Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

O tym, że nie wszyscy narodowcy są prorosyjscy

Lech "Losek" Mucha, 16.03.2014
Spotkałem się kilkukrotnie z opinią, jakoby narodowcy dzisiaj, byli prorosyjscy. Nie wiem czy wszyscy, ale na pewno niektórzy nie są prorosyjscy. Moim zdaniem są przede wszystkim propolscy. Zachęcam do wysłuchania krótkiego, zaledwie trzydziestominutowego wystąpienia pana Mariana Kowalskiego które miało miejsce w Łukowie, 09 marca br. i wyrobienie sobie opinii na ten temat opartej na jego słowach. A tych czytelników, którzy mają przeciwne zdanie, proszę - żebyśmy mogli sobie wyrobić obiektywną opinię, - o podawanie źródeł, na podstawie których zarzucają narodowcom prorosyjskość.
Losek
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 8184
goral

goral

16.03.2014 23:23

A ja uczestniczylem w spotkaniu z nim w m-cu wrzesniu ubieglego roku w Toronto-Missisagua..i mowil cos innego...:-((
Losek

Lech "Losek" Mucha

17.03.2014 09:11

Dodane przez goral w odpowiedzi na Parole,parole,parole...

A co mówił? Przynajmniej mniej więcej?
goral

goral

17.03.2014 10:19

Dodane przez Losek w odpowiedzi na @goral

Nie jest zbyt wdzieczna rola.Bardzo latwo mozna popasc w subiektywizm lub byc o niego posadzonym... Do tematu "Kowalski" odnioslem sie wielokrotnie.Mozna przeczytac chocby tutaj:http://naszeblogi.pl/424… Aby w pelni zaspokoic panska ciekawosc dodam pare "zlotych mysli" Kowalskiego ,ktore to mialem sposobnosc osobiscie uslyszec podczas prywatnego spotkania (czytaj malej libacji) w Toronto.. Oto one: 1) Panslawizm oraz "wazna" rola w nim Rosji.. 2) Rosja i jej "walka" z miedzynarodowym Kapitalem.. 3)Rosja i jej "walka" z Global Village.. 4) Rosja jako "gwarantor" potrzeb surowcowych dla Polski.. O innych nie mniej waznych "bzdetach" ktore z namaszczeniem glosil Kowalski nie chce mi sie pisac. Masz pan przed soba inny obraz Kowalskiego..Pytanie : ktory jest prawdziwy ?
gorylisko

gorylisko

17.03.2014 14:05

Dodane przez goral w odpowiedzi na Bycie sprawozdawca czyichs opini..

kiedy jeszcze należałem do UPR to nie bardzo rozumiałem jakiejś dziwnej spolegliwości jkm-a wobec rosji... swego czasu w polemice prasowej jkm napisał o mnie "autor wprost chorobliwie nienawodzi rosji..." no jasne, kiedy mówie o rsji, łapię za szablę, zatykam za pas topór i nie mieszczę noży w zębach...
bodajże Łysiak napisał, że "rusofob" to ktoś kto postrzega rosję i rosjan takimi jakimi są a nie takimi jakimi oni by chcieli być postrzegani...dlatego uprasza się o uważne spojrzenie na świat i ludzi radzieckich...kiedyś rosyjskich...
Domyślny avatar

cassiodorus

17.03.2014 00:47

narodowcy są wręcz haniebnie prorosyjscy,bardziej prorosyjscy od Jaruzelskiego i Urbana http://www.nacjonalista… ja mam inne pytanie.Czy po takich manifestacjach-http://konwentnarodowypo… towarzysz Winnicki ma prawo ubiegac się o zdradzieckie posadki naszego brukselskiego okupanta czy mozna o nim również powiedzieć,- zdrajca?
marco.kon

Marian Konarski

17.03.2014 05:35

Dodane przez cassiodorus w odpowiedzi na Niektórzy

Tylko kandydaci Ruchu Narodowego do PE podpisali zobowiązania przekazania minimum 50 % swoich uposażeń z PE na rzecz rozwoju Ruchu Narodowego a idą do PE w celu obrony polskich interesów narodowych.
gorylisko

gorylisko

17.03.2014 09:32

Dodane przez marco.kon w odpowiedzi na Posadki ?

j.w. dzięki tej kasie rosja mniej wyda  na rn za to starczy na dodatkowe kałachy czy mundurki na zakupy w sklepie dla sił samoobrony... gdzieś tam...
Losek

Lech "Losek" Mucha

17.03.2014 09:15

Dodane przez cassiodorus w odpowiedzi na Niektórzy

Przeczytałem dokładnie wpis dwa razy. I tam ani słowa nie ma o Rosji....
Domyślny avatar

cassiodorus

17.03.2014 18:15

Dodane przez Losek w odpowiedzi na @cassiodorus

częsciowo ma Pan rację.Polityka ośmieszania i wyszydzania tzw ''ludu smoleńskiego'' nie jest polityką prorosyjską a prokremlowską.W interesie Kremla leży wyśmiać i wyszydzić ''moherowych oszołomów'' gromadzących się co miesiąc przy wspólnej modlitwie.Jest to oczywiscie polityka antypolska i antynarodowa ,mająca swoje korzenie w czasach stalinowskich i paxowskich,kiedy to usłużni,intelektualni sprzedawczykowie szkalowai wszystko co mogłoby się kojarzyć z Kościołem i polską tradycją Mało Panu poniżania polskiego narodu i polskiego śp. prezydenta na arenie międzynarodowej przez komuno-POlszewików?Trzeba jeszcze antynarodowców,podających się samozwańczo za narodowców?Naród polski to również Ci,którzy gromadzą się 10 .iv ,a kto w takt moskiewskich przygrywek wyśmiewa tych ludzi jest nie tyko niegodnym nosić miano człowieka rozumnego ale i uderza haniebnie w polski naród Rozumiem,że dzień w którym narodowcy wystartują w europejskich wyborach będzie dniem hańby i zdrady narodowej,ale może mi Pan powie jeszcze ,dlaczego J. Kaczyński po pokazaniu swojej twarzy na Majdanie został przez narodowców, korwino-pseudomonarchistów i niestety jednego kapłana zgodnie okrzyknięty banderowcem,a takiemu dzieciakowi K Bosakowi,mówiącemu ,że z banderowcami jest o czym rozmawiać,to po prostu wyjęto zdanie z kontekstu i banderowcem on ci nie jest?
Domyślny avatar

cassiodorus

17.03.2014 18:34

Dodane przez Losek w odpowiedzi na @cassiodorus

ma ogromne zasługi ,ale dopiero po wyjeżdzie z Rosji[znaczyło to ,że jego dotychczasowa prorosyjska polityka legła właśnie w gruzach,okazała się totalną kompromitacją] i to tylko w polityce zewnętrznej.Przytoczyć Panu slowa o. Bocheńskiego,świadka wydarzeń przedwojennych odnośnie narodowej działalności wewnętrz kraju?
Domyślny avatar

cassiodorus

17.03.2014 18:38

Dodane przez Losek w odpowiedzi na @cassiodorus

jeszcze jedno.Jak Pan sobie wyobraża współpracę J Kaczyńskiego z towarzyszem Winnickim,skoro Kaczyński jest dla towarzysza zdrajcą równym Jaruzelskiemu a nawet większym?
Losek

Lech "Losek" Mucha

17.03.2014 22:09

Dodane przez cassiodorus w odpowiedzi na I

I da się wyjaśnić jednym słowem: POLITYKA...
Domyślny avatar

cassiodorus

18.03.2014 02:04

Dodane przez Losek w odpowiedzi na To akurat jest prosta sprawa

jak to dobrze ,że ja zawodowym politykiem nie jestem ,nie każdy się do tego nadaje,co tez znaczy,że politycy wybitni , uczciwi i nieprzekupni na najwyższy szacunek i na najwyższe honory zasługują Obawiam się ,że Winnicki i cała reszta narodowców to przy prezesie 3- ligowi podawacze piłek
marco.kon

Marian Konarski

17.03.2014 05:32

Nie jestem ani rusofobem a tym bardziej rusofilem. Moi narodem są Polacy, od lewa do prawa, niezależnie od wyznawanych światopoglądów. Jestem zdecydowanym przeciwnikiem jewrejo-pejskiej biurokracji brukselskiej.
gorylisko

gorylisko

17.03.2014 09:15

Dodane przez marco.kon w odpowiedzi na Popieram Ruch Narodowy.

czy tego co reprezentuje soba putin i jego banda ?
Losek

Lech "Losek" Mucha

17.03.2014 09:19

Dodane przez marco.kon w odpowiedzi na Popieram Ruch Narodowy.

Do mnie to co mówią narodowcy też przemawia... Zdecydowanie ważny dla mnie jest nasz polski naród, ale ja trochę jestem rusofobem.
Domyślny avatar

siermięga

17.03.2014 11:30

Dodane przez Losek w odpowiedzi na @marco.kon

zadziwia mnie Pan coraz bardziej!
Losek

Lech "Losek" Mucha

17.03.2014 12:01

Dodane przez siermięga w odpowiedzi na zaiste,

Ale co najbardziej Pana zdziwiło, że cenny dla mnie jest nasz naród, czy że jestem trochę rusofobem?
Domyślny avatar

siermięga

17.03.2014 19:44

Dodane przez Losek w odpowiedzi na cóż zrobić, cóż zrobić :-)

ani przez myśl mi nie przyszło posądzać Pana o brak troski o nasz naród!Ta rusofobia cokolwiek tak,znam ten zaśpiew ta nieodgadniona szeroka jak step rosyjska dusza,kultura przez duże K i cała reszta,ale jak spojrzeć na tak liczny kraj to niewiele tego dał z siebie,to jest tylko moja prywatna opinia.W zaprzeczaniu wszystkiego co nazywamy kulturą to aż nadmiar dostarczyła i dostarcza Rosja,mam przesyt.Pozdrowienia.
goral

goral

17.03.2014 20:35

Dodane przez siermięga w odpowiedzi na Szanowny Panie ,

Pan najwyrazniej myli pojecie rusofobi z rusofilia..:-)) Pozdrawiam.
Domyślny avatar

siermięga

17.03.2014 22:12

Dodane przez goral w odpowiedzi na Pomylka...

jeśli się jest trochę rusofobem to mniemam ,że w reszcie rusofilem i nie mam zamiaru dociekać w jakich częściach.Pozdrowienia.PS.Jak na narodowca to bycie w części budzi moje nadzieje,chociaż mam coraz mniejsze bo to na dodatek podlane jest sosem produkcji mikusia,ale nie tacy grzesznicy się nawracali i zawsze znajdę dobre słowo dla nawróconego.
Domyślny avatar

siermięga

17.03.2014 07:00

Ja Panu udostępnię linki a Pan mi dostarczy to co zapisane ma w mózgu Marian Kowalski ,wspólnie odczytamy i okaże się czy przywódcy narodowców dzielą się tylko na złych i dobrych policjantów.Szkoda mi tylko młodych ludzi omamionych tą ideologią podszytą prywatnymi ambicjami przywódców,mam nadzieję,ze im to minie jak młodzieńczy trądzik ale szkoda każdego głosu oddanego w złej sprawie.Podobnie jest z mikusiem,wczoraj wystąpił w TV podczas dyskusji z młodymi ,czar prysł,pozostał tylko ironiczny śmiech z jego wywodów!
gorylisko

gorylisko

17.03.2014 09:24

a dzisiaj człowiek może odnieść wrażenie, że wielu członków pzpr wstąpiło doń co by robić dobre uczynki... prosze pana, chłopcy zauważyli, że swoim prorosyjskim wyskokiem... ciekawe czy to był rozkaz czy oni tak sami z siebie,  zrobili sobie zły pijar i trzeba teraz gadki żeby to odkręcić...
dla mnie są skończeni w pierwszym momencie trzśnięcia dziobem w interesie putina i jego bandy...
goral

goral

17.03.2014 12:59

Dziekuje panu za stworzenie nam okazji do tej polemiki. W istocie polemika o M.Kowalskim jest polemika w szerszym zakresie o Polskiej "klasie politycznej" i ludziach ktorzy ja tworza. Generalnym i podstawowym problemem ludzi aspirujacych do bycia Politykiem w Polsce jest ich wierzytelnosc i uwiarygodnienie. Jest takie powiedzenie o "braku potrzeby wywazania otwartych drzwi".. JEDYNYM z niewielu politykow ktory sie uwierzytelnil ,uwiarygodnil i sprawdzil w kontekscie politycznym ostatnich ponad 3 dziesiecioleci jest Premier Jaroslaw Kacynski. Jest wyrazny i konsekwentny w swoich propozycjach naprawy Polski.W 18-u miesiacach ktore mu byly dane ,nawet w wielce niesprzyjajacych warunkach byl w stanie dokonac wiele..Najbardziej nieprzejednany krytyk nie moze mu tego odmowic. Pozostaje wiec pytanie..Dlaczego w maniakalny wrecz sposob probuje sie znalezc i promuje sie politykow ,ktorzy maja go zastapic w naprawie Polski ? Moje pytanie jest z gatunku retorycznych .Bowiem pan ,ja i wiele milionow Polakow zna odpowiedz. Prosze nie zapominac ,ze mial on byc obecny na samolocie do Smolenska.. Fakt,ze nie znalazl sie na nim w jakis cudowny sposob mozna zaklasyfikowac jako dzialanie Providence.. Po co wiec "wywarzac otwarte drzwi" w poszukiwaniu Meza Stanu ? kiedy go mamy.. Wracajac do Kowalskiego to pragne zauwazyc ,ze nie reprezentuje oraz nie posiada on (Tak jak wielu jemu podobnych)jakiegos szczegolnego programu czy wizji naprawy Polski.. Duzo pustej retoryki i populizmu odkrywam w tym co on mowi i jemu podobni. Czytam pana blog z przyjemnoscia (nie brakuje w nim kontrowersyjnych dla mnie elementow :-))..) W panskiej osobie widze pragmatyczna i realna osobe ,ktorej moglbym w polityce zaufac bardziej niz Kowalskiemu .. Dlaczego wiec pan nie wezmie na swoje barki tej odpowiedzialnosci ? Proponuje zakonczyc temat promowania politykow na Mezow Stanu ktorzy na to nie zasluguja. Skupmy sie i udzielmy wsparcia politycznego Premierowi Kaczynskiemu ,ktory te atrybuty posiada. Serdecznie pozdrawiam
Losek

Lech "Losek" Mucha

17.03.2014 17:01

Dodane przez goral w odpowiedzi na Polska "klasa polityczna"

Dziękuję za komentarz. :-)
Moje zarzuty w stosunku do PiS i Pana Premiera Kaczyńskiego, są w zasadzie "kosmetyczne", na prawdę niewielkie. Nie mam cienia wątpliwości, że Pan Premier jest osobą kryształowo uczciwą, wiem i doceniam, że jest konsekwentny i że jego celem nadrzędnym jest dobro Polski. Wiem również że w czasie swych rządów był bezpardonowo, brutalnie i co najgorsze całkiem niesłusznie atakowany przez opozycję. Zawsze, od samego początku, od kwietnia 2010 roku uważałem konieczność wyjaśnienia przyczyn katastrofy prezydenckiego samolotu, za element polskiej racji stanu. Jestem również gorącym zwolennikiem realnej dekomunizacji. Nie mam najmniejszego problemu z zagłosowaniem na PiS. To, z czym się nie zgadzam, w końcu nie da się zgadzać ze wszystkim, to raczej szczegóły, to np. sposób na reformę ochrony zdrowia. Uważam, że np PiS nie ma racji nie zgadzając się na prywatyzację szpitali, ale o tym może kiedy indziej. Mój pogląd na sytuację polityczną nie polega na poszukiwaniu ludzi, którzy mieliby Premiera Kaczyńskiego zastąpić, ale raczej na poszukiwaniu tych, którzy mogli by go wesprzeć w naprawie Polski, ponieważ sam sobie nie poradzi!  Nie sądzę, by PiS mogło wygrać wybory z taką przewagą, by rządzić samodzielnie. NIESTETY! Bo to by było najlepiej. Ale nie sądzę. Dlatego, należy koniecznie wyszukać i skupić wszystkie siły, które mogą się przydać, podobnie jak to zrobił Orban, na którym teraz wiesza się psy, za jego rusofilność, ale nie można mu odebrać tego, że doskonale sobie z zadaniem przejęcia władzy poradził.
CDN.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Lech "Losek" Mucha
Nazwa bloga:
Moim zdaniem
Zawód:
chirurg
Miasto:
Gliwice

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 248
Liczba wyświetleń: 1,918,875
Liczba komentarzy: 4,225

Ostatnie wpisy blogera

  • Tam jest najwięcej dusz, które nie dowierzały że jest piekło
  • Stare sposoby walki z zarazą i koktajl z bakteriami
  • Eksperymenty na ludziach. Szczepionki i Prawo drogowe

Moje ostatnie komentarze

  • @Czesław2 Ja przyjmuję prywatnie i  leczę prywatnie. A Pan, jak często bywa, nie ma nic do powiedzenia, żadnych mądrych argumentów więc musi się posuwać do demagogii i pisania nie na temat...
  • @sake3 JA bym się na szare komórki z byle kim nie zamienił. Znów desperacja popchnęła Pana do insynuacji? 
  • @jazgdyni  Nie to Pan opowiada bzdury. Jak ktoś nie widzi socjalizmu, to jest ślepy. Ale przejrzy na oczy. Tylko będzie za późno. Największa przedsiębiorczość rozwinęła się po wejściu w życie…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Prawo Ewolucji. Z Darwinem kłócą się tylko głupcy
  • Herezje Krzysztofa Karonia i język Klingonów
  • Socjalizm wiecznie żywy

Ostatnio komentowane

  • Roz Sądek, Nie słucham, ani nie oglądam dominikanina Szustaka, jednak wielokrotnie przez przypadek trafiam na heh vlogi osób konsekrowanych. Z ciekawości obejrzę nieraz kilka minut. Generalizując  - bez…
  • Ptr, Kaznodzieja Szustak przed wyborami powiedział ,że nigdy nie głosował , a teraz zagłosuje na Hołownię. Obaj mają jakieś dziwaczne poglądy na sąd ostateczny.  
  • Zofia, Cieszę się , że można znowu czytać pański wpis. Dodam tylko do niego od siebie takie moje spostrzeżenie. Otóż mnie towarzyszyły po I Komunii Świętej słowa Mamy - "Jesteś katoliczką i obowiązuje cię…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności