Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Państwo czy partia? Kandydat w ostatniej chwili

jazgdyni, 30.11.2024




Z Krakowa do Gdyni to jednak kawałek drogi. Bodajże coś około 650 km. Nie tak dawno zaliczałem to na A1 nieco ponad 5 godzin. Ale wiadomości, nawet plotki, czy jakieś szeptane doniesienia poruszają się wolniej. Więc co nieco o krakowskiej , niedzielnej konwencji PiSu dotarło do mnie przed chwilą.


Wszyscy obserwatorzy, znawcy krajowej polityki narzekali, że kandydat prawicy – niePiSu – ale przez PiS wspierany, swoje inauguracyjne wystąpienie czytał z kartki. A co miał robić, jak się dopiero przed chwilą dowiedział, że jednak to on jest tym kandydatem, co ma reprezentować całą prawicę? Miał improwizować?


Faktycznie pan prezes IPNu, Karol Nawrocki, 41- latek, czyli dla mnie ciągle młodzieniec – co jest pozytywne, a jeszcze bardziej jestem za nim, bo to człowiek z Trójmiasta, dostał swoją przemowę, podobno, której nie miał czasu przećwiczyć, a podobno, została ona stworzona przez starych repów od procesów wyborczych, Bielana i Kurskiego.
A gdy już kandydat na prezydenta został oficjalnie przedstawiony; i oto przez ciekawy duet: - prof. Andrzeja Nowaka, który już PJK wysyłał na emeryturę, a tuż po nim wystąpil właśnie prezes Jaroslaw Kaczyński który oficjalnie przedstawił kandydata.
Co nawet dla wielu na tej krakowskiej sali było zaskoczeniem.


Podobno Pan wysłał na dół jednego Archanioła do prezesa, który mu powiedział: - Słuchaj, o co ci chodzi? Walczysz o państwo, czy tylko o partię? Chcesz w pamięci historii być tym, co to państwo rozwalił, czy jako bohater, co Polskę uratował? Prezes na dlugą chwilę się zasępił. Przecież PiS to jego ukochane dziecko. Lecz góra spowodowała, że stanął mu przed oczami jego śp. brat bliźniak, patrzący na Jarosława dosyć oskarżycielsko.
Wtedy PJK tylo westchnął i potwierdził: - Dobra, zgłaszamy Nawrockiego.



Jutro, w sobotę ma się odbyć pilna narada szefostwa partii, gdzie prezes zaprosił pana Nawrockiego, by góra PiSu osobiście zapoznała się i oczywiście pogadała sobie (to taki w polityce eufemizm zastępujący nieeleganckie określenie przesłuchanie).


Pan doktor Józef Orzeł, który ma nos nie od parady i dużo wyniuchać może, twierdzi, że ciągle jest dyskutowana na tych partyjnych szczytach możliwość podmianki. Czyli coś takiego, jak zrobił Tusk, wymieniając biedną kandydatkę Kidawę-Błońską, na tego warszawskiego pajaca Trzaskowskiego.
Lecz w PiSie jest ten problem, że na szczycie nie ma spójności, jest dosyć frakcyjnie – jakby Trzy Korony w Pieninach. Mówi się ciągle o takich ewentualnych kandydatach, jak ex-premier Morawiecki, prof. Czarnek i prawa, wierna ręka prezesa, Mariusz Błaszczak. Zmienić kandydata, jeżeli pan marszałek, również kandydat i to o dziwo – niezależny, jak mówi (Tusk już mu za tę głupotę dał popalić używając Newsweeka) ogłosi termin wyborów gdzieś w maju, czyli podmianki będzie można dokonać tylko do początkowych dni marca przyszłego roku.
Według mojego odczucia, tak podmianka to totalna katastrofa.




Pana Karola Nawrockiego nie znam osobiście. To cała różnica pokoleń. Jednakże mam bardzo wiarygodnych, i którym ufam kolegów, a nawet przyjaciół, którzy już od czasów gdy był on dyrektorem od roku 2017 gdańskiego Muzeum II Wojny Światowej i przywrócił tam patriotyczny porządek, poznali go dobrze i wysoko ocenili. Ja też przejrzałem jego wystąpienia, jego wypowiedzi, wywiady, itp i faktycznie bardzo mi się spodobał. Więc jako notoryczny projektant zacząłem rozważać, jak kandydat powinien działać do wyborów. Działać by zwyciężyć i stać się od czasów końca II WŚ, pierwszym przywódcą narodu, tu konstytucyjnym prezydentem. Nie przedstawicielem jakiejś partii, lub co gorsza, reprezentantem sił zewnętrznych.


Coś dobrego już do ludzi dociera. Podobno w swoim IPNie ma on już zespół swoich młodych bojowników do współpracy. Bo podkreślę – Karol Nawrocki musi mieć swój Komitet Wyborczy, a nie narzucony mu z zewnątrz, przez tych, co to lubią decydować, a nie tylko wspierać.


Oczywiście nie jest to budowanie muru i gdyby na przykład kandydat na prezydenta zaprosił do swego ścisłego grona prof. Czarnka, to byłbym zadowolony. Ten nasz ex-minister edukacji mógłby wiele Nawrockiego nauczyć: - jak się w polityce poruszać, jak wygrywać debaty i jak asertywnie stosować cięte riposty, czyli całej tej niezbędnej w rywalizacji erystyki.
Też bardzo bym się cieszył, gdyby jako doradców Karol Nawrocki dokooptował takich znanych ludzi, jak Daniel Obajtek i dr Artur Baroszewicz. Dlaczego właśnie ich?
Bo rdzeniem kampanii wyborczej nie ma być nieustanne napadanie i wyśmiewanie Tuska z jego ferajną i roztrząsanie historii Polski, tylko mówienie tego, co dla wszystkich obywateli zawsze jest najważniejsze, czyli własny dobrobyt i nadzieje na przyszłość. Czyli to stan gospodarki, polityka wolności i gwarancji własności jest tym, co wśród narodu budzi niepokój. Takie proste pytane, podobnie jak to było w USA, jako hasło: CZY PRZED 13 GRUDNIA 2023 ŻYŁO SIĘ TOBIE LEPIEJ, CZY MOŻE TERAZ, WRAZ Z RODZINĄ CZUJESZ SIĘ DOBRZE?


Jeżeli kandydat Karol Nawrocki nie ulegnie, często już zgranym politykom, a także zawodowym macherom, którzy politykę uprawiają wyłącznie dla swego dobra i zbuduje autentyczne i niezależne koło patriotów, już z pokolenia swoich rówieśników (choć nie tylko), to jego szanse będą potężne.


Musi również mieć odporność na ataki wrogów. Już rozpoczęli swoje podstępne, nieuczciwe gierki i kombinacje. I przecież przeciwnicy mają dużą przewagę medialną.
Właśnie jakaś poważna sondażownia ogłosiła, że Trzaskowski obecnie ma ponad 40%, a Nawrocki nieco powyżej 20%.
Tylko ci sondażowi cwaniacy i manipulatorzy nie ujawnili, że oni spytali się ludzi o popularność. Nie żadne – na kogo zagłosujesz, tylko, czy gościa rozpoznajesz. Niektórzy nie wiedzą nawet co to IPN, a jeszcze znać prezesa tegoż? Takich manipulacji będzie pełno.


Ale bądźmy dobrej myśli. Przez pięć miesięcy można bardzo dużo. Jeżeli...


No... jeżeli będziemy czujni, zwarci, nie skłóceni i będziemy chcieli mieć w swoim państwie swoją ojcowiznę. To za duże wymagania?
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 9526
Tomaszek

Tomaszek

29.11.2024 19:25

Jeżeli chodzi o sondaże to lepiej bukmacherów zapytać . Już pisałem .
spike

spike

29.11.2024 19:41

Spokojnie, to tylko plotki, jakby były jakieś wahania, to by p.Nawrocki jeszcze nie jeździł po Polsce, a już zaliczył kilka miast.
Osobiście mi się podoba, szkoda że Marek Jakubiak startuje, rozmydli głosy, a możliwe że w następnych wyborach by miał większe szanse, teraz musimy wygrać wojnę z POlszewią i lewactwem, niech ich Piekło pochłonie.
sake3

sake2020

29.11.2024 20:06

Dodane przez spike w odpowiedzi na Spokojnie, to tylko plotki,

@spike...Pan Kaczyński już uciął plotki i spekulacje. Nie będzie żadnej zmiany kandydata. Pan Nawrocki jest entuzjastycznie przyjmowany co powoduje ból głowy przeciwnika. Nie obiecuje złotych gór i wyraźnie daje do zrozumienia że będzie działał w ramach uprawnień prezydenta. Pozostaje więc szkalowanie do którego zaproszono nawet dyżurnych przebrzmiałych grajków -kanalie Skibę, Maleńczuka, Hołdysa do szkalowania kandydata.
Adam66

Adam66

29.11.2024 20:15

Jeśli rzeczywiście Nawrocki chce wygrać a nie być wydmuszką jak dupiarz to po pierwsze, musi natychmiast odizolować się od Bielana i Kurskiego, tych dwóch łachudrów powinno się w...ć w kosmos bo oni wszystko zepsują, jak to już wielokrotnie udowodnili. Nawrocki wydaje się jak na razie optymalnym kandydatem tylko ta "kandydatura obywatelska" została spaprana zaraz na starcie.  Raz, że "obywatelska" żle się kojarzy ze względu na milicję i platformę, a dwa, to że został wyciągnięty z kapelusza na partyjnej konferencji!  Przecież można to było rozegrać inaczej i zacząć od zawiązania takiego właśnie komitetu, wydaje mi się, że "komitet patriotyczny" brzmiałby lepiej ale "obywatelski" to chyba wymysł tych dwóch spin geniuszy wymienionych wyżej... Skoro prof. Nowak się zaangażował to byłby idealnym kandydatem na przewodniczącego takiego komitetu, a PIS mógłby się do tego dołączyć, a tak to znowu wyszło jak wyszło, chyba według zasady "ciemny lud wszystko kupi"...
Trochę niepokojące są wypowiedzi Nawrockiego zaniżające ilość ofiar rzezi wołyńskiej, no i z tego co wiem, to nie był na odsłonięciu tego pomnika a IPN w żaden sposób nie wspomógł jego budowy i odsłonięcia.  Ciekawe czy teraz jako kandydat się tam wybierze...?
A teraz pytanie nie na temat, czy ktoś wie coś na temat tego dlaczego Cejrowski nie współpracuje już z radiem Wnet?
jazgdyni

jazgdyni

30.11.2024 03:52

Dodane przez Adam66 w odpowiedzi na Jeśli rzeczywiście Nawrocki

@Adan66
Witam
Długo miałem dylemat - Czarnek, czy Nawrocki. Obaj są wojownikami, choć profesor jako minister edukacji walki nie wygrał. A prezes IPNu był raczej ukrywany. Nie wiem więc, czy on już zbudował wokół siebie silny krąg myślących niezależnie, a nie entuzjastów POPISU. Nie mniej, rola PISu tutaj jest bardzo ważna. To przecież bezdyskusyjne, że bez wsparcia PJK, cel - prezydent Nawrocki jest nieosiągalny. Ale podkreślam - wsparcie kandydata przez PIS, ale nie władza nad nim. Powinno być podobnie, jak relacja Donald Trump i Elon Musk. To właśnie następca Tesli daje wsparcie. Oczywiście głównie tym, czego ma dużo - swoimi miliardami i pomysłami.
Jeżeli Bielan i Kurski będą w zespole Nawrockiego, to będzie klęska wyborcza. Polacy już nie są tacy sami jak w roku 2015. Teraz muszą być profesjonaliści, jak na przykład Maciej Wilk (@MacVVilk) lider walki o CPK (#TAKdlaCPK - poparliście podpisem?). Ale tych dwóch negatywów to nie wszystko. W wyborach z października 2023, w komitecie wyborczym pracowała grupa zielonych, niedoświadczonych młodych, żeby nie nazwać ulicznie - gówniarzy. PIS już dawno temu zrobił identyczny błąd i do wyborów zaangażował niedoświadczonych, Kluzik-Rostkowską i blogera z przepotężnym ego - Toyaha. Już nie dlugo potem, pani Joanna K-R, za bycie agentem pod przykryciem, zostala przez Tuska, czyli PO nagrodzona teką ministra edukacji. Tak więc na miejscu Nawrockiego natychmiast bym sie tych małolatów pozbył. Najlepiej gdyby nasza amerykańska Polonia sięgnęła do kieszeni i zatrudniła Nawrockiemu, paru najlepszych speców od wygrywania wyborów (nota bene doszły mnie słuchy, że jeden z Polaków, który w USA zostal poważnym milionerem też chce kandydować w wyborach u nas).
Czy Nawrocki zaniża ilość ofiar Wołynia? Niestety, on jako prezes IPN musi podawać liczbę zamordowanych, która jest oficjalnie przyjęta przez Instytut. Mogły oczywiście dodać: - Może ofiar było nawet dużo więcej. Niestety nie mamy pewnych dowodów.
Co do Cejrowskiego w radiu WNET. Proszę sobie odszukać, gdzieś z przed 2-3 tygodni, dyskusję Wojtka Cejrowskiego z Krzyśkiem Skowroński. Pożarli się okrutnie. Ale nie wiem, czy to Cejrowski się obraził, czy Skowroński skończył współpracę. Krzysiek, to twardogłowy uparciuch, a Wojtek jest trochę jak ja - potrafi się wściec, ale szybko mu przechodzi.
Pozdrawiam
Ijontichy

Ijontichy

30.11.2024 08:20

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Adan66

Bielan i Kurski...A KOGO JESZCZE MA KACZYŃSKI??? Ten starszy pan,ma tylko pamięć z przedszkola do liceum...reszta już odchodzi....nawet ta krótka,czyli "co ja wczoraj jadlem 
na obiad"? Na to nie ma lekarstwa...PESEL .
Miał fachowca od piaru,socjotechniki i propagandy...Hofmana,to go wyrzucił ,a teraz Hofman ma swoją firmę i za ciężkie pieniądze sie wynajmuje,PiS-u już na nich nie stać :-)))
Już w czasie "prezentacji" w Krakowie....wpadka za wpadką...to nie Kurski i Bielan....ale Kaczyński ze swoimi dziadkami z PC...
u2

u2

30.11.2024 19:18

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Adan66

"Czarnek, czy Nawrocki"
Z całym szacunkiem, ale co ci dwaj mogą zaproponować dla mojego "ja"?
Raczej nicość. A nicości nie ma, ciągle się budzę zdrów :-)
[19:18}
sake3

sake2020

30.11.2024 12:46

Dodane przez Adam66 w odpowiedzi na Jeśli rzeczywiście Nawrocki

@Adam66......Pozwalam się nie zgodzić z panem odnośnie fatalnej ,,kandydatury obywatelskiej''. Wprost przeciwnie to bardzo trafiający do społeczeństwa termin,a przy tym co zaskakujące nowy. Bardziej trafiający niż ,,kandydat patriotyczny'' bo obejmujący ogół. Zauważył to chyba senator Libicki broniący Trzaskowskiego jak Częstochowy i przedstawiając go jako ,,kandydata elit'' z racji prowadzonych z Geremkiem rozmów w języku francuskim czym jednak nie przysłużył się kandydatowi.Teraz wypada tylko zyczyć panu Nawrockiemu sił do wytrzymania przez pół roku brutalnej kampanii zapowiadanej przez Trzaskowskiego. Po oglądzie dobrego początku prekampanii można by podsunąć dynamicznemu Nawrockiemu albo panom z komitetu pomysł spotkania np z młodzieżą, sportowcami wszak spotkań będzie z pewnością wiele choć może złosliwe odebranie subwencji nie pozwoli na rozmach. Już teraz  mecenas Kalisz zaczyna majstrować przy kandydatach i ich wsparciu.Oby się nie okazało że PKW odrzuci kandydata obywatelskiego z jakis tam wydumanych powodów.
Jabe

Jabe

30.11.2024 13:49

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Adam66......Pozwalam się nie

Problem z kandydaturą obywatelską polega na tym, że jest to oczywiste kłamstwo.
jazgdyni

jazgdyni

30.11.2024 13:57

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Problem z kandydaturą

Jeżeli uznamy, że kandydat nie jest członkiem żadnej partii to jednak kandydat niezależny, albo obywatelski.
tricolour

tricolour

30.11.2024 14:25

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Jeżeli uznamy, że kandydat

Jeżeli kandydat nie należy do żadnej partii, to jedyne, co o nim wiemy, to to, że nie należy do żadnej partii. Kandydat niezależny jest wtedy niezależny gdy od nikogo nie zależy. Jak widać, w pewnym wieku lub w oczywistym opętaniu partyjnym, jest taka logiczna oczywistość poza ogarnięciem myślowym.
Pisowski kandydat na prezydenta jest tak niezależny jak każdy pisowiec, który zdecydował się chodzić na smyczy licząc na profity. Partyjnemu kandydatowi dodano określenie "obywatelski" ponieważ partyjni wyborcy tolerują , a nawet kochają, każde kłamstwo jeśli zwiększa ono szansę na wyborczą wygraną.
Jabe

Jabe

30.11.2024 15:24

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Jeżeli uznamy, że kandydat

To kandydat wystawiony przez partię.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

30.11.2024 15:27

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na To kandydat wystawiony przez

kandydat wystawiony przez partię ... - Oczywiście! Przez partię, którą utworzyły służby wg konkretnego scenariusza i zapotrzebowania.
tricolour

tricolour

30.11.2024 15:31

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na kandydat wystawiony przez

Tak, wasz scenariusz i zapotrzebowanie jest krótkie i proste: ma trzymać długopis i podpisywać, co się podsunie marionetce do.podpisywania.
sake3

sake2020

30.11.2024 14:28

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Problem z kandydaturą

Nie, problem polega na tym, że to nie Koalicja sięgnęła po ten termin. W takim razie trzeba go osmieszyć, albo nazwać kłamstwem, albo zacząć niegodne chwyty jak mec.Kalisz.
tricolour

tricolour

30.11.2024 15:28

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Nie, problem polega na tym,

Czyli sama zauważasz, że jest jakiś problem z pojęciem "obywatelski" - akurat to jest oczywiste czytając partyjną wskazówkę na spędzie, na którym został wyjęty. Partyjna wskazówka wyraźnie wskazywała co macie robić i co potem myśleć. Nic się nie zmieniło w waszych głowach od czasów PZPR.
sake3

sake2020

30.11.2024 16:13

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Czyli sama zauważasz, że jest

Problem istotnie jest ale dla pana i obozu Trzaskowskiego. Jak bowiem znaleźć zgrabną i chwytliwą nazwę kampanijną kandydata Trzaskowskiego? Ta wymyślona przez senatorka Libickiego ,,kandydat elit ''raczej odstręcza niż przyciąga. To może ,,kandydat z kanapki Wojewódzkiego'' zabrzmi lepiej. Zawszeć to jakaś nobilitacja. Przecież na tej słynnej kanapce siedziały i gwiazdy i celebryci, sam kwiat polskiej inteligencji. Słówko ,,elity'' już tak nie razi.
tricolour

tricolour

30.11.2024 16:30

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Problem istotnie jest ale dla

Kandydat. Kandydat na prezydenta. To wszystko.
Ty, jako kobieta jesteś kobietą z natury rzeczy czy potrzebny ci jakiś dodatek, byś się nią stała i była tak widziana? A może chcąc wyjść za mąż nie wystarczy, byś była kandydatką na żonę tylko obywatelską kandydatką na żonę? Podoba ci się taki hurt?
Kandydat na prezydenta. Jeden i drugi.
O, proszę, Trybuna Ludu pisze: "Rada Polityczna PiS oficjalnie poparła kandydaturę Karola Nawrockiego na urząd prezydenta RP. - Popieramy, popieramy, popieramy! - krzyczeli zgromadzeni. - Niczego innego nie trzeba. Uważam, że uchwała została podjęta - powiedział prezes PiS Jarosław Kaczyński".
Obywatelski. Wiesław, Wiesław!!!
sake3

sake2020

30.11.2024 16:51

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Kandydat. Kandydat na

Mojemu mężowi wystarczyło ,że jestem dobrą kandydatką na żonę.Obywatelskośc przyszła z czasem kiedy to jako dobra zona i obywatelska spełniłam obywatelsko obowiązek urodzenia dwojga obywateli.
tricolour

tricolour

30.11.2024 17:34

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Mojemu mężowi wystarczyło ,że

No widzisz - kandydat Nawrocki może też stać się obywatelski gdy go bliżej poznam i zobaczę co za jeden. Na razie wyjęty z kapelusza wydaje się być oszołomiony swoim nowym imagem w świetle kamer. Do obywatelskiego jeszcze mu daleko, że hej...
Zresztą możesz zapytać ( i tak nie ma już o tobie dobrego zdania) kolegę jazgdyni, czy Nawrocki jest też obywatelskim kandydatem obywatelki wnuczki marynarza, która głosowała na KO czyli jest pomiotłem przywiezionym na ruskim tanku. No i oczywiście, który z rodziny marynarza wpierdzielił się na ruskim tanku do naszej ojczyzny?
Zapytaj. Na pewno nie odpowie...
sake3

sake2020

30.11.2024 17:41

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na No widzisz - kandydat

Przecież może pan sam spytać, po cóż mam pośredniczyć. Być może o panu ma dobre zdanie i odpowie.
tricolour

tricolour

30.11.2024 17:49

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Przecież może pan sam spytać,

Oczywiście - mogę spytać z pozycji niedouka, jak pisze poniżej, to wygodna pozycja do zadawania pytań. W sumie dobra propozycja, Dziękuję.
Marynarzu z Gdyni !!!
Czy Twoja wnuczka, głosująca w wyborach parlamentarnych na Koalicję Obywatelską, jest pomiotłem przywiezionym na ruskim tanku?
Uwaga: Odpowiedź może uruchomić lawinę dociekań, za które nie przepraszam już z góry.
u2

u2

30.11.2024 17:57

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Oczywiście - mogę spytać z

"Marynarzu z Gdyni !!!"
Pseudo-inżynierku z przepięknego Wrocka !!!
Pokaż jakie urządzenie techniczne wymyśliłeś, jaki system opracowałeś !!!
PS. Hie Hie Hie
tricolour

tricolour

30.11.2024 18:07

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Marynarzu z Gdyni !!!

@u2
Już pokazywałem - zrobiłem sobie RIBa: mój projekt, moje własnoręczne wykonanie, przeszedł ocenę rzeczoznawcy, został zarejestrowany i wpisany do rejestru statków do 24m, wyposażony oraz ubezpieczony. To moja największa zabawka i pod względem złożoności od pomysłu do możliwości zabawy - najbardziej złożona.
PS. Pokaż swoje zabawki. Hie, hie, hie.
u2

u2

30.11.2024 18:18

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @u2

"wpisany do rejestru statków do 24m"
Show me your number dude :-) :-) :-)
PS. Hie Hie Hie

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Wszyscy 4
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
jazgdyni
Nazwa bloga:
Żadnej bieżączki i propagandy
Zawód:
inżynier elektronik, oficer ETO (statki offshore), obecnie zasłużenie odpoczywa
Miasto:
Gdynia

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 130
Liczba wyświetleń: 8,832,805
Liczba komentarzy: 31,995

Ostatnie wpisy blogera

  • PO/KO do góry a PiS dołuje. Dlaczego?
  • Spanikowany Bilderberg wściekle atakuje
  • PAŃSTWO NALEŻY DO NAS

Moje ostatnie komentarze

  • @@@Koncentrując się na antypolskich działaniach tych międzynarodowych cwaniaków z realizacją przez część władzy kraju można sobie wyobrazić w zakresie teorii spiskowych inny, bardzo prawdopodobny…
  • @@@Wyjątek: - cwaniacy z Berlina i opanowanej przez nich Brukseli, to dzisiaj wyjątkowi durnie.Wystarczy sobie przypomnieć zaproszenie emigrantów do siebie, bo tak socjalem rozleniwili swoich Niemców…
  • @Imć WaszećMam glupie pytanie, do dzisiaj zafascynowany linijkami zer i jedynek w chaoyucznej kolejności. Tak więć: - czy wy, matematyce, pracujecie głównie w systemie binarnym, czy również w…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • PROWOKATOR
  • Czego my nie wiemy, choć powinniśmy wiedzieć.
  • Mafia powstała w Trójmieście. Tak, jak obecny rząd.

Ostatnio komentowane

  • spike, Jeżeli dobrze pamiętam, chodziło o Sumerów, odkryto że posługiwali się systemem liczenia trzydziestodwójkowym (32), co było zaskoczeniem.
  • Lech Makowiecki, [email protected] właśnie miało być. Dziękuję, już poprawiłem...Ostatni nabój (raper Basti & Lech Makowiecki)https://www.youtube.com/watch?v=qBI0g5ZR1uc
  • Zofia, Nastał już czas wskrzesić zapomnianą organizację późnych lat siedemdziesiątych XX wieku o nazwie TOTO. Kto walczył z komuną ten ten skrót rozszyfruje. Oni znowu łby podnoszą i protestują.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności