Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
W co grają Niemcy?
Wysłane przez Tadeusz Hatalski w 30-01-2023 [10:01]
„Szef Komitetu Wojskowego NATO admirał Rob Bauer stwierdził, że Sojusz jest gotowy na bezpośrednią konfrontację z Rosją, jeśli to będzie konieczne. Jego zdaniem strategiczne cele Rosji wykraczają poza Ukrainę” *
Przyznam, że byłem pozytywnie zaskoczony i zbudowany tym, że Niemcy po incydencie z rakietą w Przewodowie zaproponowali, że przekażą nam swoje Patrioty. Oczywiście nie wszystkie, tacy hojni ci nasi sąsiedzi to nie są. Ale nic to, że była to tylko jedna bateria, liczy się fakt. Zaproponowali pomoc, żebyśmy mogli skuteczniej się obronić, gdyby Putinowi wpadło do głowy nas zaatakować.
Tak, wojna może przyjść również do nas. Tę możliwość wypieramy ze swojej świadomości, niemniej to niebezpieczeństwo wisi nad nami cały czas. I musimy zdawać sobie z tego sprawę. Jak rok temu, atmosfera przed atakiem Rosji na Ukrainę robiła się ciężka, wszystko było jakieś nierealne. To, że w dzisiejszych czasach, w środku Europy, jedno państwo napadnie na drugie państwo, wydawało się niemożliwe. A jednak, jak się okazało kilka dni później, było możliwe. Wojna za naszą granicą trwa już blisko rok czasu.
Dlatego tak ważne są te Patrioty. Jak się w końcu okazało, Niemcy przysłali je nie tylko do nas, ale wysłali je także na Ukrainę. A ponieważ Patrioty, zwiększają nasze bezpieczeństwo choćby przez to, że Putinowi wybijają z głowy myśli o tym, aby nas zaatakować, stąd to moje uznanie dla Niemców. Co więcej po Patriotach wyszła sprawa z Leopardami. My te Leopardy już mamy, ale chodziło o to, aby ich część dostali też Ukraińcy. Przez kilka tygodni Niemcy kręcili i kluczyli, ale w końcu zrozumieli, że zwiększenie zdolności bojowej ukraińskiej armii, to jedyny sposób na to, aby zmusić Putina do wycofania się z Ukrainy.
Kiedyś już o tym pisałem, że Putin (zresztą jego kamaryla też), ma mentalność żula. A żul ma to do siebie, że atakuje słabych i strachliwych. A silnego i odważnego boi się i obchodzi go z daleka. Putin zaatakował Ukrainę, bo był przekonany, że Ukraina jest słaba a Zachód ze strachu nie udzieli jej pomocy. Toteż wydawało mu się, że opanuje ten kraj w kilka dni. Było jednak inaczej. Ukraina okazała się nie taka słaba jak to wyglądało. Co więcej Ukraińcy bohatersko walczą o swoją wolność i wolą raczej umierać niż wracać do ruskiego miru, którym sąsiad ze wschodu chce ich uszczęśliwić. Zachód też okazał się nie tak strachliwy jak Putin się spodziewał i przypuszczał. I uzbrojenie idzie na Ukrainę pełną parą, w tym również to najnowocześniejsze, HIMARS-y, Patrioty, Leopardy …
No tak, ale to wszystko co wymieniłem, choć broni również przed atakiem z powietrza, to jednak jeździ po ziemi. Natomiast samoloty, które miała Ukraina albo zostały utracone w dotychczasowych walkach albo ze względu na uszkodzenia i brak części zamiennych, nie nadają się do dalszej walki. Na samym początku była mowa o przekazaniu na Ukrainę migów-29, potem sprawa ucichła. Teraz jednak prezydent Zełenski znowu apeluje o dostawę samolotów i sprawa wróciła.
Jest jednak szkopuł, Niemcy znowu wysuwają swoje obiekcje. Samoloty myśliwskie są znacznie bardziej złożonymi systemami niż czołgi. Mają też zupełnie inny zasięg i siłę rażenia. To byłoby przekroczenie granic, przed którym obecnie ostrzegam – podkreślił minister [obrony Niemiec Boris Pistorius], w wywiadzie dla dziennika "Sueddeutsche Zeitung" **
I tak jak poprzednio, moje uznanie i sympatia do Niemiec zaczynały się utwierdzać, tak teraz czytając te słowa ministra obrony Niemiec, znowu wracają wątpliwości. Co z tymi Niemcami jest? Czy nic z tej wojny nie zrozumieli? Czy ciągle łudzą się, że z Rosją Putina nadal będzie można prowadzić interesy, tak jak to było przed wojną? Przecież ta wojna wszystko zmieniła. Rosja pokazała swoją prawdziwą, imperialną twarz. Już dawno temu Putin mówił o tym, że największym nieszczęściem XX wieku był upadek Związku Radzieckiego. Związek Radziecki upadł, ale dekomunizacji i desowietyzacji w Rosji nie było. I teraz, agresja na Ukrainę pokazuje jak na dłoni, że to jest próba przywrócenia tamtych czasóe, choć pod zmienioną nazwą ‘ruski mir’. Czy oni tego nie widzą? Trudno uwierzyć.
A jeżeli widzą, to w co Niemcy grają? Blokując i opóźniając dostawy uzbrojenia na Ukrainę?
------------------------------
* https://wiadomosci.wp.pl/alarm...
** https://wiadomosci.wp.pl/przek...
Komentarze
30-01-2023 [10:50] - u2 | Link: Tak, wojna może przyjść
Tak, wojna może przyjść również do nas.
Już przyszła. Nasyłanie nielegalnych imigrantów przez ZBiR to właśnie tzw. wojna hybrydowa. A może przyjść również z ... zachodu. To jest bardzo realne. Przewidział to Marian Węcławek, śniący wizjoner z Leszna.
30-01-2023 [11:19] - smieciu | Link: Rzecz polega na tym że rząd
Rzecz polega na tym że rząd Niemiecki nie opiera się na medialnym przekazie.
Każdy chyba powinien zdawać sobie sprawę że należy raczej oprzeć się na tym jak jest naprawdę a nie na propagandzie, która jest jednym z narzędzi wojny. A w pewnym sensie możemy powiedzieć że obecnie ta wojna opiera się niemal tylko na propagandzie. Według której toczy się wojna na Ukrainie. Tylko czy jest tak faktycznie? Bo jeśli nie to gdzie ta wojna?
Pod tekstem Syberian Dog Huski opisałem w komentarzu że formalnie wojny tam nie ma. To znaczy że ani Rosja ani Ukraina oficjalnie nie ogłosiły stanu wojny i tak naprawdę działania wojenne są skutkiem medialnej nagonki mającej pchnąć ludzi do zabijania się. Nie wiem jak to wygląda z punktu widzenia prawa Rosji ale jak się wydaje z punktu widzenie konstytucji Ukrainy to co robi Zełenski jest pozbawione prawnej podstawy. Ukraina nie ogłosiła stanu wojny więc żołnierze walczą tam tak naprawdę na zasadzie dobrowolnego uczestnictwa. A wszystkie działania rządu Ukrainy polegają na ukryciu tego faktu. Prawdy polegającej na tym że nie ma wojny i całe to zabijanie jest czymś w rodzaju ustawki gdzie ludność różnymi metodami jest prowokowana do wzięcia w niej udziału.
Media jednak mówią że wojna jest. Ok. Może i jest. Ale jeśli nie na Ukrainie to w takim układzie na czym naprawdę ona polega, gdzie się toczy? Jeśli ktoś, jak załóżmy Niemcy, poważnie podejdą do tej kwestii to muszą też wyciągnąć poważne wnioski. Czyli dlaczego mają wchodzić w tą ustawkę?
Mamy Putina i Zełenskiego, którzy zorganizowali na wschodzie Ukrainy - czyli na terytorium jakby wspólnym obu krajów, działania wojskowe i wciągają w to innych. Kwestia jest prosta. Czy należy stanąć po ich stronie i wesprzeć to swoim sprzętem i ludźmi. Czy też próbować nie dać się wciągnąć.
Widać co robią Niemcy. Widać co robi Polska.
Czy racja polega na uznaniu przez media czy na trzymaniu się rozsądku i faktów?
Jeśli chce się dobrze rozgrywać tą wojnę trzeba najpierw dojść o co w niej chodzi. Niemcy dają czytelne sygnały. Chcą wspierać Polskę. Ale nie chcą Ukrainy.
30-01-2023 [11:25] - Tezeusz | Link: @ Smieciu"Mamy Putina i
@ Smieciu
"Mamy Putina i Zełenskiego, którzy zorganizowali na wschodzie Ukrainy - czyli na terytorium jakby wspólnym obu krajów, działania wojskowe i wciągają w to innych."
Co ty bredzisz jak pijany lub naćpany. To bandyta osrany tchórz putler rok temu zbrodniczo napadł na Ukraine mordując niewinną ludność jak Hitler i Stalin na Polske w 1939 roku. Coś chłopie albo klepki się tobie poprzestawiały albo za dużo propagandy Moskwy... albo zmień tabletki i za dużo zioła...Nie piszę,że wali od ciebie sowieckim gównem...grzeczny jestem..jeszcze ! I schowaj tęczową szmatę..
30-01-2023 [11:35] - smieciu | Link: @Tezeusz
@Tezeusz
Powtarzasz to co mówią media. Gdyby Putin faktycznie napadł to Ukraina ogłosiłaby Stan Wojny z Rosją. Najwyraźniej sam Zełenski i spółka uważają że jest inaczej skoro tego nie zrobili. To nie jest mój problem tylko problem faktów z którymi nie chcesz się zgodzić.
Najwyraźniej rząd Ukrainy jest czymś innym niż uważasz. Podobnie jak ta wojna, co staram się bez przerwy wykazać.
30-01-2023 [11:56] - Tezeusz | Link: @smieciu
@smieciu
"Powtarzasz to co mówią media. Gdyby Putin faktycznie napadł to Ukraina ogłosiłaby"
faktycznie zajechało ostro śmieciowym ścierwoneonowym osranym gównem bandyty putletrka .Wali gównem śmieciowym coraz bardziej...oj wali ! tęczowy pajacyku.
30-01-2023 [12:17] - smieciu | Link: Powtórzę jeszcze raz. Ludzie
Powtórzę jeszcze raz. Ludzie widzą napaść Putina na Ukrainę. Bo weszło tam rosyjskie wojsko.
Ta akcja jednak nie stała się dla Zełenskiego wystarczająca by ogłosić Stan Wojny z Rosją.
To jedno.
A drugie że nie zrobiwszy tego Zełenski działa w stylu Putina. Gdyż pcha ukraińskie w wojsko do walki mimo że podobnie jak Putin nie uznaje tej Operacji za Wojnę.
Obie strony działają analogicznie. Używają sił zbrojnych swych państw zapewne bez podstawy prawnej zasłaniając to wszystko wielkim krzykiem medialnym.
Niech sobie każdy oceni gdzie naprawdę znajduje się całe to gówno.
30-01-2023 [12:30] - Tezeusz | Link: @śmieciu
@śmieciu
powtórzę :
faktycznie zajechało ostro śmieciowym ścierwoneonowym osranym gównem bandyty putletrka .Wali gównem śmieciowym coraz bardziej...oj wali ! tęczowy pajacyku.
30-01-2023 [14:34] - sake3 | Link: @smieciu......Jeśli Putin nie
@smieciu......Jeśli Putin nie napadł faktycznie to jak wg pana ?Wirtualnie jak w grze komputerowej?
30-01-2023 [11:40] - Pers | Link: Wasze włażenie w rzyć
Wasze włażenie w rzyć Ukraińcom przyprawia o mdłości.
O Polskę się martwcie chociaz widać że nie jesteście Polakami.
30-01-2023 [13:22] - Tezeusz | Link: @Pers
@Pers
"Wasze włażenie w rzyć Ukraińcom przyprawia o mdłości."
Twoje włażenie w dupsko osranego bandyty putlerka jest szeroko znane głównie w twoich scierwoneonowych wypocinach. Przypomnieć tytuły ? choć to już domena fachowców.. Pewno są szczęśliwi...Cieszysz się.
30-01-2023 [18:50] - Ryan | Link: ruszkiewiczBrakuje ich, oj
ruszkiewicz
Brakuje ich, oj brakuje
dla ciebie ta fotka
https://pbs.twimg.com/media/FnuV0l9XgAQ2cVk?format=jpg&name=900x900
30-01-2023 [12:16] - rolnik z mazur | Link: @ autor
@ autor
W co grają Niemcy? Grają na czas. Są za a nawet przeciw. A handel morski Hamburg - Petersburg kwitnie jak nigdy. Pzdr
30-01-2023 [12:38] - u2 | Link: handel morski Hamburg -
handel morski Hamburg - Petersburg kwitnie jak nigdy
Pustosłowie, nie poparte żadnymi danymi. Warto zwrócić uwagę na poniższą niemiecką mapkę. Opole jawi się na niej jak największa część Polen :-)
https://www.hafen-hamburg.de/e...
30-01-2023 [13:19] - rolnik z mazur | Link: @ ubot
@ ubot
Kolega pływa na tej linii i widzi co się dzieje.
30-01-2023 [15:22] - u2 | Link: Kolega pływa na tej linii i
Kolega pływa na tej linii i widzi co się dzieje.
A co się według niego dzieje ?
30-01-2023 [16:06] - rolnik z mazur | Link: @ ubot
@ ubot
Nic się nie dzieje. Statki wypływają i wpływają i tyle.
30-01-2023 [16:54] - u2 | Link: Nic się nie dzieje.
Nic się nie dzieje.
To po co ta ściema o kwitnięciu handlu między twoim Hajmat a kacapią ? :-)
30-01-2023 [17:27] - rolnik z mazur | Link: @ ubot
@ ubot
Wojna wojną a byznes se kreczy
01-02-2023 [19:58] - u2 | Link: Wojna wojną a byznes se
Wojna wojną a byznes se kreczy
Znowu pustosłowie.
30-01-2023 [12:43] - Czesław2 | Link: Zełenski oświadczył, że
Zełenski oświadczył, że możliwości obrony Ukrainy na wschodzie lada moment się skończą. Nie dziwię się. Tempo dostaw pomocy w wielkości 2 hałbic tygodniowo właśnie temu służy.
30-01-2023 [12:50] - sake3 | Link: @śmieciu......Mam uwagi
@śmieciu......Mam uwagi ,nawet wiele ale widzę że jest tu pan rozchwytywany.Jak możemy mówić.że wojna opiera się na propagandzie patrząc na gehennę Ukraińców,zniszczone ,zrujnowane domy ,szpitale szkoły.Dlaczego skoro jak pan sam utrzymuje że nie wie jak to wygląda od strony prawnej w Rosji wypowiada się z taką pewnością. I chyba w ten sposób musimy przyjąć że Rosja napadła po prostu bezprawnie.To taki nowy rodzaj prowadzenia wojny ze strony Rosji bez jej wypowiedzenia,żeby nikt w tym pan nie mógł jej oskarżyć i nazwać wojną? Bardzo sprytne. W ten sposób Rosja może napadać na dowolne kraje bez wypowiedzenia wojny.Tylko patrzeć jak niedługo wkroczy do następnego w aureoli wyzwoliciela od nazistów,a wszyscy przyjmą to ze zrozumieniem.My też powinniśmy się tak zachować i poddać bez szemrania oraz nie siać propagandy,że nie zgadzamy się na taki scenariusz?.Twierdzi pan że Niemcy wspierają Polskę.W czym jeśli wolno spytać? Zmuszając skorumpowaną KE do nakładania kolejnych sankcji i kar? Niemcy wspierają Rosję chcąc doprowadzić do utworzenia z nią ,,imperium'' pod nazwą Eurazja,bo ten projekt uległ chwilowemu wstrzymaniu.Na Ukrainie Niemcom nie zależy ,bowiem tak jak Rosja uważają ją za terytorium rosyjskie,a Polskę uważają za swoja...
30-01-2023 [13:01] - RinoCeronte | Link: Celnie w samo sedno, dziękuję
Celnie w samo sedno, dziękuję!
30-01-2023 [13:05] - Pers | Link: @sake
@sake
//musimy przyjąć że Rosja napadła po prostu bezprawnie.//
Bombardowanie przez 8 lat Donbasu było "prawne"?
W zeszłym tygodniu Ukraińcy zbombardowali szpital, zginęło 18 osób.
Radio Kijów nie podalo?
30-01-2023 [14:26] - Tezeusz | Link: @ Pers
@ Pers
"W zeszłym tygodniu Ukraińcy zbombardowali szpital, zginęło 18 osób.
Radio Kijów nie podalo?"
Ruszkiewicz co manipulujesz i kłamiesz faszystowska roSSja osranego bandyty putlerka zbombardowała na Ukrainie setki szpitali zabijajac tysiace chorych i niewinnych ludzi..Kłamać to trzeba umieć a nie szerzyć kacapską propagandę..
30-01-2023 [18:22] - Ryan | Link: ruszkiewicz
ruszkiewicz
Radio Kijów podalo że w budynku byłego szpitala wagnerowcy zrobili sobie hotel
Szkoda że zutylizowano zaledwie 18 bandytów
Szkoda
30-01-2023 [18:29] - Pers | Link: @r-jasiu
@r-jasiu
Tobie się wydaje, że jak piszesz moje nazwisko z małej litery to ci urośnie?
Prostak jesteś.
30-01-2023 [13:11] - Czesław2 | Link: I wygląda na to, że taki
@sake3I wygląda na to, że taki podział został zrobiony, Polska przecież nie tworzy własnego prawa, więc nie istnieje ( oprócz konturu na mapie )
30-01-2023 [15:47] - sake3 | Link: @Czesław.....Kontur na mapie
@Czesław.....Kontur na mapie w granicach Niemiec? A może Eurazji? A może Polska traci swoje 5 minut jak przekonuje były ambasador w Polsce Rolf Nikel? Jasno też określa jakie te stosunki mają być i czego Polsce nie wolno.Niedopuszczalna jest krytyka Niemiec wobec ich postawy dla wojny w UKrainie.którą polski rząd wykorzystuje w rozgrywkach politycznych.W jego ocenie oba kraje Polska i Niemcy prowadzą obecnie wspólną politykę wschodnią więc dziwi owe 5 minut traktowane jako szansa dla Polski ale szansa na co? Mnie to raczej brzmi jak groźba-podporządkujcie się.znajcie swoje miejsce w szeregu,nie można krytykować Niemiec nigdy.
30-01-2023 [17:02] - Czesław2 | Link: Tylko, że czy i gdzie będzie
Tylko, że czy i gdzie będzie ten kontur zależy tylko od "Polaków". Może jeszcze zależy.
30-01-2023 [19:02] - smieciu | Link: Sake, staraj się trochę
Sake, staraj się trochę wczytać w to co piszę. Wyobraź sobie że np. takie Węgry 1956. Kiedy Ruskie napadły. Ale dostały zaproszenie.
Ktoś może powiedzieć że rząd był lewy. Ok. Co gdyby jednak rząd taki nie był? Co jeśli np. Ruskie wjechałyby do Polski na zaproszenie Jaruzelskiego? Niedobrze?
No to co jeśli wjechały za zgodą Zełeńskiego? Czy już dobrze, pasuje ci?
Czy jeśli Zełenski wysłałby Putinowi zaproszenie do napaści to uznałabyś że nie ma napaści i wszystko gra?
Ale i tak nie o ten aspekt mi chodzi. Ja nie piszę o napaści ale o wojnie, której nie ma. Czy w Rosji mobilizacja jest wobec tego zgodna z ich prawem? Tego nie wiem. Ale z konstytucji Ukrainy wydaje się być jasne że obecne działania rządu Ukrainy są bezprawne i o tym piszę. Ludzie są rzucani na front bez uzasadnienia. Bo skoro nie ma wojny to nie ma podstawy.
Naprawdę nie dociera to do ciebie sake?
30-01-2023 [20:39] - sake3 | Link: @smieciu,,,,,,Nie dociera.Za
@smieciu,,,,,,Nie dociera.Za bardzo usprawiedliwia pan Rosjan uznając ich prawo do napaści Pierwsze słyszę aby działania obronne były poza prawem.Istnieje coś takiego jak obrona konieczna i prawo do niej.Czy napadnięty w swoim domu człowiek nie ma prawa się bronić? Przecież ma prawo nawet zabić w swojej obronie.Pan się zasłania konstytucją Ukrainy i sugeruje że Żełeński Rosjan tam zapraszał A niby po co.Wojna jest tylko pan i inni nie chcecie jej widzieć.Ale gdyby Ukraina napadła na Rosję to by pan twierdził że to wojna,że to napaść,że to skandal na miarę światową.Dlatego że to wielkie mocarstwo a Ukraina przy Rosji to karzełek.Jednak była niepodległa i nikt nie może bezkarnie tej niepodległości odbierać.
30-01-2023 [17:17] - Czesław2 | Link: A w co grają Amerykanie? Są w
A w co grają Amerykanie? Są w czołówce krajów wymuszających zamykanie kopalń węgla na świecie. Tak właśnie przypuszczałem, że to nie Niemcy, ale żydowska banksterka. Tu potwierdzenie.
https://www.wnp.pl/gornictwo/t...
Zresztą, już kiedyś na to zwracałem uwagę. Już wiemy, dlaczego mamy takie ceny energii?
30-01-2023 [17:26] - rolnik z mazur | Link: @ Czesław
@ Czesław
Jelen Zanetka to nasz człowiek z Suwałk. Pzdr
30-01-2023 [17:31] - Czesław2 | Link: Nieźle Pan poinformowany.
Nieźle Pan poinformowany. Wiedza jak ze służb.
30-01-2023 [17:46] - Czesław2 | Link: Jeśli jeszcze miałem
Jeśli jeszcze miałem wątpliwości, komu zostaliśmy sprzedani, to już nie mam. Rozumiem także, skąd taki gwałtowny wzrost nastrojów antyżydowskich na Zachodzie. Tam też jest parę osób, które umieją myśleć.
Jedno, czego im trzeba pozazdrościć to to, że uczą się, zamiast chlać.
30-01-2023 [17:59] - rolnik z mazur | Link: @ Czesław
@ Czesław
Dokładnie. Te nastroje pojawiają się co jakiś czas co świadczy o tym, że i oni się nie uczą z historii. Pzdr
30-01-2023 [18:28] - Czesław2 | Link: Napisałem, że się uczą ,
Napisałem, że się uczą , przeczytałem o wykształceniu tej Pani,, niekoniecznie historii. Genów nie da się pozbyć przy chowie wsobnym.
30-01-2023 [20:46] - sake3 | Link: @Czesław2....O co chodzi w
@Czesław2....O co chodzi w pana wpisie?
31-01-2023 [11:25] - zbychbor | Link: @sake
@sake
to przekaz tylko dla kumatych, niestety.
Podpowiem tylko, że w tej układance czosnek jest bardzo ważny.
31-01-2023 [11:41] - sake3 | Link: @Zbychor......Nadal nie kumam
@Zbychor......Nadal nie kumam.
31-01-2023 [12:17] - Czesław2 | Link: Następna ciekawostka.https:/
Następna ciekawostka.
https://www.portalsamorzadowy....
To już nie są żarty,biorąc pod uwagę stan zaangażowania państwa w gaz.
31-01-2023 [14:30] - Czesław2 | Link: Następ y przykład
Następny przykład potwierdzający moją tezę, kto wydaje rozkazy w uni. Pani sake3 do pamięci
https://niezalezna.pl/473340-c...
Proszę zauważyć KTO za tym stoi.
31-01-2023 [20:21] - sake3 | Link: @zesław2.....Ależ mnie pan
@zesław2.....Ależ mnie pan naprowadza.Niczym jakiś drogowskaz.A odnosnie świerszczy mamy je łapać po łakach czy hodować niczym dżdżowwnicę kalifornijską?
01-02-2023 [08:10] - Czesław2 | Link: @sake3 Robi Pani błąd
@sake3 Robi Pani błąd próbując w tej sprawie myśleć. Wszystko będzie ustalone rozporządzeniem. Proszę zacząć przystosowywać się do niemyślenia, bo nie przeżyje Pani. Parę osób jeszcze też.
31-01-2023 [19:37] - juur | Link: Jako uzupełnienie:https:/
Jako uzupełnienie:
https://wydarzenia.interia.pl/...
Czy rozum wróci?
01-02-2023 [08:07] - Czesław2 | Link: @juur To dlatego robią
@juur To dlatego robią manewry wojskowe z Chinami. Widzi Pan, a usa chcą im pomóc zamknąć kopalnie.
31-01-2023 [19:51] - Jan1797 | Link: Tutaj jest parę trafnych uwag
Tutaj jest parę trafnych uwag. Może warto się zapoznać panie Czesławie dla wiedzy; https://www.wnp.pl/gornictwo/c...
01-02-2023 [07:34] - Czesław2 | Link: @jan1797 Prezes Bogdanki to
@jan1797 Prezes Bogdanki to nowoczesny prezes. Jemu wszystko jedno, czym będzie zarządzał. Dobrze wie, że jego biznes na węglu nie zależy od niego, tylko od tego, kto jaką łapówkę weźmie w brukseli. Może zarządzać nawet produkcją szarańczy.Czytałem wcześniej ten artykuł.
WNP nie do końca jest dla mnie wiarygodny, jeśli chodzi o wygłaszane opinie. Powiązany jest po prostu z mafią eko. Na dodatek tolerują, lub sami prowokują cyrki w komentarzach. Ale różne info są na bieżąco.
01-02-2023 [18:54] - Jan1797 | Link: @ Czesław2
@ Czesław2
WNP nie do końca jest dla mnie wiarygodny, jeśli chodzi o wygłaszane opinie… Ale różne info są na bieżąco.
Jerzy Markowski:
-To istny horror. Każdy wójt czy sołtys jest w stanie zablokować budowę kopalni.
Prezes Bogdanki Kasjan Wyligała:
-Czekają nas w sferze makro politycznej rozwiązania, które trzeba podjąć w obszarze legislacyjnym.
- 7 stycznia obsługując kolejkę na poziomie 990 metrów, śmierć poniósł 36-letni pracownik spółki.
- Jako zarząd podejmiemy działania, żeby zwiększyć produkcję z uwzględnieniem bezpieczeństwa pracowników.
- Uczestnicy debaty o polskim górnictwie, widzą Bogdankę jako holding i motor dla całej Lubelszczyzny. Spółka zamierza dywersyfikować źródła przychodów tak, by zapewnić jej funkcjonowanie do, a nawet po roku 2049.
- Jeżeli chodzi o wydobycie, to stoją przed nami wyzwania, które będą miały na celu zwiększenie produkcji do poziomu przewidywanego w dotychczasowej strategii,
W dniach 23-25 maja 2022 r. Japonia zaprezentowała technologie Bez emisyjnej Elektrowni Cieplnej w Pawilonie Japońskim podczas targów PowerGen International 2022. W Dallas w Teksasie odbyły się międzynarodowe targi dla branży energetycznej. https://www.youtube.com/watch?...
Japonia zobowiązała się do dekarbonizacji swojego sektora energetycznego do 2035 r. i przyspieszenia wycofywania energetyki węglowej. Nic więcej oprócz; robić swoje nie muszę pisać i tak nasze komentarze wpisują się w temat artykułu Pana Hatalskiego.
01-02-2023 [19:22] - Jabe | Link: Czyli winić należy wójtów i
Czyli winić należy wójtów i sołtysów.
30-01-2023 [18:34] - Ryan | Link: Ministerstwo Obrony Izraela
Ministerstwo Obrony Izraela poinformowało o dostawię kolejnych 3 opancerzonych karetek dla ukraińskich służb ratowniczych.W ub.roku dostarczony ich 6
Jednocześnie dostarczono pomoc medyczną (leki,opatrunki itd) na kwotę 5.5 mln dolarów
30-01-2023 [20:32] - Maverick | Link: Zachód jest opanowany poprzez
Zachód jest opanowany poprzez lucyferianizm, i dlatego tracą zmysły co ma doprowadzić do ich samobójstwa zbiorowego. IQ spada na zachodzie w zawrotnym tępie a szczególnie u wyszczepionych moderną i pfizerem. To już praktycznie zombies.
Tolwiński analizuje:
https://www.youtube.com/watch?...
30-01-2023 [21:44] - Kaczysta | Link: Wzrost PKB w 2022:
Wzrost PKB w 2022:
• Polska: 4,9%
• Chiny: 3% (pierwszy raz od 40 lat niższy wskaźnik niż Polska
• USA: 2,1%
• Niemcy: 1,9%
Dobry rząd na trudne czasy
31-01-2023 [12:45] - rolnik z mazur | Link: @ kaczysta
@ kaczysta
To zależy jak się liczy. Ten wzrost to chyba z powodu maseczek, respiratorów i kar za nie noszenie oraz testowanie. PKB to żaden wskaźnik. Rozumiem, ze ekonomia to czarna magia.
31-01-2023 [22:40] - Roz Sądek | Link: @rolnij z mazur
@rolnij z mazur
• Polska: 4,9%
• Niemcy: 1,9%
=========
Niech Pan to pokaże Bauerowi, z żądaniem podwyżki.