Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Karol Nawrocki kandydatem PiS na prezydenta

Alina@Warszawa, 24.11.2024
Właśnie przemawia dr Konrad Nawrocki, obecny prezes IPN. W Krakowie trwa uroczystość, w czasie której PiS zgłosił go jako kandydata na prezydenta Polski. 
W przemówieniu słyszymy program przyszłego prezydenta. Jego wejście na mównicę zapowiedział jego najstarszy syn. Na samym wstępie kandydat przedstawił swoją rodzinę, fajną żonę i sympatyczne dzieciaki, oraz siostrę. Opowiedział swój życiorys i przede wszystkim określił stosunek do Polski, w którym patriotyzm jest na pierwszym miejscu.
Całość imprezy jest zrobiona w prawdziwie amerykańskim stylu, można nawet zaryzykować stwierdzenie, że gdyby było tylko 2 kandydatów - Nawrocki  i  Trzaskowski, to Trzaskowski już dziś przegrał wybory prezydenckie.
I wcale nie jest mi z tego powodu przykro, że PO przegra tak jak Kamala. Oczywiście trzeba będzie dopilnować, żeby nie dodrukowali ciężarówki kart z głosami na Kamalę, tfu, Trzaskowskiego, oraz pilnować, żeby nie było fałszerstw wyborczych. Każde bowiem fałszerstwo uchodziło w Polsce bezkarnie. Jeszcze bardziej bezkarnie będzie teraz, kiedy w PKW jest pornogrubas Ryszard Kalisz, współautor obowiązującej komuszej konstytucji Kwaśniewskiego.
Mam nadzieję tylko, że PiS-owscy spece od PR nie przedobrzą z poparciem i promocją K. Nawrockiego i za jakiś czas nie będziemy mieli odruchu wymiotnego na dźwięk nazwiska prezesa IPN-u, a na jego widok nie będziemy przełączać kanałów.  Najlepiej będzie jak PR-owcy ograniczą się do dementowania i zgłaszania do prokuratury wszelkich kłamstw, z żądaniem wielkich odszkodowań, przez co będą mieli fundusze na kampanię tuż przed glosowaniem...
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 20637
sake3

sake2020

26.11.2024 13:19

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na No cóż - w dodatku zupełny

@Alina......A tak ,zupełny brak pamięci ale u pani. Jeszcze jak do tego dochodzi zapiekłość to powstaje rzeczywiście mieszanka wybuchowa. To przecież bardzo łatwe ubliżać komuś takiemu jak ja, która nigdy nie ocenia ani nie krytykuje cudzego rozumu, nie wyśmiewa innych komentatorów, nie wytyka im braków, nie poucza. Jak widzę wojna polsko-polska weszła i NB z przytupem sądząc po pani zachowaniu. Każdy tu ma prawo do swojego zdania choć może być niezgodne z zapatrywaniami innych.Ale to prawo nie powinno dotyczyć ani mieć miejsca we wciskaniu i sugerowaniu  komukolwiek choroby, sklerozy czy innych mankamentów. Mówi zresztą o tym regulamin portalu. I chyba o to jest by go przestrzegać.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

26.11.2024 13:37

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Alina......A tak ,zupełny

Ja niczego nie sugeruję - po prostu stwierdzam fakt.
sake3

sake2020

26.11.2024 13:51

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Ja niczego nie sugeruję - po

Proszę więc zgłosić do Admina, że na NB nie powinno być miejsca dla tak niepożądanej i skompromitowanej  osoby jak sake. Proszę więc sporządzić listę moich grzechów, kłamstw, kompromitujących faktów i wypowiedzi, danych świadczących o sklerozie i skierować na ręce Admina z podpisami komentatorów wspierających panią w tym dziele ratowania NB. To chyba lepszy sposób niż dyskusja prowadzona z tak małowartościową osobą jak ja.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

26.11.2024 13:58

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Proszę więc zgłosić do Admina

[13:51] - sake3 
Widzę, że masz zbyt dużo czasu i potrzebę (natręctwo) pisania komentarzy. Mi to lotto ... 
Napisz jakiś ciekawy artykuł! Zobaczymy jaki masz talent pisarski.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

26.11.2024 17:55

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Dziwi mnie dyskusja o nowym

BRAUN Z PRZERAŻAJĄCYMI INFORMACJAMI DLA POLAKÓW!
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

26.11.2024 17:58

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Dziwi mnie dyskusja o nowym

BRAUN Z PRZERAŻAJĄCYMI INFORMACJAMI DLA POLAKÓW!
Tomaszek

Tomaszek

26.11.2024 19:57

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na BRAUN Z PRZERAŻAJĄCYMI

To coś jak akademia w szkole za komuny . Dzieci wyrecytowały wierszyki a na koniec pan profesor spuentował o wrogich siłach wewnętrznych i zewnętrznych . Po takich przedstawieniach to se myślę  że jemu rzeczywiście odjebało zostać prezydentem .A jeszcze wczoraj nie myślałem o nim źle . Gówno ma do powiedzenia oprócz darcia ryja na tematy znane wszystkim . A tu niekandydatka nawet na niekandydatkę , za to wygląda że wie co mówi i mówi i myśli rzeczowo  , bo jaka to różnica każdy widzi youtube.com . Co Ty Sake o niej myślisz ?
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

24.11.2024 21:47

Jeśli rusko-pedalsko-turańską dzicz tu wyje to widać ze Kaczynski trafił w punkt
Hornblower

Hornblower

24.11.2024 22:23

Dodane przez Siberian Husky Dog w odpowiedzi na Jeśli rusko-pedalsko-turańską

Oj, Siberian.
"Karol Nawrocki, obecny prezes IPN, został wybrany na kandydata Zjednoczonej Prawicy w nadchodzących wyborach. Jak informuje radio RMF24, decyzja ta była wynikiem intensywnych negocjacji i wsparcia ze strony Mateusza Morawieckiego, Joachima Brudzińskiego, Adama Bielana i Jacka Kurskiego".
Zapamiętajmy więc tych ojców sukcesu.
"Z nieoficjalnych informacji wynika, że wielu polityków PiS, w tym Mariusz Błaszczak, opowiadało się za innym kandydatem, Przemysławem Czarnkiem. Jednak ostatecznie zdecydowano się na Nawrockiego, którego atutem jest "bezpartyjność" oraz poparcie, jakie uzyskał w 2021 r. od posłów Konfederacji i PSL. Wybór ten ma mobilizować struktury partii do intensywnej pracy nad zwiększeniem jego rozpoznawalności. Decyzja o wyborze Nawrockiego zapadła w ostatniej chwili, co miało związek z rosnącą presją ze strony prawyborów w Platformie Obywatelskiej. Co ciekawe, politycy PiS nie wykluczają jednak zmiany kandydata, jeśli sondaże będą niekorzystne".
 
Zatem nie zdecydował jego geniusz, tylko pragmatyczne podejście, że może być "do przełknięcia" dla części przynajmniej wyborców PSL i Konfederacji w II turze? A jak mimo wszystko za parę miesięcy sondaże będą nie bardzo, a PiS postanowi zamienić swojego "obywatelskiego"  i "bezpartyjnego" świetnego kandydata, geniusza prawie, a pan prezes Kaczyński zgłosi kogoś innego (zapewne jeszcze lepszego), to co wtedy powiesz?
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

24.11.2024 22:30

Dodane przez Hornblower w odpowiedzi na Oj, Siberian.

Jak informuje radio RMF24 - no tak
​A co na to Michnik z Gówna Wyb?
Hornblower

Hornblower

24.11.2024 22:39

Dodane przez Siberian Husky Dog w odpowiedzi na Jak informuje radio RMF24 -

Rozumiem, że te informacje zostały stanowczo zdementowane przez panów Morawieckiego, Kurskiego, et consortes. Dziwi mnie jedynie, po co ci wszyscy politycy tzw. prawicy tak pchają się do tegoż RMF, byle na przykład zaistnieć u dajmy na to redaktora Mazurka. Skoro to taki szajs.
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

24.11.2024 22:51

Dodane przez Hornblower w odpowiedzi na Rozumiem, że te informacje

i jeszcze redaktor Mazurek pokazal tej stacji srodkowy palec
prawda to?
sake3

sake2020

24.11.2024 22:48

Dodane przez Hornblower w odpowiedzi na Oj, Siberian.

Przecież teraz podmiany kandydatów to powszechna praktyka. Wymieniono panią Kidawę swojego czasu, wymieniono Bidena na Kamalę Harris, chodzą słuchy, że Trzaskowski będzie wymieniony na Tuska .Zapowiada się ciekawie
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

24.11.2024 23:06

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Przecież teraz podmiany

Mieliśmy już prezydenta analfabetę, ochlapusa, gajowego i przeżyliśmy.
Ale warszawskiej  cioty chyba nie strawimy.
Tomaszek

Tomaszek

25.11.2024 00:15

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Przecież teraz podmiany

Sake
To będzie kandydat rotacyjny ?
mjk1

mjk1

25.11.2024 10:25

Dodane przez Hornblower w odpowiedzi na Oj, Siberian.

"Co ciekawe, politycy PiS nie wykluczają jednak zmiany kandydata, jeśli sondaże będą niekorzystne".
I wystawią takiego, który miałby szanse wygrać.
Kpisz, czy o drogę pytasz?
Zofia

Zofia

25.11.2024 10:15

Już się zaczęło pisanie różnych "fejków" i "swoich mądrości" nawet na NB. A wybór dla prawych Polaków jest bardzo prosty - czy to byłby Pan Czarnek , Jaki, Tarczyński czy inny kandydat prawej strony to na Niego należy głosować! Wypadło na Pana Nawrockiego i wybór jest jasny. Tylko On. Wsparła Go cała plejada polskich uczciwych ludzi od prostego "Kowalskiego" po uczonych i odznaczonych" Kowalskich".
tricolour

tricolour

25.11.2024 11:31

Dodane przez Zofia w odpowiedzi na Już się zaczęło pisanie

Hehehe... Prawy Polak to taki, który głosuje na kandydata wskazanego przez partię, bez względu na to kim on jest.
Was tak w komunie sformatowano? "Tylko On ...wsparła Go" - na równi z Bogiem.
😛😛😛
Tomaszek

Tomaszek

25.11.2024 12:03

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Hehehe... Prawy Polak to taki

Kolorowy
Ale nic nie stoi na przeszkodzie w głosowaniu na kandydatów niewskazanych przez niepartie . I kwiatuszek też możesz domalować i nazwisko dopisać . Bez sformatowania , Wolność wyboru bez ograniczeń  i nie biją .
tricolour

tricolour

25.11.2024 15:54

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Kolorowy

Owszem, można, ale głos taki idzie w cholerę. A ja nie po to oddaję swój głos, by się marnował.
Jest zatem tak, że gdy nie zagłosuję na zdradliwego chuja, to automatycznie zagłosuję na takiego, który do mnie mówi "chuju".
Mam zatem chujowy wybór i taki będzie tego efekt...
Dopiszę jeszcze, ciekawostka:
wiadomosci.wp.pl
Tomaszek

Tomaszek

25.11.2024 18:51

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Owszem, można, ale głos taki

Ale  zakręcasz Kolorowy . Coś jak  "na chuj nam chuj powiedział chuj ..." Ja i tak nie kumam który jest który , nie moja rozterka . I całe szczęście .
Tomaszek

Tomaszek

25.11.2024 11:58

Dodane przez Zofia w odpowiedzi na Już się zaczęło pisanie

Zofia
Jakoś większość tych  naszoblogowych mądralińskich uda je że "prawie tak , ale... ". I co ? Pójdą do urn i na Czarnka zagłosują ? Pewnie pod spodem dopiszą ? To może niech jeszcze nazwisko Trzaskowskiego zamażą i kwiatuszek domalują do kompletu .
Zofia

Zofia

25.11.2024 15:36

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Zofia

@Tomaszek
Miałam na myśli to, że każdy z zaproponowanych kandydatów (gdyby byli wystawieni jako kandydaci na Prezydenta RP) powinni mieć wsparcie od prawych Polaków. Każdemu z Nich zależy na Polsce i o to chodziło. Intuicja mi podpowiada, że pan Nawrocki byłby dobrym Prezydentem. Przy takim prezydencie czułabym się bezpiecznie w przeciwieństwie do innych z różnych opcji politycznych( których już zaprezentowano). Przecież my tych ludzi i ich poczynania obserwujemy od lat i możemy mieć wyrobione zdanie o nich. Wybór prezydenta czy przedstawicieli do parlamentu nie polega na tym, żeby wybierać ładniejszego, wyższego, bogatszego czy znającego wiele języków lecz oddanego Polsce i polskim sprawom, żebyśmy mogli spokojnie i bezpiecznie żyć! Kandydat Konfederacji mnie osobiście "nie leży" ale nie oznacza to, że inni nie mogą na niego głosować. Choć nie widzę czym się zasłużył dla Polski.
Tomaszek

Tomaszek

26.11.2024 12:39

Dodane przez Zofia w odpowiedzi na @Tomaszek

Zofia
Wszystko gra i pasuje . Niedawno był w mojej żelaznej trójce i został pierwszym . A tak na prawdę to każdy nie KOlicyjny jest dobry . Co powiesz np o Jakubiaku ? Dla mnie Braun to folklor , mimo szumnych zapowiedzi i wypowiedzi  . Bardziej zbiór cech niż polityk . Ale jak by co do czego nadzwyczajnego to dostałby mój głos .
Pers

Pers

26.11.2024 13:03

Dodane przez Zofia w odpowiedzi na @Tomaszek

@Zofia
//Przy takim prezydencie czułabym się bezpiecznie//
Przy obecnym czujesz się bezpiecznie?
sake3

sake2020

26.11.2024 13:39

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @Zofia

@Pers.....Prezydent Duda liderem rankingu zaufania w sondażu Ibris dla Onet.pl. Prezydent uzyskał 42,7% poparcia, na drugim miejscu jest Trzaskowski (41,5 ),trzecie uzyskał  Donald Tusk 41,7%. Więc chyba można czuć bezpiecznie choć niepokój może wzbudzać drugie i trzecie miejsce.? Niestety miejsca dalsze budzą zdumienie.Jak bowiem bezpieczeństwo może zapewnić pani Dziemianowicz-Bąk? Mam nadzieję ,że przynajmniej tym razem nie będę musiała się dowiadywać ,że nie czytam ze zrozumieniem, ni grzeszę intelektem albo przytaczam dane nakazane w pisowskej sekcie jak to pan ma we zwyczaju .Sondaż sporzadziła pracownia Ibris ,nie ja..
Pers

Pers

25.11.2024 11:18

Domyślam się że kandydaci Nawrocki i Trzaskowski wzięli od dziś urlop bezpłatny. 
Nie mogą przecież prowadzić kampani i brać publiczną kasę.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

25.11.2024 20:25

Dodane przez Pers w odpowiedzi na Domyślam się że kandydaci

Małe posumowanie kandydata PO - Rafała Trzaskowskiego, szczególnie przydatne dla tych co chcą na niego głosować:
EWA ZAJĄCZKOWSKA JEDNYM WPISEM POGRZEBAŁA SZANSE TRZASKOWSKIEGO! "MUSIMY WYGRAĆ Z TĘCZOWYM RAFAŁEM!"
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

25.11.2024 22:03

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Małe posumowanie kandydata

Jeśli nad kandydaturą dr.Nawrockiego płaczą i wyją dziś:
Ruscy
Ukraińcy
Niemcy
Niemcy w Polsce
Tusk
Idioci z NB
oraz Der Onet 
to znaczy, że to najlepszy kandydat dla Polski i Polaków
sake3

sake2020

25.11.2024 22:35

Dodane przez Siberian Husky Dog w odpowiedzi na Jeśli nad kandydaturą dr

Wyje Deutsche Welle. Niemieckie media zdominowały doniesienia o młodości Nawrockiego.Jako student pracował w hotelu jako portier i sutener mający kontakty ze światem przestępczym, Podchwyciła to już poślica Jachira i rozpowszechnia w Polsce okazując strach  i niepewność.o własne bezpieczeństwo. Życie pisze różne scenariusze,ale aż trudno uwierzyć ,że są ludzie będący w stanie walczyć za pomocą kłamstw i usług niemieckich dziennikarskich szmat.
Pers

Pers

25.11.2024 23:23

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Wyje Deutsche Welle.

@sake
Nie przejmuj się niemieckimi szczekaczkami.
Każdy normalny Polak musi polubić Nawrockiego.
To co mu zarzucają tylko buduje jego legendę.
Szkoda, że przegra wybory...
Tomaszek

Tomaszek

26.11.2024 00:46

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Wyje Deutsche Welle.

Sake
Wyją ? Bardzo dobrze . 
Panika ich dopadła . już nogawki mają pełne . Jeszcze trochę i pomieszanie zmysłów ich dopadnie . Zobaczysz za parę miesięcy . Już sondaże szyją z rozpaczy .
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

26.11.2024 07:38

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Sake

Nie wyją tylko mają tu..polew.
PiS tak bardzo boi się swojej zlej sławy że wymyślił tzw. Komitet Obywatelski jako składający kandydaturę Pana Nawrockiego, który to nawet nie potrafił z głowy opisać swój program.
To lista członków tego KO
dorzeczy.pl
Od A - Z wszystko to pisowszczyzna.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

26.11.2024 13:55

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na Nie wyją tylko mają tu..polew

[07:38] - wielkopolskizdzichu 
To wolałbyś, żeby ci ludzie poparli tuskowego "dupiarza"? 
Jakoś pod "dupiarzem" nikt nie chce się podpisać własnym nazwiskiem ... Tylko procenty anonimowe podają, ale tych też jest jak w kiepskim sikaczu.
Tomaszek

Tomaszek

26.11.2024 15:01

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na To wolałbyś, żeby ci ludzie

Sorry Aluńka
Sikacz grubo przegrał z dupiarzem , na procenty . To dobry kwas mózgojeb na miarę "wina" Arizona .
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

26.11.2024 16:00

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Sorry Aluńka

[15:01] - Tomaszek
Wypraszam sobie takie spoufalanie! To wyjątkowe chamstwo!
Widzę, że masz zbyt dużo czasu i potrzebę (natręctwo) pisania komentarzy. Mi to lotto ... 
Napisz jakiś ciekawy artykuł! Zobaczymy jaki masz talent pisarski.
Tomaszek

Tomaszek

26.11.2024 16:41

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Wypraszam sobie takie

Sorry Lady Gazrurko . Wracam do poprzednich form .
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

26.11.2024 17:03

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Sorry Lady Gazrurko . Wracam

[16:41] - Tomaszek: Wracam do poprzednich form... - równie chamowatych. 
Najlepiej nie czytaj mojego pisania i nie komentuj.
Tomaszek

Tomaszek

26.11.2024 17:18

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na ... Wracam do poprzednich

Tak mnie już tu od chamów sponiewierali "szlachcice" i "wyższe sfery" że mi byt określił świadomość chyba . Ale natura ciągnie wilka w las . Przyzwyczaisz się i zatęsknisz . 
Hakuna Matata , jutro też jest dzień . a nawet dziś wieczór .
Tomaszek

Tomaszek

26.11.2024 14:51

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na Nie wyją tylko mają tu..polew

Tak Zdzichu 
Zgadzam się , polew PO nogawkach . Miło że się zgadzasz . Polew z dupy dupiarza konsensusem narodowym .
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

28.11.2024 13:55

Tu naszeblogi.pl;
jest rzecz niesamowita, jak na sferę blogerów: kandydat na prezydenta Karol Nawrocki odpowiedział na zadane przez Ulę Ujejską pytania "zasadnicze". 
Jeśli ktoś jeszcze nie dojrzał tego komentarza - warto spojrzeć. 
Podejrzewam, że może się niebawem pojawić więcej pytań "zasadniczych". Fajny byłby czat z blogerami NB, ale pewnie to się nie da technicznie wykonać. 
Ale już sama ta odpowiedź - choć pod anonimowym nickiem - jeśli jest autentyczna, to bardzo dobrze świadczy o kandydacie. Nie muszę się zgadzać z poglądami kandydata na prezydenta, albo może mi się nie podobać politpoprawny język, ale odpowiedź jest! A to znaczy, że jest realny kontakt z kandydatem, który będzie miał coraz mniej czasu na takie kontakty ...
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

29.11.2024 19:15

Znalazłam informację, że J.R. Nowak napisał biografię prezydenta Andrzeja Dudy, kiedy jego decyzje jako prezydenta zaczęły go dziwić. Dotarł do jego prawdziwych przodków, nazwiska, koneksji. Stało się jasne dlaczego zaczynał swoją karierę polityczną w Unii Wolności. I już wszystkie 'dziwne" decyzje prezydenta Dudy przestały być dziwne...
Nie pamiętam, czy słyszałam o tej książce. Chyba najlepsze recenzje są w komentarzach:
capitalbook.com.pl;
Tego kandydata wybrał dla swoich wyborców Jarosław Kaczyński 8 lat temu. Jakie kryteria kierowały J. Kaczyńskim wówczas a jakie teraz? I czy wszystko wiemy o pochodzeniu tego nowego kandydata PiS? ALE TAKŻE CZY WIEMY O POCHODZENIU WSZYSTKICH INNYCH KANDYDATACH NA PREZYDENTA RP?
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

30.11.2024 10:50

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Znalazłam informację, że J.R.

Wczoraj poszerzyła się nasza wiedza o Szymonie Hołowni, że niby też studiował na Collegium Humanum (Tumanum jak mówią złośliwcy).
Otóż wyjaśnił, że złożył papiery do studiowania na CH, ale ani nie zapłacił, ani nie studiował. Zastanawia się skąd pojawiły się wieści o tym jego studiowaniu, czy ktoś wyniósł tajemnice śledztwa, czy służby specjalne usiłują go skompromitować i wykluczyć z wyścigu prezydenckiego. Komentatorzy z prawicowych mediów nie pozostawiają na Hołowni suchej nitki.
Przy okazji nachodzi człowieka oczywista refleksja, że PiS wynajduje kandydatów na prezydenta z tytułami bez wątpliwości, z jakimś niekwestionowanym dorobkiem i kręgosłupem moralnym.
Tymczasem po przeciwnej stronie politycznej mamy niedokończonych magistrów (przed Hołownią najsłynniejszy był Kwaśniewski), jakichś zwolenników LGBT i ich obrzydliwych manifestacji w przestrzeni publicznej i to przed 22.00!
Tuskowi kandydaci do wyboru - dupiarz, albo przydupas ... Nie wiadomo czy śmiać się, czy płakać przy takim wyborze. No może wypada się cieszyć, że obaj posługują się językiem polskim, bo przecież mógłby Tusk zgłosić jakiegoś przyjaciela, albo "kuzyna" niemieckojęzycznego.
Sądzę, że w przypadku Hołowni chodzi o wyeliminowanie kontrkandydata, który mógłby odebrać Trzaskowskiemu te kilka % głosów, które mogą decydować o zwycięstwie. Tusk musi jeszcze zniechęcić lewaków, żeby żadnej swojej baby nie wystawiali, bo to taki sam rachunek. 
Tusk i jego otoczenie nie wiedzą, że wybory prezydenckie mają przegrane bez względu na to kogo wystawią? Trzaskowski jest niewybieralny dla ponad połowy Polaków, a nikogo "wybieralnego" Tusk nie ma! I on to wie! Dlatego można się spodziewać z jego strony wszystkich kryminalnych działań przed wyborami prezydenckimi - i to jest teraz najpoważniejszy problem w Polsce. Czy mamy jakieś służby, które temu zapobiegną? Czy prawicowi kandydaci (K. Nawrocki szczególnie) mają pewną ochronę?
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

30.11.2024 14:57

Panu Nawrockiemu tą drogą pragnę poradzić pewien ruch - niech wygoni doradcę, czy trenera, który doradza mu machanie rękami. Jest to okropne! Już lepiej nic nie robić, albo lekko ruszyć rękę, bez podnoszenia niż się aż tak wygłupiać. To zaczyna wyglądać jak przemówienia Lenina albo Hitlera, a nie normalnego polskiego kandydata na prezydenta. Koniecznie pogonić faceta (?) i zachowywać się naturalnie - lepiej posłuchać żony i poćwiczyć w zaciszu domowym.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

01.12.2024 11:50

Do Pana Karola Nawrockiego!
Widziałam dzisiejszy bieg po Parku Skaryszewskim. Szczerze? Trochę żenujące. 
Ja, i podejrzewam, że większość Polaków spodziewam się po prezydencie, że nie będzie biegał po warszawskich parkach po próżnicy, tylko kombinował jak usprawnić państwo, jak swoim wyborcom i wszystkim obywatelom tego państwa zapewnić dobrobyt i bezpieczeństwo.
Takie publiczne bieganie to tylko woda na młyn konkurencji. A w dodatku świetna okazja dla płatnych morderców ... 
Jeden aspekt tego biegu warto utrzymać - bezpośredni kontakt z wyborcami. Ale to w bardzo prosty sposób załatwili np. Litwini - tam każdy może wejść do pałacu prezydenckiego i bezpośrednio skontaktować się z urzędującym prezydentem Litwy. Przynajmniej tak było w rok temu.
Żeby było jasne! Nie mam nic przeciwko aktywności sportowej kandydatów, prezydentów, posłów, czy ministrów, ale na litość Boską, czy to musi być transmitowane w telewizorniach!? To może jeszcze warto transmitować kąpiel po biegu? 
Widzę, że realizują się moje prognozy, przed którymi ostrzegałam w tekście powyżej, i to w dużo większej skali niż byłam w stanie przewidzieć. Mamy pierwszy tydzień pre-kampanii a już zaczynam być zmęczona informacjami o kandydacie. Jeśli ja, to podejrzewam, że i wielu innych. 
Jest jeszcze bardzo ważny aspekt w Pańskich wypowiedziach! Otóż nie mogę zaakceptować stwierdzenia, że trzeba skończyć wojnę polsko-polską.
Nie ma takiej wojny! Jest wojna między rodowitymi, patriotycznymi Polakami, a obcymi udającymi Polaków. Warto więc ustalić co stanowi polskie wartości, historię, interesy, polską rację stanu (to najtrudniejsze) i z tego poziomu rozpatrywać kto prezentuje POLSKIE a kto OBCE interesy.
 
Wówczas sytuacja w Polsce jeśli nie stanie się spokojniejsza, to na pewno dużo jaśniejsza. A szczególnie, kiedy zostaną upublicznione źródła finansowania wszelkich antypolskich organizacji, marszów, telewizji i innych mediów.
Czy będzie Pan świętował Chanukę, czy Boże Narodzenie?
Jabe

Jabe

01.12.2024 12:16

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Do Pana Karola Nawrockiego!

Dobre pytanie o tę chanukę, kluczowe.
Jednak owa wojna jest między dwoma nienawistnymi plemionami. Pisowe nie jest ani trochę bardziej polskie. Polskie interesy się dla niego ostentacyjnie nie liczą. Vide ekshumacje na Wołyniu.
sake3

sake2020

01.12.2024 12:31

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Dobre pytanie o tę chanukę,

To jedyne pytanie i jedyne kryteria dla  kandydata Nawrockiego jakie państwo tu mają? Chanuka, Boże Narodzenie? Nawrocki startuje na rabina albo księdza czy na prezydenta?
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

01.12.2024 12:39

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na To jedyne pytanie i jedyne

Ty sake3 masz niesamowitą zdolność wybiórczego czytania cudzych tekstów. Przeczytałaś jedną ostatnią linijkę i już napisałaś idiotyczny komentarz, którego nie napisałabyś, gdybyś przeczytała kilka linijek wyżej. 
Pytanie o chanukę było właśnie po to, żebyśmy sobie jakiegoś rabina nie wybrali na prezydenta :) 
Poza tym nie zostaje się księdzem po samej deklaracji, że się obchodzi święta Bożego Narodzenia, to dużo dłuższy proces ...
sake3

sake2020

01.12.2024 13:18

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Ty sake3 masz niesamowitą

Po co więc odpowiadać na idiotyczny komentarz? Może nie jest tak idiotyczny tylko paniusia niepotrzebnie i uparcie zadaje swoje pytania. Niepotrzebnie- bo kandydat Nawrocki wyraźnie na spotkaniach określił się jako katolik podkreślający wiarę w Boga, po drugie obchodzenie Świąt Bożego Narodzenia jest chyba prywatną sprawą. Wg mnie paniusia już się uprzedziła do kandydata akcentując wszystkie ,,żenujące'' jego słowa czy dopiero co rozpoczęte akcje.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

01.12.2024 14:41

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Po co więc odpowiadać na

Poza tym - pytanie nie było do Ciebie Sake3!
sake3

sake2020

01.12.2024 14:59

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Poza tym - pytanie nie było

Odetchnęłam z ulgą.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

02.12.2024 17:43

Dziś został upubliczniony raport, który ma skompromitować PiS-owskiego kandydata na prezydenta RP. Ponoć całość ponad 70 stron wydrukowała Gazeta Wyborcza w dzisiejszym wydaniu. 
Pisze o tym Interia: Wnioski do prokuratury po raporcie o Nawrockim. "Arcypoważna sprawa" 
GW nie czytam od wielu wielu lat, kiedy to dziennikarze ujawnili, jak Michnik z Moniką Olejnik wsiadają do wypasionego wozu, który prowadził Jerzy Urban i jadą na imieniny do Wojciecha Jaruzelskiego. Wówczas gawiedź była karmiona narracją, że Michnik to polski opozycjonista, solidarnościowiec, a Monisia - dziennikarka prawicowa (jeszcze nie było wiadomo, że "Stokrotka"). Wszyscy zobaczyli co jest grane i narracja się rypła. O J. Urbanie wszyscy zawsze wiedzieli, kto to i czym się zajmuje (pokrótce - szambem intelektualno-medialnym, które tworzył w swoim "Nie"). 
O autorach raportu ponoć nic nie wiadomo, a szukać mi się nie chce. Słyszałam fragment wystąpienia posłów Budki i Szczerby, dyżurnych PO-wskich opluwaczy. Sam ton ich wystąpienia może świadczyć, że to kolejny paszkwil, prawdy i półprawdy pomieszane z kłamstwami tak, żeby uwiarygodnić kłamstwa. Mam nadzieję, że otoczenie prezesa IPN zareaguje na to odpowiednio, że prawnicy wyeliminują posłów Budkę i Szczerbę z grona posłów, a autorzy paszkwilu i wszyscy, którzy go publikowali ZBANKRUTUJĄ po opłaceniu odszkodowania K. Nawrockiemu i jego rodzinie. 
Jest też opcja, że coś z brudów rzuconych na Nawrockiego może okazać się prawdą nieakceptowalną - mam nadzieję, że tak nie jest. Ale nawet w takim przypadku PiS ma dużo dłuższa ławkę zapasowych kandydatów na prezydenta niż Tusk! Poza tym od razu wzrastają szanse panów Jakubiaka i Brauna (który jeszcze się nie zgłosił :))
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

07.12.2024 20:54

Konkrety o Karolu Nawrockim:
naszeblogi.pl
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

11.12.2024 00:18

Rosja reaguje na wzrost popularności Karola Nawrockiego: 
Rosja. Dewastacja polskiego pomnika. MSZ reaguje 
Reakcja typowa, neurotyczna i prowokacyjna, pewnie to pomysł Miedwiediewa. Reakcja, której nie można lekceważyć.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

11.12.2024 19:25

Wywiad kandydata PO, dupiarza sprzed 4 lat, kiedy też kandydował na funkcje prezydenta RP:
TVP WYCIĘŁO TĘ WYPOWIEDŹ. U NAS ZOBACZYSZ CAŁĄ: "Viktor Orbán też korzystał ze stypendium Sorosa"   
Ma 100% racji poseł Sośnierz, kiedy twierdzi, że Trzaskowski jest "niewybieralny". Można nawet zaryzykować twierdzenie, że na ławce kandydatów na prezydenta w partii PO nie ma żadnego wybieralnego kandydata.
Sztab pana Karola Nawrockiego ma co wykorzystywać w swojej kampanii, bo przeciwnik dostarczył na siebie wielu kompromitujących dowodów.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

11.12.2024 20:05

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Wywiad kandydata PO, dupiarza

Jak widać po "owocach" program PO i Trzaskowskiego nie uległ jakimś wielkim zmianom od 2020 roku:
Program wyborczy Rafała Trzaskowskiego 
Przecież program PO i Rafała Trzaskowskiego jest prosty i OCZYWISTY:
- PRZEJĄĆ CAŁĄ WŁADZĘ W POLSCE,
- NAŁOŻYĆ NAJWYŻSZE PODATKI I OPŁATY KOMUNALNE,
- PRZEJĄC WŁADZĘ NAD DYSTRYBUCJĄ PIENIĘDZY,
- PRZYDZIELIĆ SOBIE I POPLECZNIKOM MAKSYMALNE WYNAGRODZENIA, KONTRAKTY Z HORRENDALNYMI ZABEZPIECZENIAMI,
- ZAPEWNIĆ ZUPEŁNĄ BEZKARNOŚĆ SOBIE I POPLECZNIKOM,
- DOPROWADZIĆ DO ROZBROJENIA I OSŁABIENIA POLSKI,
- SPRZEDAĆ STRATEGICZNE PRZEDSIĘBIORSTWA NIEMCOM
- WPROWADZIĆ EURO,
- PRZYWRÓCIĆ GRANICE Z 1941 ROKU.

- POSTAWIĆ SŁUPKI OGRANICZAJĄCE PARKOWANIE WSZĘDZIE TAM GDZIE DO TEJ PORY MOŻNA PARKOWAĆ ZA DARMO ALBO/I POSTAWIĆ PARKOMETRY
A później? A niech się później martwi jakiś następny kanclerz ... 
===============
Jak widać nic się nie zmieniło w planach PO. Zmieniło się jedno w działaniach PO - Tusk dorwał się do władzy i bez przeszkód łamie konstytucję i istniejące prawo! Mamy wielki deficyt budżetowy, upadające firmy, rosnące ceny, powodzian bez rządowej pomocy.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

20.12.2024 22:57

Warto posłuchać redaktora Witolda Gadowskiego, bo to wyjątkowo rozsądna ocena sytuacji w Polsce i dotychczasowych kandydatów na prezydenta:
ORLEN, OBAJTEK, TVN. GADOWSKI ODPOWIADA NA PYTANIA
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

20.12.2024 23:10

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Warto posłuchać redaktora

Przy okazji sondaż, który zaskoczył dziennikarzy Interii, bo chyba się oderwali dawno od rzeczywistości i nie wiedza co się dzieje w realu:
Dwóch liderów i zaskakujący wynik Konfederacji. Jest nowy sondaż 
Prawo i Sprawiedliwość oraz Koalicja Obywatelska znalazły się wspólnie na czele nowego sondażu partyjnego, uzyskując po 29 proc. poparcia. W badaniu IPSOS trzecie miejsce z wynikiem 15 proc. przypadłoby Konfederacji. Sondaż daje szansę opozycji na przejęcie władzy. Z symulacji mandatów wynika, że PiS i Konfederacja mieliby większość bezwzględną w Sejmie. (...)
Ciekawie wygląda symulacja podziału mandatów, w której PiS otrzymałby 168 miejsc w Sejmie, Koalicja Obywatelska 160, a Konfederacja aż 74.
Trzecia Droga mogłaby wprowadzić 43 posłów, a Nowa Lewica 15. (...) 

Nie ma się jeszcze czym cieszyć - chanukowcy i tak mają większość. Będzie się z czego cieszyć, kiedy chanukowcy ograniczą swoje świętowanie do kibuców, synagog, redakcji GW i jej podobnych szmatławców.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

22.12.2024 12:06

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Przy okazji sondaż, który

Będę się cieszyć, kiedy opcja polska będzie miała w polskim sejmie konstytucyjną większość, czyli będzie dysponowała większością co najmniej 3/4 głosów +1. Taka większość jedynie może zmienić konstytucję zgodnie z polskimi interesami.
Nie można dopuścić, żeby jakakolwiek obca mniejszość decydowała o polskiej konstytucji. Nie może trwać taki stan prawny jak teraz, że ok. 98% POLSKIEGO Sejmu stanowią wyznawcy albo zwolennicy chanuki, jak dowiodło głosowanie w sprawie odebrania immunitetu G. Braunowi. To ci ludzie decydują o naszym losie! To ci ludzie uchwalają idiotyczne obowiązki jakie bezprawnie narzuca UE, np. wielkie opłaty za CO2, które podwyższyło cenę energii dla biednych Polaków 2-3x w ciągu ostatnich kilku lat. Co się dzieje z tym kosmicznymi pieniędzmi - jakoś nikt nie analizuje! 
Kiedy komuna, czyli żydokomuna w Polsce wiedziała już po 1989 roku, że traci władzę, robiła wszystko, żeby jej praktycznie nie stracić. Jednym z przepisów jakie wprowadziła w tym celu był ten o zniesieniu obowiązku podawania w dokumentach osobowych narodowości, wyznania. Jest obowiązek podawania obywatelstwa...
Kaper

Kaper

22.12.2024 12:24

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Będę się cieszyć, kiedy opcja

Alina@Warszawa
Coś mi się zdaje, że obowiązek podawania w dokumentach osobowych narodowości, wyznania znieśli już po II WŚ.
We władzach było jeszcze więcej żydów niż teraz.
Opowiadał mi kiedyś znajomy, stary funkcjonariusz MO z Warszawy, że w KG MO była specjalna komórka składająca się wyłącznie z Żydów, którzy dbali tylko o to, żeby ich ziomkom nie przytrafiło się nic złego.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

22.12.2024 12:46

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Alina@Warszawa

Jedno napisałeś zgodnie ze stanem faktycznym - "coś mi się zdaje"... Bo reszta to fantastyka.
Kaper

Kaper

22.12.2024 12:48

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Jedno napisałeś zgodnie ze

Alina@Warszawa 
Co jest fantastyką?
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

12.01.2025 13:55

Obrzydliwa manipulacja Rzepy? 
Taka myśl nasunęła mi się przy lekturze tytułu: Świece chanukowe w Sejmie? „Obchodzą święta, które są mi bliskie” , bo już tekst pod tym tytułem z tekstem K. Nawrockiego różni się jedną samogłoską. Nawrocki powiedział "Obchodzę..." co zupełnie zmienia sens. Tytuł jednoznacznie za pomocą jednej literki przypisuje K. Nawrockiemu wyznawanie judaizmu. 
Czy może autorzy z "Rzepy"  uzupełniają pośrednio naszą wiedzę? Mam nadzieję, że nie.
Jabe

Jabe

12.01.2025 14:29

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Obrzydliwa manipulacja RP? 

Jakie święta są bliskie panu Na­wrockiemu?
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

24.01.2025 11:25

Wczoraj K. Nawrocki stracił mój głos!
Otóż publicznie oświadczył, że kiedy zostanie prezydentem to w sprawie "zielonego ładu" czy go odwołać, czy utrzymać zorganizuje referendum...
Większej durnoty dawno nie słyszałam, szczególnie wypowiedzianej po tym, jak świeżutki prezydent USA D. Trump publicznie jednym podpisem, w ciągu 5 sekund zlikwidował cały idiotyzm i oszustwo pod nazwą "zielony ład", przynajmniej na terenie USA. 
Tymczasem kandydat na prezydenta w Polsce chce obciążyć nasz budżet wielkimi kosztami referendum w sprawie, o którą wcześniej NIKT Polaków nie pytał, czy chcą płacić wielkie pieniądze na cwaniaków, którzy sprywatyzowali sobie tlen. 

W systemie szwajcarskim pierwsze byłoby referendum, czy ludzie chcą takiego programu, na jakich warunkach finansowych i w jakiej perspektywie czasowej. Tymczasem "nasi" politycy wciąż mają nas za durniów, narzucają nam obce programy bez naszej zgody, a jak się sprawa rypie, bo oszustwo obnaża jeden Donald Trump, to zamiast jednym podpisem unieważnić oszustwo, a oszustów zamknąć i pozbawić majątków, oni obiecują, że nas uraczą - na nasz koszt! - drogim referendum, które sobie unieważnią, jak im się nie spodoba. 
Trump - co widać było wyraźnie w czasie jego zdalnej wizyty wczoraj w Davos - jest świetnym przedsiębiorcą, reprezentującym interesy właściciela, czyli obywateli USA. W każdej swojej decyzji uwzględnia ten interes jako najważniejszy. I podejmuje najbardziej ekonomiczne decyzje - 5 sekund podpisu nie kosztuje nic, więc na pewno już zarobił na swoją prezydencką pensję i to na pewno dużo mniej niż kosztowałoby referendum Nawrockiego...
Niestety Karol Nawrocki przy Trumpie okazuje się jakimś oszustem, który chyba musi żebrać o pensję u możnych tego świata. Czy ktoś mu kazał palnąć o tym referendum, czy sam to wymyślił? Jak sam - to kicha, a jak mu kazali - to kicha jeszcze większa...
tricolour

tricolour

24.01.2025 12:44

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Wczoraj K. Nawrocki stracił

To jest zatem wasz oszust obywatelski - jacy obywatele, taki oszust.
No chyba, że nagle jest to oszust partyjny, ale wtedy też: jaka partia, taki oszust.
To jak - obywatelski czy partyjny?
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

24.01.2025 13:41

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na To jest zatem wasz oszust

Przy twoich Tric kandydatach, Karol Nawrocki i tak pozostaje najuczciwszy. 
Ci twoi to Trzaskowski, Hołownia, Biejat, Senyszyn, Zandberg, czy kto tam jeszcze się zgłosi, może nawet Tusk. Oni nie nadają się na sołtysa, a co dopiero prezydenta RP.
tricolour

tricolour

24.01.2025 13:46

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Przy twoich Tric kandydatach,

Czyli nie wiesz, który to mój kandydat skoro wymieniasz wszystkich. Uważam, że to bardzo polskie podejście do problemu - nie wiem, ale powiem.
Z tego właśnie powodu mamy już milion Izer na drogach...
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

24.01.2025 13:54

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Czyli nie wiesz, który to mój

A jakie to ma znaczenie, który z lewaków jest twoim Tric kandydatem? Żadne! Przecież oni wszyscy nie mają z polskością nic wspólnego
tricolour

tricolour

24.01.2025 14:39

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na A jakie to ma znaczenie,

Ma znaczenie i to wielkie: człowiek mądry pyta, by się dowiedzieć, a idiocie wydaje się, że wie z góry. Więc jesteś... mądra inaczej, której się wydaje, jakiego ja mam kandydata.
A mogłaś zapytać...
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

24.01.2025 15:01

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Czyli nie wiesz, który to mój

"Z tego powodu mamy już milion Izer na drogach?" 
Tric zwariował, ma logikę genetycznego lewaka, oderwaną od faktów i rzeczywistości. 
Dyskusja z tym typem jest bezcelowa, szkoda życia.
tricolour

tricolour

24.01.2025 15:12

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Z tego powodu...? Tric

Wręcz przeciwnie - dyskusja ze mną jest ciekawa i pouczająca. Z tej krótkiej dzisiejszej wymiany zdań właśnie się dowiedziałaś, że nie wiesz kim jest mój kandydat na prezydenta, a zamiast zapytać, przywołałaś nazwiska zupełnie od czapy w wyniku czego stworzyłaś przestrzeń do rozmowy ze swoimi imaginacjami - i to rozmowy samej ze sobą.
Nie uważasz, że gadając sama do siebie, wyglądasz na osobę niespełna rozumu? I to jest właśnie bezcelowe i na to szkoda życia.
A co do Izer - to właśnie takie niedouczone nieudaczniki, jak ty, najpierw skakali z radości po same niebiosa, że zaraz będzie milion Izer, po czym nic nie zrobili, by choć wyprodukować jedną sztukę.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

24.01.2025 17:45

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Wręcz przeciwnie - dyskusja

Tric - nie masz pojęcia o moich poglądach nt samochodów elektrycznych. A twoi kandydaci na prezydenta zupełnie mnie nie obchodzą, dlatego o to nie pytam!
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

06.02.2025 18:57

Karol Nawrocki - Spotkanie Kandydata na Prezydenta RP w Sierpcu #Nawrocki2025
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

18.02.2025 18:37

Kim jest dr Karol Nawrocki? - dr Ewa Kurek
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

27.04.2025 14:35

Łódź dzisiejsza konwencja wyborcza K. Nawrockiego - 27.04.2025 od godz.12.00.
youtube.com
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

01.05.2025 15:22

To jest piękna odpowiedź K. Nawrockiego na pytanie redaktora TVN:
Pracownik TVN zadał Nawrockiemu pytanie. Takiej odpowiedzi się nie spodziewał

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
Alina@Warszawa
Nazwa bloga:
Codziennie pytam "DLACZEGO"
Zawód:
mam
Miasto:
POLSKA

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 384
Liczba wyświetleń: 971,090
Liczba komentarzy: 6,831

Ostatnie wpisy blogera

  • Rząd Tuska - strategiczny biznes niemiecki w Polsce
  • O katastrofie paliwowej w Rosji i APLIKACJACH!
  • Polska eksporterem netto energii elektrycznej w marcu 2026 roku

Moje ostatnie komentarze

  • No cóż.  Chyba dosadniej się nie da, bo dokładnie tak jest. Najtragiczniejsze jest, że to g... wciska wyborcom Tuska codziennie TVN24 i nie ma w instytucjach państwowych żadnej, która odebrałaby…
  • @mjk1  Jeśli nie rozumiesz tej prostej rzeczy, to wybacz - nie będę tracić czasu na czcze dysputy z grafomanem.
  • @TRI Bardzo udana prowokacja Bąkiewicza i ROG w Berlinie 

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Prezydent Braun
  • Reżyserka A. Holland na kolanach u Bieruta
  • RESET 6

Ostatnio komentowane

  • Alina@Warszawa, MEM-y jak zwykle warte obejrzenia: dakowski.pl 
  • Alina@Warszawa, Czy ktoś słyszał o jakichś konsekwencjach niewpuszczenia delegacji Konfederacji Korony Polskiej z R. Fritzem na marsz w KL Auschwitz? Czy dyrektor muzeum jest jeszcze dyrektorem? Bo w mediach coś…
  • Alina@Warszawa, @TRI - moja odpowiedź jest tu: naszeblogi.pl 

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności