Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
"Hollandyzm"
Wysłane przez Ula Ujejska w 10-09-2023 [07:58]
Miałam nie pisać o filmie "Zielona granica" - to kolejny kłamliwy gniot który Polacy szybko zapomną. Niestety, na Świecie będzie wykorzystany w oszczerczej lewacko ruskiej propagandzie przeciwko Polsce. Już słychać nieśmiałe komentarze po stronie opozycji, że wbrew intencjom / zamiarom, ten film może przyczynić się do zwycięstwa PiS. Termin "hollandyzm" w polskiej polityce charakteryzuje pewną postawę społeczno-polityczną: Pani Kurdej Szatan czy pan Frasyniuk są tu najlepszymi przykładami takiej postawy, a reżyserka ubrała to w "filmowe kwiatki". Opisuję to tak delikatnie, by mi nie wytoczono procesu, że to prawda tylko w 90% a nie w 100% - bo cisną się dosadniejsze określenia :)
W sumie, przekaz tego filmu jest taki: Nieludzka władza, masowo morduje nielegalnych emigrantów, a powinna przyjąć wszystkich by później sprawdzić kto kim jest. No cóż, car pieje z zachwytu - to będzie hit w rosyjskiej kinematografii. Nie zdziwię się jak na końcu ktoś odkryje, że film został sfinansowany przez kolejnego "katarskiego konsultanta".
Warto zwrócić uwagę na wpływ tego filmu, na wyniki w nadchodzących wyborach. Uważam, że właśnie ten film, najbardziej zmobilizuje wyborców Prawicy. Wizja powyborczej szarańczy z Afryki, która zaleje Polskę, gdyby ewentualnie wygrał Tusk, jest dla Polaków tak przerażająca, że nawet ci niezdecydowani, pójdą i zagłosują na PiS. I jeszcze jedno, narody europejskie powoli przyjmują polski punkt widzenia w tym temacie. Prezydent Francji planuje podobnie jak Polska, przeprowadzić referendum na temat nielegalnej emigracji. Natomiast w Niemczech, bardzo prawdopodobne jest to, że kolejne wybory wygra neofaszystowska AfD - i zacznie ostro rozwiązywać problem nielegalnej emigracji.
Na tym tle, "hollandyzm" już dzisiaj jest passe. Nie jestem osamotniona w tych ocenach. Wielu ludzi na Świecie zdaje sobie sprawę z tego, że car finansuje to polityczne bagno w całej Europie - gdzie afera "Quatar Gate" to tylko wierzchołek zdradzieckiej góry.
Dziękuję za uwagę.
YouTube:
Komentarze
10-09-2023 [08:08] - Ijontichy | Link: "Elektoraty" wszystkich stron
"Elektoraty" wszystkich stron wojny domowej w ...naszym kraju...że sobie tak zażartuję,już dawno są ustawione na głosowanie i żaden film finansowany z Moskwy czy Izraela
nie zmieni ich decyzji.
Milion gwoździ wbitych w czaszki ludności ...juz całkiem zardzewiał i nic tego nie zmieni.
Kraków 8.08
10-09-2023 [08:34] - Czesław2 | Link: Imprinting to jedna strona
Imprinting to jedna strona medalu, druga to taka, że jak się ktoś draniem wychował, to dwa miliony gwoździ nie pomogą.
10-09-2023 [08:49] - NASZ_HENRY | Link: @Ijon & LEM😉
@Ijon & LEM😉
Przypominasz mi Ijona Tichego podsycającego pogrzebaczem ogień w stosie atomowym.
To były wyżyny wyżyn Lema, chyba że to był plagiat - nie wiem.
Mnie w każdym razie nie plagiatował choć mnie czytał 😉
10-09-2023 [09:51] - Ijontichy | Link: @Henry
@Henry
Twoje ego dosięga Galaktykę w drugim wymiarze..."Lem mnie czytał" ,megalomania i zacytuję dr House...everybody lies :-))
Kr. 9.50
10-09-2023 [10:52] - NASZ_HENRY | Link: @ljon
@ljon
Są rzeczy o których blogerom się nie śniło!
Już pisałem gdzie i kiedy ale Ty bardziej wolisz pisać niż czytać.
Przy okazji, z tym Twoim lochem to @admin przesadza i przesadza
Czy siedzisz sam czy z kacapskim skunksem ;-)
P.S.
Przepraszam @Ula ale innego sposobu komunikacji w tej krainie wolności słowa nie ma 🌼
10-09-2023 [14:43] - Ijontichy | Link: Henry!
Henry!
W lochu siedział Giacomo Casanova...cela w ktorej przebywał była cała poniżej wody,sufit ołowiany,ściany też pokryte blachą...nie do pokonania!
Straznicy nieprzekupni...:-))) Doża wysłał kontrolę...i Giacomo zniknął!! Ale jemu "pomogły" dwie królowe francuska i hiszpańska i woreczek złota.
KTO MNIE POMOMOŻE? Admin sprawdza...Ijontichy siedzi...może Edeldreda!? :-))
PS.Nawet skunksa nie mam do towarzystwa...
10-09-2023 [11:55] - sake3 | Link: @IjonTichy.......Owszem,film
@IjonTichy.......Owszem,film nie zmieni sympatii elektoratów i ich głosów.ale zepsuje wizerunek Polski w świecie.
10-09-2023 [09:16] - u2 | Link: Nieludzka władza, masowo
Nieludzka władza, masowo morduje nielegalnych emigrantów, a powinna przyjąć wszystkich
Pani Holland wrzuciła wszystkich nielegalnych imigrantów od 2014 roku do jednego kotła, nieważne czy przez Białowieżę, czy przez Lampeduzę i baja o 60 tysiącach ofiar, tak jak pani Ochojska bajała o masowych grobach migrantów w lesie wykonanych przez leśników :
https://wpolityce.pl/kultura/6...
Jak podkreśliła Holland w trakcie gali, realizacja obrazu „nie była łatwa z wielu powodów”.
To była walka, a jednocześnie nasz obowiązek. Czuliśmy, że musimy go zrobić. Od 2014 r., kiedy rozpoczął się kryzys uchodźczy, blisko 60 tys. osób zginęło, próbując przedostać się do Europy. Teraz, kiedy siedzimy w tej sali, sytuacja przedstawiona w naszym filmie wciąż trwa. Ludzie ukrywają się w lesie, pozbawieni godności, praw człowieka, bezpieczeństwa. Niektórzy z nich stracą życie w Europie. Nie dlatego, że nie mamy środków, aby im pomóc, ale dlatego, że nie chcemy tego zrobić. Ale także tutaj, w Europie i w Polsce są ludzie, którzy pomagają i wierzą, że ich najważniejszym obowiązkiem jest troska o człowieczeństwo. Dlatego dedykujemy tę nagrodę aktywistom, członkom lokalnej społeczeności, którzy pomagają, Grupie Granica, Podlaskiemu Ochotniczemu Pogotowiu Humanitarnemu oraz wszystkim innym aktywistom i ich pomocnikom
10-09-2023 [11:24] - Pers | Link: Filmu jeszcze nie widziałem
Filmu jeszcze nie widziałem ale skoro takie mądryszcze jak @ujejska odradza...
10-09-2023 [21:24] - Tezeusz | Link: @ Rus..
@ Rus..
A film jest po kacapsku ?
10-09-2023 [13:12] - angela | Link: Pani Holland, ewidentnie
Pani Holland, ewidentnie propaguje bezprawie.
Bo nie chce obrazowo pokazac, że /jeszcze/, cały czas przejścia z Białorusią są czynne, można się na nie udać bez problemu, a każdego uchodzcę wojennego, czy uciekającego przed reżimem, Polska przyjmuje i zaopiekuje.
Wystarczy przykład Ukrainców.
WSTYD, dla takiej niby sławnej reżyserki.
Przejscia graniczne otwarte, i pani rezyrerki biedacy, nie muszą na siłę pchać się na karabiny straży granicznej, balansowac na barierze, pływać w rzece, czy topić w bagnach.
A straz ma za zadanie bronic granic Polski.
Na przejscia graniczne droga wolna.
10-09-2023 [20:36] - juur | Link: To nie do końca prawda, że
To nie do końca prawda, że każdy uciekający przed reżimem może czuć się w Polsce bezpiecznie.
Pamiętam, że prominentny urzędnik R. Sikorski wydał Lukaszence opozycjonistę Alesia Białackiego.
10-09-2023 [13:45] - Ptr | Link: Zastanówcie się czy
Zastanówcie się czy ograniczenie pluralizmu kulturowego, a szczególnie finansowanego z zagranicy przez wrogów, ograniczenie lansowania moralności której wyrazem jest masowe tatuowanie się młodych, a w dodatku swobodne hasanie propagandy i kłamstwa antypolskiego nie wpłynęłoby na zakończenie niepotrzebnej wojny antypolskiej i zmniejszyłoby niechęć wzajemną. Ale trzebaby ukarać winnych tych antypolskich działalności. Być może zacząć od pacyfikacji łże mediów. Widocznie ustanowienie Polskiego porządku moralnego w Polsce leży trochę poza granicą naszej suwerenności.
10-09-2023 [16:01] - Imć Waszeć | Link: Zastanawiające jest to,
Zastanawiające jest to, dlaczego potrzebne jest referendum w sprawie ewentualnej legalizacji nielegalnego przekraczania granicy państwowej, a nie organizuje się referendum, by zasięgnąć opinii narodu w sprawie ewentualnego fałszowania pieniędzy na drukarce tudzież w sprawie zalegalizowania jeżdżenia po pijanemu. No bo skoro takie referendum stworzy precedens, to następni mogą wypytywać już o legalizację pornografii w szkołach albo o eutanazję w koszyku usług medycznych. Mam na myśli to, że jeśli coś jest na mocy przepisów nielegalne, to nie powinno być przedmiotem referendum przed zmianą tych przepisów, bo inaczej jest to wchodzenie z butami w kompetencje zupełnie innej władzy i tworzenie jakiejś pokąsanej dialektyki zamiast dawania rozwiązania.
10-09-2023 [16:06] - u2 | Link: dlaczego potrzebne jest
dlaczego potrzebne jest referendum w sprawie ewentualnej legalizacji nielegalnego przekraczania granicy państwowej
Potrzebne, bo w Niemczech widać skutki polityki "herzlich willkommen" aka "refugees welcome", a politycy pełomafii otwarcie mówią, żeby wpuszczać jak leci, potem się sprawdzi co to za jedni. Ba, latają w białych koszulach za parę tysiaków z pizzami na granicę, aby ich witać. No i używają słownictwa typu mordercy i śmieci wobec polskich pograniczników.
10-09-2023 [16:10] - Imć Waszeć | Link: Guzik jest potrzebny, bo nie
Guzik jest potrzebny, bo nie słyszałem, żeby zmieniono kiedykolwiek prawo w dwóch punktach: 1. w sprawie przestępstwa nielegalnego przekroczenia granicy; 2. w sprawie przestępstwa nawoływania do popełnienia przestępstwa. O ile mi wiadomo, to oba prawa dalej obowiązują, tylko ktoś ich nie stosuje, albo ze strachu przed obcymi agentami, albo z wyrachowania aby mieszać. Jedyny sens mogłoby mieć referendum pytające, czy Polacy są chętni do zalegalizowania tych przestępstw.
10-09-2023 [16:28] - u2 | Link: czy Polacy są chętni do
czy Polacy są chętni do zalegalizowania tych przestępstw.
Można by wsadzać do aresztów tych osiłków szturmujących granicę, ale szybko by się areszty przepełniły. Obecnie pozbawionych wolności jest około 75 tysięcy osób w Bolanda. Takie aresztowania tysięcy nielegalnych migrantów doprowadziłoby do paraliżu Polski i o to zbirom ze ZBiR chodzi. Push-backi są skuteczniejsze. Jak Angela zwróciła uwagę, nadal są działające przejścia graniczne ze ZBiR-em, choć ja jestem za całkowitym zamknięciem granicy z ludobójcami.
10-09-2023 [16:40] - Imć Waszeć | Link: To nie jest pierwsze
To nie jest pierwsze stawianie prawa i demokracji na głowie. Poprzednia była cyfryzacja, ale tu obyło się bez pytań w referendum. Jakoś.... Dzięki temu okradzionych zostało dziesiątki tysięcy ludzi, bo władzy nie chciało się wprowadzać na przykład "umów kredytowych na gębę" po kawałku, czyli najpierw dla chętnych "ułatwień", zaś ludzie zostali zwyczajnie zaskoczeni "nowymi postępowymi metodami finansowymi", postęp nastąpił głównie w kwestii oszustw. W podobny sposób inne authority, czyli obce korporacje w Polsce wymuszają na każdym obywatelu posiadanie telefonu, swoich danych wrażliwych w sieci (najczęściej "do wglądu" przed rusków), których to wymuszeń nikt z nikim nie konsultował i nikogo nie interesuje brak u kogoś telefonu odpowiedniej generacji. RFID zagraża ludzkości? GWno zagraża, bo nie ma tyle funkcji, apek i dziur dla malware co telefon.
10-09-2023 [16:54] - u2 | Link: stawianie prawa i demokracji
stawianie prawa i demokracji na głowie
Imć, wygrajcie znowu wybory i rządźcie sobie, najlepiej na wyspach Zulu Gula, byle daleko od Bolanda. Ja na was nigdy nie zagłosuję. Wasz reset z kacapią do niczego dobrego nie doprowadził i teraz wasza polityka na kolanach wobec kacapii do niczego dobrego nie doprowadzi. Z ludobójcami się nie układa, z ludobójcami się walczy.
10-09-2023 [19:24] - Imć Waszeć | Link: Z kacapią to akurat wy
Z kacapią to akurat wy jesteście pod rękę, bo okazywanie miękiszoństwa jest jawnym oddawaniem komuś suwerenności. Najlepiej na rzecz Wielkiego Gita, za którym kroczycie z pianą na mordzie jak bulterier. Z żadnym ugrupowaniem w polkacapii nie jest mi po drodze i zaczynam się zastanawiać, czy głosowanie na Okrągły Stół ma jakikolwiek sens. Każda partia jest uwieszona u jakiegoś obcego wywiadu i tylko przypadek kaduka sprawia, że niektóre z tych wywiadów nie są postrzegane dziś jak wrogi element, jak powiedzmy wywiad niemiecki albo inne tego rodzaju. Osłabienie immunologii państwa na działalność obcych wywiadów to jest właśnie celowe oddawanie suwerenności. Nie umiecie stworzyć własnych sprawnych struktur, to wynieście się na wyspy Hula Gula i tam się uczcie "półsudczyki". Polityka sprzeczności nie mająca żadnych twardych podstaw i opierająca się na domniemaniach człowieka, który wkrótce umrze. I skoro nikt się dziś nie domyśla o co mu chodzi w tych "siedemnastu posunięciach naprzód", to tym bardziej nikt nie będzie kumał czaczy w przyszłości...
Scenariusz: w USA wygrywają trumpiści i dają sobie spokój z szarpaniem Rosji, może jeszcze nie robią resetu, ale też się nie wpierniczają. No i teraz psiaczki ujadające zza pleców Gita mają do wyboru: szczekać dalej i dostać kopa w pufę, na co chyba nikt nie zwróci uwagi, albo zmienić front zgodnie z jakimś innym Gitem np. niemieckim i zacząć merdać na wschód "bo w Unii tysiąc lat i jeden dzień dłużej, aż do prawicowego cudu Godota, a kamienie milowe leżą na każdym szlaku".
10-09-2023 [19:53] - sake3 | Link: @Imć Waszeć......A pan co
@Imć Waszeć......A pan co proponuje oprócz oskarżania innych? Jakie struktury pan już wytworzył? I kim są ci ,,wy'' których pan reprezentuje i w ich imieniu oskarża ,,nas'' o oddawanie suwerenności? W państwie naprawdę suwerennym nie ma ,,my i wy''
10-09-2023 [21:00] - NASZ_HENRY | Link: @Sake3
@Sake3
Mój Profesor matematyki na każdym wykładzie, dlatego dobrze zapamiętałem, powtarzał:
Piękno matematyki polega na tym, że jej twierdzenia nie zależą od ustroju politycznego.
Był mądrym matematykiem i na temat brzydoty polityki się nie wypowiadał publicznie i dlatego został profesorem 😉
10-09-2023 [21:26] - Imć Waszeć | Link: Dlatego "twój" matematyk
Dlatego "twój" matematyk utknął na jakiejś polibudzie. Spotkałem kilku takich profesorów, ale o wielu tych z PW nie mam najlepszego zdania zwłaszcza, że większość była ideowymi komuchami, którzy ze swego grona standardowo wydalają każdy element obcy ideologicznie. Kiedyś profesor Feliks Przytycki (UW dla odmiany) dostał pracę na uczelni w USA, co przełożyło się natychmiast na brak jego wykładów w Polsce. Załatwił to w ten sposób, że przyszedł powiedział o co chodzi i rzucił nam ksero ze wszystkimi metodami całkowania różnych rowerów ze szczególnym uwzględnieniem metod korzystających z funkcji zespolonych. I wybył był.... Po kilku latach mówiło się "namierzają i wyciągają takich z bloku wschodniego co mają coś ciekawego do powiedzenia, wyciskają ich wiedzę na paru płatnych wykładach i potem dają kopa z powrotem do Europy czyli 'do pola'".
PS: Jeszcze niedawno twierdzenia matematyczne w Polsce zależały od ustroju politycznego. Polegało to na tym, że na uczelniach nie mógł robić kariery nikt, kto chciał zajmować się teorią kategorii, albo taki, który nie wierzył w dogmat AC (aksjomat wyboru, przykładem jest Engelking u którego w "cegle" nawet nie ma wzmianki o tym czy z tego korzysta, czy nie), czyli wredny intuicjonista lub konsruktywista. Szkoły wyższe rytu moskiewskiego w Polszy nie były dla takich. O dziwo w samej Moskwie nie stosowano się w tamtych czasach do takich durnych dogmatów, zatem rozwój ichniej matematyki jest widoczny do dziś.
10-09-2023 [22:00] - NASZ_HENRY | Link: @Imć Waszeć
@Imć Waszeć
Mój Św pamięci matematyk był z UW i nazywał się Krzysztof Maurin.
Dobranoc 😉
10-09-2023 [22:10] - Imć Waszeć | Link: Tak. Ten jest rzeczywiście
Tak. Ten jest rzeczywiście profesorem o szerokich horyzontach. Chociaż przeczytanie jego tomów to prawdziwe wyzwanie. W jakimś sensie od niego się uczyłem tej niezwykłej otwartości umysłu na różne drogi w matematyce (analiza zwykła, zespolona, funkcjonalna, topologia, teoria miary, homotopie, homologie, grupy, pierścienie, ciała, algebry (różne, oparte na p.w. jak tensorowa, spinorowa), reprezentacje, rozmaitości (algebraiczne i różniczkowe, albo też jak chciał Sasin "przestrzenie różniczkowe"), kategorie), która jest na bakier z wąskimi planami poszczególnych instytutów. Om wiedział jak powinno się uprawiać matematykę, żeby zwyczajnie coś wiedzieć. Jak Euler lub Hilbert. Dobranoc.
10-09-2023 [20:16] - u2 | Link: w USA wygrywają trumpiści i
w USA wygrywają trumpiści i dają sobie spokój z szarpaniem Rosji, może jeszcze nie robią resetu, ale też się nie wpierniczają
Ależ to byłby świetny scenariusz. Trump robi porządek w swoim stylu. Jestem za. Tyle, że prędzej wsadzą na wieloletnie więzienie Trumpa i będzie jakaś rewolucja w USA w związku z tym bezprawiem. Pisałem zresztą Imci o tym.
PS. Co do agenturalnych partyjek to wiadomo kto miał kasę skąd. Pełomafia z Berlina, LSD aka lewizna z Maskwy. Też już kilka razy o tym pisałem. Dlatego lewizna skumała się teraz z pełomafią w celu obalenia nieagenturalnego Peace, ale mocno proamerykańskiego. W sumie dziwię się Berlinowi, że prowadzi taką samobójczą politik uniezależnienia się od USA i wpadnięcia w łapki kacapii, ewentualnie kitajców.
10-09-2023 [21:18] - Imć Waszeć | Link: Tak, tak, przecież wszyscy
Tak, tak, przecież wszyscy wiedzą, że Amerykanie nie stosują tajnej agentury.
10-09-2023 [22:11] - u2 | Link: Amerykanie nie stosują tajnej
Amerykanie nie stosują tajnej agentury
Oczywiście, że stosują. Ale w przypadku Peace nie ma dowodów, że Amerykanie zafundowali powstanie Peace, tak jak w przypadku pełomafii czy LSD. To że Peace jest pro-amerykański i napędza obecnie przemysł zbrojeniowy USA to fakt, ale to wynika z położenia geopolitycznego Bolanda. Między kacapią a szkopią, które chcą wycofania się USA z Jurop. Czyli Bolanda odgrywa niepoślednią rolę nie tylko w napędzaniu gospodarki USA, ale gwarantują stabilną pozycję USA w Jurop, która gwarantuje z kolei suwerenność Bolandy. To są proste sprawy.
10-09-2023 [21:52] - spike | Link: @imć
@imć
aż wstyd takie bzdury czytać, bo nie o legalizację bezprawia chodzi, tylko o to, że każdy rząd może dowolnie co chce legalizować, ale jak Polacy wypowiedzą się, że nie chcą nielegalnej imigracji, to przyszły rząd nie będzie mógł jej zalegalizować, to się nazywa "dmuchanie na zimne". Tak oczywiste rzeczy trzeba tłumaczyć?
10-09-2023 [22:18] - Imć Waszeć | Link: @spike. Bzdura polega nas tym
@spike. Bzdura polega nas tym, że to nie oPOzycja wrzuciła na tapetę referendum w sprawie zmiany prawa - legalizacje niektórych przestępstw - tylko PIS. Czego mu brakuje, żeby przeciąć sprawę? Kolejnych dwudziestu kadencji lawirowania z większością w sejmie? To już jest drażnienie się z prawdopodobieństwem. Jeśli dotąd nic nie zrobili z tych najpilniejszych problemów, to i nie zrobią w przyszłości. Ktoś mi to mówił już w 2015, ale nie wierzyłem i szczekałem na niego tak jak wy teraz. Okazuje się, że miał rację, a ja pozwoliłem sobie nie pomyśleć, tylko ulec nastrojowi. Za to rządzący utrudnili sobie sprawę wszystkim czym się dało: KPO, zmiany zasad głosowań w UE, cicha zmiana traktatów (różne instytucje i ich rola, np. TSUE), kamienie milowe... Jeszcze brakuje podpisu pod brakiem jednomyślności głosowań, ale to też pokaże przyszłość, czy sprzedadzą to za koryto i możliwość czekania jeszcze z rok na "prawicową falę". Nie widzę takiej fali, za to widzę kuszenie Ukrainy przez Niemcy, co nas wkrótce zacznie niszczyć gospodarczo.
10-09-2023 [22:29] - u2 | Link: referendum w sprawie zmiany
referendum w sprawie zmiany prawa - legalizacje niektórych przestępstw
Baju, baju. PiS wykazuje się skutecznością w obronie polskich granic. Gdyby stosować areszt w przypadku każdego nielegalnego przekroczenia granicy to dopiero byłaby jazda na Polskę, że gnębi migrantów. Jak powiedziała p. Ochojska było już ponad 55 tysięcy push-backów, choć osób zawróconych sporo więcej, bo chodzi zapewne o grupy szturmujące granice. I potępia Polskę, że nie wpuszcza tych osiłków do Polski, wbrew prawu międzynarodowemu. Jeśli wpuścić tych osiłków do Polski, to jest tylko jedna droga dla nich, do aresztu deportacyjnego i tam oczekiwanie na wydalenie, albo postępowanie azylowe. Ale oni chcą do Niemiec, to jest ich stacja docelowa. Żadna Polska. Dlatego wolą wracać do ZBiR i próbować szczęścia ponownie w innym miejscu.
11-09-2023 [10:01] - Jabe | Link: Czyli wykazuje się skutecz
Czyli wykazuje się skutecznością i nie wykazuje się skutecznością, bo obawia się, co by wrogowie powiedzieli.
10-09-2023 [18:17] - Tezeusz | Link: Holland to żydówa córka
Holland to żydówa córka oficera KGB komunisty ...to wiadomo czym skorupka nasiąkanie...Nie mieszka ta żydóweczka w Polsce..
10-09-2023 [18:34] - Marek Kudła | Link: Są albo Żydzi albo Polacy !
Są albo Żydzi albo Polacy !
Tacy Żydzi jak Michnik, Braun, Tokarczuk, Stuhr, Lempart, Holland, Pihowicz i inni są antypolskimi Żydami !
Czego wy, antapolscy żydzi od nas Polaków chcecie ? Nie macie żadnych pretensji do innych europejskich nacji, którzy ładowali was do pociągów i wywozili do Oświącimia. Macie pretensje do nas, takich samych ofiar II wojny światowej jak wy ?! Czy my mieliśmy wpisane w Konstytucję, że Polak ma ginąć by mógł żyć żyd ? Kto mógł ten pomagał, za co wielu zostało zamordowanych przez Niemców.
My nie potrafimy żyć razem z wami i nie chcemy was tutaj w Polsce, zrozumcie to ! Dlaczego żyjecie w kraju, którego nienawidzicie, a języka polskiego się wstydzicie ? Co was tu trzyma ?
Potrzebujemy jakiegoś bodźca, który popchnąłby was do opuszczenia Polski !
10-09-2023 [18:35] - sake3 | Link: Są w Europie ,,szlachetni''
Są w Europie ,,szlachetni'' ludzie,którzy wierza że ich świętym obowiązkiem jest troska o człowieczeństwo innych.Mieszkają w wielkich apartamentach w Paryżu ,Kalifornii,zwiedzają świat,chodzą po czerwonych dywanach i dostają nagrody za swoją szlachetność i ukazywanie podłości innych. Ale od zwykłych liudzi oczekują a nawet żądają-przyjmijcie imigrantów podzielcie się z nimi wszystkim co posiadacie,przecież jesteście chrześcijanami. Od siebie nie dadzą nic.Niczym się nie podzielą.Nikogo nie ugoszczą.Paniuśka Ochojska chce dysponować parafiami do których nawet nie nalezy,paniuśka Kurdej oczekuje że za jej troskę dostanie rólkę,paniuśka Holland nagrody i sławę.To są prawdziwe powody ich ,,szlachetnych'' misji. A gdzie ich człowieczeństwo?
10-09-2023 [21:04] - Tezeusz | Link: "Polscy strażnicy mordują i
"Polscy strażnicy mordują i torturują". Film Holland chwalony przez gazetę... kochanki Putina
Po chórze uwielbienia białoruskiej propagandy, nie mogło zabraknąć też pochwał prosto z Rosji. Mowa o laurce, jaką najnowszemu filmowi Agnieszki Holland "Zielona granica" wystawił rosyjski dziennik "Izwestija". Reżimowa gazeta rozpisuje się o akcie oskarżenia wobec Polski, która "uchodźcom wydaje się ziemią obiecaną", a jednocześnie "Straż Graniczna torturuje i zabija nieszczęśników na naszych oczach".
Jak długo takie zdziry będą bezkarne , sługusy kacapsko szkopskie .Odebrać obywatelstwo, za szkalowanie Polski.
10-09-2023 [21:59] - spike | Link: Znamienne jest, że nie jest
Znamienne jest, że nie jest winny ten, który jest przyczyną czyli Łukaszenka z Putinem, a winna jest Polska.
Podobnie nie są winne holokaustowi Niemcy, a Polacy
Za szkalowanie Polski, Holland powinna stanąć przed sądem, podobnie jak wszystkie antypolskie i niepolskie media, to się w głowie nie mieści, że jakiś przybłęda może przyjść w gościnę i paskudzić na dywan gospodarzowi.
12-09-2023 [15:51] - Ula Ujejska | Link: Spike
Spike
Kiedyś król skazywał zdrajców na banicję.
11-09-2023 [01:41] - AgnieszkaS | Link: Nie tylko car finansuje i
Nie tylko car finansuje i propaguje to polityczne bagno. Powiązane są z tym elity z Nowego Jorku i Hollywood.
11-09-2023 [16:38] - lala | Link: to ile setek tysięcy wiz
uchodźcy jako temat - wymagał by podjęcia dóch wątków,
1. konkret świeży:
to ile setek tysięcy wiz wydał polski MSZ w ostatnich dwóch latach - chętnym z Azji czy Afryki, by zapłacić i na luzie wjechać do strefy Schengen? za co wyleciał Wawrzyk??
2. konkret uniwersalny bardziej:
czy współczesna rodzina Ulmów miałaby jakiekolwiek szanse pomóc uciekającym przed przemocą wojenną i śmiercią??
12-09-2023 [15:50] - Ula Ujejska | Link: Laluniu
Laluniu
ad.1
Łżesz - wszystkie dane są na stronie odpowiednich ministerstw - zanim coś tu piśniesz w stylu GW'Prawda doucz się.
ad2.
Współczesna rodzina Ulmów stałaby po stronie Polski a nie po stronie Łukaszenki.
Jsne?
12-09-2023 [22:50] - Siberian Husky Dog | Link: Przed następnymi wyborami
Przed następnymi wyborami Holland nakręci film o rodzie Tusków.
Bohaterem będzie Józef żołnierz Wehrmachtu, który broni III Rzeszy przed najazdem dzikusów z Polski. Następnie akcja przenosi się do lat 70. Młody Donald czyści komin Małgorzacie i zakochują się w sobie.
Piękne.
12-09-2023 [23:09] - Siberian Husky Dog | Link: Przed następnymi wyborami
Przed następnymi wyborami Holland nakręci film o rodzie Tusków.
Bohaterem będzie Józef żołnierz Wehrmachtu, który broni III Rzeszy przed najazdem dzikusów z Polski. Następnie akcja przenosi się do lat 70. Młody Donald czyści komin Małgorzacie i zakochują się w sobie.
Piękne.