Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Studniówka na Gnojnej

Ula Ujejska, 27.03.2024


W podkulturze, jest takie powiedzenie: Chcesz tu przeżyć i być w ferajnie, to najpierw zapłać frajerskie. W realu, wygląda to tak: Pomogłeś wygrać, więc jesteś zwycięzcą. Kiedy frajer pyta co będzie z tego miał że pomagał, to mu mówią: No jesteś zwycięzcą!

Frajerom do szczęścia musi więc wystarczyć "osiem gwiazdek". Nic innego im nie pozostało. "Drobnych" w podatkach nie będzie, wszelkie intratne fuchy nie dla frajerów itd. By żyło się lepiej rympalskiej sitwie, frajerstwo musi jeszcze dołożyć w podatkach do tuskowego interesu vide pierwsze zdanie notki. Tylko więziennym juchom opłacało się pomagać sitwie, wychodzą z pierdla i znów dobiorą się (najczęściej frajerom) do dupy dosłownie i w przenośni - przecież frajerstwo wszędzie się obnosi tuskowym dobrobytem i układami - więc kuszą.

Na Gnojnej znów zbierze się stara ferajna - dzisiaj stawia Tusk. Wisienką na torcie będą cygara po sto dolców za sztukę. Inauguracyjny toast wygłosi Großmarschall "Kałownia" - a głównym daniem poczęstunku będą "zioberka w sosie glapińskim". Frajerstwo niech nie liczy na to, że zostanie dopuszczone choćby do baru. Na "wejściówkę" trzeba długo pracować. A nachalny frajer który tego nie zrozumie, że nie dla psa kiełbasa ..itd. może dostać kostką brukową w łeb, a w domu wybiją mu szyby i wyważą drzwi.

Dziękuję za uwagę.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 81239
Ryan

Ryan

27.03.2024 06:28

Jedno jest pewne. Na wczorajszej bandyterce Tusk nie skorzysta. Tylko i wyłącznie już stracił. A Bodnar i tak będzie siedział
Widziałem kilkanaście wpisów na stronie kloaki tuskokurew. Ich zdaniem Pan Ziobro wygląda świetnie.
To są zwierzęta.
Adam66

Adam66

27.03.2024 19:47

Dodane przez Ryan w odpowiedzi na Jedno jest pewne. Na

@Ryan 
Proszę nie ubliżać zwierzętom, tuskoidy to swołcz, pomiot swołoczy wwiezionej do Polski na ruskich tankach.
Darek65

Darek

27.03.2024 08:06

Na sprawę trzeba spojrzeć dwojako. Według kilku ekspertów, których opinię słyszałem, immunitet nie chroni przed przeszukaniem, przed postępowaniem w sprawie. "Od dnia ogłoszenia wyników wyborów do dnia wygaśnięcia mandatu poseł nie może być pociągnięty bez zgody Sejmu do odpowiedzialności karnej." Inna sprawa, to sposób, w jaki to zostało wykonane. To pójście na całkowity rympał, przekroczenie czerwonej linii dotychczas nie przekraczanej. Na takiej min. postawie poległ PIS, który walił w Tuska, a nie dość, że nie przyniosło, to zamierzonych efektów, to jeszcze obróciło się przeciw. Dlatego tak wysoki wynik Trzeciej Nogi. Wysłuchałem wczoraj kilku polityków koalicji rządzącej i wielu z nich miało nietęgie miny. Co bardziej świadomi, zdają sobie sprawę, że igrzyska kiedyś się skończą i przyjdzie za to zapłacić. Mają też świadomość, że inspirator tego całego zamieszania, Tusk, ucieknie i zostawi ich w tym bagnie.
spike

spike

27.03.2024 10:42

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Na sprawę trzeba spojrzeć

@darek
no właśnie ci "eksperci", skąd byli?
bo ja słuchałem innych, którzy stwierdzili, że w kwestii Ziobry, powinna być zgoda Marszałka sejmu, do tego że zostały złamane wszelkie prawa, a idąc tą drogą, jakiekolwiek zebrane dowody uzyskane bezprawnie, nie mogą być wykorzystane w sądzie.
Cała afera jest tylko i wyłącznie igrzyskami dla tłuszczy PO, @tri, @smieciu etc. są zadowoleni, dla nich liczy się tylko, że PiS nie rządzi, potem choćby potop.
Co do wyborów, PiS uzyskał więcej głosów niż poprzednio, a POlszewia wygrała oszustwem metodą na "turystę", jakby sąd odrzucił te głosy, to by szajka PO nie rządziła.
Inną sprawą jest nie uznanie SN, który utrzymał mandat Kamińskiego,ale ten sam sąd zatwierdził wyniki wyborów, idąc tym tokiem, wybory nie są ważne, co powinien oznajmić Prezydent.
Kuriozum jest, że ci co łamią Konstytucję i jej nie uznają, chcą innych osądzać za jej łamanie !
Skoro sędziowie złodzieje mogą dalej sądzić złodziei, to chyba nie powinniśmy się temu dziwić.
Darek65

Darek

27.03.2024 13:36

Dodane przez spike w odpowiedzi na @darek

Spike
Myślę, że to byli ludzie wiarygodni. To, że dotyczyło to Ziobry, nie może to być od razu wyznacznikiem tego, że złamano prawo. Raczej pojechano po bandzie i to ostro. Niemniej jednak, sprawa ma znamiona zemsty politycznej i to raczej widać. Nawet GW przyznaje, że komisja w sprawie Pegasusa się sypie, bo "dowody" okazują się dęte. Z tego powodu, według mnie, do komisji "wsadzono" mniej znaczących polityków, bo nie za bardzo kto chciał, to firmować. Tuska i jego ekipę "ktoś" trzyma ostro za krocze i nie mają wyjścia, muszą iść na rympał. Spodziewam się, że w niedługim czasie coś dużego się wydarzy lub wypadnie spory trup z szafy, bo nie robi się tak dużej akcji przykrywkowej, jak to z Ziobrą.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

27.03.2024 14:59

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Spike

Darek65
Nawet nie próbuj bronić tezy rympałów że prawa nie złamano. Żaden ewentualny materiał dowodowy znaleziony u Ziobry np. bez świadka przeszukania nawet przedszkolak obali w sądzie. Rympały złamały nie tylko KPK, ale podstawowe prawa obywatelskie, o prawach osoby z immunitetem to już nie wspominam - wystarczy zacytować niejakiego Chmaja - rympalskiego alfa i omegę w prawnych tematach.
tricolour

tricolour

27.03.2024 15:08

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Darek65

Bym polemizował - to mogło być wejście bez żadnego trybu. Trudno wtedy mówić o złamaniu czegokolwiek ze względu na brak układu odniesienia.
😁
Ula Ujejska

Ula Ujejska

27.03.2024 15:30

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Bym polemizował - to mogło

Tricolour
Jeśli to było bez żadnego trybu, to znaczy,  że było to pospolite włamanie. A to jest ścigane z urzędu, zwłaszcza jeśli robią to państwowe organy.  Za komuny tak było, że esbecja bez żadnych powodów i nakazów, mogła wejść wszędzie i demolować.
tricolour

tricolour

27.03.2024 15:45

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Tricolour

@ula
Oczywiście masz rację - włamanie.
W takim razie wejście Kaczyńskiego na sejmową mównicę "bez żadnego trybu" też było włamaniem.
Czy można to porównać? No, to już zależy od standardu moralnego, ja bym nie porównywał, ale rozumiem gdy ktoś inny widziałby ciągłość zdarzeń. Zresztą Kaczyński nie broni Ziobry własną piersią więc nie widzi w tym niczego, za co trzeba karku partyjnego nadstawiać...
Ula Ujejska

Ula Ujejska

27.03.2024 15:54

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @ula

Tricolour
No nie ośmieszaj się. Czy Kaczyński wyłamał komuś drzwi, czy próbował nielegalnie podrzucić komuś dowody "winy"? Nie brnij w te sejmowe porównania, bo jeszcze bardziej utopisz rympałów. Nie wspomnę już o tzw. ciamajdanie, ale jak chcesz to możemy pogadać o rympalskich zagrywkach w Sejmie i to z kilku kadencji. Będzie wesoło.
tricolour

tricolour

27.03.2024 16:05

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Tricolour

@ula
To ty się nie ośmieszaj nieumiejętnością czytania ze zrozumieniem - napisałem wyraźnie, że ja bym nie porównywał.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

27.03.2024 16:16

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @ula

Tricolour
Dajesz przykład z tezą na mój post, jak łże kundle w TVN,  a później się wykręcasz? Tego co zrobiły rympały u Ziobry, w żaden sposób nie da się obronić. Od wczoraj, jak za komuny, zomowcy mogą już robić to wszystko co robili esbecy. Będziesz jeszcze płakał za PiS.
tricolour

tricolour

27.03.2024 16:20

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Tricolour

@ula
Inaczej: ja bym w lesie, za tirem, dupy nie dawał, ale rozumiem, że są chętni do takiej pracy.
😛
Ryan

Ryan

27.03.2024 17:08

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @ula

ty może i dupy nie dajesz ale loda z POłykiem wszystkim lemongom to na bank
tricolour

tricolour

27.03.2024 17:49

Dodane przez Ryan w odpowiedzi na ty może i dupy nie dajesz ale

@ryan
W Wielkim Tygodniu stanąć pod krzyżem i powiedzieć "ty może i dupy nie dajesz ale loda z POłykiem wszystkim lemongom to na bank" - brzmi dokładnie tak, jak napisano w Ewangelii.
Ryan

Ryan

27.03.2024 17:17

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Tricolour

27-03-2024 [14:54] - Ula Ujejska 
Oni to KurwoPOlactwo… czy ŚmiecioPOlactwo?
Darek65

Darek

27.03.2024 15:25

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Darek65

"o prawach osoby z immunitetem to już nie wspominam" - immunitet chroni przed odpowiedzialnością karną. Póki co, on nie jest oskarżony. Inna sprawa, że normalny sąd powinien podważyć tak "zdobyty" materiał dowodowy. Jeszcze inna sprawa, że to ewidentnie działania o charakterze politycznym.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

27.03.2024 15:34

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na "o prawach osoby z

Darek65
No proszę cię, znów jedziesz "tefałenem"? A co z prawami obywatelskimi? To od dzisiaj spec służby mogą każdemu wyważyć drzwi i demolować mieszkanie bo sobie coś ubzdurały?
Darek65

Darek

27.03.2024 15:56

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Darek65

No, to są dwie odrębne sprawy. W cywilizowanym kraju takie coś, nie powinno mieć miejsca. Służby miały prawo wejść, bo nie działa tu immunitet. Powinny jednak zachować stosowne procedury, czyli choćby w trakcie przeszukania powinien być właściciel mieszkania lub jego pełnomocnik. I tu jest główna przewina. Za to powinny byc surowe sankcje prawne, a nawet karne.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

27.03.2024 16:04

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na No, to są dwie odrębne sprawy

Darej65
Jestem wrogiem wszelkich immunitetów, ale nie kłam bezczelnie i nie powtarzaj rympalskiej propagandy.  Procedury KPK obowiązują czy ktoś ma immunitet czy nie. Jeśli się szuka dowodów winy, to najpierw trzeba na piśmie domagać się ich wydania i pokazuje nakaz przeszukania, więc proszę cię nie bzdeć tutaj o prawach jeśli nie masz pojęcia o prawie. Pieprzysz głodne kawałki; jak ten lewacki fircyk w TV Republika.
Darek65

Darek

27.03.2024 20:43

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Darej65

Wedle Twojej logiki wygląda, to tak. Ktoś kogoś zabił. Dlatego trzeba wysłać do niego pismo, aby wydał dowody. To nie chodzi, że ja popieram te działania. Tylko niech zarzuty będą właściwe, czyli nie powiadomiono właściciela lub jego pełnomocnika, itp.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

27.03.2024 21:35

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Wedle Twojej logiki wygląda,

Darek65
I znów lecisz logiką TVN. Ziobro nie miał przedstawionego żadnego zarzutu, nie toczy się wobec niego nawet postępowanie wyjaśniające. Pytam więc, w jakim  trybie rympały wlazły do jego domu? Dajesz idiotyczny przykład z mordercą, gdzie prowadzone musi być śledztwo i taki człowiek jest w kręgu podejrzanych. W przypadku Ziobry nic takiego nie ma.
Jak widzę, to do tej pory udawałeś tylko wielce zatroskanego o Polskę i demokrację, wytykałeś błędy etc. A na koniec, wychodzi z ciebie typowy rympał i esbek. Powiem ci jeszcze jedno, ja za komuny miałam identyczny przypadek co Ziobro. Bez nakazu wleźli do mojego domu z przyniesionymi "dowodami". Mój obrońca poprosił na rozprawie o zbadanie odcisków palców na tych "dowodach" - bo skoro "dowody": ponoć wytworzyłam sama, to muszą tam być moje odciski. I co? I dupa blada, komuszy sąd odrzucił akt oskarżenia. Ale ten sam sąd odrzucił także moje roszczenia o odszkodowanie za zniszczone przez esbeków mienie, uzasadniając tym, że jestem podejrzanym elementem i służby muszą mnie kontrolować.
Tusk właśnie przywrócił te esbeckie metody, a ty Darku je bronisz i godzisz się na to.
Darek65

Darek

28.03.2024 12:31

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Darek65

"I znów lecisz logiką TVN. Ziobro nie miał przedstawionego żadnego zarzutu, nie toczy się wobec niego nawet postępowanie wyjaśniające" - dlatego nie obejmuje go immunitet. Poczytaj dokładnie. Podjęte działania były w sprawie, a nie przeciw komuś. Teoretycznie mieli do tego prawo. Inna sprawa, to sposób,  w jaki się zachowali, który urąga wszelkim cywilizowanym zasadom. Naruszenie prawa nastąpiło w momencie, kiedy zaniechano procedury przeszukania. 
"Jak widzę, to do tej pory udawałeś tylko wielce zatroskanego o Polskę"- no tak, skoro z Tobą polemizuję, to już jestem wrogiem klasowym, a pewnie ruską onucą.
"Tusk właśnie przywrócił te esbeckie metody, a ty Darku je bronisz i godzisz się na to." - nie godzę się na takie postępowanie, ale nie znaczy, że mam usprawiedliwiać mijanie się z prawdą. Bo wtedy zniżę się do ich poziomu. Walczmy z nimi, piętnujmy, ale w ramach prawa. Tusk wie, że przekroczył czerwoną linię, on nie ma już powrotu.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

27.03.2024 15:52

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na "o prawach osoby z

"że normalny sąd powinien podważyć tak "zdobyty" materiał dowodowy"
Taka praktyka sądowa jest w USA dzięki której wielu morderców się wykpiło. W Polsce dowód jest jak na razie dowodem.
Darek65

Darek

27.03.2024 20:46

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na  "że normalny sąd powinien

WZ
Dowód może być "zdobyty" na różne sposoby, można go podrzucić, można go sprokurować. Tak można załatwić każdego. Przypomnij sobie sprawę niedawno zmarłego Tomasza Komendy, który na podstawie takich "dowodów" przesiedział 18 lat

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Ula Ujejska
Nazwa bloga:
TENDENCYJNY PORADNIK WYBORCZY
Zawód:
Wykształcona z dużego miasta.
Miasto:
Bardzo wielkie miasto nad Pilicą

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 746
Liczba wyświetleń: 11,229,694
Liczba komentarzy: 14,750

Ostatnie wpisy blogera

  • Ku przestrodze
  • Gonić szarańcze!
  • Mam tego dość

Moje ostatnie komentarze

  • Jabe A co, obdarli cię już z futra?
  • Danuta Ja spodziewam się najgorszegp. POtwór zanim zdechnie zrobi wszystko by utrzymać się przy korycie. Gada trzeba szybko dobić.
  • Sake3 Mogą mu skoczyć ... po paczkę fajek do sklepu.

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nasze Credo
  • Nasza odpowiedź
  • ORMO czuwa !

Ostatnio komentowane

  • Es, @nieustannie zaskakiwana rzeczywistością @sakeKto wespół w zespół z obecnymi przy sterach, przez dziesięć lat swoich rządów wytrwale umacniał to "społeczeństwo", że nie ma dla niego życia poza…
  • Ijontichy, sake2020"Proszę więc  nie sądzić,że społeczeństwo będzie reagować na bezrobocie ,drożyznę,rosnącą cenzurę skoro wroga podaje się na tacy."Poza jednym---zgoda. Żadne społeczeństwo!!!! Czego…
  • NASZ_HENRY, ,.,.,., .,. ., Co ma wisieć nie utonie czyli co komu pisane, to go nie minie 😎

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności