Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Prezydencki totolotek
Wysłane przez Ula Ujejska w 18-11-2024 [18:10]
Typujcie, kto wygra i jaki będzie finałowy zestaw w drugiej turze. Gołym okiem widać, że trwa zacięta głównie zakulisowa bitwa w PO i w PiS o miejsce na liście w wyborach prezydenckich. Wszelkiej maści "ciapciakiewicze" ciągle mają nadzieję że to oni, a nie rekiny, wygrają rywalizację. Gołym okiem widać także ruchy esbecji by po obu stronach politycznej barykady, to ich kandydaci byli "jedynkami" - jak zwykle od kilkudziesięciu lat. "Pocałunek śmierci" od Amerykanów dla Trzaskowskiego, kłopoty Sutryka czy Sikorskiego w TVN - to tylko ułamek tego co się rozgrywa za kulisami. Esbeckie "haki" jeszcze nie zadziałały w 100% - a i Niemcy z Putinem pewnie mają swoje "trzy grosze".
Moje typy na "jedynki" w PO i W PiS to: Zdradek Sikorski i Przemysław Czarnek - reszta będzie tłem. Ta pani poniżej oczywiście kandydować nie będzie, zamieściłam tego mema bo to "synonim" rympalskich kandydatów: ciecie i sprzątaczki. No i nie zapominajmy o Tusku, który być może się gdzieś z boku zaczaił.
PiS ma najlepszą pozycję startową - o ile mądrze wybierze kandydata i program. A jak to zrobić pokazał Donald Trump w USA. Polacy chcą mieć Prezydenta z cojones - współpracującego z Obozem Patriotycznym, który w kampanii powie co trzeba zrobić by przywrócić Polskę Polakom - tak jak Donald Trump. No i równolegle musi iść kampania programowa PiS która uzupełni program przyszłego Prezydenta.
Dziękuję za uwagę
YouTube:
Komentarze
17-11-2024 [11:59] - wielkopolskizdzichu | Link: gosiu! Pisowski kandydat
gosiu! Pisowski kandydat obojętnie kto miałby nim być, boi się deklaracji iż w głowie mu się śni bycie Prezydentem RP.
17-11-2024 [12:03] - Pers | Link: //Moje typy na "jedynki" w PO
//Moje typy na "jedynki" w PO i W PiS to: Zdradek Sikorski i Przemysław Czarnek//
Sikorski jest zbyt skompromitowany a Czarnek zbyt inteligentny (swoją drogą co taki facet robi w PiS?...)
Kandydatami będą Trzaskowski i Błaszczak.
Wygra Trzaskowski.
17-11-2024 [12:31] - sake3 | Link: @Pers........No panie @Pers
@Pers........No panie @Pers pierwszy raz w życiu się zgadzamy przynajmniej z pierwszą połową komentarza W końcu to już coś. To trzeba uczcić wirtualną kawą.
17-11-2024 [14:25] - Tomaszek | Link: Sake
Sake
Czy Cię porąbało kobieto? Pisze swoje pierdu pierdu a jego kandydatem jest Putin a z opozycji to pewnie Putin . Nie chodź tam kobieto . To No Go zone .
17-11-2024 [16:01] - sake3 | Link: @Tomaszek.....Co by mnie
@Tomaszek.....Co by mnie miało porąbać? Niestety wszystko wskazuje że Sikorski jest wybrańcem reżimu pomimo kompromitacji, swoich zachowań, arogancji i chamstwa. Można sobie wyobrazić tego nuworysza jako prezydenta? To@Pers zauważył.Ja również.
17-11-2024 [20:45] - Tomaszek | Link: Nic Ruszkiewicz nie zauważył
Nic Ruszkiewicz nie zauważył oprócz wymienienia nazwiska , które pasuje nawet do sikania po nogawce znaku firmowym Sik orskiego . Nie bulwersuj się tak na wieczór .
Spkoju i zdrówka
17-11-2024 [13:31] - Zofia | Link: @Pers
@Pers
Zastosował pan prostą analizę kandydatów. Oczywiście pominął pan Konfederację z ich kandydatem (czyżby startował po to, aby wspomóc Trzaskowskiego?). Naród polski jest podzielony na Patriotów i Kolaborantów. Czyżby tych drugich było więcej? Bo rozumiem, że pan Błaszczak jest z tej pierwszej grupy. Z PiS-u najlepszymi kandydatami byliby pan Czarnek, Tarczyński i Nawrocki. Kto by to nie był ma głosy mojej Rodziny.
17-11-2024 [13:44] - Pers | Link: @Zofia
@Zofia
//Zastosował pan prostą analizę kandydatów.//
Polacy to w ogromnej masie ldzie prości.
//Oczywiście pominął pan Konfederację z ich kandydatem (czyżby startował po to, aby wspomóc Trzaskowskiego?).//
Pominąłem bo kandydat Konfederacji nie będzie miał większego znaczenia w wyborach.
Gdyby Konfederacja nie poparła w ostatnich wyborach Dudę to prezydentem zostałby Trzaskowski.
//Naród polski jest podzielony na Patriotów i Kolaborantów. Czyżby tych drugich było więcej?//
Naród polski dzieli się na mądrych i normalnych (mniejszość) i fanów POPiS.
17-11-2024 [21:37] - Tomaszek | Link: Konfederacja nigdy nie
Konfederacja nigdy nie poparła Prez Dudy . Najwyżej mówli o mniejszym złu . A chuj Wilk nawet powiedział o Trzaskowskim że ma jedną niezaprzeczalną zaletę "może wetować PIS". I dla mnie na przykład mimo że dużo znajomych ma moje poglądy za "konfederackie" dla mnie jest to po części ze względu na "hadkosć" charakteru Bosaka i jego personalne ambicje dokopania PIS póki co partia z dupy .
17-11-2024 [22:02] - Jabe | Link: Konfederacja nie popiera
Konfederacja nie popiera zaprzaństwa.
17-11-2024 [22:26] - Tezeusz | Link: @Ruszkiewicz komentarz do
@Ruszkiewicz komentarz do twoich wypocin zamieszczam na stronce. Cieszysz się...bo ja bardzo.
19-11-2024 [13:20] - Zofia | Link: @Pers
@Pers
1. Ci prości ludzie w swej masie wywalczyli nam państwo polskie. To Oni oddawali swoje życie , żebyśmy mogli być Polakami.
2. Konfederacja jak każda inna istniejąca partia w Polsce wystawiła swojego kandydata i to samo zrobi Lewica, PSL czy trzecia noga. Oni wszyscy zagłosują przeciw kandydatowi rekomendowanemu przez PiS.
3.Fani POPiS-u mieszczą się już w tej grupie Patriotów i Kolaborantów. Nie trzeba tworzyć nowego tworu "narodowego". Tak samo jak mieszczą się lewacy, kodomici czy peeseolowcy.
17-11-2024 [14:28] - Tomaszek | Link: Zofia
Zofia
Z kim dyskutujesz kobieto ? To już pisałem No Go zone . Zaczadzenie .
19-11-2024 [13:23] - Zofia | Link: @Tomaszek
@Tomaszek
Ma pan rację , zeby nie dyskutować z Persem ale i takich ludzi należy "prostować". Pozdrawiam.
17-11-2024 [15:06] - Tezeusz | Link: Ruszkiewicz twój kandydat
Ruszkiewicz twój kandydat bandyta putin albo dostanie czapę od swoich albo więzienie za zbrodnie na Ukrainie. Cieszysz się.
17-11-2024 [16:30] - Tezeusz | Link: Poczułem ogromny smród chama
Poczułem ogromny smród chama dachowca !
17-11-2024 [16:52] - Tezeusz | Link: @ Rus.. gówno :
[]
GENIALNE !!!
17-11-2024 [13:10] - Alina@Warszawa | Link: Wcześniej napisałam, że
Wcześniej napisałam, że warunkiem koniecznym, który musi spełnić kandydat na prezydenta RP jest jego obecność na odsłonięciu Pomnika Rzeź Wołyńska w Domostawie 14.07.2024. To trzeba udowodnić - już nie można obiecać :)
Jest też drugi warunek konieczny, który powinien zadeklarować każdy kandydat na prezydenta - to oświadczenie, że jako prezydent zlikwiduje zwyczaj zapalania świec chanukowych w pałacu prezydenckim, sejmie i wszystkich polskich urzędach państwowych.
17-11-2024 [13:27] - Pers | Link: @Alina
@Alina
Często się z tobą nie zgadzam ale teraz w 100%.
17-11-2024 [15:02] - Jabe | Link: Czyli wybory bez popisowców.
Czyli wybory bez popisowców. Nareszcie.
17-11-2024 [22:36] - mjk1 | Link: @Alina, Pers, Jabe.
@Alina, Pers, Jabe.
Nie ma najmniejszych szans, żeby Braun wygrał wybory niestety.
17-11-2024 [23:45] - Alina@Warszawa | Link: To samo mówili "demokraci" w
To samo mówili "demokraci" w Polsce i USA o Trumpie jeszcze 2 tygodnie temu :) Nawet pani Applebaum Sikorskiego.
17-11-2024 [21:14] - Kazimierz Kozio... | Link: jeszcze parę warunków: zakaz
jeszcze parę warunków: zakaz wywieszania flag obcych państw wszędzie poza terenami prywatnymi, zakaz umieszczania barw flag państw obcych na ubraniach urzędników państwowych, samorządowych itp., umieszczanie barw obcego państwa na pojazdach państwowych, militarnych itp. zakaz nagabywania klientów sieci handlowych do darowizn podczas płacenia za zakupy.
poza tym warto żeby kandydat obiecał np. inicjatywę ustawodawczą o amnestii z okazji 100-lecia odzyskania niepodległości skoro poprzednia ekipa miała "ważniejsze" sprawy na głowie.
17-11-2024 [13:48] - sake3 | Link: Ja dla odmiany nie piszę,
Ja dla odmiany nie piszę, kogo chciałabym widzieć jako prezydenta, tylko kogo nie chciałabym w Pałacu Prezydenckim nigdy zobaczyć. To Radosław Sikorski ,który jest obecnie pompowany przez Tuska. Nic dziwnego -charakter, hołdy składane i Niemcom i Rosji, aroganckie i chamskie zachowanie ,nieustanna zmiana zdań. Trzeba sięgnąć pamięcią do jego działań za prezydentury Lecha Kaczyńskiego. Nieustanne grubiańskie wyśmiewanie, happeningi z klęczeniem i błaganiem by prezydent nie jechał do Brukseli bo to ośmiesza Polskę, niszczenie jego wizerunku jako prezydenta, jako człowieka, jako polityka. To on stał razem z Giertychem i Tuskiem za słynnym ,,różowym happeningiem'' -symbolem nikczemności i chamstwa, rozrywaniem misiów i knajackimi ,,zimnymi Lechami'' i ,,kaczkami po Smoleńsku''. Teraz razem z podobną jak on postacią-Michałem Kamińskim pojechali do Gruzji wstrząsanej protestami i na placu w Tbilisi zebranym ludziom tłumaczy że był autorem słynnego wyjazdu i przemówienia Lecha Kaczyńskiego. Opowiada jaki szacunkiem darzył prezydenta. Teraz taki kłamca, parweniusz udający polityka ma być moim prezydentem?
17-11-2024 [13:54] - Jabe | Link: Kogokolwiek prezes namaści,
Kogokolwiek prezes namaści, będzie on miał problem z wiarygodnością. Może lepiej, żeby Jarosław Kaczyński udawał, że nikogo nie wspiera?
17-11-2024 [18:57] - danuta | Link: Zaczyna być męczące dla
Zaczyna być męczące dla zdeklarowanych wyborców PiS to wymienianie kilku nazwisk zamiast jednego i jeszcze, żeby nas dokumentnie wkurzyć, nieodmienne twierdzenia, że wszyscy mają takie same szanse, więc jeszcze przeprowadzają jakieś testy. I jeszcze, że elektorat negatywny. To znają swoich polityków, czy nie znają? Widzieli ich w akcji, czy nie widzieli? Wiedzą kto jest typem zwycięzcy, czy nie wiedzą? Może czas się dowiedzieć? Może należałoby sobie uświadomić upływ czasu i zmianę trendów, chociażby w obliczu wielkiego zwycięstwa prezydenta - elekta Donalda Trumpa, człowieka o największym elektoracie negatywnym?
Dla mnie jedynym kandydatem zdolnym wygrać w Polsce wybory prezydenckie 2025 jest profesor Przemysław Czarnek. Ani Platforma, ani żadna inna partia nie ma dla niego godnego przeciwnika. PiS też nie ma (jakkolwiek by to dziwnie nie zabrzmiało) - chyba że bardzo chce przegrać te wybory.
17-11-2024 [20:15] - Ptr | Link: Ma być taki , aby póżniej
Ma być taki , aby póżniej nikt nim nie sterował ( przez tylne wejście , przez rodzinę ) i nikt go nie szantażował i aby nie miał związanych rąk jakimiś uprzedzeniami , by móc rozmawiać ze wszystkimi ugrupowaniami. Trudniej wygrać, a piastować urząd trochę łatwiej. Z gronem dobrych doradców dałby radę rozsądy bez matury.
17-11-2024 [22:32] - Jan1797 | Link: Męczące?
Męczące?
Dobrze, że wczorajsi innopiewcy dziś zauważają zwycięstwo Pana Trumpa jako clue nadziei dla Polski? Czy trwająca za oceanem weryfikacja sankcji nałożonych na Rosję potwierdzi poglądy z czasu kampanii? Wnioski częściowe zapewne już są te, dostępne po zaprzysiężeniu, rozedrgały liberalne euro elity? Dlaczego -nie wiadomo? I jeszcze jedna sprawa, najważniejsza. Pozwolenie Pana Bidena na użycie rakiet na terytorium Rosji to było przewidywalne przekazanie?
17-11-2024 [22:50] - Pers | Link: @jan1797
@jan1797
// Pozwolenie Pana Bidena na użycie rakiet na terytorium Rosji to było przewidywalne przekazanie?//
Podrygi zdychającej ostrygi.
Trump cofnie to pozwolenie ale do tego czasu Ukraińcy zostaną bez prądu.
18-11-2024 [00:51] - paparazzi | Link: Panie Janie, Rosja cała to
Panie Janie, Rosja cała to priorytet dla USA.
Chiny całe i powiększone /Taiwan? to katastrofa dla USA.
Polska potrzebna do balansu rozczeniowego Rosji i Niemiec do kontroli Lisbona -Wladywostok, co też nie jest opcją dla USA.
I ci nam kapnie? Chyba że, Polin. Te rakiety to można Panie w... tam gdzieś wsadzić. Ziemia w Ukrainie, aj waj, aj waj, zatracona?
Jak żyć panie Janie, jak żyć?
Polityka globalna nie dla Polski. Z lokalną nie dają rady.
18-11-2024 [09:08] - Ula Ujejska | Link: Paparazzi
Paparazzi
Polska dla USA to tama dla rusko niemieckich planów energetycznych. Na nic zdradzieckie działania Tuska np. ze sprzedażą norweskiej rury i plany z upadkiem Orlenu, USA groźbą celną w eksporcie euro towarów do USA usadzą nie tylko Niemców. A w perspektywie są także tanie paliwa z USA. A gdym tak pospekulowała o tym, co się mówi w kuluarach w obozie Trumpa, to lewiźna w Polsce robiła by ze strachu pod siebie.
18-11-2024 [09:22] - Ula Ujejska | Link: Danuta
Danuta
Mam nadzieję że PiS nie chce przegrać. :iS i profesor Czarnek muszą oprzeć się na programie wyborczym Trumpa.
18-11-2024 [15:49] - Jan1797 | Link: Polska potrzebna do balansu
>>Polska potrzebna do balansu rozczeniowego Rosji i Niemiec... Jak żyć panie Janie, jak żyć?<<
Szanowny Paparazzi
Zgadzam się, jeżeli zepchną Cię do roli popychadła na własny wniosek to trudno oczekiwać, że ktokolwiek będzie za Ciebie robił politykę i oddawał żołd piar'u. Ludzie nad wiosła wybrali cudzy wizerunek; Jak prawobrzeżna Warszawa i intelekt tam zawarty. Choć nie cierpię uogólnień, to z cytowanej podobno się wyprowadzają.
Wracając do tytułowego pytania, trudno się dziwić NB opiniom skoro nasze telewizje pokazują na okrągło kandydatów współcześnie rządzących. Czy apel do rolników, bo w miastach szkoda słów jest bezzasadny? Wzbraniam się przed sztampowymi opiniami, ale i rolnicy niewiele wiedzą o tym, co dzieje się w Brukseli. Frapujące tematy o Polsce nie są aż tak 0-1. 80% dzisiaj tu pracujących interesuje się sytuacją na rynku pracy. Jedyna szansa na rozwój kojarzona jest z prezydenturą Pana Trumpa. Wiem jak mało kto, jaką wartość mają transfery technologii zza oceanu. Czy grunt partii rządzących u nas jest tym zainteresowany? Rzecznik prasowy zespołu przejściowego Prezydenta Trumpa, Steven Cheung, dyrektor ds. komunikacji, zdjęciem z Trzaskowskim wyczerpał takt dyplomatyczny Białego Domu.-Steven Cheung poproszony został o prowadzenie mediacji w sprawie użycia rakiet na terytorium Rosji. Narracja europejska natychmiast się zmieniła, rozedrgały liberalne euro elity?
18-11-2024 [08:33] - Darek65 | Link: '"Pocałunek śmierci" od
'"Pocałunek śmierci" od Amerykanów dla Trzaskowskiego" - i dlatego spotkali się z nim w Warszawie wysłannicy Trumpa? Może mamy już wybranego Prezydenta ? Żaden polityk z PIS-u, szczególnie ze ścisłego kierownictwa nie ma szans w wyborach. Przejdzie do drugiej tury, ale nie wygra. Do wygrania potrzebny jest mityczny środek elektoratu. Tylko kandydat świeży, nie kojarzony z partią ma szansę. Czarnek, choć bardzo inteligentny, to zbyt kontrowersyjny dla tegoż środka. Według mnie tylko kandydatura Karola Nawrockiego, Prezesa IPN. Oczywiście odpowiednio przygotowanego.
18-11-2024 [08:50] - Ula Ujejska | Link: Darek65
Darek65
O Dnaldzie Trumpie pisano podobnie i o mitycznym środku którego Trump podobno nie ugryzie 🤣🤣🤣 I co? .. znokautował lewiznę zdobywając 312 elektorskich głosów oraz większość w tamtejszym "sejmie". Darku, powtarzasz więc tępą lewacką propagandę którą prof. Czarnek, jak Trump rozniesie w pył.
18-11-2024 [10:35] - Darek65 | Link: UU
UU
Polska i USA, to dwie różne sprawy. Po pierwsze mentalność wyborców zupełnie inna, po drugie Harris była słabym kandydatem, a po trzecie sytuacja w Ameryce, po rządach demokratów, dotknęła większość Amerykanów. W Ameryce zwyciężyła gospodarka i imigracja. Polacy mają zupełnie inną mentalność, a jeszcze nie "odczuli" rządów uśmiechniętej Polski. Przypomnę Ci, co się stało, gdy PIS skierował ustawę aborcyjną do TK. Histeria lewactwa spowodowała, że na ulice wyszedł właśnie ten mityczny środek, zwykłe kobiety. Teraz tych kobiet nie ma, bo zrozumiały, że środowisko Lempart wcale nie broniło ich praw, a w tej ustawie chodziło o coś innego. Prof. Czarnek jest łatwym celem, prosto zrobić z niego katolickiego oszołoma, taliba, przykleić łatki. To musi być ktoś, kto daje poczucie samodzielności i niezależności od PIS-u, a jednocześnie jest atrakcyjny dla tegoż właśnie środka, dla wyborców Konfederacji, PSL-u, którzy kogoś muszą poprzeć w II turze. Prof. Czarnek powinien być premierem rządu cieni PIS, być może przyszłym premierem. Tylko, że PIS nadal śpi i wysyła codziennie inne komunikaty.
18-11-2024 [11:51] - Ula Ujejska | Link: Darku
Darku
Nie masz pojęcia o czym piszesz. Powtarzasz kolejny raz jakieś lewackie bzdury. Brałam udział w kampanii wyborczej Trumpa w USA. Ja widzę więcej podobieństw międzyludzkich niż różnic. Polska rympalska lewizna niczym nie różni się od tej amerykańskiej, nawet przekaz medialny mają podobny. Polski rympał, niejaki Lis porównał nawet elektorat Trumpa do pisowskiego. Heh, nie zaprzeczę - rozmawiałam w USA z wieloma ludźmi. Światopoglądowo to pisiory! A ty mi tu bzdecisz o innej mentalności? W USA wygrał zdrowy rozsądek i patriotyzm - mam nadzieję że w Polsce będzie podobnie. Trump znokautował lewiznę a prof. Czarnek wygra w podobnym stylu.
18-11-2024 [12:33] - Darek65 | Link: UU
UU
Pożyjemy, zobaczymy. Obyś miała rację, bo inaczej marny nasz los.
18-11-2024 [18:29] - sake3 | Link: Lewackie babsztyle nadal
Lewackie babsztyle nadal tkwią w przekonaniu, że Lempart jest liderką ich ruchu, ale nie chcą załatwiać swych spraw na ulicy jak dotąd ale w Sejmie ,by prawnie wywalczyć aborcję przy wsparciu marszałka i posłów koalicji. Tu ugrać można nawet więcej ,bo już są głosy o aborcji nawet w 7 miesiącu.
18-11-2024 [20:42] - Alina@Warszawa | Link: Widać naczelny antypolski i
[18:29] - sake3
Widać naczelny antypolski i aborcyjny babsztyl Lempart nie dostaje forsy na uliczne zadymy od ruskiego agenta, bo agent wrócił do swoich, a drugi jeszcze nie gotowy. Zadyma w Sejmie jest dużo tańsza, szczególnie, że pomogą ją zrobić podobne idiotki, p-osły i posełki z PO i wszelkiego innego lewactwa.
Poza tym pogoda się zmieniła, a w Sejmie ciepło, bo jest ogrzewany za nasze pieniądze, które zabrali w postaci podatków.
Nie wiem, czy nam wszystkim-nie posłom - wystarczy pieniędzy na gaz w zimie? Tu każdy może sobie policzyć ile zapłaci za gaz i czy tyle ma? Oczywiście o ile uda się nam przeżyć zimę bez wojny i gaz będzie dostępny...
18-11-2024 [20:54] - Pers | Link: @Alina
@Alina
//
Nie wiem, czy nam wszystkim-nie posłom - wystarczy pieniędzy na gaz w zimie?//
Z pewnością nie starczy.
Ale co tam! Najważniejsze, że teraz mamy "patriotyczny" gaz z USA.
Jak tylko zacząłem gotować na tym "patriotycznym" gazie to każda zupa wychodzi palce lizać.
Nie to co na tym kacapskim.
18-11-2024 [18:08] - spike | Link: Każdy PiSowski pr4ezydent
Każdy PiSowski pr4ezydent będzie najlepszym wyborem dla Polski, niż którykolwiek inny, a już najgorszy ten POlszewicki, którego jak wybiorą lemingi, to jeszcze bardziej zapłaczą nad swoją dolą, to co robi obecny nierząd Tyfusa już pokazał i pokazuje, że Polsce szykuje Armagedon.
Czuję tu kolejne oszustwo wyborcze, jak było obecnie oraz za Komorowskiego.
18-11-2024 [21:46] - Jabe | Link: Skąd pomysł, że ktoś unurzany
Skąd pomysł, że ktoś unurzany w 8 lat rządów PiS-u będzie najlepszy? To ciężar.
18-11-2024 [23:31] - spike | Link: Widzisz @jabe,
Widzisz @jabe,
obecnie nie czas na rozgrywki opozycji, obecnie trzeba zagłosować na prezydenta PiSu, ma największe szanse wygrania, jak lewactwo i POlszewia zostanie zepchnięte do podziemia, wtedy będzie wybór takiego prezydenta, który będzie się Polakom podobał, podobnie powinno być z wyborami partii, co proponuje Tusk i lewactwo, nie służy Polsce, a wręcz dołuje, teraz mamy "wojnę domową", jak Polacy przegrają, to Polska ma pozamiatane na dłuuuugie lata.
Czy to nie jest oczywiste?
19-11-2024 [07:30] - Jabe | Link: Komu lepiej by było, gdyby
.
19-11-2024 [07:30] - Jabe | Link: Komu lepiej by było, gdyby
Komu lepiej by było, gdyby Polacy znów zagłosowali na sługi obcych narodów? Komu lepiej by było, gdyby Polacy znów zagłosowali na zielonoładowych pandemistów, popierających np. redefinicją gwałtu? Nie Polakom.
A jednak mamy głosować na postępowych zaprzańców, bo „teraz nie czas” by ich pogonić. To kiedy?
19-11-2024 [09:49] - spike | Link: PiSowcy nie są zboczeńcami
PiSowcy nie są zboczeńcami jak lewactwo
a od obcych od dawna jesteśmy zależni, ale Tyfus chce nas zniewolić pod niemieckim butem
19-11-2024 [10:45] - Jabe | Link: Potrzeba kogoś, kto da im
Potrzeba kogoś, kto da im odpór.
19-11-2024 [13:29] - Zofia | Link: @Jabe
@Jabe
Niech pan da propozycje. Kto by to mógł być??
19-11-2024 [13:40] - Alina@Warszawa | Link: Jest chyba tylko jeden taki -
[13:29] - Zofia
Jest chyba tylko jeden taki - G. Braun?
19-11-2024 [16:23] - Zofia | Link: @Alina..
@Alina..
I to jest konkretna propozycja. Czy Polacy zaakceptują to się okaże. Ja mam swojego faworyta i oddam na niego swój głos tak jak każdy z Was. Odpada każdy kandydat z PO, PSL, Lewicy i trzeciej nogi.
19-11-2024 [15:22] - Alina@Warszawa | Link: Polecam Zofii filmik: https:/
Polecam Zofii filmik: https://youtu.be/-C7mSoS6YQw?t... - gorzkie słowa o prezydencie Dudzie ... Może ktoś tu weźmie prezydenta w obronę i obali Braunowe zarzuty?
19-11-2024 [17:21] - Marek Kudła | Link: Kandydatem Kaczyńskiego na
Kandydatem Kaczyńskiego na przyszłego prezesa PIS jest M. Błaszczak. Ale zastanawiam się czy Błaszczak podoła naprawie Polski, skoro Kaczyński tego nie dokonał ?! Polsce potrzebne jest ostateczne rozprawienie się z komunizmem:
- delegalizacja skrajnie lewackich partii politycznych (PO i Lewica), a członkowie tych partii muszą usłyszeć wyroki o dożywotnim zakazie udziału w życiu społecznym,
- w wymiarze sprawiedliwości musi być zastosowana metoda Cejrowskiego –„wszyscy WON !” Ci skrajnie lewaccy prawnicy nie mogą wrócić do zawodu – nigdy,
- wymiana całej Państwowej Komisji Wyborczej,
- UE trzeba wyraźnie pogrozić, że w razie wtrącania się w polskie sprawy rozpoczną procedurę „Polexit”
By to zrobić potrzeba odważnego polityka typu Czarnek !!!