Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Deklaracja neutralności seksualnej państwa

Grzegorz GPS Świderski, 19.06.2023
My, oby­wa­te­le Rzecz­po­spo­li­tej Pol­skiej, dla do­bra ży­cia, ro­dzi­ny i wol­no­ści, de­kla­ru­je­my, że na­sze pań­stwo, któ­re re­pre­zen­tu­je­my – zgod­nie z na­szą wie­lo­wie­ko­wą kul­tu­rą opar­tą na war­to­ścia­ch cy­wi­li­za­cji ła­ciń­skiej – nie bę­dzie in­ge­ro­wać w pry­wat­ną sfe­rę ży­cia Po­lek i Po­la­ków, ja­ką je­st seks. De­kla­ru­je­my ca­łą Pol­skę ja­ko stre­fę wol­ną od po­dzia­łów sek­su­al­ny­ch.
 Po­tę­pia­my wszel­kie pu­blicz­ne de­kla­ra­cje wspie­ra­ją­ce czy pro­mu­ją­ce ide­olo­gie, czy oso­by, iden­ty­fi­ku­ją­ce się z ja­kimś spe­cy­ficz­nym za­cho­wa­niem sek­su­al­nym, w tym mniej­szo­ści LGBT. Pu­blicz­ne, po­li­tycz­ne, praw­ne dzie­le­nie lu­dzi ze wzglę­du na ich za­cho­wa­nia sek­su­al­ne je­st dzia­ła­niem nie­do­pusz­czal­nym, nie­mo­ral­nym, god­nym po­gar­dy. Kwe­stie pre­fe­ren­cji sek­su­al­ny­ch po­win­ny po­zo­stać nie­na­ru­szal­ną stre­fą pry­wat­no­ści każ­de­go czło­wie­ka. Po­tę­pia­my wszyst­ko, co dą­ży do roz­róż­nia­nia w pra­wie ludz­ki­ch skłon­no­ści sek­su­al­ny­ch.
 Pań­stwo nie po­win­no w ża­den spo­sób wie­dzieć i py­tać się oby­wa­te­li, ja­kie ma­ją sek­su­al­ne upodo­ba­nia – i dzię­ki te­mu pań­stwo nie bę­dzie w sta­nie usta­no­wić żad­ny­ch przy­wi­le­jów czy dys­kry­mi­na­cji ze wzglę­du na za­cho­wa­nia sek­su­al­ne.
 Pań­stwo pol­skie, tak jak to by­ło od za­wsze, tak też po­win­no po wsze cza­sy po­zo­stać neu­tral­ne sek­su­al­nie, nie­za­leż­nie od na­ci­sków pły­ną­cy­ch z Unii Eu­ro­pej­skiej czy Sta­nów Zjed­no­czo­ny­ch z żą­da­nia­mi róż­ni­co­wa­nia lu­dzi ze wzglę­du na sek­su­al­ną orien­ta­cję.
 W do­brym, mą­drym, sen­sow­nym pań­stwie po­win­na obo­wią­zy­wać rów­no­ść wzglę­dem sek­su – każ­dy po­wi­nien móc go upra­wiać jak chce, by­le­by ni­ko­go nie krzyw­dził – pań­stwo nie po­win­no się do te­go wtrą­cać i w ża­den spo­sób nie po­win­no te­go re­gu­lo­wać. Nie po­win­no wspie­rać lub szy­ka­no­wać ja­kichś kon­kret­ny­ch za­cho­wań, pre­fe­ren­cji, czy upodo­bań sek­su­al­ny­ch. Pol­ska by­ła, je­st i bę­dzie ta­kim pań­stwem – w prze­ci­wień­stwie do in­ny­ch pań­stw za­cho­du, któ­re kie­dyś pew­ne za­cho­wa­nia sek­su­al­ne ka­ra­ły, a dziś je pro­mu­ją i do­tu­ją. De­kla­ru­je­my, że ten za­chod­ni pry­mi­ty­wi­zm nie bę­dzie miał wstę­pu do cy­wi­li­zo­wa­nej Pol­ski.
***
Ta sa­ma de­kla­ra­cja prze­tłu­ma­czo­na na ję­zyk an­giel­ski:
***
Dec­la­ra­tion of the se­xu­al neu­tra­li­ty of the sta­te
 We, the ci­ti­zens of the Re­pu­blic of Po­land, for li­fe, fa­mi­ly and fre­edom, dec­la­re that our co­un­try, whi­ch we re­pre­sent - in ac­cor­dan­ce wi­th our cen­tu­ries-old cul­tu­re ba­sed on the va­lu­es of La­tin ci­vi­li­za­tion - will not in­ter­fe­re in the pri­va­te sphe­re of Po­li­sh wo­men and men, whi­ch is sex. We dec­la­re all of Po­land as a zo­ne free from se­xu­al di­vi­sions.
 Fur­ther­mo­re, we con­demn all pu­blic dec­la­ra­tions sup­por­ting or pro­mo­ting ide­olo­gies or pe­ople iden­ti­fy­ing wi­th so­me spe­ci­fic se­xu­al be­ha­vior, in­c­lu­ding LGBT mi­no­ri­ties. The pu­blic, po­li­ti­cal and le­gal se­pa­ra­tion of pe­ople ba­sed on the­ir se­xu­al be­ha­vior is an unac­cep­ta­ble, im­mo­ral and con­temp­ti­ble act. The is­su­es of se­xu­al pre­fe­ren­ces sho­uld re­ma­in the in­vio­la­ble zo­ne of pri­va­cy of eve­ry hu­man be­ing. We con­demn any­thing that tends to di­stin­gu­ish be­twe­en hu­man se­xu­al in­c­li­na­tions in the law.
 The sta­te sho­uld in no way know and ask ci­ti­zens what the­ir se­xu­al pre­fe­ren­ces are - and thus the sta­te will not be able to es­ta­bli­sh any pri­vi­le­ges or di­scri­mi­na­tion ba­sed on se­xu­al be­ha­vior.
 The Po­li­sh sta­te, as it has al­ways be­en, sho­uld re­ma­in se­xu­al­ly neu­tral fo­re­ver, re­gar­dless of pres­su­re from the Eu­ro­pe­an Union or the Uni­ted Sta­tes to dif­fe­ren­tia­te pe­ople ba­sed on the­ir se­xu­al orien­ta­tion.
 In a go­od, wi­se, me­aning­ful sta­te, the­re sho­uld be equ­ali­ty re­la­tes sex - eve­ry­one sho­uld be able to prac­ti­ce it as long as it do­es not hurt any­one - the sta­te sho­uld not in­ter­fe­re wi­th it and sho­uld not re­gu­la­te it in any way. It sho­uld not sup­port or ha­rass any spe­ci­fic be­ha­vior or se­xu­al pre­fe­ren­ces. Po­land was, is and will be su­ch a sta­te - unli­ke other We­stern co­un­tries whi­ch on­ce pu­ni­shed cer­ta­in se­xu­al be­ha­vior, and to­day pro­mo­te and sub­si­di­zes it. We dec­la­re that this We­stern pri­mi­ti­vi­sm will not ha­ve ac­cess to ci­vi­li­zed Po­land.
***
 Pro­szę o po­par­cie tej de­kla­ra­cji w ko­men­ta­rza­ch.
Grzegorz GPS Świderski
t.me/KanalBlogeraGPS
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 3593
Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

19.06.2023 22:09

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na Twoje To jest to co zrobisz w

Nie, publikuję z własnej łaski, a ty epatujesz tu swoim chamstwem ze swojej łaski. Więc przestań się poniżać i idź sobie stąd. Swoim chamstwem i wulgarnym językiem łamiesz nagminnie regulamin tego portalu.
Tezeusz

Tezeusz

19.06.2023 22:14

Dodane przez Grzegorz GPS Ś… w odpowiedzi na Nie, publikuję z własnej

@Świderek
Co zdanie pokazujesz swoje chamstwo, cwaniactwo, brak wychowania, naburmuszyłeś się jak balon nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie. Ale co można po tobie wymagać, sam pokazujesz kim i czym jesteś...
Nie oceniam to coś co piszesz bo to dla mnie ujma, pokazuję twoją bufonadę i chamstwo, obrażanie i lekceważenie ludzi..
Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

20.06.2023 00:13

Dodane przez Tezeusz w odpowiedzi na @Świderek

Więc idź sobie stąd i nigdy nie wracaj.
spike

spike

19.06.2023 16:03

@świder
"De­kla­ru­je­my ca­łą Pol­skę ja­ko stre­fę wol­ną od po­dzia­łów sek­su­al­ny­ch."
Sprawa najważniejsza, podobna deklaracja eliminuje zapis konstytucyjny ochrony rodziny, który małżeństwo określa związek między kobietą i mężczyzną, a to już jest różnicowanie seksualne, ta kretyńska deklaracja otworzy drogę do patologicznych związków seksualnych, jak też możliwość adoptowania przez dewiantów dzieci !
Jakbyś może jadł więcej bananów, to być może byś doszedł do wniosku, że państwo nie ingeruje kto z kim uprawia seks, poza patologicznymi przypadkami.
Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

19.06.2023 20:27

Dodane przez spike w odpowiedzi na @świder

"kobietą i mężczyzną, a to już jest różnicowanie seksualne"
Nie, to jest zróżnicowanie płciowe, a nie seksualne. Konstytucja nie mówi nic o tym, jak oni mają uprawiać seks i czy w ogóle mają.
spike

spike

19.06.2023 23:19

Dodane przez Grzegorz GPS Ś… w odpowiedzi na "kobietą i mężczyzną, a to

a płeć jest do oglądania, czy do współżycia, z którego rodzą się dzieci. Płeć = seks.
Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

20.06.2023 00:17

Dodane przez spike w odpowiedzi na a płeć jest do oglądania, czy

Płeć to co innego niż seks. Płeć to kwestia publiczna, a seks to kwestia prywatna, intymna. Swoją płeć demonstrujemy wyglądem każdemu, a preferencje seksualne trzymamy w tajemnicy. Takie są zasady naszej cywilizacji.
sake3

sake2020

19.06.2023 22:12

Sama deklaracja nawet wsparta wieloma podpisami niczego nie zmieni jeżeli będzie nadal powszechna anarchizacja stosunków międzyludzkich.Przytoczę przykład,choć jestem zmuszona przytoczyc nader rynsztokowe pojęcia i wypowiedzi przez co jestem skrępowana. Pani Anieszka Szpila z ,,Krytyki Politycznej''w swoim tekście zaleca bunt przeciw rzadowi masturbując się drzewcem polskiej flagi lub proporczykiem z polskim godłem.Autorka przekonuje by robić to z pasją miłością i traktować jako akt polityczny.Ojczyzne trzeba podlewać moczem,zresztą sama zachęca do oddawania moczu na zdjęcia lekarzy którzy wyznają klauzulę sumienia.Tekst ma na celu promocję festiwalu filmowego poświęconemu pornografii i seksualności organizowanego przez kino Muranów., Nasze państwo jest neutralne ale chce i uwaza seks za coś normalnego Czy w takim razie część społeczeństwa reprezentowanego przez ,,Krytykę Poliyczną''też jest neutralne?To jak można nawet myśleć o neutralnosci..
Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

20.06.2023 00:11

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Sama deklaracja nawet wsparta

Ten komentarz jest nie na temat. W notce nic o żadnej Krytyce Politycznej nie ma.

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
Grzegorz GPS Świderski
Nazwa bloga:
Pupilla Libertatis
Zawód:
Informatyk
Miasto:
Warszawa

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 323
Liczba wyświetleń: 679,483
Liczba komentarzy: 5,226

Ostatnie wpisy blogera

  • Czy sztuczna inteligencja może być świadoma?
  • Czy libertarianin może preferować firmy państwowe ponad prywatne?
  • SCENARIUSZ INTERWENCJI POSELSKIEJ — ARCHITEKTURA I BEZPIECZEŃSTWO KSeF

Moje ostatnie komentarze

  • O pamięci tu pisałem: Świa­do­mo­ść sztucz­nej in­te­li­gen­cji to pa­mięć bie­żą­ca
  • Chcieliście socjalizmu, no to go macie.
  • Będzie trudno obalić Tuska, bo w tej sprawie ma ochronę nie tylko własnego elektoratu, ale też PiSu.

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Przekop nie dla żeglarzy!
  • Wojna dla opornych. W punktach
  • Komentarze na naszych blogach

Ostatnio komentowane

  • spike, Szukający świadomości w mózgu, zaprawdę powiadam Wam, że błądzicie. Żaden z was nie potrafi wytłumaczyć, jakim "cudem", człowiek w czasie śmierci klinicznej, czy długotrwałej śpiączki, potrafi…
  • Dark Regis, Oto PoC: TA CZĄSTECZKA NIE POWINNA (JESZCZE) ISTNIEĆ! A ISTNIEJE!PS: Nie wiem co to znaczy "ślizgać się po gradientach". Ja w tym celu musiałbym najpierw policzyć 100000 składowych wektora gradientu…
  • mada, Myślę, że nic nie musi liczyć. Slizga się po gragientach wag połączeń, które już są obliczone.Przecież jak szuka połączeń między słowami żeby znależć następne słowo też musi kierować się wagami…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności