Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Prezydencki totolotek

Ula Ujejska, 18.11.2024

Typujcie, kto wygra i jaki będzie finałowy zestaw w drugiej turze. Gołym okiem widać, że trwa zacięta głównie zakulisowa bitwa w PO i w PiS o miejsce na liście w wyborach prezydenckich. Wszelkiej maści "ciapciakiewicze" ciągle mają nadzieję że to oni, a nie rekiny, wygrają rywalizację. Gołym okiem widać także ruchy esbecji by po obu stronach politycznej barykady, to ich kandydaci byli "jedynkami" - jak zwykle od kilkudziesięciu lat. "Pocałunek śmierci" od Amerykanów dla Trzaskowskiego, kłopoty Sutryka czy Sikorskiego w TVN - to tylko ułamek tego co się rozgrywa za kulisami. Esbeckie "haki" jeszcze nie zadziałały w 100% - a i Niemcy z Putinem pewnie mają swoje "trzy grosze". 
Moje typy na "jedynki" w PO i W PiS to: Zdradek Sikorski i Przemysław Czarnek - reszta będzie tłem. Ta pani poniżej oczywiście kandydować nie będzie, zamieściłam tego mema bo to "synonim" rympalskich kandydatów: ciecie i sprzątaczki. No i nie zapominajmy o Tusku, który być może się gdzieś z boku zaczaił.

PiS ma najlepszą pozycję startową - o ile mądrze wybierze kandydata i program. A jak to zrobić pokazał Donald Trump w USA. Polacy chcą mieć Prezydenta z cojones - współpracującego z Obozem Patriotycznym, który w kampanii powie co trzeba zrobić by przywrócić Polskę Polakom - tak jak Donald Trump. No i równolegle musi iść kampania programowa PiS która uzupełni program przyszłego Prezydenta.
Dziękuję za uwagę
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 11045
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

17.11.2024 11:59

gosiu! Pisowski kandydat obojętnie kto miałby nim być, boi się deklaracji iż  w głowie  mu się śni bycie Prezydentem  RP.
Pers

Pers

17.11.2024 12:03

//Moje typy na "jedynki" w PO i W PiS to: Zdradek Sikorski i Przemysław Czarnek//
Sikorski jest zbyt skompromitowany a Czarnek zbyt inteligentny (swoją drogą co taki facet robi w PiS?...)
Kandydatami będą Trzaskowski i Błaszczak.
Wygra Trzaskowski.
sake3

sake2020

17.11.2024 12:31

Dodane przez Pers w odpowiedzi na //Moje typy na "jedynki" w PO

@Pers........No panie @Pers pierwszy raz w życiu się zgadzamy przynajmniej z pierwszą połową komentarza W końcu to już coś. To trzeba uczcić wirtualną kawą.
Tomaszek

Tomaszek

17.11.2024 14:25

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Pers........No panie @Pers

Sake 
Czy Cię porąbało kobieto? Pisze swoje pierdu pierdu a jego kandydatem  jest Putin a z opozycji to pewnie Putin . Nie chodź tam kobieto . To No Go zone .
sake3

sake2020

17.11.2024 16:01

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Sake 

@Tomaszek.....Co by mnie miało porąbać? Niestety wszystko wskazuje że Sikorski jest wybrańcem reżimu pomimo kompromitacji, swoich zachowań, arogancji i chamstwa. Można sobie wyobrazić tego nuworysza jako prezydenta? To@Pers zauważył.Ja również.
Tomaszek

Tomaszek

17.11.2024 20:45

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Tomaszek.....Co by mnie

Nic  Ruszkiewicz nie zauważył oprócz wymienienia nazwiska , które pasuje nawet do sikania po nogawce znaku firmowym Sik orskiego . Nie bulwersuj się tak na wieczór .
Spkoju i zdrówka
Zofia

Zofia

17.11.2024 13:31

Dodane przez Pers w odpowiedzi na //Moje typy na "jedynki" w PO

@Pers
Zastosował pan prostą analizę kandydatów. Oczywiście pominął pan Konfederację z ich kandydatem (czyżby startował po to, aby wspomóc Trzaskowskiego?). Naród polski jest podzielony na Patriotów i Kolaborantów. Czyżby tych drugich było więcej? Bo rozumiem, że pan Błaszczak jest z tej pierwszej grupy. Z PiS-u najlepszymi kandydatami byliby pan Czarnek, Tarczyński i Nawrocki. Kto by to nie był ma głosy mojej Rodziny.
Pers

Pers

17.11.2024 13:44

Dodane przez Zofia w odpowiedzi na @Pers

@Zofia
//Zastosował pan prostą analizę kandydatów.//
Polacy to w ogromnej masie ldzie prości.
//Oczywiście pominął pan Konfederację z ich kandydatem (czyżby startował po to, aby wspomóc Trzaskowskiego?).//
Pominąłem bo kandydat Konfederacji nie będzie miał większego znaczenia w wyborach. 
Gdyby Konfederacja nie poparła w ostatnich wyborach Dudę to prezydentem zostałby Trzaskowski.
//Naród polski jest podzielony na Patriotów i Kolaborantów. Czyżby tych drugich było więcej?//
Naród polski dzieli się na mądrych i normalnych (mniejszość) i fanów POPiS.
Tomaszek

Tomaszek

17.11.2024 21:37

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @Zofia

Konfederacja nigdy nie poparła Prez Dudy . Najwyżej mówli o mniejszym złu . A chuj Wilk nawet powiedział o Trzaskowskim że ma jedną niezaprzeczalną zaletę "może wetować PIS". I dla mnie na przykład mimo że dużo znajomych ma moje poglądy za "konfederackie" dla mnie jest to po części ze względu na "hadkosć" charakteru Bosaka i jego personalne ambicje dokopania PIS póki co partia z dupy .

Jabe

Jabe

17.11.2024 22:02

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Konfederacja nigdy nie

Konfederacja nie po­piera za­przaństwa.
Tezeusz

Tezeusz

17.11.2024 22:26

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @Zofia

@Ruszkiewicz komentarz do twoich wypocin zamieszczam na stronce. Cieszysz się...bo ja bardzo.
Zofia

Zofia

19.11.2024 13:20

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @Zofia

@Pers
1. Ci prości ludzie w swej masie wywalczyli nam państwo polskie. To Oni oddawali swoje życie , żebyśmy mogli być Polakami.
2. Konfederacja jak każda inna istniejąca partia w Polsce wystawiła swojego kandydata i to samo zrobi Lewica, PSL czy trzecia noga. Oni wszyscy zagłosują przeciw  kandydatowi rekomendowanemu przez PiS.
3.Fani POPiS-u mieszczą się już w tej grupie Patriotów i Kolaborantów. Nie trzeba tworzyć nowego tworu "narodowego". Tak samo jak mieszczą się lewacy, kodomici czy peeseolowcy.
Tomaszek

Tomaszek

17.11.2024 14:28

Dodane przez Zofia w odpowiedzi na @Pers

Zofia
Z  kim dyskutujesz kobieto ? To już pisałem No Go zone . Zaczadzenie .
Zofia

Zofia

19.11.2024 13:23

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Zofia

@Tomaszek
Ma pan rację , zeby nie dyskutować z Persem ale i takich ludzi należy "prostować". Pozdrawiam.
Tezeusz

Tezeusz

17.11.2024 15:06

Dodane przez Pers w odpowiedzi na //Moje typy na "jedynki" w PO

Ruszkiewicz twój kandydat bandyta putin albo dostanie czapę od swoich albo więzienie za zbrodnie na Ukrainie. Cieszysz się.
Tezeusz

Tezeusz

17.11.2024 16:30

Dodane przez Pers w odpowiedzi na //Moje typy na "jedynki" w PO

Poczułem ogromny smród chama dachowca !
Tezeusz

Tezeusz

17.11.2024 16:52

Dodane przez Pers w odpowiedzi na //Moje typy na "jedynki" w PO

[]
GENIALNE !!!
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

17.11.2024 13:10

Wcześniej napisałam, że warunkiem koniecznym, który musi spełnić kandydat na prezydenta RP jest jego obecność na odsłonięciu Pomnika Rzeź Wołyńska w Domostawie 14.07.2024. To trzeba udowodnić - już nie można obiecać :)
Jest też drugi warunek konieczny, który powinien zadeklarować każdy kandydat na prezydenta - to oświadczenie, że jako prezydent zlikwiduje zwyczaj zapalania świec chanukowych w pałacu prezydenckim, sejmie i wszystkich polskich urzędach państwowych.
Pers

Pers

17.11.2024 13:27

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Wcześniej napisałam, że

@Alina 
Często się z tobą nie zgadzam ale teraz w 100%.
Jabe

Jabe

17.11.2024 15:02

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Wcześniej napisałam, że

Czyli wybory bez po­pisowców. Nareszcie.
mjk1

mjk1

17.11.2024 22:36

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Czyli wybory bez po­pisowców.

@Alina, Pers, Jabe.
Nie ma najmniejszych szans, żeby Braun wygrał wybory niestety.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

17.11.2024 23:45

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na @Alina, Pers, Jabe.

To samo mówili "demokraci" w Polsce i USA o Trumpie jeszcze 2 tygodnie temu :) Nawet pani Applebaum Sikorskiego.
Kazimierz Koziorowski

Kazimierz Koziorowski

17.11.2024 21:14

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Wcześniej napisałam, że

jeszcze parę warunków: zakaz wywieszania flag obcych państw wszędzie poza terenami prywatnymi, zakaz umieszczania barw flag państw obcych na ubraniach urzędników państwowych, samorządowych itp., umieszczanie barw obcego państwa na pojazdach państwowych, militarnych itp. zakaz nagabywania klientów sieci handlowych do darowizn podczas płacenia za zakupy.
poza tym warto żeby kandydat obiecał np. inicjatywę ustawodawczą o amnestii z okazji 100-lecia odzyskania niepodległości skoro poprzednia ekipa miała "ważniejsze" sprawy na głowie.
sake3

sake2020

17.11.2024 13:48

Ja dla odmiany nie piszę, kogo chciałabym widzieć jako prezydenta, tylko kogo nie chciałabym w Pałacu Prezydenckim nigdy zobaczyć. To Radosław Sikorski ,który jest obecnie pompowany przez Tuska. Nic dziwnego -charakter, hołdy składane i Niemcom i Rosji, aroganckie i chamskie zachowanie ,nieustanna zmiana zdań. Trzeba sięgnąć pamięcią do jego działań za prezydentury Lecha Kaczyńskiego. Nieustanne grubiańskie wyśmiewanie, happeningi z klęczeniem i błaganiem by prezydent nie jechał do Brukseli bo to ośmiesza Polskę, niszczenie jego wizerunku jako prezydenta, jako człowieka, jako polityka. To on stał razem z Giertychem i Tuskiem za słynnym ,,różowym happeningiem'' -symbolem nikczemności i chamstwa, rozrywaniem misiów i knajackimi ,,zimnymi Lechami'' i ,,kaczkami po Smoleńsku''. Teraz razem z podobną jak on postacią-Michałem Kamińskim pojechali do Gruzji wstrząsanej protestami i na placu w Tbilisi zebranym ludziom tłumaczy że był autorem słynnego wyjazdu i przemówienia Lecha Kaczyńskiego. Opowiada jaki szacunkiem darzył prezydenta. Teraz taki kłamca, parweniusz udający polityka  ma być moim prezydentem?
Jabe

Jabe

17.11.2024 13:54

Kogokolwiek prezes namaści, będzie on miał problem z wiary­godno­ścią. Może lepiej, żeby Jaro­sław Ka­czyński udawał, że nikogo nie wspiera?
danuta

danuta

17.11.2024 18:57

Zaczyna być męczące dla zdeklarowanych wyborców PiS to wymienianie kilku nazwisk zamiast jednego i jeszcze, żeby nas dokumentnie wkurzyć, nieodmienne twierdzenia, że wszyscy mają takie same szanse, więc jeszcze przeprowadzają jakieś testy. I jeszcze, że elektorat negatywny. To znają swoich polityków, czy nie znają? Widzieli ich w akcji, czy nie widzieli? Wiedzą kto jest typem zwycięzcy, czy nie wiedzą? Może czas się dowiedzieć? Może należałoby sobie uświadomić upływ czasu i zmianę trendów, chociażby w obliczu wielkiego zwycięstwa prezydenta - elekta Donalda Trumpa, człowieka o największym elektoracie negatywnym? 
Dla mnie jedynym kandydatem zdolnym wygrać w Polsce wybory prezydenckie 2025 jest profesor Przemysław Czarnek. Ani Platforma, ani żadna inna partia nie ma dla niego godnego przeciwnika. PiS też nie ma (jakkolwiek by to dziwnie nie zabrzmiało) - chyba że bardzo chce przegrać te wybory.
Ptr

Ptr

17.11.2024 20:15

Dodane przez danuta w odpowiedzi na Zaczyna być męczące dla

Ma być taki , aby póżniej nikt nim nie sterował ( przez tylne wejście , przez rodzinę ) i nikt go nie szantażował i aby  nie miał związanych rąk jakimiś uprzedzeniami , by móc rozmawiać ze wszystkimi ugrupowaniami. Trudniej wygrać, a piastować urząd trochę łatwiej. Z gronem dobrych doradców dałby radę rozsądy bez matury.
Jan1797

Jan1797

17.11.2024 22:32

Dodane przez danuta w odpowiedzi na Zaczyna być męczące dla

Męczące?
Dobrze, że wczorajsi innopiewcy dziś zauważają zwycięstwo Pana Trumpa jako clue nadziei dla Polski? Czy trwająca za oceanem weryfikacja sankcji nałożonych na Rosję potwierdzi poglądy z czasu kampanii? Wnioski częściowe zapewne już są te, dostępne po zaprzysiężeniu, rozedrgały liberalne euro elity? Dlaczego -nie wiadomo? I jeszcze jedna sprawa, najważniejsza. Pozwolenie Pana Bidena na użycie rakiet na terytorium Rosji to było przewidywalne przekazanie?
Pers

Pers

17.11.2024 22:50

Dodane przez Jan1797 w odpowiedzi na Męczące?

@jan1797
// Pozwolenie Pana Bidena na użycie rakiet na terytorium Rosji to było przewidywalne przekazanie?//
Podrygi zdychającej ostrygi.
Trump cofnie to pozwolenie ale do tego czasu Ukraińcy zostaną bez prądu.
paparazzi

paparazzi

18.11.2024 00:51

Dodane przez Jan1797 w odpowiedzi na Męczące?

Panie Janie, Rosja cała to priorytet dla USA.
Chiny całe i powiększone /Taiwan? to katastrofa dla USA.
Polska potrzebna do balansu rozczeniowego Rosji i Niemiec do kontroli Lisbona -Wladywostok, co też nie jest opcją dla USA.
I ci nam kapnie? Chyba że, Polin.  Te rakiety to można Panie w... tam gdzieś wsadzić. Ziemia w Ukrainie, aj waj, aj waj, zatracona?
Jak żyć panie Janie, jak żyć?
Polityka globalna nie dla Polski. Z lokalną nie dają rady.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.11.2024 09:08

Dodane przez paparazzi w odpowiedzi na Panie Janie, Rosja cała to

Paparazzi
Polska dla USA to tama dla rusko niemieckich planów energetycznych. Na nic zdradzieckie działania Tuska np. ze sprzedażą norweskiej rury i plany z upadkiem Orlenu,  USA groźbą celną w eksporcie euro towarów do USA usadzą nie tylko Niemców. A w perspektywie są także tanie paliwa z USA. A gdym tak pospekulowała o tym, co się mówi w kuluarach w obozie Trumpa, to lewiźna w Polsce robiła by ze strachu pod siebie.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.11.2024 09:22

Dodane przez danuta w odpowiedzi na Zaczyna być męczące dla

Danuta
Mam nadzieję że PiS nie chce przegrać. :iS i profesor Czarnek muszą oprzeć się na programie wyborczym Trumpa.
Jan1797

Jan1797

18.11.2024 15:49

Dodane przez danuta w odpowiedzi na Zaczyna być męczące dla

>>Polska potrzebna do balansu rozczeniowego Rosji i Niemiec... Jak żyć panie Janie, jak żyć?<<
Szanowny Paparazzi
Zgadzam się, jeżeli zepchną Cię do roli popychadła na własny wniosek to trudno oczekiwać, że ktokolwiek będzie za Ciebie robił politykę i oddawał żołd piar'u. Ludzie nad wiosła wybrali cudzy wizerunek; Jak prawobrzeżna Warszawa i intelekt tam zawarty. Choć nie cierpię uogólnień, to z cytowanej podobno się wyprowadzają.
Wracając do tytułowego pytania, trudno się dziwić NB opiniom skoro nasze telewizje pokazują na okrągło kandydatów współcześnie rządzących. Czy apel do rolników, bo w miastach szkoda słów jest bezzasadny? Wzbraniam się przed sztampowymi opiniami, ale i rolnicy niewiele wiedzą o tym, co dzieje się w Brukseli. Frapujące tematy o Polsce nie są aż tak 0 -1. 80% dzisiaj pracujących w Polsce interesuje się sytuacją na rynku pracy. Jedyna szansa na rozwój kojarzona jest z prezydenturą Pana Trumpa. Wiem jak mało kto, jaką wartość mają transfery technologii zza oceanu. Czy grunt partii rządzących u nas jest tym zainteresowany? Rzecznik prasowy zespołu przejściowego Prezydenta Trumpa, Steven Cheung, dyrektor ds. komunikacji, zdjęciem z Trzaskowskim wyczerpał takt dyplomatyczny Białego Domu.-Steven Cheung poproszony został o prowadzenie mediacji w sprawie użycia rakiet na terytorium Rosji. Narracja europejska natychmiast się zmieniła, rozedrgały liberalne euro elity?
Darek65

Darek

18.11.2024 08:33

'"Pocałunek śmierci" od Amerykanów dla Trzaskowskiego" - i dlatego spotkali się z nim w Warszawie wysłannicy Trumpa? Może mamy już wybranego Prezydenta ? Żaden polityk z PIS-u, szczególnie ze ścisłego kierownictwa nie ma szans w wyborach. Przejdzie do drugiej tury, ale nie wygra. Do wygrania potrzebny jest mityczny środek elektoratu. Tylko kandydat świeży, nie kojarzony z partią ma szansę. Czarnek, choć bardzo inteligentny, to zbyt kontrowersyjny dla tegoż środka. Według mnie tylko kandydatura Karola Nawrockiego, Prezesa IPN. Oczywiście odpowiednio przygotowanego.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.11.2024 08:50

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na '"Pocałunek śmierci" od

Darek65
O Dnaldzie Trumpie pisano podobnie i o mitycznym środku którego Trump podobno nie ugryzie 🤣🤣🤣 I co? .. znokautował lewiznę zdobywając 312 elektorskich głosów oraz większość w tamtejszym "sejmie". Darku, powtarzasz więc tępą lewacką propagandę którą prof. Czarnek, jak Trump rozniesie w pył.
Darek65

Darek

18.11.2024 10:35

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Darek65

UU
Polska i USA, to dwie różne sprawy. Po pierwsze mentalność wyborców zupełnie inna, po drugie Harris była słabym kandydatem, a po trzecie sytuacja w Ameryce, po rządach demokratów, dotknęła większość Amerykanów. W Ameryce zwyciężyła gospodarka i imigracja. Polacy mają zupełnie inną mentalność, a jeszcze nie "odczuli" rządów uśmiechniętej Polski. Przypomnę Ci, co się stało, gdy PIS skierował ustawę aborcyjną do TK. Histeria lewactwa spowodowała, że na ulice wyszedł właśnie ten mityczny środek, zwykłe kobiety. Teraz tych kobiet nie ma, bo zrozumiały, że środowisko Lempart wcale nie broniło ich praw, a w tej ustawie chodziło o coś innego. Prof. Czarnek jest łatwym celem, prosto zrobić z niego katolickiego oszołoma, taliba, przykleić łatki. To musi być ktoś, kto daje poczucie samodzielności i niezależności od PIS-u, a jednocześnie jest atrakcyjny dla tegoż właśnie środka, dla wyborców Konfederacji, PSL-u, którzy kogoś muszą poprzeć w II turze. Prof. Czarnek powinien być premierem rządu cieni PIS, być może przyszłym premierem. Tylko, że PIS nadal śpi i wysyła codziennie inne komunikaty.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.11.2024 11:51

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na UU

Darku
Nie masz pojęcia o czym piszesz. Powtarzasz kolejny raz jakieś lewackie bzdury. Brałam udział w kampanii wyborczej Trumpa w USA. Ja widzę więcej podobieństw międzyludzkich niż różnic. Polska rympalska lewizna niczym nie różni się od tej amerykańskiej, nawet przekaz medialny mają podobny. Polski rympał, niejaki Lis porównał nawet elektorat Trumpa do pisowskiego. Heh, nie zaprzeczę - rozmawiałam w USA z wieloma ludźmi. Światopoglądowo to pisiory! A ty mi tu bzdecisz o innej mentalności? W USA wygrał zdrowy rozsądek i patriotyzm - mam nadzieję że w Polsce będzie podobnie. Trump znokautował lewiznę a prof. Czarnek wygra w podobnym stylu.
Darek65

Darek

18.11.2024 12:33

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Darku

UU
Pożyjemy, zobaczymy. Obyś miała rację, bo inaczej marny nasz los.
sake3

sake2020

18.11.2024 18:29

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na UU

Lewackie babsztyle nadal tkwią w przekonaniu, że Lempart jest liderką ich ruchu, ale nie chcą załatwiać swych spraw na ulicy jak dotąd ale w Sejmie ,by prawnie wywalczyć aborcję przy wsparciu marszałka i posłów koalicji. Tu ugrać można nawet więcej ,bo już są głosy o aborcji nawet w 7 miesiącu.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

18.11.2024 20:42

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Lewackie babsztyle nadal

[18:29] - sake3 
Widać naczelny antypolski i aborcyjny babsztyl Lempart nie dostaje forsy na uliczne zadymy od ruskiego agenta, bo agent wrócił do swoich, a drugi jeszcze nie gotowy. Zadyma w Sejmie jest dużo tańsza, szczególnie, że pomogą ją zrobić podobne idiotki, p-osły i posełki z PO i wszelkiego innego lewactwa.
Poza tym pogoda się zmieniła, a w Sejmie ciepło, bo jest ogrzewany za nasze pieniądze, które zabrali w postaci podatków.
Nie wiem, czy nam wszystkim-nie posłom - wystarczy pieniędzy na gaz w zimie? Tu każdy może sobie policzyć ile zapłaci za gaz i czy tyle ma? Oczywiście o ile uda się nam przeżyć zimę bez wojny i gaz będzie dostępny...
Pers

Pers

18.11.2024 20:54

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Widać naczelny antypolski i

@Alina
//
Nie wiem, czy nam wszystkim-nie posłom - wystarczy pieniędzy na gaz w zimie?//
Z pewnością nie starczy.
Ale co tam! Najważniejsze, że teraz mamy "patriotyczny" gaz z USA.
Jak tylko zacząłem gotować na tym "patriotycznym" gazie to każda zupa wychodzi palce lizać. 
Nie to co na tym kacapskim.
spike

spike

18.11.2024 18:08

Każdy PiSowski pr4ezydent będzie najlepszym wyborem dla Polski, niż którykolwiek inny, a już najgorszy ten POlszewicki, którego jak wybiorą lemingi, to jeszcze bardziej zapłaczą nad swoją dolą, to co robi obecny nierząd Tyfusa już pokazał i pokazuje, że Polsce szykuje Armagedon.
Czuję tu kolejne oszustwo wyborcze, jak było obecnie oraz za Komorowskiego.
Jabe

Jabe

18.11.2024 21:46

Dodane przez spike w odpowiedzi na Każdy PiSowski pr4ezydent

Skąd pomysł, że ktoś unurzany w 8 lat rządów PiS-u będzie najlepszy? To ciężar.
spike

spike

18.11.2024 23:31

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Skąd pomysł, że ktoś unurzany

Widzisz @jabe,
obecnie nie czas na rozgrywki opozycji, obecnie trzeba zagłosować na prezydenta PiSu, ma największe szanse wygrania, jak lewactwo i POlszewia zostanie zepchnięte do podziemia, wtedy będzie wybór takiego prezydenta, który będzie się Polakom podobał, podobnie powinno być z wyborami partii, co proponuje Tusk i lewactwo, nie służy Polsce, a wręcz dołuje, teraz mamy "wojnę domową", jak Polacy przegrają, to Polska ma pozamiatane na dłuuuugie lata.
Czy to nie jest oczywiste?
Jabe

Jabe

19.11.2024 07:30

Dodane przez spike w odpowiedzi na Widzisz @jabe,

.
Jabe

Jabe

19.11.2024 07:30

Dodane przez spike w odpowiedzi na Widzisz @jabe,

Komu lepiej by było, gdyby Polacy znów za­głosowali na sługi obcych narodów? Komu lepiej by było, gdyby Polacy znów za­głosowali na zielono­ładowych pande­mistów, po­piera­jących np. re­definicją gwałtu? Nie Polakom.
A jednak mamy głosować na po­stępo­wych za­przańców, bo „teraz nie czas” by ich po­gonić. To kiedy?
spike

spike

19.11.2024 09:49

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Komu lepiej by było, gdyby

PiSowcy nie są zboczeńcami jak lewactwo
a od obcych od dawna jesteśmy zależni, ale Tyfus chce nas zniewolić pod niemieckim butem
Jabe

Jabe

19.11.2024 10:45

Dodane przez spike w odpowiedzi na PiSowcy nie są zboczeńcami

Potrzeba kogoś, kto da im odpór.
Zofia

Zofia

19.11.2024 13:29

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Potrzeba kogoś, kto da im

@Jabe
Niech pan da propozycje. Kto by to mógł być??
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

19.11.2024 13:40

Dodane przez Zofia w odpowiedzi na @Jabe

[13:29] - Zofia 
Jest chyba tylko jeden taki - G. Braun?
Zofia

Zofia

19.11.2024 16:23

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Jest chyba tylko jeden taki -

@Alina..
I to jest konkretna propozycja. Czy Polacy zaakceptują to się okaże. Ja mam swojego faworyta i oddam na niego swój głos tak jak każdy z Was. Odpada każdy kandydat z PO, PSL, Lewicy i trzeciej nogi.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

19.11.2024 15:22

Dodane przez Zofia w odpowiedzi na @Jabe

Polecam Zofii filmik: youtu.be - gorzkie słowa o prezydencie Dudzie ... Może ktoś tu weźmie prezydenta w obronę i obali Braunowe zarzuty?
Marek Kudła

keram

19.11.2024 17:21

Kandydatem Kaczyńskiego na przyszłego prezesa PIS jest M. Błaszczak.  Ale zastanawiam się czy Błaszczak podoła  naprawie Polski, skoro Kaczyński tego nie dokonał ?! Polsce potrzebne jest ostateczne rozprawienie się z komunizmem:
 - delegalizacja skrajnie lewackich partii politycznych (PO i Lewica), a członkowie tych partii muszą usłyszeć wyroki o dożywotnim zakazie udziału w życiu społecznym,
- w wymiarze sprawiedliwości musi być zastosowana metoda Cejrowskiego –„wszyscy WON !”  Ci skrajnie lewaccy prawnicy nie mogą wrócić do zawodu – nigdy,
- wymiana całej Państwowej Komisji Wyborczej,
- UE trzeba  wyraźnie pogrozić, że w razie wtrącania się w polskie sprawy rozpoczną procedurę „Polexit”
By to zrobić potrzeba odważnego polityka typu Czarnek !!!
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

19.11.2024 17:59

Dodane przez Marek Kudła w odpowiedzi na Kandydatem Kaczyńskiego na

"wyroki o dożywotnim zakazie"
Wy kudła uważajcie żeby samemu na dożywocie nie trafić lub od razu w czapę nie zarobić.
Marek Kudła

keram

20.11.2024 10:24

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na "wyroki o dożywotnim zakazie"

Widzisz ty luju z wielkopolski ile internet uczynił ci zła ! Kiedyś, kiedy nie było jeszcze internetu to tylko twoja rodzina wiedziała żeś idiotą !!!
Ula Ujejska
Nazwa bloga:
TENDENCYJNY PORADNIK WYBORCZY
Zawód:
Wykształcona z dużego miasta.
Miasto:
Bardzo wielkie miasto nad Pilicą

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 753
Liczba wyświetleń: 11,408,562
Liczba komentarzy: 14,883

Ostatnie wpisy blogera

  • By sitwie żyło się lepiej
  • Wspólna polsko-niemiecka akcja?
  • Niemiecka tradycja

Moje ostatnie komentarze

  • Nasz_Henry Jedno nie wyklucza drugiego 😜
  • U2Pracujemy nad tym. Czekamy cierpliwie na pewien ruch rympałów
  • Jabe A co, obdarli cię już z futra?

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nasze Credo
  • Nasza odpowiedź
  • ORMO czuwa !

Ostatnio komentowane

  • spike, no dobra, "wybaczam" :)zastanawiają mnie te wieści od komornika, czy każdy ma do ich dokumentów wgląd?także te inne wieści SE, jakoś nic nie słychać by rozlana zupa Żurkowa bił na alarm o…
  • mjk1, Ależ ja się z pierwszą częścią Twojego komentarza właściwie zgadzam Paparazzi. Oczywiście, że państwa nie buduje się wyłącznie z betonu, stali i kolejnych inwestycji. Potrzebne są również przejrzyste…
  • Romuald, Też tak w ogólnym zarysie widzę, marginalny choć zapewne obecny, ale też na pewno nie jest to stan dominujący, tu raczej role odgrywa semantyka i co kto rozumie poprzez dane słowo. Co do głównego…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności