Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

O obronie Julii Tymoszenko

elig, 04.05.2012
Ostatnio zrobiło się głośno o sprawie Julii Tymoszenko w związku z histerycznymi pokrzykiwaniami zachodnich, a zwłaszcza niemieckich polityków grożących bojkotem mistrzostw EURO 2012 na Ukrainie.  Przypomnę więc, co pisałam o "pięknej Julii" dwa miesiące temu w notce "Polska i Ukraina, czyli o powadze państwa"  /TUTAJ/::
  "Jest rzeczą charakterystyczną, że w sprawie Tymoszenko odezwał się w UE chór jej obrońców, przedstawiających ją jako uciśnioną niewinność.  Dlaczego?  Można by domniemywać, że chodzi o wyciągnięcie agentki z kłopotów.  Ja jednak jestem innego zdania.  Uważam, że europejska klasa polityczna uzyskała w ostatnich paru dziesiątkach lat coś w rodzaju przywileju nietykalności.  Nie przypominam sobie, by były premier, wicepremier, czy też prezydent poszedł do wiezienia.  Jeśli miał sprawę sądową, to ostateczny wyrok zapadał w zawieszeniu.  Najbliższy kryminału był Giulio Andreotti we Włoszech, ale i tam sprawa "rozlazła się po kościach".  U nas Kiszczak został skazany za wprowadzenie stanu wojennego, ale na mocy amnestii wyszedł z sądu wolny.  To właśnie złamanie przez Janukowycza tej "zasady nietykalności" jest prawdziwym powodem tak ostrych protestów.
  A tymczasem Julia Tymoszenko w pełni zasłużyła na srogie represje.  Moim zdaniem, nie tyle za tę umowę gazową, ile za zmarnowanie poprzez żądzę władzy i rozgrywki z Juszczenką wszystkich owoców ukraińskiej "pomarańczowej rewolucji".  Za to nawet przedwczesna śmierć w wiezieniu nie byłaby zbyt surową karą.".
  Można jeszcze dodać do tego, że miliardowy majątek Tymoszenko na pewno nie jest owocem uczciwej pracy.  Ostatnie informacje o jakoby złym stanie zdrowia Julii Tymoszenko oraz złym traktowaniu w więzieniu pochodzą głównie od jej córki , ktora nie jest bezstronna w tej sprawie.  Szczególnie mało przekonywujące są zdjęcia siniaków będących podobno skutkiem pobicia.  Na moje oko wyglądają one raczej na przypadkowe stłuczenia, zupełnie niegroźne.  Czy spowodował je strażnik więzienny - nie wiadomo.  Warunki w ukraińskich wiezieniach wymagają poprawy, ale nic nie wskazuje na to, by pani Julia była traktowana gorzej niż inni więźniowie.  Wyrok w jej sprawie uważam zaś za słuszny.
  Skąd się wzięło to ostatnie zamieszanie i komu ono służy?.  Jest to efekt swoistej licytacji którą zaczął przywódca socjalistycznej opozycji w Niemczech, a podchwyciła pani kanclerz Angela Merkel, a za nią inni politycy Zachodu.  Skorzystać na nim może wyłącznie Rosja, która na pewno nie pragnie udanej imprezy przeprowadzonej wspólnie przez Polskę oraz Ukrainę.  EURO 2012 jest sabotowane także w Polsce, czego najlepszym dowodem jest rozkopanie całej Warszawy akurat w okresie EURO przez p. Hannę Gronkiewicz-Waltz.
  W świetle powyższego niepojęte jest stanowisko Jarosława Kaczyńskiego.  Zamiast siedzieć cicho i pozwolić Tuskowi oraz Komorowskiemu jeść tę żabę, wyrywa się jak Filip z konopi z poparciem dla "bojkotu" i propozycją przeniesienia finału EURO 2012 do Warszawy  /TUTAJ/.  Zupełnie bez sensu.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 15041
Domyślny avatar

ksena

04.05.2012 19:43

po prostu trzeba zacząć nagłaśniać sprawy traktowania opozycji w Europie Środkowej.Wprawdzie początek obrony nie jest zachęcający,a Tymoszenko to żadna opozycja i do tego umoczona,ale kiedyś trzeba zacząć.
elig

elig

04.05.2012 20:04

Dodane przez ksena w odpowiedzi na nie tak znowu bez sensu

Nie, Tymoszenko została skazana słusznie, za popełnione przestępstwo.  Ona POWINNA siedzieć w więzieniu.  Inni politycy tego unikają, i to właśnie jest niesłuszne.
Domyślny avatar

Supertramp

04.05.2012 20:54

Dodane przez elig w odpowiedzi na @ksena

To prawda, że istnieje strach wśród polityków by nie było precedensu, który w przyszłości mógłby wielu z nich zagrazić. Niemniej sprawę Tymoszenko elig upraszcza, sprowadzając tylko do tego jednego pomysłu. Sam proces Tymoszenko budzi wiele kontrowersji, a ani ja, ani elig nie zna Tymoszenko i jej ścieszki życiowej na tyle dobrze by definitywnie się na jej temat wypowiadać. Założenie ( poniekąd słuszne ), że każdy na wschodzie dorobił się majątku w sposób nieuczciwy, to za mało by zarzucać Kaczyńskiemu błąd w jego ocenie sytuacji. Natomiast sama decyzja Kaczyńskiego, jaka ona by nie była, nie ma wpływu na to, że i tak Tusk i PO będą musieli robić dobrą minę do złej gry.
Domyślny avatar

Studentka:

04.05.2012 20:15

prezes J.Kaczyński w temacie, (jest na tym samym blogu), a potem zająć stanowisko. Ja uważam, że Pan J.Kaczyński strzelił w dziesiątkę. Dziś Pani felieton jest bardzo tendencyjny, bez uwzględnienia całej otoczki. Wyraźnie, bardzo Pani nie lubi pięknej Julii, a przecież nie o to chodzi. Niech Pani nie zawęża sytuacji tylko do zeznań córki. Chce Pani nam wmówić,że Tymoszenko jest traktowana w więzieniu na równi z innymi? Jeśli tak, to tym bardziej bojkot jest słuszny.
Domyślny avatar

UPS

05.05.2012 07:11

Dodane przez Studentka: w odpowiedzi na Studentka: Radziłabym autorce przeczytać co ma do powiedzenia

"Dziś Pani felieton jest bardzo tendencyjny". Nie pierwszy i ostatni.
Domyślny avatar

bogus1200

04.05.2012 20:18

Czyli autorka wierzy prorosyjskiemu przywódcy Ukrainy i nie wierzy w to, że uwięzienie Tymoszenko było umotywowane politycznie?
elig

elig

05.05.2012 00:19

Dodane przez bogus1200 w odpowiedzi na -

Przytoczę wymianę zdań między mną a Martinoffem na temat mojej marcowej notki:
  "autorka
ostro :)
popieram zdanie ze oburzone są elity ponieważ ktoś naruszył zasadę nietykalności elit, a to główne hasło europejskich humanistów.
Nawet Putin wypowiadał się ze ona nie powinna być w wiezieniu , wiec odcina się do Janukowicza. Ale grzeszki z pewnosścią ma.
MARTINOFF2941099 | 02.03.2012 22:25
link nadużycie odpowiedz
@martinoff
Tak. Motywacje Janukowycza mogły być różne /zemsta osobista, rozgrywki polityczne/, ale jednak stworzył precedens potencjalnie niebezpieczny dla całej elity /dla Putina też/.
ELIG10536977 | 02.03.2012 22:31
  I o to moim zdaniem chodzi.  Cała ta gadanina o prawach czlowieka i prześladowaniu nieszczęsnej opozycjonistki to tylko zasłona dymna.  Kaczyński niepotrzebnie się w to miesza.
Domyślny avatar

Ksenos

04.05.2012 20:51

Droga elig - podpisuję się pod Pani każdym słowem tutaj.
Domyślny avatar

adsenior

04.05.2012 21:06

Ta "obrona uciśnionej" jak żywo, przypomina mi kreowanie na "świętą męczennicę" innej aferzystki - Blidy!
elig

elig

05.05.2012 00:21

Dodane przez adsenior w odpowiedzi na jak to przypomina

To prawda.  Podobieństwa są uderzające.
Domyślny avatar

Helmut1984

04.05.2012 21:21

Julia powinna stanąć przed trybunałem, jak Pawlak, który podpisał podobną umowę gazową, a nie powinna być bita w więzieniu. Stanu wojennego to ona nie wprowadziła, górników nie zabiła
elig

elig

05.05.2012 00:24

Dodane przez Helmut1984 w odpowiedzi na Julia

Nie wiem, czy była bita.  Nie powinna być.  Przed sadem już stanęła i otrzymała słuszny, moim zdaniem, wyrok.  Byc może na Pawlaka też przyjdzie kiedyś kolej.
Domyślny avatar

ksena

04.05.2012 21:26

oczywiście,że Tymoszenko została skazana słusznie.Ale Kaczyński nie kwestionuje przecież wyroku sądu,tylko niejasności wokół choroby i traktowania jej w więzieniu.Najlepszym i jedynym wyjściem dla władz Ukrainy byłaby zgoda na uwzględnienie jej skarg dotyczących leczenia dzisiejsza odmowa prokuratury stawia tę kwestię jeszcze bardziej drażliwą i podejrzaną.
elig

elig

05.05.2012 00:26

Dodane przez ksena w odpowiedzi na do Elig 20:04

Media powtarzają tylko wypowiedzi jej córki.  Nie wiem jaka jest prawda.
Domyślny avatar

Gość

04.05.2012 22:37

W pełni popieram zaprezentowane stanowisko. Te udane mistrzostwa bardzo ładnie przełożyłyby się na nasze dobre stosunki ze wschodnim sąsiadem i pomogłyby w integracji obu narodów. Widać, że sprawa Tymoszenko jest tylko pretekstem by to wszystko zniweczyć. No cóż, "licho" nie śpi. A stanowisko Kaczyńskiego w tym temacie być może jest tylko wybiegiem politycznym pomocnym w przejęciu władzy.
elig

elig

05.05.2012 00:27

Dodane przez Gość w odpowiedzi na W pełni popieram

Nie rozumiem Kaczyńskiego.
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

05.05.2012 00:42

Dodane przez elig w odpowiedzi na @Gość

W wojnie potężnej rosyjskiej agentury z drobną zmaltretowaną fizycznie i psychicznie kobietą nie o nią już chodzi, tylko o cały ruch pomarańczowy. To list adresowany do wszystkich, którym marzy się wolna Ukraina. Popatrzcie jeszcze chwilę wcześniej była podziwianym przez świat premierem a teraz najbardziej absurdalne oskarżenia możemy stawiać i nikt nie podskoczy. Może ktoś chciałby spróbować?
To jest ta sama rozgrywka co w Polsce. Czy można bardziej Polaków i Polskę upokorzyć niż czyniąc z ich prezydenta infantylnego jełopa zmuszającego pilotów do samobójstwa? Oczerniania i kłamstwa zaczęły się od chwili, gdy zwycięski PiS odmówił PO kierowania resortami decydującymi o bezpieczeństwie państwa. Czyli resortami, które zagrażały rosyjskiej agenturze, gdyby zaczęły funkcjonować zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Absurdalne oskarżenia śp. Prezydenta, Generałów, Pilotów spełniały te samą funkcję co absurdalne oskarżenie  Tymoszenko o zdradę.
elig

elig

05.05.2012 01:13

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Elig, to proste.

Problem w tym, ze te zarzuty NIE były absurdalne.  Ona NAPRAWDĘ zawarła tę nieszczęsną umowę gazową.  Nikt tak jak ona nie przyczynił się do upadku pomarańczowej rewolucji przez to ciągłe handryczenie sie z Juszczenką.  Nie ma co porównywać tego ze Smoleńskiem.
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

05.05.2012 02:28

Dodane przez elig w odpowiedzi na @Janko Walski

Zakręcone kurki, grozi paraliż państwa z powodu ostrej zimy, coraz głośniej o zamarznięciach ludzi. Żelazna premier nie ma wyboru, domaga się rozmów i Putin uprzejmie zgadza się na nie: odkręcimy, ale po nowej cenie i na nowych warunkach. Wszystko w przededniu kampanii wyborczej. Jaki to miało wpływ na wynik wyborczy, biorąc pod uwagę to, że media pozostały w łapach jak i u nas moskiewskich kukieł? Wygrywa wybory agent Putina i oskarża liderkę nurtu patriotycznego o... zdradę.
Jeśli taki prosty manewr trzeba tłumaczyć wnikliwej obserwatorce, to co się dziwić, że tak skuteczne są manipulacje graczy  pokroju Putina.
Domyślny avatar

HENRY

05.05.2012 14:46

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Były absurdalne.

Ten sam numer próbował wykonać Tusk oskarżając PiS o zdradę i wysyłanie adresów do cara Putina. Janek lepiej poukładał klocki od Eli ;-)
elig

elig

05.05.2012 18:23

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Były absurdalne.

Obrońcy Tymoszenko maja poparcie Putina.  Wiadomo o tym od dawna.  Proszę przeczytać to:
 wyborcza.biz  /TUTAJ/.  W podobnym tonie pisze dzisiejsza "Rzeczpospolita" w artykule "Kreml już nie lubi Janukowycza"  /TUTAJ/.
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

06.05.2012 00:14

Dodane przez elig w odpowiedzi na @Janko Walski

Za każdym razem gdy tylko dociera niezależny przekaz nieszczęśnica dowiaduje się, że kłamał, a mimo to wierzy w każde kolejne kłamstwo.
Zdumiewa mnie uznanie przez Panią za wiarygodne to co pisze Gazeta Wyborcza. 
W ciągu 23 lat prawdą w GW było tylko to co przypadkowo zgadzało się z założoną narracją, czyli prawie nic.  W przypadku Rzeczpospolitej możemy się spodziewać jeszcze gorszego wszak właściciele tej gazety spółka ITI to ludzie PRLu, którzy wdają takie szmatławce jak Przegląd Tygodniowy  czy Przekrój. Jest groźniejsza niż GW gdyż uwiarygadnia ją parę dobrych nazwisk ze starego składu.
Jedno i drugie środowisko  reprezentuje dzisiaj interesy Kremla i mają do tego coraz więcej powodów, zwłaszcza po 10 kwietnia.
Przytoczone artykuły to typowe kremlowskie dezinformacje, udane, jak widać po Pani reakcji.
Oczywiśce może zdarzyć się, że tym razem Kublik i jakiś Kościński zebrali fakty, uwzględnili kontekst wydarzeń, układ sił i cele różnych podmiotów  w szerszej perspektywie,  wysilili łepetyny, pomyśleli, dokonali analizy i syntezy i napisali najlepiej jak potrafili. Należałoby wówczas przyjąć, że umknął im pewien "drobiazg".  To mianowicie, ze całe ich rozumowanie opiera się na słowach ludzi Putina. SŁOWACH, którym przeczą FAKTY. Fakty nie pozostawiające wątpliwości co do swojej wymowy, czytelne dla każdego, kto tylko je dostrzeże.  Między innymi te o których wspomniałem w swoich komentarzach.
elig

elig

06.05.2012 11:00

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Proszę wybaczyć, ale zachowuje się Pani jak żona pijaka.

Nie zauważa Pan, że ja zarzucam Tymoszenko przede wszystkim zmarnowanie efektów pomarańczowej rewolucji na Ukrainie poprzez walkę o władzę z Juszczenką.  To jest jej główną winą, a nie umowa gazowa, za którą została skazana.  Inna rzecz, że uważam, iż Pawlak powinien też iść do kryminału z powodu polskiej umowy gazowej z Rosją.
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

06.05.2012 20:42

Dodane przez elig w odpowiedzi na @Janko Walski

Zarzucajmy ile wlezie tym, których na odstrzał przeznaczył Putin, niemając zielonego pojęcia, jak wszystko wygląda od kuchni, wiedząc za to, że dowolna konfabulacja nie jest dzisiaj niczym nagannym, przeciwnie jest cenioną umiejętnością, jeśli tylko przynosi pożądane skutki.
Moje gratulacje.
Domyślny avatar

Gość aptekarkaa

05.05.2012 11:01

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Elig, to proste.

Dziękuję Panie Janku za pomoc w rozwikłaniu moich wątpliwości w postępowaniu Prezesa Kaczyńskiego. Nie możemy być bierni, bo "oni" tylko na to czekają sącząc truciznę do głów naszch rodaków. Dziś Lisowa już od rana w TVP witana z otwartymi ramionami przez niejaką Rogalską. Lis - TVP1, Lisowa- Panorama TVP2. A co do Euro na Ukrainie, to jako matka bardzo się boję o oprowokacje, kdyż mój syn ma pracowć od 8-go czerwca w Doniecku. Elig, serdecznie Cię pozdrawiam i podziwiam za wszystkie reportarze z ostatnich wydarzeń warszawskich.
Domyślny avatar

ObserVer

05.05.2012 20:23

Dodane przez Gość w odpowiedzi na W pełni popieram

Z kim gościu chcesz się integrować, z banderowskimi mordercami, czy z rosyjskimi agentami ??? Bo w gruncie rzeczy dzisiejsze społeczeństwo ukraińskie tak mniej więcej można podzielić ... ( oczywiście w dużym przybliżeniu ) ...
Domyślny avatar

Gość

05.05.2012 22:18

Dodane przez ObserVer w odpowiedzi na Dziwna polaryzacja stanowisk prawicowców ...

Napisałem wyraźnie z narodem, a to bardzo zasadna różnica. Wg ciebie wszyscy na Ukrainie to banderowcy i mordercy? Zwykli ludzie są zwykle poza tym wszystkim i to dla nich powinny być te mistrzostwa, a nie dla polityków. A jak inaczej oczekujesz dobrych stosunków z innym narodem niż poprzez wzajemne kontakty, poznanie się i wspólną pracę? Ten bojkot na pewno tylko doprowadzi do skrzywdzenia tych zwykłych przeciętniaków, a oni są w większości.
Domyślny avatar

z-k

04.05.2012 23:37

celu integruje się międzynarodówka gabinetowych chachmęciarzy. Kaczyński daje sygnał, że on też Salonowy Europejczyk i w IV RP będziemy karać tylko alimenciarzy, antysemitów tudzież oświęcimskich i smoleńskich kłamców.
elig

elig

05.05.2012 00:28

Dodane przez z-k w odpowiedzi na Brawo. "Nie będą szlachtę przed sądy ciągali chłopi" w tym

Właśnie !!!
Domyślny avatar

Gość

05.05.2012 00:58

Najpierw odpowiedz sobie na pytanie kim jest oszust wyborczy Janukowycz,a potem dopiero rozliczaj pomarańczową rewolucję. Janukowycz/Putin celowowsadzisli Tymoszenko ,żeby zlikwidować opozycję, Juszczenko został otruty a uraował się jakimś cudem. Na Ukrainie Rosja to połowa tego kraju - etnicznie!!!!!. Nie znasz tej specyfiki i bredzisz!!! Kaczyński ma 100% racji . Kwestia traktowania opozycji jest to podstawowa - reżim ruski i Janukowycz namiestnik to zaprzeczenie zasad demokracji. Proste?
elig

elig

05.05.2012 01:14

Dodane przez Gość w odpowiedzi na elig wybacz ale piszesz bzdety!!!

Nie.
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

05.05.2012 07:59

tendencja do dryblowania aż po zadryblowanie się o własne nogi, wydaję się w PiSie tendencją stałą
Teresa Bochwic

Teresa Bochwic

05.05.2012 08:25

Zostala skazana za nadużycie uprawnień, a nie za machlojki, o których Pani pisze.
Podpisywanie aktów jak gazowy itp. zwykle klepie duma czy jak się to tam nazywa, podobnie jak u nas zawsze inni kryją lub akceptują różne nadużycia władzy.
Domyślny avatar

Gość

05.05.2012 09:03

Dodane przez Teresa Bochwic w odpowiedzi na Nie za to

Co tu pani za bzdury pisze-przeciez jej firma mogla bezposrednio dogadywac sie z ruskimi poza kontrola Ukrainy-i za to siedzi! Narazila na miljardowe straty panstwa!
elig

elig

05.05.2012 12:31

Dodane przez Teresa Bochwic w odpowiedzi na Nie za to

Chodziło jednak o umowę gazową.
Domyślny avatar

stokolesny

05.05.2012 08:55

dlaczego nie poruszacie tak istotnej kwestii, że ściganie Julii Tymoszenko rozpoczął dawno temu kreml, a kiedy to się nie powiodło, to właśnie kreml wymusił na ukrainie renegocjacje umowy gazowej, a reszta to następstwo i konsekwencja, z której wynika, że każdy przeciwnik polegnie w tej nierównej "walce" z "wielkimi" tego świata z poważaniem stokolesny
Domyślny avatar

Gość

05.05.2012 09:15

Ma pani racje .Jednak uwazam ze to nie kaczynski sam wysnul ale mu pomogli. --Ten artykuł po trochu przypomina mi przedwyborcze działania niejakiej Kluzik Rostowskiej która oficjalnie prowadziła kampanię prezydencką Jarosława Kaczyńskiego a w rzeczywistości spotykała się ze ścisłym zarządem PO i głównym obśmiewcą PiS-u czyli Palikotem aby na bieżąco konsultować i zbierać wskazówki co do dalszych działań aby tak na prawdę wszelkie zabiegi okazały się kompletną klapą ,czyli w rzeczywistości wykonywała jak to mówią krecią robotę , lecz gdy tylko została relegowana z szeregów PiS-u to natychmiast poleciała tam gdzie i dla kogo faktycznie pracowała . -To co wyzej napisano jest prawda -w pisie jest conajmniej kilku bandziorow-zdrajcow usilnie pracujacych dla tuska-dziwie sie ze Kaczynskie sie wtym nie polapal! W obronie Tymoszenko --chodzi- --rosji zalezy na uwolnieniu-bo robila z nia interesy z pominieciem ukrainy-rosja kozystala ---Unia -broni tymoszenko-bo jest to skazanie za dzialanie na szkode panstwa--A W UNI I POLSCE I INNYCH Z EUROKOLCHOZU-SA ICH SETKI-CHOCBY TUSK I BANDA CZWORGA--I ZARAZ ONI POWINNI BYC UKARANI-DLATEGO UNIA DAJE SYGNAL O IZOLACJI TYCH PANST KTORE BEDA ROZLICZALY OSOBY DZIALAJACE NA SZKODE KRAJOW NARODOWYCH. Kaczynskiemu zle Hofman doreadza dziala na dwie strony-poza tym--WYMUSZANIE NA UKRAINIE ZMIANY DECYZJI-JEST Mieszaniem sie w wewnetrzne sparwy i zmuszanie sadu ktory wydal sprawiedliwy wyrok/bardzo lagodny/-do poswiadczenie nieprawdy.Dzisiaj Michnik broni Tymoszenko-wszystko jasne!
elig

elig

05.05.2012 12:25

Dodane przez Gość w odpowiedzi na Tak

Nie wiem, jaka jest rola Hofmana.  Kaczyńskiemu bardzo zależy, by Ukraina weszła w końcu do UE.  Może myśli, iż takie postępowanie temu służy?
Domyślny avatar

HENRY

05.05.2012 10:22

Kaczyński wykorzystał tylko fakt, że Tusk jest na przymusie i każde POsunięcie było dla niego złe. Jak jest z Merkel to przeciwko własnemu Euro. Jak jest przeciw, to wtedy Kaczyński jest europejski a on ciemnogród z ruskiej budy ;-)
elig

elig

05.05.2012 12:28

Dodane przez HENRY w odpowiedzi na MISTRZOWSKIE POsunięcie JARKA

Wrażenie europejskości to rzecz ulotna.  Nie warto dla niego poświęcać czegokolwiek.
Domyślny avatar

HENRY

05.05.2012 12:39

Dodane przez elig w odpowiedzi na @HENRY

Polityka to gra. W szachach jak dostrzega się kombinację to się ją wykonuje. Nie sądzę jednak, że wyłącznie chęć utarcia nosa Komorowskiemu i Tuskowi zadecydowała o proteście Kaczyńskiego. Naprawdę warto dociekać dlaczego Kaczyński poparł Merkel, a Komorowski nie (Tusk się POgubił!). Kiedyś Amerykanie wypromowali Juszczczenkę, dlaczego Niemcy nie mogliby wypromować Tymoszenko na prezydenta Ukrainy? Dodatkowo, jeśli Tymoszenko w wyniku nacisków wyjdzie z więzienia, to stanie się silnym liderem opozycji i jako przyszła prezydent Ukrainy będzie pamiętać kto był za a kto przeciw. Pani niepotrzebnie jest zazdrosna o Julię ;-)
Domyślny avatar

gość

05.05.2012 11:50

Brakuje Lecha Kaczyńskiego. On rozumiał sytuację naszego regionu i dał przykład tego, że wie czym jest POLSKA RACJA STANU! Bratu zabrakło wyobraźni lub odporności na podszepty kiepskich doradców
elig

elig

05.05.2012 12:29

Dodane przez gość w odpowiedzi na Brakuje Lecha Kaczyńskiego.

Niewątpliwie go brakuje.  Co dwie głowy, to nie jedna.
Domyślny avatar

HENRY

05.05.2012 13:05

Dodane przez gość w odpowiedzi na Brakuje Lecha Kaczyńskiego.

"My wiemy, że dziś Gruzja, jutro Ukraina, pojutrze państwa bałtyckie, a później może i mój kraj. Potrafimy się temu przeciwstawić, jeśli Europa będzie reprezentować wspólne wartości. Powinno tu być 27 państw" – mówił Lech Kaczyński ;-)
Domyślny avatar

kris przybysz

05.05.2012 23:01

Juszczenko i Tymoszenko wspierali i wspierają ukraińskich miłośników ludobójców z Wołynia i Podola. I tylko za to Tymoszenko powinna spedzić kilka lat w wiezieniu. Jej majatek to efekt przestępczych praktyk w latach 90-tych. A za co siedzi, chyba w amerykańskim wiezieniu, jej cichy wspólnik (Łazarenko czy coś w tym stylu). Za okradzenie milionów Ukraińców. Sprawa Tymoszenko to wewnetrzna sprawa Ukrainy. Mieszanie tego z Euro 2012 to polityka a nie walka o wartości. A dlaczego politycy nie protestują przeciwko codziennym mordom na chrzescijanach w świecie. Dlaczego nie protestuja przeciwko antypolskiej gebelsowsko-stalinowskiej propagandzie w wykonaniu np. premiera Izraela, europedofila cohn-bandita, czy też innych przedstawicieli kloaki szechtero podobnych?
elig
Nazwa bloga:
elig-emerytka

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 3, 035
Liczba wyświetleń: 14,056,437
Liczba komentarzy: 23,391

Ostatnie wpisy blogera

  • Rosyjskie szantaże
  • "Gra Imperiów" nr 16. W pogoni za wydarzeniami
  • Sieroty po COVIDZIE

Moje ostatnie komentarze

  • Może to dzięki mojej notce???
  • Dosłownie przed chwilą YouTube przywrócił szopkę.  Przez kilka godzin była jednak zablokowana.
  • Czy można go tu wrzucić?

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Upadek Solidarnej Polski
  • Dlaczego obalono rząd Jana Olszewskiego?
  • Czemu Żydzi nienawidzą Polaków? Spotkanie z dr Ewą Kurek

Ostatnio komentowane

  • EsaurGappa, Może sami nimi jesteśmy😓
  • Jabe, I z pandemią, i z gospodarką po pan­demii RZĄD  po­radził sobie doskonale. Pandemia kosztowała życie tysięcy osób, które akurat na tę chorobę nie cho­rowały. Gos­podarka sypie się. Rząd domaga…
  • sake2020, A Pan w tym ,,chłamie'' jaki ma głosik? Nie wygląda Pan na zdrowomyslącego tylko prowadzonego za raczkę przez opozycję.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności