Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Degradacja Polski

Ula Ujejska, 18.12.2023

Znamy już najbliższe plany koalicji macherów i ostatnie decyzje. Kłamstwo smoleńskie znów wraca na sztandary. Temu ma służyć likwidacja Komisji: Macierewicza i tej do zbadania ruskich wpływów. Stygmatyzowanie sędziów, lex Kloska, "dżihad" Grzegorza "wieszatiela" Brauna itd. - a wszystko to razem, to degradacja Polski. Tusk degraduje Polskę także w UE swoją ostatnią zgodą na akces do euro prokuratury. Ja już o tym pisałam w poprzedniej notce. Już wkrótce, byle szwab, może nam zajrzeć do domu i wlepić grzywnę za "zbrodnię klimatyczną" czy za swoje zdanie np. na temat zboczeńców..
Plany macherów wobec TK, NBP czy TVP są kolejnym krokiem ku degradacji naszej Ojczyzny. Ostatnie lata wiele słyszeliśmy o braku praworządności, zwłaszcza w UE. Jak to się ma dzisiaj do planów macherów? Już nie będzie ważne przestrzeganie Konstytucji i ustaw? To minister będzie decydował kto jest sędzią a kto nie?
W Berlinie i w Moskwie strzeliły korki od szampana. No wreszcie! Nie można pozwolić tej "polskiej dziczy" na jakąś samowolkę. Nikt już nie będzie sypał piachu w tryby niemiecko rosyjskiej przyjaźni w Polsce! Powtórzę tu za kanclerzem Bismarckiem prawdopodobnie jego klątwę: "Dajcie Polakom rządzić a sami się wykończą". To przykre, ale dzisiaj bardzo prawdziwe. 
Nie zgadzam się na degradację Polski i na bezprawie. Panie Prezydencie, powinien Pan przywrócić te rozwiązane Komisje pod swoim patronatem i dalej prowadzić pracę w ramach ich statutu. Na bezprawne decyzje ministrów także powinien Pan reagować. Ktoś w Polsce musi stanąć na czele sprzeciwu wobec degradacji Ojczyzny i bezprawia na rympał.
Dziękuję za uwagę.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 53766
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

18.12.2023 08:11

Te Twoje apele do Prezydenta coś mi przypominają moje apele do @admina aby zrobił porządek ;-)
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 08:17

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Te Twoje apele do Prezydenta

NASZ_HENRY
To od ośmiu lat tak się dzieje. Po pierwszej kadencji Prezydenta Dudy pisałam żeby wystawić Beatę Szydło - to mnie pisiorki wyklęły.
Darek65

Darek

18.12.2023 12:30

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na NASZ_HENRY

No i co z tego pisania wyszło? Duda jeszcze nie raz "zaskoczy' swój elektorat. Tak jest z każdym tematem. Co bardziej przewidujący, zwracali nie raz uwagę na sygnały, że coś nie tak. I to nie tylko z Dudą.
Jabe

Jabe

18.12.2023 12:37

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na No i co z tego pisania wyszło

A z kim nie jest nie tak w tym towa­rzy­stwie?
Darek65

Darek

18.12.2023 18:54

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na A z kim nie jest nie tak w

Sam wiesz doskonale. Wielokrotnie tu pisano, że Duda, to taki prawicowiec na pokaz. Wielokrotnie ostrzegano przed Morawieckim i jego kamieniami milowymi, tym, co podpisuje. Wielokrotnie pisano, że ta pandemia, to coś nie tak. Wielokrotnie zwracano uwagę, że nie możemy wchodzić w tyłek Ukraińcom. Zawsze było albo ruskie onuce, nie znacie się. Później jednak okazywało się, że to szury miały rację.
u2

u2

18.12.2023 19:19

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Sam wiesz doskonale.

Duda to, Duda śmo. Zawsze u was Duda winny. A Duda obronił Ukrainę przed kacapami. I to się liczy. Krymu ukry nie odzyskają, bo skumali się ze szkopami, ale się obronili i to się liczy. W polityce liczą się interesy, a nie czyjeś wieczne anse.
To samo z UE, wiadomo od początku że KPO to zwykła pożyczka, pisał o tym kilka razy "krzysztofjaw". Ja pisałem w komentarzach, że trzeba udawać że my chcemy te środki z KPO, choć oni wiedzą, że KPO do szczęścia nam nie jest zupełnie potrzebne. PMM skonstruował znakomity budżet, nie zmroził gospodarki, obronił wspólnie z NBP przed inflacją. KPO nie było i nie jest do niczego potrzebne, oprócz wykupywania niemieckich wiatraków, które nie są potrzebne w Polsce. No chyba, żeby utrudniać życie ludziom mieszkającym obok tych wiatraków. Wasze ciągłe ujadanie świadczy o tym, że PMM to świetny premier.
Tomaszek

Tomaszek

18.12.2023 22:54

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Duda to, Duda śmo. Zawsze u

To co ? Jak Krzysztof nie napisał do Morawieckiego a ten nie przeczytał to nie wiedział ? Czy ty jesteś dorosły ? Czy ci jajca tylko obrosły ?
Darek65

Darek

19.12.2023 08:03

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Duda to, Duda śmo. Zawsze u

"Duda to, Duda śmo." - pamiętaj, że żaden polityk nie wydaje swoich pieniędzy, tylko nasze. Cudze pieniądze łatwo się wydaje
u2

u2

19.12.2023 08:06

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na "Duda to, Duda śmo." -

Jak kradliście 150 mld PLN z OFE, aby zasypać dziurę budżetową to TK stwierdził że te pieniądze nie są "nasze", tylko "wasze".
Darek65

Darek

19.12.2023 12:02

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Jak kradliście 150 mld PLN z

Ty naprawdę masz coś z głową. Te ciągłe insynuacje, przyklejanie jakiś łatek.
u2

u2

19.12.2023 12:54

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Ty naprawdę masz coś z głową.

A ty się lecz na nogi. Te twoje ciągłe ujadanie na polityków Dobrej Zmiany sytuuje ciebie po stronie ubeckiej szczujni. Wczoraj ze zdumieniem wysłuchałem posła Jaskulskiego, który będąc w polskiej TV nazywał polską TV szczujnią. Leczcie się na nogi, bo na leczenie głowy u was już chyba za późno.
Adam66

Adam66

19.12.2023 04:15

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na NASZ_HENRY

@Ula Ujejska
No właśnie, "pisorki wyklęły" i to za dobry pomysł!  Wielu ludzi (w tym ja) uważa, że wykopanie Szydło do Brukseli to był początek końca PISu, pisałem też o tym wielokrotnie i zostałem wyzwany od "ruskich onuc" i nie tylko.  Jak można było zarżnąć "złotą kurę"? Na to pytanie chyba tylko kaczka może odpowiedzieć...  Kompletny idiotyzm czy zamierzone działanie, oto jest pytanie?  Czy Kaczyński zrobił to z własnej woli czy też został przymuszony?  Tak czy inaczej, Polska teraz zostanie rozkradziona i ubeswłasnowolniona przy poklasku eurokołchozu i Kremla.  Jeśli coś da się uratować to zajmie to lata, a wystarczyło nie wciskać pinokia na premiera...
Darek65

Darek

19.12.2023 08:05

Dodane przez Adam66 w odpowiedzi na @Ula Ujejska

"Czy Kaczyński zrobił to z własnej woli czy też został przymuszony?" - Kaczyński robi w PIS-ie za listek figowy. W 2017 nastąpił wewnętrzny zamach stanu, a Morawiecki nie wziął się z nikąd. Długi czas był legendowany i przygotowywany do swojej roli.
u2

u2

19.12.2023 08:10

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na "Czy Kaczyński zrobił to z

Morawiecki nie wziął się z nikąd
Wy niemieckie pieski nie możecie przeżyć, że to PMM jako minister finansów znalazł kaskę na programy prospołeczne. Nadal nie możecie odżałować tych 250 mld PLN, które poszły na 500+.
Darek65

Darek

19.12.2023 12:06

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Morawiecki nie wziął się z

Dlaczego patrzysz na innych przez pryzmat siebie? I to ciągłe Wy. Tak już macie towarzyszu ? :) Finanse uzdrowił i wyprostował temat VAT-u niejaki Szałamacha, którego później Morawiecki Pogonił.
u2

u2

19.12.2023 12:57

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Dlaczego patrzysz na innych

Was jest kilku takich ujadaczy na polityków Dobrej Zmiany, w których ciągle bijecie swoje głodne kawałki. Dlatego piszę per wy. Ciągle to samo i do znudzenia powtarzacie. Równie dobrze moglibyście robić za redaktorków w TVNazi. Może zresztą wam również płacą za te ciągłe ujadanie na NB.
u2

u2

18.12.2023 08:20

Powtórzę tu za kanclerzem Bismarckiem
To bi-smark umiał nawijać po polsku jak swiss-pola ? :-) :-) :-)
demagog.org.pl
„Jednak ogólny sens słów jest prawdopodobny. Pruskie elity polityczne – na przekór obiegowej opinii o polskim bałaganiarstwie – drżały na myśl, że Polacy mogą stworzyć zorganizowane państwo, w którym widzieli ogromne niebezpieczeństwo dla Prus. Na takie wypowiedzi natrafimy między innymi w korespondencji Bismarcka, który był przekonany, że uzyskanie nawet skrawka autonomii przez Polaków, może się skończyć tragicznie dla Prus. Takie sugestie były także przedmiotem rozmowy z członkami jego rodziny”.
prof. Grzegorz Kucharczyk dla Demagoga
„Bijcie Polaków, ażeby aż o życiu zwątpili. Mam wielką litość dla ich położenia, ale jeżeli chcemy istnieć, to nie pozostaje nam nic innego, jak ich wytępić”.
Otto von Bismarck, „Briefe Bismarcks an Schwester und Schwager 1843-1897”
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 08:25

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Powtórzę tu za kanclerzem

U2
Dziękuję za rozwinięcie tej niemieckiej myśli na temat Polski.
u2

u2

18.12.2023 08:28

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na U2

Tyle, że bi-smark nigdy nie napisał tych słów, które zacytowałaś. Bi-smark panicznie bał się nas Polaków i pisał że Niemcy muszą nas wytępić um jeden preis :-)
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 08:34

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Tyle, że bi-smark nigdy nie

U2
No nie wiem, jest wiele źródeł które to potwierdzają a inne zaprzeczają.
u2

u2

18.12.2023 10:40

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na U2

Do obalenia tego cytatu wystarczy link, który podawałem :
demagog.org.pl
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 10:45

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Do obalenia tego cytatu

U2
Dlatego napisałam w notce że prawdopodobnie. Tak czy siak, ten cytat pasuje do Bismarcka i do jego całej polityki wobec Polaków
u2

u2

18.12.2023 10:48

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na U2

To nie klątwa tylko potwarz, przerobiona również ze zmyślonego powiedzenia przypisywanego bi-smarkowi, że dajcie Polakom skrawek wolności to stworzą imperium. Bi-smark twierdził w listach do siostry i szwagierki, że nas Polaków trzeba wytępić. Podobne tezy stawia obecnie Putler, który twierdzi, że ukrów należy wytępić. Putler korzysta z niemieckich wzorców.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 10:56

Dodane przez u2 w odpowiedzi na To nie klątwa tylko potwarz,

U2
Ja doskonale rozumiem dlaczego Niemcy tak te niby "powiedzonka" Bismarcka szczególnie u siebie propagują. Ta degradacja Polaków i Polski od setek lat jest kluczem niemieckiej polityki. Przypominam to, by ruszyć nasze sumienia - i odpowiednio odpowiedzieć Niemcom. Między wierszami pytam Polaków: Tacy jesteśmy? I nie ważne czy powiedział to Bismarck czy inny polakożerca.
u2

u2

18.12.2023 11:12

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na U2

Tacy jesteśmy?
To pytanie retoryczne. Odpowiedź moja jest NIE. Odpowiedź Niemca będzie że TAK. A ruszyć sumieniami można tylko u kogoś kto ma sumienie, czyli ma kodeks etyczny i honorowy. Czegoś takiego nie zauważam u polityków niemieckich, ani z SPD/FDP z ani z CDU/CSU, ani z AfD.  Zieloni mają swoje zasady, ale prowadzą wariacką politykę klimatyczną, która jest wymierzona przeciwko węglowi, a na węglu Polska stoi. Gdyby łaskawie przyznali, że atom jest zielony to byłaby inna geszichte :-)
Jabe

Jabe

18.12.2023 09:14

Donald Tusk zajął miejsce swego doradcy. Będzie więcej tego samego.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 10:27

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Donald Tusk zajął miejsce

Jabe
Coś ci się znów pomerdało. Nie zauważyłam aby Morawiecki degradował Polskę aczkolwiek popełnił kilka błędów, to jednak był to najlepszy Premier w powojennej historii Polski. Tusk niestety dorówna tym najgorszym z czasów komuny.
sake3

sake2020

18.12.2023 10:46

Apel do Prezydenta?A cóż on jeszcze może w tym tuskowym zamordyzmie jaki wprowadzili? Teraz pozostało mu walczyć o życie swoje i rodziny. Ile gróźb dostaje ?Jakieś Chmaje,Flisy udające profesorów,Petru już stawiają go pod Trybunał Stanu uporczywie szukając punktu zaczepienia i powodu do tego.Może się okazać,że ułaskawienie dziewczyny która popełniła zbrodnię podszarpania nieco kiczowatej tandetnej torby będzie tym powodem,kto wie. Seryjnego też już chyba nastalowano. No bo jak tłumaczyć dobre rady Sadurskiego by dla ,,dobra''demokracji łamać Konstytucję,albo rady niemieckich mediów by Tusk wprowadził demokrację niedemokratycznymi działaniami? Czyli zamach stanu?
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 10:50

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Apel do Prezydenta?A cóż on

Sake3
Brakuje nam polityka z jajami, typu Marszałek Piłsudski. Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma - no niestety.
u2

u2

18.12.2023 10:53

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Sake3

Niedługo będzie wniosek o delegalizację PO :
niezalezna.pl
"Trzeba korzystać z formuły konstytucyjnej. (...) Trybunał Konstytucyjny zgodnie z konstytucją może oceniać działalność takiej partii politycznej, jeżeli partia polityczna wprost zmierza do łamania konstytucji. Wszystkie działania dzisiejszego rządu naruszają konstytucję. Trybunał Konstytucyjny może taką partię zdelegalizować.  Trzeba twardo egzekwować nasze konstytucyjne uprawnienia. Nie ma żartów. Jeśli jest minister sprawiedliwości, który chce sędziom dyktować, co mają orzekać, nie ma na to zgody. Jeśli są posłowie PO, cały rząd, który chce de facto uchwałami odwoływać sędziów TK, członków Rady Mediów Narodowych, za nic mając konstytucję, za nic mając prawo, to znaczy, że partia, która dziś rządzi, rządzi niezgodnie z zapisami konstytucji. Wszyscy posłowie PiS będą za kilka tygodni chodzić w koszulkach „konstytucja”
Darek65

Darek

18.12.2023 12:33

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Sake3

Czyli znowu wybór mniejszego zła? To kiedy przyjdzie czas na wybór lepszego dobra?:)
Czesław2

Czesław2

18.12.2023 12:36

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Czyli znowu wybór mniejszego

Nigdy. Takie jest zapotrzebowanie złodziei. Jest już ich więcej, niż uczciwych. I mają państwa w łapach. W takim stanie draństwa umówionego przy paleniu chanuki w "sejmach" światłych krajów jedynie metody niedemokratyczne są skuteczne. Tylko, że pisanie o tym tutaj staje się bezcelowe.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 12:54

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Nigdy. Takie jest

Czesław2
To co, czekamy na "ciepłą wodę w kranie"?
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 12:56

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Czyli znowu wybór mniejszego

Darek65
Taki czas jest zawsze dostępny, o ile weźmiemy sprawy w swoje ręce zamiast tylko biadolić. Ja tak zrobiłam w swoim mieście - i pokazałam jak się wygrywa z sitwą. A był to czas, kiedy PiS o takiej wygranej dopiero marzył.
RinoCeronte

RinoCeronte

18.12.2023 11:58

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Apel do Prezydenta?A cóż on

Andrzej teraz czyta Miłosza. Proszę Go nie rozpraszać!
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 12:52

Dodane przez RinoCeronte w odpowiedzi na Andrzej teraz czyta Miłosza.

RinoCeronte
W zapasie Nostradamus 😜
RinoCeronte

RinoCeronte

18.12.2023 20:28

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na RinoCeronte

Chyba już zajarzył co może się wydarzyć, a raczej nie powinno...
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 11:15

Dodane przez RinoCeronte w odpowiedzi na Chyba już zajarzył co może

RinoCeronte
Kiepsko to wygląda. Prezydent zgodził się chyba na odwołanie szefa CBA, mimo że to urząd kadencyjny. Kapitulacja?
spike

spike

18.12.2023 11:15

""Dajcie Polakom rządzić a sami się wykończą". To przykre, ale dzisiaj bardzo prawdziwe."
z tym się nie zgodzę, sedno w tym, że mimo wszystko Polacy dali radę utrzymać polskość, Polska dzięki Polakom istnieje.
W tym miejscu bardziej mi pasuje inne przysłowie, "gdzie Diabeł nie może, tam wyśle babę"
czyli parafrazując to przysłowie "gdy Niemiec nie może pokonać Polski, wtedy wysłał Tuska"
Nie jest tajemnicą, mimo kłamstw Tuska, że nie jest Polakiem, mimo że w Polsce się urodził, to się jej zaparł i wyparł, jak każdy folksdojcz, ci chcąc się przypodobać, są gorsi od rodowitych Niemców, tak było zawsze, szczególnie podczas IIWŚ.
Piętą Achillesową Polski, są niektóre mniejszości narodowe jak niemieckie, czy religijne jak żydowskie, które podczas IIWŚ chciały się całkowicie odciąć od Polski, fundując sobie nie tylko getto warszawskie, tylko że się przeliczyli, zdrada zawsze dopada zdrajcę, a teraz pokazują kim są, zafundowali holokaust Palestynie, dążąc do ich eksterminacji, za co słono zapłacą, koło zła się obróci, zbrodnia do nich wróci ze zdwojoną siłą.
Można się spodziewać, że jak padnie obecny nierząd Tuska, Polacy nie będą pobłażliwy dla zdrajców, postawią ich przed sądem.
u2

u2

18.12.2023 11:17

Dodane przez spike w odpowiedzi na ""Dajcie Polakom rządzić a

"gdy Niemiec nie może pokonać Polski, wtedy wysłał Tuska"
Z kolei Tusk wynajmuje Lempart, Brauna, czy Kołodziejczaka, zadymiarzy, którzy robią za niego czarną robotę.
sake3

sake2020

18.12.2023 11:26

Dodane przez u2 w odpowiedzi na "gdy Niemiec nie może pokonać

@u2.....Szkoda że na NB nie ma opcji stawiania łapek w górę po celnym komentarzu .Dałabym panu od razu 6 punktów. .
spike

spike

18.12.2023 12:56

Dodane przez u2 w odpowiedzi na "gdy Niemiec nie może pokonać

@u2
no to "naturalna" kolej rzeczy.
Ta koalicja będzie krwią nie winnych spływać, lewactwo już jedno załatwili, in vitro z eugeniką i aborcją w pakiecie, teraz domagają się aborcji na życzenie, a w zanadrzu "śluby" dewiantów i adopcja dzieci.
Czyli rząd Sodomitów.
Z tym Kołodziejczakiem Tusek może mieć problem, ten już zapowiedział, że żywności ukraińskiej do Polski nie wpuści, nawet jak UE nakaże, a sprzeciw Tuska może okazać się końcem tej z Piekła rodem koalicji, ciekawe co na to Kosiniak, jakby nie było "rolnik" z prapra....pradziada, gdy wszyscy nasi dziadowie byli rolnikami :)
Kosiniak pewnie nawet ogródka nie uprawiał, ale rolnikom przewodzi :)))
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 13:14

Dodane przez spike w odpowiedzi na @u2

Spike
Kołodziejczak oddał się Tuskowi do niewoli. Jak go Tusk przeklnie, to co mu zostanie? Będzie nie tylko goły i wesoły, będzie nikim.
smieciu

smieciu

18.12.2023 12:26

A jakieś uzasadnienie na tezę podaną w tytule?
Ni ma.
Coraz cieniej z tą pudelkową propagandą.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 12:51

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na A jakieś uzasadnienie na tezę

Śmieciu
Wszystko jest w notce. A to że niektórym nie mieści się to w ich pudelkowym rozumku, to już problem takich jak pan. Inni zrozumieli wszystko.
smieciu

smieciu

18.12.2023 12:58

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Śmieciu

Co tam mamy w notce...
"dżihad" Grzegorza "wieszatiela" Brauna
Na czym polega degradacja? Że pojawił się gościu, który protestuje przeciw polityce L. Kaczyńskiego, który stał za wprowadzeniem żydowskiego święta Chanuka do Pałacu Prezydenta i do Sejmu?
O to chodzi jak rozumiem, bo o co pani chodzi, tego nikt się nie dowie, bo przecież pani nie napisze.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 13:05

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Co tam mamy w notce...

Śmieciu
Powiem niegrzecznie: tylko lewizna mogła te twoje bzdety napisać. Tylko nierozgarnięty nie widzi tego, że  Smoleńsk, Braun i inne sprawy z notki których pan nie widzi, to degradacja Polski. Tak po ludzku, idiota Braun wystawił "świadectwo" całej polskiej Prawicy - i teraz Putin i inne nacje używają sobie na Polsce.  Tylko lewiźnie to pasuje i udaje że nie wie o co chodzi. Reszta w notce. Jak za trudne do zrozumienia, to proszę dać do przeczytania komuś rozgarniętemu.
spike

spike

18.12.2023 13:00

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Śmieciu

@ula
ten osobnik ma tylko śmieci w głowie, z Niemiec mu tyle nawieźli :)))
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 13:10

Dodane przez spike w odpowiedzi na @ula

Spike
On rżenie tylko głupa. Doskonale wszystko zrozumiał. Zabolało, więc próbuje nam wmówić że nie wiadomo o co chodzi. No taka już rola frajera. Bo co mu pozostało?
smieciu

smieciu

18.12.2023 13:16

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Spike

Ależ zgadza się. Rżnę głupa. Bo właśnie rozumiem.
Że PiSowcy jedyne czego potrzebują to kilku hasełek, trzech zdań na krzyż. Kompletnie od czapy. By się trochę ponadymać. Trochę popłakać. Zjednoczyć się we wspólnocie. Bazującej na niczym. Bo nic w tym tekście nie ma. Żadnego uzasadnienia, wywodu itp.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 13:21

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Ależ zgadza się. Rżnę głupa.

Śmieciu
Ile już razy pisałam panu że ja nie z PiS? Jak fakty nie pasują do tezy to tym gorzej dla faktów - trzeba się czepić autorki? Nic nie ma w tekście? To na co pan aportuje - co tak zabolało? Już pan zrobił z siebie idiotę - a ostatnim postem podbił to do kwadratu 🤣🤣🤣
smieciu

smieciu

18.12.2023 13:31

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Śmieciu

Dobrze. Porzućmy ten PiS. Nadal nie wiem co degraduje Polskę.
Tak po ludzku, idiota Braun wystawił "świadectwo" całej polskiej Prawicy - i teraz Putin i inne nacje używają sobie na Polsce. 
Wybryk Brauna degraduje?
Ale co konkretnie.
To że polskie instytucje władzy są zażydowione czy ujawnienie tego? A może istnienie w Polsce pierwiastków antysemickich degraduje Polskę w oczach świata?
Podobnie pytania mogę zadań w stosunku do pozostałych hasełek. One nic nie znaczą. To zwykła wyliczanka, która na jakiejś zasadzie, znanej wtajemniczonym, ma wywołać reakcję emocjonalną. Która ma się zespolić z tytułem notki i wywołać oburzenie.
To wszystko. Tak to działa. Nie ma nic ale działa.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 13:45

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Dobrze. Porzućmy ten PiS.

Śmieciu
Prosiłam już, że jeśli nie rozumie pan prostego tekstu, to proszę go dać do przeczytania komuś rozgarniętemu? To że nie widzi pan że czyn Brauna degraduje Polaków do roli tępych antysemitów wcale mnie nie dziwi.  W antysemickie dyrdymały nie dam się wciągnąć - inni pewnie także. Tacy jak pan potem wysyłają nasze odpowiedzi do zachodnich mediów jako przykład na potwierdzenie idiotycznej tezy. "Dżihadu" tu pan nie rozpęta.
Pani Anna

Pani Anna

18.12.2023 13:52

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Śmieciu

Ujejska, może ciebie i paru innych czyn Brauna degraduje. Mnie nie. Do ciebie jeszcze nie dotarło,  że "za granico " zydzi nie mają dobrych notowań,  ani dobrej prasy.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 13:59

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Ujejska, może ciebie i paru

Pani Anna
No wreszcie się pani przyznała że nie jest Prawicą. Teraz cytuję zachodnie media: ale tępym faszystowskim antysemickim wypierdkiem. Nie obchodzi mnie jaką prasę ma Izrael, obchodzi mnie jaką ma Polska. Jak widać dla Kuńfy Polska to pojęcie względne. No cóż, ostatnio Polskę przejęli idioci... co widać zwłaszcza w Sejmie.
Pani Anna

Pani Anna

18.12.2023 19:09

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Pani Anna

Ujejska, przestrzelilas jak zwykle... tym swoim obrzynem. Za co się nie weźmiesz, to przemienia się w g... .O Grzegorz Braun, o Grzegorz Braun,  widziała Polska i cała  Unia
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 22:20

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Ujejska, przestrzelilas jak

Pan Anna
Mogłam ostrzej nazwać to co robi Braun i jemu podobni. Pani jednak woli gonić własny ogon zamiast się zreflektować, podobnie jak Śmieciu. Tusk na to liczy, a usłużni idioci podają to dalej w Świat. No cóż, nierozgarniętych frajerów w Polsce jest dostatek. Ale to długo nie potrwa - idiota zrobi swoje i idiota będzie musiał odejść.
spike

spike

18.12.2023 13:31

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Ależ zgadza się. Rżnę głupa.

@smieciu
ty nie musisz rżnąć głupa, ty jesteś cały ty,
podobnie mówi się o Szturze, że "wodzireja" zagrał siebie, czy w Seksmisji, podobnie jak Grabowski gra siebie w Kiepskich :)
smieciu

smieciu

18.12.2023 13:35

Dodane przez spike w odpowiedzi na @smieciu

@spike. Zapal świece Chanukowe, których takim fanem był L. Kaczyński to będzie ci raźniej.
Żydzi nie odeszli. Czuwają. Jest szansa że Wielka Polska PiS wróci. I wszystko oddegraduje.
spike

spike

18.12.2023 15:14

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @spike. Zapal świece

@smieciu
obnażasz swoją głupotę jeszcze bardziej, wypisując swoje brednie.
Jakbyś częściej czytał komentarze na NB, to byś wiedział, że nie potępiam czyny Brauna, ale jego metodę, można było zaprotestować w kulturalny sposób, Braun chyba jest kulturalny, bo w to wątpię, podobnie kretyńsko zachowywał się w kwestii maseczek w sejmie, nie pasowały mu, mógł nie przychodzić do sejmu, mógł protestować w maseczce, że jest przeciw etc., skoro cały sejm się dostosował, on nie jest wyjątkiem, którego nic nie obowiązuje, to nie ten moment i sposobność, by siłowo walczyć o swoją rację, to ostateczność.
smieciu

smieciu

18.12.2023 15:29

Dodane przez spike w odpowiedzi na @smieciu

@spike Jakbyś czytał swoje komentarze to zauważyłbyś że pod moim ostatnim wpisem w komentarzu zaatakowałeś mnie za to że wypowiedziałem się pozytywnie na temat czynu Brauna. Konkretnie napisałem że Braun postąpił z duchem święta Chanuka uderzając w obcy symbol religijny. A ty standardowo swoje śpiewki. Oczywiście także standardowo nie racząc nawet zająknąć się co ci się nie podoba tylko przechodząc zaraz do swoich inwektyw. Więc dlaczego nie miałbym uznać że jesteś za Chanuką?
Tym bardziej że przecież tobie jakoś łatwo (i także zawsze bez podawania przyczyn) przychodzi ci uznawać mnie za Niemca. Dodam także że przecież w przeciwieństwie do mnie jesteś fanem L. Kaczyńskiego.
Logika jest prosta. A słowo brednie i głupotę zachowaj opisując siebie.
sake3

sake2020

18.12.2023 13:33

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Ależ zgadza się. Rżnę głupa.

@smieciu....A czego pan potrzebuje by zrozumieć,że skoro wygraliście te wybory to czas się zając nowymi problemami a nie PiS-em..Jaki cel ma stałe upokarzanie i PiS i elektoratu?  Wiem,że chcecie elektorat pisowski choć w części przejąć.To deklarował publicznie w Sejmie Bosaki oraz inni.Po co wam on skoro bez przerwy nam ubliżacie ordynarnie i chamsko wypominając katolicyzm,analfabetyzm,bicie dzieci i chlanie..Na NB też.Czemu pan pisze jedno i to samo? To wy się nadymacie własną wielkością  a co w tych waszych tekstach jest odkrywczego?Przeczytał pan swoje? Wnoszą cokolwiek?
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 13:38

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @smieciu....A czego pan

Sake3
Tak zwyczajnie, Kuńfie brakuje inteligentnych ludzi, podobnie Platformie. Proszę popatrzeć na sejmowy zestaw koalicji macherów: przygłup pogania przygłupem. To było dobre aby wygrać wybory, ale do rządzenia  to zbyt mało, dlatego potrzebują zwolenników PiS.
smieciu

smieciu

18.12.2023 13:39

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @smieciu....A czego pan

@sake Byłoby po prostu fajnie gdyby piszący uzasadniali swoje tezy. Ja nie widzę żadnej degradacji. Jeśli ktoś ją widzi niech wykaże dlaczego.
Może ty mi sake odpowiesz zamiast kierować do mnie swoje zarzuty z innej bajki.
Skąd ta degradacja Polski? W czym się przejawia?
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 13:49

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @sake Było po prostu fajnie

Śmieciu
Ma pan mentalność niewolnika, więc nic pan z żadnego wyjaśnienia tu nie zrozumiał - i nie zrozumie, a wyjaśnienie jest w już w notce. Bo żeby zrozumieć o czym ta notka to trzeba być wolnym Polakiem.
smieciu

smieciu

18.12.2023 13:56

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Śmieciu

@Ula. Niech pani tylko wyjaśni jaki ma z tym związek Braun. Dzięki czemu pozbędę jakiejś cząstki mentalności niewolnika. Bo póki co wygląda na to że skoro wybryk Brauna był zły to znaczy że święto Chanuka w Sejmie jest ok (przepraszam za używanie logiki niewolnika). Czyli degradacja Polski polega na tym że są w polskim parlamencie ludzie, którzy nie chcieliby tego żydowskiego święta w Sejmie.
Czyli (znów przepraszam) wielka Polska to taka ze świętem Chanuki, tak jak to wymyślił i wdrożył L. Kaczyński.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 14:05

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @Ula. Niech pani tylko

Śmieciu
Obchodzą mnie konsekwencje czynu Brauna. Mam prawicowy światopogląd, a dzięki temu idiocie, postrzegają mnie jako faszystkę i antysemitkę. To szkodzi także wizerunkowi Polski - to degraduje nas do tępej dziczy, którą należy na Świecie zwalczać. Tylko patrzeć jak z Moskwy pójdzie w Świat nowina, że po Ukrainie, w Polsce także trzeba dokonać operacji antyfaszystowskiej.  Czy to takie trudne do zrozumienia?
juur

juur

18.12.2023 14:54

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Śmieciu

@UU
"...to degraduje nas do tępej dziczy.."
Bez urazy ale osoby, które nie chcą by żydostwo panoszyło się w Polskim Sejmie i wymuszało udział w ich obrzędach to tępa dzicz?
Najczęściej to potomkowie czerwonych katów, torturujących i mordujących Polaków.
Nie zgadzam się na to.
Taka uległość to zgoda na zachowania takie jak po zaproszeniu  Netanjahu w 2019r do salonu ten ordynarnie nasrał na dywan bo tylko tak można określić to co zrobił.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 22:26

Dodane przez juur w odpowiedzi na Bez urazy ale osoby, które

Juur
Czy ja gdziekolwiek odnosiłam się do jakiegoś wyznania i jakiejkolwiek uległości?  Czy się to panu podoba czy nie, tak nas postrzega Świat: jako tępych faszystów i antysemitów których trzeba zwalczać. To jest na rękę Moskwie która za chwilę ogłosi kolejną krucjatę przeciwko faszystom. Od polityka wymagam aby kierował się rozumem i racją stanu. A to u Brauna jest niemożliwe.  "kasa misiu, tylko kasa się liczy" - tym się kieruje - jak Zdradek konsultant.
sake3

sake2020

18.12.2023 14:58

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @sake Było po prostu fajnie

@smieciu...Dla mnie degradacja Polski to nie jest tylko ocena incydentu z Braunem i wnioski z tego idące.Ona zaczęła się już wcześniej.Do niej najwięcej przyczyniła się nienawisc Polaków do Polakow,donosy do Brukseli ,wyśmiewanie rządu i wspólne antypolskie działania nienawidzących rządu Polaków w europarlamencie i z panią Leyen.To jest widoczne,że nie potrafiliśmy w zadnej sprawie mówić jednym głosem.i niestety to nie tworzyło dobrego wizerunku Polski i było wykorzystywane przeciw nam.To nie pojedynczy incydent wstrząsnął ale szereg działań.Nasza spolegliwość i milczenie na oskarżane nas o ,,polskie obozy smierci'wywołanie wojny śiwiatowej',oczernianie przez takie kanalie jak Gross,Grabowski czy Engelking.To był sygnał,że z Polska nie trzeba się liczyć i jest widoczne nie tylko w polityce..Przecież znane są perypetie polskich piłkarzy w Anglii czy Holandii.Przed kilkoma laty przemilczano sprawę Radwańskiej którą podczas gry kibice izraelscy ordynarnie wyzywali.Własne to milczenie jest przyczyną degradacji.Mocni w gębie ale wobec siebie a nie wobec obcych.Degradacja trwa przez lata .To pouczenia by za granicą nie mówić po polsku bo to nie wypada.do Auschwitz nie wolno na uroczystości wnieść polskiej flagi tylko jak radzi pani z muzeum postawić ją pod skocznią narciarską. Z takich kamyczków rodzi się zły wizerunek Polski.Przypomnę ,,akcję niejakiego Staszewskiego ustawiającego znaki ,,strefy wolne od lgbt'' po to by się pod nimi fotografować a zdjęcia razem z donosem wysyłać do Brukseli.Pan oczywiście może mieć inne zdanie albo się ze mną nie zgadzać.Ale to chyba lepsze niż pisanie jednego i tego samego.Najlepszą formą dyskusji jest analiza przykładów,zdarzeń,sytuacji a nie wzajemne oskarżenia .To droga donikąd.
smieciu

smieciu

18.12.2023 15:42

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @smieciu...Dla mnie

@sake Jeśli chodzi o podejście do Żydów zgadza się. To nie stało się jednak dzisiaj. W  tym akurat wypadku wszyscy zachowują się podobnie. Ta degradacja akurat nie jest jakoś szczególnie związana daną opcją polityczną. Nie można wysuwać tego jako zarzut pod adresem obecnej władzy. Ale każdej władzy w Polsce.
Z takich kamyczków rodzi się zły wizerunek Polski.
Ale kto niby ocenia ten wizerunek?
Polacy uchodzą w świecie zwykłych ludzi za nacjonalistów nie lubiących obcych. To zły wizerunek?
Można też oceniać wizerunek Polski jako państwa.
Tylko że właśnie trzeba napisać więcej. Co i dlaczego autor ma na myśli. Trudno mówić obecnie o jakiejkolwiek degradacji Polski skoro przecież niemal nic się jeszcze nie stało. Narazie Tusk został uznany w UE za postać, która może przechylić szalę w grze, która się tam toczy. W różnych sprawach. Imigracji. Ukrainy. Centralizacji itp. Niezależnie od decyzji jaką podejmie, jego rola jest istotna. To nie jest żadna degradacja. W szczególności Tusk właśnie poleciał na północ spotkać się ze wszystkim szefami Państw Bałtyckich. Oczywiste jest że poleciał z jakąś misja dyplomatyczną. Że on czyli Polska dostała za zadanie poprowadzenie tej misji.
To nie jest degradacja. To tylko pokazuje istotną rolę Polski.
A mnie ciekawi co powiesz kiedy się okaże że Polska Tuska zleje to całe LGBT ciepłym moczem. Wykonując kilka pozornych ruchów typu uznanie związków partnerskich. Ale już nie małżeństw jednopłciowych.
u2

u2

18.12.2023 16:14

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @sake Jeśli chodzi o

Polska Tuska zleje to całe LGBT ciepłym moczem. Wykonując kilka pozornych ruchów typu uznanie związków partnerskich. Ale już nie małżeństw jednopłciowych.
Baju, baju. Widać, że chcesz tylnymi drzwiami zmieniać konstytucję. Nie ma na to zgody Polaków, a Polska nie jest niemieckiego Tuska tylko Polaków.
sake3

sake2020

18.12.2023 16:48

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @sake Jeśli chodzi o

@smieciu....Zero zdziwienia z mojej strony.....Jak widać dusza propagandysty wcisnęła mi  laurkę ku czci Tuska.Jakżeby inaczej..To prezent dla mnie pod choinkę? Donald Tusk w swoim exposee zapewnił,że jest przeciwny niekorzystnym dla Polski zmianom traktatowym.,,Mnie nikt nie ogra stwierdził dumnie premier,,żadne próby zmian traktatów nie wchodzą w grę'' Tymczasem dzisiaj Rada d/s Środowiska PE bez dyskusji przyjęła propozycję zmian traktatówPE,które m.in. likwidują prawo weta.Polska nawet nie próbowała zablokować,złożyła tylko nic nie znaczące oświadczenie w trybie art3 ust6..No tak ta wielka postac może przechylić szale w grze.która się toczy w PE.Jakiej grze? Dlaczego akurat dzisiaj poleciał z ,,misją'' dyplomatyczną do krajów Bałtyckich zamiast do Brukseli? Z jaką misją? Faktycznie to pokazuje jak istotna jest rola Polski.i kim jest premier Tusk.Ja po swojemu nazwę go premierkiem.No i niech pan się nie spieszy z tym olewaniem lgbt.To może być na takiej samej zasadzie jak owe blokowanie przez Tuska traktatów..
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 22:47

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @smieciu....Zero zdziwienia z

Sake2
Dla nich ważne jest tylko jedno, aby takich poklepali po plecach w Brukseli. Taka jest tu rola frajera,  Ich znaczenie rośnie o tyle, o ile wpisują się w niemieckie plany. Frajerstwo zrobi swoje i frajerstwo odejdzie, nie tylko w hańbie. Przy następnym przesileniu trafi za bezprawie do pierdla.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 22:56

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @sake Jeśli chodzi o

Śmieciu
I całą te pana narrację można o dupę potłuc. Tuska właśnie udowodnił panu że jest pan frajerem. Mógł zawetować kolejny krok federalizacji a wydał tylko oświadczenie dla frajerów. I jak się pan czuje frajerze?  Z oszustami tak jest - i pan mi tu pisze jakieś głodne kawałki że nie jest to degradacja Polski?
Ptr

Ptr

18.12.2023 23:23

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @sake Jeśli chodzi o

DT . Ma wiarygodność bliską zeru, by cokolwiek powiedzieć.
W tej dyskusji powiem tak; PiS nie załapał się na władzę z powodu świecznika.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

19.12.2023 00:15

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Ma wiarygodność bliską zeru,

Ptr
(..)z powodu świecznika.
Ciekawa teza.  Ja myślę że to z powodu lwa i torebek z Biedronki
Ptr

Ptr

19.12.2023 10:55

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Ptr

Tylko prawda jest ciekawa. 
(Sam to zrozumiałam i kiedyś napisałem , nie znajac klasyka, gdyż było tak dużo nieciekawych kłamstw, że wniosek mógł być tylko jeden.)
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

18.12.2023 17:30

Zadziwiające jest, jaką rudy ma krótką ławkę "fachowców". Podobno PO to elitarna partia,a kobieta z demencją jest marszałkiem senatu, troglodyta wiceministrem rolnictwa, a skompromitowany alkoholik ministrem kultury. Prawie te same ryje co w 2007 roku.
Yntelygencja 3 RP.
u2

u2

18.12.2023 17:37

Dodane przez Siberian Husky Dog w odpowiedzi na Zadziwiające jest, jaką rudy

rudy ma krótką ławkę "fachowców"
Bo chyżemu nie chodzi o prawdziwych fachmanów, tylko o BMW, czyli biernych, miernych, ale wiernych.
sake3

sake2020

18.12.2023 18:17

Dodane przez u2 w odpowiedzi na rudy ma krótką ławkę

@u2.....Proszę nie wybrzydzać,najlepszych ,,fachowców'' Tusk wysłał do przygotowań na sądy kapturowe zwane nowocześnie komisjami..
Ula Ujejska

Ula Ujejska

20.12.2023 10:46

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @u2.....Proszę nie wybrzydzać

Sake3
Te komisyjki w 95% będą utajnione. Chyba nie sądzi Pani, że Tusk pozwoli puścić we wszystkich TV kompromitujące go materiały?
spike

spike

18.12.2023 18:33

Dodane przez Siberian Husky Dog w odpowiedzi na Zadziwiające jest, jaką rudy

Ciekawie wyglądają sondaże, niby totalni wygrali, a tuż po wyborach PiS na czele, dziwne, tak szybko zmienili swoje poglądy?
Uważam, na 99%, że wybory zostały sfałszowane, ze wskazaniem na "turystykę wyborczą", sąd powinien te głosy unieważnić, winnych surowo ukarać.
Problem w tym, że sądach "ducha sprawiedliwości" nie ma, mimo że tak mają postępować.
Czy jest kara za łamanie Konstytucji, na którą posłowie przysięgali, że będą strzec ?
Czesław2

Czesław2

18.12.2023 18:36

Dodane przez spike w odpowiedzi na Ciekawie wyglądają sondaże,

NIKT z polityków nie neguje ważności wyborów. Tak ich Menora oświeciła.
spike

spike

18.12.2023 19:02

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na NIKT z polityków nie neguje

Referendum jest ważne, choć były "nieprawidłowości", nie miały wpływu na wynik, pewnie podobny wyrok zapadnie w kwestii wyborów do sejmu, sędziowie pewnie mają takie wyroki już nadrukowane, tylko wstawiają odpowiednią datę.
To tak, jakby złodziej ukradł komuś część pieniędzy, a sąd stwierdził, że przestępstwa nie ma, bo złodziej nie wszystkie pieniądze ukradł, nie wpłynęło to na stan posiadania pokrzywdzonego, złodziej jest wolny.
Czesław2

Czesław2

18.12.2023 19:08

Dodane przez spike w odpowiedzi na Referendum jest ważne, choć

To jest oczywiste, tyle, źe kameralnie. Jak kradli, tak będą kraść. Polski do wyborów juź nie będzie. W sensie  decydowania o czymkolwiek.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 23:16

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na NIKT z polityków nie neguje

Czesław2
A później będziesz się dziwić że na Zachodzie będziesz przykładem typowego faszysty czy tępej dziczy - i  że takich trzeba tępić. Jak ćwierkają wróble, Putas liczy na aktywność takich jak ty. Już szykuje kolejną antyfaszystowską krucjatę
Imć Waszeć

Dark Regis

18.12.2023 23:24

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Czesław2

Zanim się takie rzeczy zacznie brzęczeć, czyli się przestraszać przez rezonowanie, to warto wysłuchać przemowy Ziemkiewicza, bo chłop ma rację: youtube.com Tak długo jak PIS będzie tylko rezonował, jak choćby z tym koniunkturalnym oszczekiem Brauna na wyprzody, to nie będzie stwarzał rzeczywistości wokół siebie, a jedynie reagował na stwarzanie jej przez innych. Nie będzie niczego wokół siebie kontrolował. Dlatego właśnie ludzie widzą, że w działaniu PIS to lewactwo jak cala reszta, bo tak samo reaguje. Jak to było "PIS - PO jedno....", dziwicie się po tym takiej reakcji u młodych, co też było przyczyną utraty masy głosów?
Ula Ujejska

Ula Ujejska

19.12.2023 00:22

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Zanim się takie rzeczy

Imć Waszeć
PiS ma swoje a ja mam swoje. Patrzę na to z perspektywy szarego Polaka o prawicowym światopoglądzie.  Nie jestem faszystką i antysemitką. I wygarnę to każdemu idiocie który mnie z tym będzie wiązał swoimi czynami. Od polityków wymadam kierowania się interesem Polski i rozumem. Jeśli ktoś nie przewiduje konsekwencji swoich czynów, to albo jest zdrajcą albo idiotą.
Imć Waszeć

Dark Regis

19.12.2023 00:32

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Imć Waszeć

... pod warunkiem, że istnieje jakakolwiek polityka długofalowa państwa i jakaś uznawana przez wszystkich racja stanu. Jak widać za oknem, nie ma takich już od dziesięcioleci i dlatego takie deklaracje zawisają w próżni... youtube.com
Imć Waszeć

Dark Regis

18.12.2023 19:13

Normą konstytucyjną wyrażającą stosunek polskiego państwa do religii jest zasada „bezstronności państwa w kwestiach światopoglądowych i religijnych”. Państwo zatem nie pretenduje do rozstrzygania obecności kwestii religijnych w przestrzeni publicznej, kwestię tę pozostawia woli obywateli, zgodnie z zasadą wolności religijnej. Zasada „bezstronności państwa w kwestiach religijnych” umożliwia więc istnienie posługi religijnej w pewnych instytucjach zamkniętych np. w szpitalach czy więzieniach oraz lekcji religii w szkołach, o ile życzą sobie tego obywatele, pod warunkiem ich dobrowolności. Reasumując zasada ta została złamana przez postkomunistów na dwa sposoby: 1) poprzez obrzęd religijny dokonujący się w szejmie; 2) a dalej zmuszanie posłów do brania udziału w obrzędzie religijnym pod groźbą sankcji politycznych (utraty stanowiska marszałka itp.) Bolkowo-Kwaśniewska konstytucja nie mówi tego dość jasno? No to trzeba wpisać tam dodatkowo punkt o "rozdzielności synagogi od państwa". Proste. Ja bym jeszcze wpisał o rozdzielności komunizmu od państwa, bo to też już jest religia ojkofobów.
Czesław2

Czesław2

18.12.2023 19:28

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Normą konstytucyjną

A rozdzielność "uni" od państwa?
Imć Waszeć

Dark Regis

18.12.2023 19:35

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na A rozdzielność "uni" od

Najlepiej w ogóle dopisać "rozdzielność kosmosu od państwa", co da kaście szeroki margines do spekulacji na temat "co poeta miał na myśli". Gdyby iść tym tokiem rozumowania co PIS w dwie kadencje, to wyszłoby tylko "rozdzielność Marszałkowskiej od molo w Sopocie", bo to daje pełen sukces.
Czesław2

Czesław2

18.12.2023 19:54

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Najlepiej w ogóle dopisać

Uważam, że prawdziwa wojna komunistów
( nowoczesnych komunistów, czyli bankowców narodu handlowego)  z Polską odbyła się na uczelniach. Tu Gliński CELOWO udawał idiotę. Oczywiście, nie sam.
spike

spike

18.12.2023 22:16

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Normą konstytucyjną

@imć
"Państwo zatem nie pretenduje do rozstrzygania obecności kwestii religijnych w przestrzeni publicznej, kwestię tę pozostawia woli obywateli, zgodnie z zasadą wolności religijnej."
"Reasumując zasada ta została złamana przez postkomunistów na dwa sposoby:"
ani jeden ze sposobów nie złamał tej zasady.
-Palenie świec chanukowych, jak też obecność choinki świątecznej, przy okazji dzielenie się posłów opłatkiem, nie są dosłownymi obrzędami religijnymi. to obyczaj, tradycja.
W budynku sejmu jest wydzielone miejsce, gdzie mieści się kaplica, gdzie są odprawiane msze, czy modlitwy posłów katolików, podobnie jest w szpitalach, koszarach itp.
W sali sejmowej wisi Krzyż, który pełni dwie funkcje, religijną i pamiątkową, był to krzyż ks.Popiełuszki.
Nauczanie religii nie jest posługą religijną, to jest przedmiot nauczania.
Wszystko było za wiedzą i zgodą posłów, jak i obywateli w innych miejscach publicznych.
-Posłowie nie byli zmuszani pod jakąkolwiek groźbą do obecności zapalenia świec chanukowych, była to pewna konsekwencja zachowania posła Brauna, do tej pory posłowie nie brali w tej żydowskiej tradycji udziału (nie słyszałem o tym), świece były palone w sejmie od kilku lat i nikt do tej pory nie protestował, nawet poseł Braun, więc dlaczego to zrobił.
Niedopuszczalny szantaż Marszałka polegał na domaganiu się usunięcia posła Brauna z koła poselskiego, a mówi się też o pozbawieniu go mandatu posła, po to jest zgłoszenie do prokuratora, a w konsekwencji doprowadzenie do procesu i skazania, poseł nie może być karany.
-Konstytucja podczas składanej przysięgi prezydenckiej,senatorskiej czy poselskiej, dopuszcza dodanie słów "tak mi dopomóż Bóg".
-Dopisanie czy wykreślenie czegokolwiek z Konstytucji jest praktycznie niemożliwe, jedyną możliwością jest odpowiednia ustawa "kompromisowa", która to może zmienić, będzie ważna do czasu, jak ktoś tą ustawę zaskarży do TK, wtedy może zostać unieważniona, podobnie było z "kompromisem" aborcyjnym, bezduszni mordowali sobie dzieci poczęte, aż TK, stwierdził, że ustawa nie jest zgodna z Konstytucją.
-Talmudowską sztuczką jest, że w domniemaniu każda ustawa jest konstytucyjna, tylko jej zaskarżenie może zmienić ważność tej ustawy.
W domyśle można przyjąć, że tu chodzi o skrócenie procesu legislacji ustaw, o czas na orzeczenie TK, który jest dość długi, a ustaw czasami są setki.
Imć Waszeć

Dark Regis

18.12.2023 23:09

Dodane przez spike w odpowiedzi na @imć

Oni wzięli po prostu te szopki katolickie w formie zakładników i z roku na rok będą się posuwali kroczek dalej. Tylko, że katolicy będą to usiłowali relatywizować, zaś oni będą to na zimno planować i kalkulować. Bycie kobyłką już nie tyle marszałka, tylko zwykłego arendarza, do prawdy nie przysparza powodów do dumy. Czesław ma rację, że to tylko zasłona dymna przed właściwym atakiem. Walenie młotkiem po prętach klatki.
sake3

sake2020

18.12.2023 19:57

,,Nie dam się ograć w Brukseli stwierdził dumnie w swoim exposee premierek Tusk.,,Żadne zmiany traktatów nie wchodzą w grę''.No właśnie.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 22:51

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na ,,Nie dam się ograć w

Sake3
I federalizacja UE poszła o krok dalej. A dla miejscowych frajerów poszło oświadczenie o krytyce Donka ale sprzeciwu z jego strony nie było.
Imć Waszeć

Dark Regis

18.12.2023 23:19

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Sake3

Oj po prostu się wycwanił i do tego zauważył jak wielu frajerów w Polsce łapie się jeszcze na te jego "trzy kubki/karty" jak nie przymierzając jakie wieśniaki na miejskim targu. Ci młodzi wyborcy, którzy szukali cieciej drogi, a znam tu przynajmniej kilku, znaleźli ją pod jednym z kubków i teraz za nic nie chcą przyznać, że ktoś ich bez mydła wyrypał na kasę. Honur im nie dozwala :)))) PS: A dlaczego PIS w wyborach nie wystawił partyjnego wabika w ten sam deseń jako pułapki na młode muchy? Za dużo pychy, czy za mało rozumu?
Ula Ujejska

Ula Ujejska

18.12.2023 23:29

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Oj po prostu się wycwanił i

Imć Waszeć
Cała ta kampania wyborcza PiS była nie na miarę naszych czasów. Z drugiej jednak strony, była to kampania na prawdzie i uczciwych argumentach. Jednak za mało było obnażania właśnie tych pułapek. No i decydującym błędem było nie przypilnowanie urny.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Ula Ujejska
Nazwa bloga:
TENDENCYJNY PORADNIK WYBORCZY
Zawód:
Wykształcona z dużego miasta.
Miasto:
Bardzo wielkie miasto nad Pilicą

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 753
Liczba wyświetleń: 11,407,885
Liczba komentarzy: 14,882

Ostatnie wpisy blogera

  • By sitwie żyło się lepiej
  • Wspólna polsko-niemiecka akcja?
  • Niemiecka tradycja

Moje ostatnie komentarze

  • Nasz_Henry Jedno nie wyklucza drugiego 😜
  • U2Pracujemy nad tym. Czekamy cierpliwie na pewien ruch rympałów
  • Jabe A co, obdarli cię już z futra?

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nasze Credo
  • Nasza odpowiedź
  • ORMO czuwa !

Ostatnio komentowane

  • mjk1, Ależ ja się z pierwszą częścią Twojego komentarza właściwie zgadzam Paparazzi. Oczywiście, że państwa nie buduje się wyłącznie z betonu, stali i kolejnych inwestycji. Potrzebne są również przejrzyste…
  • Romuald, Też tak w ogólnym zarysie widzę, marginalny choć zapewne obecny, ale też na pewno nie jest to stan dominujący, tu raczej role odgrywa semantyka i co kto rozumie poprzez dane słowo. Co do głównego…
  • paparazzi , Z zasady trollom nie odpowiadam tu zrobię jeden wyjątek i skieruje do tow. apel. Pisz jak potężna jest pułapka dwutorowości rozwoju kraju. Kraj nie może być budowany wyłącznie z "cegieł i betonu"…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności