Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Czas rozważyć Polexit

Ula Ujejska, 26.10.2023

Od kilku lat zadaję pytanie: Po co nam taka Unia? Od kilku lat jesteśmy w stanie wojny z unijnymi urzędasami, którzy na różne sposoby nie tylko się wtrącają bezprawnie w nasze sprawy wspierani przez polską targowicę, ale także już uzurpują sobie to, czego nie scedowaliśmy na rzecz UE w Traktacie akcesyjnym. O niemieckich torebkach z Biedronki już nie wspomnę, a warto by prześledzić czy przypadkiem ostatnio nie poszły na wyborcze fałszerstwa. Ja nie głosowałam w pamiętnym referendum za taką Unią która jest dzisiaj,  patrząc na najbliższe unijne plany, to tym bardziej ostro się sprzeciwiam udziałowi Polski w czymś takim.
Nie oddam bez ostrej walki swojej wolności, niezależności i suwerenności w rusko niemieckie łapy. Jeśli nowy rząd i prezydent ewentualnie zgodzą się na unijny dyktat i zmianę Traktatów, to trzeba rozważyć nie tylko Polexit, ale solidarnościową rewolucję - taką jak za komuny. 
Tak tak, zaraz ktoś mi napisze że Ujejska chce wojny domowej i pomaga totalsom w jej wywołaniu. No cóż, ja wyznaję zasadę że lepiej zginąć wolnym z bronią w ręku, niż żyć na kolanach w ciągłym lęku. Tak mnie wychowywali mój ojciec i dziadek. Obaj zginęli w walce z czerwoną zarazą. Jestem gotowa jak oni, poświęcić życie za wolną Polskę. A może mamy pokornie czekać na kolejny Smoleńsk, Cybów oraz seryjnych samobójców?
UE staje się de facto skorumpowaną organizacją przestępczą. Jeśli dodamy planowane od dzisiaj zmiany w Traktatach, to powiedzmy to wprost: mafia rusko niemiecka planuje podbój Europy metodami dyplomatycznymi. Żaden przyzwoity Europejczyk nie powinien w tym uczestniczyć. Powiem to jasno: Jestem za Polexitem! Należy szybko wrócić do brytyjskiego pomysłu o utworzeniu małej Unii na flance wschodniej razem z Ukrainą i USA.
Dziękuję za uwagę.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 56261
Jabe

Jabe

25.10.2023 22:00

No, dobry czas na takie rozważania.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

25.10.2023 22:04

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na No, dobry czas na takie

Jabe
Każdy czas jest dobry aby rozmawiać o Polsce, o Jej przyszłości, bezpieczeństwie etc. Trwanie na siłę w związku przestępczym jest szkodliwe i niebezpieczne dla wszystkich Polaków.
Adam66

Adam66

26.10.2023 02:01

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Jabe

@Ula Ujejska
Ukrainę trzeba trzymać na dystans, nie odrzucać ale i nie włazić im w tyłek jak to Duda i Morawiecki robili.  Ukraina nigdy Polsce przyjazna nie była, wątpię żeby to się kiedyś zmieniło.  Może wśród zwykłych ludzi ten proces będzie szybszy, ale chazarska oligarchia swojego negatywnego stosunku do Polski nie zmieni.  Z tego powodu, wejście w jakikolwiek formalny układ z Ukrainą oznacza koniec Polski jako państwa.  Dobrze, że Zełeński splunął na Dudę i Morawieckiego, może to ich trochę otrzeźwi, chociaż nie za bardzo w to wierzę.  Teraz trzeba by się skupić na przeciwdziałaniu zapędom eurokołchozu ale kto to zrobi, opozycja która zawsze głosowała przeciwko Polsce czy wazeliniarz Morawiecki, który wszystkie idiotyzmy eurokołchozu podpisywał jak leci a nawet od siebie dokładał...
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

26.10.2023 13:28

Dodane przez Adam66 w odpowiedzi na @Ula Ujejska

@ Adam
Dokładnie. pzdr
Tomaszek

Tomaszek

25.10.2023 22:09

Yhy
Z Ukrainą . No i z USA europejską . Aha . No .
Ula Ujejska

Ula Ujejska

25.10.2023 22:11

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Yhy

Tomaszku
A co wolałbyś Rosję nad Bugiem? Myślę że nie, więc coś z tym trzeba zrobić.
Tomaszek

Tomaszek

25.10.2023 23:06

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Tomaszku

No to jak z Ukrainą to i z Niemcami pewnie bo oni bez Niemców jak bez pół litra . Nawet jak coś w tej wojnie wygrają to " Fuer Deutschland ". Ostatnio to nawet się do zmiany władzy u nas przyłączali . Mało że gołodupcy to jeszcze parszywe . "Do cholery z taką miłością " mawiał Nikuś Dyzma . A nad Bugiem to będzie Bezirk Ukraine . Krótko mówiąc wpadamy z dupy w gówno za własną kasę i na własne życzenie .
EsaurGappa

EsaurGappa

25.10.2023 23:15

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na No to jak z Ukrainą to i z

Co się tak nerwisz na tych koleżków naszych za Buga?Są jacy są,jesteś inny?Och fajnie że z ciebie taki dzielny Polak,samolub taki jakiś dziwak bez empatii.Daj spokój Tomek słabszych od siebie poniżasz jakbyś nie rozumiał dlaczego są słabi i biedni.
Tomaszek

Tomaszek

25.10.2023 23:25

Dodane przez EsaurGappa w odpowiedzi na Co się tak nerwisz na tych

Esaur 
To nie nerwienie i nie poniżanie , to realna ocena tego co widać . Empatia i podzielność to jednak dziś kit dla  frajerów . Puste słowa siwy dym na zasłonę . Są jacy są z nami czy bez . i niechaj tak zostanie . Oni zawsze o empatii jak im dać trzeba .
Tomaszek

Tomaszek

25.10.2023 23:19

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na No to jak z Ukrainą to i z

Aha 
A partnerzy nie muszą być za miedzą . I są osiągalni i sto (dosłownie razy mocniejsi) niekoniecznie USA bo to nie partnerstwo. Jest Turcja , Węgry , Korea i co tam jeszcze . I tylko bez "miłości" bo będzie dymanie nie miłość .
Ula Ujejska

Ula Ujejska

25.10.2023 23:19

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na No to jak z Ukrainą to i z

Tomaszku
Ukraina z taką niemiecką "pomocą" i z akcesem do UE po zmianie Traktatów, de facto przestanie istnieć. Połowę zgarnie Rosja a resztę wykupią Niemcy. Jak myślisz, czy tam na Ukrainie to sami idioci żyją? Myślę że tam już dojrzewa to co w Polsce. Ale masz rację z taką niemiecką Ukrainą to my nie chcemy mieć nic wspólnego. Prezydent Zełenski postawił na Tuska i tak jak my już wie, że dał ciała.
Tomaszek

Tomaszek

25.10.2023 23:31

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Tomaszku

UU
Czyli pokręciliśmy się w kółeczko i odkryliśmy że dupa z tyłu i tak .
Ula Ujejska

Ula Ujejska

26.10.2023 00:09

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na UU

Tomaszku
Nie nie, nie pokręciliśmy się w kółeczko. Bo po pierwsze: obnażyliśmy rusko niemieckie plan dla Europy. Po drugie: daliśmy po łapach Putinowi mobilizując Świat. Po trzecie: Nasza pomoc dla Ukrainy była kluczowa dla jej istnienia w tamtym momencie.
Jeśli dzisiaj Ukraina szybko nie połapie się jaki los jej szykują Niemcy, to przestanie istnieć. To co trzyma ich jeszcze przy życiu, to ogromne poświęcenie i patriotyzm, więc wewnętrzne rozstrzygnięcie czyja ma być Ukraina może być tam bardzo krwawe.
EsaurGappa

EsaurGappa

25.10.2023 22:19

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Yhy

Jesteśmy jako państwo samowystarczalni,kto temu zaprzeczy nazwę go zdrajcą.Ludzie otumanieni i karmieni kłamstwem gardzą swoim domem,zamiast dbać o niego i walczyć ze wszystkich sił o jego dobro jak o skarb największy,niszczą rodzinę i samych siebie
Ula Ujejska

Ula Ujejska

25.10.2023 22:30

Dodane przez EsaurGappa w odpowiedzi na Jesteśmy jako państwo

EsaurGappa 
Historycznie rzecz ujmując, im bardziej Polakowi przykręcano śrubę, tym bardziej Polak stawał się niepoprawny. Musimy przejść przez to euro kurewstwo, aby nigdy więcej nikt nas nie złapał na jakieś trefne idee. Ciągle jeszcze mamy  swój los w swoich rękach
EsaurGappa

EsaurGappa

25.10.2023 22:38

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na EsaurGappa 

Ludzie z pani pokolenia troszkę "przespali"czas zniewolenia,ja to rozumiem,świat pędzi tak szybko że czasem człowiek nie ma czasu zapytać sam siebie kim jest.
Ale super że jesteście,bez was i waszej codziennej wiary w Rzeczpopolitą nie było by już co zbierać.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

25.10.2023 22:50

Dodane przez EsaurGappa w odpowiedzi na Ludzie z pani pokolenia

EsaurGappa 
Dziękuję. Jak pisał poeta: Taka nasza już historiozofia, że życie ciągle nas przymusza do ofiar. Raz ofiara na biednych, raz biedni na ofiarę ... i tylko mam nadzieję Panie, że wiesz co robisz, że nie jesteśmy tu za karę.
Pers

Pers

25.10.2023 22:23

@ujejska
//Nie oddam bez ostrej walki swojej wolności, niezależności i suwerenności w rusko niemieckie łapy.//
A co zrobisz?
Będziesz tupać nóżkami i machać ścierą? :))))))))))))
To co się teraz dzieje to logiczna konsekwencja traktatu lesbonskiego.
A kto go podpisał?
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

25.10.2023 22:37

@ Ujejska
coraz bardziej mi się twoje pisanie podoba. Sam pisałem o polexicie już ze dwa lata temu. Pzdr
EsaurGappa

EsaurGappa

25.10.2023 22:42

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na @ Ujejska

Waldemarze to jest głos rozsądku który morze zmienić wszystko.Duma z bycia Polakiem jest wielką siłą,bez względu na to jakiej "muzyki" każdy z nas lubi słuchać.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

25.10.2023 22:42

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na @ Ujejska

Waldek
Dziękuję. Pamiętam że i Ty pisałeś o tym. Możemy spierać się o drogi, ale nigdy o cel, którym jest dobro i bezpieczeństwo Rzeczpospolitej.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

25.10.2023 23:06

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Waldek

@ Ujejska
dokładnie. Pzdr
Ptr

Ptr

25.10.2023 22:51

GDybyśmy byli suwerenni i praworządni oraz mieli pełnię kontroli nad polityką państwa , ze względu na wpływ Unii na wybory należałoby unieważnić te wybory i zdelegalizować PO. Ogłosić natychmiastowe wyjście z Unii. I wówczas można negocjować warunki współpracy.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

25.10.2023 22:53

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Dybyśmy byli suwerenni i

Ptr
Popieram takie rozwiązanie.
u2

u2

25.10.2023 23:07

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Ptr

Wystarczy zwykła większość głosów w parlamencie i podpisanie ustawy o wyjściu z UE przez prezydenta : :
art. 22a ustawy z dnia 14 kwietnia 2000 r. o umowach międzynarodowych
1. Do wystąpienia z Unii Europejskiej stosuje się odpowiednio przepisy art. 14 wniosek o ratyfikację lub zatwierdzenie umowy międzynarodowej i art. 15 przedkładanie Prezydentowi RP umowy międzynarodowej do ratyfikacji lub zatwierdzenia ust. 1 i 2.
2. Przedłożenie Prezydentowi Rzeczypospolitej Polskiej projektu decyzji o wystąpieniu z Unii Europejskiej jest dokonywane po uzyskaniu zgody wyrażonej w ustawie.
3. Decyzję o wystąpieniu z Unii Europejskiej ogłasza się w Dzienniku Ustaw.
[...]
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

26.10.2023 05:36

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Wystarczy zwykła większość

Polexit 😎  
To okienko na wyjście z UE właśnie się zamknęło. Niewykorzystane okazje mają swoje przykre konsekwencje.
Teraz trzeba będzie w mozole popracować nad otwarciem następnego 😎
u2

u2

26.10.2023 06:01

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Polexit 😎  

@NASZ_HENRY
Okazuje się, że Bezpartyjni Samorządowcy, których tak tutaj reklamowałeś na NB urwali prawie dwa procent dla PiS. Dodać również należy ponad jeden procent urwany przez Polska Jest Jedna oraz przepływy do konfy i trzeciej nogi.
Czyli robiłeś krecią robotę i nadal robisz, suflowałeś na BS w czasie największej kumulacji agitacji wyborczej, na BS, którzy okazali się za słabi, aby być czyimkolwiek koalicjantem.:-)
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

26.10.2023 06:26

Dodane przez u2 w odpowiedzi na @NASZ_HENRY

@u2
Przepraszam, że ciebie rano wnerwiłem, ale jeszcze bardziej ciebie zdenerwuję jak napiszę cytując Marszałka, że Tobie "kury szczać prowadzać" a nie polityką się zajmować. Bowiem to nie jak napisałeś  BS "urwali prawie dwa procent dla PiS", ale BS  urwało te 2% - 3Drodze albo POKO, albo Konfie. W dodatku przez regułę d'Hondta efektywnie ponad 1% z tego przeszedł na PiS.
Nie musisz dziękować, u mnie korki po znajomości masz gratis  😎
u2

u2

26.10.2023 06:48

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na @u2

@NASZ_HENRY
Mylisz się podwójnie. Ani mnie nie denerwujesz, ani BS nie urwało te procenty dla tych co piszesz, tylko właśnie dla PiS :
wpolityce.pl
Zwracam tylko uwagę, że robiłeś krecią robotę przeciwko Dobrej Zmianie, a przecież red. Sakiewicz apelował, że głos oddany na PiS liczy się podwójnie :-)
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

26.10.2023 08:14

Dodane przez u2 w odpowiedzi na @NASZ_HENRY

TANDETNA analiza
Marcin Duma z  Fundacji IBRiS przedstawił tendencyjną - tfu tandetną analizę wyników wyborów. Ale jak wierzysz konkurencji to twoja sprawa. Przy okazji zapytaj się redaktora Sakiewicza czy to on sprowadził z Węgier tę agencję PR która położyła PiSowi wygrane wybory. I jak nazwiesz taką działalność ;-))))
Jan1797

Jan1797

27.10.2023 20:27

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Polexit 😎  

Może Henry przeczyta komentarz u poety. Trzeba będzie wyjaśnić, zrobię to.
Sens w tym, że teraz postępując szaleńczo w rozwalaniu, można zgasić światełko.
Ptr

Ptr

25.10.2023 23:15

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Ptr

Powód: przewidywanie, że zagrożona jest suwerenność państwa wskutek działalności niektórych polityków i europosłów. Planowane są działania jawnie antypolskie i antynarodowe.
EsaurGappa

EsaurGappa

25.10.2023 23:08

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Dybyśmy byli suwerenni i

Albo my zwykli zjadacze chleba otrząśniemy się z tego letargu,każdy z osobna i wszyscy razem pomnąć tych wszystkich którzy oddali życie za nas,albo jutro politycy(także ci z PiS Konfederacji PJJ czy innych produktów demokracji) będą uczyć nas Nowego Porządku Świata.Nie chcemy anarchii nie chcemy demokracji pragniemy oddać cesarzowi co cesarskie,a Bogu co boskie.Nie pozwólmy by nasz wróg czy przyjaciel na chwilę uczył nas jak żyć jak kochać.
Chatar Leon

chatar Leon

25.10.2023 23:02

Polexit powinien być oczywista oczywistością. I to wiadomo już od dobrych paru lat.
Problem, jak to zrobić w sytuacji zidiocenia społeczeństwa.
Ale, być może nadzieja w efektach tegoż właśnie zidiocenia, bo cyrk, który się zaczyna z Chyżym Rujem, WSiowymi ubekami i megalomanami typu płaczek z tefałenu daje nadzieję na wkurzenie się społeczeństwa.
Swoją drogą, może to nawet dobrze, bo dryfowanie tego co zostało z PiSu przez ostatnich parę lat z Morawieckim na czele (pisanie ustaw pod dyktando lobbystów różnych klik, klepanie każdego idiotyzmu z Brukseli, nie mówiąc o srandemii), jedynie demoralizowało myślącą i patriotyczną część społeczeństwa. .
Ula Ujejska

Ula Ujejska

25.10.2023 23:08

Dodane przez Chatar Leon w odpowiedzi na Polexit powinien być

Chatar Leon
Najpierw patrioci powinni skutecznie przypilnować następnych wyborów, aby torebki z Biedronki nie wpływały na wyniki. A później zrobić to co pisze wyżej Ptr - czyli rozpędzić czerwoną zarazę.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

25.10.2023 23:42

No nie wiem, czy wobec ujemnego przyrostu naturalnego Polaków postawa: 
"(...) ja wyznaję zasadę że lepiej zginąć wolnym z bronią w ręku, niż żyć na kolanach w ciągłym lęku. Tak mnie wychowywali mój ojciec i dziadek. Obaj zginęli w walce z czerwoną zarazą (...)"
jest wzorem do naśladowania?
Bo wystarczy chwilę pomyśleć, co by było, gdyby tak wszyscy zginęli, dali się zabić? Nie byłoby nawet wspomnienia o Polsce i Polakach.
Sądzę, że dużo lepsza jest postawa, jaką zastosowali nasi przodkowie w Wielkopolsce ("Najdłuższa wojna nowoczesnej Europy"), którzy walczyli legalnie z pruskim oprawcą za pomocą pruskiego prawa, a do walki stawali tylko wówczas, gdy mieli realne szanse wygrać z wrogiem bez strat w ludziach, albo przy minimalnych stratach.
Chyba nie trzeba tego jakoś dłużej uzasadniać, ani dowodzić?
Ptr

Ptr

25.10.2023 23:56

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na No nie wiem, czy wobec

Poznań,  Poz oddało się Unii I czeka na upokarzanie Polski.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

26.10.2023 00:17

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na No nie wiem, czy wobec

Alina@Warszawa
Należy pamiętać że mój ojciec i dziadek nie złożyli broni, że do końca byli wierni przysiędze Rzeczpospolitej. To był czas wojenny. Patrioci uznali "opiekę" ZSRR za kolejną okupację. Wszyscy  z oddziałów ojca i dziadka którzy złożyli broń, zostali wymordowani przez NKWD i polską esbecję. Ich śmierć nie poszła na marne jak Pani sugeruje.  Ich niezłomność stała się wzorem dla pokolenia Solidarności. To pokolenie wyciągnęło wnioski z naszej tragicznej powojennej historii - i w sposób pokojowy obaliło komunę.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

26.10.2023 05:26

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na  Alina@Warszawa

Solidarni,nasz jest ten dzień,
A jutro jest nieznane,
Lecz żyjmy tak, jak gdyby nasz był wiek;
Pod wolny kraj spokojnie kładź fundament.
A jeśli ktoś nasz polski dom zapali,
To każdy z nas gotowy musi być,
Bo lepiej, byśmy stojąc umierali,
Niż mamy klęcząc na kolanach żyć.

Solidarni, nasz jest ten dzień;
Zjednoczmy się, bo jeden jest nasz cel!

Jerzy Narbutt😎
Ijontichy

Ijontichy

26.10.2023 14:43

TERAZ??? Teraz:naszeblogi.pl
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

26.10.2023 22:55

Pan Wojtek Diduszko głosował na Tuska
Miał dosyć reżimu i braku demokracji.
Nie będzie Kaczyński decydował ile razy i w jakich miejscach człowiek sobie umiera.
Mój wielokrotny zgon-moja sprawa
Ula Ujejska

Ula Ujejska

27.10.2023 16:47

Dodane przez Siberian Husky Dog w odpowiedzi na Pan Wojtek Diduszko głosował

Siberian Husky Dog
Gdyby Prezydent wyznaczył Morawieckiego na premiera, to na bank skoczy z 30-tego piętra  i przeżyje, a w Brukseli postawią mu pomnik.
Zbyszek_S

Zbyszek

27.10.2023 10:43

"Od kilku lat jesteśmy w stanie wojny z unijnymi urzędasami"
Wojny na nas wysyła nasza władza, którą stale i niezmiennie przegrywają w naszym imieniu nasi politycy.
Stan wojny jest stanem z punktu widzenia władzy bardzo pożądanym.
Ptr

Ptr

27.10.2023 12:44

Dodane przez Zbyszek_S w odpowiedzi na "Od kilku lat jesteśmy w

Coś wybełkotałeś słowami, ale trzeba przetłumaczyc na polski.
Ula Ujejska
Nazwa bloga:
TENDENCYJNY PORADNIK WYBORCZY
Zawód:
Wykształcona z dużego miasta.
Miasto:
Bardzo wielkie miasto nad Pilicą

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 753
Liczba wyświetleń: 11,410,231
Liczba komentarzy: 14,884

Ostatnie wpisy blogera

  • By sitwie żyło się lepiej
  • Wspólna polsko-niemiecka akcja?
  • Niemiecka tradycja

Moje ostatnie komentarze

  • Nasz_Henry Jedno nie wyklucza drugiego 😜
  • U2Pracujemy nad tym. Czekamy cierpliwie na pewien ruch rympałów
  • Jabe A co, obdarli cię już z futra?

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nasze Credo
  • Nasza odpowiedź
  • ORMO czuwa !

Ostatnio komentowane

  • paparazzi , Ależ ja się z pierwszą częścią Twojego komentarza również zgadzam. Ten polityczny słowotok zabija meritum i tylko elity – o ile jeszcze takie istnieją – mogą uruchomić mechanizmy sprawcze. Spójrz na…
  • spike, no dobra, "wybaczam" :)zastanawiają mnie te wieści od komornika, czy każdy ma do ich dokumentów wgląd?także te inne wieści SE, jakoś nic nie słychać by rozlana zupa Żurkowa bił na alarm o…
  • mjk1, Ależ ja się z pierwszą częścią Twojego komentarza właściwie zgadzam Paparazzi. Oczywiście, że państwa nie buduje się wyłącznie z betonu, stali i kolejnych inwestycji. Potrzebne są również przejrzyste…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności