Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Tolerancja

Ula Ujejska, 20.12.2023

Tolerować to znaczy przyjąć do wiadomości, że jest ktoś lub coś obok mnie, z czym czasem się nie zgadzam, ale szanuję jego odrębność w ramach wolności wyznania, praw człowieka etc. o ile nie narusza to moich praw i swobód obywatelskich. Tak to rozumiem, tak mnie wychowano w domu. Być może dla tego nigdy nie miałam problemów z Żydami, Niemcami czy Ukraińcami. Mam wśród tych nacji wielu szczerych przyjaciół - i jak to w życiu, także wrogów.

Tolerancja w polityce, hmm ... W polityce tolerancja mimo wszystko, jest czymś złudnym. Zwykle bywa tak, że politycy mają gęby pełne frazesów i "nóż w kieszeni. Wygrywa najczęściej bardziej obłudny, bardziej zakłamany czy ten który więcej obieca itd. Raz tylko, a zdarzyło się to w Polsce, opcja która wygrała, dotrzymała niemal w 100% słowa danego w kampanii wyborczej. Po kolejnych wyborach, wygrało zło, jak zawsze, bo nie ma żadnych skrupułów wobec wyborców.
Podobno "polityka" to najgorsza dziwka, która puści się z każdym byle tylko dorwać się do władzy. Czy więc politycy to dziwki? Czasem aż trudno temu zaprzeczyć, jak się obserwuje różne kampanie wyborcze. Jednak warto być przyzwoitym człowiekiem nawet w polityce, a że często się wtedy przegrywa, to tylko skutek uboczny ale zasada przyzwoitości powinna być przestrzegana. Dla mnie honor jest tu najważniejszym elementem oceny. Mimo wszystko, można wygrywać i nie być polityczną tanią dziwką. Wyborcy wcześniej czy później to zauważą i docenią. Ktoś powie że polityka to także sztuka kompromisu, nawet ze złem. To prawda, ale według moich zasad, ze złem w polityce nigdy nie idzie się na żaden kompromis - zło się zawsze zwalcza. 
Dziękuję za uwagę.
Z ostatniej chwili ...
Murem za TVP!

 Już się zaczęło, tak jak za Jaruzela, wypowiedziano Polakom wojnę. Znikają sygnały TVP a silni ludzie łamią ręce posłom w gmachu TV. Chyży Ruj wysyła swoich zomowców do akcji
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 9891
u2

u2

20.12.2023 13:42

POBICIE posłanki w gmachu TVP w wykonaniu osiłków Tuska! Na miejscu zjawiło się pogotowie i policja
https
O kulisach zajścia mówił na antenie Telewizji Republika Maciej Małecki, poseł PiS. 
"Wyjechało pogotowie skończyło udzielać pomocy, opatrywać panią poseł Joannę Borowiak poszkodowaną po ataku mężczyzny, który odpychał posłów wiedząc, że są to posłowie nie pozwalał na wstęp do gabinetu prezesa, do sekretariatu prezesa. Próbował zabarykadować się w gabinecie prezesa. Tam są ci samozwańczy ludzie, w tym zrobił krzywdę pani poseł Joannie Borowiak. Wezwaliśmy pogotowie. Ci ludzie są teraz zabarykadowani w części gabinetu prezesa TVP zamknęli się, nie wiadomo, co robią. Teraz przyjechała policja wezwana po ataku na panią poseł Joannę Borowiak"
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 13:55

Dodane przez u2 w odpowiedzi na POBICIE posłanki w gmachu TVP

U2
Tuskowe bohatery tylko wobec kobiet. Czy tam nie było  żadnego mężczyzny który by dał takiemu w ryj?
u2

u2

20.12.2023 13:57

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na U2

Prezes TVP p. Matyszkowicz wcale nie podał się do dymisji. W sieci krąży taki ubecki fejk tatarzyny.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 14:16

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Prezes TVP p. Matyszkowicz

U2
Popatrz na działania Policji. Nawet zabarykadowanych przestępców w gabinecie prezesa TVP nie potrafią przesłuchać. Trwa policyjna farsa.
u2

u2

20.12.2023 14:20

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na U2

Policjanci i parlamentarzyści powinni zażądać podstawy prawnej do wejścia zbirów Tuska do gmachu TVP. Widzę dwóch sierżantów, którzy tylko zabezpieczają miejsce pobicia posłanki Borowiak.
PS. Posłanka Borowiak niech koniecznie zrobi obdukcję lekarską. No i niech złoży zawiadomienie o naruszeniu nietykalności cielesnej posłanki na policji lub w prokuraturze. Dobrze mieć dane świadków tego zdarzenia. A sierżanci powinni dążyć do ustalenia danych zbirów Tuska, którzy napadli na posłankę.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 15:58

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Policjanci i parlamentarzyści

U2
Chyba pomogły nasze wtręty, bo właśnie zbira wyprowadzają z gabinetu!  No to chyba się kończy przejmowanie przez zbirów TVP?
Murem za TVP!
u2

u2

20.12.2023 16:03

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na U2

Ten zbir od Tuska wygląda na takiego bezpieczniaka ze stajni tatarzyny. 2 metry wzrostu, 140 kilo wagi. Policjanci jak go wyprowadzali to nawet go nie skuli. Pewnie pokazał służbową szmatę :-) :-) :-)
PS. Pozostałe zbiry Tuska nadal okupują nielegalnie gabinet prezesa TVP. Podobna okupacja ma miejsce w PR - Polskim Radiu i PAP. Wygląda na akcję bezpieczniaków. Dobrze by było ustalić ich tożsamość. Należy robić jak najwięcej zdjęć i filmików.
sake3

sake2020

20.12.2023 14:05

Dodane przez u2 w odpowiedzi na POBICIE posłanki w gmachu TVP

@u2.......Niech tam siedzą,pilnować by nie wyszli.Będzie pięknie jak się p....ją w gabinecie.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 14:20

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @u2.......Niech tam siedzą

Sake3
To tylko kabaret który ma sparaliżować instytucję. Proszę ten scenariusz zapamiętać, bo będzie się powtarzał jeszcze wiele razy.
u2

u2

20.12.2023 14:40

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Sake3

Proszę ten scenariusz zapamiętać, bo będzie się powtarzał jeszcze wiele razy.
Pożyjemy, zobaczymy. Szefa NBP też się szykują siłowo wyprowadzić. Ponoć zbiry Tuska byli już zainstalowani w gmachu TVP. Po otrzymaniu sygnału od przydupasa Tuska siłowo wtargnęli do gabinetu prezesa TVP, który wcale nie podał się do dymisji.
PS. Bezprawnie wpuścili niejakiego Piotra Zemłę, adwokacinę na usługach tatarzyny. Czyli przecieki o siłowym przejęciu TVP były prawdziwe.
PS2 Na NB również są zainstalowane przydupasy pełomafii. Informowaliśmy o tym admina wiele razy :-)
PS3 Wokół gmachu TVP ponoć tworzony jest kordon policji. Parlamentarzyści ani myślą opuszczać gmachu TVP. Dziennikarze TVP również są na miejscu i nie zamierzają opuszczać miejsca pracy.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 15:49

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Proszę ten scenariusz

U2
Kolejne zbiry Tuska napływają do gmachu TVP.  Jakiś zakłamany ryj usiłuje wmówić reporterom i posłom że ma tam coś do powiedzenia. Policja nadal rżnie głupa że coś robi.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

20.12.2023 13:48

13 wszystko zdarzyć się może
TVP info retransmituje TVP 1, strona www tvp info przekierowana na tvp.pl.
Kamiński i Wąsik skazani w tempie ekspresowym mimo ułaskawienia, co jest sygnałem dla Prezydenta ile znaczą jego prerogatywy dla zamachowców. ;-)
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 13:52

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na 13 wszystko zdarzyć się może

NASZ_HENRY
Do Świąt będziemy mieli tuskowych zomowców na ulicach i jaruzelską pacyfikację. Możliwe że za chwilę znikną także TV Republika, Niezależna i NB.
Imć Waszeć

Dark Regis

20.12.2023 13:58

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na 13 wszystko zdarzyć się może

A co one znaczą? Chyba już od dawna nic. Ten urząd się nie liczy z winy lokatora.
sake3

sake2020

20.12.2023 14:01

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na A co one znaczą? Chyba już od

No tak jak zwykle lokator winien.Bo prawicowy.To jest ta jego bardzo wielka wina.
Imć Waszeć

Dark Regis

20.12.2023 14:02

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na No tak jak zwykle lokator

Prawi... co? To zwykły socjalista.
sake3

sake2020

20.12.2023 15:03

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Prawi... co? To zwykły

@Imć Waszeć.....Wszystko więc układa się po Pana myśli.Nie będzie socjalistów.W takim razie będzie kto? Szczerzy demokraci?
Imć Waszeć

Dark Regis

20.12.2023 15:16

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Imć Waszeć.....Wszystko więc

Będzie co będzie. Ale na pewno ktoś się będzie mocno tłumaczył z podpisania KPO, kamieni milowych i innych "utrat suwerenności".
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 14:04

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na A co one znaczą? Chyba już od

Imć Waszeć
Wobec zamachu Chyżego Ruja, znaczenie tych mediów właśnie wzrasta do kwadratu.
Imć Waszeć

Dark Regis

20.12.2023 14:07

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Imć Waszeć

Tak, ale to trzeba było szykować parę lat temu, a nie w fazie kibolskiej ustawki, bo teraz wszystko ma tendencje do wymykania się spod kontroli. A Niemcy i Ruscy tylko na to czekają. USA nam nie pomogą, bo są gorzej niż tępe dzieci. Interesuje ich teraz tylko, czy LGBT ma w Polsce dobrze.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 14:14

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Tak, ale to trzeba było

Imć Waszeć
Wobec zomowców i taktyki czerwonej zarazy, wcześniejsze przygotowania nic by nie dały. Tu trzeba z naszej strony taktyki ze stanu wojennego, czyli strajk generalny i masowe demonstracje Polaków.
Czesław2

Czesław2

20.12.2023 14:20

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Imć Waszeć

Czyli pis nie rządził? Skąd zomo się wzięło w tydzień? Proszę wybaczyć , ale to jest teatr. Ma na celu wprowadzić stan wyjątkowy  , aż do likwidacji Polski na wiosnę.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 14:29

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Czyli pis nie rządził? Skąd

Czesław2
Nie widzę związku z tematem. Tak po ludzku, banda Chyżego Ruja wypowiedziała przyzwoitym ludziom wojnę.  No ale to wina PiS prawda?
Czesław2

Czesław2

20.12.2023 14:42

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Czesław2

Właśnie dlatego, że Pani nie widzi związku, mamy zamach stanu. TVP została przejęta i wyłączona od wewnątrz, jak się okazuje. W tym czasie  gdy Tusk planował zamach, PIS pilnował menory.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 14:49

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Właśnie dlatego, że Pani nie

Czesław2
Tak tak już wiem, to wina PiS i moja że banda Chyżego Ruja wypowiedziała wojnę Polakom
Jabe

Jabe

20.12.2023 14:59

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Czesław2

Nie Polakom wy­powiedziała wojnę. Trwa ofen­sywa w od­wiecznej wojnie band, które ob­siadły Polskę. Polacy palcem nie kiwną, niech się tłuką.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 15:10

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Nie Polakom wy­powiedziała

Jabe
Nikt nie oczekuje reakcji od takich jak ty. Nie wiem czy to zrozumiesz, ale schowaj swoją gaśnicę na inną okazję. Tu się dyskutuje o zamachu na wolną Polskę a nie o twoich urojeniach.
Jabe

Jabe

20.12.2023 15:14

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Jabe

To nie jest za­mach na wolną Polskę, tylko na partyjną gadzi­nówkę. Dlatego Polacy palcem nie kiwną.
PiS nie wahał się łamać prawa, nie wzdragał się przed cen­zurą. Nosił wilk razy kilka... Teraz inna wataha ma prze­wagę.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 15:30

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na To nie jest za­mach na wolną

Jabe 
Łżesz jak bura suka.
Jabe

Jabe

20.12.2023 15:51

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Jabe  Łżesz jak bura suka.

Jedną choć rzecz nie­prawdziwą na­pisałem?
Darek65

Darek

21.12.2023 08:12

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Czesław2

UU
Nie bardzo wiem, skąd się bierze przekonanie, że ktoś, kto nie jest pochlebcą PIS-u jest zwolennikiem Tuska, Konfederacji lub lewicy. W 2015 roku, po puczu PO w Sejmie, wielu się z tego śmiało. Wyciągnęli wnioski i lepiej się do tego przygotowali. Tymczasem w PIS całkowicie wyłączono mechanizmy kontrolne mimo, że wielu ludzi zwracało im uwagę na sygnały, że coś jest nie tak, że coś się szykuje. Nawet po samych wyborach mówiono i pisano, PISie, nie wchodź w buty uszyte przez opozycję, idź własną drogą i działaj swoją strategią. Też nie posłuchali. Teraz są w rozsypce, zostało tylko pospolite ruszenie. Tusk ma przyzwolenie na wszystkie działania ze strony UE. Poczytajcie, co robi Sanchez w Hiszpanii. Tusk pójdzie tą samą drogą. On nie będzie miał litości dla PIS-u. Tylko siła może go powstrzymać.
sake3

sake2020

20.12.2023 15:10

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Czyli pis nie rządził? Skąd

@Czesław2.......Jak się ma wsparcie UE,błogosławieństwo dane przez Rosję i Łukaszenke ,pomocnictwo polskich gnid,tony donosów do Brukseli i internet dzień -noc walący w rząd to nie takie figle da się zrobić w tydzień.Jeszcze teochę a się dowiemy że to PiS zlikwidował Polskę.
Imć Waszeć

Dark Regis

20.12.2023 14:21

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Imć Waszeć

Tak.... a teraz raptem dadzą i zrobią się same ;) Proszę mnie nie rozśmieszać, bo obecna opozycja nie ma z powodu zaniedbań i uwierzenia we własną propagandę żadnej zdolności operacyjnej, również z powodu braku planów i nieskutecznej logistyki. Co zatem zrobić? A to już zupełnie inna kwestia i nie ma związku z ciągłością działań PIS wg ichniej agendy. Niektórzy wiedzą co zrobić, ale ponieważ nie zostały wykonane przygotowania, to jest to ekstremalnie trudne i na pewno nie dla ludzi myślo-sceptycznych jakich preferował PIS. Już powtarzam po raz setny, to jest wojna hybrydowa, a nie awantura w kolejce za telewizorami. PIS ułatwił niemieckiej agenturze wszystko co mógł. I teraz mamy skutek.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 14:25

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Tak.... a teraz raptem dadzą

Imć Waszeć
A gdzie ja pisałam coś o PiS? Nikt nigdy nie jest gotowy na zamach bandytów.  Tak zwyczajnie, gdy widzę że bandzior kogoś atakuje, to walę w pysk i nie potrzebuję do tego żadnych planów.
Imć Waszeć

Dark Regis

20.12.2023 14:28

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Imć Waszeć

Jak nie jest gotów na wydarzenia, które były nie tylko przewidywane, lecz nawet ogłaszane jawnie przez całe lata, to po cholerę pcha się do rządzenia państwem? Czy ja nie pisałem już przypadkiem, że są łatwiejsze prace jak powiedzmy zarządzanie targiem miejskim w Pipidówie, gdzie można się spokojnie sprawdzić jako zarządca, planista, strateg i polityk. Teraz Zachód oświadcza, że Putin będzie gotów do wojny z NATO w przeciągu 3 lat. To jest mniej niż kadencja szejmu. Da się planować czynności na skalę ćwierci planety? No ba. A nie da się zaplanować na skalę Warszawy i okolic? No to jak się nie da, to nie ma o czym mówić. Stratedzy od siedmiu boleści przechodzą do historii i zabawa zaczyna się od zera.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 14:34

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Jak nie jest gotów na

Imć Waszeć
No to skąd Pan ma takie wieści że np. PiS nie jest na coś gotowy? Myślę że to tylko życzeniowe myślenie z Pańskiej strony. Bo to dopiero pierwsze godziny od inkryminowanego zajścia,
Imć Waszeć

Dark Regis

20.12.2023 14:38

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Imć Waszeć

Wie Pani co? Jakoś nie widzę powodu do tłumaczenia się ze swoich poglądów, ale powiem, że mój własny sąsiad startował na senatora, więc coś tam wiem co brzęczy (i brzęczało) w trawie. U nas PIS (rządzący) robił swoją kampanię w ten sposób, że postawili przed biurem głośniki i na całe miasto nadawał piosenki dla dzieci. Takie o króliczkach i jagodach w lesie, więc może nie dyskutujmy o poważnej polityce, dobrze?
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 14:53

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Wie Pani co? Jakoś nie widzę

Imć Waszeć
Ja się nie każę Panu tłumaczyć z czegokolwiek - zadałam proste pytanie. O kampanii wyborczej PiS to już rozmawialiśmy w innym wątku. Rozumiem, że "PiS jest dziki, PiS jest zły, PiS ma bardzo ostre kły ..." itd. To ulubiona fraszka mojego Smoka którą publikowałam w jednej z moich notek 😜
Imć Waszeć

Dark Regis

20.12.2023 14:58

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Imć Waszeć

Nie, nie zrozumiała Pani kompletnie niczego z moich sugestii. Teraz interesuje mnie tylko i wyłącznie uzyskanie spójności wewnętrznej i zwiększenie odporności państwa na wypadek (już niedługo) napaści zbrojnej Rosji. Żadne tam nawalanie się o szalik z frędzlami. A kto to wzmocnienie zrobi, to jest kwestia drugorzędna. Przykład nakręcanej w "niezależnych" mediach histerii proukraińskiej zakończonej sążnistym kopem w du... "od przyjaciół", uświadomił mi jedynie, że to raczej nie będzie PIS. Sorry za szczerość. Zresztą Chanuka to też jedna z rzeczy wprowadzonych przez PIS, czyli po prostu włażenie na własne grabie przy każdej okazji.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 15:05

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Nie, nie zrozumiała Pani

Imć Waszeć
No wreszcie się dogadaliśmy. Jeśli nie PiS to kto - może Konfa z Braunem? To byłby wybryk natury, po którym inwazja Rosji jest pewna. Nie widzę innej zorganizowanej siły która mogłaby zastąpić PiS. Może taka powstanie wobec napadu zbirów Tuska.
Imć Waszeć

Dark Regis

20.12.2023 15:12

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Imć Waszeć

Trzeba wyjąć cenne aktywa z pożaru, stworzyć nowy ruch i szykować się na nowe wybory. Bo to, że Duda zawetuje coś Tuskowi, albo kasta coś unieważni (np. wybory), to raczej marzenie ściętej głowy. Proste. Zresztą proszę tylko zobaczyć od czego strateg PIS-u uzależnia te potencjalne "środki zabezpieczające" państwo. Od liczby ludzi skrzykniętych na ulicę w "obronie demokracji". No w taki sposób, to my się bawić nie będziemy. To zresztą już było (Macice, ObytelePR, KOnsTYtucJE, Miliony i Serca itp.) i doprowadziło do zwycięstwa Tuska. Trzeba było wtedy działać zdecydowanie, gdy się posiadało legalnie władzę, czyli tak jak teraz Tusk.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 15:27

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Trzeba wyjąć cenne aktywa z

Imć Waszeć
Tylko PiS ma fundusze i struktury w całej Polsce, więc stworzenie czegoś nowego bez PiS, na dzisiaj jest raczej niemożliwe. Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Zamach zbirów Tuska i dalsze ich plany są być może tym zaczynem do odnowy PiS. No zobaczymy jak to się rozwinie.
sake3

sake2020

20.12.2023 15:25

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Jak nie jest gotów na

@Imć Waszeć....Wydarzenia były przewidywane? To dlaczego nikt nie ostrzegał? Wszystkim podobało się tylko atakować,krytykować i wyśmiewać.No wiec mamy to czego oczekawalismy. z utęsknięniem.
Imć Waszeć

Dark Regis

20.12.2023 15:32

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Imć Waszeć....Wydarzenia

Do cholery, czy wy ślepi byliście? nie słyszeliście co wykrzykiwali tefałeniarze, Żakowscy, Żurki i inne Matczaki? Żal mi was, bo naprawdę nie macie ani solidnego sztabu, ani logistyki, ani planu działania. Tylko pospolite ruszenie wam zostało. Ale ja już powiedziałem, że mnie do tego nie mieszajcie z tego powodu, że PIS sam to budował 8 lat i tworzył zabawki prawne.
sake3

sake2020

20.12.2023 16:30

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Do cholery, czy wy ślepi

@Imć Waszeć......No właśnie,,,wy mnie do tego nie mieszajcie''.,,Ja mam ciepłą wodę w kranie daną przez Tuska i dobrze mi z tym be dwu zdań..''A to co wykrzykiwali żakowscy,Żurki i inni to mnie nie obchodzi.Nie jestem za i nie jestem przeciw.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 15:33

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Imć Waszeć....Wydarzenia

Sake3
Historia zatoczyła koło. Lata temu także nam pisali że PiS się skończył a Zdadek dożynał ostatnie watahy. Misiek nawet napisał książkę o końcu PiS. No i co z tego wyszło?
Imć Waszeć

Dark Regis

20.12.2023 15:45

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Sake3

Pewnie, że zatoczyła. Bo jeszcze nikt mnie tak w życiu nie obraził jak Nowo Neoniarze okupujący Nasze Blogi. To właśnie jest ten czynnik, który mówi mi, żeby trzymać się od tego rodzaju formacji z daleka. Danie takim barbarzyńcom władzy, to proszenie się o kłopoty.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 15:55

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Pewnie, że zatoczyła. Bo

Imć Waszeć
Ja Pana obraziłam? 
Co do mnie,  nie jestem z PiS i nie aspiruję do władzy, Jestem tylko skromną blogerką. Obserwuję i komentuję a czasem tylko przypominam zakłamanym ryjom ich dawne historie.
Darek65

Darek

21.12.2023 08:18

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Imć Waszeć

UU
"Nikt nigdy nie jest gotowy na zamach bandytów." - Tak, to fakt, że bandyta zawsze jest przynajmniej pół kroku przed. Tylko profesjonalista monitoruje takie tematy, a w szczególności środowiska dla niego niebezpieczne. Poza tym, po ataku jest szybko gotowy do działania, bo ma służby w pogotowie i liczył się z tym.
Es

Es

20.12.2023 15:51

Pytanie mam jeśli można: która to opcja zrealizowała obietnice? I to w całości niemal?
I jeszcze jedno: czego właściwie dotyczy protest w telewizji? I co protestujący chcą osiągnąć?
Czesław2

Czesław2

20.12.2023 16:01

Dodane przez Es w odpowiedzi na Pytanie mam jeśli można:

Odwrócenie uwagi od działań KE i P E. Co dzień nowa ustawa likwidujaca państwa narodowe. Przy poparciu wszystkich rządów uni.
Kaczyński: w gruncie rzeczy Konstytucja nie działa. Dlaczego ma działać? Art. 90 Konstytucji jà zlikwidował. Za pomocą wszystkich kolejnych rządów.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 16:12

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Odwrócenie uwagi od działań

Czesła3
Już to ustalono w tym wątku: To moja wina i oczywiście PiS 😜
Czesław2

Czesław2

20.12.2023 16:13

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Czesła3

Kompromituje sie Pani. Przykro mi.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 16:18

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Kompromituje sie Pani.

Czesław3
Ja tylko kpię  z idiotyzmów.
Czesław2

Czesław2

20.12.2023 16:19

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Czesław3

Ja nie mam zastrzeżeń  co do Pani intencji, niestety  nie ogarnia Pani rzeczywistości
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 16:24

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Ja nie mam zastrzeżeń  co do

Czesław2
No to proszę przeczytać jeszcze raz tytuł notki i treść - i porównać to ze stwierdzeniem że jest to odwracanie uwagi od czegoś tam 🤣
Ja wiem że chciałby Pan skierować dyskusję na inny wygodny tor. No cóż, to niech się Pan nie dziwi że zaczynam kpić z takich intencji.
Czesław2

Czesław2

20.12.2023 16:36

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Czesław2

Ja odpowiadałem ES-owi, a nie Pani.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 16:49

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Ja odpowiadałem ES-owi, a nie

Czesław2
To trzeba tytułować swoje wpisy, bo bez tytułu zwykle pisze się do autora notki. Taki tutaj zwyczaj. Mimo to, moja odpowiedź aktualna.
Czesław2

Czesław2

20.12.2023 16:59

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Czesław2

@UU Nie zmieniam zdania. Cyrk ma zamaskować likwidację Polski. Kto jest bardziej odpowiedzialny za ten cyrk  dowiemy się za 150 lat.
TVP jest przejmowane przez TVN, czyli zamach jest kontrolowany przez Usa.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 17:19

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Nie zmieniam zdania. Cyrk ma

Czesław2
Pomyśl Pan przez chwilę i więcej nie powtarzaj tych konfederackich idiotyzmów. USA chce likwidacji Polski? A te miliardowe inwestycje które w wypadku zadymy w Polsce będą zagrożone  to interes USA? No i stacjonuje tu dziesiątki tysięcy żołnierzy US Army, czyli według Pana logiki zamierzają nas podbić?
W kontekście Pana ostatniego postu napiszę tak jeśli ma Pan rację, to: O północy powinniśmy wypowiedzieć wojnę USA i po 5 minutach oddać się do niewoli. Nie jestem pewna czy Pan to pojmie, ale co tam, zaryzykuję.
Czesław2

Czesław2

20.12.2023 17:44

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Czesław2

@UU Pani jest pijana? Bo takie brednie inaczej nie dadzą się uzasadnić. TVN to stacja kapitału USA broniona przez ich ambasadorów. NAJWIĘKSZA SZCZUJNIA.
Przeciez wie o tym Pani.
Axel Springer to też kapitał amerykańskich żydów.
Proszę zająć się likwidacją rządów żydów w Polsce, a nie likwidacją mnie.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 17:53

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na @UU Pani jest pijana? Bo

Czesław2
Przepraszam  i obiecuję, że już nigdy więcej nie użyję ironicznej przenośni w dyskusji z Panem 🤣 Dyskusja z konfederatami wymaga niestety "języka łopatologicznego".  Ale w tym przypadku to Admin się na mnie pogniewa... więc odpuszczam.
Czesław2

Czesław2

20.12.2023 18:00

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Czesław2

@UU Z konfederatami? No to już nie mam szacunku dla Pani.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 18:06

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na @UU Z konfederatami? No to

Czesław3 
Nie sprowokuje mnie Pan. Może Pan udawać kogo chce, ja podtrzymuję soją opinię. Cel Pan częściowo osiągnął. kierując moją uwagę na coś innego. To się już nie powtórzy - na takie bzdety nigdy już Pan nie zabierze mojego czasu.
Czesław2

Czesław2

20.12.2023 18:26

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Czesław3 

Zero
Imć Waszeć

Dark Regis

20.12.2023 18:34

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Zero

@Czesław2 proszę się na nich nie gniewać, bo to jest typowy PTSD. Często osoba biorąca udział w jakiejś stłuczce idzie gdzieś bez sensu kilkanaście kilometrów i nawet nie wie jak się nazywa. Problemem od samego początku było to, że przeszły zaszły rząd nie zamierzał nic zrobić, tylko się ślizgać. Na nieszczęście Ruski dostał szału i to zmienia diametralnie warunki gry w tym regionie świata. Ukraina obecnie nie ma amunicji przez głupią sprzeczkę Dziada z Bufonem. A my do 400 Himarsów, Brzozów, Buków, Narwiów i Wisłów i do tego z "pacyfizmem" niemieckim za plecami, skąd mamy ją mieć? Bo że u nas produkcja leży to fakt. Skąd obsługa, skąd rezerwy, skąd cały intel?
Czesław2

Czesław2

20.12.2023 18:43

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na @Czesław2 proszę się na nich

@ IW Widzi Pan,  ja rozumiem  że można mieć traumę. Ja też mam. Ale dyskusja gdzie argumentami są emocje i przeinaczane pod tezę  fakty mnie przerasta. Przykro to mówić w stosunku do niewątpliwie inteligentnej kobiety  , niestety raz a skutecznie nagranej. Ja przecieź też bym za Pis dużo oddał  do czasu  gdy dowiedziałem się, ze BANKIERA  za kaźdym razem oszukali a prezydent umowy na gębę załatwiał.
 U nas produkcja amunicji dopiero była organizowana. Podobno. Fabryka prochu ma ponad rok poślizgu. Hali nie mogą skończyć. Maszyny są.
Imć Waszeć

Dark Regis

20.12.2023 17:34

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Nie zmieniam zdania. Cyrk ma

.... Przez demokratów z USA.... Republikanie pewnie zrobiliby to samo, bo wiadomo kto tam kręci, ale trzeba oddać prawdę, że chwilowo nie mają wpływu. Amerykański Tusk to kto?
u2

u2

20.12.2023 17:37

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na .... Przez demokratów z USA..

Amerykański Tusk to kto?
To niemiecki agenciak. Nie chce, ale musi :-) :-) :-)
Imć Waszeć

Dark Regis

20.12.2023 18:04

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Amerykański Tusk to kto?

A co? Amerykanie są ślepi czy po prostu głupi, że nie widzą co Niemcy robią i do czego zmierzają? Jakoś mi się wierzyć nie chce przy tej skali przeciążenia łącz internetowych przez amerykańskie służby, że chodzi już jak modem z lat 80-tych. Zresztą mają swoje siedziby w Polsce (Google i takie tam miejsca pracy klanu Morawieckich) i w Niemczech, to nawet nie muszą dylatacji czasu na dobę brać pod uwagę.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

20.12.2023 17:31

Putin i Sienkiewicz
Co ich łączy? Czy tylko stopień "wojskowy" (KGB i UOP) - podpułkownik 😎
sake3

sake2020

20.12.2023 17:48

Jako kobieta pochylam się nad poseł Borowiak pobitą przez bandytę od Sienkiewicza.I jakoś nie słyszę lamentów ze strony lewicy że męska szowinistyczna świnia,patriarchalny przemocowiec,,wieprz chlejący i bijący kobiety pobiła kobietę.Po swoim wyczynie zabarykadował się w gabinecie z którego wyszedł juz z asłoniętą mordą,by go nie rozpoznano.Co tak cicho?Gdzie paniusia Żukowska,Nowacka,,Kotula,Nowicka,gdzie obrońca kobiet Biedroń>A tyle się nakrzyczeli.Tyle było wrzasku i protestów.
Ula Ujejska
Nazwa bloga:
TENDENCYJNY PORADNIK WYBORCZY
Zawód:
Wykształcona z dużego miasta.
Miasto:
Bardzo wielkie miasto nad Pilicą

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 753
Liczba wyświetleń: 11,407,900
Liczba komentarzy: 14,882

Ostatnie wpisy blogera

  • By sitwie żyło się lepiej
  • Wspólna polsko-niemiecka akcja?
  • Niemiecka tradycja

Moje ostatnie komentarze

  • Nasz_Henry Jedno nie wyklucza drugiego 😜
  • U2Pracujemy nad tym. Czekamy cierpliwie na pewien ruch rympałów
  • Jabe A co, obdarli cię już z futra?

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nasze Credo
  • Nasza odpowiedź
  • ORMO czuwa !

Ostatnio komentowane

  • mjk1, Ależ ja się z pierwszą częścią Twojego komentarza właściwie zgadzam Paparazzi. Oczywiście, że państwa nie buduje się wyłącznie z betonu, stali i kolejnych inwestycji. Potrzebne są również przejrzyste…
  • Romuald, Też tak w ogólnym zarysie widzę, marginalny choć zapewne obecny, ale też na pewno nie jest to stan dominujący, tu raczej role odgrywa semantyka i co kto rozumie poprzez dane słowo. Co do głównego…
  • paparazzi , Z zasady trollom nie odpowiadam tu zrobię jeden wyjątek i skieruje do tow. apel. Pisz jak potężna jest pułapka dwutorowości rozwoju kraju. Kraj nie może być budowany wyłącznie z "cegieł i betonu"…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności