Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Kłamstwa, którymi karmi się maluczkich

Coryllus, 03.02.2013
Zajrzałem wczoraj na stronę czegoś co się nazywa szkoła liderów. Od razu zorientowałem się, że nie jest to szkoła liderów tylko szkoła kapusiów, a kiedy dociekać począłem skąd w ogóle taka idea w naszym kraju, by kształcić jakichś liderów dowiedziałem się rzeczy następujących:

Profesor Zbigniew Pełczyński zawsze wyprzedzał swój czas. Piętnaście lat temu otworzył Oksford dla polskich naukowców, w roku 1987 przekonał filantropa George'a Sorosa, by założył w Polsce Fundację Batorego, w roku 1994 stworzył Szkołę Młodych Liderów Społecznych i Politycznych. 

Po przeczytaniu powyższego poczułem się tak jak wtedy, kiedy przeczytałem, że Marcin Luter namówił Albrechta Hohenzollerna na zmianę wyznania. Soros, który zdecydował o tym, że produkcja przemysłowa zostanie przesunięta z Europy Wschodniej do Chin, nie potrzebował inspiracji Pełczyńskiego, by założyć w Polsce Fundację Batorego. On go mógł co najwyżej wynająć.

Moja żona zajrzała wczoraj na strony internetowe gazet wydawanych przez Grzegorza Hajdarowicza. Jak gdyby nigdy nic publikuje tam swoje teksty niepokorny dziennikarz Ziemkiewicz Rafał http://www.rp.pl/artykul… , a obok jego kawałków znajdują się także te, które napisał Dawid Wildstein http://www.rp.pl/artykul… , syn Bronisława Wildsteina. No więc jak to jest? Bronisław trzaska drzwiami, bo nie chce mieć nic wspólnego z Hajdarowiczem, a jego syn Dawid, który niedawno wywołał polemikę z endeckimi tezami Ziemkiewicza, pisuje tam w najlepsze? Rozumiem Terlikowskiego, który przynajmniej nie deklarował, że jest tak bardzo niepokorny jak Ziemkiewicz. http://www.rp.pl/artykul…
Kiedy tydzień temu pisałem tu coś podobnego, a następnie opublikowałem to również w niezalezna.pl Józef Darski zaczął mi tłumaczyć, że brakuje mi profesjonalizmu. Wtedy chodziło o teksty niepokornego dziennikarza nazwiskiem Semka i Darski kazał mi udowadniać, że Semka teksty te napisał rzeczywiście niedawno, a nie miesiąc wcześniej, że są one świeże, a nie stare i nie zostały po prostu przez podłą redakcję wykorzystane bez wiedzy szlachetnego Semki. Ponieważ ja mam za sobą pewną praktykę redakcyjną i wiem jak się planuje numer w dzienniku, tygodniku i miesięczniku, powiedziałem Darskiemu co myślę o jego pomysłach, ale wierzcie mi, że nie przekroczyłem tak ważnych dla „naszych” dziennikarzy granic dobrego smaku.
Ponieważ zwykłem wszystkie wydarzenia i przypadki tłumaczyć w sposób praktyczny, wniosek z powyższych spostrzeżeń wyciągam następujący: głównym wrogiem „naszych” są bracia Karnowscy. To jest przyznam zdumiewające i świadczyć może tylko o jednym: może i gazeta Karnowskich jest wydawana na słabszym papierze, może nie ma tak fajnej okładki, ale na pewno ma stabilniejszy budżet. Co prawda niepokorny Mazurek także pisze u Hajdarowicza udając jednocześnie, że go tam nie ma, ale to jest bardzo szczególny przypadek i nie sądzę, by ktokolwiek się Mazurkiem przejmował. Gdyby Karnowscy nie mieli lepszych gwarancji, gdyby nie mieli tego swojego portalu pewnie próbowaliby się ratować „wielkimi nazwiskami”. A oni mają tylko Zarembę i młodego Żaryna. No i Jachowicza jeszcze. Reszta to jakieś Pyzy ze skwarkami podawane pod celą.
„Nasi” rozpoczynają więc już dziś akcję ratunkową, demaskując jednocześnie słabość tygodnika Lisickiego. Jeść niestety trzeba, a tekstów publikowanych w „Rzeczpospolitej” ukryć się nie da. Jak mnie objaśnił tydzień temu Darski Semka potrzebuje bowiem dziennie tyle ile on sam na miesiąc. To taki żart – mówię, gdyby ktoś nie zrozumiał.

Teraz przykład trzeci, salonowy. Dokładnie pamiętam czasy, kiedy autorzy tacy jak Marcin Kacprzak i Cezary Krysztopa byli zwolennikami PO, pamiętam jak Czarek napisał tekst o tym, że to właściwie dobre, że Deutsche Bahne przejmą PKP, bo będzie wreszcie porządek i pociągi nie będą się spóźniać. Pamiętam jak obaj szydzili ze mnie i z Toyaha i jak później zaczęli tego Toyaha kokietować. Po to oczywiście, by przejść na stronę „naszych” i stać się najbardziej szlachetną, prawicową, patriotyczną prawicą. Jeśli ktoś uważnie obserwuje ewolucję blogera Monety zauważy tę samą tendencję. Moneta przygotowuje się do konwersji. Takie dostał polecenie. Będzie największą nadzieją białych, podporą prawicy. Będzie tak bardzo nasz, że go nie odróżnicie od Semki. Zaczął od kondolencji na cmentarzach, które administracja umieszczała na samej górze pudła. Teraz pisze o pielgrzymkach i modlitwach w intencji trzeźwości. Bo się nawrócił. Naprawdę. Na prawicy znowu przybyło, jeszcze jeden, góra dwóch i zwycięstwo będzie nasze. Zobaczycie. To są właśnie prawdziwi liderzy. Tacy z życia. I na pewno nie kończyli szkół zakładanych przez Sorosa.

Wszystkich zapraszam na stronę www.coryllus.pl Trochę nam się przesunęła wysyłka Jasnowidza, bo drukarnia przyśle nakład dopiero w poniedziałek. Tak więc do poniedziałku sprzedajemy go za 20 złotych plus koszta wysyłki. Myślę, że w lutym wznowimy „Dzieci peerelu”, bo hurtownie się dopominają o tę książkę. Tak jak myślałem na początku: Dzieci i Jasnowidz to książki na rynek, a nie do sieci. Sprzedają się jednak wolniej niż Baśń, bo nie mają promocji, ale powoli, powoli będziemy to zmieniać.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 9668
Domyślny avatar

dogard

03.02.2013 09:35

autor Golik przeprowadzil rozmowe z mlodym Widsteinem; jest motyw kontrowersji jego i ziemkiewicza, co do endecji.Tylo co dano mi wyczytac, nie logowalem sie u nich.Z tego wnosze,ze dalej istnieja miedzy nimi animozje ,czy jak tam zwal...Z tymi ' prawdziwymi ' liderami medialnymi prawicy, przytaczajac jakis gostkow,to juz dales czadu--chyba im reklamy nie uskuteczniasz?!
Coryllus

Coryllus

03.02.2013 10:07

Dodane przez dogard w odpowiedzi na akurat tego nie pisal Dawid

Czyli wywiad można dać, ale tekstu już napisać nie można? No, ale co tam Wildstein - Ziemkiewicz!!!
Józef Darski

Józef Darski

03.02.2013 14:16

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na dogard

Co do meritum, zgadzam się z Panem, natomiast chodzi mi o precyzję, której Panu bez przerwy brakuje. Zaraz Pan się wytłumaczy brakiem czasu. Artykuł to nie wywiad, choć sam hołocie i bezpiece wywiadu też bymnie dał,nie mówiąc o pisaniu.
Szykuje się operacja wymiany Tuska i ważne by przeciwnicy systemu nie odegrali tu żadnej roli dlatego trzeba ich zasilić tymi co przejrzli. To oni mają być na czele i dlatego rozkaz do nawróceń padł.
Patrioci tego nie rozumieją, natomiast doskonale o tym wiedzą niepokorni i dlatego przygotowują się, by ich też wzięto do odegrania roli przywódców.  Szmalczyk i uwielbienie pań sięprzyda. Przykład klaki - okładka ze związanym bohaterem niepokorości co cierpiał na pluszowym krzyżu - Lisickim w Pressie. Polecam

Coryllus

Coryllus

03.02.2013 14:28

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Precyzja

Wie Pan, mnie się już mylą patrioci z niepokornymi, lisicki z lisieckim, pyza z mazurkiem (idą święta!). Myślę, że należy ich wszystkich odstawić do jakiegoś osobnego pomieszczenia.
Domyślny avatar

dogard

03.02.2013 14:54

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na Darski

mowie o tych b.znanych; dla siebie mam prosty podzial; niepodleglosciwcy antykomuchowcy, oportunisci sprzedajne łajzy- kopa w zad i lewactwo rusofilskie--do odstrzalu.Taki podzial zdecydowanie ulatwia pole walki.Jakies miedzyprzeplywowe osobniki swobodnie olewac.Nie ma co z bardzo sie rozdrabnic.Niech sie kompromituja politolodzy i pisza co im wierszowka nakazuje, omijam ich swobodnym,szerokim lukiem.Juz wole sobie poczytac 'wojne domowa' cezara--tu i teraz to 'nihil novi sub sole'.Jako zagorzaly pilsudczyk , miekkie pogadanki mam dokladnie w nosie.
Coryllus

Coryllus

03.02.2013 15:19

Dodane przez dogard w odpowiedzi na @Coryllus,14,28--mnie tam sie nikt .z nikim nie myli

To Ziemkiewicz do jakiej grupy się zalicza?
Domyślny avatar

Jerzy J Zakrzewski

03.02.2013 15:32

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na dogard

RAZ rozjaśnia Polactwem a zamula ostatnim gniotem który nie jest nawet wart zapamiętania tytułu z którego podobno jest dumny ale efekt ma niewielki.W proponowany sposób nie przerobi Polactwa na Polaków.Jeśli takie cos napisał to mogę powiedzieć ,że zamula problem .Pytanie dlaczego to robi?.
Jolanta Pawelec

Jolanta Pawelec

03.02.2013 17:55

Dodane przez geozak w odpowiedzi na Do jakiej grupy ?.

- jakby łaskawi Panowie tak się mną interesowali jak RAZem - to też doznałabym zawirowania i dalej ten serial kręciła ( o liderze opinii - TAAAAKI TYTUŁ! a sprzeczny sam w sobie ) Opinia to towar dziennikarza. Jak z tym rzeźnikiem: - Poproszę najlepszy kawałek wołowiny. - U mnie - same najlepsze. Klientela uwierzy . Lubi uwodzicieli.
Domyślny avatar

dogard

03.02.2013 15:39

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na dogard

zaliczylem do oportunistow, a jak sie wzial do liderowania narodowcom giertyszka i patriotom sikorki--to juz pisalem;mamy nowe trio polityczne--ziemkiewicz,giertyszek,sikorka.Honorowy patronat komoruska i niech sie bujaja ... niech bujaja do batiuszki putinka.
Domyślny avatar

Jerzy J Zakrzewski

03.02.2013 14:59

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Precyzja

Ważne by przeciwnicy systemunie odegrali żadnej roli..... kto to jest i jaki proponują nowy system , jakich mają liderów opinii w domyśle dziennikarzy.Nie jestem naiwny wiem ,że w każdym państwie który ma jakiś system nawet bardzo demokratyczny to o zmianach i forsowaniu liderów decydują służby.W państwach niepodległych jak II RP obecnie Rosja,Niemcy nawet USA to jest normalne.W Polsce służby nawet przy zmianie w domyśle na obóz patrotyczny będą zależne od mocodawców z zewnątrz w znacznym stopniu a mentalnie w całości.Jak zwykli urzedasy wykonują pracę i mają urozmaicony repertuar z przeszłości i zapewne sięgną po kolejny proces zmiany polegający nwersji wypaczeń-młodsze pokolenie da się nabrać. By tego uniknąc należy rozbroić możliwoś kreowania w łatwy sposób przez służby zmian szczególnie w trakcie wyborów.Rozbrojenie powinno polegać ,że na każdym etapie wyborów trzech rodzajów władzy -ustawodawczej ,ewykonawczej ,sądowej wybiera tylko wyłącznie obywatel kartką wyborczą bezpośrednio.Procesu demokratycznego nie da sie całkowicie kierowac w całości z tylnego siedzenia czyli służb o czym przekonalismy się w czasach Solidarności i dlatego trzeba byłą ją zniszczyć i wybrać koncesjowaną.Jednym słowem trzeba wznieść rewolucję- powiem przekornie -Ziemia dla chłopa z agencji rolnych i kartka wyborcza dla każdego.
Józef Darski

Józef Darski

03.02.2013 21:19

Dodane przez geozak w odpowiedzi na Precyzja

na co najmniej 50 stron, nie na wpis 2500 znaków.
Coryllus

Coryllus

03.02.2013 11:29

http://rafalziemkiewicz…
Jolanta Pawelec

Jolanta Pawelec

03.02.2013 11:43

nie muszą mieć swojego zdrowego rozsądku ani wiedzieć wszystkiego Przeciwnie dziennikarz musi znać się na ceramice chińskiej, energii atomowej, racjach politycznych, przeszłości, przyszłości i teraźniejszej pracy w ogródkach działkowych, a także notowaniach swoich szefów u nadszefów Z tak kolosalną wiedzą trzeba się zamieszczać gdzie popadnie i pisać dyktanda: to jest dobre, ten się wznosi ponad przeciętną, tamtemu pękła guma u gaci... Morale dziennikarza jest nieistotne - istotne jest co powinno być uznane i u kogo jest wzorowe. A jeżeli te dyktanda usypiają maluczkich - to rzeczywiście kariera otwiera się przed tymi co piszą nekrologi i klepsydry. Pilnować roboty i dbać o relacje " koleżeńskie". Maluczkim tych talentów zabrakło. Ryby głosu nie mają.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

03.02.2013 11:46

Wiele razy pisałem: RAZ nie jest za PiSem i RAZ jest przeciwko PO. Połowę wspólnego mamy ;-)
Andrzej W.

Andrzej Wolak

03.02.2013 14:30

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na RAZ nie NASZ

Wiele razy pisałeś i zawsze głupio.
Coryllus

Coryllus

03.02.2013 16:24

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na A niby Leszczyna jest za PISem

Czyli co? Ziemkiewicz wstąpił do PZPR, żeby ją rozwalić od środka?
Domyślny avatar

Jerzy J Zakrzewski

03.02.2013 13:47

Tak -to jest zabawne ale o wszystkim decyduję pieniądz i każdy z tych liderów (opinii siedzi w czyjeś kieszeni.Ci bardziej patriotyczni którzy wychodzą z założenia ,że ich teksty pozwolą pomóc dojścia do władzy obozowi patriotycznemu który reprezentuję PiS.Piszac myślą naiwnie ,że uda im się zamienić rządy oligarchi postkomunistycznej na rzady obozu patriotycznego który być może zamieniłby sie w rzady oligarchi patriotycznej.Dodam ,że w II RP były rządy oligarchi patriotycznej w miarę udane ale to inne czasy i Polska.Liderzy opinii czyli dziennikarze slużący oligarchii postkomunistycznej są mniej naiwni zdajac sobie sprawe że to jest nierealne ale niemniej muszą wykonywać też pracę wymagają to od nich ich prowadzący aby liderzy opinii patriotycznej nie urośli za bardzo w piórka.Rynek dla obozu patriotycznego trochę się powiększył gdyż spowodowała to katastrofa w Smoleńsku i działke trzeba podzielić.
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

03.02.2013 14:02

i nie sprawdzają. Przynajmniej do chwili, gdy okazuje się, np.  że wywiad, a nie artykuł. Czy ma to znaczenie, czy nie, mogą sami ocenić, pod warunkiem, że wiedzą jak naprawdę  jest. Wysoki diapazon tego artykułu zobowiązuje tym bardziej.
Coryllus

Coryllus

03.02.2013 14:07

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Czytelnicy z reguły ufają autorowi

Czyli co? Mój nieprofesjonalizm znowu jest ważniejszy niż kłamstwa Ziemkiewicza?
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

03.02.2013 17:01

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na janko walski

Należało się im. Terlikowskiemu też bym nie odpuszczał. Po wyrzuceniu Gmyza bojkot powinien być całkowity, aż do zmiany właściciela. Powyrzuceniu Gmyza, a nie Lisickiego. Zwłaszcza tych, którzy o chleb nie muszą się martwić. Dobrze, że wywalił Pan to na widok publiczny. Ta nieścisłość niepotrzebnie tylko osłabiła siłę.
Józef Darski

Józef Darski

03.02.2013 19:15

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Skądźe.

a Coryllus nie może tego pojąć. Tym się różni warsztat historyka od dziennikarstwa i bajkopisarstwa.
Nota Bene
Gdyby Coryllus bardziej się przykładał, zauważyłby, że wywiadu Uważam rze Piżskiego dzielił sam Zybertowicz. A więc upadek moralny nigdy nie ma dna, jeśli chodzi o pasienie EGO.
Zauważyłby również, że W sieci publikuje artykuł Kowalik. Chyba nie muszę wskazywać prowieniencji tej pani. Nie chodzi tylko o to co pisała, ale o jej zdolności operacyjne, realizowane np. w REM, o których wiem. 
Mamy więc grę wielostopniową. Bezpieka ruszyła do gremialnego ataku - jej bronią jest wyłącznie - jak prawe zawsze - EGO. najskuteczniejszy istrument w dobie przełomu by niepkorni ją popierali. Tyle razy to widzialem i zawsze powtarza sę ten sam schemat.
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

03.02.2013 19:26

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Poniżej pisałem to samo

na proste chwyty także ci, którzy pod koniec lat osiemdziesiątych na kilometr potrafili zwietrzyć SBeckie zagrania.
Coryllus

Coryllus

03.02.2013 20:38

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Poniżej pisałem to samo

Ale ja nie biorę URZe do ręki. Nie brałem za Lisickiego, trudno żebym brał teraz. W Sieci też nie ruszam. To są wielostopniowe nudy.
Józef Darski

Józef Darski

03.02.2013 21:17

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na Józef Darski

Kania mi przeczytała przez telefon z internetu. Inaczej bym nie zauważył. A Czabański przysłał link do tej okładki Pressu ze śmiertelnie odważnym Lisickim, którego obce moce związały sznurem, ale on bohatersko walczy na pluszowym krzyżu o wolość słowa: nie będę milczał - zapewnia. Fakt za kasę Lisieckiego trudno milczeć (Benbenekjak usłyszał wymagania finansowe to wymiękł).
W Sieci nie czytam, ale Wpolityce zamieszcza spis treści i autorów, wystarczy by wiedzieć co w środku i nie czytać.

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 820
Liczba wyświetleń: 3,930,863
Liczba komentarzy: 10,268

Ostatnie wpisy blogera

  • Syn pana prefekta dał głos
  • Szlachta i "szlachta"
  • Nasi bohaterowie

Moje ostatnie komentarze

  • wejdziesz na moją stronę. Nie mogę pozwolić na to, żeby mnie gównem obrzucali...przepraszam.
  • Moje komentarze nie były żadnymi prowokacjami, ale odpowiedziami na prowokacje. Niech się pan już tak mocno mną nie martwi, jak będzie pan chciał sobie coś poczytać, zapraszam na stronę www.coryllus.…
  • Tutaj niczego nie uprawiam, bo nie mam żadnej możliwości. Tymi blogami rządzi administracja, autorzy są tylko dodatkiem. A o takich jak ty to w ogóle szkoda mówić.

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Bezczelność Ziemkiewicza zwala z nóg
  • Czy Łysiak też kochał Monikę Jaruzelską?
  • Nasi bohaterowie

Ostatnio komentowane

  • , Dzień dobry Przeczytałam całość, niby się zgadzam z opinią o niedocenianiu niektórych Twórców, ale jakieś takie poczucie krzywdy we mnie rośnie. I dlatego piszę, by sprostować to, że niby Rapacki w…
  • , Nie zgodzę się z Pana oceną tej książki. Ale mam do tego prawo. Pan również ma prawo do własnej opinii na jej temat. Uderza mnie jednak to że nie prowadzi Pan rzetelnej krytyki ani polemiki z faktami…
  • , Rzeczywiście - tobie odpisywać nie warto. Więc tylko dla ewentualnych innych - Coryllus sam się stąd wynósł, jak obrażony smarkacz. Napisał o tym wyraźnie na blogu, z którego próbował zrobić…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności