Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Kogo wystawi Prezes?
Wysłane przez Marek Michalski w 18-06-2024 [11:09]
Rozpoczęła działalność giełda kandydatów na urząd Prezydenta RP z rekomendacji PiS.
Portal DoRzeczy zamieścił następującą informację:
„Wśród polityków, którzy mają zostać "przebadani" pod kątem szansy na sukces wyborczy znaleźli się były premier Mateusz Morawiecki, były kandydat PiS na prezydenta Warszawy, wybrany w czerwcu na europosła Tobiasz Bocheński, a także prezydent Stalowej Woli Lucjusz Nadbereżny.
Na tym jednak nie koniec. PiS rozważa również prezesa Instytutu Pamięci Narodowej Karola Nawrockiego, byłego ministra rozwoju Piotra Nowaka oraz posłów: Andrzeja Śliwkę, Zbigniewa Boguckiego i Waldemara Budę.”
https://dorzeczy.pl/kraj/59982...
Mateuszowi Morawieckiemu poświęciłem wiele wpisów, które wystarczają jako materiał dowodowy do wszczęcia postępowania w sprawie zdrady stanu.
https://naszeblogi.pl/69186-se...
https://naszeblogi.pl/69214-do...
https://naszeblogi.pl/69215-ni...
https://naszeblogi.pl/69528-do...
Waldemar Buda był pomocnikiem Mateusza Morawieckiego w zakładaniu kolejnych pętli unijnych na gardle Polaków i upierał się przy tym.
https://wpolityce.pl/polityka/...
Tobiasz Bocheński prezentował się nieźle jako Wojewoda Małopolski. Przed kampanią na urząd Prezydenta Warszawy pisałem o nim:
https://naszeblogi.pl/69201-le...
W trakcie tej kampanii nie wykazał się obroną wartości prawicowych, tylko miękkim stanowiskiem w stosunku do ekologicznych” pomysłów Trzaskowskiego jak strefa zamknięcia ruchu dla samochodów spalinowych. Efekt znany.
Piotr Nowak wygląda tak:
https://pl.wikipedia.org/wiki/...(ekonomista)
Fizjonomia jest ważna czy powierzymy komuś swoje pieniądze. Stanowisko w rządzie Mateusza Morawieckiego nie jest atutem, skoro nie słyszeliśmy by ten człowiek darł szaty i podał się do dymisji, o co zresztą go nie podejrzewamy.
Moje osobiste doświadczenie wynika z likwidacji firmowego konta bankowego w czasie gdy piastował stanowisko w PKO BP. Po co bankowi wykupionemu przez podatnika prowadzenie kont przedsiębiorców. Dwadzieścia kilka lat w moim wypadku, to o wiele za długo.
Andrzej Śliwka
https://pl.wikipedia.org/wiki/...
Pytanie proste co zrobił w sprawie nakładania na ceny energii elektrycznej haraczu ETS, skoro piastował stanowisko w radzie nadzorczej przedsiębiorstwa Tauron Polska Energia.
Czy widział kiedykolwiek rachunek za prąd, w którym ukryty jest ten koszt, w przeciwieństwie do drobiazgowej rozpiski drobnym maczkiem innych kosztów?
Zbigniew Bogucki
https://pl.wikipedia.org/wiki/...(polityk)
Pozytywny życiorys, który należy wzbogacić o podkreślenie działań w sprawie śnięcia ryb w Odrze.
Kilkakrotnie udzielał wywiadów w radio Wnet, które pozwalają lepiej poznać jego poglądy i postawę.
https://wnet.fm/tag/zbigniew-b...
Od Grzegorza Brauna odciął się haniebnie, no cóż… i tak na bezrybiu…
Lucjusz Nadbereżny
https://pl.wikipedia.org/wiki/...
Trudno o ocenę z braku informacji.
Karol Nawrocki
https://pl.wikipedia.org/wiki/...
Najlepszy z kandydatów. Znamy jego wypowiedzi i czyny. Nie ma konkurencji.
Do Rzeczy wskazuje na korzystną okoliczność uzgodnienia jego kandydatury na szefa IPN z PSL.
Wyrazy poparcia dla tego kandydata mile widziane.
Kto wie, może po przerwie znowu pójdę na wybory?
Komentarze
18-06-2024 [11:47] - Mika | Link: Na "rynku" pojawiło się też
Na "rynku" pojawiło się też nazwisko - Jacek Siewiera
https://pl.wikipedia.org/wiki/...
za @Szymon Janus
"Major Wojska Polskiego, doktor nauk medycznych, prawnik. Specjalista anestezjologii i intensywnej terapii. Założyciel Centrum Ratownictwa i Kliniki Medycyny Hiperbarycznej.
Autor książek i podręczników medycznych. Był dowódcą polskiej misji medycznej w USA i we Włoszech. Odznaczony Medalem za Ofiarność i Odwagę oraz dwukrotnie Krzyżem Zasługi za Dzielność. Raz przez B. Komorowskiego, dwa razy przez A. Dudę.
Własną, innowacyjną metodą uratował życie polskiego pilota myśliwców ryzykując przy tym własne życie. Z wyróżnieniem ukończył studia na Oxfordzie w zakresie Strategii i Innowacji. Laureat nagród - "Portretów Polskiej Medycyny" oraz "Buzdygan Internautów". W tym drugim przypadku http://m.in. za bycie "urodzonym przywódcą".
Jako lekarz pracował wiele lat na dyżurach na SORze, ale największą sławę przyniosła mu reanimacja rannych prowadzona już jako minister, kiedy kolumna prezydencka zatrzymała się przy poważnym wypadku.
Szef Biura Bezpieczeństwa Narodowego."
18-06-2024 [12:50] - Marek Michalski | Link: @Mika Też uważałem, że to
@Mika Też uważałem, że to dobry kandydat. Z informacji medialnych wynika, że potrafi kalkulować ryzyko. Niestety czytam też, że był z misją zwiadowczą w Lombardii w marcu 2020r.
https://polska-zbrojna.pl/home...
Nie potrafił wyciągnąć samodzielnych wniosków i przyłączył się do kampanii kowidowej.
Nie wiemy też zbyt wiele o jego światopoglądzie.
18-06-2024 [13:28] - Darek65 | Link: Parę razy miałem okazję
Parę razy miałem okazję wysłuchać tego, co mówił p. Siewiera i miło mnie zaskoczył. Z racji tak bogatego życiorysu, pewnie jakieś doświadczenie ma, zapewne niemałe. Według mnie zasadniczym jego przymiotem jest umiejętność gry zespołowej oraz dyscyplina i konsekwencja w działaniu.
"W trakcie tej kampanii nie wykazał się obroną wartości prawicowych" - co do tego określenia. Postawienie na kandydata, który zaspokoi oczekiwania twardego elektoratu tzw. prawicowego, to troszkę za mało. Nie chodzi o to, aby obiecywał związki partnerskie i pigułkę po w każdym monopolowym, ale jego przekaz musi trafić do szerokiego elektoratu. Śmiem twierdzić, że wielu Polaków zagłosuje przede wszystkim na kandydata, który zaproponuje im spokój, wyciszenie emocji, nawet kosztem pewnych spraw ważnych dla niektórych środowisk. Ruszenie kompromisu aborcyjnego przez PIS tylko narobiło mu szkód, niczego nie załatwiło, a w konsekwencji strona przeciwna nakręciła emocje, które obróciły się przeciw PIS-owi. Musi to być kandydatura "świeża", nieuwikłana w żadne zaszłości, o dobrej prezencji. No i diabelnie psychicznie odporna, bo zostanie poddana takiej presji, że klękajcie narody. Nie wiem, kogo wystawi strona przeciwna, ale zarówno Trzaskowski, jak i Tusk mają silny elektorat negatywny, który wraz z czasem, kiedy ta koalicja będzie rządzić, powiększy się. No i jeszcze jedna rzecz, kampania musi być przemyślana i zaktywizować zarówno wyborców z twardego elektoratu PIS, jak i tych niezdecydowanych. Jedyny minus tych rozważań jest taki, że Kaczyński może wywalić to wszystko do góry nogami, znając jego rękę do kadr :)
18-06-2024 [17:18] - Marek Michalski | Link: Cały czas (35lat) trwa skręt
Cały czas (35lat) trwa skręt w lewo, bo elektorat tego oczekuje, a oczkuje bo lewicowy światopogld jest obecny w wypowiedziach medialnych polityków rzekomo prawicowych, którzy gibają się pod presją funkcjonariuszy mediów, niezmiennie antypolskich. Tzw. niezależni też wybrzmiewają jak wyuczeni na kursach poprawności prowadzonych z łam Gazety Wyborczej.
Co do Tobiasza Bocheńskiego to gimnastykował się przed słuchaczami radia i zamiast zając twarde stanowisko, że Trzaskowski kłamie w duchu ideologii oskarżającej emisję CO2 przez Polaków za wpływającą na klimat, że sabotażem jest blokowanie wjazdu samochodom spalinowym, zajął stanowisko okrakiem na barykadzie, że strefa czystego transportu tak, ale w okrojonej wersji - piszę z pamięci, więc proszę nie chwytać za słowa. Kandydat nijaki, bez jasnych poglądów poległ, więc staczanie się światopoglądowe należy powstrzymać nawet kosztem doraźnej przegranej. Potrzebny kandydat, który poprowadzi do odzyskania suwerenności po latach okupacji stalinowskiej i unijnej. Problem w tym, że politycy nie chcą stać na gruncie prawdy w interesie Polski tylko płyną z prądem.
Podejrzewam, że tzw. ręka Kaczyńskiego do kadr wynika z: 1.otoczenia przez agentury, z których wybiera sobie znane i mniej groźne, 2.z telefonu zaufania., czyli z wyboru między udziałem w grze a odejściem od stolika.
19-06-2024 [09:19] - Darek65 | Link: "Co do Tobiasza Bocheńskiego
"Co do Tobiasza Bocheńskiego to gimnastykował się przed słuchaczami radia" - zgadzam się, że kandydat powinien być wyrazisty i mieć jasne stanowisko. Napisałem, że pewnych granic nie powinno się przekraczać. Tylko, przy obecnym stanie społeczeństwa, szczególnie tego wielkomiejskiego, nie można sobie pozwolić na radykalizm. Niestety, ale parafrazując - przekaz (cel) uświęca środki. Tym bardziej, że druga strona nie ma zahamowań. Kładę jego zachowanie na karb tego, że kandydatura została wystawiona w "ostatniej" chwili, bez przygotowania. W przypadku ostatecznego kandydata na takie zachowanie nie ma miejsca. To musi być profesjonalnie przygotowane i rozpisane od A do Z.
19-06-2024 [13:16] - Marek Michalski | Link: Pytanie co jest radykalizmem
Pytanie co jest radykalizmem należy zadać Polakom. Na pewno to pytanie padło a odpowiedzi są wykorzystywane do dalszego przesuwania okna Overtona metodą napinania i popuszczania. Ta socjotechnika jest prowadzona od lat w sposób dynamiczny. Rzekoma prawica - jak wynika ze słów i czynów - bierze w tym udział permanentny w wywiadach, programach, głosowaniach, reakcjach na wydarzenia. Centrolewicowi - tak to trzeba określić - politycy przyjmują zasady gry lewicy i odnoszą się do jej urojonej rzeczywistości. Ich poglądy i postępowanie są jednak zawsze mniej prawicowe od ich elektoratu. Efekty są zgodne z tym czego należy oczekiwać, elektorat skręca w lewo (dorastają pokolenia, które już innego przekazu nie znają) i politycy skręcają jeszcze bardziej w lewo.
Skoro jednak elektorat jest w wielu sprawach bardziej prawicowy od polityków to punktem odniesienia mogą być podstawowe potrzeby przedstawiane w sposób racjonalny. Tak nie będzie, skoro przykładowo taką podstawą egzystencji na poziomie rodziny cz gospodarki kraju jest ETS nieobecny w wypowiedziach, czyli najwidoczniej zakazany i tu przechodzimy do pytania: kogo wskażą prezesowi? Kandydat wskazany prezesowi i tak przegra, skoro Prezes zadbał by nie było mediów prawicowych a znane i sprawdzone poprą Trzaskowskiego. Skoro nie ma obawy o wynik, to śmiało można popierać poglądy prawicowe zamiast wyboru mniejszego zła. Głosowałem przeciw Trzaskowskiemu, ale czy gdyby Trzaskowski wygrał to Morawiecki mógł szkodzić jeszcze bardziej?
19-06-2024 [13:22] - Darek65 | Link: "egzystencji na poziomie
"egzystencji na poziomie rodziny cz gospodarki kraju jest ETS nieobecny w wypowiedziach" - ktoś kiedyś powiedział, że polityka go nie interesuje. Usłyszał odpowiedź - ale polityka interesuje się Tobą. Myślę, że jak wzrosną rachunki za energię, to ludzie zaczną dociekać, dlaczego ktoś się zainteresował ich pieniędzmi. Choć mogę się mylić :)
19-06-2024 [13:31] - Marek Michalski | Link: @Darek65 To fakt, ale nawet
@Darek65 To fakt, ale nawet Grzegorz Braun nie poruszył tematu ETS. Jak czegoś nie ma w mediach, nie ma na rachunkach, to będą tłumaczyć, że Tusk, że Kaczyński, że Putin, że trzeba zorganizować dopłaty itd.
Przykładem wojna hybrydowa. Dominuje dwójmyślenie. Z jednej walczymy z Rosją, z drugiej pomagamy.. no nie rosyjskim najemnikom, tylko mitycznym migrantom co o nich mówi TV.
"Kandydat, choć ważny, to rzecz wtórna. Jak nie będzie strategii i nowych twarzy, to nic się nie zadzieje." Właśnie tak należałoby postąpić. Nie z myślą o tym co teraz, z myślą o tym co będzie za kilka lat, za kilkanaście jak skończy się wojna.
18-06-2024 [12:42] - Zbyszek_S | Link: Z punktu widzenia komitetu
Z punktu widzenia komitetu wystawiającego kandydata liczy się wyłącznie wybieralność. Tutaj najistotniejsze są:
1. Minimalny elektorat negatywny.
2. Dobra prezencja.
Najskutecznijszą ofertą będzie osoba jak najmniej znana, stosunkowo młoda i z dobrą prezencją. To wszystko. Działa wtedy typowy mechanizm psychologiczny - "dawania nadziei". Z punktu widzenia przeciwników wystawienie wyjadacza to będzie samobójstwo, bo ludzie o wiele lepiej pamiętają negatywy niż pozytywy, niezależnie od bilansu, a negatywów faktycznych, jak aberracja czyli walka z krzyżami nie zabraknie.
Pytanie z kolei czy taki kandydat, gdy zwycięży zrobi coś dobrego dla ludzi jest zupełnie inne i chyba nie ma sensu szukać na nie odpowiedzi, bo chodzi o wybieralność, a nie o ludzi, choć oczywiście w retoryce ludzie będą jak zawsze na pierwszym miejscu u wszystkich. Jak to przed. Wyborami.
18-06-2024 [12:55] - Marek Michalski | Link: To istotne przesłanki.
To istotne przesłanki. Odpowiedź na nie dałyby prawybory zorganizowane tego lata-jesieni.
System polityczny tego nie chce bo przecież nie o demokrację chodzi, nawet wśród twardych elektoratów.
Warto też zwrócić uwagę na aspekt, że kandydat musi spełniać kryterium odwrotne niż w tytule wpisu, a mianowicie:
KTO WYSTAWI PREZESA?
Toż to ma być Duda 2.0
Pytanie uzupełniające kto będzie Zofią Romaszewską 2.0?
18-06-2024 [13:43] - sake3 | Link: Czy nie wszystko jedno kogo
Czy nie wszystko jedno kogo prezes zgłosi ? Kogo by nie zarekomendował to i tak na NB będziecie każdego z nich gnoić i ośmieszać więc w czym problem? Jak w tym komentarzyku robi to dowcipnie autor drwiąc z prezesa.No cóż ,Kaczyński już chyba przywykł przez lata do takich żartów i pewnie go to już nie wzrusza.
18-06-2024 [14:13] - Pers | Link: @sake
@sake
Nie ma znaczenia kogo wyznaczy. W Polsce kandydatów na prezydenta wyznacza kneset.
18-06-2024 [16:11] - sake3 | Link: @Pers......Wątpię czy za
@Pers......Wątpię czy za Komorowskim,Kwaśniewskim stał akurat Kneset. Raczej inna nacja.Teraz Soros wyznacza swego ulubieńca Trzaskowskiego.
18-06-2024 [13:40] - Roz Sądek | Link: O, o, jak to dobrze, że w
O, o, jak to dobrze, że w samo południe upalnego weekendu, jest w kraju garstka ludzi, którzy za resztę tego dziwnego, zajmującego się w tym samym czasie lenistwem i bezmyślnym konsumpcjonizmem społeczeństwa, potrafi cierpieć za miliony - drążąc poprzez dogłębne analizy, najistotniejsze dla mas aspekty życia politycznego na najwyższym szczeblu. To budujące.
18-06-2024 [13:47] - Darek65 | Link: No widzisz Roz Sądek, aby
No widzisz Roz Sądek, aby ktoś mógł spać, ktoś czuwać musi :)
18-06-2024 [16:47] - Ptr | Link: Nawrocki. Żona ? Szkoda ,że
Nawrocki. Żona ? Szkoda ,że dobry polityk nigdy nie ma jakiegoś doświadczenia z przemysłu, nauk ścisłych, ale ... i tak byłby lepszy od wszystkich poprzednich.
18-06-2024 [17:28] - Marek Michalski | Link: Żona Marta z domu Smoleń,
Żona Marta z domu Smoleń, dwóch synów.
https://gdansk.gedanopedia.pl/...
18-06-2024 [17:40] - Alina@Warszawa | Link: Lucjusz Nadbereżny zdobył w
Lucjusz Nadbereżny zdobył w ostatnich wyborach samorządowych bardzo wysokie poparcie w Stalowej Woli. już w pierwszej turze. Jednak czym innym jest zarządzanie średniej wielkości miastem, a czym innym kierowanie państwem.
18-06-2024 [17:50] - Marek Michalski | Link: @Alina Podejrzewam, że
@Alina Podejrzewam, że Napoleon zaczynał od dowodzenia baterią, nielitową. Nie wiem jak u niego z masonerią było, ale czasy były dynamiczne, tak jak teraz.
18-06-2024 [17:53] - NASZ_HENRY | Link: Najważniejsza jest Żona🌼
W Polsce Prezydent pełni na co dzień głównie rolę reprezentacyjną!
W tej roli najważniejsza jest żona - patrz poprzednicy!
Dlatego obstawiam Kacpra Macieja Płażyńskiego i Natalię Płażyńską 🌼
Ja mam wprawdzie inny gust niż Prezes ale może da się przekonać ;-)
18-06-2024 [18:05] - Marek Michalski | Link: @NASZ_HENRY Najważniejsza
@NASZ_HENRY Najważniejsza jest żona a zwłaszcza "żona prowadząca", ale niekoniecznie żona jest promotorem kariery. Za żoną może też stać teść. W wypadku Wałęsy był kierowca Wachowski.
Co do państwa Płażyńskich większe szanse ma żona niż mąż. Jego brak nastroju do sprawowania władzy jest zbyt widoczny dla elektoratu.
18-06-2024 [18:19] - NASZ_HENRY | Link: @Marek Michalski
@Marek Michalski
Koniecznie, koniecznie - daje ona gwarancje i certyfikat 😉
18-06-2024 [19:15] - Mika | Link: @NASZ_HENRY
@NASZ_HENRY
Dlatego obstawiam Kacpra Macieja Płażyńskiego i Natalię Płażyńską 🌼
OMG nie przypuszczałam, że się z Tobą pokłócę. Tak obrzydliwych karierowiczów jak ci powyżej, to u tuska szukać tylko. ZERO ZAUFANIA. Grają tylko i wyłącznie na siebie i po trupach. A metody, które stosują, pomówienia, są obrzydliwe. Kto z 3miasta ten wie.
Jeżeli kryterium ma być uroda, to głosuj na mnie, jestem ładniejsza
18-06-2024 [20:28] - NASZ_HENRY | Link: @Mika❤️
@Mika
Głosowałem na Tobiasza Bocheńskiego ale on ukrywa małżonkę to za przykład wziąłem Płażyńskich ale już wiesz, że do Trójmiasta mam daleko to i mogłem się pomylić ;-)
My się nie kłócimy tylko uzgadniamy potencjalnego kandydata na prezydenta z nadzieją, że będzie lepszy niż obecny. A kto się czubi ten się lubi.
Masz mój głos i moje ❤️
18-06-2024 [18:15] - Ijontichy | Link: Nie ma znaczenia kogo wystawi
Nie ma znaczenia kogo wystawi Kaczyński...ludzie są wsciekli na niego i na PiS...
Morawiecki wie,że jakby sie tylko pokazał,to ...no właśnie.
Wszyscy zawiedli,zdradzili i okazali sie NIEMOTAMI...zwłaszcza Duda.
Niech se da spokój...dość wygranych wyborów :-)))
19-06-2024 [08:43] - Marek Michalski | Link: @Iontichy
@Iontichy
Na podstawie propozycji możemy przewidywać ruchy frakcyjne w monolicie.
18-06-2024 [18:34] - spike | Link: Żaden z proponowanych
Żaden z proponowanych kandydatów, ale kto wie, czas pokaże co mają do zaoferowania, jeżeli się oficjalnie pojawią.
Ja czekam na prof.Czarnka, Marka Kubiaka, Saryusz -Wolskiego.
18-06-2024 [18:49] - Adam66 | Link: @spike 18-06-2024 [18:34]
@spike 18-06-2024 [18:34]
"Marka Kubiaka" - czy raczej Marka Jakubiaka?
18-06-2024 [20:04] - sake3 | Link: Po co zastanawiąć sie i
Po co zastanawiąć sie i deliberować. Żaden z kandydatów PiS-czy SP nie ma szans. Koalicja żwawo wzięła się do roboty i kampania będzie przebiegała pod znakiem ,,rasizmu ''pisowskiego. Z każdą chwilą rośnie miłość do imigrantów zwłaszcza nielegalnych.Szlochy i jęki Ikonowicza,doniesienia do prokuratury przez Zandberga i Biejat, znowu kolejne oszczerstwa miotane przez Tuska. Ci ludzie rzekomym rasizmem chcą przykryć swoje osmiogwiazdkowe hasło nalepiane sobie na czołach,a samochodach, ryczane na spędach i powszechne w użyciu Po co jeszcze wyżywacie sie na PiS=ie,zajmijcie się swoimi idolami z Koalicji..
19-06-2024 [08:49] - Marek Michalski | Link: @Sake Warto postawić pytanie
@Sake Warto postawić pytanie dlaczego kandydat PIS miałby nie mieć szans? 1.Media. 2.Zadowolenie z dokonań.
Liderzy koalicji są znani. Nie zrobiono nic by objąć ich programem cela a nawet lansowano. Tuska natrętną kampanią gdy nikt o nim nie pamiętał. Trzaskowskiego gdy Gowin wyciągnął go z kapelusza Kidawy.
18-06-2024 [21:14] - Kazimierz Kozio... | Link: ma racje Zbyszek_S ze "liczy
ma racje Zbyszek_S ze "liczy się wyłącznie wybieralność" ale ma tez racje Pers ze bez poparcia madrzejszych kandydat nie przejdzie przez ostateczna selekcje.
dr. Nawrocki moglby byc kandydatem najlepszym ale nie spelnia warunkow wyzej wymienionych wiec chyba lepiej niech PJK pomysli o promocji nowej twarzy, moze kogos teoretycznie spoza PIS, kto bylby rownoprawnym partnerem w ostatecznej przepychance walki o tron. gorszej wtopy niz z PADem nie zaliczy. wciaz jest jeszcze dostateczna ilosc czasu zeby wyciagnac z niebytu kandydata/kandydatke nie uwiklana w uklady odstraszajace wiekszosciowego wyborce.
musialaby to byc osoba nie starsza niz rocznik lat 80, miec prezencje, miec gadane, nie czuc tremy przed politycznymi celebrytami, bez dukania poslugujaca sie angielskim
19-06-2024 [08:54] - Marek Michalski | Link: @Kazimierz Koziorowski Są w
@Kazimierz Koziorowski Są w tym twarde racje taktyczne. Pomija się, że polityka służy też by coś z niej wynikało. Rola PiS w duopolu jest jednak rolą chłopca do bicia przez propagandę i realizacji wspólnego programu pod własnym szyldem. OK, czasem jest odwrotnie.
18-06-2024 [21:25] - Mika | Link: My tu gadu, gadu, a i tak
My tu gadu, gadu, a i tak zrobią co chcą. Może przynajmniej niech wezmą pod uwagę, że istnieje coś takiego jak strategia i odpowiedni czas na jej przeprowadzenie i wypromowanie kandydata. On juz powinien pojawiać się w przestrzeni medialnej i budować swój wizerunek. Nie po wakacjach, nie po świętach Bożego Narodzenia itd.
PiS zatrudnijcie FACHOWCÓW! Słyszałam taki tekst "PiS brzydzi się pieniędzmi i brzydzi się też płacić za usługi". Za darmo to można się "uśmiechnąć" może.
Rany, abyśmy znów nie przerżnęli. To są już nasze ostatnie wybory o wszystko. Później będzie już armagedon.
18-06-2024 [21:51] - spike | Link: Zaniedbanie, także jest
Zaniedbanie, także jest grzechem.
Skoro Polacy pozwalają POlszewikom i lewactwu na wszelkie niegodziwości, z aborcją włącznie, to muszą odczuć skutki swego zaniedbania, podobnie jak Mojżesz, za niedopilnowanie swoich ziomali, by nie grzeszyli, nie dane mu było wejść do Ziemi Obiecanej.
Na ten przykład jak słyszę, że PiS żałuje zdelegalizowania "kompromisu aborcyjnego", bo to się przyczyniło do ich przegranej, to ja się nie dziwię, że kara musi być.
Jak Polacy nie wrócą do Boga, znowu na długo stracą Ojczyznę, historia to dowodzi. a czasu na nawrócenie już niewiele zostało.
18-06-2024 [22:05] - sake3 | Link: @Mika......My tu gadu,gadu a
@Mika......My tu gadu,gadu a w międzyczasie koalicja zrobiła z PiS-u rasistów i przyjęła proimigrancką postawę Sprawa rasizmu jest już w prokuraturze a suweren pełen empatii i miłości do nachodźców za chwilę będzie ich witał kwiatami.
19-06-2024 [09:40] - Darek65 | Link: Sake
Sake
Zrobiła i będzie robiła, co jej się wymarzy. Bo taką mają strategię. I takie jej zbójeckie prawo. W tym czasie PIS, nie obrażając się na suwerena, musi zewrzeć szyki, zbudować spójną strategię i ją konsekwentnie realizować. Tym bardziej, że koalicja im się cały czas podkłada, a suweren w końcu zobaczy, czym się to wszystko kończy.
19-06-2024 [12:08] - sake3 | Link: @Darek65....A jednak to dla
@Darek65....A jednak to dla suwerena (jakkolwiek go oceniać) obecnie rządzący urządzają spektakle nienawiści,komisje śledcze,uruchamiają więzienia dla ,,wrogów'' jakimi są inni Polacy,łamie prawo, Konstytucję i kręgosłupy ludziom którzy nic złego nie zrobili.Teraz widoczne jest jak ważne jest pojęcie ,,społeczeństwo'', i na ile łatwo da się zwieść pustym obietnicom Żeby pokonać ,,wroga'' jakim jest PiS wykorzystuje się nawet imigrantów nakazując nam miłość i entuzjastyczne ich przyjmowanie.Teraz ma nastąpić kolejne uderzenie-inwigilacja telefonów wszystkich obywateli.Czy ktoś zaprotestuje,wątpię.Nadal będziemy żyć w ukształtowanej świadomości,że jesteśmy kimś ważnym.Krok po kroku będą nas przekonywać,że najlepszy wybór to prezydent Trzaskowski.Kogo by nie wystawiła prawica i tak okaże się niewybieralny.Pretensje do Kaczyńskiego nie ma kandydatów nie są słuszne,oni po prostu nie mają żadnych szans.Powinno się powtórzyć manewr z kampanii Dudy-kandydat mało znany,ale wykształcony,z dobrą prezencją,którego nie zdołano wcześniej ośmieszyć i zgnoić.Takim kandydatem mógłby być pan Siewiera.Zakładając oczywiście,że rozbestwiona koalicja nie zażąda wyborów przedterminowych usuwając obecnego prezydenta z urzędu.Niemieckie ,,Die Welt'' już podjęło nagonkę na niego..
19-06-2024 [12:24] - Darek65 | Link: Sake
Sake
" Pretensje do Kaczyńskiego nie ma kandydatów nie są słuszne,oni po prostu nie mają żadnych szans." - to najlepiej położyć się i czekać z ustęsknieniem na "śmierć". Zupełnie się nie zgadzam. Tylko PIS musi skończyć z partyzantką i walką na posty na X.com Koalicja zużywa się szybciej niż myślano. Koalicjanci widzą, że są do pożarcia. Jeśli już Senyszyn krzyczy, że pakt migracyny, to zło, to chyba piekło zamarzło. Kandydat, choć ważny, to rzecz wtórna. Jak nie będzie strategii i nowych twarzy, to nic się nie zadzieje.
19-06-2024 [13:03] - sake3 | Link: @Darek65....Cieszy mnie
@Darek65....Cieszy mnie pański optymizm i wnikliwe podejście do tematu i mojego komentarza.Niemniej nie zgadzam się z teorią, że koalicja się zużywa.Wprost przeciwnie.Wybory do PE pokazały to wyraźnie.Jest pan niesprawiedliwy pisząc że czekam na śmierć PiS-u z utęsknieniem.W końcu to ja na NB byłam najwiekszym obrońcą PiS narażając się na inwektywy pod moim adresem.Proszę zwrócić uwagę na proimigrancką kartę którą teraz gra rząd Tuska.Jak widać Polacy coraz bardziej są przekonywani do okazywania maksimum empatii migrantom tylko na złość PiS-wi.Media są zalewane przykładami ,,pisowskiej nienawiści'' do ludzi szukających swego miejsca na ziemi Pani Biejat i Zandberg z partii Razem podają Kaczyńskiego do sądu za rasizm i mowę nienawiści choć sami swoją nienawiść od dawna wyrażają ordynarnie bluzgami.Nawet naklejają sobie gwiazdki na czole.Usprawiedliwia się migrantów wytykając Polakom przemoc seksualną i domową.Partia Kaczyńskiego miała poparcie właśnie dzięki dbaniu o bezpieczeństwo.Teraz partia Tuska ma poparcie do odwrotnych zachowań.Już samo referendum to pokazało.Wmawianie nam,że okazując empatię i poparcie do przyjmowania imigrantów stajemy się ludźmi szlachetnymi,europejczykami i demokratami o gra pod przyszłego prezydenta wielbiciela parad równości i luzu.Taki właśnie prezydent jest potrzebny UE.i naszemu rzadowi.I na koniec-pan Ikonowicz z Koalicji powiedział w rozmowie-W końcu zginął tylko jeden żolnierz,o co tyle hałasu.MIgranci giną masowo w swym exodusie do lepszego życia.Tyle jest dla pana z rządu warte życie Polaka..
19-06-2024 [13:30] - Darek65 | Link: Sake
Sake
"pisząc że czekam na śmierć PiS-u z utęsknieniem." - nie napisałem personalnie, raczej pokazałem postawę, zachowania.
"Wybory do PE pokazały to wyraźnie" - wybory do UE pokazały tylko i wyłącznie to, że bez świństwa wobec koalicjantów Tusk by przegrał przynajmniej o 4-5%
"Pani Biejat i Zandberg z partii Razem podają Kaczyńskiego" - i bardzo dobrze. Polacy są narodem przekornym. Za chwilkę Polacy dostrzegą dobrodziejstwa emigracji i ze zdwojoną siłą odegrają się na nich.
"Już samo referendum to pokazało." - referendum pokazało nam tylko to, że ludzie wyrazili swoją wściekłość na PIS. Przekora.
19-06-2024 [08:37] - Kazimierz Kozio... | Link: @Mika: nie bedzie armagedonu
@Mika: nie bedzie armagedonu z powodu niereformowalnosci pisu. w wypadku przerzniecia wyborow niewiele sie zmieni dla ludu, ktoremu wszystko jedno kto przykreca srube. w dalszej perspektywie, urodza sie partie alternatywne i wymiota na smietnik historii uklad magdalenkowy
19-06-2024 [09:37] - Darek65 | Link: Mika
Mika
I tu jest pies pogrzebany. Czasy partyzantki się skończyły. Już to wielokrotnie pisałem, że partia polityczna jest, jak firma. Dzisiaj żadna firma, chyba, że serwis sprzętu AGD, nie działa bez działu marketingu, działu prasowego, social mediów, itp. To złożone Combo, sieć połączonych ze sobą trybików.
18-06-2024 [22:07] - angela | Link: Obstawiam dr Przemysława
Obstawiam dr Przemysława Czarnka.
Jest znany i ma wiele atutów potrzebnych do sprawowania funkcji prezydenta.
18-06-2024 [22:24] - sake3 | Link: @angela......Owszem ma
@angela......Owszem ma predyspozycje do bycia prezydentem,ale też został podobnie jak Morawiecki czy Kaczyński objęty ,,programem nienawiści'' okazywanej na każdym kroku.To powinien być ktoś wcześniej niespecjalnie znany.Kampania poprowadzona z rozmachem i stosunkowo wcześnie połaczona z osobowością kandydata co dziś bardzo się liczy może stanowić przeciwwagę dla Trzaskowskiego czy Hołowni słabo wykształconych,mało lotnych nijakich,bez żadnych zalet czy osiągnięć Pan Siewiera najbardziej pasuje do takiego wizerunku.
19-06-2024 [02:03] - Kazimierz Kozio... | Link: @angela: dr. Czarnek, bylby
@angela: dr. Czarnek, bylby doskonalym kandydatem ale jest niewybieralny. POpaprancy wespol z lewackimki zlogami juz dawno zrobili mu tak negatywny pijar ze przecietny wyborca nawet sie nie zastanawia ze wszelkie zarzuty byly fejkiem ignorantow ziejacych nienawiscia do polityka na ktorego nie bylo haka
18-06-2024 [23:01] - Roz Sądek | Link: Jeśli przegrano wybory, które
Jeśli przegrano wybory, które były nie do przegrania, to dyskusja o wyborach prezydenckich jest wzorcową dyskusją akademicką. Poza tym jest już bardzo mało czasu i trzeba szybko coś zrobić: https://youtu.be/BfaawvZcRtw?s...
18-06-2024 [23:46] - Kaczysta | Link: Historia lubi się powtarzać
Historia lubi się powtarzać
https://youtu.be/VgQQKbqF56M
19-06-2024 [06:44] - Warmia | Link: Generał Rajmund Andrzejczak
Generał Rajmund Andrzejczak
19-06-2024 [09:01] - Marek Michalski | Link: @Warmia Zdjęłoby to
@Warmia Zdjęłoby to przeciwnikom wiatr z żagli. Warto pytać kandydatów o weta Dudy itp. decyzje. Co by zrobili?
Dobrym kandydatem byłby też Dr Bartosiak (powołuje się na znajomości w Izraelu;-) i dlatego już z wyprzedzeniem zajęto się jego doktoratem.
Prof.Chodakiewicz ma amerykańskie obywatelstwo a nie wiem czy polskie. Lepiej reprezentował interesy Polski pracując dla administracji amerykańskiej niż przedstawiciele "władz" Polski.
19-06-2024 [15:56] - NASZ_HENRY | Link: @Marek!
@Marek!
OMG! - dobrym kandydatem byłby też mgr Bartosiak - dalej czytaj w SN ;-)
19-06-2024 [18:20] - Marek Michalski | Link: @NASZ_HENRY Wiem. Coryllus ma
@NASZ_HENRY Wiem. Coryllus ma alergię na Brtosiaka. Zwykle nawet nie zadaje chybionych ciosów, tylko go obsmarowuje. Bartosiak nie jest oczywiście nieomylny, ale w zakresie geopolityki ma oczywistą rację. Poglądem irracjonalnym jest, że wstąpienie do UE było dla nas awansem cywilizacyjnym, doktryny państwa, coś takiego uważa Bartosiak. To niepotrzebny upór, że krzywizna banana itp. regulacje zrobiła z nas ludzi. Dalekowschodnie tygrysy nie znają się na przepisach unijnych tam gdzie nie chcą i jakoś wiążą koniec z końcem. Zaletą Dr Bartosiaka jest skupienie się na jednym z mechanizmów dziejowych. Tak samo jak fizyka Newtona nie tłumaczy wszystkich zjawisk, tak geopolityka nie tłumaczy wszystkiego. Są działania wbrew interesom geopolitycznym i ktoś kogoś zmusza, albo dopłaca z pobudek ideologicznych, albo dla przejęcia władzy. Np. dlaczego Europa "chce" tracić na obłożeniu się ETS. To odpowiedź na pytanie, dlaczego firmy wynoszą się z Europy. Też z dziedziny regulacji podyktowanych ideologicznie. Bartosiak nie wziął się znikąd, skoro ma koneksje, ale na poparcie zasługuje. Atak na niego nie jest z pobudek merytorycznych, tylko ideologicznych.
19-06-2024 [09:08] - NASZ_HENRY | Link: na KONIEC
na KONIEC ale nie na końcu😉
NASZ_Kandydat na prezydenta
Ryszard Henry Czarnecki
posiada trzy konieczne plusy:
1. Prezes go zna, on zna prezesa
2. Zna angielski, lepiej niż kandydaci konkurencji
3. Ma żonę i dzieci 🌹
19-06-2024 [09:20] - tricolour | Link: Bardzo ciekawa lektura.
Bardzo ciekawa lektura.
Na prezydenta Polski - wedle wyznawców PiS - nadaje się ten, który może być kompletnym pustakiem byle nie miał negatywnego elektoratu i prezes go lubił. Wtedy wygra wybory.
Kot jest najlepszym kandydatem.
19-06-2024 [09:56] - spike | Link: @tri antychryście,
@tri antychryście,
ty jesteś pustakiem, masz tylko negatywny elektorat, a mimo to twój Tyfus oddał ciebie Biedroniom i jeszcze oskubie z kasy, a ty będziesz prosił o więcej.
19-06-2024 [10:30] - tricolour | Link: @spike
@spike
Dziękuję bardzo, też uważam, że doskonale nadaję się na waszego prezydenta. Jak nikt inny.
😛😛😛
19-06-2024 [13:32] - spike | Link: @tri antychryście
@tri antychryście
masz mniemanie o sobie, typowy narcyz,
ciebie nikt nie wystawi, a Tyfus wystawił ciebie kochasiom także kolorowym na kukuryku, tylko do tego się nadajesz :))))))))))))
19-06-2024 [14:11] - tricolour | Link: @spike
@spike
Los bywa przekorny... więc po chrześcijańsku życzę ci tego, czego ty mnie.
Mam nadzieję, że Najświętsza Panienka cię wysłucha i wynagrodzi ci adekwatnie do twych intencji.
😁😁😁
19-06-2024 [18:39] - spike | Link: @tri bezbożniku
@tri bezbożniku
nie jesteś chrześcijaninem, więc nie powołuj się na chrześcijaństwo,
a ty już wszystkim złorzeczyłeś, zwyzywałeś etc. więc spodziewaj się zapłaty swego pana Kozła :-)>
19-06-2024 [20:01] - tricolour | Link: @spike
@spike
Wszystkim?
To jakich słów użyłem wobec twojej babci i wobec jej ojca? Zacytuj, tępy patałachu... jakie to były słowa?
😁😁😁
20-06-2024 [00:09] - Kaczysta | Link: Ciekawe kto pierwszy ogłosi
Ciekawe kto pierwszy ogłosi kandydata na prezydenta RP? PiS czy KO Słyszałem że Prezes Kaczyński chce najpierw znać kandydata KO a potem PiS wystawi najlepszego kandydata przeciwko niemu.
10 lat temu był to Andrzej Duda który okazał się strzałem w dziesiątkę.
Ogłoszony 11.11