Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Obalanie drugiej komuny albo kilka pytań do Jarosława K.

Coryllus, 07.03.2012
Ponieważ od dłuższego już czasu słyszę zapowiedzi nadchodzącej rewolucji, które zmiecie rząd Tuska, a stanie się owa rewolucja tym samym czym była pierwsza Solidarność. Mam w związku z tymi doniesieniami kilka pytań do Jarosława Kaczyńskiego. On na nie nie odpowie, ale to bez znaczenia. My sobie tu pogawędzimy o tych kwestiach.
Jarosław Kaczyński udzielił wywiadu „Tygodnikowi Solidarność” jest to bardzo dobry wywiad, uczciwie zrobiony. Panowie Kłosiński i Świątek rozumieją na czym polega ich praca i doprawdy czytając ten tekst czułem, że znowu wszystko jest normalnie. Gazeta jest gazetą, a dziennikarz dziennikarzem. Niestety odczuć podobnych nie mam czytając wywiady braci Karnowskich a już o Mazurku i Zalewskim to w ogóle nie ma co wspominać. Co rozumiem przez dobry wywiad? Otóż dobry wywiad to taki wywiad, który mimowolnie i do niechcenia obnaża pewne niedoskonałości  i słabości polityka. I ten wywiad właśnie taki jest ku mojemu, dodam od razu, rozczarowaniu. Jarosław Kaczyński ma rację jeśli chodzi o rząd Donalda Tuska i jego poczynania, tak jak rację mają ci wszyscy, którzy ten rząd krytykują i uważają jego politykę za zgubną dla kraju. Nie potrafię jednak za nic zrozumieć dlaczego Jarosław Kaczyński podaje tak dziwaczne i nieskuteczne recepty na uzdrowienie sytuacji.
Wszyscy zgadzamy się co do tego, że aby cokolwiek zmienić trzeba wygrać wybory i wybory te musi wygrać PiS znaczącą przewagą głosów. Rozsądne byłoby więc doprowadzenie do wcześniejszych wyborów, nawet pod jakimś błahym pretekstem. Ja nie wiem pod jakim, ale od człowieka takiego jak Jarosław Kaczyński oczekiwałbym jednak większego rozeznania w takich sprawach. Na wcześniejsze wybory się jednak nie zanosi. O czym więc mówi Jarosław Kaczyński? O oddolnych inicjatywach i ich roli w kształtowaniu społeczeństwa. Otóż istniejące dziś oddolne inicjatywy skupione, wszystkie jak jedna, wokół Tragedii Smoleńskiej, nie mogą zmienić niczego. Przez prosty fakt, że nie ma tam doktryny politycznej, pomysłu na państwo i programu. To są doraźne lub cykliczne demonstracje służące rozładowaniu emocji. Ja nie wiem doprawdy jak Jarosław Kaczyński może nam mówić, że protest przeciwko ACTA był oddolną inicjatywą. Nagle wszyscy zaczęli nosi maski Guya Fawks'a, wszyscy jak jeden. Takie rzeczy nie świadczą o tym, że inicjatywa jest oddolna ale o tym, że gdzieś jest jakieś centrum, które wydaje polecenia. Jeśli więc Jarosław Kaczyński liczy na takie inicjatywy to ja mogę jedynie rozłożyć ręce i wykrzywić usta w podkówkę. Nic więcej.
Od kilkunastu lat w Polsce trwa dyskusja o tym, że tak zwane obalenie komuny było oszustwem. Cyklicznie powraca sprawa Wałęsy czyli Bolka, prominentna działaczka Solidarności Walczącej mówi na spotkaniu z sympatykami prawicy, że strajki lat 80-tych to prowokacja wojskówki. I co? I nic. My dziś przygotowujemy się do drugiego obalenia komuny za pomocą oddolnych protestów. Na co, drodzy pokojowi rewolucjoniści, liczycie? Że tym razem to już będzie naprawdę? Tak wam się zdaje? Bo teraz nikt nas nie oszuka, tacy jesteśmy silni? Obalimy drugą komunę bez papieża Polaka, bez Księdza Popiełuszki i bez tych wszystkich emocji, które Polakom w tamtym czasie towarzyszyły, a o których tak pięknie piszą starsi wiekiem blogerzy. Na czym mamy się oprzeć? Na zaniechaniach w śledztwie smoleńskim?
Jarosław Kaczyński pisze o tym, że potrzebny jest szeroki front sprzeciwu. I ta myśl najbardziej wszystkich podnieca, bo ludzie widzą już siebie jak idą w pierwszym szeregu na tej wielkiej demonstracji, a później od samego tego spacery zmienia się wszystko z rządem Tuska włącznie. Ci zaś, którzy szli pierwsi, najdzielniejsi z dzielnych zostają dyrektorami departamentów w ministerstwach, z których wyrzuca się niepotrzebnych urzędników. Tak to ma wyglądać?
To jest kpina. Jarosław Kaczyński mówi o tym, że PiS nie włączy się w ten szeroki ruch, żeby nie płoszyć ludzi z PiS nie związanych, a sympatyzujących z prawicą. Ludzi, którzy mogliby pomóc a teraz nie chcą, bo się brzydzą. I to jest chyba najgorsza rzecz jaką powiedział Jarosław Kaczyński kiedykolwiek. Ja bowiem nie miałem żadnego interesu w tym, żeby popierać PiS i Jarosława Kaczyńskiego, a zacząłem to robić przekonany o słuszności linii programowej tej partii. Podejrzewam, że podobnie zrobiło wielu ludzi. I nie było mi wstyd, że popieram Kaczyńskiego, dziś także nie odczuwam z tego powodu żadnego dyskomfortu, ale nie mogę spokojnie słuchać, jak jedyny polityk, który ma ponoć pomysł na Polskę publicznie oświadcza, że przestraszył się mediów. To jest nie do pomyślenia. Ta decyzja nikogo do PiS nie przyciągnie. Przeciwnie odstraszy jeszcze więcej ludzi. No, bo co to jest? Idę na randkę, ale się trochę wstydzę i wysyłam w zastępstwie kolegę? Media i tak nie będą sprzyjać temu ruchowi i rozprawią się z nim już na samym początku. Żeby tak się nie stało Kaczyński musiałby wciągnąć w tę inicjatywę ludzi, którzy się mediom dobrze kojarzą i mają tam po prostu kontakty. Nie ma innego wyjścia. Nie można montować szerokiego ruchu poparcia prawicy i udawać, że to nie jest inicjatywa PiS. To się nie uda, bo jeśli taki ruch, zyska poparcie, PiS nie odzyska tego ruchu, zostanie on przejęty. Jeśli zaś nie zyska poparcia, a spali na panewce, o czym jestem przekonany, to budżet nań przeznaczony zostanie podzielony przez głównych zainteresowanych i wszyscy rozejdą się do domu pozostawiają ludzi w zastygłych w dziwnych pozach na ulicy.
PiS nie może się chować w kącie. A Jarosław Kaczyński nie może opowiadać takich rzeczy, bo to go prowadzi wprost do klęski. Żadne oddolne ruchy nie uratują Polski. PiS musi zająć się napisaniem, a następnie rozpropagowaniem kilku programów edukacyjnych dla swoich sympatyków, które w krótkim czasie podniosą świadomość ludzi w kilkunastu miejscach w Polsce – od razu, programy te muszą być pozbawione mitologii, tak politycznej jak i gospodarczej. Muszą być proste, czytelne i coś ludziom obiecywać, jakąś korzyść. Ich propagowaniem i wdrażaniem powinni zająć się ludzie z lokalnych struktur PiS, z Klubów GP i wszystkich organizacji, które czuję się odpowiedzialne za kraj. Programy te nie mogą mieć charakteru dotychczasowych pogadanek patriotycznych, bo to się zamienia powoli w jakąś terapię grupową, która nie ma żadnych skutków. Uprzedzam pytania i szyderstwa, które jak zwykle pojawią się pod tekstem – kto ma to zrobić? Może profesor Zybertowicz z profesorem Nowakiem? Ja nie wiem kto. Jak mi dadzą budżet to ja mogę to zrobić. Jeśli nie ma chętnych. Za darmo jednak nie pracuję. Uważam, że to jest pierwszy krok. Potem trzeba pomyśleć o krokach dalszych.
I jeszcze jedną zastanawiającą rzecz powiedział Jarosław Kaczyński. Ja ją zacytuję w całości:
Zbliża się druga rocznica katastrofy smoleńskiej. Czy wierzy Pan, że bez demokratyzacji w Rosji można wyjaśnić przyczyny tej katastrofy?
 
Liczę na zmiany w Polsce. Śledztwa muszą być inaczej prowadzone. To, że nie dokonano dziesiątek ekshumacji, jest już kwestią wyłącznie polską, a nie rosyjską. Dlaczego sekcji nie przeprowadzono i zamykano trumny jeszcze na terenie Rosji? To powinno być przedmiotem śledztw i to intensywnych.
Chodzi mi o te ekshumacje. Pisałem o tym i inni też pisali. Że trzeba przeprowadzić ekshumacje. Zostaliśmy wyśmiani. Pamiętacie to? Dziś Jarosław Kaczyński mówi o tym, że brak ekshumacji był zaniedbaniem. Tylko dlaczego on to mówi dziś, a nie mówił tego wtedy? Przecież ci wszyscy ludzie potrzebowali jakiegoś przywódcy, wsparcia, w tym dziele. Zakładam bowiem, że wielu z nich było zainteresowanych tymi ekshumacjami. Dlaczego wtedy Jarosław Kaczyński nie mówił o ekshumacjach i konieczności ich przeprowadzenia? No, dobrze, może nie mógł. W takim razie dlaczego nie wydelegował do tego kogoś z prominentnych członków PiS? Bo bał się mediów? Nawet nie próbujcie nam tego sugerować.
Wszystkich zainteresowanych moimi książkami zapraszam jak zwykle na stronę www.coryllus.pl. Oraz do księgarni Tarabuk na Browarnej w Warszawie, a także do Sklepu FOTO+MAG przy stacji metra Stokłosy.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 11740
Domyślny avatar

HENRY

07.03.2012 10:01

Wie pan, że Ziemkiewicz też tak pisał ;-)
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 12:50

Dodane przez HENRY w odpowiedzi na Słabość PiSu

Doprawdy? I odnosił to do konkretów czy jak zwykle pieprzył o Piłsudskim i Dmowskim oraz swoim dziadku kułaku?
Domyślny avatar

ewa

08.03.2012 01:08

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na Henry

i muszę przyznać, że nie widziałam wiekszego dupka.A jaka wysoka samoocena.Cucurylus
Coryllus

Coryllus

08.03.2012 08:11

Dodane przez ewa w odpowiedzi na Przesledzilam całą dyskusję

A kiedy mnie Pani widziała miła Pani, bo nie mogę skojarzyć?
Domyślny avatar

ewa

08.03.2012 13:28

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na ewa

Jakoś to przeżyję.Cóż ,ja biedna mrówka przy tym fenomenie.
Domyślny avatar

rob

07.03.2012 10:07

Wolność i Niezawisłość,6 komenda, cel-obalenie postkomunizmu,dekomunizacja -przywrócenie konstytucji kwietniowej,1935 rok
Domyślny avatar

Elly

07.03.2012 10:45

do cholery i prowadzić swoją krecią robotę na niezależnej. Spadaj na NE. Jesteś gorszy od Lisa i K-Z razem wziętych w manipulacji. Liczysz na to, że ci, którzy trafią przypadkiem na Twój blog (bo takich, co te wypociny czytają z premedytacją już raczej nie ma), nie trafią na wywiad z J.Kaczyńskim? I nie zobaczą jakie słowa wkładasz w usta prezesa? Chyba liczysz na czytelników na podobnym do Twojego poziomie. Cytat z wywiadu: "- Kaczyński: Liczymy na społeczną ofensywę i CHCEMY JĄ WSPIERAĆ. Nie możemy tego organizować sami. Proszę pamiętać, że PiS jest przedmiotem stałej, bardzo ostrej kampanii negatywnej i spora część społeczeństwa dystansuje się wobec naszej partii." I Ty: "Jarosław Kaczyński mówi o tym, że PiS nie włączy się w ten szeroki ruch" Zainteresowanych odsyłam do wywiadu: http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/kaczynski:_tusk_chce_zlamac_polakow_19602
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 12:49

Dodane przez Elly w odpowiedzi na Przestań kłamać

I co? Jak ją będą wspierać to w jaki sposób? Taki, żeby media ich nie zauważyły i nie napisały, że ten ruch to przykrywka PiS. Jesteś tak głupi, że nie mam dla ciebie słów. Nie przychodź tu więcej z tymi swoimi "mundrościami" i nie zaśmiecaj mi bloga. Możesz to dla mnie zrobić?
Domyślny avatar

Elly

07.03.2012 13:59

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na Ellly

chyba, że i Ty coś dla mnie zrobisz; zabierzesz się stąd i przestaniesz zaśmiecać niezalezną. Jestem pewna (Twoja wątpliwa inteligencja nie pozwoliła Ci jeszcze zauważyć mojej płci), że pracujesz dla drugiej strony. Dla kogo Ty właściwie piszesz? Kto tego potrzebuje? Komentarze pod Twoimi wypocinami świadczą dobitnie, ze czas się stąd zwijać. Na 8 komentujących wyprosiłeś dziś 3. Prawda w oczy kole.
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 14:20

Dodane przez Elly w odpowiedzi na Nie mogę, oczywiście,

Niezależna nie jest twoją własnością dzidziusiu i nie będziesz mi się tu rządził. Precz.
Domyślny avatar

henryk

07.03.2012 10:59

Prawda jest też fakt,że działacze lokalni PIS-u są uwikłani w lokalne biznesiki,stanowiska urzędnicze czy w spółkach miejskich i normalnie się boją.Nie potrafią głośno domagać się prawdy, walczyć o ludzi i ich sprawy.W najlepszym razie wstrzymują się od głosowania.Nie widać ich działań jedynie podpinają się pod innych.Najlepiej zaprosić Prezesa lub kogoś odważnego ze swoich partyjnych kolegów np. Pana Macierewicza.Sami od siebie nic.My wyborcy to najlepiej widzimy.Tak się nie zdobędzie głosów.Nie można liczyć tylko na nas sympatyków.I tak robimy więcej niż oni.
Domyślny avatar

stokolesny

07.03.2012 11:16

znowu pomawiasz i obrażasz, co nie ieści się w żadnych zasadach debaty publicznej zaprzestań stokolesny
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 12:47

Dodane przez stokolesny w odpowiedzi na @coś tam

Zabieraj się stąd czym prędzej.
Domyślny avatar

stokolesny

07.03.2012 13:41

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na skoleśny

możesz mi nakukać, a obrazić mnie nie możesz. zaprzestań więc obrażania i pomawiania innych stokolesny
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 14:19

Dodane przez stokolesny w odpowiedzi na @coś tam

Obrażać? Ciebie? A po co?
Domyślny avatar

Gość

07.03.2012 11:47

A niby skąd J. Kaczyński miał wziąć siłę po osobistej tragedii i być przywódcą w tamtym czasie?
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 12:46

Dodane przez Gość w odpowiedzi na A niby skąd J. Kaczyński miał

Kogoś wydelegować. Ta partia ma chyba jakichś członków?
Domyślny avatar

ewa

08.03.2012 00:46

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na mógł

przenajmądrzejszy Curylus nie stanął na czele rewolucyji? Toż to pewne , że lud rozpoznalby w te pędy świetlaną postac wodza ktory powiedzie do zwycięstwa!Ale nic straconego ! Curylus ma bloga, jeżdzi z "dziełami",i już ciagną za nim wielkie rzesze.Wodzu prowadż!
Domyślny avatar

Chris

07.03.2012 12:30

przestraszył się mediów." ? GDZIE, KIEDY I W JAKIEJ SPRAWIE???!!!
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 13:15

Dodane przez Chris w odpowiedzi na Gdzie i kiedy J. Kaczyński "publicznie oświadcz[ył], że

Idż stąd dobrze?
Domyślny avatar

Chris

07.03.2012 13:24

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na Chris

? Jedynie słuszne racje to Twoje bełkoty. Na poważne pytania merytoryczne, nie złośliwe i kulturalne - jak moje - odpowiadasz chamstwem, a właściwie nie odpowiadasz. Ani razu nie widziałem odpowiedzi merytorycznej tylko obelgi opluwania, a teraz wyrzucenie co świadczy o BEZRADNOŚCI MERYTORYCZNEJ!!! OK chętnie z tego CHAMOWA pójdę bo przywilejem dla ciebie było, że tu zaglądałem! Następną książkę zatytułuj "Jedynie słuszne prawdy Coryllusa", z dopiskiem brak akceptacji zagrożony banicją lub 5 latami zsyłki na Sybir.
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 14:19

Dodane przez Chris w odpowiedzi na Ta wypowiedź jet SKANDALICZNA !!!! I ty się masz za wolnościowca

Tak właśnie jest - na moim blogu najważniejsze jest to co ja mówię. Jak sobie założycie blogi i będziecie je regularnie prowadzić zdobędziecie takie samo prawo. Póki co - żegnam. Z ulgą.
Domyślny avatar

Gość

07.03.2012 12:44

pytam po raz setny: - gdzie jest PISowska prasa? - gdzie jest PIS owska TV? - gdzie jest PISowska młodzież? - gdzie jest PISowska masowa demonstracja ogólnopolska? - gdzie jest PISowski p r o g r a m uzdrowienia kraju? - gdzie jest PISowska wola zwycięstwa? gdzie?
Domyślny avatar

HiPolit

07.03.2012 23:40

Dodane przez Gość w odpowiedzi na bezstronność

Dokładnie ! Czy PiS wogóle istnieje ? To najlepiej było widać (nie widać) po 10 IV 2010 !
Domyślny avatar

Marta

07.03.2012 13:12

No znowu sie odezwał człowiek o ogromnych dokonaniach, osiagnieciach niespotykanych.On to stworzył partię znacznie wiekszą niz jakis tam PiS wbrew wszelkim atakam wobec niego i jego rodziny całej potężnej machiny większości środków masowego przekazu, oligarchii finansowej i służb specjalnych dawnych i obecnych, znacznie większy i skuteczniejszy ruch społeczny niz jakiś tam Sakiewicz, w postaci śmiesznych Klubów Gazety Polskiej,znacznie lepszy portal, znacznie poczytniejszą gazetę niż GP,napisał znacznie lepsze ksiązki niż Ziemkiewicz, Wildestein,etc. A jaki odporny na krytykę. No człowiek gigant. Wszysytko nie lepiej, zrobił by lepiej. Wogóle jest wielki.A jaki odważny. Stale krytykuje tych, którzy nie podobaja sie władzy. No trochę z innych pozycji. Ale zawsze tych samych. Premiera,rzadu, prezydenta nie . To taki przypadek. Ile już zrobił . Napisał kilka ksiązek, które juz kupiło no może tak 1000 do 2000 ludzi.
Domyślny avatar

Niewolnik

07.03.2012 13:37

Dodane przez Marta w odpowiedzi na Gigant intelektu,gejzer incjatywy, lider ogromnej partii etc

"Chrisowi" ! To świadczy o słabości merytorycznej i megalomanii w jednym. On wyrzuca człowieka, który zadał mu proste zasadne pytania Zadał sobie trud i poświęcił czas przeczytania wypocin i co? ostał wyrzucony! Bezprecedensowe na Niezależnej. a też pójdę za Chrisem bo nie ten poziom i kultury i meritum i sposobu polemiki.
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 14:18

Dodane przez Niewolnik w odpowiedzi na A zwróć uwagę jak chamsko odpisał na meytoryczne pytania

Idź już do cholery i nie gadaj tyle.
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 13:43

Dodane przez Marta w odpowiedzi na Gigant intelektu,gejzer incjatywy, lider ogromnej partii etc

Rozumiem, że nie mogę się odzywać, bo na tym właśnie według Pani polega wolność słowa? Niech pani znajdzie sobie, biedna kobieto tekst pod tytułem "Czy Tusk jest satanistą" i nie łże tak okropnie.
Domyślny avatar

Niewolnik

07.03.2012 13:49

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na Marta

Właśnie gdy jest wolność, to łatwo nam poznać ludzi po tym jak z niej korzystają!!! A ja w ślad za wyrzuconym przez pana Chrisem solidarnie z nim opuszczam ten blog. Bez poważania, Niewolnik
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 14:17

Dodane przez Niewolnik w odpowiedzi na Wolność nie polega na tym by zrobić kupę w miejscu publiczym!

Nareszcie. Idźcie gdzie indziej robić swoje kupy. I nie wracajcie tu.
Domyślny avatar

stokolesny

07.03.2012 14:57

Dodane przez Niewolnik w odpowiedzi na Wolność nie polega na tym by zrobić kupę w miejscu publiczym!

a z jakiej to racji i jakim prawem, ktoś mógłby kogokolwiek wyrzucić, to poprostu śmieszne, mamy pełne prawo komentować wszelkie felietony na tym portalu, a @coś tam, nie może nas tego prawa pozbawić, a zatem negujmy haniebne czyny tego osobnika, aż w końcu sam się wyniesie z tego portalu z poważaniem stokolesny
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 15:03

Dodane przez stokolesny w odpowiedzi na @Niewolnik

To i ja mam prawo pisać na niezależnej! dzięki chłopie!
Domyślny avatar

stokolesny

07.03.2012 15:37

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na stokolesny

nikt nie zabrania nikomu pisać, natomiast jeżeli ktoś nie wie co i o czym pisze, sam odbiera sobie prawo pisania i w tym miejscu jeszcze raz zacytuję- zanim ruszysz ręką nogą zanim powiesz jedno słowo rusz człowieku głową tego życzę stokolesny
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 16:14

Dodane przez stokolesny w odpowiedzi na @coś tam

Czyli ja nie mogę? O, jaka szkoda:-(
Domyślny avatar

Kamil

07.03.2012 14:51

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na Marta

i taki rynsztokowy język? I obrażanie kobiet? A, fe!
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 15:02

Dodane przez Kamil w odpowiedzi na Pisarz

Musisz Kamil wiedzieć, że są różne kobiety. Niektóre kłamią w żywe oczy i nie ma najmniejszego powodu, by się nad nimi litować, ani nawet by być dla nich uprzejmym. Takie jest życie.
Domyślny avatar

Gość

07.03.2012 14:34

Albo jestes naiwny albo takiego udajesz? Kaczynski nie jest radykalny-bo jak glosil wywrucenie stolika gansterskiego-to CALA CHOLERNA PRASA WYLA JAK OPETANA ZE JEST RADYKAlnym szowinista/popimo ze tusku za opozycji-podal wniosek o odwolanie wszystkich ministrow kacznskiego-prasa go uwaza za umiarkowanego/ Kaczynski nie moze sie wy..... bo ma agentow wokol siebie.Kto twierdzi inaczej jest debilem.Tak jak wszystkie rece na pokladzie pomagaja tuskowi/dawna wsw,wsi,ludzie z zomo-jak rutkowski detektyw,Pzpr,zsmp,byli milicjanci ,ub,sb-IV wydzial do walki z KOsciolem,sztabowcy z urzedownp.urzad podstawowych problemow marksizmu i lenninizmu-leszek Balcerowicz,wrogie fundacje i organizacje-np. Adenauera,lewiatan-wielka orkiestra swiatecznej przemocy-patrz w gogle-"Przekret2007"-profesorowie z nadania PZPR-tajni wspolpracownicy-studenci obecni ktorzy dostaja stypenja z Gazpromu, lub z niemiec/wroclaw/ Ta cala banda plus MEDJA-dadza sobie wszystko obciac aby Kaczynski nie kiwnal palcem w bucie. JESLI NAROD NIE WYJDZIE NA ULICE NIC SIE NIEDA ZROBIC-ONI SA W MNIEJSZOSCI-ALE TO MY POZWOLILISMY NA SIEBIE WYWIERAC TOTALNY WPLYW!!!
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 15:01

Dodane przez Gość w odpowiedzi na aLBO JESTES

ci co zrobili ten wywiad też są agentami? Nie bredź. Właśnie się dowiedziałem, że Lipiński to najwierniejszy z wiernych. Dowiedziałem się od kogoś bardzo bliskiego JK. A ty skąd wiesz o agentach? Kury na podwórku wygdakały?
Domyślny avatar

Chris

07.03.2012 16:50

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na czy

Miej szacunek dla naszych braci i sióstr mniejszych!
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 16:53

Dodane przez Chris w odpowiedzi na Goryllusie nie kpij z kur!

Ciekawe masz rodzeństwo. Jak się z nimi porozumiewasz? Piejesz czy gdaczesz?
Domyślny avatar

Chris

07.03.2012 17:03

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na Chris

za cholerę nikt nie może cię zrozumieć.
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 17:14

Dodane przez Chris w odpowiedzi na W mojej rodzinie nawet kury znają po 3 języki, a mimo to

Dlatego, że nikt poza tobą nie potrafi czytać.
Domyślny avatar

Chris

07.03.2012 17:22

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na Pewnie

a to nic nie daje. Prawdopodobnie te teksty trzeba czytać od końca do początku. Od jutra tak zaczynamy. Jak nie wyjdzie poddajemy się, uznajemy, że nas to przerasta.
Domyślny avatar

szara_komórka

07.03.2012 15:04

Sądzę, że: - Jarosław Kaczyński doskonale zdaje sobie sprawę,że "doprowadzenie do wcześniejszych wyborów" niczego nie zmienia, bo same nowe wybory i nawet wygrana stworzy nam jedynie powtórkę z roku 2005.( a to byłoby najgorsze co można sobie wyobrazić partia, PIS w szczególności) - "potrzebny jest szeroki front sprzeciwu" - ale nie taki jaki "mamy teraz?", ponieważ w swojej masie sprzeciwiający się sami nie wiedzą przeciwko czemu się sprzeciwiają i czego chcą. Przejrzałem program PIS na wybory 20011, moim zdaniem całkiem dobry, ale to nie format do przekazania ulicy. (Tak naprawdę wyborcy w 2011r nie mieli okazji się z nim zapoznać.) Ale dlaczego PIS schował go po wyborach do szafy, a nie "wybił z niego hasła " i dalej go nie rozpowszechnia, nie wiem. Dzisiaj nie można prowadzić kampanii tylko 3 m-ce przed wyborami. "Potrzebny jest szeroki front sprzeciwu" tyle tylko, że świadomy. - PIS wdaje się w utarczki dnia codziennego a nie działa strategicznie. Czy jakąś strategię dojścia do władzy i UTRZYMANIA JEJ posiada, nie wiem, nie siedzą w głowie J.Kaczyńskiego (najbliżsi współpracownicy powinni o niej wiedzieć, ale czy ma takich, czy może i potrafi im zaufać - jest to trudne (PJN,SP). I na koniec, nie widzę nikogo na prawicy kto mógłby "pociągnąć ten wózek" z kim system byłby się "liczył". J.Kaczyński zdając sobie z tego sprawę nie chce i nie może się wycofać, nie chce też wykonać falstartu.
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 16:13

Dodane przez szara_komórka w odpowiedzi na Nie byłbym tak surowy dla Jarosława Kaczyńskiego

Szerokiego frontu sprzeciwu nie tworzy się w taki sposób.
Domyślny avatar

Chris

07.03.2012 16:46

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na szara komórka

A jak się tworzy takifront?
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 16:52

Dodane przez Chris w odpowiedzi na A ku ku wrócłem!

Zapytaj Reytana, on jest specem w rozwijaniu.
Domyślny avatar

Reytan

07.03.2012 16:02

Corillus jednak,wbrew POWAŻNYM pozorom,nie jest prowokatorem,lecz człowiekiem ciężko chorym psychicznie na paranoję. Jest on oczywiście WROGIEM PIS-u,a Jego artykuł o satanizmie Tuska był świadomą próba Tuska banalizacji. Chciałem go wyrzucić,ale jest on takim rodzajem wariata,który ma duze ilości ciekawych pomysłow. Nie potrafi niczego niestety szczelnie uzasadnić,i poza tym od razu przechodzi do zaprzeczania tezy wyjsciowej. Gdyby znalazł kogoś ,kto potrafiłby Jego pomysły udawadniać,mógłby razem z nim,zajść bardzo daleko.Wątpliwe jednak,czy byłby zdolny do trwałej współpracy z kimkolwiek. Taki człowiek służy jednak swoimi pomysłami wspólnocie.Każdy przecież może skorzystać z tych pomysłów i je rozwinąć. Naturalnie większość tych pomysłow to ekscentryczne bzdury,naładowane jadem złośliwości chorego frustrata. Ja Mu w każdym razie życzę jak najlepiej. No i ,po przemyśleniu tego przypadku,i pewnej refleksji z dystansu,dostarcza mi regularnie godziwej rozrywki .Tzn.rozrywa mnie,i dostarcza relaxu.Za co serdecznie dziękuję.
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 16:10

Dodane przez Reytan w odpowiedzi na PRZEDNIA ZABAWA

Banalizacji powiadasz? A w Boga wierzysz?
Domyślny avatar

Reytan

07.03.2012 16:52

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na Reytan

I moc uścisków.
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 17:13

Dodane przez Reytan w odpowiedzi na Również Życzenia Wszystkiego Najlepszego.

O jakiej mocy mówisz? Bożej czy tej drugiej?
Domyślny avatar

Chris

07.03.2012 17:40

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na Reytan

głębsze, w podtekśćie "Niech moc będzie z tobą Goryllusie" ! Reytan może jak wielu z nas być członkiem szlachetnego bractwa rycerzy Jedi !!!
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 16:12

Dodane przez Reytan w odpowiedzi na PRZEDNIA ZABAWA

Namawiasz do złodziejstwa? Chcesz kraść moje pomysły? Rozwinąć je? A jak ty biedaku możesz cokolwiek rozwinąć? Ręcznik chyba.
Domyślny avatar

Chris

07.03.2012 16:45

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na Jesteś złodziejem zawodowym czy amatorem?

A gdzie? W ZAiKSie, Urzędzie Patentowym czy w Tworkach? I po ile tantiemy lub honoraria? Proszę o precyzyjną odpowiedź bo chcę pełnymi garściami korzystać z tych pomysłów i rozwijać je na przemian z ręcznikiem!
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 16:52

Dodane przez Chris w odpowiedzi na A ku ku wróciłem! A czy te wspaniałe pomysły są opatentowane?

Wiedziałem, że twój honor można o kant dupy potłuc.
Domyślny avatar

Chris

07.03.2012 16:57

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na Chris

zaokrąglone. I to nie sprawa honoru (fajnie, że znasz takie słowo) ale musze być tam gdzie się ważne sprawy dzieją.
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 17:12

Dodane przez Chris w odpowiedzi na Widziałeś kiedyś kanciastą dupę o ja nie! Wszyskie były

Czyli nie ma nadziei się się odczepisz? Będziesz tu smrodził już zawsze? Jaka szkoda.
Domyślny avatar

Chris

07.03.2012 17:37

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na Chris

1. czy smrodzeniem jest - co normalne na blogu - zadawanie pytań, komentowanie i polemika z tezami? Nie bo to jest norma 2. Skoro punkt 1 jest normą (i normalny w sensie psychiatrycznym) - czy bluzgi autora blogu wobec interlokutorów, obrażanie ich, unikanie merytorycznej debaty, epitety i cały arsenał tego typu metod jest smrodzeniem? Uważam, że SMRODZENIEM jest punkt drugi, a to jest Goryllusie twoja specialite de la maison. Każda reakcja komentatora jest traktowana jak haiebny atak na nadmuchane EGO autora tego blogu. Podsumowanie: sam stworzyłeś stajnię Augiasza, Hyde park bez wszelkich zahamowań oczywiście jednostronnych, no ale teraz widzisz, że złosliwy, chamowaty każdy potrafi być, a im bardzie inteligentny tym skuteczniej złośliwy i chyba strach cię obleciał, że tacy jak jak ja skuteczniej niż twoje inwektywy i epitety słowem jak szpilą nakłują skutecznie balon pt. twoje EGO. Jeśli wiesz co to statystyka to zrób analizę choćby z kilku dni na twoim blogu, wychodzi coś takiego, że Reytan ma trochę racji i może czas się opamiętać, zastanowić nad sobą i traktowaniem innych ludzi? Z takimi jak ja nie wygrasz w szermierce słownej, więc zajmij się meritum a nie leczeniem frustracji kosztem czytelników twojego bloga póki jeszcze kilkunastu ich masz.
Domyślny avatar

Heretyk

07.03.2012 17:34

skomentować np ten artykuł :
bankowaokupacja.blogspot.com
Ta walka na komentarze jest zupełnie niepotrzebna.
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 18:39

Dodane przez Heretyk w odpowiedzi na Czy na polskiej scenie politycznej jest KTOŚ, kto odważy się

Ależ jest potrzebna. Zobacz. Chłopcy pałają świętym oburzeniem, nie z tekstu nie pojąwszy. Obrażają się śmiertelnie, unoszą gniewem i honorem. I chcą iść. Idźcie - mówię. To oni - nie - zostają. Jest takie powiedzenie o pluciu i deszczu oraz myleniu jednego z drugim. I tu masz to wszystko na widoku, dowiedzione empirycznie. Plujesz, a oni, że to deszcz.
Domyślny avatar

Chris

07.03.2012 18:47

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na Heretyk

różnicę poglądów. Gorzej, nawet przy braku różnicy, za pytania merytoryczne komentatorzy są flekowani. Coś z twoją percepcją i oceną sytuacji wokół nie tak, nie wiem czy aby za radą Reytana nie zasięgnąć opinii lekarza - 1 tabletka 3 x dziennie i będzie spokój.
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 18:58

Dodane przez Chris w odpowiedzi na Hopokryta świetoszek winiący ofiary swego braku kultury tylko za

...a na koniec jeszcze płaczą. Jak chris.
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

07.03.2012 17:45

Jak nie było co pić to kupowało się to właśnie piwo. W czasach wiecznych niedostatków było wszędzie, nawet w moim "Społem". To była niestety jedyna zaleta tego trunku. Mimo to dużo go szło. Dlaczego? Po otwarciu zawartość butelki wydostawała się na zewnątrz bez przechylenia radośnie bryzgając na wszystkich wokół i trzeba było iść po nasŧępną. Tak gazowało. Zupełnie tak, jak (G)Coryllus na swoich gości.  Magia miejsca?
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 18:04

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na W Grodzisku produkowano Grodziskie.

To nie ten Grodzisk ciemniaku
Domyślny avatar

Chris

07.03.2012 18:12

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na janko walski

Ciemniaku, jakie piękne określenie dla kogoś kto pomylił miasta...
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

07.03.2012 18:57

Dodane przez Chris w odpowiedzi na Nie no Goryllus jest niereformowalny...

Oczywiście bardzo mnie niepokojący, ale co na to poradzę.
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

07.03.2012 18:14

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na janko walski

Wszystko pozostałe zgadza się.
Domyślny avatar

Gość

07.03.2012 19:02

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Wiem, co za różnica

Grodzisk (wszystko jedno ktory) zawsze kojarzyl mi sie z jakąs wodą sodową. Nawiasem mowiąc Leszczyna, prowokujecie ostatnio tak nieudolnie, jakbyscie w oczekiwaniu na wyzszą wierszowke wloski strajk prowadzili.
Domyślny avatar

matthias

07.03.2012 21:06

PiS przegra kolejne wybory i będzie to przegrana "na własne życzenie". Znam wielu lokalnych działaczy PiS, którzy dbają tylko o to aby nikt nie wtrącał się im do polityki. Tam gdzie mieszkam PiS wygrywała wszystkie wybory. Powoli to się zmienia. Nie dlatego, że PO jest fantastyczna ale dlatego, że wszyscy zauważają jak działają PiSowcy. Męczy mnie ta sytuacja bo mam dzieci i wiem, że będą musiały męczyć się w tym kraju jak ja (albo bardziej) o każdą głupotę. Dodatkowo frustruje mnie myśl, że wystarczyłaby dekada mądrych rządów i kraj zmieniłby się nie do poznania. Pozdrawiam i życzę wytrwałości.
Coryllus

Coryllus

07.03.2012 22:27

Dodane przez matthias w odpowiedzi na Zgadzam się co do diagnozy

Dziękuję.
Domyślny avatar

HiPolit

07.03.2012 23:55

Ja swoje zdanie na temat PiS-u wyrobiłem sobie po 10 IV 2010. Nie będę więcej głosował na PiS pod obecnym nieudolnym kierownictwem. Dlaczego nieudolnym ? To było najbardziej widoczne po 10 IV 2010 ! Zamiast narastającej fali demonstracji, które doprowadziłyby do obalenia rządu i rozpisania nowych wyborów - kompletny brak reakcji i oddanie pola.
Domyślny avatar

ewa

08.03.2012 00:57

Dodane przez HiPolit w odpowiedzi na Świetny tekst

Agentura śpieszy z pomocą!No,no Curylusie,wdzięczni są. I nie dziwota
Domyślny avatar

HiPolit

08.03.2012 20:31

Dodane przez ewa w odpowiedzi na hiPOlit i wszystko jasne

Najwyraźnie ewa uważa, że po 10 IV PiS powinien siedzieć cicho i siedział. I prezydentem powinien zostać Komorowski. Czyli wszystko było OK! I kto tu jest agenturą ?!
Domyślny avatar

BazyliMD

08.03.2012 00:54

Twój sposób myślenia, wybacz, jest typowy dla istniejącej w Polsce sytuacji będącej wynikiem niezwykle niskiej świadomości politycznej społeczeństwa. Przy takich, dajmy na to Brytyjczykach, Polacy są analfabetami i w kwestiach ekonomicznych, i szerzej pojętych problemach polityki społecznej. Znajomość języków obcych zerowa. Tak więc to nie obywatel-wyborca decyduje, na co i na kogo głosuje przeczytawszy tzw program, tylko aparatczycy tego czy owego ugrupowania politycznego walczą o głosy i wygrywają przede wszystkim dzięki panowaniu nad mediami. Dlatego nie będzie na multipleksie TRWAM, dopóki, dopóty... . Dlatego masz tylko częściowo rację ( nawet gdybyś miał merytorycznie rację ) w swoich pretensjach do Pana Kaczyńskiego. Powinieneś również w końcu zauważyć, że Polacy są w większości durniami, którzy nie dostrzegają związku praworządności w zarządzaniu państwem z tzw dobrobytem. Nie widzę kraju europejskiego, w którym wybory mogłaby wygrać partia jawnych aferzystów i oszustów, ludzi pod każdym względem niekompetentnych... A w Polsce.. Nie miej o to żalu do Kaczyńskiego. Twierdzisz, że żadne oddolne ruchy nie uratują Polski. A guzik. Może nie oddolny ruch, lecz mechanizm jak najbardziej oddolny: Otóż Polacy muszą dostać w dupę. Oddolnie. Większość. W wielu dziedzinach. Dopiero po takiej lekcji wybiorą ( może?) właściwych ludzi na właściwe stołki. Pozwól na słowa krytyki: Twoje asocjacje, często odległe i wymagające trochę wiedzy, a jeszcze lepiej - znajomości Twoich tekstów, może i nie są trudne do zrozumienia, ale nie zawsze Twoje intencje są przejrzyste. Większość sporów wynika właśnie z tego. Jak wytłumaczyć, że pod Twoim tekstem gość deklaruje, że nie będzie głosował na PiS?
Coryllus

Coryllus

08.03.2012 08:09

Dodane przez BazyliMD w odpowiedzi na Coryllusie!

Polacy nie są durniami Bazyli, to się tak wydaje tym, którzy przychodzą na ten blog posmrodzić.  Te teksty zaś są bardzo przejrzyste. Jeśli ktoś może czytać jedynie napisy na rolkach papieru toaletowego, to nie jest moja wina. Ruchy oddolne zaś nie istnieją, to co JK próbuje nam przedstawić jako ruch oddolny nie jest nim w istocie. Jest pomysłem - idiotycznym - socjotechników pisowskich na zagospodarowanie społeczeństwa, z którym nie potrafią się oni porozumieć. To będzie kolejna klęska. Wbrew zaklęciom tych wariatów i oszczerców, którzy się ty wpisują.
Domyślny avatar

one

16.03.2012 10:06

Dodane przez Coryllus w odpowiedzi na Bazyli

Pesymizm, beznadzieja,bezwolność to objawy postawy satanistycznej. Zabrać człowiekowi nadzieję, uczynić go bezwolną marionetką i już szatan go ma.Coryllus być może jest nieświadomą tubą satanistycznej mentalności.Komu pan służy panie C ?
Domyślny avatar

Heretyk

08.03.2012 07:44

czy KTOŚ odważy się go skomentować ?!
bankowaokupacja.blogspot.com
tagore

tagore

20.09.2012 22:41

Dodane przez Heretyk w odpowiedzi na Artykuł w linku niżej to wyzwanie dla polskiej klasy politycznej

Dlatego Rezerwa federalna nie jest instytucją Rządową . Można w imię racji stanu robić co jest wygodne . Nikt nie może rządać danych na bazie prawa do informacji o działaniach Rządu. Ujawnienie przez anglików tego drobiazgu świadczy o naruszeniu przez Obamę specjalnych stosunków z W.Brytanią, może nie dostali działki? Swoja droga Ambert Gold mogło wirtualnie mieć na składzie złoto NBP i emitowac na tej podstawie papiery wartościowe. tagore

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 820
Liczba wyświetleń: 3,958,793
Liczba komentarzy: 10,268

Ostatnie wpisy blogera

  • Syn pana prefekta dał głos
  • Szlachta i "szlachta"
  • Nasi bohaterowie

Moje ostatnie komentarze

  • wejdziesz na moją stronę. Nie mogę pozwolić na to, żeby mnie gównem obrzucali...przepraszam.
  • Moje komentarze nie były żadnymi prowokacjami, ale odpowiedziami na prowokacje. Niech się pan już tak mocno mną nie martwi, jak będzie pan chciał sobie coś poczytać, zapraszam na stronę www.coryllus.…
  • Tutaj niczego nie uprawiam, bo nie mam żadnej możliwości. Tymi blogami rządzi administracja, autorzy są tylko dodatkiem. A o takich jak ty to w ogóle szkoda mówić.

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Bezczelność Ziemkiewicza zwala z nóg
  • Czy Łysiak też kochał Monikę Jaruzelską?
  • Nasi bohaterowie

Ostatnio komentowane

  • , Dzień dobry Przeczytałam całość, niby się zgadzam z opinią o niedocenianiu niektórych Twórców, ale jakieś takie poczucie krzywdy we mnie rośnie. I dlatego piszę, by sprostować to, że niby Rapacki w…
  • , Nie zgodzę się z Pana oceną tej książki. Ale mam do tego prawo. Pan również ma prawo do własnej opinii na jej temat. Uderza mnie jednak to że nie prowadzi Pan rzetelnej krytyki ani polemiki z faktami…
  • , Rzeczywiście - tobie odpisywać nie warto. Więc tylko dla ewentualnych innych - Coryllus sam się stąd wynósł, jak obrażony smarkacz. Napisał o tym wyraźnie na blogu, z którego próbował zrobić…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności