Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Szpagatowa sprawiedliwość i jednokierunkowa moralność

Patologiczny antykomuch, 19.10.2012
Na szczęście żyję zbyt długo by nie pamiętać, że jeszcze nie tak dawno pewne, podstawowe terminy były przez Polaków tak samo rozumiane i interpretowane. No tak dla naprzykładu: złodziej to był złodziej, bandyta to był bandyta, pedał to był pedał, k...wa to była k...wa, czerwona świnia to była czerwona świnia, ubol to był ubol a morderca to był morderca.

Były to i takie czasy, że powszechnie wiadomo było jak należy z takimi parchami postępować, jak ich traktować i co z nimi robić.

Przez ostatnich ponad dwadzieścia już lat "wolnej Polski", dzięki precyzyjnemu programowi prania polskich mózgów, ich wynarodawiania i odczłowieczania ujawnił się najgłębiej ukryty geniusz marksistowskiego dialektyzmu wymieszany z engelsowym ( i nie tylko) relatywizmem. A wszystko to w zawiesistym sosie poprawności politycznej.

Wyszło na to, że ci, którzy mordercę nazywają mordercą to zapiekłe w nienawiści mohery a ci, którzy zboczonego pedała uznają za kochającego inaczej to eleganccy Europejczycy...  Ci, którzy nie godzą się na codzienne jawne i bezczelne kłamstwa to prawicowe oszołomy a ci, którzy sprowadzają do Warszawy na Polskie Święto Narodowe 11. Listopada, niemieckie, lewackie bojówki uzbrojone w maczety, kastety, bejsbole to cierpiąca pod prawicowym butem polska, światła lewica laicka ciemiężona i ukrutnie prześladowana...

I można by tak jeszcze długo. Bardzo długo.

W każdym w miarę normalnym kraju istnieje taki wynalazek jak wymiar sprawiedliwości. I jest on po to by złodziei, morderców, szyderców, zboczeńców, bandytów od społeczeństwa izolować. Jak trzeba. Ale jest on i od tego by społeczeństwu pokazywać, że morderca jest mordercą, bandyta bandytą, dewiant dewiantem, alfons alfonsem itd. I, że społeczeństwo ma narzędzia by się przed takimi idywiduami skutecznie bronić. A system ten jest zakorzeniony w aksjologiczne normy charakteryzujące dane społeczeństwa czy,  jak w naszym przypadku,  naród.

Jest. Ale nie u nas.

U nas wymiar sprawiedliwości jest parodią samego siebie, jest nadal, jak w każdym systemie totalitarnym po to by realizować zamówienia aktualnie rządzących. Jest, często, nie od naznacznia, napiętnowywania i skazywania przestępców ale... Ale wręcz odwrotnie.

I właśnie dlatego takie ścierwo jak np. Paweł Kołodziejski może robić to co zrobił zupełnie bezkarnie a ktoś kto twierdzi, że należy obić mu mordę może zostać skazany. Więcej. Natychmiast odzywa się chór obrońców tej szumowiny a tego, kto chciałby strzelić go w pysk, nazywa nawołującym do przemocy. A to jest oczywiście karalne. No, szybko karalne...

Idźmy dalej tą drogą, wielu, bardzo wielu chce byśmy nią ochoczo podążali. Bo na jej końcu jest przepaść a my, każdego dnia robimy poważny krok naprzód...

A potem się dziwimy, że od tylu już lat bierzemy w dupę.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 3685
Domyślny avatar

Zdenek Wrhawy

19.10.2012 10:13

Witam!
Przelała mi sie wczoraj szklanka,w której zbierała gorycz i wściekłość.
Pominę te krople,które dopełniły tę szklankę...
Masz rację pisząc wczoraj,masz rację,że troche zmieniłeś.
Jakby nie było,to jest publiczny portal i obowiązuja nas pewne normy.
Ludzi...normy obowiązują...bydło dlatego jest bydłem,ze jego nie obowiązują żadne normy!
semper idem---Patryk
patologiczny antykomuch

Patologiczny antykomuch

19.10.2012 14:32

Dodane przez Zdenek Wrhawy w odpowiedzi na Odpowiedziałem Ci na swoim blogu...

Oczywiście rozumiem takie stanowisko i generalnie nawet się z nim zgadzam ale... Ale stety czy niestety żyjemy w określonej rzeczywistości, w określonym miejscu i w określonym czasie. W skrócie, od lat jesteśmy tak a nie inaczej traktowani przez otaczających nas bydlaków, często i większych i zdecydowanie groźniejszych niż ten, konkretny imbecyl.
To wszechogarniające nas, wyzute z wszelkich norm ścierwa atakują nas bez znieczulenia, opluwają, deptają. I ja wciąż słyszę, że my tak nie powinniśmy bo jesteśmy od nich, i w tym aspekcie, "lepsi", "mądrzejsi" etc. Tymczasem w ich oczach, oczach tych szumowin my wcale nie jesteśmy lepsi ani mądrzejsi. Wrecz odwrotnie. Jesteśmy, w ich oczach i głupi, i słabi. Usiłujemy bowiem w relacjach z nimi stosować nasze normy. Uważam, że to jest błąd. Jeden z wielu, który od lat popełniamy.
Kiedy musisz, chcesz czy nie chcesz stykać się codziennie z szumowinami, bo nie możesz i nie powinieneś uciekać, nie możesz mówić i postępować tak jak cię nauczono i wychowano. Musisz zejść na ich poziom i użyć komunikatu dla nich zrozumiałego. Bo tylko komunikat im ( a nie tobie) znany i przez nich ( a nie przez ciebie) rozumiany, może do nich dotrzeć i, potencjalnie, wywołać zamierzony skutek.
Jeśli bandyta wchodzi do twojego domu to oczywiście możesz panu bandycie zaproponować grzecznie, żeby był uprzejmy  i z niego wyszedł. Możesz. Tylko, że ty wówczas zachowasz się przyzwoicie i kulturalnie a on, zamim skończysz zbije cię a później zgwałci twoją żonę. I ty bedziesz przyzwoity trupem np. dla sąsiadów ale dla niego będziesz i trupem, i idiotą, i tchórzem bo... Bo  przekazałeś mu zdecydowanie niewłaściwy komunikat.
Moja śp. Babcia, kobieta, której bolszeiwicy zamordowali dwóch kilkunastoletnich synów bo zgrażali władzy ludowej, wytłumaczyła by Ci zapewne dużo lepiej, niż ja, z kim mamy do czynienia. To nie są idioci. To są bardzo ineligentne bestie. To nie są partnerzy, to są śmiertelni wrogowie.
Pozdrawiam
Domyślny avatar

Zdenek Wrhawy

19.10.2012 16:53

Dodane przez patologiczny a… w odpowiedzi na I tak i nie

Jeżeli o mnie chodzi,to jak by jakis drań wszedł mi do domu,to mam się czym bronić :-)
Tutaj to proste...idziesz...kupujesz...i masz.
Co do całego Twojego wywodu,to pełna zgoda.
Tylko mnie to nie pasuje do obrazka...tych puzzli.
Przecież w ten sposób,reagując brutalnościa na brutalność,chamstwem na chamstwo,biciem w mordę etc.zaprzeczamy człowieczeństwu!!
Mamy się cofnąć do epoki kamienia łupanego?
Jak tu juz pisałem,nie ma "w tym kraju" społeczeństwa,ani Narodu...jest zbieranina tubylców i społeCZERŃstwo.
Twój pomysł...moze doprowadzić do wojny domowej,do rzezi,do samosądów i do kataklizmu...moze komuś na tym zależy?
Na dymiace rumowisko wejdzie nowy właściciel...bez jednego wystrzału i bez wydania 1 € .
Nie wiem...
Jęzory Pasiukowski

Jęzory Pasiukowski

19.10.2012 21:30

Dodane przez patologiczny a… w odpowiedzi na I tak i nie

do bolszewików się strzela.
Emigrant Szkot

Emigrant Szkot

20.10.2012 00:28

Dodane przez Jęzory Pasiukowski w odpowiedzi na To chyba Mackiewicz mówił, że z bolszewikami się nie rozmawia

Rozmawia sie z malpoludem i bandyta?
Doman

Kamil Domański

19.10.2012 10:35

Podpisuję się pod jego komentarzem. Pozdrawiam
Domyślny avatar

Daf

19.10.2012 14:38

Dodane przez Doman w odpowiedzi na Podzielam opinię Zdenka

A komu na Panskim " podzielaniu " zalezy ??? FÜR DIE KATZE !
Jęzory Pasiukowski

Jęzory Pasiukowski

19.10.2012 21:26

Dodane przez Doman w odpowiedzi na Podzielam opinię Zdenka

Pan politolog Doman niestety nie jest zdolny do samodzielnej refleksji n/t naszej rzeczywistości, przyczyn i skutków działań, które piętnuje Patologiczny Atykomuch. Nie trzeba kończyć studiów aby zostać idiotą, ale można. Studia w niczym tu nie przeszkadzają.
Domyślny avatar

Daf

19.10.2012 11:25

Gdyby Polska byla krajem praworzadnym, to takim bydlakiem by sie natychmiast zajela prokuratura. Narod ( a moze zbiorowosc ? ) jest bardziej zdemoralizowany, niz sie moze wydawac. Pana publikacja wczoraj miala 1630 odslon, tylko kilka osob bylo po Pana stronie, reszta to " ciekawscy " - " Ja sie nie wtracam ", " Co mnie to obchodzi " itp. Gdyby Polska byla krajem praworzadnym, to tacy " apelujacy " by nie mieli odwagi " apelowac " - w tej wyjatkowo dramatycznej i szczegolnej sytuacji. Lad moralny i spoleczny w innych krajach to wynik sprawnie dzialajacego wymiaru sprawiedliwosci. Pozdrawiam
patologiczny antykomuch

Patologiczny antykomuch

19.10.2012 14:09

Dodane przez Daf w odpowiedzi na Zdjecia

Tyle, że Polska jest taka jaka jest. Smutne.
Pozdrawiam:-)
Domyślny avatar

Studentka

19.10.2012 11:41

Nie wiem, czytam Twojego bloga, drugi dzień piszesz o tym osobniku, ale nie raczysz napisać o co chodzi. nie wiem jakie stanowisko przyjąć, bo nie wiem co jest grane. Napisz o co chodzi?!!!!
patologiczny antykomuch

Patologiczny antykomuch

19.10.2012 15:11

Dodane przez Studentka w odpowiedzi na Co zrobił Paweł Kołodziejski?

Jest o tym bardzo wiele w sieci np. tutaj:http://wiadomosci.dzienn…
Pozdrawiam
Emigrant Szkot

Emigrant Szkot

19.10.2012 15:16

Niech mowa wasza bedzie tak, tak, nie, nie. Kawa na lawe... A gdzie zniknelo zdjecie bydlaka?
Domyślny avatar

nusatez

19.10.2012 20:32

@Zdenek Wrhawy Piszesz,że "reagując brutalnościa na brutalność,chamstwem na chamstwo,biciem w mordę etc.zaprzeczamy człowieczeństwu!!" Nie zgadzam się z tym stwierdzeniem.Sądzę,że najważniejszy w ocenie jest powód takich działań.Są sytuacje gdy "bicie w mordę " jest czynem bohaterskim.Poza tym wydaje mi się,że trwająca latami niesprawiedliwość,bezkarność tych,którzy okradają i niszczą Polskę,kłamstwa ,drwiny i oszczerstwa medialne,bezkarność zdrajców i zbrodniarzy komunistycznych doprowadza do demoralizacji cały naród.Zło nie może być niekarane!! A w Polsce właśnie tak się dzieje.Odnosi się wrażenie,że tamtej stronie wszystko wolno,a nam prawie nic.Myślę,że dlatego tak nam wmawiają,że tego czy tamtego nie możemy ,bo chcą z nas zrobić(a raczej już zrobili) niewolników.Zbrodniarze komunistyczni nie tylko nie ponieśli kary,ale nawet nie raczyli powiedzieć gdzie są groby wymordowanych przez nich ofiar.Gdyby kilku z nich dostało kulę w łeb,być może reszta zaczęłaby mówić.Państwo,w którym nikt nie reaguje na zło i niesprawiedliwość jest chore. Jeśli chodzi o sytuację Polski to jest bardzo prawdopodobne,że nie da się tutaj w sposób demokratyczny niczego zmienić,bo demokracja już nie funkcjonuje
Emigrant Szkot

Emigrant Szkot

19.10.2012 23:48

Dodane przez nusatez w odpowiedzi na @Zdenek Wrhawy Piszesz,że

"Kiedy pozwolimy by robactwo sie rozplenilo, pojawia sie prawa robactwa i piewcy robactwa." (Antoine Saint-Exupéry) Wiec by sie nie plenilo, obowiazkiem moralnym jest je rozdeptac czy dac w morde. I zadnych sentymentow czy pacyfizmow wobec bydlakow i bandziorow. Amen
Patologiczny antykomuch
Nazwa bloga:
"Odpowiednie dać rzeczy słowo."

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 158
Liczba wyświetleń: 789,222
Liczba komentarzy: 1,033

Ostatnie wpisy blogera

  • Największa psychuszka nowoczesnej Europy
  • Polska, para-państwo Tuska.
  • Santo Sovieto

Moje ostatnie komentarze

  • Dziękuję, Bolesławie, serdecznie. Choć, jak widzę, wciąż łączymy się jeno w "bulu"... Mam nadzieję, wciąż mam nadzieję, że obaj będziemy mieli powód do prawdziwej satysfakcji. Pozdrawiam serdecznie.…
  • Szanowny Panie. Proszę nie wymagać od blogerskiej notki statusu pracy naukowej. I proszę, tak łatwo, nie twierdzić, co ktoś rozumie a czego nie. A, poza tym, wydaje mi się, że polemika jest…
  • Zgoda. Zupełnie pominąłem USA. A tam, wydaje się, że coś dobrego zaczyna się dziać. Myślę, że Stany zwyczajnie nie mają wyjścia i muszą zareagować. Pozdrawiam

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Lech Kaczyński został zamordowany
  • Zamach Smoleński. Jest jeszcze gorzej...
  • Tajemnice biustu Anny Grodzkiej

Ostatnio komentowane

  • , Ręce opadają :(
  • Ariel Tiamson, Niezapominajmy tylko o tym, ze o tych co polegli w 1956 roku juz dzisaj nikt nie pamieta. Zrywalismy sie tyle razy i zawsze przynosilo to skutki wprost przeciwne do tych zamierzonych. Ostatni raz…
  • , Można zadać sobie pytanie czy naród jest aż tak głupi, że takich przywódców wybiera, czy wybierają ich określone tajne organizacje manipulując wyborcami ? To bardzo prawdopodobne. Dostać się tam…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności