja Republika miałaby być telewizją o nas i dla nas, to nie widzę żadnego sensu jej powstawania.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 4804
Domyślny avatar

dogard

30.12.2012 14:55

opatra na prawdzie,a nie piarowskich zagrywkach a'la POlszewia.Sila rzeczy bedzie ona bardziej do nas ,o nas, tak jak "FOX" jest glownie skierowana ku republikanskiemu wyborcy.Mam prosbe badz tak dobry i cierpliwy i pozostaw 'sens jej powstania' fachowcom miedialno dziennikarskim, ktorych w skladzie wierchuszki sporo.To nie tv misyjne statutowo ,ale komercyjny projekt o konkretnym zabarwieniu , jak wskazuje sama nazwa i nazwiska.Wiec skonczy z biciem piany, czas szybko pedzi, niedlugo bedziemy ogladac pierwsze owoce REPUBLIKI TV.
miecz damoklesa

miecz damoklesa

30.12.2012 15:26

Dodane przez dogard w odpowiedzi na DLA MNIE WYSTARCZY JAK bedzie to telewizja

Chwileczke, chwileczke. Po co nam nastepna mainstreamowa telewizja, juz mamy 3 takie! Ta inicjatywa MA TYLKO SENS jesli to bedzie NASZA telewizja, prawicowa, patriotyczna,radykalna.napisalem juz dwa teksty na ten temat, prosze sobie przeczytac w mieczu damoklesa.Inaczej bedzie to tylko strata kasy, wysilku i energii. Ten "pluralizm" moze dodatkowo narobic duzo zlego, bo da argumenty lemingom i funkconajriuszom medialnym po ich stronie typu: patrzcie, nawet we wlasnej telewizji nie odwaza sie  powiedziec wprost co ich boli - i zawali sie cala nasza wiarygodnosc, to wszystko o czym codziennie piszemy na blogach pojdzie w cholere, skoro nasza "wlasna" telewizja bedzie rozmyta, niejaka , bo tzw."pluralizm" na tym etapie to strzal  w stope. na pluralizm przyjdzie czas, jak odsyskamy Polske. A pozatym to rowniez samobojstwo komercyjne, bo ja takiej telewizji ogladac nie bede, i podobni, wiec kto , kto zaplaci za abonament? Lemingi? Niezdecydowani? Prawicowy radykalizm moglby byc tym, co ta telewizje odrozni od innych i przyciagnie 45% spoleczenstwa.I jesli to ma byc telewizja bez "politycznych sympatii" to  otwarta pozostaje kwestia, ze my ciagle nie bedziemy mieli swoich mediow. A nadzieja byla taka, ze ta telewizja bedzie "nasza", jesli nie, to po co ta nazwa TV Republika?
patologiczny antykomuch

Patologiczny antykomuch

30.12.2012 18:19

Dodane przez miecz damoklesa w odpowiedzi na Chwileczke, chwileczke. Po co

Nie chodzi, mam nadzieję, by przekonywać przekonanych. Bo jeśli tak to ja pozostaję przy swoim zdaniu. Mnie naprawdę przekonywać nie trzeba i mnie, w wymiarze osobistym, taka tv nie jest do niczego potrzebna, pomijając radochę. Rzecz w tym by była dostępna dla jak największej liczby odbiorców bo tylko wówczas będzie można mówić o jej oddziaływaniu. O tym, że jest opiniotwórcza. Jeśli taką nie będzie to bedzie jedynie lewarem pompującym nasze ego. A jeśli tak to ja nadal sensu nie widzę.
Pozdro:-)
miecz damoklesa

miecz damoklesa

30.12.2012 19:04

Dodane przez patologiczny a… w odpowiedzi na Nie

Oczywiscie, zgadzam sie absolutnie, ze musi byc OPINIOTWORCZA! Ale taka bedzie wtedy, kiedy bedzie reprezentowac okreslony swiatopoglad i to w sposob zdecydowany.Gdyby dyrektorem PROGRAMOWYM i szefem tego przedsiewziecia byla Pani Ewa Stankiewicz, to bym spal spokojnie, to bylaby jakas gwarancja profilu tej TV. Ale wywiad Wildsteina o tym, ze bez "sympatii politycznych" i o " pluralizmie" zachwial moim entuzjazmem.Pozdrawiam
Domyślny avatar

kasia

30.12.2012 18:41

Dodane przez miecz damoklesa w odpowiedzi na Chwileczke, chwileczke. Po co

i zgadzam sie z Panem w 100 procentach tak jak i z autorem tego blogu.... Jezeli nie bedzie to TV RADYKALNA to " psu na bude sie nie zda".....jedynie pozytek z tego bedzie taki ze niektorzy beda mieli stanowiska prezesow i redaktorow naczelnych ale tym samym idea powstania TV NARODOWEJ zostanie pogrzebana... Dziwie sie tez ze wywiady na temat tej TV sa wszedzie ....tylko na Niezaleznej DZIWNIE CICHO.....a przeciez nas to najbardziej interesuje...
miecz damoklesa

miecz damoklesa

30.12.2012 15:28

Dodane przez dogard w odpowiedzi na DLA MNIE WYSTARCZY JAK bedzie to telewizja

I jeszcze jedno. przywolujesz FOX ale Fox News wcale nie jest pozbawiony politycznych sympatii ani pluralistyczny w sensie takim jak chce tego pan Widstein.
Domyślny avatar

fritz

30.12.2012 15:57

"Bo co ma znaczyć, w istocie, deklaracja, że ma to być telewizja, cyt: “oparta nie na zasadzie politycznych i ideologicznych sympatii”? " *** Trzeba ja wziasc doslownie. Innymi slowy, czerwona lampka powinna sie zapalic i rownoczesnie wlaczyc syrena alarmowa. Lotniczy niewypal jest w drodze. Wybuchajac, spacyfikuje duza czesc srodowiska patriotycznego. Zgadzam sie z Mieczem D. Rozkazuja ci, co pieniadze daja...
Domyślny avatar

krzyh

30.12.2012 16:02

Popatrzcie na skład osobowy - czy program który współtworzył będzie np. redaktor Sakiewicz będzie się różnił od tego który prowadzi Lis? Gdyby mógł być taki sam nie wywalano by Sakiewicza z publicznej, Ewa Stankiewicz powie to samo co Wołek? już dawno by pracowała w jakiejś "superstacji" i zarabiała grubą kasę gdyby miało nie być różnicy - itd. Telewizję tworzyć będą konkretni ludzie których poglądy znamy nie od dziś więc nie trzeba tak się o to martwić. Media reżimowe muszą kłamać by utrzymywać polszewików u władzy - nasze prawicowe wystarczy by pokazywały prawdę by polszewików od władzy odsunąć.
Domyślny avatar

mads

30.12.2012 17:34

też uważałem, że nie ma szans w poukładanym już światku. Środek tygodnia, w kiosku, "czy jest W sieci"?- pytam. "Już nie ma, musi pan w poniedziałek rano, bo potem nie będzie". A "URZE?"- jest, nikt jeszcze nie kupił nowego". Na zatłoczonym tygodnikami rynku powstało coś,co nawet przynosiło zyski. Cud. Nawet lemingi czują, że są kręceni. Jeśli ta tivi powstanie- wykupię abonament. Ma szanse. Gwarancją profilu są ludzie, którzy ją tworzą. Jazgot mainstreamu zapewni zwartość szyków i tego się boję najbardziej. Zwartość nie powinna być zatwardzeniem (chyba przesadziłem...) Ale jest nadzieja.
Domyślny avatar

Opornik1953

30.12.2012 18:43

Życzył bym sobie,aby w programach naszej TV byli jak najczęściej zapraszani ;prezydent ,premier, ministrowie ,parlamentarzyści opozycji,oczywiście i opozycja.Mam nadzieję,że dziennikarze założyciele jak i inni prowadzący programy będą zadawali trudne pytania i oczekiwali odpowiedzi a nie wykrętów.Same te działania zachęcą do oglądania a lemingom otworzą oczy na prawdę o matołach.Jak bym był złośliwy to bym chciał aby przedstawiciele opozycji mogli wypowiadać się bez przerywania a przedstawiciele rządzących mieli wypowiedzi w ważnych momentach przerywane.Ciekawe czy by to ich czegoś nauczyło a lemingom uświadomiło skalę manipulacji innych przekaziorów prawdy objawionej.
Domyślny avatar

tam62

30.12.2012 23:12

Zgadzam sie z opinia zeby wlaczyc Polonie do finansowania telewizji Republika i innych mediow niezaleznych. Tasiemcowy numer konta w banku i adres, to dosyc staroswiecka metoda zbierania pieniedzy. Osobna ikona do wplaty karta platnicza na taki cel jest koniecznoscia, jesli traktujemy sprawe powaznie. Rzeczywistosc pokaze, ilu ludzi mieszkajacych i pracujacych za granicami kraju poprze ta sprawe finansowo. Z uznaniem dla wszystkich szanujacych prawde - chcacy wesprzec finansowo.
postman

postman

07.01.2013 20:48

Uważam, że dla dobra sprawy i pełnej jasności, pan Bronisław Wildstein - przy całym uznaniu dla jego zasług - sam powinien zrezygnować z zasiadania w kierowniczych gremiach nowo powstającej TV. Powody, dla których to piszę, to fakty podane w jego biografii. Piszę to z bólem, ale błędy młodości, jak każde inne - zawsze wracają rykoszetem - a my musimy dmuchać na zimne ze względu na doniosłość sprawy. Ja osobiście wierzę, że pan Bronisław Wildstein zrozumie powagę sytuacji i podejmie właściwą decyzję, bo Polsce Niepodległej można pomagać na tysiące innych sposobów. Operacja TV Republika jest jedną z najważniejszych operacji, jaką przychodzi zrealizować naszemu umęczonemu, poniżanemu ale najdzielniejszemu z dzielnych narodów tego skundlonego świata. I dlatego nie możemy sobie pozwolić na jej fiasko z powodu dobroduszności, łatwowierności i nadziei, że jakoś to będzie. Że nie wspomnę o durnej naiwności czy wręcz głupocie.
Patologiczny antykomuch
Nazwa bloga:
"Odpowiednie dać rzeczy słowo."

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 158
Liczba wyświetleń: 789,222
Liczba komentarzy: 1,033

Ostatnie wpisy blogera

  • Największa psychuszka nowoczesnej Europy
  • Polska, para-państwo Tuska.
  • Santo Sovieto

Moje ostatnie komentarze

  • Dziękuję, Bolesławie, serdecznie. Choć, jak widzę, wciąż łączymy się jeno w "bulu"... Mam nadzieję, wciąż mam nadzieję, że obaj będziemy mieli powód do prawdziwej satysfakcji. Pozdrawiam serdecznie.…
  • Szanowny Panie. Proszę nie wymagać od blogerskiej notki statusu pracy naukowej. I proszę, tak łatwo, nie twierdzić, co ktoś rozumie a czego nie. A, poza tym, wydaje mi się, że polemika jest…
  • Zgoda. Zupełnie pominąłem USA. A tam, wydaje się, że coś dobrego zaczyna się dziać. Myślę, że Stany zwyczajnie nie mają wyjścia i muszą zareagować. Pozdrawiam

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Lech Kaczyński został zamordowany
  • Zamach Smoleński. Jest jeszcze gorzej...
  • Tajemnice biustu Anny Grodzkiej

Ostatnio komentowane

  • , Ręce opadają :(
  • Ariel Tiamson, Niezapominajmy tylko o tym, ze o tych co polegli w 1956 roku juz dzisaj nikt nie pamieta. Zrywalismy sie tyle razy i zawsze przynosilo to skutki wprost przeciwne do tych zamierzonych. Ostatni raz…
  • , Można zadać sobie pytanie czy naród jest aż tak głupi, że takich przywódców wybiera, czy wybierają ich określone tajne organizacje manipulując wyborcami ? To bardzo prawdopodobne. Dostać się tam…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności