Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Zaginiony profesor UKSW znaleziony martwy w lesie
Wysłane przez Alina@Warszawa w 09-12-2024 [09:20]
Taka wiadomość pojawiła się w naszych mediach: "Prof. Mirosław Kurkowski (†53 l.) nie żyje"
Tragiczne doniesienia o zaginionym profesorze. Uczelnia przekazała smutną informację
Nie ma już nadziei. Potwierdziły się wcześniejsze ustalenia "Faktu". Warszawski Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego przekazał tragiczne wieści na temat zaginionego wykładowcy. Prof. Mirosław Kurkowski (†53 l.) nie żyje. (...)
Wykładowca wyłączył dwie karty SIM w telefonie oraz lokalizację, uniemożliwiając dalszy kontakt. Wsiadł do swojego auta i ruszył w nieznanym kierunku. W nocy z 3 na 4 grudnia telefon mężczyzny krótko logował się do sieci w okolicach miejsca zamieszkania. W sieci pojawiły się apele o pomoc w poszukiwaniach.
Tragiczny finał poszukiwań przyniosła niedziela, 8 grudnia. Jak ustalił "Fakt", tego dnia przypadkowa osoba, spacerując w lesie, natknęła się na samochód zaginionego 53-latka. Auto znaleziono w miejscowości Kuleje koło Częstochowy, w miejscu oddalonym o około 20 km od domu profesora.
Jest to bardzo dziwna wiadomość! Bo wcześniej media nie ogłaszały zaginięcia śp. Profesora. 3.XII to był wtorek. dziś jest niedziela. Wracał z W-wy?
Bardzo dziwne są okoliczności jego odnalezienia we własnym samochodzie w lesie (tu domysłów może być wiele różnego rodzaju), a także zupełny brak informacji, czy są jakieś ślady przestępstwa, zbrodni.
Przecież nie jest normalne, że człowiek wyłącza lokalizację w telefonach i jedzie w grudniu do lasu swoim samochodem, informując wcześniej żonę, że niebawem będzie. Podejrzewanie nieobyczajnego czynu moim zdaniem nie wchodzi w grę w przypadku profesora USKW,
Dlaczego więc człowiek nie żyje?
I to profesor wyższej uczelni, dziekan wydziału matematyczno-fizycznego na UKSW w Warszawie? Ciekawe czym się zajmował oprócz pracy na uczelni, czy był współpracownikiem jakichś służb, albo brał udział w tajnych badaniach, projektach? Komu przeszkadzał? Czy był szantażowany? Jest dużo pytań, mało odpowiedzi.
Właśnie podejrzałam, że publikował jakieś artykuły związane z kryptografią... Za dużo się dowiedział? Czyżby powtórka przypadku z szyfrantem Zielonką z poprzednich rządów Tuska? Aż strach pisać.... Polityków PiS trzeba uprzedzić, żeby nigdzie nie latali, ani nie podróżowali. Kandydaci na prezydenta też.
Wielkie współczucie dla Rodziny.
Komentarze
09-12-2024 [05:22] - SilentiumUniversi | Link: Zajrzałem na Googla,
Zajrzałem na Googla, informacje o Zmarłym (?) są tylko w lewackich mediach. Czemu tylko tam?
09-12-2024 [08:19] - Jabe | Link: O czym przypuszczalnie za
O czym przypuszczalnie za dużo się dowiedział?
09-12-2024 [09:24] - u2 | Link: O niejakim Jabe.
O niejakim Jabe.
09-12-2024 [16:28] - Zofia | Link: @u2
@u2
Celna odpowiedź. Od razu poprawił mi się humor. Do @Jabego i @ śmiecia nie dociera fakt, że ludzie mają swój umysł, swoją intuicję i swoje obserwacje sytuacji, która jest w Polsce i mogą wyciągać wnioski. I to robią. Nikt im nie musi narzucać swoich wrzutek. A oni tylko atakują lub wyszydzają każdego kto ma inny osąd sprawy.
09-12-2024 [16:42] - u2 | Link: @Zofia
@Zofia
Widać, że mocno się zaperzają jak atakują na NB mitycznych PiSowców, których wszędzie tutaj widzą. Podobnie jak niektórzy inni uważają NB za tajny sztab PiS-u na którym odkrywamy nasze tajne polityczne karty. Jest to w sumie przezabawne, ta ich złość i złośliwość :-) :-) :-)
09-12-2024 [09:34] - sake3 | Link: Aż 7 wyrazów. No, no widzę,
Aż 7 wyrazów. No, no widzę, że pan Jabe poważnie zajął się tematem.
09-12-2024 [12:29] - Alina@Warszawa | Link: "Fakt" pisze dziś:
"Fakt" pisze dziś:
"Zniknięcie i śmierć prof. Kurkowskiego. W jego aucie znaleziono pożegnalny list"
(...) Prof. Kurkowski był dziekanem wydziału matematyczno-fizycznego na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Był cenionym specjalistą z zakresu cyberbezpieczeństwa i kryptologii. Wykładał m.in. na Akademii Policyjnej w Szczytnie.(...)
Czyli moje podejrzenia z pierwszej chwili potwierdzają się. Nie wierzę w żadne samobójstwo, żadne dobrowolne samobójstwo. To kolejna ofiara rządów Tuska.
W przypadku sierżanta Zielonki - nie udało się zmusić go do napisania listu pożegnalnego... Tu poprawili maskirowkę.
Jest bardzo możliwe, że lokalizatory, karty SIM profesora, mogły zostać wyłączone zdalnie przez służby... Każdy operator ma przecież możliwość wyłączenia karty SIM, np kiedy klient nie zapłaci rachunku, albo umowa czasowa się skończy. Mogli mu w ten sposób też uniemożliwić kontakt z rodziną i wezwaniem pomocy.
09-12-2024 [13:27] - Pers | Link: Alina
Alina
//Czyli moje podejrzenia z pierwszej chwili potwierdzają się. Nie wierzę w żadne samobójstwo, żadne dobrowolne samobójstwo. To kolejna ofiara rządów Tuska. //
Już kiedyś ci pisałem, że ukrywanie wiedzy o przestępstwie jest w Polsce karalne.
Widzę, że chcesz tutaj powalczyć o tytuł @maglareczki roku.
Masz duże szanse.
09-12-2024 [14:27] - smieciu | Link: Alina, podziwiam jak bardzo
Alina, podziwiam jak bardzo potrafisz odlecieć.
Nie wierzę w żadne samobójstwo, żadne dobrowolne samobójstwo.
A czy wiesz przykładowo że samobójstwa w Polsce są bardzo istotną przyczyną zgonów w Polsce? W 2023r ponad 5 tys. osób tak w ten sposób odeszło. Każdą z nich dorwał Tusk?
Mimo że nie masz kompletnie nic na poparcie tej tezy? Zwykły czysty odlot. Stan umysłu wykreowanego przez propagandę.
Jest bardzo możliwe, że lokalizatory, karty SIM profesora, mogły zostać wyłączone zdalnie przez służby...
Czemu nie przez UFO? Kobieto snujesz fantastyczne pomysły nie mając kompletnie nic w ręku.
Zadaj sobie lepiej pytanie dlaczego na pudelku niezalezna.pl nie ma nic na temat tej sprawy?
Może to twój PiS jest umoczony?
Zanim podasz jaką tezę podaj choć strzęp czegoś na czym można ją oprzeć.
Może nie było to zwykłe samobójstwo. Oczywiście, taka możliwość jest. Tylko że póki co pływasz sobie w przestworzach czystej fantazji.
09-12-2024 [15:09] - Alina@Warszawa | Link: Ty ty [14:27] - smieciu
To ty [14:27] - smieciu odlatujesz każdym wpisem na NB.
Widać, że nie mieszkasz w Polsce i nie masz pojęcia co tu się dzieje. Nie masz nawet dostępu do naszych mediów. No cóż, masz ciężką niewdzięczna pracę, którą ci utrudniają takie egzemplarze jak ja.
Nie wiem dlaczego na niezależna.pl nie ma nic o tym zdarzeniu - ich zapytaj. Ja uważam temat za ważny. To nie pierwsza dziwna śmierć w czasie rządów Tuska. Za PiS-u nie pamiętam, żeby było tyle trupów - oczywiście pomijam czas pandemii i ukrywane przypadki poszczepienne. Ale tam szczepiący się decydowali o swoim losie, chcieli żyć - nie pisali listów pożegnalnych w środku lasu i nie byli specami od technik szpiegowskich.
09-12-2024 [15:25] - smieciu | Link: Ostatnie wpisy na NB
Ostatnie wpisy na NB skłaniają mnie coraz bardziej do napisania tekstu o całym tym niewiarygodnym zjawisku jakim jest pisowski stan umysłu. Naprawdę niesamowita sprawa. Udało się pewnym macherom (i to jest jedną z ciekawszych rzeczy) doprowadzić ludzi do stanu kiedy zupełnie bezrozumnie wszędzie widzą demonicznego demona Tuska. Ktoś umiera. To Tusk!
Tylko że to nie Tusk! To choroba umysłowa!
To działanie umysłu przeoranego propagandą.
To szereg rzeczy albo zwyczajnie kłamliwych albo absurdalnych czy też kompletnie przeinaczonych, które ta propaganda wbiła PiSowcom do głowy. Czyli przykładowo Smoleńsk, Lepper, Petelicki. Tworząc w ten sposób cały nowy pisowski świat!
Tylko jakoś, oczywiście PiSowiec nie zada sobie pytania dlaczego, żadnej tej sprawy PiS do przodu nie pchnął.
PiSowiec nie zastanowi się nad tym że Smoleńsk został zepchnięty do kąta.
Że dla Leppera wrogiem nr 1 był Kaczyński po tym jak Lepper został przez niego wrobiony w aferę.
Nie zastanowi się nad absurdem smsa Petelickiego. Czyli wyssanej z palca fantazji, która znów, stała kolejnym mitem propagandy.
Propagandy opartej na szeregu tego typu wielkich kłamstw.
Ale wbijanej uparcie, tępo, bez przerwy do (średnio rozgarniętych) głów. Łatwowiernych, szukających prostych odpowiedzi, świętych, którzy mają uratować ich i Polskę przede katastrofą.
Propaganda wielkiego kłamstwa, która poczyniła w umysłach ludzi gigantyczne spustoszenie. Przez co teraz nie pozwalająca im dostrzec oczywistych spraw, za to stawiająca przed oczami odlotowe byty każąc je bezkrytycznie przyjmować.
(200 szkół i szpitali zalanych w powodzi, utajnione zdjęcia powodzi przykładowo, cały odlotowy świat)
09-12-2024 [15:32] - Jabe | Link: Zbyt dużo emocji
Zbyt dużo emocji zainwestowali, by się teraz cofnąć i zastanowić.
09-12-2024 [15:35] - u2 | Link: "dla Leppera wrogiem nr 1 był
"dla Leppera wrogiem nr 1 był Kaczyński po tym jak Lepper został przez niego wrobiony w aferę."
Wszędzie widzisz wrogów, taki typowy tuskoidalny-paranoidalny stan umysłu :-) :-) :-)
A śp. Lepper chciał wrócić do polityki. Planował spotkanie z PJK, ale seryjny stanął mu na przeszkodzie. Podobnie jak szyfrantowi Zielonce, czy szefowi gabinetu Tuska, Grzegorzowi Michniewiczowi. Lista ofiar seryjnego jest jednak dużo dłuższa.
"absurdem smsa Petelickiego"
Takie są absurdalne metody waszej maskirowki. Wiadomo, że prędzej czy później wyjdzie prawda na jaw, ale od razu Bredzisław wiedział, że Prezydent gdzieś poleci i to się wszystko zmieni. Podobnie Zdradek od razu wiedział, że to wina pilotów, którzy podchodzili do lądowania w gęstej mgle 4 razy i pozostaje tylko ustalić kto ich do tego zmusił :-) :-) :-)
09-12-2024 [19:24] - Tomaszek | Link: Coś jest na rzeczy , jak
Coś jest na rzeczy , jak trzech gruchobójców do bicia piany przysłali .
09-12-2024 [15:43] - Alina@Warszawa | Link: Ty smieciu jesteś najlepszym
Ty smieciu jesteś najlepszym przykładem-ofiarą tego zjawiska, które opisałeś:
"Propaganda wielkiego kłamstwa, która poczyniła w umysłach ludzi gigantyczne spustoszenie. Przez co teraz nie pozwalająca im dostrzec oczywistych spraw, za to stawiająca przed oczami odlotowe byty każąc je bezkrytycznie przyjmować."
W twoim przypadku może być też inny wariant, bardziej prawdopodobny: wykonujesz konkretne rozkazy. Masz pisać takie durnoty i deprecjonować oczywistą prawdę, która wynika bezpośrednio z faktów, np. faktów nagłych śmierci w Smoleńsku, Leppera, Petelickiego, Zielonki i wielu innych.
Tu na NB wielu głupców nie znajdziesz, co najwyżej swoich kolegów z FSB, którzy mają takie same rozkazy i techniki, co widać po waszych komentarzach. Ciekawe ile wam płacą? Za sztukę, literówki, czy jakiś abonament?
09-12-2024 [15:49] - smieciu | Link: Ja podaje fakty, które łatwo
Ja podaję fakty, które łatwo weryfikować. Wam pozostaje pitolenie, nie mające żadnego sensu teorie i cały ten bajkowy dziecięcy świat na nich oparty.
09-12-2024 [15:51] - Alina@Warszawa | Link: Jakie tu podałeś fakty? Żart?
Jakie tu podałeś fakty? Żart?
09-12-2024 [16:01] - smieciu | Link: @Alin Wyliczę ci jeszcze raz
@Alina Wyliczę ci jeszcze raz bo rozumiem stan umysłu PiSowca, który z kolei nie rozumie niemal nic! Oto one:
1. Nie ma póki co nic wskazującego na to że Kurkowski został zabity. Zupełne zero. Nawet poszlak że przykładowo pracował przy jakieś delikatnej rządowej sprawie.
2. Tym bardziej odlotowo absurdalne jest mieszanie do tego Tuska.
3. PiS olał Smoleńsk, nie podjęto żadnej właściwie próby by kogoś obciążyć odpowiedzialnością za domniemany zamach.
4. Lepper miał idee fixe na punkcie Kaczyńskiego. Gromadził materiały nie mógł mu darować tego jak został potraktowany. Zamiast bajać w obłokach wystarczy przejrzeć internet by zobaczyć czym i na kim skupił się Lepper po tym jak przepadła jego rządowa kariera.
5. Sms o którym mówił Petelicki jest wyssaną z brudnego palca bajką. Nie ma żadnego strzępu innego źródła popierającego historyjkę Petelickiego. PiSowcom pozostaje tylko wiara w demonicznych idiotów, którzy mogliby (nie wiadomo zresztą po co) pomyśleć o wysłaniu tak kompromitującego smsa.
6. Tak więc, jak napisałem. PiSowcy mają swoje wersje tych historii. Wersje nie trzymające się kupy ani dowodów. Mają więc swój świat odlotowej fikcji. Który sprawia, że tkwiąc w nim, budują i wierzą w kolejne odlotowe fikcje.
09-12-2024 [16:15] - u2 | Link: "rozumiem stan umysłu PiSowca
"rozumiem stan umysłu PiSowca"
Tyle że Alina to typowa konfederatka. Mylisz pojęcia. Dziwne, że profesor wyłączył lub wyjął dwie karty SIM. Nikt tego nie robi. No chyba, że jest porwany. Nawet jak ktoś chce ze sobą skończyć to tego nie robi.
Z relacji medialnych nie wynika, że profesor zachowywał się dziwnie, że był na przykład w depresji. Z wyglądu widać, że miał dużą nadwagę i pewnikiem związane z tą nadwagą dolegliwości. Ale w jego wieku 53 lata wszystko można jeszcze wyprostować i jeszcze długo i szczęśliwie żyć. Nie trzeba drastycznych kroków. Profesor nie był inwalidą lub ciężko chory. Osiągnął duży sukces życiowy, był dziekanem w renomowanej uczelni. Miał po co żyć. Podobnie jak Lepper.
Więc różne pytania i spiskowe teorie są jak najbardziej na miejscu.
09-12-2024 [16:26] - smieciu | Link: @u2 Dziwne, że profesor
@u2 Dziwne, że profesor wyłączył lub wyjął dwie karty SIM. Nikt tego nie robi.
To jest dziwne. Łatwiej wyłączyć telefon. Każdemu. Także domniemanym zabójcom. Po co mieliby ci wykonywać rzeczy dziwne sugerujące że dzieje się coś nie tak?
09-12-2024 [16:15] - sake3 | Link: @smieciu.....Jestem
@smieciu.....Jestem zobowiązana wziąć w obronę panią @Alina z Warszawy. Nie napisała przecież, że takie są ustalenia śledztwa, którego jeszcze nie było tylko jakie są jej przypuszczenia. Do hipotez , przypuszczeń, domysłów czy sugestii każdy z nas ma prawo.Taką drogą profiler typuje przestępcę, taką drogą rodzą się wynalazki. To ludzka fantazja i związane z nią hipotezy pozwolą byśmy kiedyś wylecieli w kosmos nawet poza Układ Słoneczny. Dlaczego pan kwestionuje cudze przypuszczenie zamiast podać swoje przemyślenia bez inwektyw? Dlaczego pan w każdym swoim komentarzu atakuje chamsko ludzi których pan nawet nie zna? Pan z nienawiści do PiS-u uczynił już jakąś religię .To chore. Będzie sekcja zwłok, będzie śledztwo ,nic na razie nie wiemy, być może grafolodzy orzekną żę list jest pisany bez nacisku i ręką profesora,ale opinia publiczna może snuć swoj domysły. Po co ta nienawiść? Proszę jeszcze raz przeczytać swój komentarz na chłodno .
09-12-2024 [16:23] - smieciu | Link: @sake Mylisz pojęcia. W moich
@sake Mylisz pojęcia. W moich tekstach chodzi o ekspozycję głupoty. Głupcy wierzący w głupoty nie wyciągną Polski z tego bagna. Nie wyciągną wierząc w podrzucane przez propagandę historyjki. Nie zrobią tego przenosząc świat dziecinnych marzeń do świata rzeczywistej polityki.
Tusk nie jest demonem. Jest zwykłym politykiem. Raczej żałosnym. Ale z pewnością mającym bardzo niewielką moc decyzyjną. Oskarżanie go Smoleńsk i inne takie jest czystym bajkowym odlotem. Podobnie PiS. Nie jest grupką świętych. Ale tkwi w realnym świecie, gdzie potrzebne są realne moce by być w stanie wynieść i utrzymywać partię na szczytach władzy.
Jednak sake, dla ciebie i całej masy innych, taki bajkowy świat, który jednak został stworzony przez ziemską (i jak wykazuję zwykle chamsko kłamliwą) ale też skądś jakoś tak potężną propagandę, jest tak pociągający że nie od odrzucenia.
Wystarczy tylko powiedzieć jedno! To tamci, oni mówią źle. I ludzie, tacy jak ty, wierzą, bez podawania faktów kontrargumentów.
Czysta (wciąż dziecięca) wiara w świat iluzji.
09-12-2024 [16:26] - u2 | Link: "W moich tekstach chodzi o
"W moich tekstach chodzi o ekspozycję głupoty"
Ale twojej głupoty, a nie mitycznych PiSowców, których wszędzie widzisz i uważasz ich za swoich śmiertelnych wrogów :-) :-) :-)
09-12-2024 [16:57] - sake3 | Link: @smieciu......A kim pan jest
@smieciu......A kim pan jest skoro uważa innych za głupich? Na jakiej podstawie, swojego światopoglądu? Czyli wszyscy nie zgadzający się z panem to głupcy? Do czego więc dążymy? Do leninowskiej teorii = jeden wódz, jedna partia ,jedno myślenie? Tak świat ma wyglądać? Prezentuje pan ludzi którzy chcieliby wszystkich prowadzić na jednej smyczy, bez prawa głosu a nawet prawa do własnych myśli. Z głębokim niesmakiem czytam pana teksty nie zawierające nic oprócz nienawiści, bo nie jest to żadna ekspozycja naszej głupoty. W ten sposób, obrzucając inwektywami ludzi, poniżając ich w swoich tekstach i traktując jak odpady chce pan kogokolwiek przekonać do swoich racji? Zaiste, osobliwa to metoda. Jestem ciekawa jak pan się zachowałby spotkawszy na swojej drodze pisowca? Zabił by pan, wezwał do usunięcia się z drogi, obrzucił wyzwiskami, wezwał służby do utylizacji? To smutne że tak może zachowywać się ktoś uważający się za człowieka.
09-12-2024 [17:52] - Siberian Husky Dog | Link: To zwykla UB-ecka wsza jest
To zwykla UB-ecka wsza jest
Genow oo nie oszuka
09-12-2024 [17:56] - Alina@Warszawa | Link: Masz rację [16:23] - smieciu
Masz rację [16:23] - smieciu
"Tusk nie jest demonem" - tak - jest PSYCHOPATĄ, a ja prywatnie twierdzę, że zdolnym do każdego świństwa, kłamstwa i do każdej zbrodni.
Poprzednia jego 8-kadencja rządów w Polsce stanowi dostateczny dowód mojego twierdzenia.
Jako niemiecki agent doskonale wypełnia swoją rolę niszczenia Polski i za to dostaje w Niemczech wiele odznaczeń. Szkoda, że tylu jego wyborców nie rozumie tej prostej prawdy. A może ci wszyscy jego wyborcy to współczesna "V kolumna"? Tego wykluczyć nie można - niestety to ponad 20% wyborców...
09-12-2024 [18:32] - Jabe | Link: Co się zdarzyło, co można
Co się zdarzyło, co można uznać za dowód? Czym działania Donalda Tuska różniły się od późniejszych działań Jarosława Kaczyńskiego?
09-12-2024 [18:50] - sake3 | Link: Litości!..Panie Jabe jakie
Litości!..Panie Jabe jakie powiązanie ma śmierć profesora z działaniami Jarosława Kaczyńskiego i Donalda Tuska?
09-12-2024 [18:54] - Alina@Warszawa | Link: Z Jabe nie ma co dyskutować.
Z Jabe nie ma co dyskutować. Przecież jego pytania są czystą prowokacją, albo idiotyzmami człowieka, który nie ma pojęcia co się w Polsce działo i dzieje.
09-12-2024 [18:59] - Jabe | Link: No właśnie.
No właśnie. Co ma z tym wspólnego Donald Tusk w szczególności?
09-12-2024 [19:13] - sake3 | Link: W szczególności? Czyli
W szczególności? Czyli obciąża pan tą śmiercią Jaroslawa Kaczyńskiego? No to proszę o dowody.
09-12-2024 [18:06] - spike | Link: @śmieciu
@śmieciu
wiesz że robisz z siebie głupka, ale ciągle to robisz, na twoją korzyść mogę przyjąć, że robisz to celowo, bo wiesz, że kłamiesz i manipulujesz, to jedno z założeń propagandy, ale mam wątpliwości.
Jeden mały przykładzik:
"Lepper miał idee fixe na punkcie Kaczyńskiego. Gromadził materiały nie mógł mu darować tego jak został potraktowany."
oświeć mnie, jak został potraktowany przez Kaczyńskiego Lepper, ciekawy jestem twojej wersji, a jeszcze coś dodam.
Co do telefonu, wytłumacz nam wszystkim, po co wyjmować z telefonu karty sim, wystarczy go nie brać, to jest o wiele lepsze, bo logowanie telefony wskazywać będzie dom i jego pobliże.
Co do samego telefonu, profesor chyba nie miał jakiego eksponatu, w którym wystarczy zdjąć tylną klapkę i jest dostęp do kart sim, obecne tel. wymagają odpowiedniego "kluczyka" do szufladki, jestem pewien, że nosisz go przy sobie, na wszelki wypadek, jakbyś chciał wyjąć sim, by ciebie nie namierzano.
Oj podpadłeś Panu Bogu, mocno podpadłeś.
09-12-2024 [18:46] - sake3 | Link: Pan @smieciu nie mogąc
Pan @smieciu nie mogąc błysnąć swoją, jedynie słuszną teorią w sprawie śmierci profesora postanowił zaprezentować dzieło z cyklu ,,psychologia a PiS.'' Swiat bajek i iluzji w którym rzekomo tkwimy pozwoli mu na dalsze literackie gramoty. Reżim Tuska pozwala mu na rozwinięcie skrzydeł a Red Bull pomaga. Tylko nie wiem w jakich kategoriach umieścić jego grafomańskie wypociny w których krążą demony -komedia, komediodramat, groteska? NB zamieniło się w kącik literacki, może mu zaproponować by pisał wierszem?
09-12-2024 [19:35] - smieciu | Link: @sake Mam pytanie. Czy ten
@sake Mam pytanie. Czy ten mały orzeszek, który telepie się biedny w pustej przestrzeni twojej głowy jest w stanie się odnieść do konkretów o których piszę czy tylko jest w stanie produkować typową pisowską chamówę z personalnymi wycieczkami?
09-12-2024 [20:14] - sake3 | Link: @smieciu.....Jestem
@smieciu.....Jestem niepocieszona bo mimo wysiłków moja chamówa nie jest w stanie dorównać pańskiej chamówie.Trafiłam na nie lada przeciwnika. No i mój biedny orzeszek w głowie nie jest w stanie sprostać tak wybitnej inteligencji.Myślę,że jak znajdą się zapalne tematy z polityki światowej (już są) to orzeszek bardziej si w nich odnajdzie.
09-12-2024 [19:13] - tricolour | Link: @spike
@spike
Mnie się najbardziej podoba, że znienawidzony i durnowaty "Fakt" stał się nagle wyrocznią, jak pismo święte. Jakiś tuman napisał o wyłączaniu kart SIM w telefonie, a banda podobnych jemu głupków łyka to z namaszczeniem. Nigdy z takiej funkcji nie korzystałem, bo po co mi telefon bez telefonu, a teraz nawet specjalnie sprawdziłem - nie mam czym wyłączyć karty SIM. Mogę cały telefon wyłączyć, nie samą kartę.
Jakaś rozhisteryzowana babcia założyła wątek w oparciu o szmatławiec, a reszta dorabia ideologię powagi.
PS. Kluczyk do szufladki na SIM, to zwykły spinacz, igła, szpilka... Oczywiście igła musi być patentowa...
😛😛😛
09-12-2024 [19:29] - Tomaszek | Link: O! Czwarty jest . Zbiórka
O! Czwarty jest . Zbiórka była czy co ?
09-12-2024 [20:51] - spike | Link: @tri
@tri
miej choć ty litość i nie pitol.
Nikt tej wiadomości Faktu nie zdementował i nie zaskarżył, więc nie ma podstaw nie wierzyć.
Co do sim-a, sam dowiodłeś, że z biegu nie da się go wyjąć, choć to prosta czynność, kto nosi ze sobą spinacz czy "patentową igłę",
jako "kluczyk", już drugi raz dałem "", więc twoje kpiny źle o tobie świadczą, że tego nie zauważyłeś, czytasz "po łebkach".
Dodam, że przeciętny użytkownik smartfona nie wyciąga sima, potrzebny spinacz, wyłącza telefon, efekt podobny, tylko ludzie służb wiedzą więcej, że trzeba wyjąć sim, jak to możliwe też baterie, ponoć same wyłączenie nie wystarcza, czy profesor miał wiedzę operacyjną służb? nie lepiej było zostawić telefon w domu?
Petelicki w kapciach wyszedł do garażu i przypomniał sobie, że musi popełnić samobójstwo, chę ??
Pilot JAKa, tak był załamany katastrofą, że nie mógł dalej żyć, co tam dziecko, żona .....
Inny na początku chyba Michniewicz, z biura Tuska, miał złożyć raport o remoncie Tupolewa, zakupił prezenty na święta, wyszedł sobie na spacer i go naszło, popełnił samobójstwo, a kierownik archeologów, dziwnie zginął, pewien ksiądz, który w chwili katastrofy dzwonił do swojego przełożonego, a lista ofiar jest dłuższa, a wszystko to za czasów rządu krwawego Tuska.
09-12-2024 [21:09] - tricolour | Link: @spike
@spike
No właśnie nie pitolę - wyjęcie SIM niczego nie zmienia, bo bez SIM można dzwonić ile wlezie na 112 choćby. Bez SIM telefon jest dalej sprawny, działający i korzysta z sieci - chyba te potężne służby mordujące hurtem ludzi wiedzą to, co jest wiedzą powszechną... Przecież to jest prosta pamięć, tam się nic czarodziejskiego.nie dzieje, że po wyjęciu SIM telefon dostaje alzheimera.
09-12-2024 [21:23] - Pers | Link: @szpajk
@szpajk
//.Nikt tej wiadomości Faktu nie zdementował i nie zaskarżył, więc nie ma podstaw nie wierzyć.//
TVN też nikt nie skarży więc nie ma powodu im nie wierzyć.
Zgadza sie @szpajk?
09-12-2024 [19:28] - smieciu | Link: @spike Znowu... ty się nigdy
@spike Znowu... ty się nigdy nie nauczysz. Ale ok, skoro tego chcesz... Zacznijmy więc od twojego standardowego wstępu:
wiesz że robisz z siebie głupka, ale ciągle to robisz, na twoją korzyść mogę przyjąć, że robisz to celowo, bo wiesz, że kłamiesz i manipulujesz, to jedno z założeń propagandy, ale mam wątpliwości.
Z tym że jak zwykle wyjdzie wiadomo co! :)
Tak więc proszę. Przykładowo. Śmierć Leppera 5 sierpnia 2011 roku. A co mówi w sądzie 2 tyg przed śmiercią? Oto cytaty (niektóre!):
"Jestem przekonany, że J. Kaczyński gromadził materiały mające na celu kompromitację przedstawicieli innych partii" - oświadczył Lepper. "Była mowa m.in. o powiązaniach Tuska ze światem biznesu, jego konfliktach rodzinnych oraz o żonie pana Schetyny" - dodał. "Padło stwierdzenie z ust premiera, że odpowiednie organa interesują się żoną Schetyny, która miała spółkę PR i wykonywała usługi dla spółek Skarbu Państwa" - podkreślił.
Według Leppera J. Kaczyński interesował się postępowaniami karnymi wobec przedstawicieli opozycji i wymieniał m.in. sprawę Barbary Blidy, w której "dowody miały być mocne". Świadek zasugerował - nie mając dowodów - że Kaczyńskiego informował o tym minister Ziobro.
Lepper uważa, że Kaczyński celowo nie chciał, by LPR i Samoobrona miały swych przedstawicieli w służbach specjalnych. "Informacje miały być dostępne wyłącznie dla niego i jego ludzi" - dodał. Oświadczył, że jego opinię potwierdza sprawa usunięcia go z rządu latem 2007 r. na tle "afery gruntowej". "Moje rozmowy nielegalnie podsłuchiwano; myślę, że o działaniach CBA wobec mnie wiedział J. Kaczyński, Ziobro i szef Biura Mariusz Kamiński" - zeznał Lepper.
Natomiast w wywiadzie 2007 przykładowo:
(o PiSie) Jednak mimo wszystko myślałem, że oni są ludźmi.
...
To są potwory polityczne. Tam w ogóle nie ma człowieczeństwa. Zwłaszcza w Jarosławie.
...
on sobie zaplanował Polskę swoich marzeń. I się przed niczym nie cofnie, żeby się te marzenia spełniły.
....
Główne marzenie (Kaczyńskiego) jest jedno. Żeby wszystko zostało podporządkowane jego wizji. Za wszelką cenę. A jego narzędziem są kwity. To nieraz jasno wynikało. Przede wszystkim dlatego nie chciał nas – podobnie jak wcześniej Platformy – w resortach siłowych, żeby mu nikt nie przeszkadzał w produkowaniu haków. To się odbywa między Jarosławem, Ziobrą i Kamińskim. Ta trójka o wszystkim decyduje.
Itp. Naprawdę nie brakuje tego w sieci.
Ale PiSowcy, jak pisałem, mają swoją rzeczywistość urojoną. A konkretnie włożoną w główki przez tych właśnie co załatwili Leppera.
09-12-2024 [19:40] - sake3 | Link: @smieciu.....,,Z tym że jak
@smieciu.....,,Z tym że jak zwykle wyjdzie wiadomo co''.......No chylę czoła pani smieciu w uznaniu przenikliwości z jaką pan wprowadzając jak w sztuce kolejną postać już rozwiązał spraw śmierci profesora. Jak szybko i jakimi dowodami podparte. Oczywiście winny dyżurny obiekt oskarżeń PiS. Zgłosił to pan już do prokuratury?
09-12-2024 [20:34] - spike | Link: @śmieciu
@śmieciu
ile ty miałeś latek, jak była afera z Lepperem, bo jakieś jego półprawdy powielasz.
W aferze gruntowej było domniemanie w niej udziału, to wynikało z danych operacyjnych, a sprawa z gruntami wyszła z zewnątrz, więc służby musiały się nią zająć. Wszystkie sznurki prowadziły do Leppera, tylko nie było pewności, a w kulminacyjnym momencie nastąpił przeciek, był o to proces i wyrok.
Lepper nie przez aferę wyleciał z rządu, a po seksaferze rozkręconej przez GW !
Kaczyński usunął Leppera na czas dochodzenia, zaproponował Samoobronie by kogoś dali w miejsce Leppera, ale się nie zgodzili, więc rząd upadł, to była "sprężyna służb" bo ich PiS "trzepał", a i Tuskowi to odpowiadało, bo oni z nimi kręcą lody, z nimi zakładał PO.
Wytłumacz dlaczego Lepperowi zależało na spotkaniu z Sakiewiczem, w tle był film jako dowód na zamach smoleński, nie zdążył, "popełnił samobójstwo", mając w szpitalu ciężko chorego syna, którego ratował, rodzinę, umówione spotkania przed wyborami etc.
Pod oknami jego biura stało rusztowanie, a remontu nikt nie przeprowadzał, dodam, że wraz z Lepperem życie straciło kilka osób z jego otoczenia, np. prawnik, który przechowywał ten film, chyba łącznie 3 osoby poszły do ziemi.
Lepper był umoczony w służby, za dużo wiedział i zaczął gadać, film chciał przekazać, bo czuł, że jest "na celowniku".
Więc jaki miał interes Lepper, by ujawnić dowód zamachu, na znienawidzonego Kaczora ???
To trudne dla ciebie, nie spodziewam się sensownej odpowiedzi, więc lepiej milczeć, nie rozwiewać wątpliwości, kolejny raz.
09-12-2024 [20:46] - smieciu | Link: @spike Ja ci napisałem o tym
@spike Ja ci napisałem co o tym i o Kaczyńskim myślał Lepper a ty mi o tym co podobno myślę ja. Tylko spike to co myślę ja, w tej historii nie miało znaczenia. Lepper nie został zabity przez moje pomysły tylko przez swoje. Nie wiem jednak czy to zrozumiesz.
Tym zabawniejsze jest jednak że sam piszesz że Tuskowi były na rękę działania Leppera.
Historia z Sakiewiczem jest ciekawa. Ale z pewnością nie było tam nic w związku z Zamachem. To typowa bajka, wyssane gówienko podrzucone PiSowcom. Tak jak wiele razy pisałem. Niemal cała legenda pisowska opiera się na Smoleńsku. Ciągle się opiera mimo że mit został przez sam PiS pogrzebany. Ale ludzie wciąż wierzą.
Lepperowi zawsze chodziło o aferę gruntową i tak też było w przypadku spotkania z Sakiewiczem.
Lepper był umoczony w służby, za dużo wiedział i zaczął gadać
Tak mogło być. Tylko nie było żadnego filmiku. Rozumiesz? Przestań powtarzać te bajki na które nie masz nic to może dojdziesz prawdy.
Zamiast na wstępie obrażać innych mimo że jedyne co masz w ręku to wiarę w czyjeś chamskie wrzutki dla ciemnego tłumu.
09-12-2024 [21:11] - spike | Link: @śmieciu
@śmieciu
no właśnie, skoro nawet nie wiesz o spotkaniu Sakiewicza z Lepperem, to nic nie wiesz, a mówił to publicznie, tylko dlatego, Lepper "popełnił samobójstwo", nawet ci to nie przeszło przez twoją rudą czaszkę, bo twoja "wiedza" z palca pochodzi.
Nie ma sensu o tym z tobą rozmawiać, bo do ciebie nic nie dociera, ty jesteś od propagandy, a już analizowanie informacji, to za trudne jest, a o filmie mówił Sakiewicz, że pochodzi od służb z Białorusi, Lepper był tam częstym gościem, był tam uwielbiany.
O Klewkach i UFO słyszałeś ? z Leppera zrobiono kretyna, a się okazało, że mówił prawdę, lewactwo było w to zamieszane, pewnie sporą wziątkę zgarnęli.
09-12-2024 [21:21] - smieciu | Link: @spike Czy ty człowieku masz
@spike Czy ty człowieku masz głowie chociaż kawałek rozumu? Skąd ty to wszystko wymyślasz? Że nie wiedziałem o spotkaniu z Sakiewiczem?
Cała gadka z tobą to jakbyś gadał z lustrem. Najpierw sobie wyobrażasz co mówię a potem na to odpowiadasz!
Ludzie, naprawdę, to jakaś choroba!
Gdzie niby Sakiewicz mówi o filmie?
Człowieku wróć do rzeczywistości!
Piszę serio. Włożono ci do głowy stek bzdur. Wyjdź z tego.
09-12-2024 [21:28] - u2 | Link: "O Klewkach i UFO słyszałeś ?
"O Klewkach i UFO słyszałeś ?"
Klewki jeszcze nie zabiły Endriu. Zabiło go te 8 minut na Wiejskiej, gdzie podał kto z polityków, kiedy, gdzie i ile wziął w łapkę:
https://www.youtube.com/watch?v=KBRjQklKXnY
09-12-2024 [21:07] - u2 | Link: "czy profesor miał wiedzę
"czy profesor miał wiedzę operacyjną służb?"
Miał, bo był wykładowcą m.in. na Akademii Policyjnej w Szczytnie. To nie był jakiś tam szeregowy wykładowca z matematyki, czy fizyki. Podobnie było z szyfrantem Zielonką. To nie był byle jaki szyfrant.
09-12-2024 [21:11] - Pers | Link: @szpajk
@szpajk
//W aferze gruntowej było domniemanie w niej udziału, to wynikało z danych operacyjnych, a sprawa z gruntami wyszła z zewnątrz, więc służby musiały się nią zająć. //
Chciałem skomentować twoje brednie ale nawet klawiatura wymiękła.
Ile ty miałeś latek jak służby zmontowały prowokację przeciwko śp. A. Lepperowi?
Byłeś już choć w gimnazjium?
09-12-2024 [19:25] - Tomaszek | Link: A ja mam w dupie Śmieciu
A ja mam w dupie Śmieciu twoje cierpienia . Zrób se grupę inwalidzką na debilizm .
09-12-2024 [18:58] - Alina@Warszawa | Link: Najważniejsze pytanie jakie
Najważniejsze pytanie jakie wiąże się ze śmiercią Profesora, to "kto skorzystał". Trudno podejrzewać, że to samobójcza śmierć, ani tym bardziej naturalna.
Kto więc mógł zabić Profesora i dlaczego? Co się dzieje w realnym świecie politycznych globalnych interesów?
09-12-2024 [19:05] - Jabe | Link: Może zamierzał ujawnić, że
Może zamierzał ujawnić, że bezpieczeństwo kryptograficzne Polski zostało oddane pieczy Izraela? Nie twierdzę, że to prawda, lecz równie dobrze można tą śmiercią obarczyć poprzednią ekipę.
09-12-2024 [19:01] - paparazzi | Link: Melduje posłusznie śmieć
Melduje posłusznie śmieć wykonał zadanie. Przez was dostanie podwyżkę :-).
09-12-2024 [19:19] - sake3 | Link: @Paparazzi....Przyda mu się
@Paparazzi....Przyda mu się trochę gotówki na napisanie kolejnego dzieła. Pomóżmy panu smieciowi .Jestem gotowa wysłać mu swoje zdjęcie ,by mógł opatrzyć nim książkę jako ,,bandycka twarz PiS'-u''.
09-12-2024 [19:29] - Pers | Link: @sake
@sake
Teorie @smiecia są często rozwlekłe i naciągane. Czasami bardziej, czasami mniej.
Ale punktuje was koncertowo :))
09-12-2024 [19:47] - Tomaszek | Link: Sra na rzadko i rozwlekle ,
Sra na rzadko i rozwlekle . Tyle jego teorii , ty zaś czkasz bez sensu i składu jakieś dźwięki odbytnicze wydajesz . Ale o co ci chodzi nie wiadomo , chyba że o trzy złote za posta . . Jaka różnica z resztą . I tak wklejki z tej samej jaczejki .
09-12-2024 [20:03] - Pers | Link: @tomuś
@tomuś
Twój język coraz bardziej przypomina @fejkaliusza.
Gratuluję :))
10-12-2024 [19:58] - Tomaszek | Link: Pierdol się . Nie do ciebie
Pierdol się . Nie do ciebie to było palancie.
09-12-2024 [19:51] - sake3 | Link: @Pers.....Koncert na trzy
@Pers.....Koncert na trzy fujary-smieciu ,Jabe i Pers? Tym chcecie rozgrywać? Nawet posmiać się nie da bo wieje nudą to wasze ujadanie,a tym bardziej podyskutować.To tak jakby pocałować się z kobrą.I tak ugryzie..
09-12-2024 [20:05] - Pers | Link: @sake
@sake
Jakie "trzy fujary"? Ja tu jestem sam jak palec.
A ty jak zwykle maglareczko nie masz nic konkretnego do powiedzenia tylko rozdzierasz e swoje sekciarskie szatki.
09-12-2024 [20:10] - smieciu | Link: @Pers W tej historii
@Pers W tej historii najlepsze jest czy raczej takie najciekawsze że PiSowcy ulokowali swoją szczerą wiarę w tych, którzy są tymi prawdziwymi macherami, kierującymi Polską zza sceny. Tylko prawdziwie potężna, z profesjonalną wiedzą, świetnie zorganizowana grupa, dobrze wiedząca czego chce, faktycznie trzymająca władzę mogłaby tak efektywnie przeorać mózgi ludziom. Wmówić, za Kaczyńskim, jak to czarne jest białe! W tylu przypadkach!
Zwyczajne fascynująca jest ta pobożna wiara w swoich oprawców. Ludzie szczerze skoczą za nimi w ogień!
W wielu aspektach historia prawdziwie niezwykła.
09-12-2024 [21:20] - Pers | Link: @smieciu
@smieciu
Rasowego sekciarza poznać po tym, że będzie kłamał i mataczył w obronie swojej sekty do upadłego.
Będzie kłamał i mataczył nawet tam gdzie się nie da albo nawet nie trzeba.
Ja w każdym razie mam niezłą bekę obserwując ich szamotanie się.
Przecież każdy mający choć trochę sympatii do PiS po przeczytaniu paru ich występów będzie miał uzasadnione wątpliwości.
09-12-2024 [19:33] - Tomaszek | Link: Papa
Papa
Patrz jak owertajmy wali . Święta za pasem , na golonkę w piwie i jajeczka wigilijne trza dorobić .
09-12-2024 [23:54] - paparazzi | Link: Kurcze, ja już prawie się
Kurcze, ja już prawie się poddaję żeby taki debilizm przebijal się nad zdrowo myślącymi. Pozdrówka Wigilijne.
10-12-2024 [00:40] - Tomaszek | Link: Każdy świętuje jak umie https
Każdy świętuje jak umie https://www.youtube.com/watch?....