Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Ku pamięci dla obrońców ojczyzny

Tezeusz, 21.12.2024
DZIEŃ PAMIĘCI O POLEGŁYCH I ZMARŁYCH W MISJACH I OPERACJACH WOJSKOWYCH ZA GRANICAMI POLSKI. Przypada 21 grudnia w roczicę śmierci 5 polskich żołnierzy z 20 Bartoszyckiej Brygady Zmechanizowanej którzy zginęli w Afganistanie w wyniku eksplozji miny-pułapki. Najmłodszy z nich miał 22, a najstarszy 33 lata.
W ponad 70-letniej historii udziału Wojska Polskiego w misjach i operacjach poza granicami państwa do działania zaangażowano łącznie około 130 tys. żołnierzy i pracowników wojska. 123 z nich nigdy nie wróciło do domu.
Śmierć tych pięciu żołnierzy w Afganistanie to najtragiczniejsze wydarzenie w polskich operacjach wojskowych za granicą. Święto upamiętniające wszystkich, którzy oddali życie na służbie. Ma to być także dzień zadumy nad najwyższą ofiarą, jaką czasem składają żołnierze, przelewając krew na krańcach świata. Ogółem na misjach zgineło ponad 119 żołnierzy Polskich.
21 grudnia 2011 r doszło do najtragiczniejszego wydarzenia w historii misji polskich żołnierzy w Afganistanie. Tego dnia talibowie przeprowadzili atak na konwój w pobliżu miejscowości Razaak, w wyniku którego zginęła cała załoga poruszająca się opancerzonym samochodem typu Oshkosh M-ATV, w którym jechało pięciu polskich żołnierzy z 20. Brygady Zmechanizowanej w Bartoszycach.
Zdalnie odpalona mina-pułapka, o prawdopodobnej masie 100 lub 150 kg rozerwała pojazd na dwie części i zabiła dowódcę drużyny starszego kaprala Piotra Ciesielskiego 33 lat, starszego szeregowego Łukasza Krawca 24 lat, starszego szeregowego operatora załogi wozu dowodzenia Marcina Szczurowskiego 30 lat, starszego szeregowego Marka Tomalę 25 lat i szeregowego Krystiana Banacha 22 lat.
Polegli żołnierze zajmowali się ochroną specjalistów z Zespołu Odbudowy Prowincji (PRT), którzy pomagali lokalnej ludności: budowali szkoły, drogi czy szpitale. Prezydent RP Bronisław Komorowski uhonorował poległych Orderami Krzyża Wojskowego oraz Gwiazdą Afganistanu. Pogrzeb żołnierzy odbył się w Wigilię.
Dla rodzin poległych to trudny czas, bo zbliżają się święta Bożego Narodzenia. Zewsząd płyną radosne życzenia, rozbrzmiewają kolędy, a przy stole pozostaje puste miejsce. Dla rodzin nie jest ono tylko symbolem, przypomina o bolesnej stracie i pustce, której nie da się wypełnić. Dlatego to takie ważne, abyśmy o nich pamiętali.
Dzień ten ma służyć temu, by nie zatarła się pamięć o tych, którzy oddali życie na służbie. W zachowaniu tej pamięci pomagają różne inicjatywy, jak choćby wystawa w Centrum Weterana w Warszawie, która prezentuje portrety żołnierzy poległych na misji w Iraku i Afganistanie.
Niech to będzie dzień zadumy nad najwyższą ofiarą, jaką czasem składają żołnierze, przelewając krew na krańcach świata.
CZEŚĆ ICH PAMIĘCI
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 5008
Kaper

Kaper

21.12.2024 15:13

"dzień zadumy nad najwyższą ofiarą, jaką czasem składają żołnierze, przelewając krew na krańcach świata."
Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić dla kogo ci żołnierze przelewają krew? Bo z pewnością nie dla Polski.
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 15:31

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na "dzień zadumy nad najwyższą

Dla Polski żołnierze ginęli nad niebem Londynu, morzach świata oraz  pod Monte Casino, Lenino.... Znajomość historii nie boli.
Kaper

Kaper

21.12.2024 15:49

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na Dla Polski żołnierze ginęli

"Dla Polski żołnierze ginęli nad niebem Londynu, morzach świata oraz  pod Monte Casino, Lenino"
Oni tylko myśleli, że giną dla Polski bo tak ich okłamano. Może z wyjątkiem Lenino bo ci faktycznie szli wyzwalać Polskę.
"Znajomość historii nie boli. "
Faktycznie, nie boli. Tylko dlaczego większość Polaków wierzy w mity?
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 16:08

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na "Dla Polski żołnierze ginęli

"Może z wyjątkiem Lenino bo ci faktycznie szli wyzwalać Polskę."
Wyzwalali od czego ? jak mordowali żołnierzy AK patrz KBW....jak wspólnie z NKWD mordowali Polaków ?
Dla niektórych mity dla niektórych patriotyzm ot taka różnica między pokoleniem AK i UB.
To nie mity a prawda polecam materiały IPN nie tylko sowiecką propagandę.
Kaper

Kaper

21.12.2024 16:18

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na Dla niektórych mity dka

"Dla niektórych mity dla niektórych patriotyzm"
Uważa pan, że oszukani żołnierze pod Monte Cassino walczyli by tak ofiarnie gdyby wiedzieli, że w Teheranie Polska już została przehandlowana?
Ale wróćmy do samej notki. Pisze pan "Ku pamięci dla obrońców ojczyzny"
Jakiej ojczyzny bronili polscy żołnierze w Afganistanie czy w Iraku?
Czy te państwa na nas napadły albo miały zamiar?
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 16:28

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na "Dla niektórych mity dla

Cóż posiadamy różne wartości wynikające z uwarunkowań nie tylko rodzinnych czy pokoleniowych oraz kulturowych. Ja identyfikuję się z pokoleniem AK i wynikającymi z tego tradycjami dla pana niestety jak czytam obcymi.
Ale to już nie mój problem. Bez dalszego komentarza.
Kaper

Kaper

21.12.2024 16:37

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na Cóż posiadamy różnej wartości

Tezeusz
"Cóż posiadamy różne wartości wynikające z uwarunkowań nie tylko rodzinnych czy pokoleniowych oraz kulturowych. Ja identyfikuję się z pokoleniem AK i wynikającymi z tego tradycjami dla pana niestety jak czytam obcymi."
Nie bardzo rozumiem co pan chciał przekazać w tym komentarzu.
Ponowię więc dwa moje pytania i proszę odpowiedzieć wprost a nie prowadzić jakieś mgliste dywagacje o "uwarunkowaniach pokoleniowych czy kulturowych".
Zakładam, że pan też jest Polakiem. Proszę odpowiedzieć mi na te dwa pytania:
- Uważa pan, że oszukani żołnierze pod Monte Cassino walczyli by tak ofiarnie gdyby wiedzieli, że w Teheranie Polska już została przehandlowana?
- Jakiej ojczyzny bronili polscy żołnierze w Afganistanie czy w Iraku?
To takie trudne? I po co w to mieszać AK i UB?
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 16:42

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tezeusz

@Kaper
Bez komentarza, adwersarz niech zanim zada kolejne pytanie przeczyta na ten temat materiały źródłowe dostępne w IPN w innym przypadku  szkoda czasu...polecam  także moje materiały na NB. Nigdy za dużo wiedzy tej merytorycznej bez dywagacji i dygresji osobistych..
Nolite iudicare alios a te ipso
Kaper

Kaper

21.12.2024 17:08

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na @Kaper

Tezeusz
"Nigdy za dużo wiedzy tej merytorycznej bez dywagacji i dygresji osobistych."
Zgadzam się z panem całkowicie ale to pan dywaguje i wprowadza wątek dygresji osobistych.
Ja zadałem tylko dwa proste pytania, na które pan nie chce odpowiedzieć.
"Nolite iudicare alios a te ipso"
Ta łacińska sentencja nie ma raczej zastosowania do mnie bo ja pana nie oceniam. Zadaję tylko pytania i liczę, że rozwieje pan moje wątpliwości.
Odsyłanie mnie do IPN to nieudolna próba ucieczki od odpowiedzi.
Powtórzę więc te pytania mając nadzieję, że tym razem potraktuje mnie pan poważnie:
- Uważa pan, że oszukani żołnierze pod Monte Cassino walczyli by tak ofiarnie gdyby wiedzieli, że w Teheranie Polska już została przehandlowana?
- Jakiej ojczyzny bronili polscy żołnierze w Afganistanie czy w Iraku?
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 17:17

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tezeusz

@Kaper
Cieszy mnie bardzo iż czyta moje materiały, ja na pana materiały nie mam czasu. Reszta j.w.
Polecam :
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
Kaper

Kaper

21.12.2024 17:21

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na @Kaper

Tezeusz
" ja na pana materiały nie mam czasu."
Szkoda ale to pan ewentualnie traci, nie ja.
Widzę, że nie doczekam się odpowiedzi na dwa proste pytania związane z pańską notką
Pan jest tchórzem z AK czy z UB?
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 17:23

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tezeusz

@Kaper 
Brak kultury i chamstwo masz po rodzicach czy kwestia komuszego wychowania. " Kultura i sztuka " ? O braku wiedzy nie wspomnę. To tyle i aż tyle..
Za pana szacunek do Polskiego Munduru  - to tradycje rodzinne ?  - bez szacunku..
Perna lingua sua potes cognoscere
Kaper

Kaper

21.12.2024 17:33

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na @Kaper 

Tezeusz
"Brak kultury i chamstwo masz po rodzicach czy kwestia komuszego wychowania. "
To pan teraz popisuje się chamstwem. Proszę wskazać, w którym miejscu pana znieważyłem?
Pańskie bezpodstawne insynuacje to właśnie przejaw chamstwa.
"O braku wiedzy nie wspomnę."
Nie ukrywam, że wielu rzeczy nie wiem dlatego zadaję pytania.
Jak ja piszę jakiś artykuł to się do niego solidnie przygotowuję i staram się być gotowy, żeby odpowiedzieć na zadane pytania.
Pan nie?
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 18:34

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tezeusz

@ kaper
Piłeś nie pisz. Pisałem iż nie mam czasu na dyskusje z tobą nie czytam twoich wypocin. Do szkoły !
Brak kultury i chamstwo masz po rodzicach czy kwestia komuszego wychowania. " Kultura i sztuka " ? O braku wiedzy nie wspomnę. To tyle i aż tyle..
Za pana szacunek do Polskiego Munduru  - to tradycje rodzinne ?  - bez szacunku..
Perna lingua sua potes cognoscere
Bez komentarza, adwersarz niech zanim zada kolejne pytanie przeczyta na ten temat materiały źródłowe dostępne w IPN w innym przypadku  szkoda czasu...polecam  także moje materiały na NB. Nigdy za dużo wiedzy tej merytorycznej bez dywagacji i dygresji osobistych..
Nolite iudicare alios a te ipso
Nabiłeś mi komentarzy... spocznij. Rewanżu nie będzie..."tchórzu"
Kaper

Kaper

21.12.2024 18:16

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na @Kaper 

Tezeusz
"Za pana szacunek do Polskiego Munduru  - to tradycje rodzinne ? "
W mojej rodzinie polski mundur zawsze cieszył się wielkim szacunkiem Najemnicy w polskich mundurach już nie.
Bo jak inaczej nazwać ludzi, którzy z własnej woli jadą dokonywać agresji na narodach, które nic nam nie zrobiły złego?
"Perna lingua sua potes cognoscere"
Popisuje się pan łacińskimi sentencjami ale do końca ich pan chyba nie rozumie i strzela sobie w kolano.
To pan kompromituje się swoim językiem.
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 18:20

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tezeusz

@ Kaper
" Kultura i sztuka" Przy takiej sztuce trudno o kulturę... to kult dla inteligentnych.
"W mojej rodzinie polski mundur zawsze cieszył się wielkim szacunkiem"
Na pewno nie Polski. Sowiecki ?
Kaper

Kaper

21.12.2024 18:25

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na @ Kaper

Tezeusz
"Na pewno nie Polski. Sowiecki ?"
No i kto tu się zachowuje po chamsku?
Przecież mnie pan nie zna więc jakie ma podstawy, żeby tak twierdzić?
Że znam lepiej polską historię niż pan?
Pan nie wiedział, że w momencie szturmu na Monte Cassino alianci już zdecydowali o oddaniu Polski Stalinowi?
To radzę się dokształcić.
Polecam materiały IPN.
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 18:31

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tezeusz

@ kaper
Piłeś nie pisz. Pisałem iż nie mam czasu na dyskusje z tobą nie czytam twoich wypocin. Do szkoły !
Brak kultury i chamstwo masz po rodzicach czy kwestia komuszego wychowania. " Kultura i sztuka " ? O braku wiedzy nie wspomnę. To tyle i aż tyle..
Za pana szacunek do Polskiego Munduru  - to tradycje rodzinne ?  - bez szacunku..
Perna lingua sua potes cognoscere
Bez komentarza, adwersarz niech zanim zada kolejne pytanie przeczyta na ten temat materiały źródłowe dostępne w IPN w innym przypadku  szkoda czasu...polecam  także moje materiały na NB. Nigdy za dużo wiedzy tej merytorycznej bez dywagacji i dygresji osobistych..
Nolite iudicare alios a te ipso
Nabiłeś mi komentarzy... spocznij. Rewanżu nie będzie..."tchórzu"
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 18:32

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tezeusz

@ kaper
Piłeś nie pisz. Pisałem iż nie mam czasu na dyskusje z tobą nie czytam twoich wypocin. Do szkoły !
Brak kultury i chamstwo masz po rodzicach czy kwestia komuszego wychowania. " Kultura i sztuka " ? O braku wiedzy nie wspomnę. To tyle i aż tyle..
Za pana szacunek do Polskiego Munduru  - to tradycje rodzinne ?  - bez szacunku..
Perna lingua sua potes cognoscere
Bez komentarza, adwersarz niech zanim zada kolejne pytanie przeczyta na ten temat materiały źródłowe dostępne w IPN w innym przypadku  szkoda czasu...polecam  także moje materiały na NB. Nigdy za dużo wiedzy tej merytorycznej bez dywagacji i dygresji osobistych..
Nolite iudicare alios a te ipso
Nabiłeś mi komentarzy... spocznij. Rewanżu nie będzie..."tchórzu"
Tomaszek

Tomaszek

21.12.2024 19:51

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tezeusz

Kaper kutasie czerwony 
To nie tylko żołnierze spod Monte Cassino ale wszyscy Polacy i ci spod Lenino też siuru sprzedajny . Tam nikt nie oszczędzał krwi ni życia i o nic nie pytał , patriotyzm jest bezprzymiotnkowy i bezwarunkowy , jakbyś nie wiedział a twoje pytanie sugeruje ze to frajerzy . Twój mentor w PW też był frajerem ? Tak jak wspomniany wcześniej Pan B oficer armii Andersa zamiatający ulicę . Pewnie twoi wysłali go tam za frajerstwo , co ? Jeżeli ktoś wie co to wojsko i zna reguły tam obowiązujące i zasady działania paktów militarnych nie zadaje takich pytań jak ty o Iraku czy Afganistanie jełopie od siedmiu boleści chujmanisto z WUMLu . Ja cie uczył nie będę .
Tyle póki co .
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 20:01

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Kaper kutasie czerwony 

@ Tomaszek
Rzadko się nieraz z Tobą zgadzam - ale teraz BRAWO za komentarz. W punkt. Jestem pod wrażeniem jego trafności i dosadności po męsku konkret..@ kaper to troll tęczowy - komuch..To się czuje. Dobrze go oceniłeś. Zgadzam się z twoją oceną.
Tomaszek

Tomaszek

21.12.2024 20:05

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na @ Tomaszek

To nie był komentarz , ja go tylko do świadomości przywołać próbuję  . Taki ze mnie Syzyf .
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 20:06

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na To nie był komentarz , ja go

@ Tomaszek- DZIĘKI !
Kaper

Kaper

21.12.2024 20:55

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na To nie był komentarz , ja go

Tomaszek
Widzę, że pański komentarz bardzo przypadł do gustu pańskiemu przyjacielowi Tezeuszowi.
Dobrze, że pospieszył mu pan z pomocą bo już wpadł w jakiś dziwny trans i zaczął się jąkać jak pewien redaktor naczelny.
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 20:59

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tomaszek

@Kaper.. rus
"Dobrze, że pospieszył mu pan z pomocą bo już wpadł w jakiś dziwny trans i zaczął się jąkać jak pewien redaktor naczeln"
Faktycznie moze byłem zbyt delikatny dla debila komucha czerwonego co w swoim osranym bełkocie opluwa Żołnierzy walczacych o Polskę. Bloger @ Tomaszek idealnie ciebie tęczowy... scharakteryzował. Pileś nie pisz bo śmierdzisz...sowieckim łajnem. Co za palant. Kolejny @ Pers i jego śmierdząca odsłona.
21-12-2024 [19:51] - Tomaszek | Link: Kaper kutasie czerwony 
"Kaper kutasie czerwony 
To nie tylko żołnierze spod Monte Cassino ale wszyscy Polacy i ci spod Lenino też siuru sprzedajny . Tam nikt nie oszczędzał krwi ni życia i o nic nie pytał , patriotyzm jest bezprzymiotnkowy i bezwarunkowy , jakbyś nie wiedział a twoje pytanie sugeruje ze to frajerzy . Twój mentor w PW też był frajerem ? Tak jak wspomniany wcześniej Pan B oficer armii Andersa zamiatający ulicę . Pewnie twoi wysłali go tam za frajerstwo , co ? Jeżeli ktoś wie co to wojsko i zna reguły tam obowiązujące i zasady działania paktów militarnych nie zadaje takich pytań jak ty o Iraku czy Afganistanie jełopie od siedmiu boleści chujmanisto z WUMLu . Ja cie uczył nie będę .
Tyle póki co ."
BRAWO !
Kaper

Kaper

21.12.2024 21:14

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na @Kaper.. rus

Tezeusz
"Faktycznie moze byłem zbyt delikatny dla debila komucha czerwonego co w swoim osranym bełkocie opluwa Żołnierzy walczacych o Polskę."
Mimochodem odpowiedział pan na jedno z moich pytań.
Czyli według pana najemnicy w polskich mundurach walczyli o Polskę?
Jakie interesy Polski zostały zdeptane przez Afgańczyków i Irakijczyków?
O formie pańskiego komentarza nie będę wspominał bo urąga ona wszelkim zasadom przyzwoitości. 
Cóż... Dobre maniery wynosi się z domu, ew. ze szkoły. Pan, jak widzę, nie miał szczęścia ani do jednego ani do drugiego.
Można podejrzewać, że jest pan sympatykiem PO, wielu z nich używa takiego knajackiego języka.
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 21:24

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tezeusz

@ Kaper.. vel @ Pers
21-12-2024 [19:51] - Tomaszek | Link: Kaper kutasie czerwony 
"Kaper kutasie czerwony 
To nie tylko żołnierze spod Monte Cassino ale wszyscy Polacy i ci spod Lenino też siuru sprzedajny . Tam nikt nie oszczędzał krwi ni życia i o nic nie pytał , patriotyzm jest bezprzymiotnkowy i bezwarunkowy , jakbyś nie wiedział a twoje pytanie sugeruje ze to frajerzy . Twój mentor w PW też był frajerem ? Tak jak wspomniany wcześniej Pan B oficer armii Andersa zamiatający ulicę . Pewnie twoi wysłali go tam za frajerstwo , co ? Jeżeli ktoś wie co to wojsko i zna reguły tam obowiązujące i zasady działania paktów militarnych nie zadaje takich pytań jak ty o Iraku czy Afganistanie jełopie od siedmiu boleści chujmanisto z WUMLu . Ja cie uczył nie będę .
Tyle póki co ."
BRAWO !
Kaper

Kaper

21.12.2024 20:52

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Kaper kutasie czerwony 

Tomaszek
"Jeżeli ktoś wie co to wojsko i zna reguły tam obowiązujące i zasady działania paktów militarnych nie zadaje takich pytań jak ty o Iraku czy Afganistanie jełopie od siedmiu boleści chujmanisto z WUMLu"
Pozwolę się z panem zdecydowanie nie zgodzić.
O ile bohaterscy żołnierze pod Monte Cassino byli ofiarami oszukańczej polityki tzw. aliantów to uczestnicy agresji na Irak i Afganistan byli zwykłymi najemnikami.
Najemnikami z błogosławieństwem swojego państwa wasalnego.
Żaden pakt militarny nie zmuszał Polski do wysyłania tam naszych żołnierzy. To tylko służalczość władz.
Każdy z nich jechał na te "misje" (taka eufemistyczna nazwa agresji na inne państwo) dobrowolnie i kierowany pobudkami jak najbardziej przyziemnymi - pieniądze i chęć zrobienia kariery. Oczywiście ich śmierć musi budzić żal jak każda śmierć na stanowisku pracy.
Tomaszek

Tomaszek

21.12.2024 21:25

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tomaszek

To nie było do dyskusji 
Tam było "jeżeli ktoś wie ..." . Nie wiesz to pomilcz , będzie mądrzej .
 Volenti non fit iniuria , nawet jak mu tylko gacie opadną i twarz pokaże .
Nie bolało . Co ?
Kaper

Kaper

21.12.2024 21:33

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na To nie było do dyskusji 

Tomaszek
"Volenti non fit iniuria , nawet jak mu tylko gacie opadną i twarz pokaże .
Nie bolało . Co ?"
Widzę, że pan podobnie jak pański przyjaciel Tezeusz jest znawcą łaciny.
Co za towarzystwo...
Jak rozumiem odpowiedź na moje uwagi przekracza pańskie możliwości intelektualne.
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 21:40

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tomaszek

@Kaper vel Pers
Twoja łacina śmierdzi szambem i kloaką...jak ty sam.
Kaper

Kaper

21.12.2024 21:48

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na @Kaper vel Pers

Tezeusz
"Kaper vel Pers
Twoja łacina śmierdzi szambem i kloaką...jak ty sam."
Następny, który widzi we mnie jakiegoś mitycznego "Persa".
Kontynuuje pan swoje obelgi i pewnie nie zdaje pan sobie sprawy, że wystawia sobie tym jak najgorsze świadectwo.
Przecież to co pan pisze i jak czytają inni i z pewności wyciągną wnioski.
Podejrzewam, że nie będą dla pana pochlebne.
Tomaszek

Tomaszek

21.12.2024 21:48

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tomaszek

To był "przekaz dla kumatych" jak pisywał tu doktor P z Krakowa . Wychodzi na to że niekumanie nie boli i nawet znaków nie zostawia.
P.S.
Mimo wszystkich pańskich sugestii uważam że Donald Steyr i nie tylko on w Powstaniu Warszawskim nie był frajerem .
Kaper

Kaper

21.12.2024 21:53

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na To był "przekaz dla kumatych"

Tomaszek
"Mimo wszystkich pańskich sugestii uważam że Donald Steyr w Powstaniu Warszawskim nie był frajerem ."
Cieszę się bo ja też tak uważam. Walczył w polskim mundurze o polską sprawę.
Inna rzecz, że wywołanie samego Powstania było zbrodnią na polskim narodzie ale to nie on podejmował takie haniebne decyzje.
Zrobił to co powinien zrobić każdy żołnierz. Walczył za Ojczyznę a nie za interesy beznapletkowców.
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 21:56

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tomaszek

,@Kaper vel @ Pers
Piszesz o " beznapletkowcach "przecież to ty i twoja rodzina. Nie wstyd  tak pisać.. o swoich.
Kaper

Kaper

21.12.2024 22:01

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na ,@Kaper vel @ Pers

Tezeusz
Takie bezpodstawne oskarżenia to dowód na to, że jednak jest pan funkcjonariuszem hasbary. Tylko oni są na tyle bezczelni.
Nie zna pan mnie ani mojej rodziny więc pańskie insynuacje są wyjątkowo odrażające.
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 22:03

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tezeusz

@Kaper rus..
Jesteś funkcjonariuszem hasbary. Tylko oni są na tyle bezczelni i tęczowi...Wiedziałem
Tomaszek

Tomaszek

21.12.2024 22:05

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tomaszek

Nie drąż tematów co do których nie  wiesz i nie rozumiesz nic , używasz ich jako wycieraczki swojej plugawej gęby . 
Lumpen Verboten . Panimajesz tawariszcz ?
Kaper

Kaper

21.12.2024 22:10

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Nie drąż tematów co do

Tomaszek
"Nie drąż tematów co do których nie  wiesz i nie rozumiesz nic , używasz ich jako wycieraczki swojej plugawej gęby"
To ciekawe bo ja odniosłem wrażenie, że to pan niewiele rozumie tylko nadyma się jak balonik. 
"Lumpen Verboten . Panimajesz tawariszcz ?"
Łacina, niemiecki, rosyjski - prawdziwy poliglota z pana.
Gratuluję.
I ta solidarność z przyjacielem Tezeuszem, doprawdy godna uznania.
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 22:20

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tomaszek

@Kapeć..rus
Czysta z ciebie hasbara...Odkryłeś się. Nie wstydź się bądż dumny ze swego Izraela.
Kaper

Kaper

21.12.2024 22:31

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na @Kapet..rus

Tezeusz
"Czysta z ciebie hasbara...Odkryłeś się. Nie wstydź się bądż dumny ze swego Izraela."
Izrael nie jest "mój". To rasistowskie, ludobójcze państwo apartheidu. I już samo to stwierdzenie świadczy, że nie mogę należeć do hasbary.
Dumna z niego może być tylko wyjątkowa kanalia.
No i oczywiście taki funkcjonariusz hasbary jak pan. Ale pan pewnie robi to za pieniądze.
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 22:33

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tezeusz

@Kapeć rus
אתה יהודי
No i oczywiście taki funkcjonariusz jak ty hasbary. Ale pan pewnie robi to za pieniądze.
Ten styl pisania, obrażanie innych, poniżanie patriotyzmu w Polsce itp...to ty..
Kaper

Kaper

21.12.2024 22:37

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na @Kapeć rus אתה יהודי

Tezeusz
Zaczyna mnie nudzić pańska infantylność.
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 22:40

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tezeusz

@Kapeć..rus
Ty nawet nie jesteś infantylny, ale dlaczego śmierdzisz czosnkiem i kloską.
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 16:36

"Murem za Polskim Mundurem"
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 18:04

Polscy żołnierze byli obecni w Afganistanie prawie 20 lat. Ich obecność była następstwem utworzenia międzynarodowej koalicji po ataku terrorystycznym na World Trade Center 11 września 2001 roku. W misji uczestniczyło przez te lata ponad 33 tys. polskich żołnierzy i pracowników resortu obrony narodowej.
defence24.pl
Kaper

Kaper

21.12.2024 18:20

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na Polscy żołnierze byli obecni

Tezeusz
"Ich obecność była następstwem utworzenia międzynarodowej koalicji po ataku terrorystycznym na World Trade Center 11 września 2001 roku. "
To Afgańczycy zorganizowali "atak terrorystyczny" na Word Trade Center?
Mam cichą nadzieję, że choć na to pytanie mi pan odpowie.
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 18:23

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tezeusz

@ kaper
Piłeś nie pisz. Pisałem iż nie mam czasu na dyskusje z tobą nie czytam twoich wypocin. Do szkoły !
Brak kultury i chamstwo masz po rodzicach czy kwestia komuszego wychowania. " Kultura i sztuka " ? O braku wiedzy nie wspomnę. To tyle i aż tyle..
Za pana szacunek do Polskiego Munduru  - to tradycje rodzinne ?  - bez szacunku..
Perna lingua sua potes cognoscere
Bez komentarza, adwersarz niech zanim zada kolejne pytanie przeczyta na ten temat materiały źródłowe dostępne w IPN w innym przypadku  szkoda czasu...polecam  także moje materiały na NB. Nigdy za dużo wiedzy tej merytorycznej bez dywagacji i dygresji osobistych..
Nolite iudicare alios a te ipso
Nabiłeś mi komentarzy... spocznij. Rewanżu nie będzie..."tchórzu"
Kaper

Kaper

21.12.2024 18:34

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na @ kaper

Tezeusz
"Piłeś nie pisz."
Słusznie. Pisze pan do lustra?
Myślałem, ze jest pan poważnym blogerem dysponującym dużą wiedzą.
Okazuje się jednak, że jest pan miernotą pozującą na "patriotę".
Będę częściej do pana zaglądał i radzę przygotować się na udzielanie odpowiedzi na zadawane pytania.
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 18:42

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tezeusz

@ kaper
Piłeś nie pisz. Pisałem iż nie mam czasu na dyskusje z tobą nie czytam twoich wypocin. Do szkoły !
Brak kultury i chamstwo masz po rodzicach czy kwestia komuszego wychowania. " Kultura i sztuka " ? O braku wiedzy nie wspomnę. To tyle i aż tyle..
Za pana szacunek do Polskiego Munduru  - to tradycje rodzinne ?  - bez szacunku..
Perna lingua sua potes cognoscere
Bez komentarza, adwersarz niech zanim zada kolejne pytanie przeczyta na ten temat materiały źródłowe dostępne w IPN w innym przypadku  szkoda czasu...polecam  także moje materiały na NB. Nigdy za dużo wiedzy tej merytorycznej bez dywagacji i dygresji osobistych..
Nolite iudicare alios a te ipso
Nabiłeś mi komentarzy... spocznij. Rewanżu nie będzie..."tchórzu"
"Okazuje się jednak, że jest pan miernotą pozującą na "patriotę".
Tyle samokrytyki o sobie to masz po tatusiu ?
"Będę częściej do pana zaglądał i radzę przygotować się na udzielanie odpowiedzi na zadawane pytania."
Ja do ciebie NIE miernot nie czytam.
Kaper

Kaper

21.12.2024 18:45

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na @ kaper

Tezeusz
"Nabiłeś mi komentarzy... spocznij. Rewanżu nie będzie..."tchórzu""
Nie tylko komentarzy ale także odsłon.
Słaba frekwencja na tym blogu.
Pozdrawiam i do następnej notki.
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 18:46

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tezeusz

@ kaper
Piłeś nie pisz. Pisałem iż nie mam czasu na dyskusje z tobą nie czytam twoich wypocin. Do szkoły !
Brak kultury i chamstwo masz po rodzicach czy kwestia komuszego wychowania. " Kultura i sztuka " ? O braku wiedzy nie wspomnę. To tyle i aż tyle..
Za pana szacunek do Polskiego Munduru  - to tradycje rodzinne ?  - bez szacunku..
Perna lingua sua potes cognoscere
Bez komentarza, adwersarz niech zanim zada kolejne pytanie przeczyta na ten temat materiały źródłowe dostępne w IPN w innym przypadku  szkoda czasu...polecam  także moje materiały na NB. Nigdy za dużo wiedzy tej merytorycznej bez dywagacji i dygresji osobistych..
Nolite iudicare alios a te ipso
Nabiłeś mi komentarzy... spocznij. Rewanżu nie będzie..."tchórzu"
"Okazuje się jednak, że jest pan miernotą pozującą na "patriotę".
Tyle samokrytyki o sobie to masz po tatusiu ?
"Będę częściej do pana zaglądał i radzę przygotować się na udzielanie odpowiedzi na zadawane pytania."
Ja do ciebie NIE miernot nie czytam.
Kaper

Kaper

21.12.2024 18:52

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na @ kaper

Tezeusz
Ale ja czytam. Nawet miernoty jak pan.
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 19:00

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tezeusz

@ Kaper ..rus..
Jesteś miernotą ? to wiadomo od dawna
@ kaper
Piłeś nie pisz. Pisałem iż nie mam czasu na dyskusje z tobą nie czytam twoich wypocin. Do szkoły !
Brak kultury i chamstwo masz po rodzicach czy kwestia komuszego wychowania. " Kultura i sztuka " ? O braku wiedzy nie wspomnę. To tyle i aż tyle..
Za pana szacunek do Polskiego Munduru  - to tradycje rodzinne ?  - bez szacunku..
Perna lingua sua potes cognoscere
Bez komentarza, adwersarz niech zanim zada kolejne pytanie przeczyta na ten temat materiały źródłowe dostępne w IPN w innym przypadku  szkoda czasu...polecam  także moje materiały na NB. Nigdy za dużo wiedzy tej merytorycznej bez dywagacji i dygresji osobistych..
Nolite iudicare alios a te ipso
Nabiłeś mi komentarzy... spocznij. Rewanżu nie będzie..."tchórzu"
"Okazuje się jednak, że jest pan miernotą pozującą na "patriotę".
Tyle samokrytyki o sobie to masz po tatusiu ?
"Będę częściej do pana zaglądał i radzę przygotować się na udzielanie odpowiedzi na zadawane pytania."
Ja do ciebie NIE miernot nie czytam.
Maverick

Maverick

21.12.2024 18:09

Gloryfikacja ginięcia za masoński porządek świata, to jakiś psychopatyczny nieuleczalny przypadek.
Sensem życia jest jego prezerwacja, rozwój intelktualny, czy techniczny rozwój swoich talentów, respekt dla wartości bożych jak życie.
Aby przypodobać się masonom i za nich ginąć czy za Nowy Porządek Świata który niesie nam znak Besti, to naprawdę odchyłka i sprzedanie duszy Bohametowi, czy Lucyferowi. Niestety taką propagandę wciska się Polakom od wieków, od końca dynastii Jagielonów, a chłopki z czworaków na to się nabierają,
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 19:48

Dodane przez Maverick w odpowiedzi na Gloryfikacja ginięcia za

@ Maverick
Zmień tabletki albo dilera bredzisz strasznie w tej swojej Moskwie.
Maverick

Maverick

21.12.2024 22:36

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na @ Maverick

Onuce chazarskie co kiedyś wasaliły się rzydzianom z sekty Czabad Lubowitz z filii moskiewskiej Rothschild-a, teraz wasalą się sekcie Czabad i ADL z Waszyngtonu a przewodzi jej niejaki Bilken z Białegostoku co z rzymianem również z Białegostoku przewodzi i prezesuje Black Rock aby goje byli szczęśliwi i nic nie mieli. Kaganowicz co miał być następcą Lenina ale pogryzł się ze Stalinem i razem z Trockistami uciekli do Meksyku gdzie odrazu rozpoczęli wojnę z chrześcijaństwem. Oczywiście ze antychrześcijańskie onuce będą wspierać Kaganowiczów z których wywodzi się Nuland co zainstalowała obecną mafię chazarską na Upad---li--nie. Nie myślę aby czekista udający Polaka i sprzedający kit głupiego ginięcia za interesy mafii był wstanie wydać parę złotych aby obejrzeć prawdę o trockistach w Meksyku. Podaję link. Możecie też znaleść na Neflixie. Tytuł For the Greater Glory.
youtube.com
Dobrze zamaskowany judasz to najgorsze w zdrowym społeczeństwie, bo to fałszywy i donisiciel co udaje ze jest dobrym a judzi do zła.
Kaper

Kaper

21.12.2024 21:02

Dodane przez Maverick w odpowiedzi na Gloryfikacja ginięcia za

Maverick
Zdecydowanie się z panem zgadzam.
Własnym życiem można szafować jedynie w obroni najwyższych wartości - Rodziny i Ojczyzny.
Tego zdaje się nie rozumieć autor tego wpisu.
Albo doskonale rozumie tylko jest najemnym trybikiem medialnej machiny do ogłupiania gojów.
Za tym drugim może świadczyć jego nerwowość, agresja i niezdolność do odpowiedzi na proste pytania.
Tezeusz

Tezeusz

21.12.2024 21:48

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Maverick

@Kaper vel @Pers
Jak rozumiem odpowiedź na moje uwagi przekracza pańskie możliwości intelektualne.
Tezeusz
Nazwa bloga:
Tezeusz
Zawód:
https://albicla.com/Tezeusz
Miasto:
Gdynia

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 883
Liczba wyświetleń: 3,516,370
Liczba komentarzy: 18,665

Ostatnie wpisy blogera

  • Odznaki bohaterów
  • Powstańcza miłość. Historia prawdziwa
  • Mordowali Polaków Niemcy ale mordowali także i Rosjanie. AUSCHWITZ

Moje ostatnie komentarze

  • W punkt
  • @ Tomaszek przecież wiesz i znasz pro kacapskie i niemieckie postawy i powiązania blogerów NB z czerwonymi oni wcale ich nie ukrywają wielu sam ujawniłem w moich materiałach.
  • Ten blogger to potomek Niemieckiego scierwa

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Przesmyk Suwalski – czy tam zaatakuje Rosja?
  • Szczepionki przeciwko COVID-19 – dlaczego są bezpieczne?
  • Dlaczego Polscy nie chcą się szczepić przeciwko Covid19

Ostatnio komentowane

  • Tezeusz, @ Tomaszek przecież wiesz i znasz pro kacapskie i niemieckie postawy i powiązania blogerów NB z czerwonymi oni wcale ich nie ukrywają wielu sam ujawniłem w moich materiałach.
  • Tomaszek, Było jeszcze Kołdyczewo . I to nie takie jak w Wikipedii . I narodzik też cyrylicowy . Wierny zawsze niezależnie czy to car , putin czy stalin . Kolejny temat do eksploracji .  Czy Ponary nie…
  • Tomaszek, Sake Bo Ty nic nie rozumiesz , ja z resztą też . Jest tu troche , jak ich oceniam "dzwonów gumowych " Produkują sie jak stachanowcy na wszystkie tematy . Pisałem już że Nasze Blogi to w zasadzie…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności