Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Historia jednego krzesełka
Wysłane przez Ula Ujejska w 31-03-2023 [09:14]
Film poniżej ... Pamiętacie ten słynny Szczyt UE, gdzie niemiecki cieć przysłany przez Makrelę, odsyła dosłownie za drzwi "konsultantów" Donka? Widziałam minę Zdradka już za drzwiami - bezcenne. No jak tak mogli odesłać do kąta tak ważną personę?! Niestety, protokół dyplomatyczny jest taki a nie inny. Zaproszenie na Szczyt UE dostaje z Polski Prezydent plus ... wyznaczone przez niego osoby towarzyszące. Gdyby śp. Lech Kaczyński był tak złośliwy jak Tusk, to Tuska na Szczycie by nie było. Dobrze wiemy, że śp. Lech Kaczyński przede wszystkim nie szkodził Polsce, więc w odpowiedzi do Niemców podał Tuska jako drugą osobę na Szczyt z Polski - bo Polsce przysługują dwa miejsca przy stole, podobnie jak Francji. Natomiast nie ma miejsca dla "konsultantów" którymi Tusk chciał "wygumkować" Prezydenta. Donek ostatnim rzutem na taśmę, chciał zająć dwa krzesła przy stole obrad, i tu wkroczył niemiecki cieć itd.
Innym ciekawym zajściem na tym Szczycie, jest ścinka Prezydenta Kaczyńskiego z Prezydentem Francji do którego Kaczyński bez pardonu powiedział: Ja mam milczeć? Masz okazję mi to powtórzyć prosto w oczy i zobaczyć moją odpowiedź. Francuz oczywiście przeprosił i dyplomatycznie załagodził sprawę. Ot, nazywany przez złośliwców kurduplem, nasz Prezydent pokazał że ma jaja :)
Niemcy skrzętnie to filmowali i w kuluarach min. mówili: Sami widzicie, że Polacy bez nas, to tylko o krzesła się będą bić. Mój Smok tak się wściekł, że gdyby nie ja, to pewnie paru Niemców by wylądowało w szpitalu. Odgryzł się tylko jednemu Niemcowi: Gdyby nie Niemcy, to w Polsce żadna łachudra nie ma szans na władzę. Pasiecie reklamówkami pieniędzy naszych zdrajców vide rewelacje Piskorskiego!
Czy coś się dzisiaj zmieniło? NIC! Biedronka i jej torby, po torbach z CDU, to nowe "godło" PO. Tusk i jego przydupasy, nadal zrobią wszystko aby kosztem Polski zdobyć koryto, a "konsultanci" nadal zarabiali krocie za swoje usługi. Czy jest na to jakaś rada? TAK, jest! W nadchodzących wyborach wybieraj mądrze. Nie daj się znów złapać na kłamstwa sitwy!
Dziękuję za uwagę.
YouTube:
Komentarze
30-03-2023 [22:50] - u2 | Link: Misiek o kieszonkowym zamachu
Misiek o kieszonkowym zamachu stanu : bezcenne :-)
30-03-2023 [22:54] - Ula Ujejska | Link: U2
U2
A pamiętasz jak z orderem do Pinocheta pojechał i zwłaszcza z kim? ... a dzisiaj mówią o faszystach z PiS 🤣🤣🤣
30-03-2023 [22:56] - u2 | Link: Ano, takie wolty o 180 stopni
Ano, takie wolty o 180 stopni to może zrobić tylko Misiek :-)
30-03-2023 [23:01] - Ula Ujejska | Link: U2
U2
Zwróć uwagę na jeszcze jedno na tym filmie ... Na salę obrad wchodzi Makrela i pędzi gdzie? ... ano prosto do Kaczora i omija rękę Tuska i innych ważnych 🤣🤣🤣 Widziałam minę Donalda z innej kamery, jakby mu kto w pysk dał.
31-03-2023 [07:51] - Darek65 | Link: Zdrajców się opłaca, zdrajców
Zdrajców się opłaca, zdrajców się zatrudnia, ale zdrajców się nie szanuje, a wręcz nimi gardzi.
31-03-2023 [08:43] - sake3 | Link: Wybrzmialo patetycznie,ale z
Wybrzmialo patetycznie,ale z tym ,,nie szanuje a wręcz gardzi'' to chyba nie tak.Wszak Misiek piastuje bardzo waaaażne stanowisko w PO,był nawet prawą ręką i tłumaczem Kopaczowej.
31-03-2023 [09:42] - wielkopolskizdzichu | Link: gośka zapomniała o tym że do
gośka zapomniała o tym że do Pinocheta jeździł również Największy z Rodu Słowian.
31-03-2023 [13:22] - Ula Ujejska | Link: Dziuniek
Dziuniek
Widzę że poprzednio dałam ci do wykonania zbyt trudne zadanie ... więc won za Don z tymi głodnymi kawałkami 🤣 Jak się douczysz to wróć.
31-03-2023 [15:51] - wielkopolskizdzichu | Link: Nie tylko do Pinocheta. JPII
Nie tylko do Pinocheta. JPII bardzo lubił Amerykę Południową. gośka zapewne wie ze często Naszemu Świętemu towarzyszył w tych ekskursjach jego ulubieniec Marcial Maciel Degollado.
31-03-2023 [17:05] - Jan1797 | Link: Gdy cię czytam, a robię to
@wielkopolski,
Gdy cię czytam, a robię to rzadko, to w sumie się nie dziwię. Mizerny zakres pojmowania wynika z sąsiedztwa Niemiec?
31-03-2023 [17:11] - u2 | Link: Mizerny zakres pojmowania
Mizerny zakres pojmowania wynika z sąsiedztwa Niemiec?
Ano, zdzichu to de facto sieg - fried z ost dojczland :-)
31-03-2023 [09:05] - spike | Link: Z Tuskami, Zdratkami i im
Z Tuskami, Zdratkami i im podobni, stwarzają problem swoim sponsorom, że demonstrują swoją działalność ma ich rzecz, a to się nie podoba, bo ich obnaża.
Przypomnę o przemilczanym wstydliwym dla Tuseka incydencie, gdy jego przydupasy chcieli podczas pierwszej wizyty prezydenta Bidena, zorganizować z nim spotkanie, a sekretariat odmówił, stwierdzając, że nie spotka się z politykiem, który nie został demokratycznie wybranym, stąd obecny aplauz i zachwyt, gdy prezydent Biden raczył wymienić grzecznościowy gest uścisku dłoni z Tusekiem.
Przemilcza się skandal w skali nie tylko europejskiej, jaki wywołała pijana premier Kopacz, która jakby miał %% honoru, zapadłaby się pod ziemię i nigdzie nie pokazywała, PO to partia szmaciarzy, jak całe KO.
31-03-2023 [09:31] - sake3 | Link: Kopaczowa wcale nie była
Kopaczowa wcale nie była pijana,była wstrząśnięta splendorem pójścia czerwonym dywanem niczym jakaś celebrytka czy aktorka na rozdaniu Oscarów.I to w jakim towarzystwie kroczyła! Przecież .sam .krul'' Europy służył jej za podnóżek.Ktoś inny przewóciłby się na ten dywan przygnieciony zaszczytem,a ta kobiecina tylko kłaniała się płotu i dziennikarzom.
31-03-2023 [12:52] - spike | Link: no nie, nie tyle towarzyszyła
no nie, nie tyle towarzyszyła Kopaczej "krulowa Europy" Merkel, ale prowadziła ją pod rękę, by padła na twarz i nie zaczęła bić pokłony pokłony ale już budynkowi, do którego zmierzała :))))
31-03-2023 [13:44] - Ula Ujejska | Link: Spike
Spike
Platfusy chwiejny krok tłumaczą że Kopaczowa była w szpilkach ... gdyby nie te pokłony do płota 🤣 to może bym uwierzyła.
31-03-2023 [11:51] - smieciu | Link: Makrelowa, odsyła dosłownie
Makrelowa, odsyła dosłownie za drzwi "konsultantów" Donka...
Na salę obrad wchodzi Makrela i pędzi gdzie? ... ano prosto do Kaczora i omija rękę Tuska i innych ważnych...
Przypomnę także że była z tego co kojarzę jedyną szefową rządu, która wyraziła chęć spotkania się z J. Kaczyńskim za czasów obecnej koalicji i zorganizowała takie spotkanie. Podczas kiedy Biden jak się wydaje nie życzył sobie by prezes PiS podał mu rękę.
Co z tego. Ludzie tutaj wolą, zgodnie z politycznymi wytycznymi PiS, nieustannie atakować Niemców. Którzy zwyczajnie mają swoje interesy tak jak inni. Mają także swoje zasady. Dodatkowo, obecny kanclerz, Scholz, wydaje się być naprawdę pozytywnie nastawiony do Polski. Zdążył już odkręcić co nieco z Zielonego Ładu, na tyle ile mógł. Rząd niemiecki wyłożył pieniądze na lekcje polskiego w Niemczech. Niemcy dodatkowo przyjęli wyraźną antyrosyjską politykę. Byli w stanie nawet przyznać się do błędów jakie popełniła w tej kwestii Merkel.
Dlaczego wobec tego PiS, nawet bez większego rozpoznania co do polityki nowego kanclerza skupia się na gwałtownych atakach na Niemcy?
Ciągle mamy tu gadkę jacy to Niemcy są źli ale czemu mają właściwie reagować dla nas korzystnie skoro nasza polityka polega na antyniemieckiej agresji?
Bo jest Tusk? Co z tego... Wyżej podane przykłady pokazują że Niemcy mogą obejść się bez Tuska.
Lecz najwyraźniej niekoniecznie nasza obecna opcja polityczna. Której media nie mogą obejść się bez Tuska. Oraz propagandy, której korzenie i przyczyny leżą w czasach PRL, w Układzie, który kontynuował tą politykę po 1989r. I która jest kontynuowana wciąż. Z tych samych powodów. Które nie pozwoliły przykładowo nigdy w Polsce przeprowadzić prawdziwej lustracji. Są ludzie i czyny, które mają pozostać w zapomnieniu. Choć wyjaśniłyby że może nie jest przypadkiem że polityka i propaganda PiS i PZPR jest tak samo antyniemiecka.
31-03-2023 [12:23] - Siberian Husky Dog | Link: - smieciu
- smieciu
// Podczas kiedy Biden jak się wydaje nie życzył sobie by prezes PiS podał mu rękę.//
Czy Biden byl na tym szczycie?
31-03-2023 [17:46] - Ryan | Link: Ale smieciu tam byl
Ale smieciu tam byl
31-03-2023 [18:51] - smieciu | Link: Nie. Biden był niedawno w
Nie. Biden był niedawno w Polsce jeśli może kojarzysz. I z jakiegoś powodu amerykański protokół nie przewidział by prezes znalazł się wśród tych co zamienią trzy słowa w prezydentem i podadzą mu rękę.
31-03-2023 [19:09] - Ryan | Link: I nawet zdjecia nie ma
I nawet zdjecia nie ma
przykre bo tuska ma
31-03-2023 [19:14] - Siberian Husky Dog | Link: cyt: Twoje slowa:Przypomnę
cyt: Twoje slowa:
Przypomnę także że była z tego co kojarzę jedyną szefową rządu, która wyraziła chęć spotkania się z J. Kaczyńskim za czasów obecnej koalicji i zorganizowała takie spotkanie. Podczas kiedy Biden jak się wydaje nie życzył sobie by prezes PiS podał mu rękę
To ja napisalem?
Gdzie tu logika?
31-03-2023 [19:22] - smieciu | Link: Rany, czy to skomplikowane?
Rany, czy to skomplikowane?
Merkel, jako jedyna chciała spotkać się, i spotkała się z Jarosławem Kaczyńskim. Od czasu powołania rządu Szydło/Morawieckiego. Poprawcie mnie jeśli się mylę. Czy prezes PiS miał jakieś spotkania z szefami rządów za rządów obecnej koalicji?
Bidena przytoczyłem jako przykład, że kiedy nawet obaj panowie stali o parę kroków od siebie to nie doszło nawet do podania ręki.
Czyli tak jakby J. Kaczyński był jakimś wyrzutkiem politycznym. Z którym nikt nie chce się spotykać.
31-03-2023 [19:40] - Siberian Husky Dog | Link: Czy Ty masz jutro urodziny?
Czy Ty masz jutro urodziny?
31-03-2023 [20:04] - smieciu | Link: Wyrwałem ze snu? I trzeba
Wyrwałem ze snu? I trzeba wracać do rzeczywistości?
Warto przypomnieć jak to wyglądało:
I później rzeczywiście była pewna grupa, kolejka osób ustawionych do wspólnego zdjęcia, tak się akurat składa, że ja również w tej grupie się znalazłem, tak protokół amerykański nas tam ustawiał. Wyglądało to w taki sposób, że stał prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski, Donald Tusk, mnie ustawiono dokładnie za Donaldem Tuskiem, przed marszałkiem Grodzkim, ja przepuściłem marszałka Grodzkiego – powiedział Paweł Jabłoński w programie „#Jedziemy” TVP Info.
– Każdy podchodził, chwila rozmowy, 20-30 sekund, uściśnięcie dłoni. Oczywiście to jest wielki zaszczyt i ja też się bardzo cieszę, że miałem okazję porozmawiać chwilę z prezydentem Stanów Zjednoczonych o inicjatywie Trójmorza, bo to jest niezwykle ważna rzecz, ale jakbym twierdził, że miałem wczoraj jakieś rozmowy czy niezwykle ważne spotkanie, które było głównym punktem, to bym się trochę ośmieszał. Myślę, że trzeba zachować pewną powagę – kontynuował.
Nie tylko Tusk czy Trzaskowski, nawet taki wiceszef MSZ trafił na listę zestawioną przez ambasadora Brzezińskiego.
Ale nie J. Kaczyński. Człowiek, który ważny i znany jest tylko w swoim polskim lokalnym zaścianku.
Cała chryja jaką urządzono wokół tego że Trzaskowski rozmawiał minutę czy 50 sekund miała przykryć właśnie ten prosty fakt. Biden wypiął się na prezesa PiS.
31-03-2023 [21:00] - Ryan | Link: Biden wypiął się na prezesa
Biden wypiął się na prezesa PiS.?
A widziałeś idioto tą dupę Bidena?
Ty to jakiś homoniewiadomo
31-03-2023 [20:21] - Jan1797 | Link: @smieciu,
@smieciu,
Świadczyłoby to, że Prezydent Joe Biden odrobił lekcje na poziomie ni mniej ni więcej Daniela Freunda. Oczywiście jak mało kto uzasadnił konieczność wypłacenia nam przez Niemcy reparacji. Dasz radę?
31-03-2023 [20:25] - smieciu | Link: W googlu nie nie ma nic
W googlu nie nie ma nic konkretnego w temacie Bidena uzasadniającego konieczność wypłaty reparacji. Nie ma do czego się odnosić.
31-03-2023 [20:37] - Jan1797 | Link: Przeczytaj proszę jeszcze raz
Człowiek, który ważny i znany jest tylko w swoim polskim lokalnym zaścianku.
Dopowiem wyraźniej,
Przeczytaj proszę jeszcze raz co napisałem.
31-03-2023 [20:52] - smieciu | Link: Nie wiem co chcesz dokładnie
Nie wiem co chcesz dokładnie zasugerować. To że jednak jest znany?
Nie zmienia to mojego punktu wyjścia. Którym było wykazanie że Merkel jako jedyna podeszła do J. Kaczyńskiego jak do istotnego polskiego polityka.
W sumie jeśli przyjmiemy że Biden też uważa go za ważnego polityka rzeczy się komplikują.
Wydawałoby się naturalne że J. Kaczyński powinien dostać chwilę czasu przy okazji spotkania z Bidena z Morawieckim. Tak by wyróżnić prezesa. A resztę, Tuska czy Trzaskowskiego dać w drugim rzucie.
Według mnie pominięcie J. Kaczyńskiego jest istotne. I związane jest z wydarzeniami, których rocznica właśnie nadchodzi.
31-03-2023 [21:41] - Jan1797 | Link: @smieciu,
@smieciu,
Nie powiem, że wizyta Scholza w Waszyngtonie podobna była do rozmowy Tuska z Joe Bidenem, bo u nas trzyma się fason. Zacytuję jedynie, z powodu Twego zauroczenia; Gdy w ubiegłym tygodniu po niespodziewanej wizycie w Kijowie Biden zawitał także do Warszawy i chwalił tam Polskę, z pewnością nie przeszło to niezauważone w Berlinie. W tej ważnej próbie Waszyngtonu wzmocnienia sojuszu przeciw Rosji zabrakło wypadu prezydenta USA do Berlina.
Tutaj; https://www.dw.com/pl/pewny-si...
To po pierwsze.
Widać wyraźnie ni krzty refleksji za Odrą; Nakładanie na nas jakiejkolwiek odpowiedzialności za blokadę funduszy dla Polski nie ma sensu. Zresztą Der Spiegel nic takiego nie napisał – dodaje Daniel Freund. tutaj; https://www.dw.com/pl/o-dwóch-niemcach-którzy-wstrzymali-kasę-dla-polski/a-65200302
To po drugie.
31-03-2023 [22:07] - smieciu | Link: @Jan1797
@Jan1797
To odwracanie kota ogonem. Jasne jest że Biden nie trzyma z Scholzem więc nic dziwnego w takim przebiegu zdarzeń.
Rzecz leży w tym że my, a w szczególności PiS ma podobno dobre stosunki z Bidenem. Ten jednak potraktował prezesa tak jak wszyscy inni, jak jakiegoś pariasa czy może polityka z drugorzędnego lokalnego planu.
Nie kwestionuję także że PiS jest naciskany przez Niemców. To osobna kwestia, wychodząca jednak daleeeeko poza Tuska i jego knowania z ramienia złych Niemców...
Efektem jest w każdym razie obecna układanka w której Biden preferuje Polskę nad starą UE.
Jeśli jednak do władzy w USA wrócą Republikanie Polska (PiSu) znowu będzie traktowana z buta, tak ja było za Trumpa. Co ma swoje przyczyny.
Nadchodzą ciekawe czasy...
Będzie okazja by rozwinąć ten temat z mojej strony. Narazie, tylko po raz kolejny, chciałem pokazać że polityka i układy są bardziej skomplikowane niż złe Niemcy (w powyższym wypadku Merkel), którzy tylko mieli marzyć o Tuskolandii. Nie. Zarówno Niemcy nie mieliby problemów z daniem kopa Tuskowi jak i Amerykanie PiSowi.
Cały myk polega na tym że plecy PiS nie pozwalają na ułożenie się z Niemcami przez co Polskę i Polaków czekają przykre powtórki z historii.
31-03-2023 [12:58] - spike | Link: @smieciu
@smieciu
po twoich tu filoniemieckich komentarzach można dojść do wniosku, że twoja rodzinka całkiem dobrze się miała w czasie niemieckiej okupacji, pewnie jak pewien samozwańczy profesor, bardziej bał się Polaków niż Niemców, przyznaj się czym, albo kim handlowali ?
Twoi Niemcy zrujnowali Polskę, okradli i wymordowali, a teraz nie uważają, wyrządzili jakiekolwiek zło, nie mając zamiaru zadośćuczynić, Her smieciu.
31-03-2023 [13:01] - spike | Link: PS.
PS.
dodam, że jakby mieli poczucie wyrządzonej krzywdy Polsce, to przynajmniej by nie nas nie atakowali, tylko ułatwiali Polsce rozwój, a że tu inwestują, nie z przyjaźni wynika, a zysków Her smieciu.
31-03-2023 [19:03] - smieciu | Link: Bzdura.
Bzdura.
Po pierwsze mieszkam na takim polskim zadupiu w centrum, gdzie nie było nigdy nic cennego, nawet gleby to piachy, więc nikogo te tereny nie interesowały więc efektem ubocznym jest coś w rodzaju „czystości rasowej” ze wszelkimi uprzedzeniami, zwyczajami, zaściankowością i ogólną taką nijakością. Ludzie stąd zwiewają i rzadko wracają...
Po drugie jednak i co ważniejsze, nikt tu (na NB i ogólnie) wciąż nie rozumie o co biegało w II WŚ. Ta jawi się dla każdego Polaka jako napaść Niemców na Polskę. Liczy się tylko że Niemcy napadły.
Tylko nikt nie wie po co.
Dla Polaka ta wojna sprawadza się tylko do dwóch rzeczy: 1. Niemieckiej okupacji, 2 Ruskiego wyzwolenia.
I stąd, ponieważ Polak nie potrafi wystawić głowy z tego pudełka, to ten Polak nie ma większego pojęcia skąd i o co była ta wojna. Tym bardziej że PRL zrobił wszystko by tak zostało, bo Ruski temat jest tu kluczowy.
Przez co do dzisiaj ludzie widzą tylko „złych” Niemców nie widząc całej reszty.
31-03-2023 [20:28] - spike | Link: @smieciu
@smieciu
ale ty pierdzielisz, jakie znaczenie ma powód napaści Niemiec na Polskę, napadli wymordowali, ograbili i zrujnowali, jak żaden napadnięty przez nich kraj, co do Ruskich, też pierdzielisz, nawet tu nikt nie ma wątpliwości, może poza @pampersem, że Ruskie Polskę wyzwalali, co do miejsca gdzie mieszkałeś, jakie to ma znaczenie, handlować z okupantem można wszystkim, od informacji zaczynając, nawet na twoim zadupiu może być dla kogoś interesująca.
Polska przez wieki nic dobrego nie doświadczyła ze strony Niemiec, więc nie ma najmniejszego powodu do jakiejkolwiek sympatii do tego narodu, a że są wyjątki nie ma to znaczenia. paradoksem jest, że wielu Niemców mieszkających w Polsce, było większymi patriotami, niż wielu uważających się za Polaków.
Ty wiesz że przysłowie "jak świat światem, Niemiec nigdy nie będzie Polakowi bratem, ma ponad 1000 lat?
W tamtych "mrocznych" czasach początku Polski, był pewien duchowny, który przez całe swoje życie, próbował to zmienić, nie udało się, buta niemiecka była zbyt wielka.
31-03-2023 [20:42] - smieciu | Link: @spike
@spike
No właśnie. Widzisz skutki. Nie widzisz przyczyn. Bierzesz skutki i wydaje ci się że znasz przyczynę. Napadli więc są źli?
Obawiam się że ta metoda, dla ..., uzasadnienia rodem ze szkolnych podręczników mogą sprawdzać się tylko w szkole właśnie.
Wiele razy tu na NB czepiałem się tej niemieckiej ... napaści. W szczególności pod tekstami A. Owsińskiego. Który chcąc nie chcąc wyłożył czarno na białym, całkowicie jednoznacznie że do wojny, do tej napaści doszło dzięki knowaniom Angoli oraz „ocierającą się o zdradę” postawie rządu Polskiego. Niemcy nie chcieli napaść. Ani wojny. Chcieli Polskę zająć.
Sorki spike, ale pewnie to cię nie obchodzi. A skoro nie, to nie dotrze waga, istota działań oraz przede wszystkim:
Kto był za nie odpowiedzialny.
Czyli przykładowo kto miałby wypłacać reparacje.
31-03-2023 [13:28] - Ula Ujejska | Link: Śmieciu
Śmieciu
Moje notki o Tusku są przypomnieniem jego niesławnej kariery. Dzisiaj łotr się wszystkiego wypiera, więc muszę Polakom przypominać kim jest i kim był, "Słońce Peru mistrz bajeru". Nie mieszaj dzisiejszych polityków opcji rządzącej z zaniechaniem lustracji - to perfidne kłamstwo. Przypomnij sobie film Kurskiego "Nocna Zmiana".
31-03-2023 [12:04] - Ryan | Link: Rok temu zmarł Marek Pasionek
Rok temu zmarł Marek Pasionek.
Dobry, uczciwy człowiek i genialny prokurator. Ludzie Tuska chcieli Go zniszczyć. Zarzucili Mu szpiegostwo, bo poprosił CIA i FBI o pomoc w badaniu katastrofy smoleńskiej. Pamiętajmy o Nim.
31-03-2023 [12:19] - Pers | Link: @r-jasiło
@r-jasiło
//Pamiętajmy o Nim.//
Tak jak ty pamiętasz o ofiarach Rzezi Wołyńskiej wychwalając bandytów.z UPA bo przypadkiem zabili innego bandytę.
31-03-2023 [13:35] - Ula Ujejska | Link: Pers
Pers
Nie zauważyłam, żeby na NB ktokolwiek wychwalał morderców którzy brali udział w Rzezi Wołyńskiej Polaków. Admin by na to nie pozwolił. A powiązanie dzisiejszych Ukraińców z tamtymi jest bardzo luźne. Jedyny ukraiński neobanderowiec, niejaki Tiahnybok, zniknął z ukraińskiej sceny politycznej i jego partyjka także. Innych wymordował już Stalin - aby pozbyć się świadków udziału w Rzezi Niemców i Rosjan.
Ja wiem że w myśl ruskiej propagandy chcesz odwrócić kota ogonem - ale jesteś zwyczajnie zbyt głupi by to zrobić.
31-03-2023 [14:27] - u2 | Link: udziału w Rzezi Niemców i
udziału w Rzezi Niemców i Rosjan
A to jest kluczowe, gdyby nie okupacja niemiecka, a wcześniej od 1939 okupacja rosyjska, i szczucie Niemców i Rosjan na Polaków, to rzezi by nie było. Teraz kacapska szuja per-sik szczuje na NB na Polaków, którzy wiedzą, że tylko unia z Ukrainą powstrzyma ludobójców z kremla przed ich dalszym morderczym pochodem na zachód.
31-03-2023 [17:22] - sake3 | Link: @u2..........Persik po prostu
@u2..........Persik po prostu nienawidzi Polaków.Nawet się dziwię,że nagle zaczął aktywnie na NB się udzielac choć cały czas twierdził że tu nudno.Widocznie zestaw dzisiejszych blogów tak na niego wpłynął. Nawet mi zarzucił,że jestem alkoholiczką bo nie zachwycam się Miediediewem. Nawet było by to zabawne przy mojej wadzie serca i rozruszniku wypić cokolwiek.Miłośc do alkoholu mogę więc mieć tylko w nicku.
31-03-2023 [17:42] - Ryan | Link: Czy żydosowiecki ruski chazar
Czy żydosowiecki ruski chazar z krwi i kości może lubić Polaków?
Dziwne by to było
31-03-2023 [17:44] - Ryan | Link: ruszkiewicz
ruszkiewicz
Za Lempart twoją koleżanką
W*pierdalaj