Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
KIEDY NASTĄPI PRZEBUDZENIE POLAKÓW
Wysłane przez Alina@Warszawa w 04-01-2024 [00:21]
Słucham ciekawych wypowiedzi na kanale w Realu24:
"Polska na skraju upadku! Czy dojdzie do wcześniejszych wyborów?! Poroszenko odbuduje Muzeum UPA?! Program Popołudniowy"
Jeden z gości zastanawia się kiedy nastąpi przebudzenie Polaków?
Ja sądzę, że przebudzenie nastąpi niebawem, szybciej niż się nam wydaje, kiedy okaże się, że ekipa Tuska to oszuści udoskonaleni 8-letnim byciem w opozycji, nakładający coraz to nowe podatki i ograniczenia, dla których dotychczasowe prawo nie istnieje.
Może Polski Kościół obudzi się szybciej, kiedy Tusk unieważni Konkordat jednym przemówieniem w TVP Tusk, powtórzonym w pozostałych posłusznych Polsat-ach i TVN-ach? Ciekawe, że duchowni nie używają ostatnio anatemy.
Kiedy słucham papieża prawie w każdą niedzielę, kiedy potępia wojny i zbrodnie, dziwie się, że nie potępia zbrodniarzy, że tylko współczuje ofiarom, apeluje o zaprzestanie działań wojennych, ale wszystkich winnych tego stanu rzeczy wydaje się nie dostrzegać. Nie słyszałam nigdy, żeby w czasie II wojny światowej papież rzucił anatemę na Hitlera i jego wszystkich współpracowników. Czy rzucił, a ja o tym nie wiem?
Wiem, że w zwariowanym współczesnym chanukowym świecie nikt się papieską anatemą nie przejmie. Może wielu współczesnych ludzi, chrześcijan, nawet nie wie co to anatema. Więc tym bardziej trzeba przypomnieć, zastosować i zobaczyć jak to działa. Wojny, z którym mamy teraz do czynienia toczą się przecież na chrześcijańskiej ziemi, nawet na Ziemi Świętej!
I nie obchodzi mnie, że nie-chrześcijanie nie podpadają pod anatemę. Mają dostać skoro im się należy! Jako wykluczenie z grona ludzi cywilizowanych, jako znamię barbarzyńcy, troglodyty, zbrodniarza.
Jest jeszcze jedna możliwość, że ludzie się ockną z telewizyjnego amoku - starsi, i Tik-Tokowego - młodsi. To stan jakiejś klęski żywiołowej typu 20-ty stopień zasilania, czyli wyłączenie prądu i telefonów komórkowych przy temperaturze -20 st.C i pokrywie śniegu tak ok. 50 cm.
Taka okoliczność miałaby jeszcze jeden walor - rozwojowy. Bo jak uczy doświadczenie stanu wojennego z 1981 roku, częste przerwy w dostawach prądu skutkowały znacznym polepszeniem sytuacji demograficznej ... Może to jest najlepszy sposób na odłączenie młodych od komórek, komputerów i telewizorów?
Komentarze
04-01-2024 [03:00] - Adam66 | Link: Polacy są raczej obudzeni, to
Polacy są raczej obudzeni, to polactwo głosuje na tę antypolską zbieraninę. Niestety, Polska jest zbyt słaba żeby się sama obronić a mocarstwa realizują swoje cele nie zważajac na mniejsze kraje i ich ambicje. Niestety, od prawie 400 lat Polska nie miała polskiego rządu, zawsze jakieś sługusy, albo niemieckie albo ruskie a ostatnio usraelskie. Całkiem przystępne wyjaśnienie tego co się dzieje w skali globalnej jest w tym komentarzu:
https://www.youtube.com/watch?...
04-01-2024 [06:40] - NASZ_HENRY | Link: Pobudka potrzebna
Pobudka potrzebna
@Alina cenię Twoją inżynierską skrupulatność i dlatego cierpliwie czekam kiedy wyjaśnisz po co Braun Wigilię Bożego Narodzenia spędzał z Moniką Jaruzelską - i jaki geszeft za tym stoi 😎
04-01-2024 [09:24] - Darek65 | Link: Człowiek nie zrobi nic, aby
Człowiek nie zrobi nic, aby sobie poprawić byt, ale zrobi wszystko, aby sobie nie pogorszyć. Tak jakoś brzmi jedna z zasad marketingu. Miałem okazję kilka razy oglądać blog Jaruzelskiej. Paradoksalnie, pomijając jej korzenie, jej warsztat dziennikarski, podejście do tematu okazało się bardzo profesjonalne. Nie boi się poruszać trudnych tematów, nie boi się zapraszać rozmówców "wyklętych" przez innych. To jest właśnie miarą prawdziwego dziennikarstwa.
04-01-2024 [10:09] - Pani Anna | Link: @Darek65,
@Darek65,
Zgadzam się co do Moniki Jaruzelskiej. To jedna, o ile nie jedyna osoba z tzw. "lepszego towarzycha", która nie idzie na łatwiznę, ani na skróty. Gdziekolwiek pracowała robiła swoje i była sobą. Jednak ona ma zaplecze, nie tylko intelektualne, ale i finansowe, które pozwala jej na niezależność. Również to, że od wczesnej młodości korzystała z osłony medialnej i najprawdopodobniej kontrwywiadowczej zapewniły jej dobry pr i uodporniły.
04-01-2024 [12:48] - Darek65 | Link: P. Anna
P. Anna
"Jednak ona ma zaplecze, nie tylko intelektualne, ale i finansowe" - Twoje stwierdzenie oznacza ni mniej, ni więcej, że dzisiaj można prawie każdego kupić i praktycznie wszyscy dziennikarze są kupieni. Nawet z zapleczem trzeba mieć cojones, aby zdobyć się na to, aby płynąć pod prąd.
04-01-2024 [13:01] - Pani Anna | Link: @Darek65
@Darek65
Dzisiaj faktycznie można niemal każdego kupić, ale w wypadku Jaruzelskiej nie o to mi chodziło. Nikt jej nie powie, że "na twoje miejsce jest 10 chetnych", gdy w domu małe dzieci i mieszkanie na kredyt we frankach. Takie szantaze jej zwyczajnie nie dotyczą, a ten komfort ona dobrze wykorzystuje. Wyrzuca, to wyrzuca i tak będzie robić swoje.
04-01-2024 [13:21] - Darek65 | Link: P. Anna
P. Anna
I dla niej jest przewidziana czerwona linia, ale masz rację, ona może więcej.
04-01-2024 [11:04] - Alina@Warszawa | Link: Już odpowiedziałam. Pod
[06:40] - NASZ_HENRY
Już odpowiedziałam. Pod poprzednim pytaniem - powtórzę: wywiad Jaruzelskiej z Braunem pojawił się 22.12.2023.
04-01-2024 [08:28] - Jabe | Link: Przebudzenie musiałoby do
Przebudzenie musiałoby dotyczyć całego POPiS-u.
04-01-2024 [09:29] - Darek65 | Link: Dzisiaj rano w radio,
Dzisiaj rano w radio, słyszałem rozmowę z J. Kaczyńskim min. na temat obecnej sytuacji w mediach. Niestety, on nie otrząsnął się z porażki wyborczej, te same slogany, ten sam przekaz. Takim przekazem nie zyskuje się zwolenników, a jedynie daje broń opozycji. I nawet, jeśli ma rację, co do zaistniałej sytuacji, to ta racja nie dociera do ludzi.
04-01-2024 [10:41] - Ptr | Link: Z punktu widzenia dobra
Z punktu widzenia dobra Polski kanał TVP INFO ( częściowo TVP 1) kierowany przez ludzi nieagresywnych wobec rządu RP musiał działać i miał prawo działać. Tym bardziej ,że bronił pewnych powszechnych wartości reprezentowanych przez większość, także sejmową i prezydent. Pokazywano uroczystości państwowe, fakty o dostawach uzbrojenia, o budowie dróg, o zwalczaniu przestepczości. Musi istnieć kanał zbliżony do rządu.
Czynnikiem zaogniającym i polaryzującym były ataki mediów opozycyjnych. A teraz okazuje się ,że atak idzie na samą państwowość. To szaleństwo i zbrodnia. Wcześniej ten atak szedł pod pretekstem , że propaganda, bo pokazywano coś polskiego. A widać ,że jak pokazują polskie sukcesy to już się nie podoba. Co jest ?
Reszta TVP w zasadzie była apolityczna i teraz zostanie upolityczniona.
04-01-2024 [11:10] - Jabe | Link: Przez chwilę TVP Info był
Przez chwilę TVP Info był agresywny wobec rządu, lecz równowaga została przywrócona.
04-01-2024 [11:28] - Ptr | Link: TVP info pokazywał
TVP info pokazywał Morawieckiego krytykującego Scholza, bo zarząd tv był wybrany bez udziału zagranicznych wpływów. No , ale siłom pod wpływem niemieckim to nie mogło się podobać. Ogłosili ,że ściek i zamknąć. Dowód, że nie polskie. Pretekst nieważny. Ludziom powiedzieli - propaganda. W istocie chodzi o zdławienie polskiej polityki.
04-01-2024 [12:28] - Imć Waszeć | Link: @Ptr, proponowany podział
@Ptr, proponowany podział łupów telewizyjnych jest taki: TVP1 przypada większości lub mniejszości tworzącej aktualnie rząd, TVP2 przypada aktualnej opozycji, TVP3 przypada wszelkim mniejszościom nie chcącym się wikłać ani w poparcie rządu, ani zjednoczonej lub nie zdeklarowanej opozycji, zaś od TVP4 wzwyż będą "niereformowalne przez żadne nowe władze" telewizje tematyczne. Proste. Jak ktoś chce robić czystki, to nie w całym spektrum kanałów telewizji, ale tylko na własnym poletku, na przynależnym mu kanale i tyle. To trzeba wpisać do konstytucji.
04-01-2024 [12:54] - Darek65 | Link: @IW
@IW
To taka nasza utopia, jak zmiana ordynacji wyborczej, jak zmiana systemu wyborczego, jak wiele neutralnych zmian. Duże partie na naszej scenie politycznej tego nie chcą. Oni wychodzą z założenia, że zwycięzca bierze wszystko, bo wiedzą, że mali się nie liczą, a oni kiedyś dojdą do władzy. Tu nie ma pola do żadnego kompromisu. Jeszcze by ktoś chciał wywrócić stolik.
04-01-2024 [10:58] - Es | Link: POPISU należy bezwzględnie
POPISU należy bezwzględnie się pozbyć lub skutecznie go zmarginalizować. To rąk na polskiej tkance prawie identyczny jak komuna
04-01-2024 [11:14] - Jabe | Link: Tak. Nie do obrony jest
Tak. Nie do obrony jest opinia, że obecnie rządzący są oszustami, a poprzedni – nie. Donald Tusk przynajmniej nie obnosi się ze swoim patriotyzmem i prawicowością.
04-01-2024 [11:24] - u2 | Link: Tusk przynajmniej nie ob
Tusk przynajmniej nie obnosi się ze swoim patriotyzmem i prawicowością.
Obnosi się. Te puste serduszko o tym dobitnie świadczy.
PS. Słuchałem jego ekspoze i tam mówił, atakując ciągle Peace, że kocha Polskę bez pamięci. To zabrzmiało dwuznacznie. Jak 67-letni historyk z wykształcenia może kochać Polskę bez pamięci? Chce zapomnieć, że napisał w 1987 roku, że wg niego polskość to nienormalność?
04-01-2024 [11:36] - sake3 | Link: Ale obnosił się z reklamówką
Ale obnosił się z reklamówką z Biedronki wypełnioną po brzegi 600000euro.Jakoś nie wolno było na ten temat mówić.Albo nie wypadało.Przecież to wielki król Europy i przyjaciel samej Merkelowej.
04-01-2024 [12:31] - Imć Waszeć | Link: Dojczmarek. Euro wtedy
Dojczmarek. Euro wtedy jeszcze nie było. Właśnie takie detale pozwalają folksdojczom odwracać kota ogonem i twierdzić, że PIS kłamie. Jak z tymi rowerami z radia Erewań, zawsze coś się przyklei.
04-01-2024 [11:19] - Ptr | Link: Co to za rak , który ma
Co to za rak , który ma najlepsze wyniki gospodarcze od niepamiętnych czasów i przeprowadził kilka ważnych programów rozwojowych. Co to za rak ? Może byśmy umarli , bo rządził PiS ? Nie umarlibyśmy. Trochę się męczylibyśmy unijnymi absurdami , ale to też z winy własnego euroholizmu i ojkofobii. Ale nie umarlibyśmy.
04-01-2024 [14:48] - Es | Link: @Ptr
@Ptr
Usilujesz udowodnić, że " tjaktoj jes dobly" bo jedno koło jest sprawne. Sam wiele razy tutaj chwaliłem Pis za Orlen, za cpk, za terminale gazowe, za via baltica, czy za krytykowany tutaj również przekop i inne rzeczy, ale to wszystko,wobec paru złożonych podpisów jest psu na budę. Nie dość, że pis nie spełniło podstawowej obietnicy reform państwa, to wpakowalo nas do czarnej..dziury. W której właśnie ferajna Tuska nas urządza.
Rozczarowanie rzadami pis i wylonionego z jego szeregow prezydenta mozna swobodnie wedlug mnie porownać do rozczarowania solidarnoscią i tego do czego ewoluowala oraz wałęsą gdy okazał się Bolkiem.
Budzenie spoleczenstwa niby teraz? ŻŻyczę powodzenia.
04-01-2024 [23:49] - Ptr | Link: Przede wszystkim baltic pipe,
Przede wszystkim baltic pipe, płot, armia i mało imigrantów. Wszyscy jesteśmy rozgoryczeni. Ale czy wolno powiedzieć Solidarność- wron jedno zło? Weźcie się ogarnijcie. Za młodzi jesteście. Ale co do skutków myślę tak samo. Pokonywano nas tajnymi i przebiegłymi metodami wykorzystując naszą słabą pozycję. Naiwność, zmęczenie. Ale naród też musi być narodem politycznym, nie widownią telewizyjnego show, czy koncertu. Bo ten tłum z dużych miast był widownią imprezy pt wybory, a nie narodem politycznym.
I racja, że teraz mądrzejsi po szkodzie. Ale przestrzegaliśmy. Na pewne psychozy koncertowe nie ma siły.
04-01-2024 [11:51] - Imć Waszeć | Link: Przebudzenie musi dotyczyć
Przebudzenie musi dotyczyć setek tysięcy ludzi uważających się za inteligentów, takich nauczycieli, prawników, urzędników, a których jednocześnie media finansowane z zewnątrz potrafią tak przekręcać za pomocą emocji i innych form "dzielenia", że ci nie dostrzegają już logicznych związków i sprzeczności we własnych poglądach. Zupełnie jakby padali ofiarami sprzedawców potrójnie teflonowanych patelni ostrzonych laserowo z 25 latami gwarancji na rączkę, albo "wnuczków" tudzież "policjantów" w potrzebie finansowej, czyli po prostu na wrzask i wyrwę jak na starych warszawskich bazarach obrabiało się drzewiej chłopków w trzy kubki lub trzy karty. Nie tak dawno miałem rozmowę z prawnikiem który mi z oburzeniem zakomunikował, że "TEN WREDNY PIS ŚMIAŁ ZAATAKOWAĆ WETERANKĘ POWSTANIA WARSZAWSKIEGO, CZY PAN SOBIE TO WYOBRAŻA?!!" Odparłem spokojnie, że tak, wyobrażam to sobie, bo abstrahując od wszelkich pisów świata ona rzeczywiście powiedziała to, co powiedziała, czyli że wg niej Niemcy w czasie wojny nic takiego złego w Polsce nie zrobili i zachowywali się porządnie:
https://wiadomosci.wp.pl/tracz...
To z WP żeby nie było oskarżeń o stronniczość. W taki właśnie sposób Niemcy robią naszą inteligencję w bambuko. I trzeba przyznać, że jest to bardzo prymitywny sposób, skoro przypomina sprzedawanie patelni, a potem zmusza delikwenta do własnoręcznego wyjaśnienia sobie dlaczego dał się zrobić bez mydła, czyli do czegoś a la "zachować powagę urzędu". Reasumując, jaka inteligencja (w sensie jakie jej kształcenie, kształtowanie, formowanie) takie metody robienia w ciula. Nic dodać nic ująć.
04-01-2024 [12:02] - Czesław2 | Link: @IW Jest ro masowa
@IW Jest ro masowa inteligencja, bez matury z matmy.
04-01-2024 [13:02] - Darek65 | Link: @IM
@IM
"Przebudzenie musi dotyczyć setek tysięcy ludzi uważających się za inteligentów, takich nauczycieli, prawników," - zgadzam się, że bez wsparcia tej grupy, nazwijmy ich inteligencją, nic się nie zmieni. Same doły nic nie zmienią, chyba, że kosy na sztorc. Pytanie zasadnicze, czy to faktycznie inteligencja, czy tzw. wykształciuchy, które można dowolnie zgnoić lub kupić za garść koralików ? Przypomnij sobie strajk nauczycieli i ich filmiki z tegoż strajku. Które, jak piszesz, są masowe chore na tzw. syndrom sztokholmski.
04-01-2024 [13:09] - Imć Waszeć | Link: Na wykładzie psychologii mówi
Na wykładzie psychologii mówi się o takim sposobie mówienia, który jątrzy i blokuje komunikację i tu z jakiegoś powodu w narracji mamy ten przypadek. Można sobie myśleć o tych ludziach cokolwiek, ale rozsądnie jest mówić do nich jakby oni byli mądrzy i bardzo ważni. Ktoś, kto zajmował się handlem po prostu to wie. Celem bowiem jest nie przekazanie jakiejś bardzo prawdziwej "karcącej i umniejszającej myśli" do tej grupy, tylko kupienie ich uwagi, a potem przekabacenie na własną stronę. Skoro bowiem to są owe głąby i wykształciuchy nie umiejące samodzielnie myśleć, to tacy, którzy nieskutecznymi metodami zaganiają ich za darmola pod drzwi wrogiego obozu politycznego nie mogą być najwyższych lotów intelektualnych, gdyż w efekcie działają przeciwskutecznie i na własną zgubę, nieprawdaż? Taki jest sens moich wypowiedzi.
PS: "Prawica" w Polsce ubzdurała sobie mówić o wszystkim dosłownie, brutalnie, zgodnie z (własną) prawdą i bez ogródek, bo tak pojęła "prawicowość". Zupełnie jakby uczyła się prawicowości na jakichś obrazkach, z komiksu. Dlatego ludzie tak prostacko postępujący nie tylko mogą kojarzyć się z jakimś nadętym Mussolinim (faszystą), ale wręcz wkładają te stygmatyzujące określenia w wiecznie rozwydrzone japy lewaków. Tymczasem prawicowość nie wyklucza wcale gry politycznej i rozmaitych niuansów. Zresztą co to jest "prawicowość"? Na prawo od czego i w jakim aspekcie?
04-01-2024 [13:41] - Darek65 | Link: "Taki jest sens moich
"Taki jest sens moich wypowiedzi" - Masz rację, ale temat trzeba podzielić na dwa osobne zagadnienia. Pierwsze, to realna ocena rzeczywistości, a drugie, to sposób, w jaki najskuteczniej z nimi postępować, aby osiągnąć swój cel/cele. Jako, że pracuję w dziale handlowym od lat, to zawsze stosuję zasadę, dwa razy słuchaj, raz mów. Tu zaś mogę sobie pozwolić na większy "luz" i pisane tego, co myślę. Wielokrotnie zwracałem uwagę na to, iż PIS nie odrobił lekcji z komunikacji, PR, internetów.
"Prawica" w Polsce ubzdurała sobie mówić o wszystkim dosłownie, brutalnie" - Czym innym jest myśleć sobie, to co się myśli, a czym innym mówić o tym. Jest takie powiedzenie - cel uświęca środki. I tu postrzegam tzw. definicję prawicowości. Cel, jak najbardziej, ale nie za wszelką cenę i bez przekraczania pewnych, ogólnie przyjętych norm. Co nie znaczy z rezygnacji z walki politycznej, a czasami nawet kopniaka w 4 litery. Wszystko można zrobić z gracją.
04-01-2024 [14:26] - Adam66 | Link: @Darek65
@Darek65
"Wszystko można zrobić z gracją." Oczywiście, że można, a tu klasyka jak to się powinno robić:
https://www.youtube.com/watch?...
05-01-2024 [16:37] - Imć Waszeć | Link: @Darek65, jeżeli mam zrobić
@Darek65, jeżeli mam zrobić interes życia np. na giełdzie mając do tego kupę własnego szmalu, czyli wypisz wymaluj część prawicy, to wiedząc jak małego intelektu wymaga zrobienie tego numerka, tego czegoś (jakaś mała spekulacyjka), to nie biegam z tym wszędzie i nie ogłaszam wszem i wobec co chcę właśnie zrobić. To samo dotyczy prowadzenia polityki. Proste.
04-01-2024 [15:23] - mjk1 | Link: @ Imć Waszeć i Czesław.
@ Imć Waszeć i Czesław.
Tylko jedno pytanie: dlaczego inteligent musi koniecznie mieć wyższe wykształcenia, albo maturę? Znam mnóstwo inteligentnych ludzi bez matury i jeszcze więcej głąbów z wyższym wykształceniem. Jest jakaś definicja, albo wzór na to?
04-01-2024 [15:31] - Czesław2 | Link: Mylisz pojęcia głąb i cham.
Mylisz pojęcia głąb i cham. Głąb nie uzyska matury.
04-01-2024 [15:37] - mjk1 | Link: I to ma być odpowiedź
I to ma być odpowiedź inteligenta? Współczuję Czesiek.
04-01-2024 [15:38] - Czesław2 | Link: Wzajemnie
Wzajemnie
04-01-2024 [15:44] - Imć Waszeć | Link: @mjk1, dlatego ja
@mjk1, dlatego ja pedantycznie rozróżniam "wykształcenie" oraz "edukację", "wygżdzałdzenie" oraz "kooptację środowiskową", "wiedzę" oraz "mądrość". Na przykład "wygżdałdzenie", co zgodnie z żartem wykorzystanym w serialu "Allo Allo" brzmi bardziej donośnie, jest to taka forma "wiedzy", która zakłada reakcje z następującej listy "czy wiesz u kogo jak studiowałem?", "na jakie wykłady chodziłem?", "jakie mam papiery?", "jakich mam kolegów?", "jaki mam teraz tron/urząd/stolec?", "jakie fuchy miałem?", "ile zarobiłem albo przekręciłem?". Wszystko to ma się do realnej wiedzy jak dyby do kołyski, już o mądrości nie wspominając. Poza tym "wykształcenie" w niektórych dziedzinach znów zdaje się stawać domeną lokalną państwa, bo trudno sobie wyobrazić, żeby jacyś Japończycy brali na poważnie magisterium z integracji europejskiej, albo Anglicy magisterium z angielskiego. Chociaż pamiętam jednego polskiego polityka, który napisał bodaj doktorat z własnego życiorysu i działalności w partii.
04-01-2024 [16:53] - mjk1 | Link: @Imć Waszeć.
@Imć Waszeć.
Podziękowanie i prośba. Przekaz tę wiedzę Cześkowi, może Tobie się uda. Pozdrawiam.
04-01-2024 [16:56] - Czesław2 | Link: Napisałem to samo tylko
Napisałem to samo tylko dosadnie. jeśli nie rozumiesz, dokształć się.
04-01-2024 [18:34] - Adam66 | Link: @mjk1
@mjk1
Wzoru chyba nie ma ale jest powiedzenie: "prawie każdy poziom wykształcenia można zastąpić zdrowym rozsądkiem, ale żaden poziom wykształcenia nie zastąpi zdrowego rozsądku"...
04-01-2024 [11:02] - sake3 | Link: Nie wierzę w żadne
Nie wierzę w żadne przebudzenie.Nie wystarczy słuchać tylko mądrych ludzi,ale rozmawiać z tymi których spotykamy na codzień w pracy, sklepach,sasiadów czy chcą nawet ,,być przebudzeni''.Niestety coraz częściej przekonuję się,że ogółu społeczeństwa w ogóle nic nie obchodzi.Nawet to czy będzie Polska,jaka ona będzie ,kto zadecyduje o misji telewizji.Wystarczy,że będą seriale ,programy rozrywkowe,że będą sensacyjne i prywatne wyznania jakiś tam aktorów i ta przysłowiowa woda w kranie..Takimi ludźmi łatwo manipulować są podatni na propagandę tak krzykliwą i ordynarną jaką stosuje obecny reżim.Młodzież? Przecież głośno krzyczą,że nienawidza Polski.
04-01-2024 [11:36] - Imć Waszeć | Link: "duchowni nie używają
"duchowni nie używają ostatnio anatemy" -- Jak to nie używają? Używają, ale tylko jeśli chodzi o walkę z krytyką zboczeń i lewactwa w Kościele. Pewien proboszcz z Włoch w kazaniu nazwał papieża uzurpatorem (w tle odgórne wymuszanie na Kościele uznania LGBT na normę) i już kilka godzin później został ekskomunikowany, zaś każdy parafianin, który mimo tego będzie go słuchał na "nielegalnych mszach neo-księdza" (skąd my ten sznyt i język znamy?) też będzie podlegał ekskomunice z urzędu. Da się?
04-01-2024 [13:08] - Darek65 | Link: No niestety, papież komunista
No niestety, papież komunista zrobił "dobrą" robotę :) Skończy się tym, że Kościół będzie musiał wrócić do korzeni - https://pch24.pl/pontyfikat-kr...
04-01-2024 [13:18] - Imć Waszeć | Link: Kilka lat temu już pisałem,
Kilka lat temu już pisałem, że jak to pójdzie mocno do przodu, to Polska będzie miała własny Kościół Narodowy ;))
04-01-2024 [13:25] - Czesław2 | Link: Teoretycznie jest Koścół
Teoretycznie jest Koścół Polskokatolicki.
04-01-2024 [11:52] - Jan1797 | Link: Dla elektoratu opozycji nie
Dla elektoratu opozycji nie są potrzebne mono optyczne media. Te potrzebne są dla pozyskania głosów równoważących i przechylających szalę. A pięknie napisane o Polsce, mądre słowa, które tu dzisiaj tez znajduję. Oczywiście są jak Quality lub d'Oro, zdecydowanie przy filiżance warto czytać;))
04-01-2024 [13:16] - Marek Kudła | Link: Niewielu jest w Polsce do
Niewielu jest w Polsce do przebudzenia. Przecież 30 % uprawnionych do głosowania to twardy elektorat PO, 8 % to twardy elektorat komunistów z NL. Ci się nigdy nie przebudzą !
14 % to ta głupkowata 3D. Tutaj około 5 % elektoratu głównie prawicowego zapragnęło trzeciej drogi dla Polaski, chociaż J. Kaczyński przestrzegał przed wyborami, że każdy głos oddany na Hołownię, to głos oddany na Tuska. Nie posłuchano go, a teraz łapią się za głowy co uczynili ! Tak czy owak, 5 % to i tak za mało. Potrzebujemy min. 10 %, a tutaj łatwo nie będzie, no chyba, że zmienimy wiek uprawnionych do głosowania z 18 na 21 lat, bo młodzi ludzie to polityczne tumany ! Widzimy wreszcie, że przyszedł czas na delegalizację komunizmu w Polsce, czyli Nowej Lewicy, spadkobierców PZPR a następnie SLD. Przyszedł czas na wydalenie z kraju Niemca do Niemiec. I przyszedł również czas na gruntownę reformę sądownictwa bez oglądania się na UE i jej KPO.
04-01-2024 [14:32] - Jabe | Link: Dlaczego „około 5% elektoratu
Dlaczego „około 5% elektoratu głównie prawicowego” zdecydowało się nie popierać ugrupowania Jarosława Kaczyńskiego?
04-01-2024 [18:22] - Marek Kudła | Link: @Jabe
@Jabe
To logiczne ! Skoro w sondażach tuż przed wyborami „Trzecia Droga” miała 8-9 % poparcia, a w wyborach 14.5 %, to znając twarde elektoraty PO i NL, te 5 % musiało pochodzić z elektoratu prawicowego lub niezdecydowanych !!!
04-01-2024 [18:59] - Jabe | Link: Czemu?
Czemu odeszli?
05-01-2024 [11:40] - Alina@Warszawa | Link: Albo tyle głosów zostało
Albo tyle głosów zostało "dosypanych" w godz. 21.00-3.00 po oficjalnym zakończeniu wyborów!
04-01-2024 [14:40] - Darek65 | Link: "14 % to ta głupkowata 3D" -
"14 % to ta głupkowata 3D" - Te 14 %, to w sporej mierze Ci, którzy odwrócili się od PIS, nie chcieli zagłosować na PO. Dali się "zwieść" innej drodze. Proszę pamiętać o tym, że spora grupa, szczególnie rolników, ze ściany wschodniej nie poszła do wyborów.
"że zmienimy wiek uprawnionych do głosowania z 18 na 21 lat" - po pierwsze PIS musi wyciągnąć rzetelne wnioski z przegranej, po drugie musi zmienić sposób komunikowania się z ludźmi, co pozwoli przyciągnąć choćby tych, co odeszli. No i czas na zmiany, J. Kaczyński powinien być z tyłu, a frontmanem powinien być ktoś inny, młodszy. Dzisiejsza wypowiedź J. Kaczyńskiego w radio, to porażka komunikacyjna. Nawet, jeśli ma rację, to mówi się to w inny sposób. Patrz choćby wpis IM.
04-01-2024 [18:43] - Marek Kudła | Link: @Darek65
@Darek65
Z tych 14 % głosujących na 3D to głównie ci między 18 rokiem a 21 rokiem życia – młodzi totalnie durni politycznie. Dlatego postuluję o zmianę wieku uprawnionych do głosowania z 18 na 21 lat !!! Normalni, mądrzy ludzie nie odwracali się od PIS-u ! To twardy prawicowy elektorat 35 %. Poszli czy nie poszli na wybory, ci ze ściany wschodniej głosowali w większości na PIS, natomiast te całe łemki ukraińskie z całej zachodniej Polski głosują za Niemcami ! Pamiętajmy, że PO to partia polityczna niemiecka ! Piszesz, że kontakt Tuska z jego wyborcami był lepszy niż PIS-u z wyborcami ? To dziwne ?! Poniżej zamieszczam przykłady mądrości politycznej głównie tych młodych głosujących na 3D:
https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtube.com/watch?...
05-01-2024 [07:44] - Darek65 | Link: "Dlatego postuluję o zmianę
"Dlatego postuluję o zmianę wieku uprawnionych do głosowania z 18 na 21 lat !!! " - za chwilkę zabronisz głosować tym po 60-tym roku życie, bo coś tam. Problem w tym, że nikt z ZP się nimi nie zajął.
"Poszli czy nie poszli na wybory," - to chyba istotne, jak np. 15 % z poprzednio głosujących ze ściany wschodniej na PIS nie poszło?
"kontakt Tuska z jego wyborcami był lepszy niż PIS-u z wyborcami" - nic takiego nie piszę. Piszę , że kontakt ZP z wyborcami, szczególnie młodymi, był za słaby
04-01-2024 [14:18] - Es | Link: Tak tylko hcę zauważyć, że to
Tak tylko hcę zauważyć, że to przebudzenie było już tuż, tuż. Już zaczynało się dziać. Ale przez 8 ostatnich lat ci którzy najbardziej biadolą nad " śpiącym" , zaraz po objęciu rządów przestawili wajchę i zaczęli go usypiać na nowo . Jak widać skutecznie. Kaczyński swego czasu otrzymał od związkowców propozycję zorganizowania przez nich serii antykodziarskich demonstracji. Pacyfikacja jakiegoś " ciamajdanu" i całego totalniackiego cyrku mogła się dokonać w kilka miesięcy. Wystarczyła demonstracja siły i determinacji z tej strony. Bez używania przemocy.
Zadawalem juz gdzieś pytanie kto ma być tym budzącym i czy Ci którzy usypiali sprawdzą się w tej roli, oraz czy starczy im wytrwałości. Dziś dodam jeszcze jedno: jakich metod będą używać. Jeśli to będą na przykład takie oszolomskie wypowiedzi jak ta ostatnia Króla w Republice, to ... reakcja narodu bedzie przypuszczam podobna do mojejgdy ktos mnie budzi szarpaniem za ramię
04-01-2024 [14:24] - Jabe | Link: Być może związkowcy mieli wy
Być może związkowcy mieli wygórowane oczekiwania.
04-01-2024 [16:48] - Es | Link: @jabe
@jabe
O ile wiem ich stanowisko nie wynikało z wyrachowania. Natomiast pisowi i Kaczyńskiemu osobiście zależało jak się wkrótce okazało na wyhamowaniu reformatorskich oczekiwań i zarządzaniu krajem a nie rządzeniu.
04-01-2024 [14:50] - Alina@Warszawa | Link: Redaktor Król zastosował
Redaktor Król zastosował sarkazm, słowną prowokację, z premedytacją i pogardą rzucił te słowa w zakłamane pyski obecnych rządzących totalniaków, którzy stosują 'prawo" wg własnego widzimisię, i rozpirzają spokój w Polsce, jakby przygotowując grunt pod przyjście koalicji niemiecko-rosyjskiej.
Król doskonale wie. że Tusk chce sprowadzić tu nielegalnych migrantów, na nasze barki i kieszenie. Jego słowa można skomentować tylko w jeden sposób: nie da się murzynom wytatuować numerów tak, aby były widoczne, bo o ile wiem nie ma białych tatuaży.
Oczywiście teraz stado dziennikarskich Judaszy dostało rozkaz: "huzia na Króla" i wykonuje ten rozkaz.
Gdyby Judasze nie brali srebrników, musieliby wciąż pytać Donalda T. kto go upoważnił do wyrażenia zgody na "relokację uchodźców"? Przecież ci, którzy wzięli udział w referendum wyraźnie powiedzieli NIE! Wówczas nie byłoby ani "żartu" Pietrzaka, ani sarkazmu Króla.
Niestety takich pytań nikt Donaldowi T. nie zadaje, a jeśli nawet zadaje, to nie słyszymy tego w mediach ...
04-01-2024 [15:07] - Darek65 | Link: "Redaktor Król zastosował
"Redaktor Król zastosował sarkazm, słowną prowokację" - cały czas mnie zadziwia takie rozumowanie. To, jakby z prymitywnym bandytą, mordercą chciał prowadzić filozoficzne dysputy. Poza tym i Król i Pietrzak są na tyle inteligentni, że musieli wiedzieć, jakie będą reakcje i dlaczego takie. Jeśli już, to powinny padać pytania, ilu takich emigrantów Tusk, Budka, Hołownia przyjmie pod swój dach.
04-01-2024 [16:58] - Alina@Warszawa | Link: Człowieku! Dlaczego wciąż
[15:07] - Darek65
Człowieku! Dlaczego wciąż myślisz jak ostatni tchórz?
Czego mają się bać Król i Pietrzak?!
Że jakiś niemiecki, chanukowy, rosyjski, czy inny kurdupel krzywo spojrzy w oczy Tuska i mu przykręci kurek z pieniędzmi? A skąd oni mają te pieniądze? Z naszych wpłat, a resztę wydrukowali sobie. Co stoi na przeszkodzie, żeby duże środkowo europejskie państwo samo sobie drukowało własne pieniądze, jak to zawsze bywało?
Zupełnie nie rozumiem tych wszystkich zalęknionych komentatorów i dziennikarzy, którzy martwią się jedynie o to, co o nas powiedzą jakieś zagraniczne pismaki na garnuszku cwaniaków, czy to chanukowych czy innych. Nie martwią się o coraz większe podatki, utrudnienia w życiu codziennym, o rosnące sztucznie ceny energii, obciążone urojonymi opłatami za emisję CO2. Jak działają te rosnące ceny energii możemy się co jakiś czas przekonać: kobieta znaleziona martwa w wannie, człowiek zaczadzony. Ci ludzie mają stare piecyki w łazienkach, zasłaniają kratki wentylacyjne, żeby im nie leciało "zimno", bo nie stać ich na elektryczne, ekologiczne ogrzewanie i podgrzewanie wody.
Ludzie są chorzy, bo przykręcają ogrzewanie, żeby nie płacić kosmicznych rachunków.
A media w obcych rękach 3,14tolą nam całe dnie co powiedział Pietrzak, albo Król. Debile!
04-01-2024 [17:49] - Czesław2 | Link: W zarządzie polskiej ikei są
W zarządzie polskiej ikei są ruscy powiązani z ławrowem.
05-01-2024 [11:59] - Siberian Husky Dog | Link: Jak to dobrze, że Ikea nie
Jak to dobrze, że Ikea nie sprzedaje Whisky , jprdl!
05-01-2024 [07:59] - Darek65 | Link: @Alina
@Alina
"Człowieku! Dlaczego wciąż myślisz jak ostatni tchórz?" - lepiej być zwycięskim tchórzem niż martwym (przegranym) bohaterem. To nie jest kwestia strachu Króla lub Pietrzaka, ale umiejętności znalezienia się we właściwej sytuacji. Główne środki przekazu są w rękach strony przeciwnej i trzeba mieć świadomość, że mogą zmanipulować każdą wypowiedź. Poza tym te wypowiedzi były dla ludzi myślących, rozumiejących sarkazm, a powinny być dla szerokiego ogółu, który nie wnika w niuanse. Może Pietrzak powinien zadać publicznie pytanie typu - Drogie kobiety z Jagodna, gratuluje Wam nowych sąsiadów. Rozumiem, że nie będzie Wam przeszkadzało ubogacenie duchowe, jak kobietom z Koloni ? Jest sarkazm? Jest zrozumiały?
"żeby duże środkowo europejski państwo samo sobie drukowało własne pieniądze" - no przecież Glapiński drukował na potęgę. Jaki jest tego efekt ?
"zalęknionych komentatorów i dziennikarzy" - większość tych zalęknionych dziennikarzy ma kredyty i z tego powodu dawno przestali być dziennikarzami, bo się sprzedali.
" co o nas powiedzą jakieś zagraniczne pismaki" - tu nie chodzi o zagranicę, walka jest o rząd dusz w Polsce
05-01-2024 [12:11] - Alina@Warszawa | Link: Przepraszam - a komu po tych
[07:59] - Darek65
Przepraszam - a komu po tych wypowiedziach Króla i Pietrzaka, sarkastycznych, ostrych, ale świetnie dopasowanych do niemieckiej buty i bezczelności, grozi los martwego bohatera?
Jak Darek65 zamierza być zwycięskim tchórzem? Tu na NB? Nie ma już szans! Jak sobie wyobraża swoje zwycięstwo tchórzostwa? Czy inni medialni tchórze, którzy tak sekują obu panów, wyobrażają sobie zwycięstwo swojego tchórzostwa? Bo nie bardzo zrozumiem o czym mowa z tym zwycięskim tchórzem. Czy jest w historii świata jakiś przypadek, że tchórze gdzieś zwyciężyły i coś osiągnęły? Nie słyszałam ...
No chyba, że Darek65 myśli o zwycięskim tchórzu Judaszu. Zwyciężył, pobrał 30 srebrników i ...
05-01-2024 [13:14] - Darek65 | Link: @Alina
@Alina
"że tchórze gdzieś zwyciężyły..." - to było takie jaskrawe, a nawet bardzo jaskrawe porównanie. To nie sztuka dostać kulkę biegnąc prost pod lufy wroga. Cmentarze pełne są takich bohaterów. Sztuką jest tak podkraść się do okopu wroga, aby go unicestwić, jak najmniejszym swoim kosztem. Przykładów takich bohaterów, w naszej historii, aż nadto. Po swoich wypowiedziach oboje panowie i tak nie dotarli do "zwykłych" ludzi, a rykoszetem obrywa TV Republika, a za chwilkę inni. I nie jest to z mojej strony tchórzostwo, a rozsądek i pragmatyzm. Polecam do przeczytania - https://www.empik.com/sztuka-w...
05-01-2024 [11:50] - Es | Link: Sarkazm, słowna prpwokacja z
Sarkazm, słowna prpwokacja z obozami śmierci w tle to nie jest dobra forma publicznej wypowiedzi ., a gaśnica nie jest właściwym środkiem ekspresji szczególnie jeśli z przeprosinami lecą na wyścigi rowno roztrzęsieni i wystraszeni marszałek premier i prezydent. Warto pamiętać, generalną zasadę, że z awanturnikiem się nie rozmawia i moze to co się dzieje to dobry wstęp do rozpoczęcia narodowej debaty nad naszym sposobem reagowania w obronie polskich spraw.
Mamy do wyboru: idziemy na ostro w każdej bez wyjątku sprawie , ale nie spodziewajmy się taryfy ulgowej że strony przeciwnikow, albo rzeczowo , stanowczo mediachi poprzez działania rządu I prezydenta wyrażamy swoje stanowisko i szukamy sprzymierzeńców.
Bo aktualnie tkwimy w opcji trzeciej: wystawilismy zad do kopania i za każdym razem gdy to się stanie zaciekle wrzeszczymy bez sensu na kogo popadnie.
05-01-2024 [12:01] - Alina@Warszawa | Link: Lepiej telepać się ze strachu
[11:50] - Es
Lepiej telepać się ze strachu nawet pisząc komentarze na NB?
05-01-2024 [12:40] - Es | Link: @Alina
@Alina
Przeciez napisalem wyraźnie: albo idziemy na ostro .... ". Ale wtedy wszyscy bez wyjątku. I wtedy możemy iść na naparzankę . Bardzo chętnie. Ale przymuszamy prezydenta do tego samego z gwarancjami że nie będzie latał przepraszać. Bo ja na przykład komus grającemu o własną karierę frajerem robić się nie pozwolę.
Pani uważając, że to akt odwagi, może oczywiście takich środków używać, może z pochodnia stawać na barykadach. Wolna wola. Ale czy że względu na spodziewane efekty, będzie to również akt rozwagi, to już inna sprawa.
05-01-2024 [12:47] - Alina@Warszawa | Link: To co Pan pisze to dla mnie
To co Pan pisze to dla mnie jakiś kosmos! Zupełnie nie rozumiem o czym Pan pisze! Może ze strachu nie powinien Pan wychodzić z domu?
05-01-2024 [14:29] - Es | Link: Widzę, właśnie, że Pani nie
Widzę, właśnie, że Pani nie rozumie. Ale w porządku... Jeśli zadowala Panią nic nie dająca bazarowa pyskówka to może się Pani w niej spełniać do woli, a ja na to nic nie poradzę.
Zwracam tylko uwagę, ze odwaga polegajaca na pokazaniu komuś języka jest tania dosyć.
ps O wlasnie przeczytalem co @ Darek slusznie napisal, a czego Pani również w jakimś bezsensownym zacietrzewieniu zrozumieć nie chce
04-01-2024 [17:34] - sake3 | Link: ,,W sferach barowych kursuje
,,W sferach barowych kursuje porównanie,że Tusk jest jak wódka-obiecuje przyjemność a kończy się kacem'' .....,,Jak Fidel Castro dowiedział się jak pięknie i długo przemawia Tusk podał się do dymisji....Obydwa powiedzonka autorstwa PIetrzaka z okazji exposee premiera Tuska.
05-01-2024 [08:00] - Darek65 | Link: @sake
@sake
To może młodzieżówka PIS-u powinna na tej podstawie produkować memy ? Jeden obraz warty jest 1000 słów. Niech się do czegoś przydadzą.
Strony