Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Bezsensowna rozpierducha*

jazgdyni, 02.02.2022

1  

Wojną przysłonięto rewolucję.


Sprytna zagrywka globalsów. Wojny wszyscy straszne się boją. Ileż to już filmów nakręcono i książek napisano o nuklearnej zagładzie. Na dodatek pamięć po II WŚ ciągle jest świeża. To często część rodzinnej sagi, pełnej cierpienia i tragedii.
A rewolucja? Phi... Tyle już tego mieliśmy – rewolucja kulturalna, rewolucja technologiczna, energetyczna, eko, wege i hulajnogi. Śmiechu warte.
A jednak, tego wszyscy, szczególnie biała rasa najeźdźców, kolonizatorów, złodziei i oszustów, bać się powinni.
Zaczęła się właśnie już wiele lat temu, powoli, podstępnie, krok po kroku, by raczej przyzwyczajać powolnym przypiekaniem, a nie, co mogłoby dla rewolucji być katastrofą, spowodować szok i wściekłość, a ciemne masy mogły by ruszyć na rewolucjonistów. Dobroczyńców przecież.


Z wojnami, jeżeli pominąć ich okrucieństwo, brutalność i ofiary, nie ma problemu w dłuższym czasie. Zawsze się kończą. Czy to klęską lub zwycięstwem; czy ewentualnie pokojowym traktatem. Fakt, trzeba potem długo "pozamiatać". Mimo tego, można się wówczas spodziewać pokoju. Pewnej stabilizacji i dążenia do dobrobytu.
Jeżeli przyjmiemy, że nadal jesteśmy w fazie pokoju i względnego, choć nierównomiernego rozwoju, to od ostatniej wielkiej wojny – II WŚ, wytrzymujemy już 76 lat. W epoce, w której wszystko dzieje się lawinowo i radykalnie, to na prawdę szmat czasu.


Z rewolucjami zawsze jest ten sam problem. Dosyć łatwo jest zacząć, a niezmiernie trudno jest skończyć. Rewolucje, jak wirus SARS-CoV-2 nieustannie mutują. I to zazwyczaj w bardzo parszywym kierunku. Nawet początkowo rozsądny powód, zostaje zastąpiony przez radykalną opcję. A ta z kolei przez jeszcze bardziej radykalną. I tak dalej.
Tuż, tuż po Wielkiej Rewolucji Francuskiej, fatalnym wydarzeniu w dziejach ludzkości patrząc z dzisiejszej perspektywy, bo tam wtedy właśnie urodziły się wszystkie przeklęte -izmy, typu socjalizm, komunizm, a nawet narodowy socjalizm, czyli w skrócie nazizm, odkryto pewną regułę: - Rewolucja zjada swoje dzieci,
Powodem właśnie jest stale narastający radykalizm, aż do końcowych ekstremizmów, które nigdy nie wnoszą czegoś dobrego dla ludzkości, narodu i społeczeństw.
Popatrzmy jak to wtedy w tej Francji było: - super radykał na czele rewolucji Danton, zostaje zgilotynowany przez jeszce większego ekstremistę Robespierre'a. Wiele czasu nie minęło a tenże Robespierre też traci głowę na gilotynie. Skazali go jeszcze bardziej od niego ekstremalni koledzy. Jak widać na końcu zawsze są najzajadlejsi szaleńcy.


Interesującym przykładem, o którym przeciętni Europejczycy raczej mało wiedzą, jest fenomen, jak mała, jak wyliczono, 30 osobowa grupa, (konkretnie to sekta), bolszewików Lenina i Trockiego, zdołała podbić ogromną Rosję, ustanawiając jadro terroru, Kraj Rad.
Faktycznie rewolucję przeprowadzili "eserowcy" (od SR – socjaliści – rewolucjoniści), dziś pewnie byliby nazwani socjaldemokratami, gdy w lutym 1917 obalili cara i przejęli władzę. Niestety, byli naiwnymi idiotami, nie pojmującymi dynamiki rewolucji i ich premier, Aleksander Kiereński pozwolił się "przykleić" do rewolucji sekcie bolszewików, tak jak to było we Francji, krwiożerczych fanatyków i ekstremistów. Na jego szczęście, nie udało się go zgilotynować, lub raczej zakończyć życie po strzale w potylicę (to znak szczególny bolszewickich bandytów. Pamiętamy Katyń.) i zmarł na emigracji w Nowym Jorku w 1970 roku.
Należy się teraz zastanawiać, czy Władimir Putin, po okresie smuty i upadku Sojuzu, zapoczątkowanym przez Gorbaczowa i dokonanym przez Jelcyna, jest kolejnym ekstremistą, który nawet przelicytuje Stalina.


O jednym nam nie wolno zapominać: - ukradziona eserowcom w październiku 1917 komunistyczna rewolucja, nigdy nie wygasła. Poprzez Międzynarodówkę zalewała świat od Wietnamu po Kubę, a potem bardziej dyskretnie, Madryt, Rzym, Berlin, Paryż i nawet amerykańskie uniwersytety.


I oto nastąpił kolejny etap; dalszy ciąg lewackiego podboju. Ostateczny?


Wyszkoleni przez sowietów agenci wpływu, oraz odmóżdżeni leninowscy pożyteczni idioci są przekonani, że bój to jest nasz ostatni, krwawy skończy się trud... i wreszcie cel zdobycia całego świata zostanie wreszcie osiągnięty.






Jeżeli ktokolwiek sądzi, że rewolucje są spontanicznym, oddolnym wzburzeniem narodu; ludu, jak to bolszewicy lubią nazywać, to bardzo się myli.
Sami to ludzie wywołują powstania. Przeciwnicy polityczni w walce o władzę wywołują pucze. Rewolucje, przynajmniej te nowożytnie, to zaplanowane operacje wymagające ogromnych pieniędzy.


I takich pieniędzy, jak to ma teraz miejsce, nigdy jeszcze w historii świata nie było.


CD


--------------------------------------------------
Posłowie

Zwykle posłowie jest na końcu książki. Znając wytrzymałość internetowych czytelników i erę tłiteru, podzieliłem tekst na kila części. Więc umieszczam moje Posłowie na końcu każdej części. Moje rozważania dokonałem po przestudiowaniu znakomitej książki redaktora i pisarza Rafała Ziemkiewicza, Na ten moment jest to dzieło unikalne, dociekające w kompleksowy sposób obecną, pandemiczną sytuacje na świecie. Tak jest, że całkowicie się z nią zgadzam. W literaturze anglosaskiej jest ładny zwyczaj: autor, zazwyczaj na końcu, zamieszcza "Podziękowania" swoim współpracownikom i wszystkim tym, którzy przyłożyli się do powstania książki. U nas niestety pozostają bezimienni. O ile dobrze pamiętam, jedynie Melchior Wańkowicz miał taki zwyczaj. Dobrze by więc było, gdyby właśnie Rafał Ziemkiewicz wprowadził ten szczytny zwyczaj u nas. Przytoczona książka zawiera tyle faktów, tyle cytatów, że fizycznie niemożliwym jest wykonania tego przez jedną osobę – autora. Mimo ogromnej erudycji jaką autor posiada. Ponieważ nie jest to dzieło naukowe, a nawet popularno – naukowe, nie zawiera ono przypisów dolnych na stronach, przypisów końcowych, lub listy użytych źródeł. Sami więc, jak to jest zawsze w publicystyce, musimy konfirmować fakty. Książka już w tej chwili jest bestsellerem i nie wątpię, że powstanie drugie wydanie. Bylibyśmy wdzięczni, by autor uwzględnił uwagi życzliwych mu czytelników. Przecież przechodzi do historii. ____________________________________________________________________________ *] Wszystkie przytoczone fakty (łącznie z tytułem) pochodzą z książki Rafała Ziemkiewicza "Strollowana rewolucja", wydawnictwo "fabryka słów".
Wykorzystałem Prawo autorskie, Rozdz. 3; Art. 29. Prawo cytatu.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 3758
u2

u2

02.02.2022 08:37

A jednak, tego wszyscy, szczególnie biała rasa najeźdźców, kolonizatorów, złodziei i oszustów, bać się powinni.
Bez przesady, wszędzie gdzie brytyjczycy zakładali swoje kolonie tam następowało szybkie bogacenie się tubylców.
Co do najazdów dzikich hord żółtych czy śniadych były one bezsensowne i dużo krwawsze niż najazdy białasów na żółtych czy śniadych.
jazgdyni

jazgdyni

02.02.2022 08:42

Dodane przez u2 w odpowiedzi na A jednak, tego wszyscy,

@u2
No bez przesady. Poznałem wiele byłych kolonii GB i jest tam średnio. Choćby Kenia (piękny kraj).
Obserwując państwa postkolonialne stanowczo twierdzę, że najlepsze i najbardziej "ludzkie" podejście mieli Portugalczycy (vide Mozambik).
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

02.02.2022 08:56

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @u2

@ jaz Nie zapominajmy o Belgach. Pzdr
jazgdyni

jazgdyni

02.02.2022 09:15

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na @ jaz

@RzM
Trudno bandziora Poldka zapomnieć, jak się było w Kongu. A dzisiaj Antwerpia i Bruksela też są niczego sobie.
u2

u2

02.02.2022 11:41

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @RzM

Trudno bandziora Poldka zapomnieć, jak się było w Kongu.
Przecież to nie Leopold mordował murzynów, tylko murzyni mordowali murzynów. Wystarczy przeczytać Jądro ciemności Conrada żeby zrozumieć, że białasy to była cywilizacja zaprowadzona na dziki ląd, której niekoniecznie czarni chcieli, bo woleli życ na dziko.
Podobna historia z czarnymi sprowadzonymi do USA, niewolników sprzedawali białasom ... czarni.
nonparel

nonparel

02.02.2022 19:37

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @u2

Ja to widzę tak: Jaki kraj, takie jego kolonie.
Brytyjczycy: Kolonializm profesjonalny. Przerobimy po swojemu wszystko. Bo jesteśmy mądrzejsi i lepiej wiemy co i jak. A jak nie chcecie, zmusimy dla waszego dobra, choćbyśmy musieli połowę wystrzelać (brzemię białego człowieka).
Belgowie: Co nas obchodzą te dzikusy. Wyciśniemy wszystko do cna a resztę wyrzucimy jak skórkę pomarańczy.
Portugalczycy: Chcemy zarobić a się nie narobić. Eksploatujemy to, co jest pod ręką a resztę mamy w nosie. Według mnie wynika to bardziej z lenistwa niż humanitaryzmu. Dziś Angola i Mozambik (kraj, który bardzo lubię) nie są najlepszymi miejscami do życia.
nonparel
jazgdyni

jazgdyni

03.02.2022 01:32

Dodane przez nonparel w odpowiedzi na Ja to widzę tak: Jaki kraj,

@nonparel
 i Mozambik (kraj, który bardzo lubię)...
Byłem i w Angoli (tu ciekawostka - byłem też w Namibii, ex-kolonii niemieckiej. Bardzo tam ciekawie), i w Mozambiku. Tylko w portugalskich koloniach widziałem mieszane małżeństwa, bez żenady i kłopotów żyjące w społeczeństwie. Widziałem również prostych portugalskich rzemieślników i rolników - szewca, czy ogrodnika sprzedającego owoce na targu.
Dodam, że również ciekawy jest pobliski Madagaskar. Ale wpływy francuskie to inny temat.
Pozdrawiam
Darek65

Darek

02.02.2022 08:51

Została nam nadzieja, że dzisiejszy rewolucjoniści z korporacji i banków podzielą los Dantego :)
Czesław2

Czesław2

02.02.2022 08:53

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Została nam nadzieja, że

No i więcej nie trzeba mówić.
jazgdyni

jazgdyni

02.02.2022 09:17

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Została nam nadzieja, że

@Darek65
Ci z korporacji banków akurat NIE są rewolucjonistami. To wyjaśnię już w części drugiej.
Czesław2

Czesław2

02.02.2022 09:56

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Darek65

@autor Ale, w/g mnie lewactwo i komuniści są ich mięsem armatnim.
jazgdyni

jazgdyni

02.02.2022 12:19

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na @autor Ale, w/g mnie lewactwo

@Czesław2
Dokładnie tak! Podobnie jak lesby i reszta homo. A także dr Spurek.
Ijontichy

Ijontichy

02.02.2022 09:24

Ta książka Ziemkiewicza,nie jest DOPIERO bestselerem,ale już w lecie 2020 była tylko spod lady...mnie kosztowała kwiatki i pudełko "Merci".
Byłem w kolejce....chyba 20?
Jak zwykle robisz sensację...
jazgdyni

jazgdyni

02.02.2022 12:25

Dodane przez Ijontichy w odpowiedzi na Ta książka Ziemkiewicza,nie

@Ijontichy
Oczywiście musisz się przechwalać.
Książkę kupiłem we wrześniu ub. roku, czym się wtedy też chwaliłem. Do stycznia przeczytałem dwa razy ze względu na ten natłok faktów i cytowań. W styczniu zacząłem książkę niszczyć, zakreślając i porządkując w jakieś logiczne zbiory tematykę.
Ot i cała sensacja kolego krytykancie (może coś sam napiszesz poza strefą wymądrzania?)
Ijontichy

Ijontichy

02.02.2022 14:26

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Ijontichy

Rany boskie!!! Niszczysz książki zakreślaniem i bazgrołami??? Barbarzyńca...
Ja nie mam możliwości "nic napisać" bo nie mam bloga,a moje komentarze czekają na imprimatur nieraz 8 godzin...zanim cenzura dopuści...:-))
Ziemkiewicza mam chyba wszystko...Łysiaka mam wszystko,o ile mi nie uciekło ostatnie Malarstwo Bialego Człowieka no i najważniejsze rzeczy Gadowskiego.
Już dwa pokoje wyłączyłem żonie z użytku...na biblioteke...no i mam "to se sam sprzataj'...
Aaaa....prawdziwa cnota krytyki się ponoć nie boi?
Pzdr.
jazgdyni

jazgdyni

02.02.2022 16:35

Dodane przez Ijontichy w odpowiedzi na Rany boskie!!! Niszczysz

@Ijontichy
Ci dobrzy cwaniacy, których lubimy, cały czas podnoszą cenę! ostatni Bartosiak, to już 80 zł. Ja bidak, głównie korzystam z portalu tania Książka. Ale Lema, którego straciłem przy przeprowadzkach, odtworzyć się już nie da.
u2

u2

02.02.2022 14:36

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Ijontichy

Książkę kupiłem we wrześniu ub. roku
Ja dzięki wpisowi autora kupiłem w formie e-book. Można czytać np. na smartfonie, no i nie niszczy się :-)
jazgdyni

jazgdyni

02.02.2022 16:31

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Książkę kupiłem we wrześniu

Nie, nie, nie - tylko książki papierowe.
Kiedyś, jeszcze na morzu, już byłem bliski zakupu dobrego e-booka z bajerami. Oczywiście u Amazona. Tylko się wkurzyłem. Dlaczego w USA to ok. 70 USD, a w Anglii 130!!! A potem patrzę - żeby sobie samemu dokupić tytuł do tych gniotów, co oferują przy zakupie (Dickens - rany Boskie) to wychodzi około 12 - 14 USD za jedną książkę. Oczywiście duża wygoda w podróżowaniu, ale jakie to kosztowne.
Ps. Na literaturze, albumach, ważnych wydaniach nie bazgrzę. Ale publicystka, podręczniki, popularno-naukowe, całe pobazgrane.
u2

u2

02.02.2022 16:46

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Nie, nie, nie - tylko książki

Nie, nie, nie - tylko książki papierowe.
Również je kocham, ale nie mam tyle miejsca jak u Nadredaktora Wolskiego i z przykrością wyprowadziłem je do piwnicy, gdzie czekają na lepsze czasy. Teraz korzystam z elektronicznych wydań. Łatwiej je cytować w sieci :-)
nonparel

nonparel

02.02.2022 19:17

Witam
 Ten wagon z wszami zarażonymi tyfusem komunizmu, który przejechał do Piotrogrodu przez całą Europę w tym samym stopniu rozwalił Rosję, co Oswald zabił Kennedy'ego. Rosję wykończyły pieniądze z Ameryki i Niemiec. Dlaczego? W największym skrócie powody były dwa: wojna i kolej transsyberyjska. Ale należałoby się zastanowić nad czymś jeszcze. Kto był piątą kolumną na dworze cara Mikołaja? Kto zrobił taki a nie inny Rząd Tymczasowy? Przecież ten niedorajda Kiereński sam nigdy by się nie dopchał do stanowiska. Oprócz wszy, które widać gołym okiem są niewidoczne, a przez to groźniejsze drobnoustroje.
 Spotkałem się z teorią, że do rewolucji francuskiej przyczyniło się powstanie Stanów Zjednoczonych. Gdyby nie francuska flota w Zatoce Chesapeake, koloniści nie mieli by żadnych szans z Wielką Brytanią. Aby uniknąć podobnych wydarzeń na przyszłość, Wielka Brytania musiała osłabić mocarstwo francuskie. W tej rozgrywce piękne było to, że to ten pożyteczny idiota markiz de la Fayette wydał rozkaz szturmu na Bastylię i zajęło mu sporo czasu, zanim zrozumiał w co się wpakował.
 Teraz jest globalizacja. Będzie rewolucja ogólnoświatowa. Po to, aby 3% ludzi przejęło raz na zawsze cała władzę, dokonała się (oczywiście dla naszego dobra) depopulacja a reszta została sprowadzona do statusu niewolników. I nie będzie już gdzie uciec.
nonparel
jazgdyni

jazgdyni

03.02.2022 01:22

Dodane przez nonparel w odpowiedzi na Witam

@nonparel
Cześć
Po to, aby 3% ludzi przejęło raz na zawsze cała władzę...
Wybiegasz w przyszłość mojego felietonu (eseju?). Tak jest, dalej dowodzę, że to tylko pieniądze. Ale jak to wszystko jest skonstruowane w trójkącie - pieniądz-władza-ludność... To jest ciekawe, bo to dzisiaj, bez odniesień historycznych, nowa i ciekawa konfiguracja. Oraz niestety, katastrofalna.
Pozdrawiam
jazgdyni
Nazwa bloga:
Żadnej bieżączki i propagandy
Zawód:
inżynier elektronik, oficer ETO (statki offshore), obecnie zasłużenie odpoczywa
Miasto:
Gdynia

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 130
Liczba wyświetleń: 8,832,819
Liczba komentarzy: 31,995

Ostatnie wpisy blogera

  • PO/KO do góry a PiS dołuje. Dlaczego?
  • Spanikowany Bilderberg wściekle atakuje
  • PAŃSTWO NALEŻY DO NAS

Moje ostatnie komentarze

  • @@@Koncentrując się na antypolskich działaniach tych międzynarodowych cwaniaków z realizacją przez część władzy kraju można sobie wyobrazić w zakresie teorii spiskowych inny, bardzo prawdopodobny…
  • @@@Wyjątek: - cwaniacy z Berlina i opanowanej przez nich Brukseli, to dzisiaj wyjątkowi durnie.Wystarczy sobie przypomnieć zaproszenie emigrantów do siebie, bo tak socjalem rozleniwili swoich Niemców…
  • @Imć WaszećMam glupie pytanie, do dzisiaj zafascynowany linijkami zer i jedynek w chaoyucznej kolejności. Tak więć: - czy wy, matematyce, pracujecie głównie w systemie binarnym, czy również w…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • PROWOKATOR
  • Czego my nie wiemy, choć powinniśmy wiedzieć.
  • Mafia powstała w Trójmieście. Tak, jak obecny rząd.

Ostatnio komentowane

  • spike, Jeżeli dobrze pamiętam, chodziło o Sumerów, odkryto że posługiwali się systemem liczenia trzydziestodwójkowym (32), co było zaskoczeniem.
  • Lech Makowiecki, [email protected] właśnie miało być. Dziękuję, już poprawiłem...Ostatni nabój (raper Basti & Lech Makowiecki)https://www.youtube.com/watch?v=qBI0g5ZR1uc
  • Zofia, Nastał już czas wskrzesić zapomnianą organizację późnych lat siedemdziesiątych XX wieku o nazwie TOTO. Kto walczył z komuną ten ten skrót rozszyfruje. Oni znowu łby podnoszą i protestują.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności