Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Apel! - katolicy, zawalczmy!

krzysztofjaw, 11.05.2019


W swoim felietonie zatytułowanym: "Dosyć! Już dosyć antykatolickiego ataku na Polskę i Polaków!" napisałem m.in.:

"Szanowni Katolicy! Nie możemy nadstawiać w tej sytuacji "drugiego policzka"! Nie możemy pozwolić na profanowanie naszych świętości, naszej Matki Boskiej i jej Syna Jezusa Chrystusa. Bo jakoś nikt nie zauważył, że jednocześnie z profanacją Matki Boskiej Częstochowskiej został sprofanowany jej Syn, czyli nasz Mesjasz Jezus Chrystus, któremu też dołączono flagę anaturalnych odmieńców. Nie nawołuję do żadnej siłowej reakcji, ale wzywam wszystkich do jednoznacznego protestu, również hierarchów KK w Polsce a nawet w Rzymie. Nie może być tak, że można nas tak obrażać bez żadnej konsekwencji. Na to nie ma zgody".

Dzisiejszej nocy w Warszawie sprofanowano po raz wtóry wizerunek Matki Bożej i Jezusa Chrystusa, tym razem przez kilka osób, które postanowiły się ujawnić.

Zdaję sobie z tego sprawę, że jest to prowokacja skierowana do nas-Katolików w imię niby obrony pierwszej profanatorki Matki Bożej i Jezusa Chrystusa, Pani Podleśnej. I wiem, że chodzi też o powszechność takiej akcji, czego cele też potrafię sobie wyobrazić: opozycja nie ma nic do zaoferowania, więc oferuje wojnę religijną i ostateczne emocjonalne skłócenie Polaków, tak, aby decyzje wyborcze podejmowane były na poziomie owego rozedrgania emocjonalnego.

Innym i o wile ważniejszym jest tak naprawdę lewacki atak na rodzinę, na Polskę i Polaków, na podstawowe wartości kształtujące nasz naród i europejska tradycję. Aby zniszczyć nas to trzeba uderzyć w KK, tak mówił nasz prymas kardynał i prymas Stefan Wyszyński. Ja może tylko dodam, że atak na rodzinę też wpisuje się w ten atak na nasz naród. 

Niemniej dalej uważam, że musimy reagować, mimo, że w sumie oni tego chcą... Są jednak zdarzenia przekraczające wszelkie granice. I jeżeli ich nie zastopujemy, to będą przekraczane następne.

Zwracam się wobec tego z apelem do katolickich prawników. Może znajdzie się wśród nich kilku, którzy potrafią sporządzić dobry prawnie pozew zbiorowy, pod którym na pewno tysiące osób mogłoby się podpisać. To na początek. 

Apeluję też do hierarchów Kościoła Katolickiego o ostrą, odgórną reakcję na te profanacje.


A do profanatorów naszych symboli religijnych, którzy kreują się na walczących o równość, tolerancję, wolność słowa i wyrażania swojej ekspresji to też zwracam się z prośbą... sprofanujcie dla równowagi jakiś meczet lub jakąś synagogę, bo przecież np. plakat świni na meczecie i np. krzyż na synagodze nikogo nie mogą obrażać.


Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...
http://krzysztofjaw.blog…
[email protected]
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 6832
Aqua Marina

Aqua Marina

11.05.2019 22:04

Super: szykuje się nowa wyprawa krzyżowaI (ale mi się zrymowało!). A masz już,Krzysztofjawie, rycerstwo zwołane, a broń, a strzały? A zapasy na drogę? A wiesz ty, że pod paragraf podpadasz nawołując publicznie  do popełnienia  przestępstwa: "zwracam się się z prośbą... sprofanujcie dla równowagi jakiś meczet lub jakąś synagogę", A wiesz ty chociaż, że jakikolwiek, a więc i zbiorowy pozew musi być skierowany przeciwko konkretnej osobie?  Chyba nie,więc ci zacytuję nieodżałowanego ks.prof.Tischnera:
"Religia jest dla m​ą​drych. A jak ktoś jest  głupi i jak chce być głupi, nie powinien do tego używać religii, nie powinien religią swojej głupoty zasłaniać".
krzysztofjaw

krzysztofjaw

11.05.2019 22:49

Dodane przez Aqua Marina w odpowiedzi na Super: szykuje się nowa

Osoby, które sprofanowały Matkę Boską są znane i można pozew zbiorowy przygotować wobec każdej osoby tego dokonującej. I dobrze, bo zapewne wyrokiem będzie zadośćuczynienie i kto zapłaci? Jestem ciekaw. A co do nawoływania do popełnienia przestępstwa... czyli uważasz jednak, że profanacja Matki Bożej i Jezusa Chrystusa była przestępstwem? O dzięki Ci! Reszta Pana wypowiedzi jest cokolwiek kuriozalna a już powoływanie się na wskazany przez Pana autorytet jest szczytem hipokryzji. Jest Pan wierzący? Wątpię. 
Pozdrawiam
paparazzi

paparazzi

12.05.2019 01:16

Dodane przez krzysztofjaw w odpowiedzi na Osoby, które sprofanowały

Nie pozdrawiaj takie kreatury on chce trzeciego policzka. Ja proponował bym dla tego osobnika awatar ten najdłuższy palec z dłoni wtedy by wszystko było jasne. Ba , ale musiał by kreować sam czego nie potrafi.
krzysztofjaw

krzysztofjaw

12.05.2019 09:58

Dodane przez paparazzi w odpowiedzi na Nie pozdrawiaj takie kreatury

Jakoś nieraz tak automatycznie wpisuję "przepraszam". Będę uważał :)
Szczerze pozdrawiam :)
Domyślny avatar

Teddyllein

12.05.2019 06:00

Dodane przez Aqua Marina w odpowiedzi na Super: szykuje się nowa

Tischnera se wybrać za ałtorytet?! Mój Boże kochany!
krzysztofjaw

krzysztofjaw

12.05.2019 09:58

Dodane przez Teddyllein w odpowiedzi na Tischnera se wybrać za

No faktycznie, niezbyt to trafiona postać. 
Pozdrawiam
marsie

marsie

11.05.2019 23:24

Dwa tytuły z dzisiejszego Onetu:
„Oświadczenie abpa Wojciecha Polaka po publikacji filmu Sekielskiego o pedofilii w Kościele”.
„Oświadczenie abpa Stanisława Gądeckiego po publikacji filmu Sekielskiego.”
A obaj dziękują autorowi, bo „ze wzruszeniem i smutkiem” obejrzeli ten film i „wszystkie osoby pokrzywdzone” jak najmocniej chcą przeprosić.
Autor - „Apeluję też do hierarchów Kościoła Katolickiego o ostrą, odgórną reakcję na te profanacje.”
Na pewno będzie – pozdrawiam!
krzysztofjaw

krzysztofjaw

12.05.2019 10:00

Dodane przez marsie w odpowiedzi na Dwa tytuły z dzisiejszego

Te dwie sprawy są różne: profanacja naszych świętości i reakcja na pedofilie w KK. Tym niemniej taka reakcja na film Sekielskiego wydaje mi się cokolwiek dziwna. 
Pzdr
Aqua Marina

Aqua Marina

11.05.2019 23:51

Przede wszystkim nie jestem
Przede wszystkim nie jestem panem tylko panią, bo widać, że już wszystko Ci się miesza i plącze. A co to znaczy, że  cytowanie ks.Tischnera jest hipokryzją? Poza tym jeśli zaistniało przestępstwo naruszenia uczuć religijnych czy profanacji (nie w Twojej, ale prokuratury ocenie), to jest ono ścigane z urzędu w postępowaniu karnym, a nie cywilnie (i o jakim rzekomym zadośćuczynieniu mówisz?). Warto byłoby zasięgnąć  opinii prawnika zanim się zacznie pleść takie dyrdymały. I jeśli Cię to tak bardzo interesuje, to jestem wierzącą i praktykującą katoliczką, ale nie dewotką.
krzysztofjaw

krzysztofjaw

12.05.2019 10:06

Dodane przez Aqua Marina w odpowiedzi na Przede wszystkim nie jestem

Nic nie stoi na przeszkodzie składać pozwy cywilne podczas gdy równolegle prowadzone jest np. postępowanie karne. I sądzę, że jest to najwłaściwsza droga dla rzeszy katolików, których profanacja dotknęła osobiście. 
Wybór określonego pseudonimu (nicka czy jakoś tam) nie jest jednoznaczny z identyfikacją płciową danej osoby. Wiedziałbym, gdyby Pani podpisywała się swoim imieniem i nazwiskiem, tym realnym... nie byłoby pomyłek...
Obrona Matki Bożej i Jezusa Chrystusa nie jest dewoctwem. 
Mam dużą wiedzę interdyscyplinarną, ale akurat prawnikiem nie jestem, jeno ekonomistą :)
Domyślny avatar

xena2012

12.05.2019 07:55

Czy nie sądzi Pan,że to walka z wiatrakami?Lewactwo nie będzie ustawać w pomysłach zwłaszcza,że pieniądze na walkę z chrześcijaństwem płyną szerokim strumieniem.Dzisiaj banany w pyskach,jutro Matka Boska naklejana na wychodkach i smietnikach,pojutrze wandalizm i podpalanie kościołów.Katolik to dzisiaj największy wróg w Polsce i trzeba go zabijać najpierw śmiechem a później ,,się zobaczy''.Nawet w internecie tu na NB pewien bloger na każdy komentarz (bez względu na temat) a który mu nie odpowiada i nie podkadza pogardliwie odsyła komentatora do ,,szwadronów o.Rydzyka'' bądź odmawiania Różańca.W ten sposób utwierdza w przekonaniu,że katolik to ktoś gorszy a juz na pewno głupszy.Nawet z pozoru drobne ataki powtarzane wielokroć stają się groźne,a teraz mamy w Polsce ich tysiące.
krzysztofjaw

krzysztofjaw

12.05.2019 10:11

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Czy nie sądzi Pan,że to walka

Może i jest to walka z wiatrakami, ale co mamy robić? Być cicho? Jakoś ostatnio nie potrafię. 
Ja wiem, że prowokacje będą się nasilały, ale reakcji naprawdę może skończyć się tragicznie. Kościół jest atakowany wszędzie, z tym, że w Europie to my jesteśmy najwiekszym krajem katolickim i u nas już jest zmasowany atak a będzie jeszcze większy. Ja nie mam zamiaru być biernym. Choc juz sam nie wiem, bo wkrótce może zabraknąć mi dni na pisanie tego typu apeli lub pisanie pozwów. Ale przecież jest nas wielu, zdecydowanie więcej niz ten profil lewackich oszołomów. 
Pozdrawiam
Roz Sądek

Roz Sądek

12.05.2019 10:43

Szanowny Panie, w historii wiele bitew zostało wygranych mimo znacznej przewagi wroga - przewagi liczebnej, finasowej i militarnej. Mogło do tego dojść, bo spełnionych było kilka warunków, z których doskonałe pod każdym względem dowództwo było w zasadzie zawsze na pierwszym miejscu. Potem dopiero determinacja i waleczność walczących - jako warunek konieczny, aczkolwiek nie decydujący. Czy my mamy takich dowódców i zdeterminowaną armię? To Pan pyta o prawników, to my uważamy, że dalej tak być nie może, ale to wołanie na puszczy, my mamy bez liku dowódców, ale możemy stanąć co najwyżej w szeregu. Smutne to, ale wielu naszych dowódców nie ma głowy do tego co się dzieje, bo wybiera się do Brukseli, a inni są zdania, że należy nadstawić drugi policzek. Po przeczytaniu podziękowań złożonych przez hierarchów Panu Sekielskiemu, jakakolwiek dyskusja między nami - szeregowymi wiernymi, traci sens.
Nie przegramy, bo nasz Bóg nie przegrywa, ale z tym co się dzieje będzie nam trudno się godzić.
Domyślny avatar

xena2012

12.05.2019 11:50

Dodane przez Roz Sądek w odpowiedzi na Szanowny Panie, w historii

Przecież już się godzimy,więc skąd pewność że nie przegramy? Należy jednak zrozumieć,że atak na chrześcijaństwo idzie dwutorowo- ataki na wiernych i na Kościół. Atak na wiernych to pokazanie jaką są oni ciemnotą ,prostactwem i nieukami.To właśnie na nich są obliczone akcje typu banan w gębach celebrytów , Matka Boska w aureoli tęczowej,czy przesmiewcze filmiki z pielgrzymek ,mszy i modlących się ludzi.Przecież nie ma dnia,żeby taki nibyprofesor Sadurski,Hartman swoim ,,autorytetem'' naukowca nie wyżywali sie na katolikach.To ma wiernych wpędzać w kompleksy,utwierdzić w przekonaniu,że nie są światli,postepowi a przecież nikt nie chce za takiego uchodzić.Niestety,wierni potrafią jedynie cichutko i jękliwie się użalać,nadstawiac drugi policzek czy modlic się za przesmiewców.A może raczej wziąć z nich przykład i też zacząć się z nich wysmiewać,wykazywać ich braki w wykształceniu czy zachowaniu.Niejaki Biedroń rozpowiada,że w Polsce za kobietę godną szacunku uwaza sie tylko Matke Boską.Czemuż mu nie wypomnieć traktowanie własnej matki i faktu ,że z prokuratury znikły akta dotyczace jego sprawy sądowej a to już sprawa kryminalna.Atak na Kościół niestety.to już sprawa samej hierarchii a nie wiernych.Z pedofilii  sami powinni się tłumaczyć. Wierni mogą tylko żądać,by równie ,,wnikliwie''rozpatrywać sprawy pedofilii w innych środowiskach.
Imć Waszeć

Dark Regis

12.05.2019 12:42

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Przecież już się godzimy,więc

Czyli zgadza się Pani z tezą, że jednak oba sznurki biegną do USA, choć jeden wydawał się kończyć w Niemczech? Zsynchronizowana polityka historyczna ma kilka celów, w tym ograbienie Polski na różne sposoby i do różnych kieszeni.
Zofia

Zofia

12.05.2019 11:26

Popieram pański apel i zastanawiam się dlaczego większość katolików i kapłanów jest taka bierna. Nikt nie chce iść na wojnę jak sugeruje nieznana pani swoim wpisem,ale złożenie kilku tysięcy podpisów pod pozwem przeciw osobom profanującym jest jak najbardziej na miejscu. Te osoby są znane. Inna sprawa,że obecne sądy nie są obiektywne,tylko działają wg poprawności politycznej i bylibyśmy na pozycji przegranej. Przecież za coś dostają nagrody .
Pani Anna

Pani Anna

12.05.2019 14:35

Dodane przez Zofia w odpowiedzi na Popieram pański apel i

@Zofia jedna sprawa - nie ma czegoś takiego jak pozew zbiorowy o naruszenie dóbr osobistych, a uczucia religijne takimi są, to jest często popełniany błąd. już wczoraj napisałam na ten temat komentarz, ale widzę, że zaginął. Każdy może skladać indywidualnie zawiadomienie o przestepstwie do prokuratury, wzór takiego zawiadomienia znajduje się na stronie Ordo Juris, podaję link: https://ordoiuris.pl/wol….
A gwoli wyjaśnienia - pozew zbiorowy to forma prawna, mająca zastosowanie w postępowaniu cywilnym, na mocy której grupa poszkodowanych dochodzi roszczeń. Warunkiem jego wystosowania jest odpowiednia liczebność grupy - nie może być ona mniejsza jak 10 osób. Aktem nadającym moc prawną pozwom zbiorowym w Polsce jest Ustawa o dochodzeniu roszczeń w postępowaniu grupowym z dn. 17 grudnia 2009 roku. Ustawa nie stanowi podstawy roszczeń o ochronę dóbr osobistych.
hr.Levak-Levatzky

hr.Levak-Levatzky

12.05.2019 19:42

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na @Zofia jedna sprawa - nie ma

Ten stan prawny już tu ktoś usiłował wyjaśnić, ale widać, że Pan Autor o interdyscyplinarnej wszechwiedzy i jego Komentatorzy  wiedzą lepiej. No to niech sobie piszą te pozwy, wszak to wolny kraj, nieprawdaż?
Pani Anna

Pani Anna

12.05.2019 20:50

Dodane przez hr.Levak-Levatzky w odpowiedzi na Ten stan prawny już tu ktoś

Pozew to nie to samo co zawiadomienie o przestepstwie. Skoro już chcesz pouczać, to zapoznaj się z różnica. Jest taka sama jak pomiędzy koniem, a koniakiem.
hr.Levak-Levatzky

hr.Levak-Levatzky

12.05.2019 22:28

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Pozew to nie to samo co

Sz.PaniAnno!
Najuprzejmiej dziękuję za nieudolne usiłowanie pouczenia mnie o różnicy pomiędzy zawiadomieniem przestępstw, a pozwem cywilnym, jako że tę różnicę znam dość dobrze od pewnego już czasu. Neudolność pouczana mnie w tym przedmocie wynikła z faktu że Pani ma znczne trudnoci w odczytaniu  nawet krótkiego jak ten mój, i prostego w treści i formie komentarza. Jak  więc  może Sz.Pani  pouczać biednych  użytkowników  NB o  prawniczych zawiłościach?
Kłaniam ze zdziwieniem!
hr.Levak-Levatzky

hr.Levak-Levatzky

12.05.2019 23:42

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Pozew to nie to samo co

Sz.PaniAnno!
 Najuprzejmiej dziękuję za nieudolne usiłowanie pouczenia mnie o różnicy pomiędzy zawiadomieniem o przestępstwie, a pozwem cywilnym, jako że tę różnicę znam dość dobrze od pewnego już czasu. Nieudolność pouczania mnie w tym przedmiocie wynikła z faktu że Pani ma znaczne trudności w odczytaniu  nawet krótkiego jak ten mój, i prostego w treści i formie komentarza. Jak  więc  może  Sz.Pani  pouczać biednych  użytkowników  NB o  prawniczych zawiłościach?
 Kłaniam ze zdziwieniem!
Pani Anna

Pani Anna

13.05.2019 12:36

Dodane przez hr.Levak-Levatzky w odpowiedzi na Sz.PaniAnno!

Levatzki, wy już się tak nie tłumaczcie i nie kajajcie. Znają was tu wszyscy nie od dzisiaj i wiedzą dobrze co wy tam rozumiecie, a czego nie.
hr.Levak-Levatzky

hr.Levak-Levatzky

12.05.2019 23:51

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Pozew to nie to samo co

Sz.Pani Annie w odpowiedzi
A różnica pomiędzy prawidłowym odczytaniem prostego tekstu, a jego kompletnym niezrozumieniem jest taka, jak pomiędzy francuskim konakiem, a wioską Koniaków w pow. żywieckim.
hr.Levak-Levatzky

hr.Levak-Levatzky

12.05.2019 19:27

Do Sz.(może należałoby zatytułować Świątobliwych) Państwa
blogera i komentatorów (-ek)!
Mam pytanie, bo chyba nie wszystko zrozumiałem, a mianowicie czy obrazą uczuć religijnych i wyrazem walki z Kościołem i Panem Bogiem są:
https://www.youtube.com/…;
https://www.youtube.com/watch?v=RGtKKyiuXAQ
https://www.youtube.com/watch?v=GCMuxdkpZKs 
https://www.youtube.com/watch?v=_vSGEnbR9fI
Będę wdzięczny za odpowiedź i kłaniam wszystkim!
Domyślny avatar

adarus2

12.05.2019 21:24

Właśnie upada Kościół Katolicki w Polsce. Temu filmowi nie można zaprzeczyć. Oni mogą już wszystko. Mogą pluć na Jana Pawła II, mogą przewracać jego pomniki, nie wspominając o pomniku ks. Jankowskiego. mogą domalowywać gejowską tęczę Matce Bożej. I nic już nie można zrobić.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
krzysztofjaw
Nazwa bloga:
Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad..
Zawód:
ekonomista

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 515
Liczba wyświetleń: 5,776,920
Liczba komentarzy: 19,678

Ostatnie wpisy blogera

  • Premier D. Tusk chce płacić za niemieckie zbrodnie pieniędzmi Polaków!
  • "Desipere est juris gentium"*, ale nie może świadomie szaleć na szczytach władzy!
  • NIE! Komuch Włodzimierz Czarzasty nie może zostać Marszałkiem Sejmu!

Moje ostatnie komentarze

  • Mam takie samo zdanie i naprawdę boję się o życie naszego Prezydenta.Pzdr
  • A... Witam serdecznie...W tekście celowo pominąłem animozje po konserwatywnej stronie naszej sceny politycznej. Skupiłem się na pozytywach i na Prezydencie Karolu Nawrockim, w którym upatruję lidera…
  • @Sake"Czyli w obawie przed konsekwencjami ze strony reżimu mamy się ograniczać w jego krytyce lub w zawoalowanej formie przemycać w postaci piosneczek, wierszyków i wypowiedzi?".Aż tak daleko nie…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Szatańskie dręczenie, nękanie, opętanie. Jak się bronić?
  • Nocne głosowania nad losem naszej ziemi i lasów...
  • Żydzi wśród komunistów II RP i w aparacie NKWD i UB

Ostatnio komentowane

  • JzL, Wyobraźcie sobie że prezydentem jest syn esbeckiej donosicielki Rafau Czaskoski. To byłaby tragedia
  • u2, ***ZACHÓD POWINIEN POLICZYĆ SZABLE!*** Jeśli traktować mnie Jerzego Ciruka z Dowspudy, to Zachód dawno policzył szable. Rosję czeka zagłada. Bynajmniej nie życzę tego Rosji, ale sama się o to prosi.
  • Alina@Warszawa, Z tym komuszym, głownie rusko-chazarskim "człowieczeństwem" nie przesadzajmy. Jak ono wygląda we współczesnej praktyce można sobie poczytać tu: https://naszeblogi.pl/66879-jestesmy-z-roznych-…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności