Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Karol Nawrocki kandydatem PiS na prezydenta
Wysłane przez Alina@Warszawa w 24-11-2024 [17:36]
Właśnie przemawia dr Konrad Nawrocki, obecny prezes IPN. W Krakowie trwa uroczystość, w czasie której PiS zgłosił go jako kandydata na prezydenta Polski.
W przemówieniu słyszymy program przyszłego prezydenta. Jego wejście na mównicę zapowiedział jego najstarszy syn. Na samym wstępie kandydat przedstawił swoją rodzinę, fajną żonę i sympatyczne dzieciaki, oraz siostrę. Opowiedział swój życiorys i przede wszystkim określił stosunek do Polski, w którym patriotyzm jest na pierwszym miejscu.
Całość imprezy jest zrobiona w prawdziwie amerykańskim stylu, można nawet zaryzykować stwierdzenie, że gdyby było tylko 2 kandydatów - Nawrocki i Trzaskowski, to Trzaskowski już dziś przegrał wybory prezydenckie.
I wcale nie jest mi z tego powodu przykro, że PO przegra tak jak Kamala. Oczywiście trzeba będzie dopilnować, żeby nie dodrukowali ciężarówki kart z głosami na Kamalę, tfu, Trzaskowskiego, oraz pilnować, żeby nie było fałszerstw wyborczych. Każde bowiem fałszerstwo uchodziło w Polsce bezkarnie. Jeszcze bardziej bezkarnie będzie teraz, kiedy w PKW jest pornogrubas Ryszard Kalisz, współautor obowiązującej komuszej konstytucji Kwaśniewskiego.
Mam nadzieję tylko, że PiS-owscy spece od PR nie przedobrzą z poparciem i promocją K. Nawrockiego i za jakiś czas nie będziemy mieli odruchu wymiotnego na dźwięk nazwiska prezesa IPN-u, a na jego widok nie będziemy przełączać kanałów. Najlepiej będzie jak PR-owcy ograniczą się do dementowania i zgłaszania do prokuratury wszelkich kłamstw, z żądaniem wielkich odszkodowań, przez co będą mieli fundusze na kampanię tuż przed glosowaniem...
YouTube:
Komentarze
25-11-2024 [19:34] - Alina@Warszawa | Link: Sake! Popatrz sobie NA MÓJ
Sake! Popatrz sobie NA MÓJ TEKST, a nie bzdury Persa...
25-11-2024 [20:28] - sake3 | Link: [email protected]ąc
[email protected]ąc komentarz odniosłam się do wszystkich wpisów które ciągną się od wczoraj. Podałam też opinie i wpisy polityków.Nie uderzam w kogokolwiek, po prostu zebrałam różne głosy. Nie widzę w nich nawet wojny polsko-polskiej tylko wojnę z Polską. Nie wierzę w wygraną Nawrockiego który już teraz ma tyle negatywnych ocen za wszystko. Nie wierzę chociażby dlatego,że prof.Nowak już teraz na początku kampanii nawołuje do obalenia Kaczyńskiego. Przecież to nie jest chyba najlepszy czas na takie ruchy. Oliwy do ognia dodaje były premier Marcinkiewicz,a odebrane subwencje nie pozwolą na szerszą kampanię. Spotkania tylko z klubami ,,Gazety Polskiej'' są bezowocne,bo trzeba dotrzeć do niezdecydowanych bądź obojętnych a nie przekonanych. Nie ukrywam, że czarno to widzę .
25-11-2024 [20:55] - Jabe | Link: Profesor Nowak jest na tyle
Profesor Nowak jest na tyle bystry, że inercję Jarosława Kaczyńskiego zauważa. Nic to jednak nie da. Zbyt późno na refleksję.
25-11-2024 [20:59] - sake3 | Link: Pańską inercję też
Pańską inercję też obserwujemy od dawna.Nic to jednak nie daje.Zbyt późno na refleksję.
25-11-2024 [21:23] - Jabe | Link: Trolluj gdzie indziej.
Trolluj gdzie indziej.
25-11-2024 [21:36] - sake3 | Link: Proszę mnie nie zastraszać,a
Proszę mnie nie zastraszać,a trolla szukać spojrzawszy w lustro.
25-11-2024 [21:13] - Pers | Link: @sake
@sake
//Nie ukrywam, że czarno to widzę . //
Z czytaniem ze zrozumieniem masz problemy ale wzrok masz świetny :)
25-11-2024 [21:09] - Pers | Link: @sake
@sake
//@Alina......To nie było o Trzaskowskim. Wystarczy spojrzeć na komentarz @Persa z wczoraj o 22-giej przytaczający te słowa.//
Oczywiście, że to było o Trzaskowskim i ja to potwierdziłem. Dla mnie Trzaskowski to buc. Trochę lepszy od Sikorskiego ale buc.
Kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem?
26-11-2024 [08:25] - Tezeusz | Link: @Rus..gówno
@Rus..gówno
A to są twoje słowa :
" w Polsce nie rządzą Polacy tylko żydowskie kundle."
"Co się stało z Polakami? To był kiedyś mądry, dumny Naród a teraz to zgraja idiotów."
."J"Na przeprosiny nie licz, to ścierwo żydobanderowskie od Sakevycza a tacy nie mają honoru ani zdolności honorowej. To śmieci."a po prostu lubię povqrwiać to żydobanderowskie bydło, twoich wielbicieli. Uwielbiam ich wycie :)"
"Jedno jest pewne - wszystkich nazibanderowców na Ukrainie należy zlikwidować i Rosja teraz to z dużym powodzeniem robi.Każdy kto staje teraz przeciwko Rosji staje się pomocnikiem nazizmu."
"A ja tylko ze względu na ciebie, nie napisałem, że największe mendy to PiS."
"Żydobanderowskie mendia to te, z których czerpiesz swoje "obiektywne analizy". I to nie tylko szczujnia Sakevycza, gdzie funkcjonuje twój prężny fanklub."
"Ja z was tylko drwię i szydzę."
"A swoją drogą to podziwiam pana prezydenta Putina bo to chyba największy Mąż Stanu obecnie na świecie. Szkoda że nie jest Polakiem i nie może być naszym prezydentem."
Tak pisze o @ Ruszkiewiczu jego kolega z portalu NEon 24, org niejaki @ Zawisza cytuję.
"Widzisz Jarku, jeśli ktoś się myli, to można napisać w czym się myli, ale ty niczego takiego nie znalazłeś, stąd wypisujesz "stek bzdur", opowiadasz o twoim klubie żydobanderowskich ścierwoiszy, których z rozpalonymi policzkami czytasz, a potem informacje o nich na Neon przynosisz? Ja im życzę zdrowia, bo tak postępuje każdy człowiek, któremu nienawiść rozumu nie wypaliła i niech sobie idą swoją drogą. A ty ślęczysz tam, ekscytujesz się, robisz im reklamę. Pomyśl, kogo to interesuje, jeśli rosyjska propaganda nie wyprała ci mózgu ze sterylizacją?"
25-11-2024 [20:01] - paparazzi | Link: K Alina , czy poważny i
K Alina , czy poważny i profesjonalny polityk wyjaśnia swój punkt widzenia gaśnica? Mówienie prawdy w oczy w kuluarach wyższej polityki
jest w/g ciebie majstersztykiem dyplomacji czyli majstersztyk Palikmiota? U Cejrowskiego na pytanie co w tej teczce nosi, odpowiedział guziki atomowe.
C'mon Prezydent RP? Zgoda, potrzebujemy Orbana a Braun nim nie jest, niestety.
25-11-2024 [20:33] - Alina@Warszawa | Link: Chyba zupełnie błędnie
[20:01] - paparazzi
Chyba zupełnie błędnie oceniasz Braunowe pokazy. Gaszenie świec chanukowych w sejmie zwykłą gaśnicą - świetny przykład - bardzo wieloznaczny. Rozmowa z Cejrowskim nie jest rozmową dyplomatyczną! Pewnie zza jakichś wielkich wód, albo kremlowskich murów nie masz pojęcia o czym piszesz, albo piszesz co ci każą.
25-11-2024 [21:40] - sake3 | Link: @Alina.......Poślica Jachira
@Alina.......Poślica Jachira ma zamiar walczyć z obecnością choinki w Sejmie. Pytanie-czy pan Braun przyłączy się do akcji,bo kiedyś choinkę wyniósł z Sejmu na śmietnik.
25-11-2024 [23:05] - Jabe | Link: Tak to gadzinówki przed
Tak to gadzinówki przedstawiły?
25-11-2024 [23:08] - Alina@Warszawa | Link: Sake! Dzwoniło ale w Twojej
Sake! Dzwoniło ale w Twojej głowie! Braun nie wyniósł choinki z Sejmu, tylko wyrzucił jakąś choinkę ozdobioną obrzydliwościami tęczowymi i innymi przez jakieś idiotki - już nie pamiętam gdzie - i wyrzucił do śmietnika na ulicy. Na to miejsce kupił normalną choinkę - poszukaj szczegółów, i nie pisz idiotyzmów.
25-11-2024 [23:36] - Alina@Warszawa | Link: Trzeba mieć też świadomość,
Trzeba mieć też świadomość, że są ludzie, którzy za pieniądze są w stanie napisać wszystko, tym bardziej, że w Polsce jest takie prawo ustalone przez pornogrubasa, że można praktycznie rzucać publicznie kłamstwa bezkarnie!
Bardzo ciekawy przykład takiego kłamstwa jest np. tu:
https://ekspedyt.org/2024/11/2...
Nawet przyzwoity Admin portalu św Ekspedyta dał się nabrać na obrazek ze sfałszowanym tekstem.
https://ekspedyt.org/2024/11/2...
No cóż. Tu dało się łatwo sprawdzić, że to wredna i celowa manipulacja, której nikt nie zauważył i rozpuścił po mediach społecznościowych.
Ale jak widać np. po Sake3, nie każdy i nie zawsze sprawdza co czyta, a nawet jak przeczyta, to miesza mu się co o kim kto napisał.
Pewnie manipulatorzy celowo wykorzystują tę cechę ludzkiego mózgu, dzięki której bawiliśmy się jako dzieci w "głuchy telefon".
Ja sprawdziłam, bo wydawało mi się nieprawdopodobne, że dr Karol Nawrocki mógł użyć takiego sformułowania jak "polscy mordercy Żydów w Jedwabnem" . Miałam rację! NIE UŻYŁ! Żaden Polak nie użyłby takiego sformułowania!
Tak więc sprawdzajmy, czy jakieś nowe oskarżenie, które wydaje się mało prawdopodobne, JEST PRAWDZIWE! Teraz to stosunkowo łatwe.
Do Sake3 - sprawdzaj szczególnie "rewelacje" jakie Ci piszą o Braunie, a które rozpowszechniasz jak ci manipulatorzy z Dzieje.pl!
26-11-2024 [07:27] - wielkopolskizdzichu | Link: "Ja sprawdziłam, bo wydawało
"Ja sprawdziłam, bo wydawało mi się nieprawdopodobne, że dr Karol Nawrocki mógł użyć takiego sformułowania jak "polscy mordercy Żydów w Jedwabnem" . Miałam rację! NIE UŻYŁ! Żaden Polak nie użyłby takiego sformułowania!"
https://ipn.gov.pl/download/1/...
"Co do udziału polskich cywili w dokonaniu zbrodni, należy przyjąć, iż była to rola decydująca o zrealizowaniu zbrodniczego planu (...). Zasadne jest przypisanie Niemcom, w ocenie prawnokarnej, sprawstwa sensu largo tej zbrodni. Wykonawcami zbrodni, jako sprawcy sensu stricto, byli polscy mieszkańcy Jedwabnego i okolic - mężczyźni, w liczbie co najmniej około 40" - głosi konkluzja postępowania pionu śledczego IPN"
Od 2003 roku IPN nie zmienił zdania w tej sprawie. Pan Nawrocki, skoro nie wszczął nowego śledztwa ani nie nakazał zdjęcia z strony internetowej IPN dokumentu zawierającego w/w cytat, prezentuje tym samym stanowisko IPN z roku 2003.
26-11-2024 [12:32] - Alina@Warszawa | Link: Szkoda, że nie rozumie Pan
[07:27] - wielkopolskizdzichu
Szkoda, że nie rozumie Pan różnicy logicznej między dwoma stwierdzeniami: "być mordercą" a "brać udział w morderstwie".
Morderca to inicjator i wykonawca! Brać udział w morderstwie zaś mogą inni ludzie jako pomocnicy z własnej woli, lub zmuszeni. W przypadku II wś. nie ma mowy o dobrowolnym mordowaniu Żydów w Jedwabnem przez żyjących tam Polaków, tylko o ich "udziale"w zbrodni. Wszystko wówczas było na rozkaz Niemców, a Polacy nie mieli nic do gadania!
To Żydzi zdecydowali o nieprzeprowadzeniu ekshumacji na miejscu zbrodni, więc nie ma nawet ilości ofiar, bo zamiast kilku tysięcy jak krzyczą Żydzi, mogło tam zginąć kilkadziesiąt do kilkuset osób. Śledztwo jest więc ciągiem dalszym żydowskiego oszustwa, bo gdyby było doprowadzone do końca i uczciwie, to okazałoby się, czyja to była zbrodnia.
Widać po zainkasowaniu od Niemców wielkiej forsy, Żydzi postanowili zrobić z nas zbrodniarzy i potrzeba było im takiej "polskiej zbrodni", żeby z nas wyciągać nienależne odszkodowania, robić z nas "faszystów", co dzieje się praktycznie codziennie w TVN24 i innych polskojęzycznych telewizjach opanowanych przez obcych!
26-11-2024 [23:32] - wielkopolskizdzichu | Link: "W przypadku II wś. nie ma
"W przypadku II wś. nie ma mowy o dobrowolnym mordowaniu Żydów w Jedwabnem przez żyjących tam Polaków, "
Ależ jest. Proszę przeczytać material IPN.
Samorzutne przeprowadzenie rzezi Żydów przez Polaków bez inspiracji Niemców ale za ich zgodą jest jednym z możliwych scenariuszy zakładanych przez Szacowną Instytucję na czele której od paru lat stoi Pan Nawrocki.
BTW
Oj będzie kręcić ten kandydat na Strażnika Żyrandola gdy padnie pytanie o mord w Jedwabnym, będę mieć ubaw.
27-11-2024 [11:10] - Alina@Warszawa | Link: Podaj konkretny wpis, autora,
[23:32] - wielkopolskizdzichu
Podaj konkretny wpis, autora, miejsce publikacji - tylko nie jak z tym dziennikarzyną, który zamienił słowa prezesa IPN. Prezes IPN ani mnie grzeje, ani ziębi - trzymaj się prawdy - na razie twoje słowa nie mają żadnego znaczenia, ani podstaw, kolejne antypolskie oszczerstwo, tym bardziej, że Żydzi zatrzymali ekshumację w Jedwabnem - nie została przeprowadzona do końca! A świadkowie mówią bez ogródek kto był w Jedwabnem i kto zmuszał do mordowania
Mord w Jedwabnem - wspomnienia mieszkanki miejscowości w 80. rocznicę mordu Żydów w Jedwabnem
27-11-2024 [12:05] - wielkopolskizdzichu | Link: "na razie twoje słowa nie
"na razie twoje słowa nie mają żadnego znaczenia, ani podstaw, kolejne antypolskie oszczerstwo, "
Wynika z twojej gadki ze postanowienia IPN z 2003 nie czytałaś.
Uświadamiam cię po raz kolejny, że od wspomnianego wyżej roku żaden szef IPN w tym Pan Nawrocki nie podważył wyniku badań zawartych w postanowieniu widniejącym w zasobach IPN.
Tak się składa że jedna z hipotez nie odrzuconych w toku analiz zakłada iż mordu dokonali Polacy z własnej woli.
Tym samym nie mnie tylko Pana Nawrockiego oskarżasz o firmowanie swym nazwiskiem antypolskich oszczerstw.
Przeczytaj dokument a potem się wypowiedz.
https://ipn.gov.pl/ftp/pdf/jed...
To że jedna Pani drugiej pani lub panu coś opowiada nie ma znaczenia, liczy się stanowisko państwowej instytucji. Stanowisko to jest oficjalne: pośród innych scenariuszy IPN nie wyklucza mordu na Żydach z własnej i nie przymuszonej woli Polaków.
Odsyłam zresztą do wywiadu z Nawrockim gdzie wobec pytania o Jedwabne nie daje jednoznacznych odpowiedzi, wręcz odpycha problem, jak rasowy polityk.
https://dzieje.pl/wiadomosci/d...
27-11-2024 [13:33] - Alina@Warszawa | Link: Na stronie 8 jest info skąd
[12:05] - wielkopolskizdzichu
Na stronie 8 Postanowienia jw (dokument z IPN) jest info skąd się wzięło zawiadomienie, że to Polacy mordowali Żydów - zawiadamiał ... Żyd! W dodatku 3 lata po wojnie. Skąd Żyd z Jedwabnego to wiedział, skoro wszyscy Żydzi zostali zamordowani?
Poza tym wszyscy oskarżeni zostali zwolnieni wobec braku dowodów zbrodni. Więc wszystkie hipotezy, jakie prokuratura rozpatrywała nie potwierdziły się. W dalszej części gdzie sa zawarte zeznania - we wszystkich przewija się sprawa Niemców, którzy przyjechali ciężarówkami i byli przy każdym Polaku, który miał niby zganiać Żydów do stodoły. Nie rozumiem dlaczego @wielkopolskizdzichu rozpowszechnia wykluczone zdarzenia?
Nie chciało się przeczytać całości, czy to nie ważne co tam napisali, bo Żydzi mają swoją wersję? Jak widać Jedwabne to dyżurny żydowski temat do pałowania Polaków za niemieckie zbrodnie. A paszły won!
Mam nadzieję, że znajdzie się jakiś niechanukowy urzędnik w Polsce, który ten proceder pałowania Polaków wreszcie zakończy i pogoni bezczelnych chanukowców do sądów z oskarżeniem o szkalowania Narodu Polskiego. Mam nadzieję, że zasądzone kary oduczą ich praktyk, jakie stosują od lat. W sumie budżet pusty - przydadzą się fundusze na odnowę i konserwację zabytków ...
Podany link do "dziejów" - to ten z obrzydliwą manipulacją, bo KN nie wypowiedział takich słów, co już komentowałam, i sam @wielkopolskizdzichu to komentował https://naszeblogi.pl/comment/...
No cóż - to najlepszy dowód, że szkoda czasu i życia na dyskusję z zadaniowanym żydowskim trollem @wielkopolskizdzichu
27-11-2024 [13:52] - wielkopolskizdzichu | Link: "dlaczego
"dlaczego @wielkopolskizdzichu rozpowszechnia wykluczone zdarzenia?"
alinka ty jesteś walnięta i to zdrowo.
Chcesz zabronić IPN publikowania wyników dochodzenia? Jaką karę wobec tego, zasądziłabyś w stosunku do Nawrockiego, który nie zaprzecza udziałowi Polaków w mordowaniu Żydów, a podległa mu instytucja taką możliwość dopuszcza?
Czyżbyś uważała Nawrockiego za chodzącego na żydowskim postronku?
To ci kandydat na Prezydenta Najjaśniejszej!!!
27-11-2024 [15:07] - Alina@Warszawa | Link: Ja widzę, że ty
[13:52] - wielkopolskizdzichu
Ja widzę, że ty @wielkopolskizdzichu jesteś nie tylko walnięty, to jeszcze 'analfabet', albo inny przypadek pozbawiony zdolności rozumienia polecanego dokumentu. Ty sam pewnie nie przeczytałeś ani jednej całej strony z tego dokumentu, kopii z IPN?
Jest to POSTANOWIENIE O UMORZENIU ŚLEDZTWA WOBEC NIEWYKRYCIA SPRAWCÓW MORDU W JEDWABNEM 10.07.1941.
Postanowienie jest z 30.06.2003 roku ...
27-11-2024 [15:34] - wielkopolskizdzichu | Link: Proszę bardzo. To jest wywiad
Proszę bardzo. To jest wywiad z Nawrockim przeprowadzony przez dziennikarza Polskiej Agencji Prasowej przejętej przez PiS, wywiad przeprowadza Norbert Nowotnik.
Co mówi ówczesny kandydat na szefa IPN
"Zbrodni w Jedwabnem przede wszystkim nie popełniono w imieniu państwa polskiego. Polski rząd w Londynie i wszystkie jego agendy w okupowanej Polsce potępiały niemieckie wysiłki dzielenia Polaków i mniejszości narodowych, w tym Żydów, w imię zasady divide et impera. Stąd też ci Polacy, którzy brali udział w mordzie w Jedwabnem, a tacy byli według ustaleń prokuratury komunistycznej po roku 1945 i już w wolnej Polsce prokuratury IPN – działali wbrew stanowisku polskich legalnych władz. Weszli więc w rodzaj współpracy z okupantem niemieckim, dając zadość jego oczekiwaniom – zdradzili."
Oczywiście podaje że katalizatorem mordu byli Niemcy.
"Trzeba więc pamiętać, że początkiem mordu w Jedwabnem i w innych miejscowościach regionu łomżyńskiego, był przyjazd do miasta grupy gestapowców. W okolicach Białegostoku operował np. oddział wsparcia Wolfganga Birknera, a stosowane metody mordów - palenie żywcem - były typowo niemieckie, znane już z września 1939 roku czy ze spalenia białostockiej synagogi - z około tysiącem ludzi w środku! - 27 czerwca 1941 roku, a więc na dwa tygodnie przed zbrodniami popełnionymi w Jedwabnem i kilku okolicznych miejscowościach. Bez niemieckiej okupacji tego typu zbrodnie nie mogłyby się więc wydarzyć. "
Gdzie tu jest manipulacja wypowiedzią Nawrockiego!?
BTW
Konkluzja końcowa postanowienia IPN stwierdzająca niemożliwość wykrycia sprawców nie jest tożsama ani z potwierdzaniem ani z zaprzeczaniem uczestnictwa Polaków w mordzie i nie określa zasad ich działania. .
27-11-2024 [19:02] - Alina@Warszawa | Link: Było wyżej:
Było wyżej:
Szkoda, że nie rozumie Pan różnicy logicznej między dwoma stwierdzeniami: "być mordercą" a "brać udział w morderstwie".
26-11-2024 [11:07] - sake3 | Link: @Alina....Niechże się pani
@Alina....Niechże się pani tak nie zapowietrza świętym oburzeniem w obronie czci pana Brauna której z pewnością nie naruszyło moje krótkie zdanie o wyniesionej przez niego choince. Tu gorsze w treści wypowiedzi uwłaczające różnym ludziom uchodzą, a pan Braun jest świętą krową?
26-11-2024 [12:08] - Alina@Warszawa | Link: Ja się nie oburzam i nie
[11:07] - sake3
Ja się nie oburzam i nie muszę bronić żadnego polityka, nawet Brauna, bo każdy z nich niech się broni sam.
Ale nie znoszę KŁAMSTWA, szczególnie na takich portalach jak ten. A Ty piszesz bzdury i niesprawdzone cytaty 2x dziennie, więc o 2x za dużo. Lepiej nic nie pisz, zamiast kompromitować i siebie i ten portal.
Twoje wpisy świadczą tylko, że jesteś oderwana od rzeczywistości i stanowią taką auto-demaskację i auto-kompromitację, co w 100% podważa wiarygodność całego Twojego pisania.
26-11-2024 [12:33] - sake3 | Link: @Alina.....Proszę więc
@Alina.....Proszę więc szerzej i na przykładach podać tę auto-demaskację czy auto-kompromitację skoro aż dwa razie dziennie jej ulegam. Portal to raczej kompromitują inni swoją arogancją, pogardą, słownymi przepychankami i wyzwiskami i obrzucaniu się błotem, nie ja. Gdzie paniusiu widzisz moje kłamstwa żeby teraz tak mi urągać? Bardzo łatwo tu na NB przychodzi wam ocena cudzego intelektu i wmawianie jego braku. Uważam że każdy powinien mieć na tyle samokrytyki by zająć się stanem swojego intelektu. Nadęta paniusiu dziekuję za namowy bym wyniosła się z NB ,ale ja postąpię wg własnego uznania. W końcu jeszcze resztki jakiejś demokracji chyba mamy.
26-11-2024 [12:35] - Alina@Warszawa | Link: No cóż - w dodatku zupełny
[12:33] - sake3
No cóż - w dodatku zupełny zanik pamięci ...
A przykład jest tu:
https://naszeblogi.pl/comment/...
26-11-2024 [13:19] - sake3 | Link: @Alina......A tak ,zupełny
@Alina......A tak ,zupełny brak pamięci ale u pani. Jeszcze jak do tego dochodzi zapiekłość to powstaje rzeczywiście mieszanka wybuchowa. To przecież bardzo łatwe ubliżać komuś takiemu jak ja, która nigdy nie ocenia ani nie krytykuje cudzego rozumu, nie wyśmiewa innych komentatorów, nie wytyka im braków, nie poucza. Jak widzę wojna polsko-polska weszła i NB z przytupem sądząc po pani zachowaniu. Każdy tu ma prawo do swojego zdania choć może być niezgodne z zapatrywaniami innych.Ale to prawo nie powinno dotyczyć ani mieć miejsca we wciskaniu i sugerowaniu komukolwiek choroby, sklerozy czy innych mankamentów. Mówi zresztą o tym regulamin portalu. I chyba o to jest by go przestrzegać.
26-11-2024 [13:37] - Alina@Warszawa | Link: Ja niczego nie sugeruję - po
Ja niczego nie sugeruję - po prostu stwierdzam fakt.
26-11-2024 [13:51] - sake3 | Link: Proszę więc zgłosić do Admina
Proszę więc zgłosić do Admina, że na NB nie powinno być miejsca dla tak niepożądanej i skompromitowanej osoby jak sake. Proszę więc sporządzić listę moich grzechów, kłamstw, kompromitujących faktów i wypowiedzi, danych świadczących o sklerozie i skierować na ręce Admina z podpisami komentatorów wspierających panią w tym dziele ratowania NB. To chyba lepszy sposób niż dyskusja prowadzona z tak małowartościową osobą jak ja.
26-11-2024 [13:58] - Alina@Warszawa | Link: Widzę, że masz zbyt dużo
[13:51] - sake3
Widzę, że masz zbyt dużo czasu i potrzebę (natręctwo) pisania komentarzy. Mi to lotto ...
Napisz jakiś ciekawy artykuł! Zobaczymy jaki masz talent pisarski.
26-11-2024 [17:55] - Alina@Warszawa | Link: BRAUN Z PRZERAŻAJĄCYMI
BRAUN Z PRZERAŻAJĄCYMI INFORMACJAMI DLA POLAKÓW!
26-11-2024 [17:58] - Alina@Warszawa | Link: BRAUN Z PRZERAŻAJĄCYMI
BRAUN Z PRZERAŻAJĄCYMI INFORMACJAMI DLA POLAKÓW!
26-11-2024 [19:57] - Tomaszek | Link: To coś jak akademia w szkole
To coś jak akademia w szkole za komuny . Dzieci wyrecytowały wierszyki a na koniec pan profesor spuentował o wrogich siłach wewnętrznych i zewnętrznych . Po takich przedstawieniach to se myślę że jemu rzeczywiście odjebało zostać prezydentem .A jeszcze wczoraj nie myślałem o nim źle . Gówno ma do powiedzenia oprócz darcia ryja na tematy znane wszystkim . A tu niekandydatka nawet na niekandydatkę , za to wygląda że wie co mówi i mówi i myśli rzeczowo , bo jaka to różnica każdy widzi https://www.youtube.com/watch?... . Co Ty Sake o niej myślisz ?
24-11-2024 [21:47] - Siberian Husky Dog | Link: Jeśli rusko-pedalsko-turańską
Jeśli rusko-pedalsko-turańską dzicz tu wyje to widać ze Kaczynski trafił w punkt
24-11-2024 [22:23] - Hornblower | Link: Oj, Siberian.
Oj, Siberian.
"Karol Nawrocki, obecny prezes IPN, został wybrany na kandydata Zjednoczonej Prawicy w nadchodzących wyborach. Jak informuje radio RMF24, decyzja ta była wynikiem intensywnych negocjacji i wsparcia ze strony Mateusza Morawieckiego, Joachima Brudzińskiego, Adama Bielana i Jacka Kurskiego".
Zapamiętajmy więc tych ojców sukcesu.
"Z nieoficjalnych informacji wynika, że wielu polityków PiS, w tym Mariusz Błaszczak, opowiadało się za innym kandydatem, Przemysławem Czarnkiem. Jednak ostatecznie zdecydowano się na Nawrockiego, którego atutem jest "bezpartyjność" oraz poparcie, jakie uzyskał w 2021 r. od posłów Konfederacji i PSL. Wybór ten ma mobilizować struktury partii do intensywnej pracy nad zwiększeniem jego rozpoznawalności. Decyzja o wyborze Nawrockiego zapadła w ostatniej chwili, co miało związek z rosnącą presją ze strony prawyborów w Platformie Obywatelskiej. Co ciekawe, politycy PiS nie wykluczają jednak zmiany kandydata, jeśli sondaże będą niekorzystne".
Zatem nie zdecydował jego geniusz, tylko pragmatyczne podejście, że może być "do przełknięcia" dla części przynajmniej wyborców PSL i Konfederacji w II turze? A jak mimo wszystko za parę miesięcy sondaże będą nie bardzo, a PiS postanowi zamienić swojego "obywatelskiego" i "bezpartyjnego" świetnego kandydata, geniusza prawie, a pan prezes Kaczyński zgłosi kogoś innego (zapewne jeszcze lepszego), to co wtedy powiesz?
24-11-2024 [22:30] - Siberian Husky Dog | Link: Jak informuje radio RMF24 -
Jak informuje radio RMF24 - no tak
A co na to Michnik z Gówna Wyb?
24-11-2024 [22:39] - Hornblower | Link: Rozumiem, że te informacje
Rozumiem, że te informacje zostały stanowczo zdementowane przez panów Morawieckiego, Kurskiego, et consortes. Dziwi mnie jedynie, po co ci wszyscy politycy tzw. prawicy tak pchają się do tegoż RMF, byle na przykład zaistnieć u dajmy na to redaktora Mazurka. Skoro to taki szajs.
24-11-2024 [22:51] - Siberian Husky Dog | Link: i jeszcze redaktor Mazurek
i jeszcze redaktor Mazurek pokazal tej stacji srodkowy palec
prawda to?
24-11-2024 [22:48] - sake3 | Link: Przecież teraz podmiany
Przecież teraz podmiany kandydatów to powszechna praktyka. Wymieniono panią Kidawę swojego czasu, wymieniono Bidena na Kamalę Harris, chodzą słuchy, że Trzaskowski będzie wymieniony na Tuska .Zapowiada się ciekawie
24-11-2024 [23:06] - Siberian Husky Dog | Link: Mieliśmy już prezydenta
Mieliśmy już prezydenta analfabetę, ochlapusa, gajowego i przeżyliśmy.
Ale warszawskiej cioty chyba nie strawimy.
25-11-2024 [00:15] - Tomaszek | Link: Sake
Sake
To będzie kandydat rotacyjny ?
25-11-2024 [10:25] - mjk1 | Link: "Co ciekawe, politycy PiS nie
"Co ciekawe, politycy PiS nie wykluczają jednak zmiany kandydata, jeśli sondaże będą niekorzystne".
I wystawią takiego, który miałby szanse wygrać.
Kpisz, czy o drogę pytasz?
25-11-2024 [10:15] - Zofia | Link: Już się zaczęło pisanie
Już się zaczęło pisanie różnych "fejków" i "swoich mądrości" nawet na NB. A wybór dla prawych Polaków jest bardzo prosty - czy to byłby Pan Czarnek , Jaki, Tarczyński czy inny kandydat prawej strony to na Niego należy głosować! Wypadło na Pana Nawrockiego i wybór jest jasny. Tylko On. Wsparła Go cała plejada polskich uczciwych ludzi od prostego "Kowalskiego" po uczonych i odznaczonych" Kowalskich".
25-11-2024 [11:31] - tricolour | Link: Hehehe... Prawy Polak to taki
Hehehe... Prawy Polak to taki, który głosuje na kandydata wskazanego przez partię, bez względu na to kim on jest.
Was tak w komunie sformatowano? "Tylko On ...wsparła Go" - na równi z Bogiem.
😛😛😛
25-11-2024 [12:03] - Tomaszek | Link: Kolorowy
Kolorowy
Ale nic nie stoi na przeszkodzie w głosowaniu na kandydatów niewskazanych przez niepartie . I kwiatuszek też możesz domalować i nazwisko dopisać . Bez sformatowania , Wolność wyboru bez ograniczeń i nie biją .
25-11-2024 [15:54] - tricolour | Link: Owszem, można, ale głos taki
Owszem, można, ale głos taki idzie w cholerę. A ja nie po to oddaję swój głos, by się marnował.
Jest zatem tak, że gdy nie zagłosuję na zdradliwego chuja, to automatycznie zagłosuję na takiego, który do mnie mówi "chuju".
Mam zatem chujowy wybór i taki będzie tego efekt...
Dopiszę jeszcze, ciekawostka:
https://wiadomosci.wp.pl/nieoc...
25-11-2024 [18:51] - Tomaszek | Link: Ale zakręcasz Kolorowy . Coś
Ale zakręcasz Kolorowy . Coś jak "na chuj nam chuj powiedział chuj ..." Ja i tak nie kumam który jest który , nie moja rozterka . I całe szczęście .
25-11-2024 [11:58] - Tomaszek | Link: Zofia
Zofia
Jakoś większość tych naszoblogowych mądralińskich uda je że "prawie tak , ale... ". I co ? Pójdą do urn i na Czarnka zagłosują ? Pewnie pod spodem dopiszą ? To może niech jeszcze nazwisko Trzaskowskiego zamażą i kwiatuszek domalują do kompletu .
25-11-2024 [15:36] - Zofia | Link: @Tomaszek
@Tomaszek
Miałam na myśli to, że każdy z zaproponowanych kandydatów (gdyby byli wystawieni jako kandydaci na Prezydenta RP) powinni mieć wsparcie od prawych Polaków. Każdemu z Nich zależy na Polsce i o to chodziło. Intuicja mi podpowiada, że pan Nawrocki byłby dobrym Prezydentem. Przy takim prezydencie czułabym się bezpiecznie w przeciwieństwie do innych z różnych opcji politycznych( których już zaprezentowano). Przecież my tych ludzi i ich poczynania obserwujemy od lat i możemy mieć wyrobione zdanie o nich. Wybór prezydenta czy przedstawicieli do parlamentu nie polega na tym, żeby wybierać ładniejszego, wyższego, bogatszego czy znającego wiele języków lecz oddanego Polsce i polskim sprawom, żebyśmy mogli spokojnie i bezpiecznie żyć! Kandydat Konfederacji mnie osobiście "nie leży" ale nie oznacza to, że inni nie mogą na niego głosować. Choć nie widzę czym się zasłużył dla Polski.
26-11-2024 [12:39] - Tomaszek | Link: Zofia
Zofia
Wszystko gra i pasuje . Niedawno był w mojej żelaznej trójce i został pierwszym . A tak na prawdę to każdy nie KOlicyjny jest dobry . Co powiesz np o Jakubiaku ? Dla mnie Braun to folklor , mimo szumnych zapowiedzi i wypowiedzi . Bardziej zbiór cech niż polityk . Ale jak by co do czego nadzwyczajnego to dostałby mój głos .
26-11-2024 [13:03] - Pers | Link: @Zofia
@Zofia
//Przy takim prezydencie czułabym się bezpiecznie//
Przy obecnym czujesz się bezpiecznie?
26-11-2024 [13:39] - sake3 | Link: @Pers.....Prezydent Duda
@Pers.....Prezydent Duda liderem rankingu zaufania w sondażu Ibris dla Onet.pl. Prezydent uzyskał 42,7% poparcia, na drugim miejscu jest Trzaskowski (41,5 ),trzecie uzyskał Donald Tusk 41,7%. Więc chyba można czuć bezpiecznie choć niepokój może wzbudzać drugie i trzecie miejsce.? Niestety miejsca dalsze budzą zdumienie.Jak bowiem bezpieczeństwo może zapewnić pani Dziemianowicz-Bąk? Mam nadzieję ,że przynajmniej tym razem nie będę musiała się dowiadywać ,że nie czytam ze zrozumieniem, ni grzeszę intelektem albo przytaczam dane nakazane w pisowskej sekcie jak to pan ma we zwyczaju .Sondaż sporzadziła pracownia Ibris ,nie ja..
25-11-2024 [11:18] - Pers | Link: Domyślam się że kandydaci
Domyślam się że kandydaci Nawrocki i Trzaskowski wzięli od dziś urlop bezpłatny.
Nie mogą przecież prowadzić kampani i brać publiczną kasę.
25-11-2024 [20:25] - Alina@Warszawa | Link: Małe posumowanie kandydata
Małe posumowanie kandydata PO - Rafała Trzaskowskiego, szczególnie przydatne dla tych co chcą na niego głosować:
EWA ZAJĄCZKOWSKA JEDNYM WPISEM POGRZEBAŁA SZANSE TRZASKOWSKIEGO! "MUSIMY WYGRAĆ Z TĘCZOWYM RAFAŁEM!"
25-11-2024 [22:03] - Siberian Husky Dog | Link: Jeśli nad kandydaturą dr
Jeśli nad kandydaturą dr.Nawrockiego płaczą i wyją dziś:
Ruscy
Ukraińcy
Niemcy
Niemcy w Polsce
Tusk
Idioci z NB
oraz Der Onet
to znaczy, że to najlepszy kandydat dla Polski i Polaków
25-11-2024 [22:35] - sake3 | Link: Wyje Deutsche Welle.
Wyje Deutsche Welle. Niemieckie media zdominowały doniesienia o młodości Nawrockiego.Jako student pracował w hotelu jako portier i sutener mający kontakty ze światem przestępczym, Podchwyciła to już poślica Jachira i rozpowszechnia w Polsce okazując strach i niepewność.o własne bezpieczeństwo. Życie pisze różne scenariusze,ale aż trudno uwierzyć ,że są ludzie będący w stanie walczyć za pomocą kłamstw i usług niemieckich dziennikarskich szmat.
25-11-2024 [23:23] - Pers | Link: @sake
@sake
Nie przejmuj się niemieckimi szczekaczkami.
Każdy normalny Polak musi polubić Nawrockiego.
To co mu zarzucają tylko buduje jego legendę.
Szkoda, że przegra wybory...
26-11-2024 [00:46] - Tomaszek | Link: Sake
Sake
Wyją ? Bardzo dobrze .
Panika ich dopadła . już nogawki mają pełne . Jeszcze trochę i pomieszanie zmysłów ich dopadnie . Zobaczysz za parę miesięcy . Już sondaże szyją z rozpaczy .
26-11-2024 [07:38] - wielkopolskizdzichu | Link: Nie wyją tylko mają tu..polew
Nie wyją tylko mają tu..polew.
PiS tak bardzo boi się swojej zlej sławy że wymyślił tzw. Komitet Obywatelski jako składający kandydaturę Pana Nawrockiego, który to nawet nie potrafił z głowy opisać swój program.
To lista członków tego KO
https://dorzeczy.pl/kraj/66040...
Od A - Z wszystko to pisowszczyzna.
26-11-2024 [13:55] - Alina@Warszawa | Link: To wolałbyś, żeby ci ludzie
[07:38] - wielkopolskizdzichu
To wolałbyś, żeby ci ludzie poparli tuskowego "dupiarza"?
Jakoś pod "dupiarzem" nikt nie chce się podpisać własnym nazwiskiem ... Tylko procenty anonimowe podają, ale tych też jest jak w kiepskim sikaczu.
26-11-2024 [15:01] - Tomaszek | Link: Sorry Aluńka
Sorry Aluńka
Sikacz grubo przegrał z dupiarzem , na procenty . To dobry kwas mózgojeb na miarę "wina" Arizona .
26-11-2024 [16:00] - Alina@Warszawa | Link: Wypraszam sobie takie
[15:01] - Tomaszek
Wypraszam sobie takie spoufalanie! To wyjątkowe chamstwo!
Widzę, że masz zbyt dużo czasu i potrzebę (natręctwo) pisania komentarzy. Mi to lotto ...
Napisz jakiś ciekawy artykuł! Zobaczymy jaki masz talent pisarski.
26-11-2024 [16:41] - Tomaszek | Link: Sorry Lady Gazrurko . Wracam
Sorry Lady Gazrurko . Wracam do poprzednich form .
26-11-2024 [17:03] - Alina@Warszawa | Link: ... Wracam do poprzednich
[16:41] - Tomaszek: Wracam do poprzednich form... - równie chamowatych.
Najlepiej nie czytaj mojego pisania i nie komentuj.
26-11-2024 [17:18] - Tomaszek | Link: Tak mnie już tu od chamów
Tak mnie już tu od chamów sponiewierali "szlachcice" i "wyższe sfery" że mi byt określił świadomość chyba . Ale natura ciągnie wilka w las . Przyzwyczaisz się i zatęsknisz .
Hakuna Matata , jutro też jest dzień . a nawet dziś wieczór .
26-11-2024 [14:51] - Tomaszek | Link: Tak Zdzichu
Tak Zdzichu
Zgadzam się , polew PO nogawkach . Miło że się zgadzasz . Polew z dupy dupiarza konsensusem narodowym .
28-11-2024 [13:55] - Alina@Warszawa | Link: Tu https://naszeblogi.pl
Tu https://naszeblogi.pl/comment/...
jest rzecz niesamowita, jak na sferę blogerów: kandydat na prezydenta Karol Nawrocki odpowiedział na zadane przez Ulę Ujejską pytania "zasadnicze".
Jeśli ktoś jeszcze nie dojrzał tego komentarza - warto spojrzeć.
Podejrzewam, że może się niebawem pojawić więcej pytań "zasadniczych". Fajny byłby czat z blogerami NB, ale pewnie to się nie da technicznie wykonać.
Ale już sama ta odpowiedź - choć pod anonimowym nickiem - jeśli jest autentyczna, to bardzo dobrze świadczy o kandydacie. Nie muszę się zgadzać z poglądami kandydata na prezydenta, albo może mi się nie podobać politpoprawny język, ale odpowiedź jest! A to znaczy, że jest realny kontakt z kandydatem, który będzie miał coraz mniej czasu na takie kontakty ...
Strony