Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Wyjazd do Nigerii. PiS znowu dało się sprowokować Tuskowi

Radosław Kowalski, 06.04.2013
Jedynym celem wyjazdu Donalda Tuska do Nigerii, przypadającego na dzień 3 rocznicy katastrofy smoleńskiej; było rozgrzanie emocji wokół Smoleńska i sprowokowanie polityków PiS do ostrych, emocjonalnych wypowiedzi.

Nadzwyczajnie rozpoczął się jeden z ostatnich programów Moniki Olejnik. Bartosz Kownacki powiedział o Donaldzie Tusku, żeby pojechał do Nigerii, i nie wracał do Polski. Polityk PiS dodał, że Tusk mógłby również zostać następcą Kim Dzong Una w Korei Północnej.

Obecny w studiu Roman Giertych powiedział, że właśnie taka nienawiść doprowadziła do katastrofy smoleńskiej. To samo stwierdził dzisiaj w [a]http://www.radiozet.pl/P… Zet[/a] Jarosław Gowin: "Ja tylko boleję, że śmierć naszych przyjaciół, z różnych partii, śmierć wielu najwybitniejszych polskich patriotów, wspomniałem już jak bardzo cenię politykę wschodnią prezydenta Kaczyńskiego, że ta śmierć nie nauczyła nas co najmniej mądrzej się różnić. Różnimy się w coraz bardziej drastyczny i w coraz bardziej odpychający sposób. I dajemy się też różnić Rosjanom".

Według powszechnej opinii PiS jest tą partią, która wykorzystuje politycznie Smoleńsk do granic możliwości. Wszyscy pamiętamy wielki przebój Kuby Wojewódzkiego oraz Michała Figurskiego: "Po trupach do celu". Ale nie wszyscy mają takie zdanie; dla przykładu taki Janusz Korwin- Mikke twierdzi, że to Tusk celowo wywołuje wojnę smoleńską, ponieważ na niej politycznie zyskuje. W ten sposób odwraca również uwagę od bieżących problemów Polski. Po co reformować kraj, skoro mamy Smoleńsk?

Czy przypadkiem nie dlatego, premier Tusk na 10 kwietnia premier zaplanował wizytę w Nigerii? Skutki tej prowokacji są nad wyraz widoczne. Jest to szereg emocjonalnych wypowiedzi polityków PiS- ich symbolem jest wczorajsza wypowiedź Kownackiego, który namaścił Tusk na kolejnego dyktatora w Korei Północnej. Przyzwyczaiłem się już do tego, że PiS daje się nabierać na sztuczki Tuska, jak małe dzieci. Kiedyś Patrice Evra z Manchesteru United pytany o pojedynek z Arsenalem, powiedział: "Musimy z nimi wygrać przecież mężczyźni grają przeciwko dzieciom (słynne dzieci Wengera)". Mam wrażenie, że podobne myślenie jest kręgach rządowych; Tusk idzie na starcie z PiS, ponieważ wie, że gra przeciwko amatorom politycznym.

I nawet jeżeli tym amatorstwem jest ludzka przyzwoitość oraz godne postępowanie, a profesjonalizmem cynizm i pogarda, to nie ma to najmniejszego znaczenia. Polityka to przede wszystkim siła i skuteczność. Odwołajmy się do historii, czy pamiętamy jak potraktowali Polskę nasi sojusznicy? Gdzież się podziały zasady i wartości? Polityka to wojna, w której trzeba pokonać swojego przeciwnika za wszelką cenę. I Tusk to od wielu lat to robi; stosuje haniebne metody; używa Palikota oraz Niesiołowskiego. Wie, że ma do czynienia z katolicką prawicą, która na pewne rzeczy sobie nigdy nie pozwoli. Oto jego przewaga nad nami.

Nie namawiam nikogo do tego, aby podobnie im odpowiadali; zachęcam jedynie do powstrzymania swoich emocji. Namawiam do cierpliwości oraz wytrwałości. Cóż nam z tego, że staniemy ponownie w obronie zasad i wartości, skoro w tym samym czasie zrazimy do siebie nieprzekonanych wyborców. Idą coraz trudniejsze czasy. Znacznie więcej ludzi zastanawia się nad głosowaniem na PiS. Każda taka wypowiedź jak posła Kownackiego to kolejny utracony głos; to uwiarygodnianie Tomasza Lisa oraz Kuby Wojewódzkiego twierdzących, że PiS-owcy są małymi, zakompleksionymi ludźmi, nie znającymi się na żartach. Uznanie tego kłamstwa za prawdę spowodowało, że w Polsce jest tak jak jest, że PO rządzi od 6 lat. Teraz jednak zaczyna opadać kurtyna kłamstwa, zerwijmy ją, więc do końca. Rozmawiałem z kolegą, który zapowiedział mi, że będzie głosował na PiS. Podkreślił jednak, że zrobi to z ciężkim sercem. Kiedy zapytałem go dlaczego, odpowiedział mi, że PiS za bardzo patrzy w przeszłość. Rozumiecie? Argument, którego używa postkomuna od 20 lat wciąż pada na podatny grunt. Jaki z tego wniosek? Że kluczem do zwycięstwa jest wizerunek; nie twierdzę, że PiS powinien wyrzec się swojego fundamentu; dobrze by było, jendak aby unikał tego czego można uniknąć- aby nie dawał się tak łatwo prowokwoać przez PO.

Przecież oni od 6 lat stosują ta samą taktykę i na niej ciągle wygrywają; prowokują PiS, aby udowodnić całemu światu, że jesteśmy oszołomami. Nie wierzcie im kiedy wam mówią, że ciężko im żyć z etykietką zdrajców oraz morderców. Za każdym razem kiedy ktoś z PiS tak do nich mówi, zacierają ręce i śmieją się z naszej głupoty. Sami sobie wiążemy pętelkę u szyi. Kiedy, więc Niesiołowski atakuje haniebnie rodziny smoleńskie, wiedzcie, że jest to cyniczna zagrywka. Nie unoście się więc gniewem i wybaczcie mu te plugastwa. Prędzej czy później niegodziwiec potknie się o własne nogi. Czyż nie skompromitował się wypowiedzią o chwastach? Czy Wojewódzki nie zaszkodził sobie swoim skeczem o Ukrainkach?

A my skupmy się na tym co najważniejsze-,a najważniejszym jest, jak słusznie wielu z nas uważa- odzyskanie ojczyzny. Możemy zrobić coś nadzwyczajnego, historycznego- przywrócić godność Polsce, zabraną jej w 1939 roku. Śmiem twierdzić, że w 2006 roku uczynienie tego było niemożliwe, bowiem system trwał a nasi okupanci mieli wciąż nad nami ogromną przewagę. Ale teraz system pada, a im kończą się pieniądze, kiedy mamy to uczynić jak nie teraz. Zobaczcie ile powstaje nowych inicjatyw, zmianę czuć w powietrzu - każdy chce ugrać swoje! Tak, więc przed nami ogromna szansa. Orban ją wykorzystał, czy pójdziemy jego drogą?

To zależy od nas. Musimy sobie odzyskanie ojczyzny postawić jako główny cel, któremu podporządkujemy większość spraw. Tak, więc kiedy żołnierze reżimu zalewają nas falę nienawiści oraz nikczemności, zastanówmy się nad skutkami naszej reakcji- czy przybliży nas do upragnionego celu, czy odwrotnie- wstrzyma drogę do zwycięstwa. Tak jak nasi przodkowie znośmy cierpliwie urągania oraz poniżania, róbmy swoje, a zapłatę swoją otrzymamy. Wszak lepiej pocierpieć trochę dla ojczyzny, niż wygadać się do woli i ją całkowicie utracić. Zresztą Pismo Święte nam nakazuje zło, dobrem zwyciężać. Tylko w ten sposób możemy zaskoczyć naszych przeciwników. Pokażmy, że to nas nie rusza.

Musimy zdawać sobie z jednej rzeczy sprawę. Polski naród do tej pory nie otrząsnął się jeszcze z Katynia. Nasi wrogowie nie dali nam odetchnąć i zafundowali nam Katyń 2, aby tego trupa już nikt nie zdołał poskładać. Nie pozwólmy na to, aby to się stało prawdą!
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 8870
Domyślny avatar

dogard

06.04.2013 08:21

jak PiS ZACHOWUJE SIE POWSCIAGLIWIE TO ZNACZY ,ZE JEST NIEMRAWY, ZASTRASZONY i brak mu ducha walki, ktory cechuje narodowcowJezeli tylko skontruje wypowiedz rezimowych dziennikarzynek czy giertyszkopodobnych to wielkie halllllo...Puknij sie w ten wybiorczy leb.Trzeba grac na wszystkich instrumentach.Twoja gadka to wspomaganie wlasnie chamow niesiolow czy cwaniaczkow gowinkow.Zajmij sie lepiej ich gierkami w zlego i dobrego gline,a nie zachwacaj gadkami-szmatkami zbrodniarzami i mordercami SMOLENSKIMI.
Domyślny avatar

dogard

06.04.2013 08:26

AFERA Z JAMALEM---tuSSek padl jak pies pluto, w starciu z niewinnymi pytankami , nawet przyjaznych mendiow.To jest SPRAWA--nieprawdaz troskliwcze?!
Domyślny avatar

Lusia

06.04.2013 10:30

Mając do czynienia ze społeczeństwem, któremu zależy wyłącznie na świętym spokoju, zabawie i grillu, każde burzenie tego porządku ochrzczą mianem oszołomstwa. Tusk im odpowiada, bo się w ich mniemaniu nie czepia. Za pogorszenia się ich sytuacji materialnej nie obciążają rządu, bo telewizja im podpowiada kto w tej sprawie zawinił. Na przykład jakiś samorządowiec, najlepiej z PIS, kryzys światowy, a Tusk z rządem robią co mogą, żeby ułatwić życie dobrym obywatelom. Niezależnie więc od tego co zrobi opozycja patriotyczna, każde posunięcie nawet najlepsze, zostanie przetłumaczone w mediach jako działanie szkodliwe dla Polski. W tej sytuacji cierpliwość, łagodność jakieś tam sobie działanie będzie rzeczywiście nie burzące spokoju, nie dowiedzą się bowiem jaki to PIS jest nieprofesjonalną opozycją. Nie dowiedzą się w ogóle niczego, a mafia rządowa nadal do końca zniszczy Polskę i na koniec wyniesie się w stronę swoich kont bankowych, zostawiając obdartych ze skóry Polaków swojemu losowi. Czy jest na to jakaś rada? Tak własnie nie siedzieć cicho i nie zgadzać się na zepchnięcie nas do narożnika. Tutaj potrzeba ducha walki i determinacji, aż do ofiary z życia. Walki upartej aż do zwycięstwa, na wielu frontach, ale jednolicie, bez dzielenia się ideologicznego. Teraz razem, a po zwycięstwie, jak przepędzimy obce służby i uległą im mafię rządową, wtedy można sobie prowadzić dyskusje o opcjach poszczególnych partii prawicowych.
Radosław

Radosław Kowalski

06.04.2013 11:11

Dodane przez Lusia w odpowiedzi na Jest w tym dużo racji, ale....

Wie Pani chodzi o to, żeby nie dawać łatwych pretekstów dla mediów, aby robiły z nas miazgę. I to nie jest tak, ze w tej sytuacji nie da się nic zrobić. Proszę sobie przypomnieć co się działo na początku akcji "projekt Gliński". Kilka merytorycznych debat i Pis prześcignął PO. I media były w trudnej sytuacji, gdyż ciężko było skrytykować debaty z udziałem ekspertów. Tak więc, proszę nie mówić mi, ze nie można. Potem przyszła afera trotylowa i wszystko szlak trafił. PiS nie może pokonać PO, ponieważ rządzą tam tacy ludzie jak Błaszczak. Przecież ten facet tylko utwierdza w przekonaniu stereotyp smutnej, oszołomskiej prawicy.  Najbliższymi doradcami Kaczyńskiego powinni być ludzie pokroju: Przemysława Wiplera czy Krzysztofa Szczerskiego. Ludzie, którzy miażdżą swoich przeciwników  logiką i merytoryką.
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

06.04.2013 14:02

że utożsamił Pan głos członka Prawa i Sprawiedliwości z postawą całej partii. Metoda stosowana przez Dopełnienie PiSu (DPiS) dysponujące mediami polega na tym, że z jednej strony bardzo szeroko i skrupulatnie monitoruje wszystko co członkowie i liderzy PiSu robią oraz to co w jakikolwiek sposób wiąże się z PiSem, a z drugiej skutecznie blokuje jakikolwiek przekaz, z którym PiS usiłuje wyjść do społeczeństwa, czyli to wszystko na czym działanie PiSu koncentruje się. Jaskrawym przykładem była misja prof. Glińskiego. Konia z rzędem temu kto znajdzie wśród typowych oglądaczy TVNu kogoś znającego choć jeden z 10 powodów dymisji Tuska i choć jedną z dziedzin objętych programem naprawczym Profesora. Można by powiedzieć, że DPiS szeroko i skrupulatnie monitoruje PiS po to by nic nie przedostało się do mediów. Prawie nic. Promieniujący z mediów ogród szczęśliwości, w którym największym polskim problemem jest wyrodna matka Madzi od czasu do czasu, nie za często, zaburzają "wpadki" PiS. Cudzysłów stąd, że to co w przypadku PiSu rozdmuchuje się jako wielkie kompromitacje, w przypadku DPiSu jest przejawem mądrości politycznej, zdrowego sprzeciwu, naturalną reakcją, itd.
Teza jest taka. Wpadki są czymś naturalnym. Ich brak oznaczałby scentralizowaną strukturę neobolszewicką. Blisko do niej PO, PSL i SLD, w których obowiązuje "jedność myśli i czynu".
Proszę tylko nie przyjąć tego za krytykę pańskiej krytyki w całości. Jest potrzebna, bo politycy powinni rozumieć to o czym Pan pisze. My zaś powinniśmy pamiętać, że są tylko ludźmi i że inni na ich miejscu również popełnialiby tego typu wizerunkowe błędy, zwłaszcza w toksycznym klimacie stwarzanym przez   dzisiejszych funkcjonariuszy medialnych.
Radosław

Radosław Kowalski

06.04.2013 15:50

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Błąd tego rozumowania polega na tym,

Myślę, że pan przesadza. TVN24 transmitowało debaty z udziałem ekspertów. Co ciekawe nawet tamtejsi dziennikarze dosyć ciepło przedstawili sprawę. tylko dziadek Kuczyński pluł się, że to wielkie oszustwo. To dlatego PiS- owi tak skoczyły sondaże.
Poza tym, nie zrozumiał mnie Pan do końca. Ja tylko mówię, żeby PiS nie dawał się prowokować. Jak Pan myśli, dlaczego większość wystąpień Tuska to atak na Kaczyńskiego? Ponieważ szalejący PiS to uzasadnienie władzy PO. Cała tajemnica ich fenomenu politycznego. Gdyby Tuskowi to się nie opłacało to by tego nie robił.
Krótko mówiąc, nie dawać się sprowokować tylko robić swoje. Z tym cenzurowaniem to Pan przesadza, politycy PiS są zapraszani do mediów i z tego co wiem, to mogą tam mówić co im się podoba. Nic nie przeszkadza, aby mówili rozsądnie
Domyślny avatar

kasia

06.04.2013 17:07

prowokowac nie powinni sie dawac tez zwolennicy PIS-u... To oni tez swoim agresywnym zachowaniem sie w stosunku do tych ktorzy nie popieraja PIS-u robia mu ...." niedzwiedzia przysluge" i utrwalaja obraz PISOWCA....jako ciemnoty, prostaka i chama.... Byl czas kiedy politycy PIS-u mogli mowic tak jak Bartosz Kownacki .... To byl czas zaraz po Smolensku wtedy to by przynioslo rezultaty....ale politycy PIS-u przyjeli wtedy inna strategie...zamiast plakac razem z NARODEM....oni woleli tanczyc.... Widze tez to o czym Pan napisal wokol siebie i dlatego przyznaje Panu racje... PIS i zwolennicy PIS-u powinni zmienic STRATEGIE....
Domyślny avatar

dogard

06.04.2013 20:29

Dodane przez kasia w odpowiedzi na Popieram to co Pan napisal z tym ze.....

kto wolal tanczyc i dlaczego, moze jednak wyjasnisz,iz chodzi o migalskiego i tego d..a poncyliusza, ktorzy wespol z wstretna baba, chyba z urli, tancowli jako pjn...fakty ,a nie wrzutki...Widac wyraznie ,ze twoja strategia jest niezmienna---POdstepnie dowalac tej czesci NARODU, ktora plakala z PiS, PO ZAMACHU SMOLENSKIM i razem bronila KRZYZA, W IMIE PRAWDY, WIARY I HONORU.Przestan klamac.
Domyślny avatar

kasia

06.04.2013 22:50

Dodane przez dogard w odpowiedzi na @KASKA,17,07--ZNOWU KLAMIESZ

Migalski , Poncyliusz, kluzik...." tancowali jako PIS ..i..po przegranych wyborach dopiero Kaczynski ich odsunal i odeszli z PIS....i to sa FAKTY ...to raz!!! To ja nalezalam do tej czesci NARODU....ktora plakala....to dwa!!! To ja mam takie same poglady jak mialam od czasu Smolenska i nie zmienilam ich nawet na jote....to trzy... Nie znaczy to wcale ze bede BEZKRYTYCZNA w stosunku do PIS-u i mam dosyc ROZLAMOW w PIS-ie...i nie jestem tez pewna czy nie ma tam jeszcze kretow...a uczyc sie trzeba na bledach... Tak wiec RYSK nie wmawiaj komus klamstwa bo w moim wpisie nie ma ani jednego slowa ktore byloby klamstwem.... Jezeli Tobie tak bardzo zalezy na PIS-ie to zajmij sie zdobywaniem zwolennikow a nie odstraszaj ludzi od PIS...bo to Ty wlasnie robisz PIS-owi NIEDZWIEDZIA PRZYSLUGE... A pouczac to mozesz swoja zone nie mnie....
PiS be with you

PiS be with you

07.04.2013 03:15

Dodane przez kasia w odpowiedzi na Popieram to co Pan napisal z tym ze.....

kasia, nie dokonczylas zdania, wiec zrobie to za ciebie.. poniewaz juz nie raz czytalem takie POuczania od POmatolow.... wiec twoje zdanie POwinno byc takie ale politycy PIS-u przyjeli wtedy inna strategie...zamiast plakac razem z NARODEM....oni woleli tanczyc....na trumnach no wlasnie tak pisza POmatoly o PiS, co jest klamstwem, ale na niektorych lemmingach to dziala. Tacy sa lemmingi. Widocznie ty wolisz spoko koko POnad wszystko, i dlatego ze PiS nie byl argresywny to mielismy pierwszy POlityczny mord w Lodzi na czlonka PiS, zamch nad Smolenskiem, ataki na modlacych sie pod krzyzem itp... wiec siedzmy cicho i niech nas wyrzna do konca, wtedy napewno bedzie spokoj. Moze jednak cie przekonam zebys pisala na onecie i przekonywala ich zeby byli dobrz dla PiS.... bo czytajac tamte wpisy, to my tutaj cackamy sie z nimi jak z jajkiem.... i to wlasnie oni naduzywaja bo wiedza ze moga nas zastraszyc... napisz jak ci tam pojdzie i czy POsluchali twoich rad.
Radosław

Radosław Kowalski

07.04.2013 06:44

Dodane przez PiS be with you w odpowiedzi na POuczania POmatolskie

Czy do Pana nie dotarło jeszcze, że właśnie dlatego, że PiS jest agresywny nie może zdobyć władzy. Tusk może sobie pozwolić na wszystko, a i tak będzie rządził, bo alternatywą są rządy agresywnego PiS-u. Nawet katastrofa smoleńska niczego tutaj nie zmieniła- pora wyciągnąć wnioski. Za każdym razem, kiedy PiS tonowało swoją retorykę na tym zaskakiwało- patrz kampania prezydencka, projekt "Glinski". Polacy popierają Tuska bo rysuje się on jako spokojny, rozważny, spokojny polityk- a  Kaczyński jako wariat. I proszę mi nie mówić, że to jest tylko wina mediów.
To dobrze, ze jest pan przekonany, ja też. Problem polega na tym, że od 6 lat nasze grono jest takie samo, nie zwiększyło się. Jaki z tego wniosek? Ano taki, że używając tej retoryki PiS nigdy nie zdobędzie władzy. Nawet ostry kryzys może tutaj nic nie zmienić.
Niech Pan zastanowi, czego Pan chce- oglądania z fotelu opozycji jak Tusk niszczy kraj? Czy powrotu do władzy i uratowania ojczyzny? Jeżeli to drugie to trzeba działać skutecznie.
PiS be with you

PiS be with you

07.04.2013 20:10

Dodane przez Radosław w odpowiedzi na Czy do Pana nie dotarło

Czesc mojej odpowiedzi znajdzie pan w wpisie do kasi... Do mnie dotarlo ze cokolwiek PiS by nie robil to bedzie zle.. bo to media nakrecaja spirale POgardy i nienawisci a Polacy sa na tyle glupi ze wierza TVN i Gazecie Wariatow Shechtera. To oni przylepili ta twarz agresywnosci do PiS, bo to jest ich strategia. Dlaczego na zachowanie Paligupa, Niesiolowskiego, Bartoszewskiego i Sikorskiego nie mowia ze zachowuja sie agresywanie? To sa najwieksze CHAMY w polityce, a jednak to nie przeszkadza popularnosci PO. Dlaczego? dlatego ze tu nie chodzi kto jest agresywny, (chociaz uzywa sie tego sformuowania w stosunku do PiS), ale tu chodzi o uklady mediow z oligarchami, ktorych media kryja. Ile bylo juz afer, oszustw i swinstwa ze strony PO, ale czesc POlactwa dalej ich popiera. Oni w jakis spobob czerpia z tego korzysci i nawet jezeli niszcza nasz kraj, to o to nie dbaja.... liczy sie tu i teraz... ile moge nakrasc, oszukac i sie dorobic w jakikolwiek sposob. PO nie ma az takiego wielkiego poparcia, ale PiS musi zmobilizowac tych, ktorzy z roznych powodow nie chodza do glosowania, a jest ich 50%. "Agresywnosc PiS", ktora tak naprawde nie istnieje, lub nie jest wieksza niz PO, nie ma tu nic do znaczenia... kto ma media ten ma glosy, ktore i tak liczy sie na serwerach w CCCP. co do PiSu i agresywnosci to radze zobaczyc kto naprawde jest agresywny, wiec nie wciskajmy ciemnoty, bo ludzie juz nie sa tak naiwni. Tu mozna zobaczyc milosc PO : http://naszeblogi.pl/312…
Domyślny avatar

kasia

07.04.2013 13:05

Dodane przez PiS be with you w odpowiedzi na POuczania POmatolskie

Tak sie sklada ze na onecie juz od dluzszego czasu nie moge zamiescic zadnego mojego komentarza ale pisze tez na innych portalach i musze przyznac ze tam dyskusje sa bardziej MERYTORYCZNE i poziom dyskusji tez sie podniosl... Jakim argumentem sie posluzyles zeby udowodnic ze to o czym napisalam jest nieprawda???......ZADNYM!!! .....skupiles sie na tym zeby udowodnic ze.. jestem od " POmatolow" i ze robie tu krecia robote....DLACZEGO??????????? To co ja wole i to co ty wolisz nie ma zadnego znaczenia....dlatego ze TRZEBA SPOJRZEC PRAWDZIE W OCZY.... a PRAWDA jest taka ze PIS stoi w miejscu. Widze to w moim otoczeniu i jeszcze niedawno ludzie ktorzy popierali PIS i glosowali na PIS teraz po "akcji homoseksualnej " i innych mowia...." wszyscy oni sa popierdoleni"!!!... Czy..."oni woleli tanczyc na TRUMNACH" po odejsciu tych ktorzy prowadzili kampanie wyborcza Kaczynskiego....jest klamstwem????? Czy nie uwazasz ze te tance w czasie kampani Kaczynskiego byly GWALTEM na tych ktorzy plakali? PIS powinien wyjsc z oferta do zwyklych Polakow i rozmawiac ze zwyklymi Polakami nie przez telewizje i media( ktore robia z nich idiotow)...to partie w terenie powinny z ludzmi rozmawiac.....DLACZEGO TEGO NIE ROBIA????? Tez do niedawna bylam ORTODOKSYJNYM zwolennikiem PIS-u tak jak ty ale....widze co sie dzieje i uwazam ze CZAS ZMIENIC STRATEGIE.....bo znowu bedzie placz ze " Kaczynski przegral wybory"... NIEDZWIEDZIA PRZYSLUGE PIS-owi robia tez tacy zwolennicy PIS-u jak ty ktorzy kazdego kto osmieli sie widziec swiat inaczej jak ty i tobie podobni....mieszacie z blotem.... Czas najwyzszy uczyc sie MARKETINGU POLITYCZNEGO bo ci inni sprzedaja BUBLE a nasi nie potrafia sprzedac TOWARU BARDZO DOBREJ JAKOSCI....
PiS be with you

PiS be with you

07.04.2013 19:46

Dodane przez kasia w odpowiedzi na PiS be with you....

"Czy..."oni woleli tanczyc na TRUMNACH"..jest klamstwem?????" - tak jest klamstwo, bo nikt nie tanczyl na trumnach, a to ze rodziny i Polacy domagaja sie prawdy to nie jest zadne tanczenie. Uzywasz jezyka TVN, bo to oni piora mozgi takimi wypowiedziami. "Czy nie uwazasz ze te tance w czasie kampani Kaczynskiego byly GWALTEM na tych ktorzy plakali?" - kto i kiedy tanczyl, podaj przyklad lub linke... jezeli tak bylo to napewno gdzies jest to umieszczone... "PIS powinien wyjsc..to partie w terenie powinny z ludzmi rozmawiac.....DLACZEGO TEGO NIE ROBIA?????" - przestan ogladac tylko TVN to sie dowiesz ze wlasnie Jaroslaw Kaczynski to robi, ostatnio 6 - 7 Kwietnia : http://www.pis.org.pl/ar… "Tez do niedawna bylam ORTODOKSYJNYM zwolennikiem PIS-u tak jak ty ale...." - Nie jestem ORTODOKSYJNYM zwolennikiem PIS-u, poniewaz PiS to nie jest sekta czy religia. Popieram PiS bo ich program najlepiej odpowiada potrzeba Polski. "NIEDZWIEDZIA PRZYSLUGE PIS-owi robia tez tacy zwolennicy PIS-u jak ty..." - juz w innym wpisie nadmienilem ze jezeli masz robic wybor oparty na wpisach a nie na programie jakiejkolwiek partii, to lepiej zebys nie glosowala, bo wybierzesz zle. To wlasne robi PO, ociecuje cuda, ladnie pisza, ubrani w garniturki, ktore im podatnicy kupili, szerokie usmiechy i robienie durni z wyborcow. "Czas najwyzszy uczyc sie MARKETINGU POLITYCZNEGO" - tak to prawda, tylko jak inni maja media za soba i przemilczaja zaslugi PiS, to mozna sobie mowic. Tach zlodzieji nic nie odgoni od koryta, tylko ulica. Z czasem ludzie zrozumia co sie dzieje i odbiora co nalezy do ich, albo zostana niewolnikami Niemcow i CCCP.
Domyślny avatar

kasia

07.04.2013 20:46

Dodane przez PiS be with you w odpowiedzi na Jaka jest prawda? Cz.2

Wszystko to prawda co piszesz tylko ze sie nie rozumiemy.... Mnie chodzi o to zeby zmienic wizerunek PIS-u i nie chodzi mi o to ze to PIS ma robic....chodzi mi o to ze to oni prowokuja naszych... ( blog kata o tym jak oni uderzaja w klatke ) po to zeby pokazac agresje naszej strony ...czyli WSCIEKLEGO MOHERA....i maja nad nami przewage... Ostatnio z moja znajoma ktora jest bardzo za PIS i poznalam ja wtedy gdy zbierala podpisy poparcia dla kandydatury J Kaczynskiego na prezydenta i miedzy jeszcze druga kulturalna pania zaczelysmy dyskutowac na temat sytuacji w Polsce.... Wszystkie bylysmy zgodne co do tego ze Polska rzadzi zlodziejska klika i jest zle i byloby wszystko dobrze sie skonczylo gdyby moja znajoma nie zaczela agresywnie reklamowac i narzucac PIS.... Wyszla z tego awantura i te dwie panie zaczely sie nawzajem wyzywac i sobie ublizac z tym ze ani jedna ani druga nie byly zwolenniczkami PO ani SLD.... Tak nie mozna....ludzie maja prawo sami wybrac i nie wolno ich do niczego zmuszac ich trzeba przekonac... Tak samo dzieje sie na niezaleznej ....my musimy byc " jak zona cezara" bo jak bedziemy agresywni to dajemy im bron do reki...To my musimy zmienic wizerunek PIS-u..bo przegramy... Na temat trumien i Prawdy nie bede pisac ale jak chcesz poczytac na temat marketingu politycznego to przeczytaj moj komentarz na blogu posla Suskiego... Nie jestem glupia i nie mam zlych zamiarow...nie wiem dlaczego sie nie rozumiemy i szarpiemy sie miedzy soba...nawet tu na niezaleznej...swoj atakuje swojego... Powinnismy sie skupic jak wygrac a nie co bylo i kto mial racje.. Pozdrawiam.
PiS be with you

PiS be with you

07.04.2013 21:43

Dodane przez kasia w odpowiedzi na PiS be with you !

kasia, moze dlatego sie nie rozumiemy ze ja nie widze tej agresywnosci od PiS. Ja jak pisze o PiS to pisze o samej partii a nie ich elektoracie.... tak naprawde nie widze agresywnosci z PiS, jezeli juz cos to obrona swoich postulatow i wykazanie nieudolnosci partii rzadzacych, co jest prawem partii opozycji. Jezeli chodzi o elektorat, to mamy do czynienia z roznymi ludzmi, moze obcujesz z niektorymi ktorzy wydaja sie wiecej agresywni, ale z tym wszystkim co sie dzieje nie dziwie sie ze ludzie traca nerwy bo sa sfrustrowani ich indolencja, braku logicznego myslenia, wrecz glupota. Ludzie ci sluchaja TVN i pozniej z ta mysla oceniaja ludzi PiSu, czy to jest wlasciwe czy nie. Przemysl POgardy zastosowala partia PO + media, ale ludzie musza sami zaczac myslec a nie powielac to co uslysza w TVN. To jest skomplikowany problem bo to jest w swiadomosci/mentalnosci tych ludzi zakorzenione prze pranie mozgow... TVN na okraglo. Nie wezma czasu zeby posluchac innych stacji jak nawet TV TRWAM zeby zobaczyc roznice. Sa oni karmieni papka o Madzi, jej matce lub urywkami jak tam jakis posel z PiSu sie wypowiedzial. Poczytaj recenzje ze spotkan z Jaroslawem Kaczynskim i PiS, zazwyczaj setki ludzi przychodzi na te spotkania... ale tego nie zobaczysz w TVN. Wygrana PiSu bedzie mozliwa jezeli ta 50%, ktorzy nie glosuja beda przekonani ze tylko PiS moze im gwarantowac normalne zycie w wlasnym panstwie. Jezeli tego oni nie zrozumia, to dalej beda zyc bez przyszlosci.. po 6 latyach nie-rzadu PO, chyba juz powinni zrozumiec ze cos jest nie tak. Pisanie z toba nie uwazam za szrpanie sie, tylko wymiana zdan... Pozdrawiam.
Domyślny avatar

kasia

07.04.2013 23:23

Dodane przez PiS be with you w odpowiedzi na Partia PiS NIE jest agresywna

Co do agresywnosci to nie twierdze tez ze PIS jest agresywny twierdze tylko ze nieraz PIS daje sie w glupi sposob ogrywac... PIS jezeli idzie do TV to nie powinien grac w ich gre ( w roli chlopca do bicia)jezeli ma glupio wypasc to powinien nawet opuscic studio tak jak kiedys Leper....i nie powinien dac sie lekcewazyc... Ja przestalam ogladac TV bo nie moglam patrzec na maltretowanie poslow PIS-u....wszyscy na jednego " huzia na Jozia"....chociaz niektore akcje naszych poslow mi sie podobaly....te OSTRE ale z KLASA.. Przemysl POgardy stosuje PO ale na tym traci PIS wiec ta ostatnia wypowiedz posla Kownackiego na temat wizyty Tuska w Nigeri nie powinna miec miejsca bo latke chama przykleja znowu PIS-owi... Ludzie ogladaja tez te TVN i inne ale tez nie wierza im bezkrytycznie przewaza raczej poglad..."Co tej bandzie mozna zrobic"....i najgorsze jest to ze sa zniecheceni... Wygrana PIS-u bedzie mozliwa jak PIS znajdzie jakis sposob zeby dotrzec z informacja do zwyklych ludzi i tych ludzi przekona ze bedzie mogl cos zrobic. Dlatego nie powinnismy im dawac powodow do tego zebysmy byli postrzegani jako PROSTAKI I CHAMY, odpowiadajmy na zaczepki grzecznie i merytorycznie...kibicujmy naszym poslom ale patrzmy im tez na rece bo tylko wtedy oni beda musieli byc uczcziwi... Ja pisze to co widze zyjac miedzy zwyklymi ludzmi i lemingami z ktorymi to powinnismy dojsc do porozumienia i pilnowac naszych wspolnych interesow....nauczyc sie liczyc i nie dawac sie oszwabic... Moze to sa takie moje pobozne zyczenia ale wiem ze jezeli my bedziemy agresywni to przegramy... walczmy ale z KlASA i po RYCERSKU... Pozdrawiam.
PiS be with you

PiS be with you

07.04.2013 19:48

Dodane przez kasia w odpowiedzi na PiS be with you....

kasia, media nakrecaja spirale POgardy i nienawisci a my nie mozemy poddac sie i zeby oni dyktowali nasze zachowanie, a sami zachowuja sie agresywnie.. PO stosuje to od dawna, ja to nazywam POlityczna Odwrotnoscia, jak my sie bronimy odpowiedzia, to wtedy w mediach przeklamuja ze PiS jest agresywny, oszolomy itp. Im i tak nie dogodzisz bo ich agenda jest do utrzymania status quo, oligarchowie w zmowie z mediami okradaja Polske, a tych co stoja im na przeszkodzie, niszcza, czy fizycznie (Lodz, Smolensk) czy medialnie. Pamietam byl okres kiedy Jaroslaw Kaczynski nie wypowiadal sie pyblicznie, to i tak im to przeszkadzalo i mowili ze jest agresywny bo milczy. To oni przylepili ta twarz agresywnosci do PiS, bo to jest ich strategia. A jezeli ludzi sa na tyle gupi i to kupuja, wiec nic nie poradzisz. Takze pamietam ze przed wyborami byla strategia zeby nie mowic za duzo o Smolensku, i tego wlasnie oni chca. Oni chca nas zagluszyc, zastraszyc i zeby juz wiecej nie wspominac o tych ktorych zamordowali. "TRZEBA SPOJRZEC PRAWDZIE W OCZY.... a PRAWDA jest taka ze PIS stoi w miejscu." - prawda jest taka ze sonaze sa zanizone i manipulowane... wydawalo by sie ze najwazniejszy sondaz to jest w dniu wyborow, ale jezeli glosy sa liczone na ruskich serwerach, to nie mozna sie spodziewac innego wyniku... wiec zostanie tylko ulica.. "ludzie ktorzy.." - jezeli oni popieraja pedalow to i tak nie popierali PiS... niech ida do Paligupa, on sie nimi zajmie. Wiekszosc Polakow nie popiera lobby gejowskiej, wiec bedzie to mala strata, poniewaz jak oni chca zyc nie jest najwazniejszym problemem w Polsce. Oni maja swoja agenda i nie dbaja czy dzieci sa glodne, tylko z kim moga sie zenic i homikowac. cdn.
Domyślny avatar

marekagryppa

06.04.2013 21:40

Drogi Panie nie wiem jak Pan ale ja jak mi plują w twarz nie mówię że pada deszcz tylko daję w m.... Ot i tyle komentaża na Pański "uczone" dowody.
Radosław Kowalski
Zawód:
Dziennikarz
Miasto:
Olsztyn

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 226
Liczba wyświetleń: 1,246,386
Liczba komentarzy: 1,648

Ostatnie wpisy blogera

  • Korwin-Mikke: Ukraińcy mogli dokonać zbrodni w Buczy
  • Korwin-Mikke, Michalkiewicz, Braun i inni ruscy agenci
  • Iga Świątek- królowa światowego tenisa

Moje ostatnie komentarze

  • Wspieranie nie jest przymusowe, ale dobrowolne. Często niezalezni blogerzy szukający prawdy nie znajdują miejsca w większych mediach sympatyzujących z określonymi partiami politycznymi często…
  • https://www.youtube.com/…. Zaczyna się około 34:15.
  • A to dlatego, że Urban był rzecznikiem komunistycznego rządu zainstalowanego w Polsce przez Moskwę. Ale dla ciebie trollu rosyjski lepiej by było gdyby Polska była częścią Federacji Rosyjskiej. 

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • PRL-bis. Kania zlustrowała rodziców Olejnik i Lisa
  • Lech Kaczyński zginął, bo nazwał Monikę Olejnik "Stokrotką"?
  • Ziemkiewicz: PiS to paranoja

Ostatnio komentowane

  • Pers, @sake //Widzą śmieszną sytuację-morderca  czy złodziej złapani na gorącym uczynku z całą mocą żądają sądu czy obecności komisji tylko po to by odsunąć od siebie podejrzenia.// To akurat nie ma…
  • sake2020, @Pers....A czego mają się bać? Widzą śmieszną sytuację-morderca  czy złodziej złapani na gorącym uczynku z całą mocą żądają sądu czy obecności komisji tylko po to by odsunąć od siebie…
  • Pers, @sake Rosja dwa razy wnioskowała o pilne zebranie Rady Bezpieczeństwa ONZ w sprawie Buczy i zorganizowania międzynarodowej komisji ale Wielka Brytania zawetowała. Czego się boją?

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności