Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Polska w potrzebie!

Ula Ujejska, 28.12.2023

Piszę to do Polskich Patriotów. Czas najwyższy brać polskie sprawy w swoje ręce! Od czego musimy zacząć? Zaczynamy od mediów - musimy się wszyscy zrzucić na prywatne wolne od czerwonej zarazy media. Wiem że to kupa kasy, jednak jest nas parę milionów - i nawet symboliczna złotówka ma tu swoją ogromną wagę. Znam wielu bogatych ludzi którzy dorzucą swoją cegiełkę, ale liczę także na szarych Polaków którzy swoim masowym "wdowim groszem" mogą pomóc najwięcej. To będzie także ważna integrująca nas akcja wokół obrony suwerenności Polski i wolności słowa.

FOTO: Marek Jurczak - tak brzmi imię i nazwisko bandyty, który brutalnie potraktował posłankę Joannę Borowiak. Podaj dalej. Szukajcie innych oprawców i ujawniajcie ich dane i wizerunek.
Idźmy od domu do domu, z prawdą i dobrą nowiną: Że jeszcze Polska nie zginęła, że jeszcze nas nie pokonali, póki nam się jeszcze coś chce zrobić dla Ojczyzny! Tłumaczmy ludziom co znaczyły słowa jednego z naszych Bohaterów: Jestem Polakiem i mam polskie obowiązki! Jeśli masz kontakt z politykami dzisiejszej opcji rządzącej i na nich głosowałeś, to musisz pytać: Czy chcą współpracować z bestialskimi bandytami przeciwko przyzwoitym bezbronnym ludziom? Musisz ich zapytać także o to: Czy zgadzają się na to, aby Polska była bandyckim państwem? 
No cóż, gołym okiem już widać, że władzę w Polsce przejęli neo bolszewicy. Ja jednak wierzę mocno w to, że nie wszyscy w obozie rządzącym to ludzie bez honoru i wspólnicy bandytów. Można PiS nie lubić, można nie chcieć z nim koalicji, ale żaden przyzwoity polityk nie powinien przykładać ręki do bezprawia i bestialstwa. Zdobyliście władzę w demokratycznych wyborach i zgodnie z prawem możecie pozbawić PiS wszelkich wpływów w instytucjach i ogólnie w Polsce - macie do tego prawo. Nie macie żadnego prawa do tego, aby przymuszać nas siłą do czegokolwiek i oddawać Polskę w niemieckie łapy.
Dziękuję za uwagę.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 31801
Zbyszek_S

Zbyszek

28.12.2023 02:06

"Piszę to do Polskih Patriotów."
U lala...
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 02:12

Dodane przez Zbyszek_S w odpowiedzi na "Piszę to do Polskih

🤣🤣 "zjadłam c" - dzięki za podpowiedź już poprawiłam. Piszę z telefonu, więc czasem to się zdarza.
Adam66

Adam66

28.12.2023 04:08

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na 🤣🤣 "zjadłam c" - dzięki za

@Ula Ujejska
A "genialny strateg" przez 8 lat co zrobił żeby się zabezpieczyć przed czymś o czym ryży folksdojcz mówił też od ośmiu lat?  Kolejna ustawka a Polacy niech się zrzucają na media, które i tak będą zarządzane przez osobników wyznania handlowego...
Jabe

Jabe

28.12.2023 08:31

Dodane przez Adam66 w odpowiedzi na @Ula Ujejska

Co w ogóle zrobił?
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 09:56

Dodane przez Adam66 w odpowiedzi na @Ula Ujejska

Adam66
Od dłuższego czasu ciągle tylko biadolisz. No to zapytam wprost: Co sam zrobiłeś aby tak nie było? Bo widzisz, ja razem z przyjaciółmi w moim mieście, ponad osiem lat temu, pokazałam PiSowi jak się wygrywa z sitwą. Były to czasy kiedy PiS mógł tylko pomarzyć o takim wyniku. Zacznij wymagać najpierw od siebie. Ja dzisiaj podpowiadam co trzeba zrobić - a ty co proponujesz od siebie?  Ja tu widzę tylko żądania i biadolenie. Ktoś ma za ciebie odwalać robotę?
Adam66

Adam66

28.12.2023 21:38

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Adam66

@ Ula Ujejska
Można to nazwać biadoleniem ale można to też nazwać konstruktywną krytyką.  Oczywiście tylko ten nie popełnia błędów kto nic nie robi ale popełnianie w kółko tych samych błędów to już inna sprawa.  Sitwy są wszędzie i zdecydowanie trzeba z nimi walczyć, dlatego realizuję w pewnym sensie maksymę Cejrowskiego, czyli "wszyscy won!".  Wspieram działąnia polityków, którzy nie byli czynnymi politykami w czasach okrągłego stołu.  Wszyscy ci którzy byli, powinni zostać odsunięci od polityki, bo właśnie oni tworzą wyżej wspomniane sitwy.  W sitwach podział nie przebiega wzdłuż lini partyjnych, w okolicach, z których pochodzę, teoretycznie jest podział na PIS, PO i PSL ale tylko teoretycznie.  Starzy towarzysze tylko patrzą jak tu oskubać państwo polskie, liczy się tylko kasa, doktryna Neumanna jest rozszerzona i nie jest ważne pod jakim szyldem dany osobnik występuje, ważne czy kradnie z sitwą czy nie.  I właśnie w rozwalaniu takich układów, głównie na prowincji, staram się wspomagać młodych polityków zanim jeszcze wpadną w sidła starych wyjadaczy.  WSZYSCY WON! A Tusk i Kaczyński powinni być na czele tych wywalonych.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

29.12.2023 09:30

Dodane przez Adam66 w odpowiedzi na @ Ula Ujejska

Adam66
Jeśli nie PiS to kto? Ja nie widzę dzisiaj innej przyzwoitej alternatywy politycznej. Trzeba naciskać na PiS aby się zreflektował i postawił na nowe kadry - żeby je ostro odmłodził. No i praca u podstaw nad nową ofertą programową. To tak na szybko, podpowiadam. Nie wspomnę już o umieszczeniu w planach szybkiej i rewolucyjnej reformy Wymiaru Sprawiedliwości - od tego muszą zacząć.
Adam66

Adam66

29.12.2023 16:42

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Adam66

@Ula Ujejska
A jaka partia została całkowicie zamilczana przez "lewicę z lewej i lewicę z prawej"? A mimo to udało im się stworzyć komitety wyborcze praktycznie w całej Polsce i zdobyć 1.63% co nie jest wynikiem pozwalającym na wejście do Sejmu ale gdyby wierchuszka PISu nie zdecydowała, że tylko PIS jest konserwatywna a podjęła współpracę to kto wie...
Ludzie są, struktury są więc już duża część pracy została wykonana, program mają prosty i czytelny więc może lepiej im pomagać a nie podtrzymywać na kroplówce leśnych dziadków ubabranych po pachy w różnych układach i układzikach?
Polska Jest Jedna: pjj.org.pl
Ula Ujejska

Ula Ujejska

30.12.2023 07:42

Dodane przez Adam66 w odpowiedzi na @Ula Ujejska

Adam66
Przesadzasz z tymi leśnymi dziadkami. PiS jednak wybory wygrał. Potrzebny jest nowy program i nowi ludzie. Prezes odchodzi, a nowych trzeba poszukać wśród lokalnych liderów. Przykładowo w moim mieście jest Marcin Witko. Był już posłem. To była obok Antoniego Macierewicza lokomotywa wyborcza PiS na moim terenie. No niestety, za dużo wygrał i go klamkowi wycięli. Ma swój komitet wyborczy i wygrywa w moim mieście co chce. Nie odszedł z PiS na szczęście.
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

28.12.2023 05:52

Geniusze od Tuska nie przewidzieli tego, że likwidacja TVPINFO skutkować będzie gigantycznym wzrostem oglądalności TV Republika. Polacy pokazali niemcowi jak głosuje się pilotami.
Ruda wrona Orła nie pokona.
Jedno co zostało zaniedbane - TV Republika jest w naziemnej DVB-T2 tylko w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Wrocławiu i okolicach tych miast, a powinna być podobnie jak TV Trwam w całej Polsce i to by było najlepsze i do tego trzeba dążyć. Wówczas tuski miałby jeszcze gorzej.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

29.12.2023 09:32

Dodane przez Siberian Husky Dog w odpowiedzi na Jedno co zostało zaniedbane -

Siberian Husky Dog
Największym zaniedbaniem PiS jest brak rewolucyjnej reformy Wymiaru Sprawiedliwości. Gdyby się dokonała, to dzisiaj bandyci Tuska nie mieli by odwagi napadać na różne instytucje.
Kaczysta

Kaczysta

28.12.2023 07:11

Jeżeli Tusk zniszczy Kościół, pozostanie nam modlitwa w domu
pbs.twimg.com
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 10:19

Dodane przez Kaczysta w odpowiedzi na Jeżeli Tusk zniszczy Kościół,

Kaczysta
Nie tacy jak ruda wrona już próbowali  zniszczyć Kościół. Komuna nawet mordowała księży, i co?  Kościół jest a ich państwa już nie ma. Jeśli ryży podniesie rękę na Kościół, to skończy jak Szwedzi.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

28.12.2023 07:19

Jestem za a nawet przeciw
 Pracownicy TVP, PAPu, Radia powinni rozpocząć strajk okupacyjny natychmiast. Wtedy mogę im paczki żywnościowe i styropian do spania przynosić.
Dziennikarze muszą pokazać, że im zależy. A porządki w wolnych mediach trzeba zacząć od siebie czyli od Naszych Blogów. Jak nie potrafi się śmieci usunąć z własnego podwórka to nie ma co liczyć, a tym bardziej finansować, że będą one usunięte gdzie indziej.
Dwa szybkie liście w baniak potrafią uczynić cuda - sformatować dysk i namagnesować busole. Niestety czas kiedy można było to poustawiać w prosty sposób bezpowrotnie minął. Teraz trzeba już miotaczy ognia, żeby ten śmietnik posprzątać. Może wiesz gdzie jest arsenał i kto nim zarządza. Oj naiwna, naiwna 🌼
Czesław2

Czesław2

28.12.2023 08:17

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Jestem za a nawet przeciw

@NH Z tego co podano, to zdradziła połowa dziennikarzy, służby techniczne i część kierownictwa.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 10:15

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Jestem za a nawet przeciw

NASZ_HENRY
Gdy rządził śp. Jerzy Targalski, to np. "Śmieciu" dostał dożywotniego bana za ruskie linki i plucie na Polskę. Gdy ktokolwiek odważył się na dorabianie sobie na życie, rusko szwabską propagandą przeciwko polskim interesom - wylatywał natychmiast z NB. Powielanie na NB łże medialnych kłamstw o politykach, także się kończyło banem.  Dzisiaj jest tu trochę inaczej - szkoda. Myślę że wobec bandyckich ataków na Polskę, nasz Admin zmieni to podejście do naszych wrogów
Jerzy Targalski pozwalał nawet na ostrą dyskusję. Na Naszych Blogach pisał nawet Niemiec "Anakonda"  ale robił to z klasą - sam uciekł z NB, bo nie dał nam rady.
Swisspola

Swisspola

28.12.2023 13:16

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na NASZ_HENRY

Czy widzisz różnicę między tym co proponujesz, a obecna sytuacja w TVP, PR i PAP. A idiotów tak czy siak się nie pozbędziesz. Najlepsza metoda to ich ignorować, ale wszystkich!!!
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 17:56

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na  Czy widzisz różnicę między

Swisspola
Tak widzę. Prywatne media narodowe muszą powstać i się rozwinąć. Jeśli nie, to łże kundle wmówią każdą brednię leniwym Polakom.
Tomaszek

Tomaszek

29.12.2023 17:13

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Swisspola

Osiem lat na to było . I co ? Wszystko miało wiecznie trwać ?
Ula Ujejska

Ula Ujejska

30.12.2023 07:47

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Osiem lat na to było . I co ?

Tomaszku
Masz rację, ale to już historia. Obóz Patriotyczny musi zbudować coś sam, wtedy to się doceni i będzie szanować. I żadna ryża menda nie da rady tego zniszczyć. Czeka nas utrata suwerenności, więc pozostanie nam tylko to, co sami obronimy i zbudujemy dla naszych dzieci. Pamiętaj o tym.
mjk1

mjk1

28.12.2023 15:13

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na NASZ_HENRY

Czegoś tu nie rozumiem Usia. Jeżeli nie wolno wyrzucać nikogo z TVP za poglądy, jakie by one nie  były a wg mnie nie wolno, to dlaczego Admin ma wyrzucać kogokolwiek za poglądy z Naszych Blogów?
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 17:54

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Czegoś tu nie rozumiem Usia.

mjk1
Gdzie ja napisałam że śp. Jerzy Targalski wyrzucał ludzi za poglądy? Zbyt rozgarnięty to ty nie jesteś. On wyrzucał wyłącznie rusko niemieckie ścierwo szkodzące polskim interesom - i płatnych łże kundli opluwających Polskę. To były ciekawe czasy na NB - miałam ubaw po pachy. Byłam wtedy także na Niepoprawnych. I zgadnij kto tam był wrogiem nr.1 dla neonowego ścierwa? Podpowiem, to nie był Prezes Kaczyński 🤣🤣🤣
mjk1

mjk1

28.12.2023 20:22

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na mjk1

A kto będzie oceniał, co już jest pluciem na Polskę a co jeszcze nie jest Usia? Jak ja np. napiszę, że federalizacja Europy jest dla nas korzystna i podam na to argumenty, to jest to jeszcze mój pogląd, czy już jestem szwabskim szpiclem? Jak powiem, że należy natychmiast i za wszelką cenę zakończyć wojnę na Ukrainie, to jestem wrogiem ludu ukraińskiego, czy agentem Putina? Pytania można mnożyć.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

29.12.2023 08:40

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na A kto będzie oceniał, co już

mjk1
Nie zgadłeś kto był na Niepoprawnych najbardziej znienawidzony przez rusko niemieckie ścierwa z neonu? To odpowiem, tym człowiekiem był Jerzy Targalski. Gdyby dzisiaj żył Jerzy Targalski, to tak by ci odpowiedział: Wszystko odbędzie się zgodnie z prawem, tak jak my to rozumiemy.🤣 A jak się komuś to nie podoba, to won za Don!
mjk1

mjk1

29.12.2023 16:30

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na mjk1

Wynika z tego, że w pełni popierasz działania Tuska, który robi wszystko zgodnie z prawem, tak jak on je rozumie. Tego się po Tobie nie spodziewałem Usia.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

29.12.2023 16:58

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Wynika z tego, że w pełni

mjk1
Niczego nie zrozumiałeś - o wnioskach już nie wspomnę. Mnie to nie dziwi, bo nie wyglądasz na rozgarniętego. A ironia była niezwykle prosta - i jak najbardziej w stylu Targalskiego.
Kaczysta

Kaczysta

28.12.2023 07:35

Mam w zasadzie dwie uwagi ale sądzę, że poprawią to szybko. Muszą zwiększyc ilość serwisów informacyjnych i jakość połączeń z korespondentami.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

30.12.2023 07:49

Dodane przez Kaczysta w odpowiedzi na Mam w zasadzie dwie uwagi ale

Kaczysta
TV Republika rozkwita z każdym dniem. Serce rośnie, wraca tam to, co zostało wycięte z TVP.
Kaczysta

Kaczysta

28.12.2023 08:43

Trzecia Droga nie chciała wejść w koalicję z PiS, bo PiS łamie prawo, zachowuje się w sposób autorytarny, itd.
Czy dobrze nie rozumiem?
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 10:27

Dodane przez Kaczysta w odpowiedzi na Trzecia Droga nie chciała

Kaczysta
I przypomnij sobie ich wyborcze obiecanki, to był pic na wodę - fotomontaż. Oni już dawno wiedzieli ile mogą zarobić z Tuskiem - łotry chciały tylko odpowiednią ilość mandatów potrzebnych do tego "interesu

.

Pani Anna

Pani Anna

28.12.2023 09:01

I się zaczęła żebranina. 8 lat kasy z Orlenu nie wystarczyło.  Zacznij od siebie, Ulka i zbuduj sobie takie media jakie tam chcesz.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 10:01

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na I się zaczęła żebranina. 8

Aniu
O nic nie żebram. Ja namawiam Polaków do aktywności społecznej, do obrony swoich praw. Jeśli nie chcesz, to nic nie musisz. Czekaj na ciepłą wodę w kranie i litość ryżej wrony - niektórym to wystarczy..
Pani Anna

Pani Anna

28.12.2023 10:24

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Aniu

Klasyczny szantaz emocjonalny. Telewizji nie oglądam bo jest nic niewarta. To tylko łup polityczny i stołówka dla krewnych i znajomych królika.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 10:36

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Klasyczny szantaz emocjonalny

Aniu
No OK. Nic nie musisz. Pamiętaj że rozmawiamy o rozbudowie mediów prywatnych. Publiczne postawiono już w stan likwidacji. Soros etc. wykupi je za bezcen, a ty będziesz się składać na odszkodowania dla rekinów medialnych za upadek TVP. Koalicja Stanu Wojennego to właśnie zaplanowała i już podzieliła kasę pod stołem, a cały ten szum tuskoidów ma to przykryć.
Pani Anna

Pani Anna

28.12.2023 10:51

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Aniu

Ula, stan likwidacji, to nie stan upadłości. To jest SSP i porządek konstytucyjny musi zostać przywrócony,  być  może zrobi to prezydent, a może sam Tusk, który już zbiera po głowie,  i to od swoich, że posunął się za daleko, bez zachowania pozorów. To nie jest rok 2014, gdy miał pełna osłonę medialną i błogosławieństwo UE.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 12:09

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Ula, stan likwidacji, to nie

Aniu
Za chwilę silni ludzie wyprowadzą Trybunał Konstytucyjny  a nowy powołany przez neo esbeka, klepnie wszystko co Tusk zechce. Odwoływanie się do TSUE nic nie da. Nowy TK uzna wyższość ich wyroków nad polską Konstytucją. Przyklepią każde bezprawie - od wyroków TSUE nie ma odwołania.
marsie

marsie

28.12.2023 09:02

"Zdobyliście władzę w demokratycznych wyborach" - ciekawe, dlaczego teraz wszyscy tak piszą? Wg mnie te wybory (i referendum – podać wszystkie karty?), zostały bezczelnie przekręcone (choćby głosowanie przez 6 godzin po ogłoszeniu wyników!) - rozumiem, że to zgodne z unijną zasadą praworządności, ale czy musimy się na to godzić?
u2

u2

28.12.2023 09:27

Dodane przez marsie w odpowiedzi na "Zdobyliście władzę w

wybory (i referendum – podać wszystkie karty?), zostały bezczelnie przekręcone
Chyba jeszcze SN się nie wypowiedział w sprawie ważności wyborów. Ale nie liczyłbym na SN, tam od wielu wielu lat udają że pracują, a robią na diabła nie uznając nowo mianowanych sędziów, nie stosując się do wyroków TK itd. SN należałoby wymienić, tam siedzą stare leśne dziady, które sądziły Polaków jeszcze w stanie wojennym :-)
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 10:23

Dodane przez u2 w odpowiedzi na wybory (i referendum – podać

Marsie i Kaczysta
Już po ptokach, a teraz trzeba pomyśleć o tym, jak skutecznie przypilnować urny w następnych wyborach.
Es

Es

28.12.2023 09:54

Rób Ulka zbiórkęna nową telewizję. Rób. Zarejestruje was kamieniarz zgrabnym napisem. A nadawać będziecie tym zdezelowanym megafonem z ostatniej "manifestacji" na Woronicza, więc częstotliwość już macie zapewnioną. Sygnał wzmocni Terlecki swoją wuwuzelą. 
Ale pomysl dobry. Trzeba go tylko skonsultować z mistrzami działań pozorowanych z zarządu pis.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 10:06

Dodane przez Es w odpowiedzi na Rób Ulka zbiórkęna nową

Es
Ooo, widzę że szanownego coś znów w pupę parzy? Ty się lepiej martw o ciepłą wodę w kranie i o to by ci Chyży Ruj nie podnosił podatków. Wolne media nie dla ciebie - ty zostawiłeś główkę w depozycie TVNowi. No i nie zapomnij przyjąć paru czarnuchów pod dach, których za chwilę UE nam podeśle,
Es

Es

28.12.2023 11:08

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Es

Ula
Spoko. Ciepłą wode zapewnilem sobie sam nie ogladajac sie ani na tuska ani na kaczynskiego.
A wolne media... jeśli możesz to opuszczenie, choćby w skrocie jakiś wzorzec. Jak one miałyby wyglądać? Tak jak tvpprzez ostatnie 8 lat? Czy tak jak republika z której dziennikarka dostaje kopa za pierwsze niewygodne pytanie?
Co do tvn. Nie wiem czy w mijającym roku poświęciłem im więcej niż 5 minut..  myślę że wątpię i było to sporo mniej  Ale jak nietrudno zauważyć : oni nie udają...zgodnie z poleceniem walą ostro w przeciwników, każdą metodą. A też mówią, że są wolnymi mediami.
A swoją drogą jest jakis fenomen tvn- u, bo wszyscy tobie podobni , oponentom w dyskusjach zarzucają oglądanie tej wrażej stacji, a doskonale na bieżąco wiedzą co tam mówią i pokazują .
Rozumiem ze probujesz tutaj dać upust jakiejś formie energii. Tyle że wzorem pisowskich guru : cala para w gwizdek. Ubzduralaś sobie i krzyczysz chej baby i chłopy zróbmy se telewizję. No to wzorzec ten spod woronicza ci podrzucilem.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 11:25

Dodane przez Es w odpowiedzi na Ula

Es
Tobie żadne media nie są potrzebne - wystarczy SMS i wszystko wiesz, nawet co masz napisać na NB. Bo tak się dziwnie składa, że twój głos w kluczowych dyskusjach na NB jest zwykle antypolski.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

28.12.2023 10:16

To się Rydzyk zmartwi bardzo. Nie dość że publiczne źródełko wyschnie to jeszcze pojawił się konkurent do wdowiego grosza.
sake3

sake2020

28.12.2023 10:27

@Ula Ujejska......Czy warto było pisać tę notkę i apelować? Do kogo? Od pierwszego prawie do ostatniego komentatora nie spotkało pani nic oprócz dogryzania,głupich osobistych wycieczek i śmiechu. Proszę sobie przypomnieć stan wojenny w latach osiemdziesiątych a teraz.Wtedy naród był inny,ludzie wobec siebie zachowywali się inaczej,była solidarność.Nikt się nie wyśmiewał ze strajkujących,Kościół był ostoją pomocy duchowej i materialnej. To jest ta różnica -wtedy a dziś.Dlatego nie sądzę by pani apel odniósł jakikolwiek pozytywny oddźwięk.Mogliby pani notkę przemilczeć,ale nie muszą się popisać swoim ,,dowcipem'' Albo wypunktować złośliwie głupi ortograficzny błąd który zawsze może powstać przy szybkim pisaniu. Przy takiej skali nienawiści jaką rozpetał Tusk ,przy takiej skali pogardy  jaką obserwujemy nic już nie wydaje się możliwe a nawet potrzebne.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 10:44

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Ula Ujejska......Czy warto

Sake3
Kropla drąży skałę. Ponad 10 lat temu tuskoidy także miały wszystko, a ja, mimo to, szłam "od domu do domu" i tłumaczyłam ludziom jak powinno być. Udało się, najpierw w moim mieście w Tomaszowie Mazowieckim, pokazaliśmy jak pokonać sitwę: tylko jeden tuskoid dostał się do Rady Miasta. No i wzięli z nas przykład w całej Polsce i PiS wygrał kolejne wybory do Sejmu.
sake3

sake2020

28.12.2023 11:07

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Sake3

@Ula Ujejska.....Przeoczyła pani szczegół w moim komentarzu.Wtedy były inne czasy,inne nastawienie do siebie ludzi,serdeczność,powaga.Mogła pani iśc od domu do domu bez strachu że coś złego panią spotka.Czy dzisiaj też by się pani odważyła rozmawiać ? Choćby przykładowo z kimś takim co się ze swoją nienawiścią obnosi na NB np.z @Persem czy wielkopolskim? W najlepszym wypadku zostałaby by pani zbluzgana a może zrzucona ze schodów albo poszczuta psem.Klimat tamtych lat już się nie wróci choć przyznaję ,pani optymizm jest krzepiący.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 11:18

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Ula Ujejska.....Przeoczyła

Sake3
Ja nic innego od kilku lat nie robię: rozmawiam z ludźmi wszędzie: w ich domach, w sklepie w kolejce, u lekarza ... wszędzie gdzie się da, gdzie ktoś chce rozmawiać. Czy się boję? Tak, ale nie persów czy wielkopolskich, z takimi sobie poradzę, boję się utraty Wiary przez Polaków, ich bezczynności. Boję się co z tego może wyniknąć dla Polski. Ja się nigdy nie poddam -  nigdy póki żyję nie zaprzestanę. Jestem Polką i mam polskie obowiązki - do tego przekonuję Polaków.
Es

Es

28.12.2023 11:29

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Sake3

UU
Dziesięć lat temu, wiedząc już że to wybór daleki od ideału również metodą "od domu do domu" przekonywałem ludzi do głosowania na PIS. A i wcześniej poświęcałem  swój czas i własne pieniądze. Po pierwszych uniesieniach z wygranej przyszła smutna, a często żenująca rzeczywistość. Dzisiaj, ci którzy kiedyś mi zaufali że będzie lepiej i posatawili ten krzyżyk przy nazwisku Kaczyńskiego mogą widząc mnie koło furtki jesdynie spuścić psy z łańcuchów. A wiem na pewno, że tak by było I w pełni ich rozumiem. Wystarczyła pierwsza kadencja, żeby zrozumieć, że zwalczanie dżumy cholerą to jest zła metoda Zwłaszcza gdy nie ma się nad cholerą kontroli.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 11:36

Dodane przez Es w odpowiedzi na UU

Es
Ty namawiałeś ludzi na głosowanie na PiS?  I twierdzisz jak typowy tuskoid z TVN, że osiem lat ich rządów to była tragedia dla Polski? A czytałeś co o tym piszą różne instytucje np. finansowe na Świecie?  No jakbym TVN słyszała kiedy czytam twoje bzdety. Czyli miałam rację, jesteś dyżurny łże kundel z TVN.
Es

Es

28.12.2023 11:51

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Es

UU Czytasz czasem co sama piszesz? Skoro jest tak dobrze to dlaczego wszystko się sp.ło? Cała Polska siedzi przed telewizorem i namiętnie tefałena ogląda pewnie?
Bo chyba sp.ło się nie dlatego, że większość ma w dupie takich tandeciarzy jak ty nie tylko w rządzie?
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 11:57

Dodane przez Es w odpowiedzi na UU Czytasz czasem co sama

Es
🤣🤣🤣 a to ci heca, bo TV Republika ostatnio minęła w oglądalności wszystkie stacje. Tak więc Polacy pokazali takim jak ty, łże kundlom środkowy palec.
Coś jeszcze chcesz wiedzieć tefałenowski łże kundlu?
Es

Es

28.12.2023 12:09

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Es

UU
No... Jak Republikę ogląda już prawie z miion emerytów, to ni ma się czym martwić. Tusk pewnie już nie dosypia z tego powodu. 
Ale.  Ale ... Jak wszyscy od republiki nie mogą oczu oderwać, to po co ty tę zbiórkę organizujesz? Nie chcę o jakieś niecne zamiary posądzać
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 12:34

Dodane przez Es w odpowiedzi na UU

Es
No zgadnij po co organizujemy zbiórkę? Plakat w notce, .bo to nie ja organizuję, ja tylko zachęcam. Mówisz że tylko emeryci oglądają?  Te dane są dostępne możesz sprawdzić, o ile umiesz szukać 🤣🤣🤣 Bo wyglądasz mi na mało rozgarniętego.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

28.12.2023 22:21

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Es

" TV Republika ostatnio minęła w oglądalności wszystkie stacje. Tak więc Polacy pokazali takim jak ty, łże kundlom środkowy palec."
Oglądam często produkty, i Niezależnej, i wSieci, to coś znaczy o mnie? Jacy Polacy w związku z tym pokazali lub nie pokazali mi palec.
To kryterium uliczne zadecydowało że media pisowskie nie mają wielkiej siły, skoro obecna władza solennie obiecuje ciepłą wodę w kranach pod postacią 800+ wspartego programem pomocowym z UE, który oczywiście w taki czy inny sposób trzeba będzie spłacić głównym płatnikom.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

28.12.2023 11:57

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Ula Ujejska......Czy warto

"Proszę sobie przypomnieć stan wojenny w latach osiemdziesiątych a teraz.Wtedy naród był inny,ludzie wobec siebie zachowywali się inaczej,była solidarność.Nikt się nie wyśmiewał ze strajkujących"
W stanie wojennym ludzie walczyli o swoją godność. 
Teraz tacy jak ty, czyli pisiorzy, chcą by ludzie  na ulicach walczyli o stanowiska dla twych idoli.
Kolejna różnica to taka że w latach 80' był permanentny brak dóbr, szwankowała komunikacja, były przerwy w dostarczaniu mediów, byl monopol informacyjny, zamknięte granice, pałowanie ludzi za nic na ulicach.
Obecnie nic z powyższych zjawisk nie występuje.
W związku z tym trudno namówić ludzi do walki o to by było jak dawniej, tak jak przed 15.10.2023
Czyi wszędzie PiS i tylko PiS, czyli wprowadzanie jedynej słusznej linii jak za PZPR.
sake3

sake2020

28.12.2023 18:05

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na  "Proszę sobie przypomnieć

@wielkopolskizdzichu.....My teraz też walczymy o swoją godność naruszaną niemniej niż wtedy.Bo wtedy odbierano ją robolom'' a teraz jest ,PiS-owi.Niech pan nie wpada w patetyczne tony licząc że wielu z nas nie pamięta albo nawet nie wie jak to było.I mamy skalę porównawczą.Widzimy jak odbieraliście godność Polakom bijąc razem z zaproszoną niemiecką Antifą maszerujących w MN,jak słaliście donosy do Brukseli o polskich faszystach i faszystowskim haśle ,,Bóg,Honor,Ojczyzna''.Słyszymy jak wasze pomarszczone guru ryczy na spędach,że wyginiemy jak dinozaury i że was to nie już nie ma .Pamietamy jak się zarykiwał ze smiechu ,że chlejemy,bijemy żony i dzieci i nie pracujemy.Pamietamy waszą przedstawicielkę od ośmiu gwiazdek mało urodziwą, nigdzie nie pracującą,bluzgającą i miotającą się na protestach z podobnymi do niej aktywistkami.Pamiętamy wasze wypowiedzi pełne pogardy do nas na NB.Pan był tym najbardziej aktywnym.,,Wszędzie PiS  tylko PiS''.No własnie może zaczniecie się zajmować wreszcie własnym rządem a raczej nierządem.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 18:16

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @wielkopolskizdzichu.....My

Sake3
Liczy Pani na refleksję tuskowego frajera? Za chwilę będzie nam znów ubliżał, złorzeczył. i odwracał kota ogonem. Inny zaś frajer napisze kolejną notkę że ktoś tu z nas znów coś kłamie itd.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

28.12.2023 21:48

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @wielkopolskizdzichu.....My

"My teraz też walczymy o swoją godność"
Ty nie walczysz o godność tylko o to by PiS za pieniądze publiczne miał niepodlegające żadnej kontroli media które są dobrem całej populacji Polski, a nie tylko twardego elektoratu pisowskiego.
Zwróć uwagę na to ze po ogłoszeniu stanu wojennego pomimo zagrożeń jakie niosły publiczne wystąpienia tysięczne tlumy wiele ryzykując wyrażały swa dezaprobatę wobec reżymu Jaruzelskiego.
Z podobną sytuacją miellismy do czynienia po tym jak  Pis postanowił zmuszać kobiety ro rodzenia chorych dzieci.
Obecnie tylko tacy jak ty,  tępi lub finansowo związani z byłą rządzącą kliką kwiczą w niewielkich tłumkach bo ograniczono im dostęp do koryta i sowieckiej propagandy.
u2

u2

28.12.2023 10:37

możecie pozbawić PiS wszelkich wpływów w instytucjach i ogólnie w Polsce - macie do tego prawo.
No właśnie że nie mają, ale tak robią. To nie ma nic wspólnego z demokracją, czyli państwem prawa.
PS. Wypowiedzi, że skoro nie oglądam TVP to należy ją zlikwidować traktuję jako antypolskie. To działanie na szkodę Polski. TVP to nie tylko publicystyka, która również mnie denerwowała, głównie z powodu niekulturalnego zachowania totalniaków. TVP ma wiele kanałów tematycznych, to jest prawdziwa wartość naszej polskiej TV. Będzie ją niezwykle trudno odbudować. O to zapewne chodzi tym niemieckim pachołkom.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 10:46

Dodane przez u2 w odpowiedzi na możecie pozbawić PiS

U2
Ja miałam na myśli działania zgodne z prawem i zgodą Prezydenta.
u2

u2

28.12.2023 10:50

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na U2

działania zgodne z prawem i zgodą Prezydenta
Nie ma zgody Prezydenta na likwidację polskich mediów. Pełomafia, "ludowcy" i lewizna to obchodzi, ma w nosie polską konstytucję i porządek prawny. Mianowanie szefów służb z pominięciem opinii Prezydenta to kolejne łamanie praworządności. Zaniedługo będą latać po domach i ulicach i zamykać w ciurmie zwykłych Polaków, którym nie podoba się reżim Tuska.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 10:57

Dodane przez u2 w odpowiedzi na działania zgodne z prawem i

U2
No właśnie i tuskoidy już wiedzą że tak nie dadzą rady. Oni wiedzieli to od początku i de facto przejęcie TVP nie było ich celem. Celem od początku była likwidacja mediów publicznych i zarobienie pod stołem na  majątku TVP. Zgadnij kto wykupi "masę upadłościową"? Będzie bardzo tania, bo już same odszkodowania od TVP wyrwą z tej "masy" wiele miliardów. Pod młotek pójdzie wszystko, nawet licencje.
sake3

sake2020

28.12.2023 10:53

Dodane przez u2 w odpowiedzi na możecie pozbawić PiS

Demokracja dziś jest tylko pustym slowem podobnie jak wielokroć i do znudzenia powtarzane prawa człowieka,tolerancja,szacunek dla inności.A gdzie szacunek dla człowieka o innych poglądach? Własnie ją widzimy. Tuska jak złośliwie i z wielką uciechą patrzy na kobietę z ręką na temblaku którą kazał pobić jakiemuś osiłkowi.I pewno żałuje że to nie było złamanie z przemieszczeniem albo i druga ręka.Czy ktoś z tych gnid chociaż przeprosił? Ale mordy demokracji pełne,choć doradca Tuska niemiecka dziennikarska szmata Klaus Bachmann namawia  do ,,wprowadzenia demokracji niedemokratycznymi metodami''.To jak rozumieć demokrację niszcząc TVP?.
u2

u2

28.12.2023 10:55

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Demokracja dziś jest tylko

Tuska jak złośliwie i z wielką uciechą patrzy
No nie, patrzył wilkiem, milczał, ale się nie uśmiechał.
sake3

sake2020

28.12.2023 11:18

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Tuska jak złośliwie i z

Coś w stylu -palił ale się nie zaciagał.Inni w ławie rządowej też patrzyli milczac ze znudzonymi minami.A gdyby tak przed nimi stanęła ich posłanka?Też by milczeli? Tym swoim milczeniem przyzwolili na kolejne takie działania.Paniusia Leyen z zezowatą paniusią Jourovą przecież pochwalą ,zaakceptują i zachęcą.A my? Zrozumieliśmy,że im wolno i że trzeba się będzie przyzwyczajać że reżim = demokracji.
u2

u2

28.12.2023 11:30

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Coś w stylu -palił ale się

patrzyli milczac ze znudzonymi minami
Te ich miny nie były znudzone. Widać że posłanka Borowiak powiedziała parę słów prawdy, na które nie mieli odwagi odpowiedzieć.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 11:00

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Demokracja dziś jest tylko

Sake3
Na "demokracji" się dzisiaj wyłącznie zarabia. Już to przerabialiśmy za poprzednich rządów Tuska. Czy nie ostrzegaliśmy przed tym Polaków?
u2

u2

28.12.2023 11:18

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Sake3

nie ostrzegaliśmy przed tym Polaków?
Oczywiście ostrzegaliśmy, bo pamiętamy nierządy Tuska w latach 2007-2015. Ale w sytuacji kiedy 90% mediów w Polsce jest w rękach kapitału zagranicznego z tym przekazem trudno się przebić. A ludziom żyje się coraz lepiej. Głównie dzięki dobrym rządom, pomimo pandemii i wojny tuż za polską granicą. Pierwsze tąpnięcia w swojej sytuacji już ludzie odczuwają. Na razie pozbawiani są prawa do informacji w sposób całkowicie bezprawny.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

30.12.2023 08:17

Dodane przez u2 w odpowiedzi na nie ostrzegaliśmy przed tym

U2
Jak piszesz, większość mediów kontroluje obcy kapitał, więc musimy ten stosunek szybko zmienić. Po to napisałam notkę. Tylko prywatne media narodowe mogą zmienić ten układ. Nie żałujmy grosza.
Jabe

Jabe

30.12.2023 09:17

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na U2

„Musimy szybko to zmienić” po ośmiu latach brzmi jak kiepski żart.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

30.12.2023 10:29

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na „Musimy szybko to zmienić” po

Jabe
Czy ja cię już nie prosiłam o to, żebyś zanim się odezwiesz dał do przeczytania tekst komuś rozgarniętemu?
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

28.12.2023 11:19

Dodane przez u2 w odpowiedzi na możecie pozbawić PiS

"możecie pozbawić PiS wszelkich wpływów w instytucjach i ogólnie w Polsce - macie do tego prawo.
No właśnie że nie mają, ale tak robią. To nie ma nic wspólnego z demokracją, czyli państwem prawa."
Ciekawe. PiS twierdził że wynik wyborczy z 2015 i 2019 roku daje mu prawo do wyrzucania nie swoich ludzi z każdej państwowej instytucji. Mało tego, uzurpował sobie prawo do wciskania swych wybrańców do prywatnych biznesów również
u2

u2

28.12.2023 11:33

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na "możecie pozbawić PiS

PiS twierdził że wynik wyborczy z 2015 i 2019 roku daje mu prawo do wyrzucania nie swoich ludzi z każdej państwowej instytucji.
Po upływie kadencji owszem. Nikt nie wyrzucał tak jak wy wyrzucacie dyrektora Zachęty z pominięciem prawa. Wasza dyrektorka nawet miała kolejną kadencję w czasach Peace. A minister Gliński był nadzwyczaj szczodry w sponsorowaniu. No ale wy niemieckie pachołki chcecie nie Peace, tylko War z Polakami.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 12:02

Dodane przez u2 w odpowiedzi na PiS twierdził że wynik

U2
Na "dziuńka" szkoda nafty. Jemu nawet jak chyży ruj "nasra na talerz", to on podziękuje za "śniadanie".
u2

u2

28.12.2023 12:09

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na U2

Na "dziuńka" szkoda nafty
Odniosłem się do jego tezy, że PiS to to samo co jego peło. No nie to samo. Peace miał większość, ale np. nie mógł zmienić konstytucji i p. Gersdorf rządziła się całą kadencję w SN. Nikt jej nie wyrzucał. PiS porusza się w granicach prawa, nie łamie go, tak jak łamie pełomafia.
Darek65

Darek

28.12.2023 11:20

UU
Co to znaczy wolne media? Według mnie, to media, które są bezstronne, które ujawniają łajdactwo bez względu, z której strony sceny politycznej by się nie pojawiło. To media, które przekazują wiedzę na różne tematy, to media, które pokazują rzeczywistość, ale jej nie kształtują. Jeśli tylko media "trzymają" z którąś ze stron, to już nie są wolne media. To tak tytułem wstępu. Tak, PIS musi zbudować swoje media, jeśli chce coś znaczyć na scenie politycznej. Niestety, w tej chwili, to tylko pospolite ruszenie. Nie widać żadnej strategii w ich działaniach, reagują tylko na to, co robi strona przeciwna, a powinni przejąć inicjatywę. Nie widać młodzieżówki PIS-u, uaktywnić się powinny kluby GP. No i czas na "młodą" prawą rękę Kaczyńskiego, który ma siły na kontratak. I nie mam na myśli Morawieckiego. Czas na kogoś pokroju Jakiego, Płażyńskiego, itp.  Powinien pojawić sztab prawdziwych fachowców, doradców od PR, którzy skoordynują działania.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 11:29

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na UU

Darek65
Każde media kształtują rzeczywistość - nie ma i nie będzie bezstronnych mediów - to dotyczy całego Świata.
sake3

sake2020

28.12.2023 11:50

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Darek65

Obecnej władzy głównie chodzi o połozęnie chciwych łap na wpływach z reklam a te są olbrzymie.Oskarżanie o ,,pisowizm'' jest tylko zasłoną dymną.Stąd takie wsparcie dla ich działań.
Pers

Pers

28.12.2023 12:03

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Obecnej władzy głównie chodzi

@sake
A co ze zdobyczami socjalnymi PiS - 13 i 14 emerytura oraz 500+?
Już pan premier Tusk je Polakom zabrał?
Dużo o tym pisaliście.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 18:06

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @sake

Pers
Spieprzaj dziadu. Ta notka jest do Polskich Patriotów, a nie do ruskich onuc.
sake3

sake2020

28.12.2023 11:45

Niemożliwością jest powstanie w !00% wolnych mediów.Ktokolwiek je tworzy ma swoje żałożenia,plany i oczekiwania co do ich profilu.Nie zgadzam się z tym,że TVP była tendencyjna i pisowska.Patrząc chociażby na debaty do których zapraszani byli goście z innych partii. Czy to nie świadczy o pluralizmie? Czy TVP i gospodarze programów nie wykazali maksimum tolerancji i cierpliwości i kultury na chamskie wypowiedzi,zagrywki i zachowania? Na rzucanie ogórkami po stołach,na chamstwo i wszczynanie awantur przez dyżurna Nowicką do takich przygotowanych akcji?Przecież nie było nigdy nawet minimum kultury w zachowaniu ówczesnej opozycji,to dlatego TVP jest tendencyjne? Jakie będzie teraz to można sobie tylko wyobrazić. Sianie propagandy ,Jakiej ?Czy informacje o powstałych inwestycjach planach,projektach PiS-u można nazwać propagandą? To o czym mieli mówić- pokazywać pogodę i reklamy żeby nie było ,,tendencyjnie''? Jedyne szpileczki to program ,,wtylewizji' ale nigdy chamski czy atakujący.Mocno wątpię czy media które ośmiogwiazdkoa szemrana grupa trzymająca władzę chce stworzyć będą choć w małym stopniu równie rzetelne.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 11:52

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Niemożliwością jest powstanie

Sake3
Jaki będzie ład medialny za Tuska wystarczy na chwilę włączyć TVN. Moja notka próbuje przekonać Polaków aby pomogli stworzyć / przywrócić pluralizm medialny. Tylko prywatne media mogą to zabezpieczyć po wsze czasy.
Swisspola

Swisspola

28.12.2023 13:08

W 2012 roku patrząc co z mediami wyprawia rudzielec dałem na TV Republika 1000 CHF. Dostałem jakieś plakietki, koszulkę z logo itp. Po 2-3 latach pokłócili się wyrzucili Wildsteina, TV Republikę przejął nawiedzony nie do końca Terlikowski i kicha. Napisałem nawet żeby oddali mi moje pieniądze, bo na coś takiego ja się nie zgadzam. Kto mi zagwarantuje, że to się nie powtórzy? Proszę zobaczyć jak oni wszyscy są bez kręgosłupów byle na stołek i do kasy! Kaczyński miał dość czasu, środków i możliwości by założyć własna TV to wolał budować wieże! Może jestem idiotą ale nie popełniam dwa razy tych samych błędów, w przeciwieństwie do wielu polityków, dziennikarza i komentatorów na tym portalu.
Kaczysta

Kaczysta

28.12.2023 15:48

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na W 2012 roku patrząc co z

Swisspola 
A ja w 2012 byłem młody, piękny i bogaty
I nic się nie zmieniło
Ula Ujejska

Ula Ujejska

28.12.2023 18:05

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na W 2012 roku patrząc co z

Swisspola
O ile dobrze pamiętam, to Terlikowskiego nie ma już od dawna w TV Republika i na Niezależna. Ja rozumiem Twoje rozgoryczenie, ale sytuacja dla Obozu Patriotycznego diametralnie się zmieniła. I albo razem zaczniemy coś budować i jednoczyć swoje wysiłki wokół różnych inicjatyw, albo bandyci nas dobiją i zlikwidują suwerenną Polskę. Ty też to czujesz, a Twój list do Prezydenta jest jednym z takich małych kroków ku wolności. Najgorsze co może nas spotkać to bierność i obojętność.
Kaczysta

Kaczysta

28.12.2023 15:46

Dzisiejsze podwyżki cen paliwa mocno wpłyną na nastrój Sienkiewicza bo on w zasadzie cały czas tankuje
Ula Ujejska

Ula Ujejska

29.12.2023 08:50

Dodane przez Kaczysta w odpowiedzi na Dzisiejsze podwyżki cen

Kaczysta
Nie zapomnij że i składka ZUS poszła w górę. No i teraz tuskowe frajerstwo pewnie jest szczęśliwe jak cholera.
juur

juur

28.12.2023 17:59

UU rozumiem intencje wezwania ale nie rozumiem sytuacji.
Czemu Tusk robi coś czego nie musi bo nic mu, właściwie, to nie daje?
Dlaczego PIS broni się by oddać to co i tak będzie musiał oddać?
Jeżeli wykluczymy zbiorowe szaleństwo to musi być w tym jakiś cel.
Co takiego starają się ukryć?
Ula Ujejska

Ula Ujejska

29.12.2023 08:48

Dodane przez juur w odpowiedzi na UU rozumiem intencje wezwania

Juur
//Czemu Tusk robi coś czego nie musi bo nic mu, właściwie, to nie daje?//
Jak to nic mu nie daje? Likwidacja TVP to likwidacja konkurencji na medialnym rynku w Polsce. Nie trudno zgadnąć kto wykupi "masę upadłościową" po TVP i kto przejmie rynek reklam w Polsce. To jest główny cel tej zadymy. Co wpadnie Tuskowi? Myślę że spłaci polityczne długi i dostanie parę torebek z Biedronki
juur

juur

29.12.2023 11:50

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Juur

Tusk nie musi tego robić teraz i w taki sposób.
 Musi być inny powód i to bardzo ważny dla niego, że decyduje się na jawnie bandyckie metody.
Może już coś podpisał a jeszcze tego nie wiemy. Odwraca uwagę i gra na czas.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

29.12.2023 17:05

Dodane przez juur w odpowiedzi na Tusk nie musi tego robić

Juur
Ależ wiemy co podpisuje w Brukseli i  co ma jeszcze podpisać.  Ten bandycki numer był zaplanowany jeszcze przed wyborami. A to co dzisiaj Tusk szczeka o mediach, to tylko bajera dla frajerów. Frajerstwo za chwilę będzie miało inny problem i zapomni szybko o zemście na PiS. Przyjedzie afrykańska szarańcza  i z nimi będą mieli większy problem.
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

28.12.2023 22:30

Babcia Kasia miała być na szpicy szturmu mediów publicznych, ale miała aborcję i jeszcze nie czuje się na siłach. Za dużo wypiła na dancingu w Ciechocinku i puściły jej hamulce namiętności.
Wróci silniejsza
img.wprost.pl
Ula Ujejska

Ula Ujejska

29.12.2023 08:52

Dodane przez Siberian Husky Dog w odpowiedzi na Babcia Kasia miała być na

Siberian Husky Dog
Ktoś to dyma? To raczej nieudane in vitro.
Domyślny avatar

JJC

29.12.2023 23:30

Po latach nieobecności  zaglądam na NB i widzę, że nic się nie zmieniło, nadal swobodnie hasają tu peowskie, a w istocie esbeckie trolle. Uważam, że  nieograniczona tolerancja, jaką od zawsze wykazywały wobec nich  prawostronne media  była i jest błędem, który w jakiejś mierze  przyczynił się do obecnej sytuacji. 
felicjan
Ula Ujejska

Ula Ujejska

30.12.2023 07:53

Dodane przez JJC w odpowiedzi na Po latach nieobecności 

JJC
Nie jest tak źle -  całkiem nieźle radzimy sobie z "folksdojczami".
Ula Ujejska
Nazwa bloga:
TENDENCYJNY PORADNIK WYBORCZY
Zawód:
Wykształcona z dużego miasta.
Miasto:
Bardzo wielkie miasto nad Pilicą

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 753
Liczba wyświetleń: 11,409,407
Liczba komentarzy: 14,884

Ostatnie wpisy blogera

  • By sitwie żyło się lepiej
  • Wspólna polsko-niemiecka akcja?
  • Niemiecka tradycja

Moje ostatnie komentarze

  • Nasz_Henry Jedno nie wyklucza drugiego 😜
  • U2Pracujemy nad tym. Czekamy cierpliwie na pewien ruch rympałów
  • Jabe A co, obdarli cię już z futra?

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nasze Credo
  • Nasza odpowiedź
  • ORMO czuwa !

Ostatnio komentowane

  • paparazzi , Ależ ja się z pierwszą częścią Twojego komentarza również zgadzam. Ten polityczny słowotok zabija meritum i tylko elity – o ile jeszcze takie istnieją – mogą uruchomić mechanizmy sprawcze. Spójrz na…
  • spike, no dobra, "wybaczam" :)zastanawiają mnie te wieści od komornika, czy każdy ma do ich dokumentów wgląd?także te inne wieści SE, jakoś nic nie słychać by rozlana zupa Żurkowa bił na alarm o…
  • mjk1, Ależ ja się z pierwszą częścią Twojego komentarza właściwie zgadzam Paparazzi. Oczywiście, że państwa nie buduje się wyłącznie z betonu, stali i kolejnych inwestycji. Potrzebne są również przejrzyste…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności