Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

ZDRADA ZAWSZE JEST GORZKA

jazgdyni, 21.09.2023

 
Wystarczyło półtora roku aby bohater się ześwinił.
Uważaliśmy go za bohatera trochę na wyrost. Uważaliśmy, a nawet podziwialiśmy w pierwszych dniach wojny, gdy odmówił amerykańskiej propozycji ewakuacji helikopterem i pozostał w Kijowie dowodząc obroną państwa, choć to było tylko oficjalne i emocjonalne. W głębi mózgu mieliśmy też pewien kontekst: - Zełeński to tylko telewizyjny aktor, który został wyniesiony na stanowisko przez jednego z najpotężniejszych ukraińskich oligarchów.
Czy młody, niedoświadczony prezydent, w trakcie wojennych dramatów mógł się urwać ze smyczy, bo jego popularność w narodzie była już taka, że pozwalała na samodzielność?
Widzimy, że nie – on nadal porusza się w klatce, w jakiej trzymają go jego panowie i opiekunowie.
Ukraina, jeśli dobrze pamiętam, była przed wojną klasyfikowana jako jedno z państw o największej korupcji. Faktycznie na Ukrainie rządzili oligarchowie. Miliarderzy – część powiązana z Moskwą, część z zachodem – tak bogaci, że tacy nasi Kulczykowie, czy inni Sołowowie, Solorze, czy Staraki, mogą sobie tylko pomarzyć.
Tutaj natomiast jest fakt, że ci bogacze, jak wszędzie na świecie, w potrzebie dalszego rozwoju, wchodzili w układy z międzynarodowymi, dużo silniejszymi od nich, korporacjami.
I tak właśnie wielkie latyfundia rolne, setki kilometrów kwadratowych uprawy, czy to pszenicy, czy kukurydzy i słoneczników, stały się powodem, że Zełeńskiemu w studio kosmetyczka zmyła makijaż, a przyjacielski uśmiech został zastąpiony gniewnym, fałszywym oburzeniem.
Jak to przedstawił św, Mateusz, Judasz sprzedał żydowskiemu Senhedrynowi z Judei, Jezusa Chrystusa za 30 srebrników.
Judasza już widzimy. A kto daje sakiewkę ze srebrnikami?
Dziwić się nie trzeba, że to właśnie najgorszy i najpodlejszy wróg Rzeczpospolitej, nieustannie kombinujący, jak nas ostatecznie zniszczyć – Republika Federalna Niemiec.
My Polacy, nawet z tymi naszymi naiwnymi władzami na czele, czujemy się oszukani i upokorzeni. Jako całe państwo i cały naród, jako pierwsi daliśmy bardzo dużo, tyle na ile było nas stać, by pomóc w obronie naszemu sąsiadowi. Prezydenci Duda i Zełeński przy każdej okazji ściskali się jak rodzina i poklepywali po plecach. I co z tego?
Ukraina powinna przecież świetnie pamiętać, jak w chwili napaści na Kijów i Zełeńskiego zachowały się Niemcy. Palcem nawet nie kiwnęli, bo ich kumpel Putin zapewnił, że po tygodniu, maksymalnie po 10 dniach będzie po wszystkim, Ukraina "powróci" do Rosji i Niemcy będą dopiero mogły robić interesy.
Niestety, to Ruski w walce o Kijów dostały po dupie. My wtedy w ramach pomocy wysłaliśmy 300 czołgów. Niemcy przebili – wysłali 5000 hełmów. Chyba jeszcze z II WŚ. Potem już tylko obiecywali i ostatecznie wysyłali broń na sztuki.
Jednak Niemcy, ze sobie podległą Unią Europejską mogli obiecać coś, czego my nie posiadamy.
Ukraina zafiksowała się, by w sposób nadzwyczajny, a nie poprzez klasyczną procedurę, zostać przyjęta do Unii, a po zakończeniu wojny, natychmiast do NATO.
Tak więc berliński Senhedryn, za obietnice (których zazwyczaj Niemcy nie dotrzymują, ale jak na naiwnego głupka trafili, to jak nie skorzystać.) zamiast za srebrniki, sprzedał Judaszowi Zełeńskiemu dostęp do mitycznego Zachodu, w zamian za zdradzenie swojego najwierniejszego przyjaciela.
Tak oto prezydent Zełeński się upodlił, zdradził nas i już nigdy nie możemy mu ufać.
Na dodatek nieszczęśnik bez wyobraźni, nie pojmuje, że tą zdradą uczynił największą krzywdę swojemu państwu, bo albo Ukraina przegra z Putinem, albo teraz Zełeński z kontrolą UE doprowadzi do utraty suwerenności swojej ojczyzny.
Prawdę mówiąc, jestem mocno przekonany, że tą grę z embargiem na zboże i cyrkiem Zełeńskiego, Berlin przeprowadził tylko po to, by wzburzyć naszą opinię publiczną i doprowadzić do zwycięstwa Tuska – tego pół Polaka-pół Niemca.
Jeśli jednak Zjednoczona Prawica mimo wszystko wygra, to argument największego obrońcy Ukrainy już nie będzie istniał. I będziemy musieli uważać. Bo obok Białorusi będziemy mieli kolejnego nieprzyjaciela.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 15138
jazgdyni

jazgdyni

22.09.2023 04:56

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Skąd to zdumienie? Przecież

@Imć Waszeć
Imci - Kliczkowie to bokserzy. Przeszukaj medyczne dokumenty o mikrowylewach i innych urazach mózgu u bokserów właśnie. Ale bić się z jednym z nich raczej bym nie chciał.
Imć Waszeć

Dark Regis

22.09.2023 18:14

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Imć Waszeć

A po co się bić? Co to jest jedna jedyna forma rywalizacji? Zdajmy wspólnie koło z układów elektronicznych na polibudzie. Zobaczymy kto wygra ;))
jazgdyni

jazgdyni

22.09.2023 04:28

@Szanowni Komentatorzy
Rany! Jak wy mi imponujecie! Rozpętała się dyskusja przekraczająca nawet poziom Strategy & Future. Nie żartuję. Szacun. Dodatkowo pozdrawiam Tomaszka.
Wicie, rozumicie, lecz ja nadal sądzę, że ze strony Ukrainy nie ma jakiś makiawelicznych, szatańskich zawiłości (przypomnijcie sobie list Kozaków do sułtana), tylko oni w chwilowej furii (wiem co to, a moja żona strasznie tego nie lubi, bo też sam potrafię wpadać w takie piętnastominutowe furie) zaprezentowali, albo walenie łopatką wszystkich na lewo i prawo łopatką w piaskownicy (a my jesteśmy najbliżej), albo klasyczne "babskie fochy" (przepraszam Szanowne Panie, ale w samczej połowie często ten zwrot się używa). Szczeniacki wybuch kończy się klapsem, a klasyczna kobiecość zazwyczaj kończy się w łóżku. Coś mi się wydaje, że wkrótce w naszych stosunkach będzie i jedno i drugie. Duda pewnie już dyszy.
Gebelsy (dziękuję za to fajne określenie), jak to oni, ale na końcu wyjdzie im jak z tymi rurami Nord Streami. Oni zawsze byli długoplanowo tragicznie głupi, ale to, co jest dzisiaj, tak wyskakuje poza zakres, że nie ma takiego aparatu pomiarowego, który by to zmierzył. Oczywiście tym zboczeńcom marzy się trójkącik - Szkopy/Kacapy/Ukry (same samce?). Mogli by wówczas faktycznie R-plitą skonsumować (mimo, że pewnie dostali by atomowej biegunki). Ale Kozacy zawsze darli pysk i się stawiali, lecz na końcu padali do nóg.
Czyli na dzisiaj - 50na50, że wkrótce się opamiętają.
Ps. Obserwujcie dokładnie ręce, jak się znowu zaczną ściskać.
jazgdyni

jazgdyni

22.09.2023 04:59

@Drodzy Komentatorzy
A właśnie zaczyna smażyć się kolejna wojna, gdzie ruskie są zamieszani. podam tylko, że na Kaukazie. Wyguglajcie sobie. To niepokojące też.
jazgdyni

jazgdyni

22.09.2023 07:01

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Drodzy Komentatorzy

@A może o to chodzi??
CALA TA GRA Z EMBARGIEM, ZBOŻEM I KŁÓTNIĄ Z PRZYJACIELEM UKRAINĄ TO PRZYGOTOWANIE, ALBO PRELUDIUM DO POLEXITU?!
Zapaliła mi się przed chwilą lampka w głowie, bo takiego scenariusza w najgłębszych snach nie brałem pod uwagę. Cóż, nadal gardzę polityką, choć w szachy i pokera grać potrafię.
A dał mi pałą w łeb (tak, że ta lampka się zapaliła), były ambasador na Łotwie i w Armenii, doktor Jerzy Marek Nowakowski. Wybitnie tęga głowa. W kwestiach polityki, a geopolityki w szczególności, to potężniejszy komputer niż Budzisz, Bartosiak i jeszcze paru razem wzięci.
Takie oto tezy. Ktoś ma ochotę podważyć?
1, To nieprawda, że Ukrainie bardziej zależy na relacjach z Polską. Wprost przeciwnie. To nam bardzo zależy na wspieraniu Ukrainy. Przed wojną kacapską, byliśmy nieważną, czarną owcą nie tylko UE, a całej Europy. Kto się z nami liczył? Ba, kto miał ochotę nas słuchać? Bestialska napaść Putina na Ukrainę i nasza błyskawiczna reakcja, spowodowana raczej nie rozumem i przebiegłością, tylko emocjami, konkretnie, jak piszą koledzy, naszą wysoką empatią, spowodowały, że nagle wyskoczyliśmy z bańki z takim hukiem, że nawet nas usłyszano po drugiej stronie Atlantyku. Nagle we wielu krajach zaczęto poszukiwać w księgach i w sieci - co to ta Polska? Uczyć się, że jest jakiś prezydent Duda, premier Morawiecki, a faktycznie krajem rządzi prezes Kaczyński. I się dowiedzieli, że Polska ma odwiecznych wrogów: Niemcy i Rosję, którzy wszelkimi sposobami od stuleci usiłują Polskę wymazać z map.
Dla ogromnej liczby ludzi na świecie była to nowa, kompletnie nie znana opowieść. Więc tak długo, oby jak najdłużej, Ukraina będzie walczyć, to my będziemy stać na drabinie wysoko.
2. Całe to embargo na ukraińskie płody rolne jest bzurą sprytnie wyssaną z palca, może na Nowogrodzkiej. Narracja jest budowana tak, jakby Unia Europejska to jedno, a RP to coś innego. Lecz my ciągle jesteśmy członkiem UE. Więc polski rolnik ma cenę zboża i innych upraw taką, jaką kształtuje cała unia europejska. Zboże ukraińskie ma nic do tego. A jedynym celem państwa powinno być tylko zapewnienie miejsca w silosach dla polskich rolników. Oraz oczywiście dopilnowanie, żeby cwaniacy i kombinatorzy nie wprowadzali na lewo na rynek, gorszego od polskiego ziarna za dumpingową cenę. To można było spokojnie rozegrać na wiele innych sposobów. Chyba, że świadomie chciało się tej awantury przed wyborami.
3. Nie można w rozważaniach o tym, co się właśnie dzieje, koncentrować się wyłącznie na największych i najbliższych. Sytuacja jest geopolitycznie o wiele bardziej skomplikowana. Musi być uwzględniona również Turcja (ma pistolet na przyjęcie Szwecji), Iran, Izrael, a nawet Indie. A granatem już bez zawleczki jest południowy Kaukaz. Konkretnie Armenia, Gruzja i Azerbejdzan. 
To tyle na tę chwilę. Ale dużo jeszcze jest.
u2

u2

22.09.2023 07:14

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @A może o to chodzi??

granatem już bez zawleczki jest południowy Kaukaz. Konkretnie Armenia, Gruzja i Azerbejdzan.
Z geopolitycznej szachownicy widać, że Azerbejdżan to tradycyjnie sojusznik Turcji. Armenia, choc nie utrzymuje oficjalnie stosunków z Iranem, to traktuje ich jako sojusznika - to mnie dziwi, bo Ormianie to ponoć katolicy, a persowie to zajadli muzułmanie - to chyba na zasadzie wróg mojego wroga, to mój przyjaciel.
Górski Karabach, choć zamieszkały w większości przez Ormian, został przejęty zbrojnie przez Armenię jeszcze w czasach Sajuza, co nie może się podobać Azerom i o to się toczy tam wojna. Tam granaty odbezpieczyli już dawno.
PS. Niedawno obejrzałem 'zabawny' filmik z Ekwadoru, gdzie gangusy najpierw ostrzelali budynek, a potem odjechali z odbezpieczonym granatem, który zapomnieli wyrzucić :
twitter.com
jazgdyni

jazgdyni

22.09.2023 07:32

Dodane przez u2 w odpowiedzi na granatem już bez zawleczki

@u2
Cześć Ubocie.
No, czasem tak się z granatami zdarza :-))).  Może w tym momencie ktoś się go zapytał, która godzina.
Dobrze Kaukaz kojarzysz. Tylko i Gruzja i Armenia narobili tyle głupot, że teraz dopiero jest tam burdel. Nowakowski, a on wie co mówi, rozważa jako ratunek dla Ormiaszków (IQ na poziomie żydów), albo wariant szwajcarski, albo Twierdzy Izraelskiej.
u2

u2

22.09.2023 08:11

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @u2

wariant szwajcarski, albo Twierdzy Izraelskiej
Ormianie, tradyjnie katoliccy, choć na pewno mocno zlaicyzowani przez okres podległości kacapom, wpuścili kacapskiego lisa do swojego kurnika i mają teraz tego konsekwencje. Możemy się oburzać, nawet powinniśmy się oburzać, że giną tam niewinne ofiary, ale Ormianie dali się omamić kacapom, którzy nijak nie zapewniają stabilności w regionie, tylko wzmagają regionalne konflikty próbując ugrać na nich coś dla siebie.
jazgdyni

jazgdyni

22.09.2023 08:56

Dodane przez u2 w odpowiedzi na wariant szwajcarski, albo

@u2
Ormianie nie są tradycyjnie katoliccy!  To już bliżej koptyjskiej wersji albo marionitów. Oprócz ceremonialnych różnic, zasadnicza jest taka, że Jezus Chrystus był tylko Bogiem. Nigdy nie został człowiekiem.
Mimo tego zarówno św. JP II i papież Benedykt, mieli wspaniałe stosunki z kościołem Ormiańskim ( a tak poza dokumentami, oni uważają się za pierwotnych chrześcijan. reszta powstała właśnie od nich).
u2

u2

22.09.2023 09:51

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @u2

Ormianie nie są tradycyjnie katoliccy!
Czyli ks. Isakowicz - Zaleski to jakiś kopt - marionita ? Widzę, że on jakiś inny, ale nie zgłębiałem jego nauk jako duszpasterza :-)
PS. Jest antyukraiński, ale sądziłem do tej pory, że skoro trzyma z Ormianami, bo sam jest Ormianinem, to po prostu woli kacapów. Dlaczego woli kacapów ? Bo może uważa, że ich uratują od Azerów i Turków, a powinni liczyć na siebie samych. Kacapom zależy na podgrzewaniu konfliktów, a nie na ich schładzaniu.
PS2 Cytat z książki Richarda Pipesa pt. "Rosja bolszewików" :
W 1918 roku Kaukaz pozostawał w sferze wpływów państw centralnych. Niemcy interesowali się Gruzją, ze względu na jej bogate złoża rud manganu, oraz Baku, gdzie wydobywano ropę naftową. Generał Ludendorff widział Gruzję w roli trzonu „bloku kaukaskiego” zdominowanego przez Niemców[13]. Również Turcy mieli plany związane z tym regionem, zwłaszcza z Azerbejdżanem, którego mieszkańcy byli spokrewnieni z nimi etnicznie i językowo. Gdyby nie przeciwdziałanie Niemców, Kaukaz dostałby się zapewne pod panowanie Turcji, która wiosną 1918 roku wysłała tam swoje wojska. Gruzini, mając obietnicę opieki niemieckiej, 26 maja 1918 roku wystąpili z Federacji Zakaukaskiej i proklamowali niepodległość. Dwa dni później w ich ślady poszli Azerowie i Ormianie.
We wrześniu Turcy zajęli Baku. Wkrótce jednak zrazili do siebie miejscową ludność i popadli w konflikt z rządem azerskim, zdominowanym przez socjalistów z partii Mussawat opowiadającej się za radykalną reformą rolną. Kiedy na Zachodzie podpisano zawieszenie broni, Turcy ewakuowali Baku, w którym pozostał tylko nieliczny brytyjski korpus ekspedycyjny.
Republika Armeńska znalazła się w bardzo trudnej sytuacji. Borykała się z falą uchodźców, którzy uciekli przed tureckimi i azerskimi pogromami, i była dyplomatycznie izolowana.
[....]
Z trzech państw tworzących Federację Zakaukaską najlepiej powiodło się Gruzji. Od maja do listopada 1918 roku kraj ten znajdował się de facto pod okupacją niemiecką, która zapewniała jaki taki spokój i porządek. Mienszewicki rząd Noja Żordanii miał szersze kontakty międzynarodowe niż rządy Azerbejdżanu i Armenii. Przeprowadził reformę rolną, wywłaszczając majątki większe niż 16 hektarów, które dzielono i oddawano w dzierżawę albo sprzedawano rolnikom. Znacjonalizowano również wielki przemysł i transport. W wyniku tych socjalistycznych przemian w 1920 roku 90 procent czynnej zawodowo ludności Gruzji pracowało w firmach państwowych lub spółdzielczych.
Czesław2

Czesław2

22.09.2023 06:28

Sprawa jest przecieź bardzo prosta. Porozumienie Polski i Ukrainy MUSIAŁO zostać rozwalone. Tak  jak musiała zostać rozwalona Jugosławia. Czy to tak trudno zrozumieć?
Kto był sabotażystą, jest nieistotne. Tak, jak nieistotne jest  kto był w Solidarności Bolkiem. Waźne są siły, które to rozpierdo...ły.
 Unia sprawę kompetencji w sporze handlowym już rozwiązała.
wnp.pl
 Przypominam, sprawy handlowe należą do wyłącznych kompetencji uni. Ktoś to podpisal.
jazgdyni

jazgdyni

22.09.2023 07:04

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Sprawa jest przecieź bardzo

@Czesław2
Musiało być przez kogoś rozwalone, czy my sami stworzyliśmy pozory takiego rozwalenia?
Może już wkrótce (raczej po wyborach) będzie Wielkie Pojednanie. Cmok, cmok. No to do dna!
Czesław2

Czesław2

22.09.2023 07:29

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Czesław2

To  co my widzimy w mediach to obraz obrobiony przez kilka komputerów
jazgdyni

jazgdyni

22.09.2023 07:33

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na To  co my widzimy w mediach

Przez komputery Commodore.
sake3

sake2020

22.09.2023 09:09

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Sprawa jest przecieź bardzo

@Czesław2.....Sprawa nie jest taka prosta,.proszę zwrócić uwagę na absurdalność ukraińskich żądań.Choćby to ze zbożem.Chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie rozwali swojego krajowego rolnictwa tylko dlatego ,że oligarchowie ukraińscy chcą mieć odbiorcę pod ręką tanim kosztem.Te wielkie rolncze holdingi na Ukrainie przeciez mają ustalone od dawna swoje rynki zbytu.Po drugie-dziwne żądania Ukrainy by Polska dostarczyła im nową broń i sprzęt dopiero co zakupiony.Przytoczyłam już wcześniej wypowiedź dziennikarki ukrainskiej mającej pretensje,że nie dostali od Polski najnowszego sprzętu. Więc znowu jakieś nierealne żądanie i premier Morawiecki wypowiedział się w tej sprawie. Dlatego uwazam,że właśnie absurdalność tych żądań jest prowokacją albo jakimś planem..
Czesław2

Czesław2

22.09.2023 09:18

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Czesław2.....Sprawa nie jest

Sprawa jest jednak prosta. Tak jak Żełenski nie rządzi Ukrainą, tylko jest wykonawcą poleceń, tak Morawiecki nie rządzi Polską tylko wykonuje polecenia żydowsko-unijne.
sake3

sake2020

22.09.2023 09:53

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Sprawa jest jednak prosta.

@Czesław2.......Wykonawcą czyich poleceń jest w takim razie Żełeński? Bardzo dobrze to okresla w wywiadzie polityce.pl były szef MSZ Waszczykowski.
Czesław2

Czesław2

22.09.2023 10:10

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Czesław2.......Wykonawcą

Właścicieli firm, które przejęły prawie cała Ukrainę.
tricolour

tricolour

22.09.2023 08:07

@all
Proszę szykować portfele. Po wygranej operacji specjalnej, polegającej na demilitaryzacji Rosji, Ukraina zwróci się o partycypowanie w kosztach. Do nas w pierwszej kolejności ponieważ my "zarobiliśmy" najwięcej jako kraj, który miał zostać najechany, a nie został. Trzeba będzie zapłacić podatek od wygranej. Zaliczkę w krabach i piorunach łaskawie uwzględnią w rachunku, wdzięczności za naszą gościnę nie uwzględnią ponieważ ma ona zerową wartość pieniężną. W tym sensie Żeleński nikogo nie zdradza tylko zaczyna myśleć kategoriami pooperacyjnymi.
Przypomnę o tym w odpowiednim czasie.
jazgdyni

jazgdyni

22.09.2023 08:50

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @all

Ciągle rozumujesz po niemiecku. Na szczęście jeszcze nie po żydowsku.
tricolour

tricolour

22.09.2023 09:20

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Ciągle rozumujesz po

@jzg
W stosunkach międzynarodowych rozumuje się po niemiecku i żydowsku jednocześnie: jeśli kogoś nie możesz kupić, to trzeba mu zgnieść szyję butem.
Po polsku to masz maki w zbożu.
spike

spike

22.09.2023 11:17

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @all

@tri
to my ci przypomnimy, jak znowu durnia z siebie zrobiłeś :)))))
Ciekawe kto z Ukrainy miałby się o cokolwiek upomnieć, nie sądzę by to był Zełeński :)
Swoją drogą, Ukraina będzie się musiała Polsce podlizywać, niewiele bez nas znaczą, my sobie bez nich poradzimy.
tricolour

tricolour

22.09.2023 11:33

Dodane przez spike w odpowiedzi na @tri

@spike
Poczytaj, co ci napiszę: prosiłeś, by w rozmowie trzymać jakiś poziom. Staram się dostosować do twojej prośby, szczegolnie w rozmowie z tobą, bo prośby traktuję poważnie.
Ty zaś, regularnie, robisz wtręty, najczęściej bez związku z tematem, pisząc do mnie "durniu" czy "bucu".
Chcesz być znowu śmierdzącym, starym pierdzielem i uznasz to za dostosowanie się do twojej szmatławej prośby? Służę uprzejmie. Jednakże zastanów się spokojnie i zobacz do czego zaprowadzi nawalanka, a do czego rzeczowa rozmowa na spokojnie. Ja ze swojej strony dalej proponuję trzymać poziom...
Co do Ukrainy, to zwracam uwagę, że ma najlepsze ziemie rolnicze na świecie i nasze gospodarstwa rolne wielkości jednej pietruszki łykną w Unii w jeden sezon. Mają przemysł hutniczy, lotniczy, kosmiczny. I mają dumę wyniesioną z wojny. Już pisałem, że na mojej ulicy, kilkanaście domów, tylko w dwóch wiszą narodowe barwy - na moim polska oraz obok, w którym od roku mieszkają Ukraińcy - powiesili swoją flagę natychmiast po tym, jak przyjechali. To nie świadczy o żadnym podlizywaniu, to świadczy o zajęciu miejsca dla siebie.
u2

u2

22.09.2023 11:51

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @spike

Mają przemysł hutniczy, lotniczy, kosmiczny
Mieli, już nie mają.
na mojej ulicy, kilkanaście domów, tylko w dwóch wiszą narodowe barwy - na moim polska
Nie ściemniaj trick, pokaż fotkę.
tricolour

tricolour

22.09.2023 12:04

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Mają przemysł hutniczy,

@u2
Pokaż mi fotkę twarzy, a podam ci numer twojego konta.
u2

u2

22.09.2023 12:06

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @u2

I potem się dziwisz trick, że ciebie nazywają na NB jak nazywają, bo jesteś zwykłym nadętym bufonem :-)
tricolour

tricolour

22.09.2023 12:22

Dodane przez u2 w odpowiedzi na I potem się dziwisz trick, że

@u2
Ale ja się nie dziwię. Możecie mnie nazywać nadętym bufonem, mnie to nie przeszkadza ponieważ nie jestem nadętym bufonem. Macie prawo się mylić.
Zresztą sposób, jaki wybrałeś, by się wycofać z mojej propozycji ukazania twego wizerunku jako formy przeciwwagi do pokazania zdjęcia mojej posesji, czyli słowna agresja, wskazuje na twe intelektualne niedobory. Nie potrafisz zareagować adekwatnie do stworzonej przez siebie sytuacji.
u2

u2

22.09.2023 14:38

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @u2

pokazania zdjęcia mojej posesji
Chwalisz się, że masz tam wywieszoną polską flagę. Więc wypadałoby, abyś to zaprezentował. Inaczej jesteś zwykłym nadętym bufonem z pełomafii. Co innego piszesz, co innego robisz.
tricolour

tricolour

22.09.2023 15:02

Dodane przez u2 w odpowiedzi na pokazania zdjęcia mojej

@u2
To dla takich prawdziwych polaków z Kauflanda, jak ty, wywieszanie flagi przed domem jest z obszaru dumy, którą trzeba się szczególnie chwalić. Dla normalnych ludzi jest to norma.
To są proste sprawy - nie masz domu, nie masz gdzie powiesić.
u2

u2

22.09.2023 15:06

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @u2

Nigdy nie wywieszałem polskiej flagi i nie zamierzam wywieszać. Ale ciekawi mnie, że ty trick, który uważa polskość za nienormalność, ba, nawet nie wiesz co to znaczy być Polakiem, wywiesza. Przynajmniej tak twierdzisz na NB. Śmiem wątpić, ty gardzisz nie tylko Polską, ale i jej symbolami państwowymi. Taki ujadający niemiecki kundelek jesteś, który zrobi wszystko aby oszukać Polacken :-)
tricolour

tricolour

22.09.2023 15:15

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Nigdy nie wywieszałem

@u2
No właśnie - uważasz się za Polaka i "nigdy nie wywieszałem polskiej flagi i nie zamierzam wywieszać". Polskość to nienormalność.
U mnie wisi cały czas, odkąd mam dom i maszt przy nim. To jest dowód wprost na słowa Tuska - nienormalne jest mieć maszt bez flagi.
Czyli mamy pierwszą odpowiedź: polskość to niechęć do eksponowania barw narodowych.
u2

u2

22.09.2023 15:20

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @u2

mam dom i maszt przy nim. To jest dowód wprost na słowa Tuska - nienormalne jest mieć maszt bez flagi.
Jak wysoki ten maszt ? I dlaczego masz maszt przy domu ? To nienormalne pokazywanie swojego rzekomego polskiego patriotyzmu poprzez stawianie masztu. Wiadomo z tego co piszesz na NB, że nienawidzisz nas Polaków, wręcz gardzisz nami. Chciałbyś aby Niemcy Wrocław przyłączyli z powrotem do Niemiec. Pisałeś bez oporów o tym. Wniosek jest prosty, chcesz nas ponownie oszukać. Tak jak twój firerek Tusk.
tricolour

tricolour

22.09.2023 15:29

Dodane przez u2 w odpowiedzi na mam dom i maszt przy nim. To

@u2
A z sześć metrów ma, może odrobinę więcej, nie mierzyłem, pewnie jest z jednego odcinka profilu hutniczego, a te mają właśnie sześć metrów. Nie stawiałem go, bo nieruchomość kupiłem wraz z nim. Nienormalne byłoby trzymanie masztu na flagę, ale bez flagi. A twoje kategoryczne "nie mam zamiaru" jest z obszaru obrzydzenia do polskich barw narodowych. I to jest nienormalność, rzeczywiście godna pogardy więc nie możesz się jej dziwić.
u2

u2

22.09.2023 15:46

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @u2

nieruchomość kupiłem wraz z nim
To dlaczego nie zdemontowałeś masztu ? Nie stać ciebie ? Przecież ty aż dyszysz nienawiścią i pogardą do wszystkiego co polskie :-)
tricolour

tricolour

22.09.2023 15:58

Dodane przez u2 w odpowiedzi na nieruchomość kupiłem wraz z

@u2
Uważasz za sensowne kupowanie nieruchomości z masztem, by ją potem dekompletować? 😁
Jesteś nieuprzejmy, ale opowiem ci dlaczego trzymam maszt i flagę:
Dawno temu, jeszcze wtedy narzeczona, wynajęła apartament na Hvarze. W Sučuraju, małej mieścinie na wschodzie wyspy. Okazało się na miejscu, że właścicielką jest pielęgniarka, a jej mąż to... kapitan tego maleńkiego portu, do którego przybijają może ze cztery promy Jadrolinji dziennie.
I ten kapitan, gdy zobaczył mój wtedy jeszcze mały ponton Hondy, to mnie zyebal jak burą sukę, że polską banderę mam, a chorwackiej nie mam. Nakazał natychmiast kupić i czekał aż zawieszę. Oczywiście wieczorem raczył mnie winem bez cienia powrotu do sprawy z nabrzeża i nigdy do sprawy nie wrócił.
I właśnie wtedy pomyślałem, że gdy Bóg da mi kiedyś szansę na własny dom, to polskie barwy narodowe nie będą dwa tygodnie na rok w wakacje na gumieniaku tylko cały czas. Tak jak kazał Port Authority.
u2

u2

22.09.2023 16:01

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @u2

dlaczego trzymam maszt i flagę
To zrozumiałe że się maskujesz trick. Przecież ty chcesz przyłączenia Wrocławia do Niemiec. Pisałeś o tym bez ogródek na NB, ty dyszysz nienawiścią do Polek i Polaków.
tricolour

tricolour

22.09.2023 16:08

Dodane przez u2 w odpowiedzi na dlaczego trzymam maszt i

@u2
Oczywiście, zrozumiałe. A do kościola chodzę w nadziei na orgię w zachrystii z wynajętą przez proboszcza męską prostytutką. I benzynę z łódki spuściłem, by na koniec podpalić drzwi plebani..
🤣
sake3

sake2020

22.09.2023 16:02

Dodane przez u2 w odpowiedzi na mam dom i maszt przy nim. To

@u2........Proszę tak nie brylować na NB ,bo to denerwuje pana @Ijontichy
u2

u2

22.09.2023 16:06

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @u2........Proszę tak nie

Ten gostek jantichy "bryluje" na Saloonie24. Pisze tam takie kocopoły, że można boki zrywać. Widać, że to taki totalniacki troll z Krakowa. A jak się komuś nie podoba moje komentowanie, ma dosyć, no nie wytrzymuje nerwowo, to zawsze jest admin i od niego zależy czy mi pozwoli dalej pisać, czy nie. :-)
tricolour

tricolour

22.09.2023 16:09

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Ten gostek jantichy "bryluje"

@u2
A masz możliwość własnych wątków tutaj? Może tam przeniesiemy nasze pouczające dyskusje?
u2

u2

22.09.2023 16:25

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @u2

Ależ niemiecki kundelku pisałeś wyraźnie, że nami Polakami gardzisz i jesteś tutaj, aby nam okazywać tę swoją pogardę :-)
PS. Mnie  dziw bierze, że taki niemiecki kundelek jak ty trick tak pisze bez ogródek, że chce przyłączenia Wrocławia do Niemiec i że gardzi Polską :-)
tricolour

tricolour

22.09.2023 16:32

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Ależ niemiecki kundelku

@u2
Gdyby mnie coś tak nieustannie dziwiło, jak ciebie, to bym poważnie się zastanowił czy mam realną ocenę rzeczywistości. Zdziwienie bowiem oznacza niedostosowanie.
A kundelki są zazwyczaj inteligentniejsze od zdegenerowanej, wyizolowanej puli genowej więc dziękuję za uznanie.
😛
sake3

sake2020

22.09.2023 16:15

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Ten gostek jantichy "bryluje"

@u2....Ale  on w swoich ynteligentnych rozważaniach  brylowaniu umieścił pana obok mnie i Tezeusza. Nie wiem ,dlatego pytam czy pan się w takim towarzystwie jak moje czuje komfortowo.
tricolour

tricolour

22.09.2023 16:19

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @u2....Ale w swoich

@sake
Wszyscy czują się komfortowo, a szczególnie nasz gospodarz, bo ma na tym wątku wpisów 130, a bez nas - w wątku o pięknie - tylko dziesięć, z czego połowa to wpisy własne.
u2

u2

22.09.2023 16:29

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @u2....Ale w swoich

Droga sake, staram się nie klikać w notki jantichy na NB. Taki kolejny nienawistny troll, jakich nie brakuje w polskiej sieci :-)
jazgdyni

jazgdyni

22.09.2023 12:40

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @spike

Ukraińcy od lutego 2022 mają te wszystkie cuda już tylko teoretycznie, albo potencjalnie. Najbardziej optymistyczne prognozy co do odbudowy to 10 - 20 lat.
tricolour

tricolour

22.09.2023 12:53

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Ukraińcy od lutego 2022 mają

Tak, są wielkie zniszczenia, to prawda. Ale ukraincom pozostały kompetencje, tę są nietknięte, może trochę przetrzebione śmiercią na wojnie, ale nie systemowo utracone przez dziesięciolecia zaniedbań.
Gdy niemcy kupili Elwro, to zanim je zburzyli,  zamknęli szkołę przy Elwro. Endlösung.
spike

spike

22.09.2023 13:49

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @spike

@tri
ty nie odróżniasz durnia od "śmierdzącego starego pierdziela", nie wiem i nie chcę wiedzieć jak starym do tego śmierdzącym jesteś pierdzielem, a z całą pewnością jesteś :)))))))
Co do przemysłu, szczególnie kosmicznego, lotniczego, to mieli jak byli kolonią sowiecką, od dawna ten przemysł nie funkcjonuje, jak i wiele innych.
Co do rolnictwa to i owszem, mają duże, ale ile jest ich, to chyba nie tajemnica, tylko dlaczego Polska MUSI od nich brać, jak sama ma, to tak jakby przylazł jakiś domokrążca i kazał ci coś kupić, bo inaczej poda ciebie do sądu.
Wywieszenie flagi nic nie znaczy, nie mają stałej wizy na pobyt w Polsce i nie wiadomo na jak długo ją będą mieli, chyba że się wżenią, stara talmudowska metoda.
tricolour

tricolour

22.09.2023 15:09

Dodane przez spike w odpowiedzi na @tri

@spike
Oczywiście, że nie odróżniam. Żebym odróżniał - z taką precyzją, jak ty - musiałbym nabrać doświadczenia latami obcując z durniami i pierdzielami. Nie miałem okazji ani zamiaru.
Co do zboża, to myślisz kategoriami socjalistycznymi, że to jakaś Polska skupuje zboże. Nie, zboża skupują pośrednicy, często lokalni i im wisi i powiewa od kogo kupują. Jeśli trafi się tanie ukraińskie, to w dupie mają polskiego rolnika i jego zawyżoną cenę. BTW jest to jedna z narodowych cech, o które tak uparcie pytam - prywata.
Żeby ratować naszego rolnika konieczne było embargo na całość i stąd konflikt.
paparazzi

paparazzi

22.09.2023 23:02

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @spike

Trico a piwo? A  Aldi? Nawet na rolnictwie się znasz. Daj se luzu, October fest.
Jan1797

Jan1797

23.09.2023 20:58

22-09-2023 [14:43] - Adam66,
Może gdybym chciał być podobnie Błysk 24, zapytałbym, czy Kanada graniczy z Rosją? Tak to czytam :)

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
jazgdyni
Nazwa bloga:
Żadnej bieżączki i propagandy
Zawód:
inżynier elektronik, oficer ETO (statki offshore), obecnie zasłużenie odpoczywa
Miasto:
Gdynia

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 157
Liczba wyświetleń: 8,955,023
Liczba komentarzy: 32,585

Ostatnie wpisy blogera

  • Czyżby wreszcie? Budowa IV RP start!
  • Boski nekar – eliksir życia
  • Wreszcie to się stało

Moje ostatnie komentarze

  •  Ciekawe.
  • @paparazziPapaFakt, niestety swoje lata mam. Mimo tego, jak się przekonał o tym jeden naćpany gangus, całkiem niedawno, gdy złapałem go w precyzyjnym miejscu, że aż uklęknął i błagał o łaskę. I mam…
  •       @Ula UjejskaCześć Ulu. Jakże miło cię ponownie widać. Mam nadzieję, że ze zdrowiem wszystko w porządku?Widzisz, moi przodkowie to kresy. Czyli Rzeczpospolita ON.…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • PROWOKATOR
  • Czego my nie wiemy, choć powinniśmy wiedzieć.
  • Mafia powstała w Trójmieście. Tak, jak obecny rząd.

Ostatnio komentowane

  • EsaurGappa, Właśnie widziałem nagranie z Belfastu gdzie morderca z Sudanu na oczach Irlandczyków mordował ich rodaka,z tego filmiku wynika że miejscowi byli bezbronni,a najstarszy z nich jakiś gość 60 + jako…
  • Tomaszek, Punkt widzenia z miejsca siedzenia .
  • jazgdyni,  Ciekawe.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności