Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Alea iacta est
Wysłane przez Ula Ujejska w 07-11-2024 [15:06]
Tramp pokazał jak zwyciężać mamy - powiada red. Piotr Lisiewicz. Czy po prawej stronie jest ktoś taki - z cojones, wykształcony, patriota, znający obce języki. etc.? Człowiek o wyraźnym prawicowym światopoglądzie, który gotów jest do największych poświęceń dla dobra Polski? Człowiek, który z politycznym łajdactwem nigdy nie pójdzie na żaden kompromis - obojętnie, w Polsce czy w UE?
Ja znam takiego Polaka, jest lepszy niż Donald Tramp - to prof. Przemysław Czarnek! Jeśli mam wziąć udział w wyborach prezydenckich, to ON musi być kandydatem prawicy. Na "Dudę-bis" czy inne "ciepłe kluchy" nigdy już nie zagłosuję. Prezydentowi Dudzie życzę zdrowia i po skończonej kadencji, placówki dyplomatycznej w USA.
Co nas czeka do jesieni następnego roku? Będziemy mieli podwójne wybory: prezydenckie i do Sejmu. Tusk nie uchwali Budżetu z ogromnymi cięciami socjalnymi - nie będzie mógł także zaplanować deficytu. Tym będzie tłumaczył cięcia i przymusem z UE. Prezydent Duda takiego Budżetu nie podpisze i rozwiąże na wiosnę Sejm. Tak jak w USA, wybory w Polsce wygra opcja zroworozsądkowa - elektorat zdroworozsądkowy zadecydyje. Polacy już wiedzą że lewackie rządy to, bezrobocie głód, drożyzna i degradacja Polski. Czy PiS sprosta takiemu zadaniu? Donald Tramp pokazał jak zwycięyć mamy!
Dziękuję za uwagę.
Komentarze
07-11-2024 [15:40] - Pers | Link: Dlaczego Trumpowi pozwolono
Dlaczego Trumpowi pozwolono wygrać wybory?
Wiemy, co się dzieje, gdy głębokie państwo nie osiąga pożądanego rezultatu. Rozpętuje się piekło, tak jak po wyborach w 2016 r. Spróbuj sobie przypomnieć, jak to było. Spróbuj sobie przypomnieć wyzwania prawne i pozwy, nagabywanie i wyzwiska, fałszywe oskarżenia o oszustwa wyborcze i ingerencję Rosji oraz ogólną dyskredytację procesu wyborczego. Spróbuj sobie przypomnieć protesty uliczne, wściekłe tłumy antyfaszystowskie walczące z policją i nieustanne wybuchy wściekłości skierowane na „nowego Hitlera”.
Pamiętasz to?
Oto co się dzieje, gdy głębokie państwo nie osiąga tego, czego chce.
Czy zauważyłeś, że nic podobnego do tego pokazu wytworzonej wściekłości nie miało miejsca w 2024 roku? Czy zauważyłeś, że liberalne media wzywają do spokoju i jedności i że niemal niemożliwe jest znalezienie artykułu agresywnego lub wrogiego skierowanego do Trumpa?
Czy to nie jest przypadek „psa, który nie szczekał”; przypadek, w którym sceptyk powinien zakładać, że popełniono przestępstwo nie na podstawie tego, co słyszy, ale na podstawie tego, czego nie słyszy?
Rzeczywiście, powodem, dla którego wyniki wyborów były „wolne i uczciwe”, nie jest to, że społeczność wywiadowcza przestała fałszować wybory, ale to, że fałszowanie nie było wymagane. Chcieli, żeby Trump wygrał, ponieważ Trump był „ich człowiekiem”.
Trump wygrał bo Głębokie Państwo potrzebuje popularnego prezydenta, który zwerbuje nastolatków z czerwonych stanów do walki z Iranem…
Harris nie ma takiego uroku.
Tak się składa, że głębokie państwo – które bezwarunkowo popiera państwo Izrael – potrzebuje Donalda Trumpa. Potrzebują charyzmatycznego, populistycznego zapalczywca, który zwiększy rekrutację i poprowadzi pęd do wojny. Harris nie może tego zrobić. Harris miała problem z przyciągnięciem nawet stu zwolenników na swoje wiece.
Nie, to zadanie dla lidera, któremu ufa się, który jest podziwiany i kochany. To zadanie dla człowieka, który ma wiarygodność wśród młodych mężczyzn z czerwonych stanów, którzy tradycyjnie walczą w wojnach USA. To zadanie dla Trumpa. https://kurier-poranny.blogspo...
07-11-2024 [19:33] - u2 | Link: "populistycznego zapalczywca"
"populistycznego zapalczywca"
Jak bym oglądał w TVNazi 44-letnie p. Mieńkowską-Norkiene oraz Wigurę-Kuisz z UW. Takie same lewuski jak ty Ruszkiewicz :-) :-) :-)
07-11-2024 [15:49] - Pers | Link: P. Czarnek jako kandydat na
P. Czarnek jako kandydat na Prezydenta RP bardzo mi się podoba. Ma tylko jeden zasadniczy feler - jest z PiS i POpaprańcy z samej przekory nie zagłosowaliby na niego.
Poza tym wątpię, żeby naczelnik postawił akurat na niego, to zbyt wyrazista osobowość i myślę, potrafił by być mocno niezależny. Naczelnik postawi raczej na kogoś "formatu" Błaszczaka.
07-11-2024 [19:30] - Jabe | Link: Albo innego płaszczaka.
Albo innego płaszczaka. Innymi słowy, postawi na chwalebną klęskę.
07-11-2024 [19:38] - sake3 | Link: @Pers.......Pan ma różne
@Pers.......Pan ma różne felery a też mi się podoba. Niezbadane są meandry duszy ludzkiej.
07-11-2024 [19:44] - Pers | Link: @sake
@sake
//@Pers.......Pan ma różne felery a też mi się podoba.//
No widzisz?
Podobamy się sobie :)
Kontrasty przyciągają.
08-11-2024 [20:29] - danuta | Link: @Pers
@Pers
A komu potrzebne są głosy POparańców? Wiadomo, ze nie zagłosują, bo jeszcze nie zrealizowali swojego najważniejszego celu, jeśli my żyjemy...
07-11-2024 [16:00] - Jabe | Link: Co z drugą turą?
Co z drugą turą?
08-11-2024 [07:57] - Ula Ujejska | Link: Jabe
Jabe
Spokojnie, wiem do czego "pijesz". W drugiej turze cała prawica poprze wyłącznie prawicowego kandydata.
08-11-2024 [08:45] - Jabe | Link: Raczej: cały PiS poprze
Raczej: cały PiS poprze pisowego kandydata.
08-11-2024 [20:30] - danuta | Link: Cały PiS to bardzo dużo. A
Cały PiS to bardzo dużo. A PiS plus Republikanie to jeszcze więcej.
08-11-2024 [23:59] - Jabe | Link: To dużo to mało.
To dużo to mało.
07-11-2024 [16:12] - r102 | Link: Eee tam rozwiąże - się nie
Eee tam rozwiąże - się nie opublikuje jego rozwiązania i tyle - cyrk będzie występował dalej...
08-11-2024 [08:06] - Ula Ujejska | Link: r102 :
r102 :
//Eee tam rozwiąże - się nie opublikuje jego rozwiązania i tyle//
Otoczenie międzynarodowe radykalnie się zmienia. Tusk za chwilę może zostać sam z ręką w nocniku. Masowo na Zachodzie usuwa się z sieci wszelkie trefne wpisy na Trumpa ... rozpoczyna się wyścig o względy nowego Prezydenta USA - a Tusk nadal rżenie głupa.
07-11-2024 [16:48] - Pers | Link: Teraz europejskie pajacyki (z
Teraz europejskie pajacyki (z polskimi na czele), żeby załatwić coś w Waszyngtonie będą musieli jechać do Budapesztu i pokłonić się Panu Premierowi Orbanowi ("piesek" Putina). Może znowu Węgrzy zostaną naszymi "bratankami"?
Hahahahahahahahahahahahaha :))))))))
Ja zawsze pisałem, że Pan Premier Orban ("piesek" Putina) to prawdziwy Mąż Stanu, któremu nasze pajacyki mogą co najwyżej buty czyścić.
07-11-2024 [21:51] - Tezeusz | Link: #Rus..gówno
#Rus..gówno
Komentarz masz na stronce ABW.
07-11-2024 [18:19] - Ijontichy | Link: "https://wpolityce.pl
"https://wpolityce.pl/polityka/..."
Tę scenę,w ktorej Tusk celuje z plecy Trumpa z palca...też ma!
08-11-2024 [08:17] - Ula Ujejska | Link: Ijontichy
Ijontichy
Przyszły wice prezydent USA ma pełną wiedzę o poczynaniach Tuska i jego sitwy - już wyraził swoją opinię na ten temat. No cóż, będzie pogrom, bo Donald Trump, jest bardziej zasadniczy niż kiedyś słynny Włoch Silvio Berlusconi w kontaktach z Merkel. która go obrażała.
07-11-2024 [18:31] - danuta | Link: Z całego serca popieram!
Z całego serca popieram!
08-11-2024 [07:55] - Ula Ujejska | Link: Danuta
Danuta
Dzięki! Jest nas coraz więcej - oby PiS zrozumiał że w tych wyborach liczyć się będzie wyłącznie wyrazistość światopoglądowa plus zdrowy rozsądek.
08-11-2024 [20:32] - danuta | Link: Właśnie opublikowałam swoje
Właśnie opublikowałam swoje zdanie na ten temat
07-11-2024 [19:22] - admin | Link: Zdjęcie moje (:
Zdjęcie moje (:
Ostatni zjazd Klubów.
08-11-2024 [07:38] - Ula Ujejska | Link: Admin
Admin
Dziękuję za wszystkie wklejki do moich notek. Na dzień dzisiejszy, z mojego urządzenia nie mam dostępu do pewnych rzeczy - bardzo mi pomogłeś - dzięki.
07-11-2024 [20:54] - Warmia | Link: Dziękuję za Pani wpis, trzeba
Dziękuję za Pani wpis, trzeba zwierać szeregi póki popłoch u patałachów, mam nadzieję że prezydent Duda zna plan. Ponoć pojawiły się nowe taśmy z premierem i Skaczącym koniem w roli głównej.
Oni też pewnie już wiedzą, dlatego taki skok na kasę.
07-11-2024 [21:08] - wielkopolskizdzichu | Link: Czarnek to niby Trampek
Czarnek to niby Trampek polskiej sceny?
Trampek co by o nim nie powiedzieć złego jest samodzielny, decyzyjnie i finansowo.
Tacy jak Czarnek podobnie jak Duda są skazani na bycie kukiełkami w związku z tym zadziorność Dudy i sapanie Czarnka wyłącznie śmieszne są.
08-11-2024 [20:40] - danuta | Link: U nas samodzielni finansowo
U nas samodzielni finansowo są tylko spadkobiercy oligarchów, jak zresztą we wszystkich byłych (?) demoludach. Cała reszta to albo politycy - czyli ludzie usiłujący działać według reguł państwa demokratycznego, albo lokaje oligarchów, ew. ich spadkobierców. Po drodze są jeszcze możliwości zarobienia sporej kasy u partnerów handlowych z państw ościennych - tylko dla lokajstwa.
07-11-2024 [21:52] - Chatar Leon | Link: Czarnek?
Czarnek?
Bez jaj!
Nie miałbym nic przeciwko prezydentowi Czarnkowi, ale jest po prostu niewybieralny.
Chociażby dlatego, że ma za duży elektorat negatywny. Jest kojarzony jako wyrazisty funkcjonariusz partyjny.
A tak poza tym, jeżeli PiS nadal będzie dreptał w miejscu i pokazywał jakichś byłych doradców tuska czyli banksterów pajaców morawieckich wcielających dyrektywy pierwszej lepszej nazistowskiej szmaty von der cośtam ("wytrzymajmy w maseczkach dwa tygodnie"), to nie widzę żadnej różnicy pomiędzy PiS a PO.
PS.
Gdzie są prof. Nowak albo prof. Legutko?
07-11-2024 [21:58] - u2 | Link: "Gdzie są prof. Nowak albo
"Gdzie są prof. Nowak albo prof. Legutko?"
W Krakowie. Bo to krakowscy profesorowie, którzy nie zginęli w "Sonderaktion Krakau". Ale propolscy. Mi imponuje zwłaszcza prof. Legutko, bo rusin sądząc po nazwisku (Matejko, Moniuszko, Kościuszko), a niezwykle propolski inteligentny zwierz :-)
08-11-2024 [07:42] - Ula Ujejska | Link: - Chatar Leon
- Chatar Leon
Zna Pan pisiorka który w wyborach prezydenckich nie zostanie "ostęplowany" ośmioma gwiazdkami? W tych wyborach akurat nie będze to miało żadnego znaczenia - postawmy więc na najlepszego, a dla mnie jest to prof. Przemysław Czarnek.
08-11-2024 [20:41] - danuta | Link: @Ula Ujejska 100/100
@Ula Ujejska
100/100
08-11-2024 [21:44] - Tomaszek | Link: Nie wypowiadam się na temat
Nie wypowiadam się na temat szans funków partyjnych i gości z syndromem poturbowania nurami do pustego basenu bo po co . Kandydatów trzeba było promować wygranych młodszych niezamieszanych w ukłądy . Były na to lata . Na dziś to widzę dwóch Michał Rachoń i być może Roman Polko . Ze wskazaniem na Rachonia bo bardziej obyty i charyzmatyczny . Tyfusy się go zwyczajnie boją . A Polko to "mały rycerz" naszych czasów i też nic mu nie brakuje .
09-11-2024 [00:01] - Jabe | Link: Co z drugą turą?
Co z drugą turą?
08-11-2024 [08:19] - Darek65 | Link: "A tak poza tym, jeżeli PiS
"A tak poza tym, jeżeli PiS nadal będzie dreptał w miejscu" - i tu się zawiera sedno problemu. Wojny frakcyjne, brak jednolitego przekazu, sprzeczne doniesienia, bujanie się od pomysłu do pomysłu, itp. Nawet najlepszy kandydat nic nie zrobi, jak nie będzie miał wsparcia. Popatrzcie choćby na internet, tam dominują z przekazem byli działacze Suwerennej Polski. PIS-u, jako całości nie widać.
08-11-2024 [08:49] - Jabe | Link: Jaki skuteczny przekaz mógłby
Jaki skuteczny przekaz mógłby mieć pisowy kandydat? To kwestia wiarygodności.
08-11-2024 [10:24] - sake3 | Link: No cóż,przyzwyczajono nas już
No cóż,przyzwyczajono nas już do tego ,że jedyny skuteczny przekaz mają wyłącznie tuskoidalni .Wasze osmiogwiazdkowe ryki połączone wsparciem kasty i chłopców bodnarowców istotnie wzbudzają wiarygodność.
08-11-2024 [10:44] - wielkopolskizdzichu | Link: Tak się składa sake, że
Tak się składa sake, że jestem pilnym obserwatorem tzw. prawicowej sceny publicystycznej, co oznacza, iż mój pogląd wyrabiają między innymi takie córy pisowskie jak ty, tudzież wszelkiej maści pietrzaki, holeckie, sakiewicze i karnowskie.
08-11-2024 [11:15] - Es | Link: @Chatar Leon
@Chatar Leon
Pozbawieni jakiegokolwiek zaplecza( a poza tym pozostający w dosyć chłodnych relacjach z Prezesem) Nowak i Legutko sa jeszcze bardziej niewybieralni. A dodatkowo brak charyzmy u obu to gwarancja kompletnej klapy w wyborach.
08-11-2024 [11:28] - Es | Link: Tak. Potrzeba wyrazistego i
Tak. Potrzeba wyrazistego i już rozpoznawalnego kandydata.
Ale proces jego przygotowywania do tej roli, oraz praca nad jego spójnym i klarownym programem, a także zabiegi piarowe już są spóźnione o kilka miesięcy.
Nie brz znaczenia jest takze proces weryfikacji kandydata, ktory powinien juz trwać w najlepsze. Bo co my wiemy o Czarnku na przyklad- jesli to on ostatecznie bedzie tym kandydatem?
08-11-2024 [11:35] - wielkopolskizdzichu | Link: "co my wiemy o Czarnku"
"co my wiemy o Czarnku"
Wiemy to, że jeśli w jego obecności wygłoszone zostanie zdanie, z którym się nie zgadza to sapie, wpada w wściekłość i wymachuje kończynami górnymi.
08-11-2024 [20:52] - danuta | Link: @ wz
@ wz
No właśnie. Takie brednie zlecone prewencyjnie nie mają niczego wspólnego z rzeczywistością, bo każdy kto widział Profesora Czarnka w akcji wie, że to jest jeden z bardzo nielicznych polityków perfekcyjnie panujących nad emocjami, i jeśli zdarzy mu się podnieść głos, to tylko w okolicznościach, które tego wymagają, czyli tam, gdzie trzeba. Dyletancie.
08-11-2024 [11:48] - Pers | Link: Kandydatem PiS będzie
Kandydatem PiS będzie Błaszczak i przerżnie z kretesem.
Wygra Trzaskowski. Już raz mu się to prawie udało.
08-11-2024 [20:43] - danuta | Link: @ Pers
@ Pers
Ja to sobie skopiuję i w stosownym momencie przypomnę. Co do Błaszczaka - święta (!!!) racja.