Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Hejt polski nową jednostką monetarną na czas kryzysu

Julian Report , 28.03.2020
Obserwacja jest prosta. Wywodzę ją z tego co piszą na świecie o algorytmach mających zastąpić transcendentalną istotę, jak i o obserwowalnym multiplikowaniu się reakcji, jako jednostki tenże algorytm napędzający.

Jest taki skecz Stanisława Tyma w którym ukazuje on, coraz szybciej mówiącego komentatora sportowego. Dzieje się tak dlatego, gdyż ma słuchawki na uszach w których słyszy swój głos komentujący mecz. Chcąc mówić szybciej goni swój głos.

Podobnie ma się sprawa z algorytmami. Wydają one wskaźnik wedle odczytanego sygnału, który natychmiast wzmacniają i popularyzują, by natychmiast otrzymać potwierdzenie tegoż i ponownie je wzmocnić. W tym cyklu nie czasu na refleksję. Jest tylko multiplikowanie. Tak oto jeden prosty hejt rzucony pod czyimś adresem w jakieś leniwe popołudnie, pod jakimś mało istotnym wpisem, gdzieś tam w sieci połączeń i podejrzeń, wraca stokrotnym echem, ale już grzmiący groźnym wezwaniem, do definitywnego zakończenia problemu. Skoro tyle osób przeczytało i odhaczyło treść jako akceptowalną, oznacza to, że jest to pogląd obowiązujący. Teraz inne usłużne algorytmy przeliczą ten obrót hejtem na pieniądze i opublikują liczbę odsłon.

Dalego postuluję, by wprowadzić do oficjalnego obiegu, jako jednostkę rozliczeniową, chociażby na czas - kryzysu "Hejt Polski" (HP). Nim to dokonywać rozliczeń, za zdradę , za służbę obcym, za lżenie świętości, za wszystko co trujące i sączone na zgubę narodową. W hejcie polskim wypłacać honoraria za wartość sprzedanego majątku narodowego. Hejt polski bowiem, tryska całodobowo, samoczynnie i wystarczy tylko te potoki nakierować, zgromadzić, spiętrzyć i tak nagromadzony potencjał przeliczyć na bitą choćby wirtualnie monetę i wprowadzić ją do obrotu. Hejtu nigdy nam nie zbraknie, póki starczy klawiatur i prąd będzie dopływał pod adresy IP. 

JB
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 9892
RinoCeronte

RinoCeronte

28.03.2020 19:04

Brońmy raczej kultury. Algorytmy jak to z nimi bywa zdławi złożoność (i.e. complexity). Kultura może być tarczą, która nas obroni.
Julian Mewa

Julian Report

29.03.2020 13:55

Dodane przez RinoCeronte w odpowiedzi na Brońmy raczej kultury.

Kulturę też przeliczają algorytmy....
Domyślny avatar

kaliszanin

29.03.2020 14:08

Dodane przez Julian Mewa w odpowiedzi na Kulturę też przeliczają

zwłaszcza na lajki i odtworzenia na jutubie
Imć Waszeć

Imć Waszeć

28.03.2020 20:44

Doprawdy? Zabrzmiało to tak, jakby Pan był prawdziwym znawcą algorytmów ;) No ja aż tak dobry nie jestem, więc proszę być łaskawym oraz wielkodusznym i podać mi sposób na złamanie tego algorytmu sztucznych monet na IP. Obawiam się jednak, że rozciągnęliśmy tu pojecie algorytmu do zagadnienia upraszczania wiedzy do poziomu myślenia przeciętnego humanisty. To znaczy maksymalnie cztery literki, znak równości jakaś liczba, i już to coś ma znaczyć. Mam złą wiadomość, niestety. Algorytmy takie po prostu nie są i w ogóle nie mają większego związku ze wzorami dla humanistów. A już religijnych, czyli odrzucających podstawową logikę w niezwykle ważnych, lecz subiektywnie wybranych momentach, w szczególności. Gdyby do algorytmów podchodzić w sposób humanistyczny, to nigdy nie udałoby się nam wynaleźć nawet podstawowej kryptografii. A jednak to jakoś działa, prawda? Może jestem w błędzie i nie działa? Jak to jest z kartami VISA?
RinoCeronte

RinoCeronte

28.03.2020 23:42

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Doprawdy? Zabrzmiało to tak,

Alexander Grothendieck nie cierpiał komputerów i świetnie sobie radził bez nich... Humanistom nie chodzi o policzenie krzywizny świdra czy rangi krzywej eliptycznej. Oni czasem widzą o wiele głębiej niż specjaliści od bankowości. Niestety nie ma ich zbyt wielu. Zanim zdołamy ich docenić to odchodzą przedwcześnie. Pozdrawiam serdecznie i niech VISA  lekką panu będzie.
Domyślny avatar

megalampus

29.03.2020 14:31

Dodane przez RinoCeronte w odpowiedzi na Alexander Grothendieck nie

Na szczescie nie wszystko sprowadza sie do "krzywej eliptycznej" !!!..az odetchnalem z ulga..bowiem zaczalem odczuwac panike i kompleksy  zwiazane z Imc-em..Moj umysl zostal przez niego Steroryzowany !! :-))
Zastanawiam sie teraz jak on z zona i przyjaciolmi  rozmawia ? :-))
Imć Waszeć

Imć Waszeć

29.03.2020 15:42

Dodane przez maxilampus w odpowiedzi na Na szczescie nie wszystko

Max, znajomi twierdzą, że jestem robotem internetowym z zainstalowaną sztuczną inteligencją. Możemy więc ze znajomymi porozmawiać o gatunku oleju do trybów i pojemności kostek pamięci :) A tak przy okazji była kasa do zrobienia, jakieś 200 koła baksów sztuka, za rozkład liczb na czynniki pierwsze. I wiesz co się stało ostatnio? Wszystkie nagrody zostały wycofane i jest za tę pracę tylko figa z makiem. Zgadnij dlaczego? ;) https://pl.wikipedia.org…
Imć Waszeć

Imć Waszeć

29.03.2020 15:21

Dodane przez RinoCeronte w odpowiedzi na Alexander Grothendieck nie

Panie @RinoCeronte, to nie są żarty ;) Dlatego trzeba się brać za te głupie algorytmy i dłubać, poprawiać. Problem w tym, że złowieszcze państwa oraz globalne korporacje mają dwa-trzy rzędy wielkości więcej sprzętu, niż normalni ludzie. Mają bardziej zdeterminowanych i świetnie wykształcone kadry na gwizdnięcie, a nam lekarze dusz zalecają tylko modlidtwę. Na przykład Chiny mają więcej superkomputerów niż USA. A oto przykład zagrożenia dla VISA: https://zaufanatrzeciast… Dlatego jeśli nie weźmiemy się w końcu za to, to oni i tak to zrobią, a my będziemy u nich chodzić w elektronicznych obrożach i kagańcach. Na gwizdnięcie.
Julian Mewa

Julian Report

29.03.2020 13:57

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Doprawdy? Zabrzmiało to tak,

Pisałem trochę na wyrost, ale prawda jest taka, że nawet jak się Panu wydaje, ze nie jest pan manipulowany, to własnie o to chodziło...
Imć Waszeć

Imć Waszeć

29.03.2020 15:28

Dodane przez Julian Mewa w odpowiedzi na Pisałem trochę na wyrost, ale

Drogi @Autorze, jestem manipulowany, mam tego świadomość, ale mam też wiedzę o tym, że algorytmy pozwalają ujawniać manipulacje. Tak samo jak algorytmy do wykrywania edycji jakimś Photoshopem w zdjęciach z Internetu. Człowiek jest za krótki, żeby zrobić to ręcznie. Z drugiej strony mamy sztuczna inteligencję, która kiedyś będzie, bo pozwala w skali miesiąca wymyslać leki na nowe wirusy. Pozwala też nakładać ludziom obrożę, ale to, do czego i jak zostanie użyta, zależy od nas, a nie od niej. A my, jak wspomniałem dzielimy się na przykład na chrześcijan i takich Chińczyków, którzy się z nikim nie liczą. Wielu tu czasem pisze, że gdyby Polska miała broń A, to miałaby spokój jak Izrael. To samo tyczy się zaawansowanych technologii informacyjnych. Czy to my sprzedajemy oprogramowanie i drony do Izraela, czy Izrael do nas? A przecież ich jest kilka razy mniej. To o co chodzi?
Domyślny avatar

Zunrin

29.03.2020 00:42

A co to jest hejt?
Julian Mewa

Julian Report

29.03.2020 13:58

Dodane przez Zunrin w odpowiedzi na A co to jest hejt?

Hejt nasz powszedni...
Domyślny avatar

Zunrin

29.03.2020 23:11

Dodane przez Julian Mewa w odpowiedzi na Hejt nasz powszedni... 

Czyli co?
Kryspin

Kryspin

29.03.2020 03:57

Może trzeba częściej wracać do tej piosenki: https://www.youtube.com/…
Julian Mewa

Julian Report

29.03.2020 13:58

Dodane przez Kryspin w odpowiedzi na Może trzeba częściej wracać

To zawsze.
Marek1taki

Anonymous

29.03.2020 11:05

Pańskie słowa maja pokrycie nie w nawalance podstolnego POPiSu tylko w procedowanej przez nich tajnej (wciąż nie znanej publicznie) ustawie zwanej tarczą. To akt agresji i pogardy dla Polaków w sytuacji częściowo uzasadnionej, a częściowo sprowokowanej. Z tego aktu będą kreowane pokrętne dotacje.
Julian Mewa

Julian Report

29.03.2020 14:00

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Pańskie słowa maja pokrycie

Mamy wojnę. Trwa walka o przeżycie. Nie ma czasu na debaty, trzeba wykonywać rozkazy. Inaczej przepadniemy.
Domyślny avatar

kaliszanin

29.03.2020 14:11

Dodane przez Julian Mewa w odpowiedzi na Mamy wojnę. Trwa walka o

czyje rozkazy? czy widzi już Pan przywódców, generałów, czy na oślep mamy próć na przeciw...?
Jabe

Jabe

29.03.2020 14:38

Dodane przez Julian Mewa w odpowiedzi na Mamy wojnę. Trwa walka o

Z jednej strony mamy wojnę, a z drugiej nic nadzwyczajnego się nie dzieje i wybory mogą się odbyć. To trąci schizofrenią!
Marek1taki

Anonymous

29.03.2020 15:13

Dodane przez Julian Mewa w odpowiedzi na Mamy wojnę. Trwa walka o

Tak. Mamy wojnę. Rzecz w tym by była świadomość kto jest wrogiem, jaka Polska jest celem, jaka drogą iść trzeba.
Poddaję w wątpliwość wiarygodność dowództwa na podstawie jego własnych słów gdy rozdaje lizaki i opaski na oczy prowadząc na skraj przepaści.
Leczenie dźumy tyfusem a zapaści gospodarczej rzuceniem betonowego koła ratunkowego nie skutkuje. Są rozwiązania prostsze, bardziej adekwatne, zrozumiałe, na Naszych Blogach i gdzie indziej.
Proszę nie brać do siebie, na pewno użyłem słowa hejt wielokrotnie, ale jest to nowomowa, próba odebrania prawa do obrony przez penalizację tej tzw. mowy nienawiści. To słowo jest metodą walki światowego marksizmu z wolnością słowa. Prawda, słuszny gniew i ośmieszanie to też odpowiedź na kampanie nienawiści organizowane przez lewicę i polityków sabotujących walkę o przeżycie pod osłoną monopolu władzy.
Julian Mewa

Julian Report

30.03.2020 07:57

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Tak. Mamy wojnę. Rzecz w tym

Tak, pełna zgoda. Przyjmuję, że to jest okres przejściowy. Na przykładzie pandemii widać wyraźnie kryzys wartości liberalnych
Marek1taki

Anonymous

30.03.2020 08:33

Dodane przez Julian Mewa w odpowiedzi na Tak, pełna zgoda. Przyjmuję,

Jeśli socliberalną wersję marksizmu tzw. Zachodu określimy za nowomową mianem "liberalizmu".
Julian Report
Nazwa bloga:
report

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 69
Liczba wyświetleń: 167,116
Liczba komentarzy: 426

Ostatnie wpisy blogera

  • Felieton z mewą
  • Blogerzy – strażnicy demokracji w piórach i klawiaturach. Felieton z mewą
  • Mewa

Moje ostatnie komentarze

  • Fakt, reportaże z Białorusi produkują Niemcy, Francuzi, Amerykanie. /filmowe/. W Polsce wyrabiamy sobie pogląd na podstawie artykułow z gazet zagranicznych. I przstępujemy do komentowania czyli…
  • Bardzo ciekawe w swojej typowości - niestety wszędzie po II Wojnie było podobnie. Nootowanie świadectw i opracowań to misja. Popularyzowanie tego to inna sprawa. Ważny tekst,. z pozdrowieniami.
  • Wpiszę się niezbyt odkrywczo, że twórczość Stanisława Lema czeka na opracowanie i promocję swojej wizyjności. Także zaskakująco trafnie pisał o literaturze i autorach debiutujących za jego życia. Nie…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Propaganda nie jest groźna gdy się wie jak powstaje
  • Wewnętrzny spór to zdrada narodowych interesów
  • Hejt polski nową jednostką monetarną na czas kryzysu

Ostatnio komentowane

  • Jabe, Wskaż różnicę.
  • sake2020, A u pana próżno szukać logiki i obiektywizmu .Że też się panu nie znudzi pisanie bzdetów przez lata.Czas się chyba rozwijać ?
  • Jabe, W sprawach zasadniczych próżno szukać istotnych różnic między partiami Donal­da Tuska i Jaro­sława Kaczyń­skiego. Obie służą obcym. Ten drugi nawet uważa to za polską rację stanu. Po co więc ten…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności