Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Alea iacta est

Ula Ujejska, 07.11.2024

Tramp pokazał jak zwyciężać mamy - powiada red. Piotr Lisiewicz. Czy po prawej stronie jest ktoś taki - z cojones, wykształcony, patriota, znający obce języki. etc.? Człowiek o wyraźnym prawicowym światopoglądzie, który gotów jest do największych poświęceń dla dobra Polski? Człowiek, który z politycznym łajdactwem nigdy nie pójdzie na żaden kompromis - obojętnie, w Polsce czy w UE?
Ja znam takiego Polaka, jest lepszy niż Donald Tramp - to prof. Przemysław Czarnek! Jeśli mam wziąć udział w wyborach prezydenckich, to ON musi być kandydatem prawicy. Na "Dudę-bis" czy inne "ciepłe kluchy" nigdy już nie zagłosuję. Prezydentowi Dudzie życzę zdrowia i po skończonej kadencji, placówki dyplomatycznej w USA.
Co nas czeka do jesieni następnego roku? Będziemy mieli podwójne wybory: prezydenckie i do Sejmu. Tusk nie uchwali Budżetu z ogromnymi cięciami socjalnymi - nie będzie mógł także zaplanować deficytu. Tym będzie tłumaczył cięcia i przymusem z UE. Prezydent Duda takiego Budżetu nie podpisze i rozwiąże na wiosnę Sejm. Tak jak w USA, wybory w Polsce wygra opcja zroworozsądkowa - elektorat zdroworozsądkowy zadecydyje. Polacy już wiedzą że lewackie rządy to, bezrobocie głód, drożyzna i degradacja Polski. Czy PiS sprosta takiemu zadaniu? Donald Tramp pokazał jak zwycięyć mamy!
Dziękuję za uwagę.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 11737
Pers

Pers

07.11.2024 15:40

Dlaczego Trumpowi pozwolono wygrać wybory?
Wiemy, co się dzieje, gdy głębokie państwo nie osiąga pożądanego rezultatu. Rozpętuje się piekło, tak jak po wyborach w 2016 r. Spróbuj sobie przypomnieć, jak to było. Spróbuj sobie przypomnieć wyzwania prawne i pozwy, nagabywanie i wyzwiska, fałszywe oskarżenia o oszustwa wyborcze i ingerencję Rosji oraz ogólną dyskredytację procesu wyborczego. Spróbuj sobie przypomnieć protesty uliczne, wściekłe tłumy antyfaszystowskie walczące z policją i nieustanne wybuchy wściekłości skierowane na „nowego Hitlera”.
Pamiętasz to?
Oto co się dzieje, gdy głębokie państwo nie osiąga tego, czego chce.
Czy zauważyłeś, że nic podobnego do tego pokazu wytworzonej wściekłości nie miało miejsca w 2024 roku? Czy zauważyłeś, że liberalne media wzywają do spokoju i jedności i że niemal niemożliwe jest znalezienie artykułu agresywnego lub wrogiego skierowanego do Trumpa?
Czy to nie jest przypadek „psa, który nie szczekał”; przypadek, w którym sceptyk powinien zakładać, że popełniono przestępstwo nie na podstawie tego, co słyszy, ale na podstawie tego, czego nie słyszy?
Rzeczywiście, powodem, dla którego wyniki wyborów były „wolne i uczciwe”, nie jest to, że społeczność wywiadowcza przestała fałszować wybory, ale to, że fałszowanie nie było wymagane. Chcieli, żeby Trump wygrał, ponieważ Trump był „ich człowiekiem”.
Trump wygrał bo Głębokie Państwo potrzebuje popularnego prezydenta, który zwerbuje nastolatków z czerwonych stanów do walki z Iranem…
Harris nie ma takiego uroku. 
Tak się składa, że ​​głębokie państwo – które bezwarunkowo popiera państwo Izrael – potrzebuje Donalda Trumpa. Potrzebują charyzmatycznego, populistycznego zapalczywca, który zwiększy rekrutację i poprowadzi pęd do wojny. Harris nie może tego zrobić. Harris miała problem z przyciągnięciem nawet stu zwolenników na swoje wiece.
Nie, to zadanie dla lidera, któremu ufa się, który jest podziwiany i kochany. To zadanie dla człowieka, który ma wiarygodność wśród młodych mężczyzn z czerwonych stanów, którzy tradycyjnie walczą w wojnach USA. To zadanie dla Trumpa. kurier-poranny.blogspot.com
u2

u2

07.11.2024 19:33

Dodane przez Pers w odpowiedzi na Dlaczego Trumpowi pozwolono

"populistycznego zapalczywca"
Jak bym oglądał w TVNazi 44-letnie p. Mieńkowską-Norkiene oraz Wigurę-Kuisz z UW. Takie same lewuski jak ty Ruszkiewicz :-) :-) :-)
Pers

Pers

07.11.2024 15:49

P. Czarnek jako kandydat na Prezydenta RP bardzo mi się podoba. Ma tylko jeden zasadniczy feler - jest z PiS i POpaprańcy z samej przekory nie zagłosowaliby na niego.
Poza tym wątpię, żeby naczelnik postawił akurat na niego, to zbyt wyrazista osobowość i myślę, potrafił by być mocno niezależny. Naczelnik postawi raczej na kogoś "formatu" Błaszczaka.
Jabe

Jabe

07.11.2024 19:30

Dodane przez Pers w odpowiedzi na P. Czarnek jako kandydat na

Albo innego płaszczaka. Innymi słowy, po­stawi na chwalebną klęskę.
sake3

sake2020

07.11.2024 19:38

Dodane przez Pers w odpowiedzi na P. Czarnek jako kandydat na

@Pers.......Pan ma różne felery  a też mi się podoba. Niezbadane są meandry duszy ludzkiej.
Pers

Pers

07.11.2024 19:44

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Pers.......Pan ma różne

@sake
//@Pers.......Pan ma różne felery  a też mi się podoba.//
No widzisz? 
Podobamy się sobie :)
Kontrasty przyciągają.
danuta

danuta

08.11.2024 20:29

Dodane przez Pers w odpowiedzi na P. Czarnek jako kandydat na

@Pers
A komu potrzebne są głosy POparańców? Wiadomo, ze nie zagłosują, bo jeszcze nie zrealizowali swojego najważniejszego celu, jeśli my żyjemy...
Pers

Pers

08.11.2024 20:45

Dodane przez danuta w odpowiedzi na @Pers

@danuta
//Pers
A komu potrzebne są głosy POparańców?//
Wam bo jesteście mniejszością. Coraz mniejszą mniejszością.
Jabe

Jabe

07.11.2024 16:00

Co z drugą turą?
Ula Ujejska

Ula Ujejska

08.11.2024 07:57

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Co z drugą turą?

Jabe
Spokojnie, wiem do czego "pijesz". W drugiej turze cała prawica poprze wyłącznie prawicowego kandydata.
Jabe

Jabe

08.11.2024 08:45

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Jabe

Raczej: cały PiS poprze pisowego kandydata.
danuta

danuta

08.11.2024 20:30

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Raczej: cały PiS poprze

Cały PiS to bardzo dużo. A PiS plus Republikanie to jeszcze więcej.
Jabe

Jabe

08.11.2024 23:59

Dodane przez danuta w odpowiedzi na Cały PiS to bardzo dużo. A

To dużo to mało.
r102

r102

07.11.2024 16:12

Eee tam rozwiąże - się nie opublikuje jego rozwiązania i tyle  - cyrk będzie występował dalej...
Ula Ujejska

Ula Ujejska

08.11.2024 08:06

Dodane przez r102 w odpowiedzi na Eee tam rozwiąże - się nie

r102 : 
//Eee tam rozwiąże - się nie opublikuje jego rozwiązania i tyle//
Otoczenie międzynarodowe radykalnie się zmienia. Tusk za chwilę może zostać sam z ręką w nocniku. Masowo na Zachodzie usuwa się z sieci wszelkie trefne wpisy na Trumpa ... rozpoczyna się wyścig o względy nowego Prezydenta USA - a Tusk nadal rżenie głupa.
Pers

Pers

07.11.2024 16:48

Teraz europejskie pajacyki (z polskimi na czele), żeby załatwić coś w Waszyngtonie będą musieli jechać do Budapesztu i pokłonić się Panu Premierowi Orbanowi ("piesek" Putina). Może znowu Węgrzy zostaną naszymi "bratankami"?
Hahahahahahahahahahahahaha :))))))))
Ja zawsze pisałem, że Pan Premier Orban ("piesek" Putina) to prawdziwy Mąż Stanu, któremu nasze pajacyki mogą co najwyżej buty czyścić.
Tezeusz

Tezeusz

07.11.2024 21:51

Dodane przez Pers w odpowiedzi na Teraz europejskie pajacyki (z

#Rus..gówno
Komentarz masz na stronce ABW.
Ijontichy

Ijontichy

07.11.2024 18:19

"wpolityce.pl"
Tę scenę,w ktorej Tusk celuje z plecy Trumpa z palca...też ma!
Ula Ujejska

Ula Ujejska

08.11.2024 08:17

Dodane przez Ijontichy w odpowiedzi na "https://wpolityce.pl

Ijontichy
Przyszły wice prezydent USA ma pełną wiedzę o poczynaniach Tuska i jego sitwy - już wyraził swoją opinię na ten temat. No cóż, będzie pogrom, bo Donald Trump, jest bardziej zasadniczy niż kiedyś słynny Włoch Silvio Berlusconi w kontaktach z Merkel. która go obrażała.
danuta

danuta

07.11.2024 18:31

Z całego serca popieram!
Ula Ujejska

Ula Ujejska

08.11.2024 07:55

Dodane przez danuta w odpowiedzi na Z całego serca popieram! 

Danuta
Dzięki! Jest nas coraz więcej - oby PiS zrozumiał że w tych wyborach liczyć się będzie wyłącznie wyrazistość światopoglądowa plus zdrowy rozsądek.
danuta

danuta

08.11.2024 20:32

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Danuta

Właśnie opublikowałam swoje zdanie na ten temat
admin

Admin Naszeblogi.pl

07.11.2024 19:22

Zdjęcie moje (:
Ostatni zjazd Klubów.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

08.11.2024 07:38

Dodane przez admin w odpowiedzi na Zdjęcie moje (:

Admin
Dziękuję za wszystkie wklejki do moich notek. Na dzień dzisiejszy, z mojego urządzenia nie mam dostępu do pewnych rzeczy - bardzo mi pomogłeś - dzięki.
Warmia

Warmia

07.11.2024 20:54

Dziękuję za Pani wpis, trzeba zwierać szeregi póki popłoch u patałachów, mam nadzieję że prezydent Duda zna plan. Ponoć pojawiły się nowe taśmy z premierem i Skaczącym koniem w roli głównej. 
Oni też pewnie już wiedzą, dlatego taki skok na kasę.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

07.11.2024 21:08

Czarnek to niby Trampek polskiej sceny?
Trampek  co by o nim nie powiedzieć złego jest samodzielny,  decyzyjnie i finansowo.
Tacy jak Czarnek podobnie jak Duda są skazani na bycie kukiełkami w związku z tym zadziorność Dudy i sapanie Czarnka wyłącznie śmieszne są.
danuta

danuta

08.11.2024 20:40

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na Czarnek to niby Trampek

U nas samodzielni finansowo są tylko spadkobiercy oligarchów, jak zresztą we wszystkich byłych (?) demoludach. Cała reszta to albo politycy - czyli ludzie usiłujący działać według reguł państwa demokratycznego, albo lokaje oligarchów, ew. ich spadkobierców. Po drodze są jeszcze możliwości zarobienia sporej kasy u partnerów handlowych z państw ościennych - tylko dla lokajstwa.
Chatar Leon

chatar Leon

07.11.2024 21:52

Czarnek?
Bez jaj!
Nie miałbym nic przeciwko prezydentowi Czarnkowi, ale jest po prostu niewybieralny.
Chociażby dlatego, że ma za duży elektorat negatywny. Jest kojarzony jako wyrazisty funkcjonariusz partyjny.
A tak poza tym, jeżeli PiS nadal będzie dreptał w miejscu i pokazywał jakichś byłych doradców tuska czyli banksterów pajaców morawieckich wcielających dyrektywy pierwszej lepszej nazistowskiej szmaty von der cośtam ("wytrzymajmy w maseczkach dwa tygodnie"), to nie widzę żadnej różnicy pomiędzy PiS a PO. 
PS.
Gdzie są prof. Nowak albo prof. Legutko?
u2

u2

07.11.2024 21:58

Dodane przez Chatar Leon w odpowiedzi na Czarnek?

"Gdzie są prof. Nowak albo prof. Legutko?"
W Krakowie. Bo to krakowscy profesorowie, którzy nie zginęli w "Sonderaktion Krakau". Ale propolscy. Mi imponuje zwłaszcza prof. Legutko, bo rusin sądząc po nazwisku (Matejko, Moniuszko, Kościuszko), a niezwykle propolski inteligentny zwierz :-)
Ula Ujejska

Ula Ujejska

08.11.2024 07:42

Dodane przez Chatar Leon w odpowiedzi na Czarnek?

- Chatar Leon
Zna Pan pisiorka który w wyborach prezydenckich nie zostanie "ostęplowany" ośmioma gwiazdkami? W tych wyborach akurat nie będze to miało żadnego znaczenia - postawmy więc na najlepszego, a dla mnie jest to prof. Przemysław Czarnek.
danuta

danuta

08.11.2024 20:41

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na - Chatar Leon

@Ula Ujejska 
100/100
Tomaszek

Tomaszek

08.11.2024 21:44

Dodane przez danuta w odpowiedzi na @Ula Ujejska  100/100

Nie wypowiadam się na temat szans funków partyjnych i gości z syndromem poturbowania nurami do pustego basenu bo po co . Kandydatów trzeba było promować wygranych młodszych niezamieszanych w ukłądy . Były na to lata . Na dziś to widzę dwóch Michał Rachoń i być może Roman Polko . Ze wskazaniem na Rachonia bo bardziej obyty i charyzmatyczny . Tyfusy się go zwyczajnie boją . A Polko to "mały rycerz" naszych czasów i też nic mu nie brakuje .
Jabe

Jabe

09.11.2024 00:01

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Nie wypowiadam się na temat

Co z drugą turą?
Darek65

Darek

08.11.2024 08:19

Dodane przez Chatar Leon w odpowiedzi na Czarnek?

"A tak poza tym, jeżeli PiS nadal będzie dreptał w miejscu" - i tu się zawiera sedno problemu. Wojny frakcyjne, brak jednolitego przekazu, sprzeczne doniesienia, bujanie się od pomysłu do pomysłu, itp. Nawet najlepszy kandydat nic nie zrobi, jak nie będzie miał wsparcia. Popatrzcie choćby na internet, tam dominują z przekazem byli działacze Suwerennej Polski. PIS-u, jako całości nie widać.
Jabe

Jabe

08.11.2024 08:49

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na "A tak poza tym, jeżeli PiS

Jaki skuteczny przekaz mógłby mieć pisowy kan­dy­dat? To kwestia wiary­godności.
sake3

sake2020

08.11.2024 10:24

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Jaki skuteczny przekaz mógłby

No cóż,przyzwyczajono nas już do tego ,że jedyny skuteczny przekaz mają wyłącznie tuskoidalni .Wasze osmiogwiazdkowe ryki połączone wsparciem kasty i chłopców bodnarowców istotnie wzbudzają wiarygodność.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

08.11.2024 10:44

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na No cóż,przyzwyczajono nas już

Tak się składa sake, że jestem pilnym obserwatorem tzw. prawicowej sceny publicystycznej, co oznacza, iż mój pogląd wyrabiają między innymi takie córy pisowskie jak ty, tudzież  wszelkiej maści pietrzaki, holeckie, sakiewicze i karnowskie.
Es

Es

08.11.2024 11:15

Dodane przez Chatar Leon w odpowiedzi na Czarnek?

@Chatar Leon
Pozbawieni jakiegokolwiek zaplecza( a poza tym pozostający w dosyć chłodnych relacjach z Prezesem) Nowak i Legutko sa jeszcze bardziej niewybieralni. A dodatkowo brak charyzmy u obu to gwarancja kompletnej klapy w wyborach.
Es

Es

08.11.2024 11:28

Tak. Potrzeba wyrazistego i już rozpoznawalnego kandydata.
Ale proces jego przygotowywania do tej roli, oraz praca nad jego spójnym i klarownym programem, a także zabiegi piarowe już są spóźnione o kilka miesięcy. 
Nie brz znaczenia jest takze proces weryfikacji kandydata, ktory powinien juz trwać w najlepsze. Bo co my wiemy o Czarnku na przyklad- jesli to on ostatecznie bedzie tym kandydatem?
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

08.11.2024 11:35

Dodane przez Es w odpowiedzi na Tak. Potrzeba wyrazistego i

"co my wiemy o Czarnku"
Wiemy to, że jeśli w jego obecności wygłoszone zostanie zdanie, z którym się nie zgadza to sapie, wpada w wściekłość i wymachuje kończynami górnymi.
danuta

danuta

08.11.2024 20:52

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na "co my wiemy o Czarnku"

@ wz
No właśnie. Takie brednie zlecone prewencyjnie nie mają niczego wspólnego z rzeczywistością, bo każdy kto widział Profesora Czarnka w akcji wie, że to jest jeden z bardzo nielicznych polityków perfekcyjnie panujących nad emocjami, i jeśli zdarzy mu się podnieść głos, to tylko w okolicznościach, które tego wymagają, czyli tam, gdzie trzeba. Dyletancie.
Pers

Pers

08.11.2024 11:48

Kandydatem PiS będzie Błaszczak i przerżnie z kretesem.
Wygra Trzaskowski. Już raz mu się to prawie udało.
danuta

danuta

08.11.2024 20:43

Dodane przez Pers w odpowiedzi na Kandydatem PiS będzie

@ Pers
Ja to sobie skopiuję i w stosownym momencie przypomnę. Co do Błaszczaka - święta (!!!) racja.
Pers

Pers

08.11.2024 20:51

Dodane przez danuta w odpowiedzi na @ Pers

@danuta
//Pers
Ja to sobie skopiuję i w stosownym momencie przypomnę.//
Skopiuj :)) Ja ci stosownym momencie przypomnę.
Tezeusz

Tezeusz

09.11.2024 16:45

Dodane przez Pers w odpowiedzi na Kandydatem PiS będzie

Ej @ Pers
A ty przecież popierasz ba liżesz bandyte karakana osranego putlerka..
Ula Ujejska
Nazwa bloga:
TENDENCYJNY PORADNIK WYBORCZY
Zawód:
Wykształcona z dużego miasta.
Miasto:
Bardzo wielkie miasto nad Pilicą

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 753
Liczba wyświetleń: 11,408,522
Liczba komentarzy: 14,883

Ostatnie wpisy blogera

  • By sitwie żyło się lepiej
  • Wspólna polsko-niemiecka akcja?
  • Niemiecka tradycja

Moje ostatnie komentarze

  • Nasz_Henry Jedno nie wyklucza drugiego 😜
  • U2Pracujemy nad tym. Czekamy cierpliwie na pewien ruch rympałów
  • Jabe A co, obdarli cię już z futra?

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nasze Credo
  • Nasza odpowiedź
  • ORMO czuwa !

Ostatnio komentowane

  • spike, no dobra, "wybaczam" :)zastanawiają mnie te wieści od komornika, czy każdy ma do ich dokumentów wgląd?także te inne wieści SE, jakoś nic nie słychać by rozlana zupa Żurkowa bił na alarm o…
  • mjk1, Ależ ja się z pierwszą częścią Twojego komentarza właściwie zgadzam Paparazzi. Oczywiście, że państwa nie buduje się wyłącznie z betonu, stali i kolejnych inwestycji. Potrzebne są również przejrzyste…
  • Romuald, Też tak w ogólnym zarysie widzę, marginalny choć zapewne obecny, ale też na pewno nie jest to stan dominujący, tu raczej role odgrywa semantyka i co kto rozumie poprzez dane słowo. Co do głównego…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności