Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Polityczny cyrk dla pisowskich półmóżdżków

smieciu, 16.01.2025

Oczywiście. Nie tylko pisowskich. Ale ponieważ na NB zaglądają głównie czytelnicy wspierający tą linię polityczną to i taki tytuł. Po prostu fascynujący jest ogrom absurdu obecnego politycznego cyrku i to że nie oddziałuje on najwyraźniej wcale na mózgi pisowców. Którym jak kiedyś włożono do głowy zły „Tusk Niemiec i spisek niemiecko ruski” tak ciągle to klepią nie zważając na cały bezmyślny idiotyzm tej klepaniny. Która od początku zresztą była głupawa. Ale właśnie przed naszymi oczami polska polityka nabrała tak absurdalnego charakteru że wydawałoby się może coś kogoś tknie. I może ludzie zaczną wychodzić poza tą klepaninę. Tylko że nie! Ale może to i dobrze. Ma sens. Świat, czy może jakieś siły wyższe, dają szansę, na ocknięcie. Skoro ktoś jednak zamierza tkwić w swojej prymitywnej ciasnej klatce politycznego zabobonu to jego wybór. Świadectwo jakie sobie wystawia.

No ale do rzeczy!
Moje ostatnie wpisy były o tym jak to ktoś (podpowiadałem kto) kontroluje Tuska, przy czym tym, który tu na miejscu nim steruje jest Sikorski. Ta historia powinna dawać do myślenia. Gdyż Sikorski, o którym od początku było jasne że jest agentem, najpierw zaczepił się u Olszewskiego a potem w PiS Kaczyńskiego. Następnie, kiedy już jasne było że PiS odda władzę, Sikorski zrobił przeskok do Tuska.
Wydawałoby że historia ta jest ciekawa i warto do niej wrócić. Zwłaszcza że przecież przed naszymi oczyma rozgrywa się właśnie jawnie analogiczne zjawisko przeskoku. Gdzie agentura jest trwała i stała mimo zmian na stołkach politycznych marionetek. Które dla odmiany, z tego właśnie powodu wykonują niewiarygodne, groteskowe zwroty o 180 stopni. Najwyraźniej razem ze swoimi ogłupiałymi wyborcami.
I tak. Tusk i jego ekipa, którzy do dnia wyborów byli wielkimi krytykami PiS, gdy tylko znaleźli się u władzy, w jednej chwili wykonali zwrot. Chociaż może lepszym słowem byłoby: stanęli na baczność. I podjęli dokładnie to co robił PiS: wleźli w dupę przyjaciołom Ukrainy Zełenskiego. Aczkolwiek z początku wydawało się że może jest inaczej gdyż stosunki polsko - ukraińskie były takie sobie przez większą część 2024r. Jednak jakie by nie były Tusk i spóła nagle stwierdzili że słynny mur na granicy jest super. Choć właściwie to nie. PiS bowiem zbudował mur zbyt lichy i trzeba go rozbudować. Zrobić prawdziwe zasieki. Całą wielką grubą na dziesiątki metrów strefę jakichś betonowych konstrukcji stworzyć. Zdewastować długą na setki kilometrów część granicy Polski na rzecz jakiegoś urojenia, które nie wiadomo czemu ma służyć. Ale przysłużyło się przynajmniej jednemu. Pokazało pacynkowaty charakter nowej władzy politycznej. Oczywiście, podobno, pisowski czytelnik od zawsze wiedział że Tusk to agent, marionetka. I tyle. Bo przecież nie zastanowiło go wcale. Dlaczego Tusk w jednej chwili wlazł w pisowskie buty. Typowy pisowiec co najwyżej sobie myśli. To głupek i zdrajca, agent. Ale w takim razie czemu sobie nie pomyśli o tym murze? Skoro ten jest zdradziecki i agenturalny to dlaczego jego budowę zaczął PiS? A jeśli jednak mur jest słuszny to może Tusk postępuje słusznie?
Oczywiście pisowiec tych pytań sobie nie postawi. Tym bardziej że sytuacja zaczęła się robić jeszcze bardziej cyrkowa. Takim punktem zwrotnym były wybory i wygrana Trumpa. Którego jednym ze sztandarowych haseł kampanii wyborczej było zakończenie wojny na Ukrainie. Czyli, przy okazji, odcięcie Zełenskiemu finansowania wojny. Wydawałoby się Tusk i spóła powinni skorzystać z okazji i wskoczyć do tego pociągu. Tym bardziej że przecież byłoby to wręcz naturalne! Z każdego punktu widzenia, zwłaszcza pisowskiego.
Bo przecież, jak pisałem, stosunki z Ukrainą były kiepskie. Bo ta wojna dla Polski ogólnie a dla rządu polskiego, jaki by nie był, szczególnie przysparza tylko problemów. I to bardzo poważnych, wręcz grożących utratą władzy. W istocie. Wiele razy tu pisałem że PiS przegrał wybory właśnie przede wszystkim z powodu tej wojny.  Wyborcza przegrana nie była duża. Zadecydowała o niej między innymi grupa ludzi ze wschodnich terenów Polski, rolników, którzy zawiedli się na PiS. Rząd, ten czy tamten doskonale wie ile syfiastych efektów ubocznych dla Polski wytwarza ta wojna. Tusk więc, tym bardziej powinien był próbować wykorzystać wygraną Trumpa. Tym bardziej że przecież PiS dotychczas był kojarzony właśnie jako ten, który zaangażował Polskę w tą wojnę. Jako wróg Putina i jako przyjaciel (podobno nawet sługa) Ukrainy. I Zełenskiego. Okazja więc była wymarzona! Nowy prezydent USA, jedyne co Tusk powinien był zrobić to przedstawić się Trumpowi jako wróg PiSu i jego proukraińskiej polityki.
Normalnie same zalety!
Tym bardziej że naturalne. Właśnie tu tkwi najlepsza część tej historii że przecież tak ładnie zgrywająca się Europą. Niemcami. I w sumie Francją. Czyli tymi właśnie bytami, którym według pisowskiego stanu umysłu podległy jest Tusk. Bo przecież wedle wizji tego umysłu istnieje spisek rusko niemiecki a niemieckim agentem jest Tusk! A skoro tak. To wiadomo - Niemcy dogadują się z Putinem, są oporni co do wspierania Ukrainy. Francja właściwie dość podobnie. Niby wspiera ale Macron zrobił nowe wybory parlamentarne czego skutkiem jest silniejsza pozycja (prorosyjkiej podobno) Le Pen. Macron ogólnie po niemieckim kanclerzu długo był wrogiem nr 2 pisowskich mediów i tutejszych powtarzających za nimi klepaczy.
Czyli tym bardziej, zgodnie z tą wizją, podległy Niemcom i Europie Tusk powinien przyjąć postawę wrogą lub przynajmniej niechętną Ukrainie.
Tylko że stało się zupełnie odwrotnie! 
Czy to patrząc z punktu prostej logiki partyjnej, każącej chronić swoją władzę. Czy patrząc z punktu widzenia „logiki” pisowskiej. Czy też po prostu zajmując trzeźwe, pragmatyczne stanowisko wskazujące że warto byłoby się dogadać nowym amerykańskim rozgrywającym i dbać o swoje krajowe zaplecze. Tusk w każdej z tych wersji powinien postąpić inaczej.
On jednak, właśnie w tamtych kluczowych momentach idealnych by przyjąć asertywną postawę, nagle wykonał szereg kroków zbliżających nas do Ukrainy. Zmierzających wręcz do wkręcenia Polski w jakieś rozszerzone zaangażowanie na Ukrainie. I kurs ten jak widać jest ciągle sztywno przez rząd trzymany.

Wydawałoby się powinno dać do myślenia. Tylko właśnie. Nie daje. Wydawałoby się że PiSowiec powinien się zastanowić. Pomyśleć. Że to się nie trzyma żadnego sensu. Zwłaszcza pisowskiego sensu. Gdzie zupełnie nic się nie trzyma kupy. W szczególności Tusk jako niemiecki czy ruski agent. Gdyż jego działania są zupełnie odwrotne a gadka klepaniną powtarzaną nie za Putinem ale za Zełenskim. Ten przyleciał do Polski i po chwili:
Premier Donald Tusk powiedział w środę w trakcie konferencji z prezydentem Ukrainy Wołodymyrem Zełenskim, że Rosja planowała akty terroru powietrznego i to nie tylko wobec Polski, ale też linii lotniczych na całym świecie.
Cyrk i farsa! Tusk w Polsce jest obecnie główną antyputinowską tubą propagandową! Gdzie ci Niemcy? Jego panowie. Co oni na to?
Co PiSowcy na to?
Tu akurat coś wiemy. Dla PiSowca Tusk to niemiecki agent. I ruski. Jak to tłumaczą? Prosto! Tu nie trzeba nic tłumaczyć gdyż Tusk w umyśle pisowca jest bytem o charakterze religijnym lub z magicznego zabobonu. Uosobieniem zła. Czegoś najgorszego. A co jest najgorsze? Nie ma nic gorszego w tym zabobonie jak „niemiecki”. Czyli Tusk musi być niemiecki. No i siłą rzeczy putinowski. Bo tym jest zło!
Proste. I wyznawane chyba przez miliony. Pewnie, jak większość tu stwierdzi, żadne „pisowskie półmożdżki”.

Ale przecież to tylko część cyrku. Tusk robi więc tą swoją szopkę. Rozkręcając to co zaczął PiS. Warto przypomnieć co tu na NB działo się jeszcze całkiem niedawno. Ten kto źle się wypowiadał o Ukrainie był ruską śmierdzącą onucą. Agentem w najlepszym wypadku. W nieco gorszym, przygłupem opanowanym przez ruskich agentów wpływu. A co mamy dzisiaj?
Proszę bardzo:
Zełenski:
Pan Nawrocki powinien już zacząć ćwiczyć, bo może się okazać, że będzie musiał wziąć broń do ręki, by wspólnie ze swoimi rodakami bronić swego kraju
W odpowiedzi na stwierdzenia Nawrockiego o tym że Ukraina nie będzie w NATO dopóki nie zostanie rozwiązana sprawa Wołynia.
Czy nie fascynujące?
Nawrocki ruską onucą! Głupkiem powtarzającym za ruskimi agentami wpływu. Musi tak być skoro Zełenski go nie lubi. No nie?
Ale to nie koniec!
Morawiecki:
Prezydent Ukrainy niech się zajmie sprawami Ukrainy, a my sami wybierzemy naszego prezydenta. Ma prawo – i nawet obowiązek – zabiegać o interesy swojego kraju, ale to my decydujemy tutaj, kto jest kandydatem i kto ma jakie poglądy w sprawach najbardziej zasadniczych
Właził w dupę Zełenskiemu a teraz co? Powtarza teksty, które tutaj na NB były zajadle i wściekle krytykowane przez tutejszych PiSowców!
Choć pisowski chór jest większy i głośniejszy:
"Wołodymyr Zełenski bezczelnie angażuje się w kampanię wyborczą w Polsce po stronie proniemieckiego Rafała Trzaskowskiego" — napisał Janusz Kowalski na portalu X. "Proszę się ogarnąć, przeprosić Karola Nawrockiego" — zwrócił się do ukraińskiego przywódcy poseł Sebastian Łukaszewicz, nazywając go "ukraińskim komikiem".
Groteskowe, cyrkowe, absurdalne?
Nie! To rzeczywistość wobec której niemal nikt nie postawi żadnych pytań.
Nie postawi PiSowiec bo ten już zwyczajnie to zapomniał! Zapomniał co tu klepał na NB jeszcze całkiem niedawno. Jaka to Ukraina święta. Jak jej krytyka niedozwolona. PiSowiec dokładnie tak Tusk. I Morawiecki. Wykonał zwrot o 180 stopni.

A przecież ktoś powinien tu głośno zawołać. Dlaczego!
Jak to się dzieje że Tusk wykonuje tak głupie ruchy. Dlaczego kiedy wykonywał je Morawiecki było to podobno ok? Dlaczego za rządów Morawieckiego UE była zła a Tusk na stołku szefa unijnej partii agentem. A Morawiecki robiący teraz identyczną karierę agentem podobno nie jest.
Ale nikt nie zapyta.
Bo i po co? W końcu wszystko jasne. Tusk niemieckim agentem jest. Rusko niemiecki układ jest.
Morawiecki (bo lepszy jeszcze niż Nawrocki) na prezydenta Polski!

  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 12310
MFW

MFW

16.01.2025 13:55

Jak to się dzieje że Tusk wykonuje tak głupie ruchy. 
Musiałeś mocno oberwać w czaszkę, że doznałeś ślinotoku i mamroczesz bez ładu i składu.
Spróbuj teraz walnąć się w tą głupią pałę, może ci się cokolwiek rozjaśni.
smieciu

smieciu

16.01.2025 14:02

Dodane przez MFW w odpowiedzi na Jak to się dzieje że Tusk

Ten właśnie komentarz. Jakże charakterystyczny!
Piszący wie lepiej. Tylko nie napisze co wie lepiej bo przecież nie potrafi :)
No ale wie!
Wiedział 2 lata temu, wiedział 15 lat temu. Teraz także wie. Lepiej...
MFW

MFW

16.01.2025 14:42

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Ten właśnie komentarz. Jakże

Wie lepiej niż bezmózgi @ smieciu, bo chyżego ruja i jego mafię rozpracowałem dokładnie już wiele lat temu.
To, że taki ćwok jakim się prezentujesz, nie ogarnia rzeczywistości i plącze się w słowotoku, już mnie nie dziwi.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

16.01.2025 14:19

Dodane przez MFW w odpowiedzi na Jak to się dzieje że Tusk

MFW
Stan beznadziejny. Od lat obserwujemy u autora notki postępującą encefalopatię. Bohater pudelków i wszelkich soków z buraka, liczy że i tutaj zrobi karierę na bełkocie para politycznym
smieciu

smieciu

16.01.2025 14:27

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na MFW

Tak, stan beznadziejny! Wiem że do nikogo nie dotrze a jednak piszę :)
Pozdrawiam panią mistrzynię pudelka :P
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

16.01.2025 14:36

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na MFW

Gdy ktoś taki jak ten Śmieć ma IQ tożsame co ameba to czego Ulko można się po takim tuskoidzie spodziewać
Dno dna na 1 metr w głąb
ruszkiewicz bis
Tezeusz

Tezeusz

16.01.2025 14:43

Dodane przez Siberian Husky Dog w odpowiedzi na Gdy ktoś taki jak ten Śmieć

@ śmieć ma śmieciowe myślenie, śmieciową wiedzę i ten smieciowy mózg widocznie potomek...czerwonych dlatego smieciowych szmat nie czytam.
Kaper

Kaper

16.01.2025 14:11

PO w sprawach szkodzących Polsce niczym nie różni się od PiS a ostatnio nawet przewyższa.
"Nie postawi PiSowiec bo ten już zwyczajnie to zapomniał! Zapomniał co tu klepał na NB jeszcze całkiem niedawno. Jaka to Ukraina święta. Jak jej krytyka niedozwolona. PiSowiec dokładnie tak Tusk. I Morawiecki. Wykonał zwrot o 180 stopni."
No właśnie. Ciekawe zjawisko dwumyślenia.
sake3

sake2020

16.01.2025 19:43

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na PO w sprawach szkodzących

@Kaper........To nie zjawisko dwumyślenia . PO prostu zmieni się sytuacja, a z nią zmieniają się zachowania czy sposób myślenie i odbierania tych sytuacji. Inaczej odbieraliśmy wszyscy napad Rosji na Ukrainę.Po latach widzimy zmianę zachowania Żełeńskiego wobec Polski, jego wrogie podejście do tych którym winien najgłębszą wdzięczność. To nie Morawiecki wykonał zwrot tylko właśnie Ukraina. Morawiecki po prostu realnie ocenia zachowanie Żełeńskiego,a oburzenie i ujadanie pana @smiecia dotyka niestety tylko Morawieckiego. Jak widzę nienawiść do PiS-u jest silniejsza niż trzeźwa ocena sytuacji.
Kaper

Kaper

16.01.2025 20:19

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Kaper........To nie zjawisko

sake3
Trzeźwa ocena sytuacji (a raczej jej brak) to wrodzona cecha popisowców.
Ja nigdy nie miałem złudzeń na temat Ukrainy i przyczyn konfliktu.
Polecam ciekawe, mocno udokumentowane, opracowanie. Może trochę się obudzicie. https://finnandreen.subs…
smieciu

smieciu

16.01.2025 21:49

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na sake3

@Kaper A według mnie nie jest to wcale takie proste. Jak zresztą pisałem.
Kluczowe w tym jest bezsensowne postępowanie Putina co podkreślałem w swoich tekstach. Zarówno w roku 2014 jak 2022. Putin zwyczajnie mógł to rozegrać bez porównania lepiej. Widzę że muszę wrócić do serii, którą przerwałem.
W 2014 Majdan powstał w dużej mierze dzięki Janukowiczowi. Rok wcześniej panował na Ukrainie typowy zgniły układ polityczny, gdzie każdy coś tam szarpał dla siebie, parlament nie mógł się dogadać. W szczególności co do podejścia do UE. Ale wszystko się zmieniło w połowie roku. Nagle wszyscy razem zaczęli głosować tak samo. Nie byłoby to możliwe bez Partii Regionów Janukowicza i jego samego. Więc w błyskawicznym tempie zaczęli przepychać różne ustawy zgodnie z wolą UE, mimo że wcześniej Janukowicz i spóła widzieli to inaczej.
Szło dobrze ale znów. Nagle doszło do kolejnego zwrotu i zatrzymano ten proces. Co stało się bezpośrednim pretekstem do Majdanu. Nie doszłoby do niego gdyby Janukowicz najpierw nie poszedł na przyjaźń z UE a potem nagle ją przerwał. Potem zresztą niewiele się zmieniło. Janukowicz miał wiele możliwości by rozpędzić towarzystwo. W pewnym momencie para uszła niemal całkowicie. Ale Janukowicz nic takiego nie zrobił. Wręcz przeciwnie. Ci co Majdan organizowali działali sobie bez problemów.
Później Janukowicz znów ustąpił delegatom UE (z Sikorskim na czele) a potem uciekł.
To wszystko jest kompletnym bezsensem. Zakładając że Janukowicz był człowiekiem Putina.
Który  wtedy przecież był u szczytu swojej politycznej kariery.  Skutecznie rozkręcał swoją potęgę gazową itp. By nagle tak się dać zrobić w konia? Zostać zmuszonym do wysyłania zielonych ludzików. W istocie jakieś ofiary bez pojęcia? To kolejna nie trzymająca się kupy sprawa.
Tak naprawdę tylko dzięki tej całej wojnie w latach 2014-2021 Ukraina była w stanie wyszkolić ludzi, spiknąć się z NATO by efektywnie stanąć do walki w r. 2022. Jeśli Putin chciał rozwiązania siłowego to rok 2014 był idealny. Ukraina nie była zdolna do żadnego oporu wtedy.
Zamiast tego jednak mieliśmy Majdan, 8 lat zbierania doświadczenia i rozwoju Ukraińskiego wojska, po czym Putin rozpoczął Operację Specjalną polegającą na totalnej żenadzie, tak by trzęsące się ze strachu Ukraińce dostały swoją szansę.
Naprawdę. Nie ma sensu się upierać. Albo Putin wie co robi - czyli z rozmysłem doprowadził do bagna w którym znalazła się Rosja. Albo jest totalnym głupolem, którego nie ma co traktować poważnie.
Albo rzeczy są bardziej skomplikowane. Putin bierze udział w większej grze. W której jednak, jakby nie patrzeć, przeprowadził parę misji dewastujących swój kraj. W istocie to wszystko może być jeszcze bardziej skomplikowane. Do czego zmierzałem w swoich tekstach ale trudno mi było bez szerszego kontekstu naszkicować o co mi chodzi.
Ale w skrócie o to że Putin nie jest jeden i ten sam. Choć jest jeden i ten sam...

Kaper

Kaper

16.01.2025 22:06

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @Kaper A według mnie nie jest

smieć
Jeśli o polskiej polityce wie pan tyle co o konflikcie na Ukrainie to ja wymiękam.
Pan cierpiał na ADHD?
sake3

sake2020

16.01.2025 22:32

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na sake3

@Kaper.......To nie złudzenia czy wcześniejsze opracowania mają dyktować nasze podejście do Ukrainy dzisiaj. LIczy się tu i teraz, jak na dzień dzisiejszy wyglądają stosunki Polski z Ukrainą i dlaczego. Nie możemy cały czas obracać się wokół źródła problemów Ukrainy nie dostrzegając swoich. Musi być priorytet polskich spraw. Czy to nie dziwne,że przyjężdża jako gość prezydent z innego kraju, wypowiada się w aktualnych sprawach politycznych i w kwestii wyborów, atakuje Polaków. Ukraińska strona wyraźnie zaczęła lekceważyć  a nawet atakować stronę polską w temacie Wołynia. Prezydent Żełeński nie ma żadnego prawa atakować Karola Nawrockiego prezesa IPN posiadającego o wiele większą wiedzę w zakresie zbrodni na Polakach na Wołyniu niż polityk który z zawodu jest aktorem i który już przez wiele lat jako IPN o ekshumacje występował. Prezydent Ukrainy nie może nas lekceważyć,czy oceniać. My ze swej strony musimy bardziej śledzić te sygnały a nie tylko rozpatrywać konflikt Rosji z Ukrainą na przestrzeni lat..My nie mamy się budzić tylko kontrolować bieżące sprawy.
Kaper

Kaper

16.01.2025 22:51

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Kaper.......To nie złudzenia

sake3
Pani nie zna prawdziwych przyczyn konfliktu na Ukrainie stąd teraz jest pani zbulwersowana postawą Ukrainy i ich prezydenta.
Ja nie jestem bo znam przyczyny i nigdy nie miałem żadnych złudzeń.
No ale moja wiedza jest dostępna tylko "onucom".
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

17.01.2025 09:57

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Kaper.......To nie złudzenia

@ sake3
Jest takie piękne polskie przysłowie - na pochyłe drzewo każda koza skoczy. Pisałem zawsze - niech ta wojna trwa w nieskończoność do ostatniego ukra i ruska. My spokojnie podsycajmy ten ogień. Pzdr
Lech Makowiecki

Lech Makowiecki

19.01.2025 11:52

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na sake3

@Kaper. Gdyby ktoś spytał mnie trzy lata temu co trzeba zrobić, gdy Rosja napadnie na Ukrainę - powiedziałbym to samo, co wciąż uważam za logiczne i zdroworozsądkowe: skoro dwóch naszych wrogów wzięło się za łby - pomagać temu słabszemu, SPRZEDAJĄC mu broń! Im dłużej nasi wrogowie będą wzajemnie wykrwawiać, tym Polska będzie bezpieczniejsza... Czy w 1939 roku walczyliśmy za Francję i Anglię? Nie, bo związane z nami traktatami o wzajemnej pomocy zachodnie mocarstwa były do bólu ASERTYWNE i wykorzystały nas instrumentalnie, dając sobie czas na dozbrojenie swych armii. O zdradzie w Jałcie już nawet nie wspominam...
Poniżej - przypomnienie niektórych bolesnych doświadczeń Polaków z naszymi sąsiadami...
“Wołyń 1943”
https://www.youtube.com/watch?v=KDK2AVGobdA
Honor i Gniew
http://www.youtube.com/watch?v=vr9G2gjgI8A
„Katyń 1940” - ostatni list
http://www.youtube.com/watch?v=ZW7HRUBUkAM
AUSCHWITZ
https://www.youtube.com/watch?v=JSDtWBGBwuQ
Jak pisał Jan Kochanowski w swej Pieśni V:
(teraz) Nową przypowieść Polak sobie kupi,
Że i przed szkodą, i po szkodzie głupi...
Es

Es

16.01.2025 15:29

Już po wstępie odechcialo mi się czytać. Masz w zwyczaju może pisać zgodnie z maksymą: dla każdego coś dobrego?( tylko czasem a rebour?) Zależnie od miejsca zmieniasz sobie tylko ustawienia?
smieciu

smieciu

16.01.2025 15:58

Dodane przez Es w odpowiedzi na Już po wstępie odechcialo mi

Nie wiem co masz na myśli. Wstęp jest konieczny gdyż niemal wszyscy walą tu w ten sam bęben. Tak jak się to tutaj podoba. Poprawnie politycznie. Stąd mój wstęp. Wiadomo. Nie będzie się podobać. Ale jest konieczny w tym kółeczku pisowskiej niemal bezkrytycznej adoracji. Wstęp jest zwykłą reakcją.
Poza tym poruszyłem ciągle ten sam problem. Ciągle to samo pytanie:
Na jakiej zasadzie to działa?
Standardowo nikt chyba nie zamierza podjąć dyskusji. Gdyż woli pozostawać w swoich pudelkach. Których jest raptem kilka, prostych w miarę usystematyzowanych:
Pudełko PiS jest dobry, nie ma nad czym gadać. To samo w wersji KO. Te dwa pudełka zakładają że istnieje realna walka między PiS i KO. Jest też pudełko, dość popularne: oni wszyscy z Okrągłego Stołu, ta sama banda. Tylko że tak naprawdę to pudełko jest tak samo powierzchowne i niewiele tłumaczące jak pierwsze dwa.
Piszę bo może ktoś widzi te pudełka, ograniczenia jakie wytwarzają. W szczególności odnośnie wojny na Ukrainie. Gdzie tą pudełkowość widać znakomicie. Z analogicznymi uproszczeniami typu Putin napadł bo jest zły (czyli analogicznie jak PiS albo KO). Napada więc Putin bo jest zły. Innego wyjaśnienia nikt chyba nie przedstawił.
Więc... Możemy w tym tkwić. Samozadowoleni. Albo uznać że może wartoby wyjść poza to.
mjk1

mjk1

16.01.2025 15:49

Ja bym się może i zgodził z tym, że Śmieciu jest ruskim agentem, ale wytłumaczcie mi proszę, wszyscy jego krytycy, poniższe fakty o których Śmieciu napisał. 
Dlaczego za rządów PiS Morawiecki i cały jego obóz polityczny był pro ukraiński a Tusk i akolici byli pro putinowscy. 
Dlaczego dzisiaj dokonał się zwrot o 180 stopni i Tusk jest pro ukraiński a Morawiecki anty ukraiński?
Która wersja Tuska i Morawieckiego jest prawdziwa i dlaczego?
Es

Es

16.01.2025 16:04

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Ja bym się może i zgodził z

Zabawa w zlego i dobrego policjanta utrzymująca nic nie rozumiejącą z tego  gawiedzi z otwartą gębą trwa już ponad trzydzieści lat
smieciu

smieciu

16.01.2025 16:23

Dodane przez Es w odpowiedzi na Zabawa w zlego i dobrego

Ale to jest ogólnik.
Ukraina właśnie świetnie to pokazała.
Dlaczego „niemiecki” Tusk, ruski agent jest obecnie w Polsce głównym motorem napędowym antyrosyjskiej propagandy? Dlaczego, podobnie jak wcześniej Morawiecki, prowadzi samobójczą misję uległości wobec Ukrainy. Dlaczego robił to Morawiecki a teraz Tusk mimo że istniały inne opcje. Przykładowo Orban działał inaczej.
Po co te wielkie spory, wielka propaganda gdzie wobec Ukrainy takie kontrastowe zmiany nastawienia. Przecież to tylko musi przeszkadzać sprawie. Lepsze byłyby mniejsze różnice polityczne.
Także w przypadku innych spraw. Np. w stosunku co do sympatii wobec UE. Imigracji itp.
Po co Smoleńsk? Można także zapytać.
Es

Es

16.01.2025 18:38

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Ale to jest ogólnik.

@smieciu
Nie zawracaj sobie głowy politycznym teatrem. Zacznij śledzić interesy mocodawców popisu.
smieciu

smieciu

16.01.2025 18:39

Dodane przez Es w odpowiedzi na @smieciu

@Es Bardzo chętnie! Ale powiedz to innym. O to właśnie chodzi. Stąd moje prowokacyjne nagłówki. Ja sobie mogę w tym grzebać. Ale wolałbym tego nie robić sam.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

16.01.2025 16:39

Dodane przez Es w odpowiedzi na Zabawa w zlego i dobrego

Halo halo pudelki
Nie ma żadnej wymiany między stanowiskami Tuska, Morawieckiego i Dudy. Niezmiennie popierają Ukrainę. Zełenski to wykorzystuje manipulując w Polsce gdzie się tylko da w zależności od potrzeb Niemiec. Notka Śmiecia to taki przykład. Obecnie popiera PO i Trzaskowskiego. Ale po 20 stycznia, może się okazać, że obaj Tusk i Zełenski obudzą się z ręką w nocniku. No i jeszcze jedno, Tusk i Zełenski to nie cała Polska i Ukraina. Polska już otrzymała prztyczka - została przez Bidena wykreślona z najbliższej współpracy, myślę że Ukraina jak tak dalej będzie u Załenskiego, to spotka ją podobny los.
Nie wiem czy jest sens dalej tłumaczynie lemingom niuansów geopolityki i skutków np. głupoty Tuska. Tu raczej  potrzebny jest psychiatra
smieciu

smieciu

16.01.2025 16:52

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Halo halo pudelki

No może lepiej Ula nie tłumacz nam tych niusansów geopolityki :)
Bo...
Nie ma żadnej wymiany między stanowiskami Tuska, Morawieckiego i Dudy. Niezmiennie popierają Ukrainę. Zełenski to wykorzystuje manipulując w Polsce gdzie się tylko da w zależności od potrzeb Niemiec.
Bo z tego zdania wynika przykładowo że wszyscy razem, PO PiS I Duda działają razem na rzecz Ukrainy. Ale najwyraźniej Zełenskiemu to się nie podoba więc odwraca się od PiS (niby, obecnie). Pewnie po to by tą jedność rozbić?
Czy też dlatego że służy Niemcom (czyli Putin z Niemcami nie trzyma)....
Ale po 20 stycznia, może się okazać, że obaj Tusk i Zełenski obudzą się z ręką w nocniku.
Tylko dlaczego? Skoro skoro, jak wyżej napisałaś, wszyscy razem (z Morawieckim) trzymają sztamę?
Chyba źle by się stało, choć u ciebie jakby wybrzmiewa zadowolenie gdyby się tak stało?

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
smieciu
Nazwa bloga:
Anarchia czyli Świadomość

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 194
Liczba wyświetleń: 1,207,403
Liczba komentarzy: 4,461

Ostatnie wpisy blogera

  • Tak ode mnie trochę o wyborach, Nawrockim i Ukrainie
  • To kim są ci agenci i popychadła o których pisałem?
  • Wraz z wzrostem ciśnienia agentury wyłażą na wierzch stadami

Moje ostatnie komentarze

  • Jedyne co ten wpis pokazał to że autor jest trollem memowym. Na temat zdjęcia właściwie nic nie wiadomo. Kiedy zrobione. Może jest z przed 4 lat? Jest to jakaś tandetna o wyjątkowo małym zasięgu…
  • „Reakcja władzy i jej mediów? Jednoznaczna. Wyśmiewanie, olewanie, kpiny, ataki. Wyzwiska- w tym uderzenie w tych, którzy o tym mówili, w Starostę Powiatu Garwolińskiego.Rzecznik MSWiA nawet…
  • Autor z każdym tekstem przebija swój sufit pisowskiego nawiedzenia... Parodia, groteska, kompletny odlot. Wydawałoby się niemożliwe że można mieć mózg, być dorosłym człowiekiem i pisać tak żenujące…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • PiS giął kark przed UE
  • Kukiz a Morawiecki. Wielki czy mały spisek?
  • A może, przy okazji, wróćmy do Smoleńska?

Ostatnio komentowane

  • keram, Apel do wyborców Polonii w zachodniej Europie ! Odpierdolcie się wreszcie od Polski !!!  
  • spike, Sądzę, że Prezydent Nawrocki odda hołd pomordowanym, tym bardziej, że jako prezes IPNu walczył o pozwolenie ekshumacji ofiar na Ukrainie. Ciekawi mnie czy się odważy na ekshumacje ofiar w Jedwabnem,…
  • Jabe, Bez partii pana Nawrockiego by nie było. Łaska pre­zesa jest jedynym po­wodem jego byt­ności w polityce.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności