Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Deklaracja neutralności seksualnej państwa
Wysłane przez Grzegorz GPS Św... w 19-06-2023 [12:07]
My, obywatele Rzeczpospolitej Polskiej, dla dobra życia, rodziny i wolności, deklarujemy, że nasze państwo, które reprezentujemy – zgodnie z naszą wielowiekową kulturą opartą na wartościach cywilizacji łacińskiej – nie będzie ingerować w prywatną sferę życia Polek i Polaków, jaką jest seks. Deklarujemy całą Polskę jako strefę wolną od podziałów seksualnych.
Potępiamy wszelkie publiczne deklaracje wspierające czy promujące ideologie, czy osoby, identyfikujące się z jakimś specyficznym zachowaniem seksualnym, w tym mniejszości LGBT. Publiczne, polityczne, prawne dzielenie ludzi ze względu na ich zachowania seksualne jest działaniem niedopuszczalnym, niemoralnym, godnym pogardy. Kwestie preferencji seksualnych powinny pozostać nienaruszalną strefą prywatności każdego człowieka. Potępiamy wszystko, co dąży do rozróżniania w prawie ludzkich skłonności seksualnych.
Państwo nie powinno w żaden sposób wiedzieć i pytać się obywateli, jakie mają seksualne upodobania – i dzięki temu państwo nie będzie w stanie ustanowić żadnych przywilejów czy dyskryminacji ze względu na zachowania seksualne.
Państwo polskie, tak jak to było od zawsze, tak też powinno po wsze czasy pozostać neutralne seksualnie, niezależnie od nacisków płynących z Unii Europejskiej czy Stanów Zjednoczonych z żądaniami różnicowania ludzi ze względu na seksualną orientację.
W dobrym, mądrym, sensownym państwie powinna obowiązywać równość względem seksu – każdy powinien móc go uprawiać jak chce, byleby nikogo nie krzywdził – państwo nie powinno się do tego wtrącać i w żaden sposób nie powinno tego regulować. Nie powinno wspierać lub szykanować jakichś konkretnych zachowań, preferencji, czy upodobań seksualnych. Polska była, jest i będzie takim państwem – w przeciwieństwie do innych państw zachodu, które kiedyś pewne zachowania seksualne karały, a dziś je promują i dotują. Deklarujemy, że ten zachodni prymitywizm nie będzie miał wstępu do cywilizowanej Polski.
***
Ta sama deklaracja przetłumaczona na język angielski:
***
Declaration of the sexual neutrality of the state
We, the citizens of the Republic of Poland, for life, family and freedom, declare that our country, which we represent - in accordance with our centuries-old culture based on the values of Latin civilization - will not interfere in the private sphere of Polish women and men, which is sex. We declare all of Poland as a zone free from sexual divisions.
Furthermore, we condemn all public declarations supporting or promoting ideologies or people identifying with some specific sexual behavior, including LGBT minorities. The public, political and legal separation of people based on their sexual behavior is an unacceptable, immoral and contemptible act. The issues of sexual preferences should remain the inviolable zone of privacy of every human being. We condemn anything that tends to distinguish between human sexual inclinations in the law.
The state should in no way know and ask citizens what their sexual preferences are - and thus the state will not be able to establish any privileges or discrimination based on sexual behavior.
The Polish state, as it has always been, should remain sexually neutral forever, regardless of pressure from the European Union or the United States to differentiate people based on their sexual orientation.
In a good, wise, meaningful state, there should be equality relates sex - everyone should be able to practice it as long as it does not hurt anyone - the state should not interfere with it and should not regulate it in any way. It should not support or harass any specific behavior or sexual preferences. Poland was, is and will be such a state - unlike other Western countries which once punished certain sexual behavior, and today promote and subsidizes it. We declare that this Western primitivism will not have access to civilized Poland.
***
Proszę o poparcie tej deklaracji w komentarzach.
Komentarze
19-06-2023 [12:16] - Tezeusz | Link: "My, obywatele Rzeczpo
"My, obywatele Rzeczpospolitej Polskiej, dla dobra życia, rodziny i wolności, deklarujemy, że nasze państwo, które reprezentujemy – zgodnie z naszą wielowiekową kulturą opartą na wartościach cywilizacji łacińskiej – nie będzie ingerować w prywatną sferę życia Polek i Polaków, jaką jest seks. Deklarujemy całą Polskę jako strefę wolną od podziałów seksualnych."
HAHAHAHAHAHAHAHAH BUHAHAHAHAHA LGBT ! Pedalstwo, zboczenie i ich ideologia - proszę bardzo ! oto one bez zasłony dymnej i politycznej wyznawców tego zboczenia :
https://dziennikarzobywatelski...
https://naszeblogi.pl/60793-st...
https://naszeblogi.pl/66680-li...
19-06-2023 [13:39] - Grzegorz GPS Św... | Link: Ja jestem wyznawcą tego
Ja jestem wyznawcą tego zboczenia: https://naszeblogi.pl/66465-popieram-edukacje-seksualna-od-przedszkola
19-06-2023 [13:52] - Tezeusz | Link: A to nie jest karalne ?
A to nie jest karalne ?
19-06-2023 [14:42] - Grzegorz GPS Św... | Link: Co?
Co?
19-06-2023 [15:00] - sake3 | Link: Czyli seksualność jest
Czyli seksualność jest światopoglądem?
19-06-2023 [20:17] - Grzegorz GPS Św... | Link: "Czyli seksualność jest
"Czyli seksualność jest światopoglądem?"
Obiektywnie nie jest, ale obecnie jest tak lansowana: https://www.salon24.pl/u/gps65/1054641,lgbt-to-ideologia
19-06-2023 [21:38] - sake3 | Link: Jeżeli jest lansowana to jak
Jeżeli jest lansowana to jak można mówic o neutralności?
19-06-2023 [22:02] - Grzegorz GPS Św... | Link: Tak, żeby zaapelować o
Tak, żeby zaapelować o zaprzestanie lansowania i zadeklarować neutralność.
19-06-2023 [15:19] - Hornblower | Link: Panie Grzegorzu, a co na
Panie Grzegorzu, a co na przykład z nekrofiią czy zoofilią, o pedofilii nie wspomnę. W tych kwestiach państwo polskie też powinno być w pełni neutralne?
19-06-2023 [16:06] - sake3 | Link: @Hornblower......Jak na razie
@Hornblower......Jak na razie to są ramy,szkic może nawet tylko konspekt deklaracji. Ale czy państwo ma być neutralne a organizacje promujące seksualizm nie muszą? To jaka to równowaga?
19-06-2023 [17:33] - Hornblower | Link: Jestem zdania, że państwo nie
Sake,
Jestem zdania, że państwo nie powinno być neutralne akurat w tych kwestiach. Problem w tym, kto w danym momencie to państwo reprezentuje i jakie rozwiązania będzie promować. Bo np. referendum w tej sprawie nikt raczej nie zaryzykuje (obywatele mogą się okazać przecież nieodpowiedzialni i zagłosować nie tak, jak należy). Do tego dochodzi de facto wyższość prawa wspólnotowego nad krajowym, o czym jakoś nikt z rządzących nie chce głośno mówić.
19-06-2023 [19:39] - sake3 | Link: @Hornbloe....Jakie znaczenie
@Hornbloe....Jakie znaczenie będzie miała neutralność państwa,jeśli dotowane zza granicy organizacje będą miały pełną swobodę działania?Czy neutralne państwo będzie miało jakikolwiek wpływ na sytuację wkraczania do szkół i do naszego życia aktywistów lgbt i indoktrynację od najmłodszych lat.Czyli państwo odwróci oczy i będzie udawało że wszystlo w porzadku?
19-06-2023 [20:19] - Grzegorz GPS Św... | Link: "a co na przykład z nekrofiią
"a co na przykład z nekrofiią czy zoofilią, o pedofilii nie wspomnę"
W powyższej deklaracji radzę zwrócić uwagę na ten fragment: "...każdy powinien móc go uprawiać jak chce, byleby nikogo nie krzywdził".
19-06-2023 [21:31] - tricolour | Link: @gps
@gps
Jeśli zerżniemy kota i ten kot nie zgłosi organom tego faktu czyli nie poczuje się skrzywdzonym, to oznacza to, że zoofilia jest ok - każdy powinien móc uprawiać jak chce.
Trup to nawet zadowolony będzie, że ma branie po śmierci.
19-06-2023 [21:58] - Grzegorz GPS Św... | Link: Ta deklaracja dotyczy tego,
Ta deklaracja dotyczy tego, że państwo i prawo nie powinno rozróżniać ludzi ze względu na ich preferencje czy orientacje seksualne, a nie ze względu na zerżnięcie kota. Zalecam czytanie ze zrozumieniem. Co cię interesuje, jaką orientację seksualną ma ktoś, kto zerżnął kota? Jeśli okaże się heteroseksualistą, wszystko będzie w porządku? Jeśli zrobi to nożem, to będzie OK?
19-06-2023 [23:47] - paparazzi | Link: Ty naprawdę jesteś "krul"
Ty naprawdę jesteś "krul" świrów. Twoje zadanie zamącać NB.
20-06-2023 [00:12] - Grzegorz GPS Św... | Link: Ten komentarz jest chamski i
Ten komentarz jest chamski i łamie regulamin. Nie pisz nic u mnie więcej. Idź sobie i nigdy nie wracaj.
19-06-2023 [15:47] - spike | Link: @świder chcesz banana ?
@świder
banana mu dać !
19-06-2023 [15:59] - Tezeusz | Link: Dupa jest od srania nie od
Dupa jest od srania nie od pierd.....czyżby autorkowi się kanarki popierdzieliły..
A banana świrowi jak najbardziej jak siedzi na drzewie .
19-06-2023 [20:22] - Grzegorz GPS Św... | Link: Proszę nie umieszczać pod
Proszę nie umieszczać pod moimi takich chamskich komentarzy demonstrujących knajactwo i prymitywizm. Idź sobie stąd i nigdy nie wracaj. Tu jest twoje miejsce: https://naszeblogi.pl/64547-komentarze-na-naszych-blogach
19-06-2023 [21:03] - Tezeusz | Link: @Swider
@Swider
stań przed lustrem i powiedz " to jest knajastwo, prymitywizm taki cham z lgbt.."
19-06-2023 [21:53] - Grzegorz GPS Św... | Link: Nie komentuj u mnie. Nie chcę
Nie komentuj u mnie. Nie chcę mieć tobą żadnego kontaktu, więc nic tu po tobie.
19-06-2023 [21:57] - Tezeusz | Link: @Swirek
@Swirek
Kontakty to sobie możesz mieć z takimi jak ty mnie to brzydzi...a tutaj jesteś zwykłym petentem u Admina NB ..Petent i nie pluj się załóż sobie swego bloga i wówczas rządź ..a tutaj .....buda....
19-06-2023 [22:00] - Grzegorz GPS Św... | Link: To jest mój blog i ja
To jest mój blog i ja napisałem notkę, pod którą dyskutujemy. A ty jesteś tu natrętem, który epatuje tu swoim chamstwem, co mnie nie obchodzi. Więc nic tu po tobie.
19-06-2023 [22:06] - Tezeusz | Link: Twoje To jest to co zrobisz w
Twoje To jest to co zrobisz w kiblu, tutaj publikujesz na portalu będącym własnościąAdmina..Publikujesz z jego łaski..
19-06-2023 [22:09] - Grzegorz GPS Św... | Link: Nie, publikuję z własnej
Nie, publikuję z własnej łaski, a ty epatujesz tu swoim chamstwem ze swojej łaski. Więc przestań się poniżać i idź sobie stąd. Swoim chamstwem i wulgarnym językiem łamiesz nagminnie regulamin tego portalu.
19-06-2023 [22:14] - Tezeusz | Link: @Świderek
@Świderek
Co zdanie pokazujesz swoje chamstwo, cwaniactwo, brak wychowania, naburmuszyłeś się jak balon nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie. Ale co można po tobie wymagać, sam pokazujesz kim i czym jesteś...
Nie oceniam to coś co piszesz bo to dla mnie ujma, pokazuję twoją bufonadę i chamstwo, obrażanie i lekceważenie ludzi..
20-06-2023 [00:13] - Grzegorz GPS Św... | Link: Więc idź sobie stąd i nigdy
Więc idź sobie stąd i nigdy nie wracaj.
19-06-2023 [16:03] - spike | Link: @świder
@świder
"Deklarujemy całą Polskę jako strefę wolną od podziałów seksualnych."
Sprawa najważniejsza, podobna deklaracja eliminuje zapis konstytucyjny ochrony rodziny, który małżeństwo określa związek między kobietą i mężczyzną, a to już jest różnicowanie seksualne, ta kretyńska deklaracja otworzy drogę do patologicznych związków seksualnych, jak też możliwość adoptowania przez dewiantów dzieci !
Jakbyś może jadł więcej bananów, to być może byś doszedł do wniosku, że państwo nie ingeruje kto z kim uprawia seks, poza patologicznymi przypadkami.
19-06-2023 [20:27] - Grzegorz GPS Św... | Link: "kobietą i mężczyzną, a to
"kobietą i mężczyzną, a to już jest różnicowanie seksualne"
Nie, to jest zróżnicowanie płciowe, a nie seksualne. Konstytucja nie mówi nic o tym, jak oni mają uprawiać seks i czy w ogóle mają.
19-06-2023 [23:19] - spike | Link: a płeć jest do oglądania, czy
a płeć jest do oglądania, czy do współżycia, z którego rodzą się dzieci. Płeć = seks.
20-06-2023 [00:17] - Grzegorz GPS Św... | Link: Płeć to co innego niż seks.
Płeć to co innego niż seks. Płeć to kwestia publiczna, a seks to kwestia prywatna, intymna. Swoją płeć demonstrujemy wyglądem każdemu, a preferencje seksualne trzymamy w tajemnicy. Takie są zasady naszej cywilizacji.
19-06-2023 [22:12] - sake3 | Link: Sama deklaracja nawet wsparta
Sama deklaracja nawet wsparta wieloma podpisami niczego nie zmieni jeżeli będzie nadal powszechna anarchizacja stosunków międzyludzkich.Przytoczę przykład,choć jestem zmuszona przytoczyc nader rynsztokowe pojęcia i wypowiedzi przez co jestem skrępowana. Pani Anieszka Szpila z ,,Krytyki Politycznej''w swoim tekście zaleca bunt przeciw rzadowi masturbując się drzewcem polskiej flagi lub proporczykiem z polskim godłem.Autorka przekonuje by robić to z pasją miłością i traktować jako akt polityczny.Ojczyzne trzeba podlewać moczem,zresztą sama zachęca do oddawania moczu na zdjęcia lekarzy którzy wyznają klauzulę sumienia.Tekst ma na celu promocję festiwalu filmowego poświęconemu pornografii i seksualności organizowanego przez kino Muranów., Nasze państwo jest neutralne ale chce i uwaza seks za coś normalnego Czy w takim razie część społeczeństwa reprezentowanego przez ,,Krytykę Poliyczną''też jest neutralne?To jak można nawet myśleć o neutralnosci..
20-06-2023 [00:11] - Grzegorz GPS Św... | Link: Ten komentarz jest nie na
Ten komentarz jest nie na temat. W notce nic o żadnej Krytyce Politycznej nie ma.