Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Ach to wstrętne państwo

Ryszard Surmacz, 08.02.2020

Wielu Polaków zastanawia się czy państwo polskie przetrwa? Może już przyszedł czas, aby postawić pytanie: co by się stało, gdybyśmy po raz drugi stracili swoją państwowość? Gdybyśmy stracili państwo? I tu krótkie wyjaśnienie: pierwsza wojna światową, była ostatnią w dziejach wojną fair. Po II wojnie i doświadczeniach z Auschwitz, świat może być już tylko gorszy. Dla plebsu ten świat jest przestrogą, dla architektów struktur – kontynuacją. Hamulce moralne zniknęły. Dawne państwa kolonialne bronią swoich pozycji w taki sposób, aby wszystko było tak, jak było. Bronią, jakby czas stanął w miejscu, jakby przyszłość przestała istnieć i skończyła się historia – dla wszystkich. Odpowiedź dlaczego to robią kryje się w statystykach. Warto zobaczyć, jakie korzyści z Galicji i Lodomerii wyciągali Austriacy wpędzając tamtejszą ludność w przysłowiową biedę galicyjską, ile ciągnęli z zaboru rosyjskiego Rosjanie i pruskiego – Niemcy.  Na ile zrabowane złoto w czasie II wojny pozwoliło po 1945 r., odbudować Niemcy? I skąd u nich ten dobrobyt? Wszystko bezkarnie... Na miłosierdzie nie mamy więc co liczyć, bo już nie tylko coraz mniej katolików i chrześcijan, ale coraz więcej ludzi zaczyna wierzyć, że tylko wojna może ich wyzwolić ze szczęk nie nadającego się do życia systemu. To prawdziwy koniec, bez widoku na nowy początek.

Raz jeszcze zapytajmy więc co się stanie, gdy utracimy swoje państwo?

- młodzież męska powędruje do wojska i trafi prosto na najgorsze fronty walki – ta rozpieszczona przez mamusie, ta porzucona przez rodziców i ta która nie wąchała prochu. Mechanizm działał w okresie zaborów i tak będzie dziś,
- żadnego socjalnego, ale środki antykoncepcyjne za darmo,
- podatki katastralne – powód, jak za komuny, lepszy standard życia, ktoś musi płacić,
- podatki od własnej pracy – bo przecież tę pracę musi ktoś dać,
- kto będzie dopłacał za leki – kolonialne państwo za coś takiego nie płaci,
- dyskryminacja na każdym poziomie – obecna, nie jest przecież przypadkowa,
- niższe emerytury – to darmowe pieniądze, z najsłabszych,
- odbieranie dzieci – „patologia” może rodzic, ale nie ma prawa do wychowania,
- powrót umów śmieciowych, sieciowy system pracy (bez stałego miejsca), czipy pod skórą i „wyścig szczurów” – a więc świat przeznaczony dla podludzi.
- dalszy atak na polskość – ale ten akuratnie pomoże w zrozumieniu kim się jest,
-  narzucenie obcego prawa – każdy głupieje, kto musi się uczyć nowego prawa. Skutki? Wobec ustawodawcy pokorny, wobec swoich wyniosły, czasem krwiożerczy,
- niski poziom nauczania i duże przeszkody w karierze – niski poziom już mamy, resztę wypracowano na Zachodzie,
- kolejne, głębsze jeszcze, zakłamanie historii – tu dna nie ma,
- Oskarżanie o wszystko: o antysemityzm, faszyzm, homofonię, seksizm, zoofilę itd. – jakaś podstawa karania musi być,
- w Europie nie ma tradycji obrony Polski – ciągle żyje natomiast zmowa w jej niszczeniu,
- prawa człowieka i inne górnolotne hasła – znikną i zacznie się proza tego, czego nie chcemy, a co musi być zaakceptowane ze względu na „nowe rozdanie”, „nową erę” itd.,
- cenzura w mediach i internecie – zamach na atrybut współczesnej wolności.
 
Ale
Ale nie ma się co martwić, państwo polskie nie zniknie z mapy, jak dawniej, bo ktoś będzie musiał ściągać podatki, ktoś będzie musiał płacić emerytury, ktoś leczyć, ktoś pracować i dawać przykład kary za nieposłuszeństwo. Ponownie zaczną się wiernopoddańcze adresy, które płynęły do swoich cesarzy z wszystkich trzech zaborów; ponownie zaczniemy czekać na jakieś „przełomy” w stosunkach, na jakąś jałmużnę, na jakieś klepanie po ramieniu i zaczniemy wymyślać nowe sposoby takiego uniżenia, które pozwoli troszkę lepiej żyć.

Kolejny totalitaryzm, to suma doświadczeń poprzednich wieków, większego wyrafinowania i jeszcze większej pazerności, która ma zatrzymać stary świat, ten który zaczął już odchodzić wielkimi krokami. I rzecz strategicznie ważna: nigdy jednak ten świat nie odejdzie poza obręb możliwości człowieka, poza jego uwarunkowania, poza jego skłonności i uzależnienia. Człowiek musi jeść, trawić i pracować na swój byt. Koniec. Może się zmienić tylko na tyle, ile zmieni go sam człowiek. Przykład. W XX wieku wydawało się nam, że XXI stanie się czasem robotów i spacerów w kosmosie, że deszcz złota spadającej z nieba a człowiek dopiero zacznie odpoczywać – za całe tysiąclecia. Tymczasem, gdy on nadszedł, mędrcy tego świata zaczęli dyskutować od kiedy liczyć nowy początek – od 2000 roku, czy od 2001 r.? I na tym się skończyło. Wszystko wskazuje, i coraz więcej ludzi tak uważa, że XXI wiek przyniesie nam największy w dziejach kataklizm, a więc rzeczywiście coś, czego wcześniej nie wyobrażaliśmy sobie. Człowiek to zgotuje człowiekowi.

Tak więc to wstrętne państwo musimy zniszczyć do końca, aby wyprzedzić Zachód oraz wszystkich na świecie i być prymusem w tej dziedzinie, żeby nikt nie mógł nam niczego zarzucić. Pomóżmy to państwo rozwalić, pomóżmy odbudować PGR-y, bo tam nasza przyszłość i nasz marny los. Sami damy sobie radę. Niech to wstrętne państwo nie narzuca nam czegokolwiek i nie wtrąca się do niczego; niech przestanie pobierać podatki, niech działa wolny rynek bez kontroli i granic; niech gangsterka rośnie jak grzyby po deszczu, ale jednocześnie niech państwo płaci nam wysokie emerytury, duży socjal i niech wszystko tanio kosztuje… Więc używajmy póki czas, bo za kilkanaście lat nie będzie nas.
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 10235
Imć Waszeć

Imć Waszeć

09.02.2020 20:25

Dodane przez maxilampus w odpowiedzi na .."Nie widzi Pan, zostaliśmy

@Ryszard Surmacz, @maxilampus No właśnie to jedno słowo zmienia cały kontekst: "państwowość". I nie ma co zwracać uwagę na prawników, którym każde słowo się ze wszystkim kojarzy - wszystkim co trzeba przy danej mądrości etapu, a najbardziej z kasą. Państwowość jest zdolnością, predyspozycją do tworzenia państwa. Zaś państwo jest tylko jedną z możliwych realizacji tej możliwości. Jedne realizacje są dobre, zaś inne zwyczajnie do du... Dziś mamy realizacje z tej drugiej grupy. PIS natomiast usiłuje to tylko "poładować" (na Podlasiu naprawić w sensie zaszpachlowania) i stale na nowo przekonuje się, że w tym celu musi dawać gwarancję komunistycznym złodziejom. Komunistycznych złodziei wspiera właśnie cała zagranica, bo jest to najtańsza agentura i ma jasny cel w kolaboracji.
Ryszard Surmacz

Ryszard Surmacz

10.02.2020 15:07

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na @Ryszard Surmacz, @maxilampus

@ Imć Waszeć
Tak: "Państwowość jest zdolnością, predyspozycją do tworzenia państwa". Tylko, że poczucie państwowości trzeba w sobie wykształcić. Poczucie takie miało przedwojenne społeczeństwo, nie ma go natomiast powojenne. I to jest problem. Jeżeli nie posiada się imperatywu państwowego, to każda dyskusja.prędzej czy później musi trafić w próżnię.
Polska, chcąc się utrzymać nie ma innych możliwości, niż stworzenie państwa. Kulturę bez państwa już tworzyliśmy i na końcu okazało się, że bez państwa ani rusz.
Co do zmian, oczywiście są one konieczne, ale materia do ruszenia jest tak duża, że bez współpracy ze społeczeństwem niczego nie sposób uporządkować. To społeczeństwo musi nadawać ton i mieć siłę rozliczać rząd. Ale do tego po komunistycznym walcu jeszcze nie dorośliśmy. Opór materii, odwagi, współdziałania i wspólnoty rozumienia powoduje ślizganie się po sprawach do załatwienia. Bo tak łatwiej. PiS popełnia wiele błędów, tworzy fikcyjne byty, w niektórych sprawach traktuje ludzi, jak przygłupów - ale dlatego, że nie mamy siły odpowiedzieć, ALE się uczy i ma jakiś plan rozwoju. Owszem, w tej sytuacji może nie ma czasu na naukę, bo "taki mamy klimat", ale poziom prowadzenia polityki wynika ze stanu szkolnictwa i mediów w Polsce. Jest, co jest!
Oczywiście, państwowość, ale ona musi być wypełniona realną treścią.
Jak Waszmość książka???
Imć Waszeć

Imć Waszeć

10.02.2020 22:24

Dodane przez Ryszard Surmacz w odpowiedzi na @ Imć Waszeć

Ostatnio nie zajmowałem się książkami, bo mam nieco inne problemy. Jedyną dygresję poczyniłem w kierunku hipotezy Riemanna, żeby się przekonać jakie tam po(d)stępy nastąpiły w ciągu ostatnich kilku lat. Może na wiosnę będzie więcej czasu. Taki mamy klimat :]
Ryszard Surmacz

Ryszard Surmacz

10.02.2020 14:45

Dodane przez maxilampus w odpowiedzi na .."Nie widzi Pan, zostaliśmy

@ maxilampus
Nie, nie... jeżeli jakieś zjawisko chcę zdiagnozować muszę postawić sobie opis co najmniej dwóch stron. Drażni mnie jednostronność: a bo PiS to, abo PiS tamto. Polska myśl i polskie postawy zawsze rodziły się "w ogniu" - być może to powszechna reguła. Polityka jest najczęściej wyborem wyborem mniejszego zła. Nie jesteśmy pępkiem świata, lecz jednym z jego części i musimy o tym pamiętać. Ponadto, jak wielokrotnie pisałem - polityka i jej poziom będzie taki, jaki będzie poziom w głowach Polaków. Zacietrzewienie, podobnie jak strach, jest najgorszym doradcą. Odpowiedzi na Pańskie pytanie i wątpliwości da Panu odpowiedź na inne: co by było, gdyby PiS nie było? A w ogóle czym się różni postawa Pańska, która używa terminologii "prawicowej", od tych, które używają innej, a mają ten sam cel - zniszczyć PiS, czyli wszystko! Podstawowa odpowiedź na Pańskie wątpliwości jest jedna: kto w zamian za PiS? Ktoś musi rządzić. Proszę mi odpowiedzieć
Jabe

Jabe

10.02.2020 16:08

Dodane przez Ryszard Surmacz w odpowiedzi na @ maxilampus

zniszczyć PiS, czyli wszystko!
Domyślny avatar

megalampus

10.02.2020 17:36

Dodane przez Ryszard Surmacz w odpowiedzi na @ maxilampus

Panie Ryszardzie..Pan ma dziwna sklonnosc wkladania wlasnych slow w czyjes usta..Ja nie mam zamiaru I mozliwosci "zniszczyc PIS" My chcemy aby PIS zaczal realizowac wlasne obietnice wyborcze oraz  zmienil sposob myslenia  i zaczal dostrzegac to co my obywatele dostrzegamy tak wyraznie od wielu lat..Nie ma potrzeby "niszczenia PIS-u..bowiem oni maja jakis polityczny gen samodestrukcji w sobie i sami sie niszcza..Czyz ostatnie wybory wyraznie tego nie pokazaly ? PIS jest na politycznej fali schodzacej..To MY i ja utrzymujemy go przy zyciu..ale nasza i moja cierpliwosc do nich sie konczy..Wiec zmiany sposobu rzadzenia i zaproszenie Narodu do wspolrzadzenia lub polityczna anihilacja.Polityczny dwubiegunowy model uprawiania polityki ,ktory PIS stworzyl ,wyczerpal swoje mozliwosci i sie nie sprawdzil..i przynosi tylko szkody..My Polacy nie bedziemy juz temu co sie dzieje ,biernie przygladac i  zawsze mozemy zaglosowac "nogami"...Wybor nalezy do PIS..
angela

angela

09.02.2020 16:05

Panie Ryszardzie , niech Pan nie liczy na logikę/niektorych/,  tutaj cały czas polityka.
 Z prawdą i ogądem sytuacji właściwym do rzeczywistosci, jest bardzo trudno.
Myslenie zyczeniowe, i  wściekłość na Rząd , /że to nie oni/  odbiera ludziom rozum.
Domyślny avatar

megalampus

09.02.2020 18:01

Dodane przez angela w odpowiedzi na Panie Ryszardzie , niech Pan

.."Myslenie zyczeniowe"..Dokladnie kolezanko !! Zycze sobie zeby wreszcie w Polsce bylo normalnie,aby obowiazywalo Prawo i Sprawiedliwosc..Aby dystrybutowano efekty ciezkiej pracy Polakow wlasciwie..Aby stworzono jakas Polityczna wizje wspolnoty dla WSZYSTKICH Polakow  ..Aby ODBUDOWANO zrujnowane Panstwo...Aby instytucje Panstwa wrocily w prawowite rece Obywateli..Aby wykorzeniono Korupcje,Nepotyzm,Przestepczosc i Zdrade interesow Narodowych wsrod Elit Politycznych..Aby nie pozwalano pomiatac Polska..i wreszcie aby nie zmuszano do Emigracji nasze Polskie dzieci !! Tego sobie kuzwa ZYCZE !!!! Tak jestem wsciekly na tych pieprzonych kunktatorow politycznych wszelkiej masci lacznie z PIS-em ,ktorzy nie chca czy nie moga nic z tym pieprzonym chaosem i smietnikiem zrobic..Wiec czas aby ich wszystkich wypieprzyc na smietnik Histori,bowiem do niczego sie juz nie nadaja..Nie mam zludzen,ze znowu wszystko trzeba zaczynac od Nowa..Stracono ostatnie 30 lat..Nie mozna sobie pozwolic na wiecej !!
Ryszard Surmacz

Ryszard Surmacz

09.02.2020 20:05

Dodane przez maxilampus w odpowiedzi na .."Myslenie zyczeniowe".

I znów święte słowa, ale z medycznego punktu widzenia, ani nie mamy anidotum, ani szczegółowej diagnozy, ani nawet odpowiedniego lekarza.  Można być wkr... ale wkr choroby nie wyleczy. Druga RP poradziła sobie z większymi problemami, obecna, dopiero buduje to, co wymordowano nam w czasie wojny i w PRL. Czy zdąży? I jak będzie wyglądać ta droga? Prawdopodobnie tak samo, jak przez ostatnie 200 lat: "Nie mam złudzeń, że znowu wszystko trzeba zaczynać od Nowa".
Pozdrawiam
Domyślny avatar

xena2012

09.02.2020 21:02

Dodane przez maxilampus w odpowiedzi na .."Myslenie zyczeniowe".

A z kim chce Pan budowac wszystko od nowa?Bo kandydatów jakoś brak.Może trzeba wreszcie pojąć,że ten chaos wywołany działaniami opozycji jest zbyt duzy,by go opanować.A naród nie garnie się jakoś do krytyki wichrzycieli tylko czeka az nu tę Polskę Nową podadzą na tacy.
Jabe

Jabe

09.02.2020 21:27

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na A z kim chce Pan budowac

Naród prawidłowo rozpoznał, że wichrzyciele z wichrzycielami się szarpią za kudły i trzyma się z boku. Zresztą nasza rzekomo reformatorska władza od obywateli stroni, więc nikt nie czuje się zaproszony. I proszę nie zwalać na opozycję, że generuje chaos. Zamieszanie jest potrzebne obu stronom.
Czy na przykład orientuje się Pani w celach reform? Tak bez haseł. Nie sądzę. Stąd to obsesyjne zajmowanie się opozycją („totalną”, rozumiem). Oczywiście po tamtej stronie jest to samo.
Domyślny avatar

megalampus

09.02.2020 21:48

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Naród prawidłowo rozpoznał,

Dokladnie kolego..Typowe odwracanie uwagi od spraw istotnych Socjotechniczne manipulacje z obydwu stron polegajace na straszeniu wyborcow druga strona konfliktu..i wmawianie im ,ze bez nich to zginiemy..:-))...Nazywa sie to fachowo "Fear projections" jako pierwszy etap ,oraz kontrola tych sztucznie zaimplantowanych Strachow i Obaw w spoleczenstwo na wlasny uzytek poprzez mechanizmy " Fear Menagement"..te dzialania zabieraja 80 % calego danego im czasu,wysilku i pieniedzy  i przestrzeni politycznej oraz  energi obu stronom konfliktu..Na naprawde wazne dla Obywateli i Panstwa  sprawy nie starcza juz czasu..Czyli Komunizm w czystej postaci...Wpierw kreowanie problemow i konfliktow a pozniej rozwiazywanie i likwidowanie problemow przez siebie stworzonych...:-)) Najwyzszy czas aby sie ich pozbyc..
Domyślny avatar

megalampus

09.02.2020 21:28

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na A z kim chce Pan budowac

To sa wlasnie katastrofalne konsekwencje modelu politycznego ktory stworzyl Kaczynski i jego pomagierzy..Dwubiegunowa scena polityczna..Mam duze watpliwosci czy kryminalisci i zdrajcy z drogiej strony sami zrezygnuja z przypadajacej jej polowki tortu politycznego :-)) PIS rowniez nie..wiec klincz bedzie trwal nastepne 30 lat..Przybierze rozne odmiany i barwy ,do teczowej wlacznie jak to wlasnie zapowiedzial Prezydent Duda..,Od nas zalezy czy dalej zgadzamy sie na utrwalanie tego status quo i takiej dwubiegunowej formy zycia politycznego..,,Rozwiazaniem jest nieglosowanie na Dude,,Wtedy PIS bedzie postawiony pod sciana i albo dotrze do niego oczywiste i zacznie rozmawiac z Narodem i stworzy polityczna platforme aby do tego dialogu doszlo oraz podzieli sie wladza....albo przegra..i wtedy dojdzie do przesilenia..To przesilenie zniszczy dotychczasowy dwubiegunowy model polityczny i status qou..Na gruzach PIS powstanie inna partia,tyym razem o realnym i rzeczywistym ksztalcie Narodowo-Patriotycznym..Internacjonalizm ,Socializm,kosmopolitycznosc PIS jest tutaj przeszkoda,ktora trzeba usunac..Wybor nalezy do nas czy chcemy zapoczatkowac ta lawine zmian poprzez doprowadzenia do przegrania Dudy..i zmuszenia PIS do zmiany orientacji politycznej z liberalno-socjalistycznej na Narodowo-patriotyczna..Ja osobiscie z przyjaciolmi nie pojde na wybory i aktywnie dzialamy wsrod znajomych i szerszym srodowisku aby rowniez tak zrobili..PIS i Kaczynscy zniszczyli i wysterylizowali scene na Prawo od Centrum wiec niech oni teraz wypija to piwo ktore sami sobie nawarzyli. i zaplaca za to rachunek polityczny..przynajmniej wobec nas..Chrzescijansko-narodowych-patriotow...
Ryszard Surmacz

Ryszard Surmacz

10.02.2020 14:42

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na A z kim chce Pan budowac

@ xena
No właśnie.
angela

angela

10.02.2020 13:45

No i bardzo właściwe jest, że PiS idzie w  kierunku zmian małymi krokami.
Bo Państwo, to zazębiajaca się maszyna, i wystarczy jeden nieodpowiedzialny ruch, a wszystko się  zawali. 
A tych co wsadzić kij w tryby maszyny zwanej Polska, jest aż nadto dużo, nie tylko w Polsce i nie tylko na NB, co wciąż psioczą na Rząd. 
A najwięcej mają do powiedzenia Ci, których tylko pieniądze obywateli uratowały przed bankructwem państwa.
A teraz wciskają komu się da oczywiście, ciemnotę , że wspomagali rodzinę więcej niż PiS .
"Ni ma piniedzy i nie bedzie," takie bylo ich motto.
Domyślny avatar

megalampus

10.02.2020 17:20

Dodane przez angela w odpowiedzi na No i bardzo właściwe jest, że

"że wspomagali rodzinę więcej niż PiS"
Moja droga..Ty i tacy jak ty maja zasadniczy problem ze zrozumieniem czym jest PANSTWOWOSC i jak ona funkcjonuje..To nie PIS daje tym ludziom pieniadze. Rzad tylko spelnia spoleczna role dystrybutora MOICH i innych tutaj obecnych pieniedzy ! Nic wiecej..To ja osobiscie i inni  utrzymuja tych ludzi !! Dla wielu szczegolnie mnlodych ludzi to duzy wysilek i poswiecenie..Ale rozumiemy ,ze naszym obowiazkiem i odruchem serca jest pomaganie tym ludziom..Rzad powinien byc WDZIECZNY  obywatelom ,ze sie na to godza ..
Rzad w zalozeniu nie moze byc partyjny..Jest administratorem PANSTWOWOSCI, ktorej zadaniem jest  organizowanie na  kazdym szczeblu wspolnego zycia spolecznego w Panstwie...Po to wlasnie w Wyborach wybieramy dana formacje polityczna aby nam zapewnila jak najlepsze i sprawne funkcjonowanie Panstwowosci...Jak ta formacja wewnetrznie pouklada sobie mozliwosci sprawnego sprawowania obowiazkow to ich sprawa ..My obywatele rozliczmy Rzad z WYNIKOW a nie stylu w jakim administratuje kraj...bowiem rzadzenie to nie Lyzwiarstwo figurowe..
Ci ludzie sa utrzymywani przez nas i sa sowicie oplacani..za ich wysilek..ktory w wiekszosci przypadkow jest mocno watpliwy..
Wiec przestan pieprzyc ,ze PIS daje..Guzik daje..i na dodatek efekty w jaki sposob gospodaruje naszymi pieniedzmi sa bardziej niz mizerne..A juz skandalem jest utrzymywanie i nieustane powiekszanie administracyjnej armi pasozytow i nierobow na kazdym szczeblu Panstwowosci..Od tego w mojej opini powinien zaczac reformy..Obciac glowe pasozytnicznej Administracyjnej Hydrze..50 % tych nierobow na "zielona trawke "..A zaoszczedzone przez ten sposob pieniadze natychmiast uzyc na obnizenie  podatku  od pracy..
paparazzi

paparazzi

10.02.2020 21:32

Dodane przez maxilampus w odpowiedzi na "że wspomagali rodzinę więcej

Piszesz jak byś my mieli system amerykański. Widać chcesz robić rewolucje a rewolucje już mieliśmy, "Solidarność", bezkrwawa. Rewolucje są łatwe do manipulowania i prowadzenia. Bo jak nie rewolucja to kto, Konfederacja?? C'mon Góral.
Ryszard Surmacz

Ryszard Surmacz

11.02.2020 13:09

Dodane przez maxilampus w odpowiedzi na "że wspomagali rodzinę więcej

@ maxilampus
Widzę, że zza granicy chce Pan nam tu układać scenę polityczną proponując wyjmowanie klocków z konstrukcji pionowej. Nie wiem, czy Pan sobie zdaje sprawę, że to katastrofalny scenariusz. Każdą władzę trzeba trzymać, ale najpierw niech Pan, jako narodowiec, dokładnie przeczyta Dmowskiego.
Domyślny avatar

megalampus

11.02.2020 17:59

Dodane przez Ryszard Surmacz w odpowiedzi na @ maxilampus

.."Widzę, że zza granicy chce Pan nam tu układać scenę polityczną proponując wyjmowanie klocków z konstrukcji pionowej."..
 No kuzwa...Ty tepy dialektyczny ignorancie !! Mieszkam w Polsce i nie ty bedziesz mi dyktowal jakie sa moje tutaj Prawa !..
To twoj zniszczony przez Komune dialektyczny i pokretny umysl oraz takich samych Dialektykow i Relatywistow jak ty ,jest przyczyna riuny Polski i Panstwa Polskiego..Pieprze i mam w 4 literach twoje dialektyczne formulki polityczne i spoleczne..Jestes chory jak wiekszosc ludzi w tym post-komunistycznym burdelu ,ktory smiecie Nazywac Polska !
Twoj chory na dialektyzm i relatywizm umysl nie jest wstanie zrozumiec i pojac otaczajacej cie obiektywnej rzeczywistosci..Ten rak,nowotwor drazy Polske od 1945..
Wy nie akceptujecie Logiki..Kazda wartosc wyzszego rzedu jest dla was  relatywna..I za czym tutaj adwokatujesz ? Za facetem ktory jest dokladnie takim samym pokretnym Dialektykiem i Relatywista jak ty..Klamca,oszustem,demagogiem.Mam ci przypomniec  liste jego klamstw,zlamanych obietnic,niebezpiecznych dla Polski i jej kultury pomyslow..??
Taki  niebezpieczny  i pokretny d..k jest moze twoim wzorem na Prezydenta..Lecz nie jest moim i nigdy nie bedzie..Dalem mu szanse i zawiodl mnie na calego..
Ty i tacy jak ty wybierali i pokladali nadzieje w : Walesie,Kwasniewskim,Kaczynskim,Komorowskim,Dudzie..O Tuskach,Millerach i innych kanaliach nie wspomne..I gdzie doprowadzily was te wybory ! Na ile zmienily Polske na lepsze ??
Domyślny avatar

megalampus

11.02.2020 18:04

Dodane przez Ryszard Surmacz w odpowiedzi na @ maxilampus

.."Każdą władzę trzeba trzymać"..no kuzwa ..deja vu..
"Kazda reke ktora siegnie po nasza wladze,odrabiemy toporem"..
"zdobytej raz wladzy nie oddamy !.."  Wyszlo szydlo z worka..

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
Ryszard Surmacz
Nazwa bloga:
blog Ryszarda Surmacza
Zawód:
ciekawy wszystkiego
Miasto:
Lublin/ziemie zachodnie

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 357
Liczba wyświetleń: 1,704,807
Liczba komentarzy: 4,664

Ostatnie wpisy blogera

  • Dziewiąta rocznica śmierci prof. Anny Pawełczyńskiej
  • Admin
  • ​Do Admina

Moje ostatnie komentarze

  • @jazgdyni Miałem kolegę, który podczas burzy i sztucznych ogni zamykał się z psem w szafie. Raz przydarzyło mu się przysnąć i żona wpadła w panikę. Zadzwoniła na policję, a ten zaspany wyłazi z psem…
  • @ Jan W PRL bano się wyśmiania. Dziś do wyśmiania jest tyle tematów (np. ufo, reinkarnacja, astrologia itd), że nie ma się czym przejmować, chyba, że wypowiada się bzdury. Na poprawianiu konstruktora…
  • @Autorka W jednej ze swoich książek wydanej w 2006 r. zamieściłem następująca sentencję: Polska to taki kraj, w którym Bóg rozdaje talenty, a obca przemoc odbiera za nie życie. Tym wszystkim…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Inżynier czy humanista?
  • Disco polo czy reformy
  • O Śląskiej duszy

Ostatnio komentowane

  • Teresa Bochwic, Miło mi, dziękuję za uznanie.
  • Bogdan Lipowicz Skaut, ..." Koordynację tej racji stanu prowadziły urzędy państwowe umieszczone w polskiej stolicy...". Tamta stolica zniknęła, na jej gruzach "sowieckie" zrobiły urzędy "państwowe" z ducha sowieckie,…
  • u2, Ciekawy jest artykuł o prof. Pawełczyńskiej w Wiki. Trudno mi się z cytowanym fragmentem nie zgodzić. Hasła liberalizmu zostały wykorzystane przez komuszków do utrzymania władzy. Co prawda plan…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności