Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Kto przejął Nowy Ekran?

elig, 03.02.2013
  Dziś /3.02/ koło południa wznowił działalność portal Nowy Ekran, ale już z inną redakcją.  Jego los jest wiec podobny do tego, co spotkało "Uważam Rze".  Nowy redaktor naczelny nazywa się Zbigniew Lipiński. 

  Wszystko wskazuje na to, że jest to prezes Ruchu Ludowo-Narodowego, jeden z redaktorów "Myśli Polskiej".  Publikował on już wcześniej w Nowym Ekranie.  Przypomnę na przykład jego oświadczenie w sprawie "pojednania"  /TUTAJ/.  Reprezentuje on rusofilski odłam narodowców, tych, co chetnię bratają się z postkomunistami. 
 
 Oto dane  z komentarza Taby  /TUTAJ/:

"Już zmieniono!

„Redakcja
Tytuł „Nowy Ekran” zarejestrowano w systemie informacji o wydawnictwach ciągłych i oznaczono symbolem ISSN 2083-2613

Redakcja NowyEkran.pl:

Warszawa, ul. Wiktorska 65 lok 26, VI p., 02-582 Warszawa

Redaktor Naczelny: Zbigniew Lipiński

Administratorzy: Pluszak – e-mail zbiorczy: administracja@nowyekran…

Wydawca Nowy Ekran S.A. w Warszawie”.

  Niektórzy uważają, ze nie ma sensu zawracać sobie głowy tym portalem.  Nie zgadzam się z nimi.  Według danych z Cubestat.pl  /TUTAJ/:

  "Statystyki ruchu

Dziennie unikalnych wizyt: 34,379
Dziennych odsłon: 206,274

  Oznacza to, iż codziennie odwiedzało Nowy Ekran co najmniej 20 tysięcy osób.  Oczywiście po ostatnich awanturach i pięciodniowej przerwie w działalności witryny, ilość czytelników zapewne się zmniejszy.  Niemniej warto, moim zdaniem, zwracać uwagę na to, co się tam dzieje.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 8028
Józef Darski

Józef Darski

03.02.2013 20:17

Ne maczegoś takiego jakunikalne wizyty. Nie wiem co cubestat ma na myśli. Według systemu google są tylko unikalni użytkownicy. Ostatnio kryteria mierzenia ich liczby zmieniły się.
Unkalnyużytkownik to nurmer IP, który  danymczasie wchodził na stronę. Otóż ten unikalny czas został wydatnie skrócony do 30 minut ostatnio.
Poprzenio NE miał miesięcznie 245 tys. unikalnych użytkowników. Licząc w ludziach jest to b.niewielka grupa kilku tysięcy. Niestety, ale wszystko wskazuje, że w Polsce jest grupa kilku tysięcy blogerów - emerytów, którzy stanowią jedyną grupę zarówno piszących jak i czytających blogi. Goście portai w skali masowej szukają JEDYNIE krótkich wiadomości i w 90 proc. omijają blogi. Nie mam jeszcze dokładnych danych ale pod koniec lutego będę dysponował wystarczającym materiałem do analizy.
NE działa już jako jawna edekokomuna spod znaku Grunwaldu, więc ciekawe jest do czego będzie używana.
elig

elig

03.02.2013 20:30

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Precyzja

Nie zgadzam się z aż tak pesymistycznym obrazem.  Zamieszczam notki składające się z linków do właściwych wpisów.  Od 1/3 do 1/2 odwiedzających je klika na linki pragnąc dowiedzieć się więcej.  Z moich doświadczeń, ok. jedna trzecia odsłon notki, to osoby, które coś tam z niej przeczytały.  Przy dużych portalach to ok 1/10.  Nie należy przesadzać z tymi emerytami.  Średni wiek uczestników różnego rodzaju spotkań wciąż się obniża choć powoli.
Józef Darski

Józef Darski

03.02.2013 21:10

Dodane przez elig w odpowiedzi na @Józef Darski

są jednoznaczne. Przy 190 tys. wejść na niezależną z niezależej na NB jest 10 tys. wejść. To są wejścia nie ludzie. Ludzi jest mniej.

Plus takie osoby ja jak, które wchodzą bezpośrednio.
Wiek się obniża spotkań ale nie blogerów politycznych Co innego czytelnicy Kasi Tusk, portali modowych, jakichś pudelków, misiaczków itp.
Nie pisałem o wieku uczestników spotkań tylko o wieku blogerów i komentatorów politycznych. Jest to zjawisko pokoleniowe, generalnie 50 plus. 
Narzekania (nie do Pani tylko przy okazji), że 100 to za mało są idiotyczne, bo to za dużo. Bez przerwy mam propozycje w stylu. Jestem na emeryturze, mam bardzo poważne przemyślenia. Chciałbym się nimi podzielić, choć nie umiem pisać na komputerze. Przemyślenia dotyczą masonów, żydów, spisku by zniszczyć naród polski, wiekowego cierpienia, cywilizowania innych, niewdzięczności Zachodu itp. czyli w skrócie choroba umysłowa Polaków niezdolnych do politycznego działania i szukających prostego wytłumaczenia dla własnej głupoty, tchórzostwa i braku wszelkich zdolności organizacyjych: niewysłane listy, pogubione pliki, spóźnienia na zebrania, niedotrzymywanie słowa, mylenie wszystkiego ze wszystkim. jednym słowem niezdolność do życia w cywilizacji, która opiera się na ORGANIZACJI i odpowiedzialności. Wartościowych blogerów jest jak na lekarstwo.

elig

elig

04.02.2013 13:42

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Dane

Zawsze 90% wszelkiej twórczości to chłam.  Nie wiadomo jednak z góry, które 10% okaże się coś warte.  Według LunarBirda:
  "LunarBird, 4 lutego, 2013 - 02:11
Przez pojęcie "unikalna wizyta" nie rozumie się wizyty pojedynczej osoby, tylko pojedynczą sesję od wejścia na stronę danej osoby do opuszczenia strony.
Nawet jeśli masz otwarte trzy okna NP, wszystkie one korzystają z tej samej sesji. To nadal jest ta sama "unikalna wizyta". Sesja skończy się dopiero gdy zamkniesz stronę i serwer zakończy twoją sesję (jak długo serwer trzyma sesję po tym jak przestaniesz chodzić po portalu to ustala się w ustawieniach serwera). Gdy po jakimś czasie wracasz na niepoprawnych, masz już inny ID sesji.".
  Cokolwiek by to jednak nie znaczyło, ta wielkość jest skorelowana z poczytnością.  Wedlug Cubestat.pl:
 
 Niepoprawni.pl - 9631 unikalnych wizyt dziennie
 Naszeblogi.pl - 12750
 Nowyekran.pl - 34379
 Salon24 - 54863
 Niezalezna.pl - 80534
 Wpolityce.pl - 82430
  Jak więc widać, NE liczy się w tym zestawieniu.
Józef Darski

Józef Darski

04.02.2013 15:22

Dodane przez elig w odpowiedzi na @Józef Darski

Tu się pomyliłem, ale według googli to wejście z danego IP na daną stronę liczy się niezależnie od liczby sesji.
Cała zagadka tkwi w ciasteczkach. Unikalny użytkownik jest liczony jako ciasteczko. Teoretycznie ciasteczko utrzymuje sią w naszym komputerze 2 lata, chyba że wyczyścimy cookies (narzędzia - opcje internetowe), wtedy to samo IP jest liczone po raz drugi. W Polsce ciasteczka czyści 40 proc. internautów, ale wśród emerytów na pewno o mniej. Sam czszczą raz na 1-2 miesiące. Wniosek: ludzi jest mniej niż unikalych użytkowników.
W styczniu Nasze Blogi miały 209 tys. unikalnych użytkowników, tylko, że połowa z tej liczby przebywała na stronie 1 sekundę,  czyli się nie liczy. Pozostałe 100 tys. wcale nie oznacza 100 tys. ludzi tylko o wiele mniej, bo jeszcze wiele osób korzysta z kilku komputerów - ja z 4-5. W skali miesiąca.
Badamy tę sprawę. Okazuje się, że najlepiej badać klikalność reklam. Istnieje stała korelacja: na 1 kliknięcie w reklamę należy przyjąć 10 osób faktycznie czytających portal. Ergo: np 5 tys. kliknięć to 50 tys. ludzi czytających. Według mnie jest to najlepsze kryterium pomiaru rzeczywistości, tylko, że ta nikogo nie interesuje, stąd wszyscy bredzą o milionach odsłon. Sam produkuję ich teraz chyba ze 100 tys. miesięcznie na różnych portalach. Bliższe badania pokazują, śe świat blogerski jest wąską i zamkniętą grupą pracującą sama dla siebie. Przykro mi.
Dane Cubestatu są moim zdaniem niewiarygodne. Dane IDMNET - dom mediowy - pokazywały, iż NE miał unikalnych użytkowników w skali miesiąca 245 tys. ale ile faktycznych czytelników trudno powidzieć. z całą pewnością grubo poniżej 100 tys.
elig

elig

04.02.2013 18:49

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Unikalna wizyta

Mnie jednak chodziło o co innego.  Załóżmy,  że portal A ma dwa razy więcej odsłon /unikalnych wizyt, unikalnych użytkowników, klikających na reklamy - niepotrzebne skreślić/ niż portal B.  Wtedy prawdopodobnie czyta go dwa razy więcej osób.  Wciąż nie wiemy, ile ich jest naprawdę, ale mimo to możemy porównywać te portale.
Józef Darski

Józef Darski

05.02.2013 00:58

Dodane przez elig w odpowiedzi na @Józef Darski

tylko cały czas błądzimy we mgle, wśród danych szacunkowych i zamułania. Tak na prawdę nie wiemy bowiem co porównujemy z czym. Każda maszyna: google, IDMET, Cubestat stosują trochę inne kryteria, definicje. Poza tym nie wiemy jakie wsaźniki są ustawione w systemach. Cały czas studiujemy to zagadnienie i mówiąc prawdę, dopóki nie dorwiemy jakiegoś prawdziwego specalisty, bądziemy błądzić. Porównywać bowiem trzeba dane jednorodne.
Obywatel

Obywatel

25.09.2015 00:49

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Unikalna wizyta

Wiem, że komentarz jest z 2013... ale nie zgodzę się że na 1 kliknięcie w reklamę przypada 10 czytelników. Internauci coraz powszechniej korzystają z oprogramowania typu AdBlock, ponoć szczególnie popularnego właśnie w Polsce. Ci, którzy nie blokują reklam, klikają w nie rzadko - przy zalewie nachalnej reklamy internetowej na wiodących portalach następuje "znieczulenie" na tego typu bodźce. Próbowałem kiedyś przeczytać coś na konkurencyjnym (dla Niezależnej) dużym portalu przy wyłączonych dodatkach w przeglądarce - zagęszczenie reklam różnego typu, podkreśleń, jakichś skryptów do analizy ruchu było tak duże, że wizyta na stronie była krótka. Też jestem sceptyczny co do danych statystycznych - przy dużej popularności wynalazków w rodzaju Ghostery, NoScript, BleachBit, CCleaner obraz jest zafałszowany.
Domyślny avatar

dogard

03.02.2013 20:21

zawracac tym portalem--stary olewalem rowno, wiec niech robia co chca , nie moja kasa.Sam do nich klikaniem nie doloze reklamy.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

04.02.2013 11:32

na garnuszek ;-)
elig
Nazwa bloga:
elig-emerytka

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 3, 035
Liczba wyświetleń: 13,984,784
Liczba komentarzy: 23,390

Ostatnie wpisy blogera

  • Rosyjskie szantaże
  • "Gra Imperiów" nr 16. W pogoni za wydarzeniami
  • Sieroty po COVIDZIE

Moje ostatnie komentarze

  • Może to dzięki mojej notce???
  • Dosłownie przed chwilą YouTube przywrócił szopkę.  Przez kilka godzin była jednak zablokowana.
  • Czy można go tu wrzucić?

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Upadek Solidarnej Polski
  • Dlaczego obalono rząd Jana Olszewskiego?
  • Czemu Żydzi nienawidzą Polaków? Spotkanie z dr Ewą Kurek

Ostatnio komentowane

  • Jabe, I z pandemią, i z gospodarką po pan­demii RZĄD  po­radził sobie doskonale. Pandemia kosztowała życie tysięcy osób, które akurat na tę chorobę nie cho­rowały. Gos­podarka sypie się. Rząd domaga…
  • sake2020, A Pan w tym ,,chłamie'' jaki ma głosik? Nie wygląda Pan na zdrowomyslącego tylko prowadzonego za raczkę przez opozycję.
  • Maverick, TV Pitoń i zdrowo myślący Polacy są niewielu głosami w chłamie ogłupienia i naćpania propagandą globalistów w Polin.  https://www.youtube.com/…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności