Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Jeśli nie Pudelek to co?
Wysłane przez smieciu w 20-06-2022 [17:57]
Czyli co jeśli odrzucimy serwowane nam bajki lub czemu mają służyć te wszystkie emocjonalne wrzutki?
Wydaje się że obecnie rysuje się już naprawdę wyraźny obraz i można dać mu prosty treściwy tytuł: „Ruszajmy na wojnę!”.
Co ciekawe można też odnieść wrażenie że każdemu zależy by wciągnąć nas do wojny. I USA na spółę z UK. I Żydom. I Ukraińcom. I Putinowi jak się wydaje nawet. Oraz oczywiście naszemu rządowi wraz z tzw. opozycją.
Właśnie Tezeusz wrzucił info jak to kochani Angole znowu zamierzają objąć nas opieką i zorganizować sojusz przeciw barbarzyńskiemu wrogowi. Ciekawsze jednak wydaje się być to co robi Putin. Dlaczego właśnie tak dziwacznie rozgrywa tą wojnę? Kto wie, wygląda na to że i jemu zależy by Polska ruszyła na tą wojnę! Czyli przykładowo.
Mamy tą całą ckliwość i biedną Ukrainę. Słowem katowany ciągle w mediach Pudelek. Jest on niezbędny by wytworzyć u Polaków proukraińskie sympatie. A te przed wojną niekoniecznie takie były. Masa Polaków postrzegała Ukrainę jako kraj degeneracji i korupcji. Wszędobylscy ukraińscy imigranci też niekoniecznie cieszyli przyjaźnią Polaków. Jeśli naszym zadaniem jest pomoc Ukrainie to oczywiście należało to zmienić. Stąd medialne bombardowanie rzewnymi kawałkami. Biednymi dziećmi i ich kotkami. Heroizmem walczących Ukraińców itp. To z jednej strony. Z drugiej oczywiście trzeba nakręcić odpowiednie postrzeganie wroga czyli Rusków. Więc znów Pudelek. Nieustanne wstawki o ich zbrodniach. Rozwalone szkoły czy szpitale. Pudelkowe rozmowy rosyjskich żołnierzy, których jakoś bez problemu nieustannie podsłuchują Ukraińcy i wrzucają wszystko do sieci. Jak można się temu wszystkiemu oprzeć? Każdy już chyba dobrze wie kto jest dobry a kto zły.
Zwłaszcza że Putin też się stara. Przecież mógłby nie rzucać bomb na puste szkoły czy stadiony. Ale robi to dając świadectwo swojego barbarzyństwa. To jednak nie wszystko. Robi on dużo więcej. Najważniejszą rzeczą jest sposób prowadzenia tej wojny. Wyobraźmy sobie że postępuje zgodnie ze sztuką wojenną, błyskawicznie osiąga cele przypuszczając dobrze przygotowane ataki. W takim układzie morale Ukraińców natychmiast spadłoby do zera. Po co się właściwie bić? Umierać? Za tych Żydów co rządzą Ukrainą? Bez sensu. Co innego kiedy Ukrainiec widzi jak jak jego zdezelowana broń jest skuteczna. Kiedy widzi że może strzelać do Rusków jak do kaczek? W takim układzie można się bawić w wojaczkę! Iść od woja i walczyć.
Media więc serwują nam jak to Ukraińcy odnoszą masę sukcesów. Morale rośnie. I ich i nasze. A mnie tylko zastanawia dlaczego na takim defence24.pl przed wojną nieustannie pisano jaka nasza armia jest do kitu. Jak to kupujemy jakiś złom a i sami nie potrafimy wyprodukować niczego przydatnego na nowoczesnym polu walki. Nagle okazuje się jednak że Ukraińcy potrafią walczyć za pomocą tego złomu, jakimś trafem pole walki okazało się jakby do tego stworzone a my właśnie już bez zbędnego filozofowania kupujemy czołgi i to wszystko co wczoraj jeszcze według internetowych fachmanów uważane było za przestarzałe rupiecie. Nie mieli pojęcia co piszą ci niedzielni komentujący z bożej łaski eksperci! Nasza armia zbroi się. Skoro Ukraina daje radę właściwie sama to co się stanie jeśli do zabawy przyłączy się Polska? Przecież Putin będzie bez szans... No każdy to chyba widzi? Putin dostaje bęcki. Żołnierze odmawiają walki a jego pozycja polityczna chwieje się mocno, wydaje się że tylko mocniejszego podmuchu trzeba.
No więc jak widać każdy się stara. Putin stara się wykazać barbarzyństwem ale też nie przesadzać. Tak by nie przerazić chętnych do wojaczki. Podsuwa cele. Daje ludziom szansę na sukces! Jeszcze niedawno każdy tutaj był przekonany że Ruskie za rogiem. Mam znajomych, którzy wyciągnęli jakieś graty. Hełmy a nawet granat znaleźli i ruszyli przemycać to na Ukrainę. Bo przecież nic tam nie ma. Wiedzą bo byli w Donbasie i widzieli całą tą żałość własne oczy. Zrzutki wiec ruszyły. Generatory prądu, krótkofalówki, lornetki. Co tylko się da. Sprzęt, który Putina zatrzyma. I jak się okazało zatrzymał. Tak skutecznie że nastroje się zmieniły. Czy ktoś dzisiaj boi się tej wojny? Parę miesięcy temu ludzie nagle ześwirowali. Sam zobaczyłem na własne oczy jak szef portalu szkolanawigatorow.pl przemienia się w emocjonalną panienkę, wyrzuca ludzi, którzy od lat pisali, portal wspomagali. Nastała potrzeba zmienić portal w kolejny Pudelek więc szef przystąpił do czynu. Zero niezależnej myśli i analizy. Tylko polityczna poprawność. Niesamowite były tamte obrazki.
A dzisiaj? Jakoś się odkręciło. Powoli można znów pisać o wojnie. Ludzie przestali się trząść jak dzieci. Przestali się bać Putina. Może powinniśmy mu podziękować? Czyż nie dobrze mieć takiego wroga, skoro już jakiś być musi? Owszem trochę brutalny ale można skórę mu złoić! Jest dobrze.
To uczucie wyraźnie podziela nasz rząd. Który chyba wyczuwał taki przebieg zdarzeń od początku gdyż od samego początku uderzył w wysokie tony. Choć dotychczas rozpłaszczaliśmy się przed każdym począwszy od żydowskiego sierżanta Mosadu poprzez żydowską panią ambasador a skończywszy na żałosnych popiskiwaniach wobec Komisji UE i jej stanowczej postawie wobec naszego sądownictwa. Nie mieliśmy żadnych sojuszników politycznych. Ciągle ktoś nam dawał lekcje pokory. Ale wojna wszystko zmieniła! Premier wypiął pierś by oznajmić Europie co ma robić. Zbroić się i nie kupować nic od Rusków.
Ktoś mógłby potraktować to jako farsę. Potulny piesek zamienia się w groźnego brytana przywódcę! Ale nie! To działo się naprawdę! Polska przejęła kierowniczą rolę. Pierwsza zaczęła odcinać się od wszystkiego co ruskie. Reszta nie miała wyboru. Powoli dotarło do wszystkich i ruszyli naszym przykładem.
Europa szybko nas doceniła. Jak wspominałem pod poprzednim wpisem pani Mosbacher ruszyła nam ze wsparciem. A. Holland zaczęła się biczować jak jeszcze niedawno Kurdej-Szatan. Wszyscy pojęli ważkość zdarzeń oraz słuszność poczynań rządu. Który jeszcze wczoraj dla wielu nadawał się jedynie do oplucia, obśmiania i był esencją zacofania i żenady. A dzisiaj jest kluczowym graczem politycznym. Już każdy nas ceni i stawia za przykład. Angole, Żydzi, Ukraińcy. Nawet niemieckie media przebąkują o słusznej naszej postawie i niepotrzebnym zwlekaniu ichniego rządu. Nasz rząd, jeszcze niedawna opozycja, media. Wszyscy poczuli to samo. Tą jedność wobec barbarzyństwa ze Wschodu!
Nadeszła pora działań zdecydowanych. Teraz trzeba pokonać barbarię. PiS tego dokona. Polska. My zawsze wiedzieliśmy czym są Ruskie. WOT został stworzony, dzielne chłopaki i dziewczyny się zapisały. Dzisiaj widać jak ważne to było. Dostaną karabin w dłoń, muszą zwyciężyć!
Wystarczy trochę wsparcia. Koalicja już powstaje. Ukraina walczy dzielnie. Razem nikt nam się nie oprze. Jak widać, nikt już chyba wątpliwości nie ma.
Wykończmy wreszcie tą kacapię! Niech zdycha Putin, Zachód i UE zaprowadzi tam demokrację ....
Komentarze
20-06-2022 [18:01] - u2 | Link: „Ruszajmy na wojnę!”
„Ruszajmy na wojnę!”
Anarchista na wojnę ? Chyba z państwem. A to woda na młyn Putlerka :-)
20-06-2022 [18:08] - Ula Ujejska | Link: U2
U2
Im bliżej carskiej klęski cara, tym więcej będzie takich kurewskich i troskliwych wpisów na różnych portalach. Potem znikną jak car z Ukrainy.
Chwała obrońcom Ukrainy! Na pohybel swołoczy i zdrajcom!
20-06-2022 [18:35] - Pers | Link: @ujejska
@ujejska
//Potem znikną jak car z Ukrainy.//
Ale kiedy to będzie @ujejska?
Tu z pewnością nie doczekasz.
Twoje wnuki pewnie też nie.
20-06-2022 [18:10] - smieciu | Link: Ja nie ruszam na żadną wojnę
Ja nie ruszam na żadną wojnę :P
Ale wszyscy wokół wydają się przebierać nóżkami. Pytanie jest proste. Po co się tak angażujemy skoro nie jesteśmy stroną walce? Skoro to nie jest nasza wojna. Ok, na Ukrainie nie jest fajnie. Ale jakoś specjalnie fajnie nie było tam i przed wojną.
Działania Putlerka i innych są naprawdę podejrzane. Mnie to śmierdzi. I o tym piszę.
20-06-2022 [18:16] - Ula Ujejska | Link: Tzw. Autorze
Tzw. Autorze
Tylko nie drzyj mordy że węgiel po 3 tys. bo to nie twoja wojna. Nie drzyj mordy kiedy głodne araby zaczną za chwile gwałcić ci córki, tylko nie drzyj mordy kiedy podniosą ci podatki - to nie twoja wojna. Car ci straty wyrówna na Syberii.
20-06-2022 [18:34] - smieciu | Link: @Ula Ujejska
@Ula Ujejska
Proste pytanie dlaczego w takim układzie mam nie kupować ruskiej ropy a kupować arabska? W czym ta jest lepsza? Czy tam panuje jakaś demokracja? Respektowane są prawa kobiet? Nie ma twardych islamistów? Nie prowadzi Arabia brudnych wojen, w których zginęło masę cywili? Dużo więcej niż na Ukrainie?
Niech Pani więc nie zgrywa takiej cnotki bo okaże się że nic może Pani kupić.
Za niedługo ogłoszą że Chiny też są złe a ich produkty skażone krwią niewinną. Dlaczego Pani nie ma oporów by je kupować? Już teraz pojawia się w mediach coraz więcej antychińskich wrzutek. O Ujgurach i inne takie. Czy kiedy już ogłoszą oficjalnie że Chiny są z Ruskami to też zacznie Pani pluć na nich jak dzisiaj na Ruskich? Wyzna całą swoją żałość na temat tego że połowa rzeczy w domu pochodzi z Chin wspomagała ich Pani finansowo, tak jak jeszcze do niedawna Putina?
Absurdalne jest stawianie mi powyższych zarzutów. Bo to ja jestem tym który chce to wszystko rozwalić. Pani natomiast zamierza wziąć udział w kolejnej podstawionej masom gierce. Walczyć o dobro, które wskazują ci co organizują cały ten syf posługując się opisywanym przeze mnie Pudelkiem. Przecież zawsze wszyscy walczą o dobro no nie? Czy był jakiś rząd na świecie i powiedział: jesteśmy skurwysynami, chcemy zabijać gwałcić i rabować? Nie? Dlaczego? Dlaczego ludzie zawsze łykają te wszystkie ckliwe chwyty, które im się serwuje?
W Zielony, ekologiczny Ład też pani wierzy? W Nowy lepszy świat, Ład o którym mówi Morawiecki? Nowy Odbudowany świat? Odbudowany po czym? Przecież nic nie zburzono ani podobno nikt niczego nie chce burzyć. To dlaczego i w USA i w UE jest tyle gadki o odbudowie? Skoro to Putin jest tym złym i ma burzyć. Ale z drugiej strony jest podobno tak miękki że mamy łatwo mu dać radę?
20-06-2022 [18:37] - u2 | Link: Przecież nic nie zburzono ani
Przecież nic nie zburzono ani podobno nikt niczego nie chce burzyć.
Telewizji też nie oglądasz w ramach protestu przed dobrą zmianą ? Dlatego nie widziałeś wojennych ruin, ani trupów i kalek ?
20-06-2022 [18:48] - smieciu | Link: Nie widziałem w Polsce. Hasło
Nie widziałem w Polsce. Hasło Bidena
BBB, Build Back Better. Nie Ukrainę. Ale kraj, świat. Odbudować. Uda ci się dotrwać to zrozumiesz.
20-06-2022 [21:56] - u2 | Link: Nie widziałem w Polsce.
Nie widziałem w Polsce.
I nie zobaczysz. Pojedź na Ukrainę. Tam twoi ziomale anarchiści wprowadzają tzw. ruski mir.
20-06-2022 [18:39] - Pers | Link: smieciu
smieciu
//dlaczego w takim układzie mam nie kupować ruskiej ropy a kupować arabska? W czym ta jest lepsza?//
Dla nas arabska jest dużo gorsza od rosyjskiego Urala.
Kto choć trochę liznął temat to wie.
20-06-2022 [21:53] - J z L | Link: pam..pers
pam..pers
ty to fachura
a da się to przedestylować na denaturat dla ciebie ?
20-06-2022 [18:42] - Ula Ujejska | Link: Tzw. Autor
Tzw. Autor
Kupuj co chcesz i gdzie chcesz, na szczęście żyjesz w wolnym i demokratycznym państwie. Prawa będziesz przestrzegał czy tego chcesz czy nie. a twoje bzdety rusko niemieckie, na szczęście nie mają wpływu na Polaków vide granica polsko ukraińska. Od Polski wara ruska onuco! Won za Don!
20-06-2022 [20:16] - sake3 | Link: @śmieciu.....,,Bo to ja chcę
@śmieciu.....,,,,Bo to ja chcę wszystko rozwalić'' .No to rozwalaj pan skoro ma takie zyczenie ,ale co potem pan proponuje już po rozwaleniu? Ciekawa jestem. Czysta demagogia. I to dziwaczne skojarzenie z Pudelkiem do którego sprawadza Pan wszystkie sprawy.
20-06-2022 [20:23] - smieciu | Link: Na szkolanawigatorow.pl
Na szkolanawigatorow.pl poruszałem ten problem trochę od innej strony. Może będzie jeszcze okazja na coś więcej ale teraz krótko że uważam że anarchia nadchodzi. Taka jest część Planu. Będą się dziać rzeczy anarchistyczne. W negatywnym sensie często. Ale według mnie należy tą anarchię, tą planowaną właśnie rozwałkę uznać za szansę. Za wybór. Czy łykamy Build Back Better Bidena & UE Corporation? Ich odbudowę? Czy może pomyślimy o jakiejś własnej. Nie mojej. Ale twojej sake3.
20-06-2022 [20:57] - sake3 | Link: @Pers.....Nie sądzi Pan ,że
@Pers.....Nie sądzi Pan ,że anarchia towarzyszy nam od wieków? Cyklicznie Jej wynikiem jest burzenie i odbudowa,burzenie i odbudowa i tak do końca świata.Różne i nowe będa tylko interesy,ale to one są wspólnym mianownikiem burzenia i odbudowy. To tak jak asteroidy które co pewien czas zbliżają się do Ziemi,choć na razie jeszcze żadna nie uderzyła ale być może to sie stanie. Pocieszające,że Pan anarchię traktuje jak szansę,nie zdradzając -szanse na co ale przynajmniej chociaż odrobinę odetchnęła z ulgą.
20-06-2022 [21:39] - sake3 | Link: @Smieciu....Komentarz powyżej
@Smieciu....Komentarz powyżej skierowałam omyłkowo do Persa zamiast do Pana.
20-06-2022 [21:52] - Pers | Link: @sake
@sake
//Komentarz powyżej skierowałam omyłkowo do Persa zamiast do Pana.//
To miłe, że tak o mnie ciągle myślisz droga sake...
Łechocze to moją próżność krwiożerczego tygrysa:))
21-06-2022 [08:05] - sake3 | Link: @Pers....Oto smutne skutki
@Pers....Oto smutne skutki czytania twoich agitek.Całkowite skołowanie mojej biednej głowiny,że mylą mi się nawet nicki;Jak jeszcze pomylą mi się fatyganci to będzie prawdziwy dramat. Ale przyznaję,dyskusja z panem @śmieciu ciekawa zwłaszcza dla takich poszukiwaczy prawdy jak ja.
21-06-2022 [08:58] - Pani Anna | Link: @sake3
@sake3
Sake bidulo, choć nieustannie ci się myli prawda z propaganda, to trzeba docenić deklarację. Skoro już się oobjawiłaś jako dzielna poszukiwaczka prawdy to na początek mała rada: "Gdy odrzucisz to, co niemożliwe, wszystko pozostałe, choćby najbardziej nieprawdopodobne, musi być prawdą."
21-06-2022 [09:32] - sake3 | Link: @Pani Anna.......Ja też mam
@Pani Anna.......Ja też mam dla Pani rady z wdzięczności za nieustanną troskę i pouczenia.Jestem rzeczywiście poszukiwaczką prawdy jak chyba każdy z nas więc ze swej strony zalecam a może proponuję (to lepiej brzmi) też poszukiwania ale w Pani przypadku poszukiwania kultury i rozumu. Za filozoficzną sentencję dziękuję.
21-06-2022 [10:04] - Pani Anna | Link: @sake3
@sake3
Te propozycję skieruj do tych, którzy bezustannie rzucają tu na NB gównami, dupami i innymi odchodami, a których "kultura" jakoś ci dziwnie nie przeszkadza. Ten cytat to nie jest żadna "filozoficzna sentencja ", tylko słowa Sherlocka Holmesa. Wiedziałabyś, gdybyś trochę więcej czytała.
21-06-2022 [20:45] - Tezeusz | Link: @ Anna
@ Anna
gary pomyte ! nie ? to zapie...tylko to potrafisz bo z pisaniem to już klapa..
20-06-2022 [22:10] - smieciu | Link: @sake3
@sake3
Nie sądzę że anarchia nam towarzyszy od wieków. Mam tutaj raczej odmienne zdanie biorąc pod uwagę jedynie historię cywilizacji. Te zawsze były silnie scentralizowane. Król, kapłani itp. Silny system kastowy był zwykle typowy w wyżej zorganizowanych społeczeństwach. W luźniejszych strukturach plemiennych mogło być nieco inaczej choć często zwykle dość podobnie.
W każdym razie w typowej cywilizacji mamy do czynienia ze strukturą piramidy. Władza płynie z góry a robota do góry ;)
W dotychczasowych przemianach, rozwałkach chodziło zawsze o przejęcie wrogiej struktury, piramidy, by móc z niej korzystać. Nie dochodziło do anarchii a jeśli już to tylko na krótko. Nikt nawet nie rozumiał przecież że coś takiego może być celem samym w sobie.
Uważam że to kwestia mentalności. Tysiące lat tkwienia w tym systemie sprawiły że ludzie nie wyobrażają sobie czegoś innego. Nawet się nie zastanawiają. Mnie też trudno opowiadać jak to mogłoby wyglądać gdyż jestem pewien że musiałoby być zupełnie inaczej. Trudność polega choćby na tym że dzisiaj większość oczekuje że ktoś im podsunie rozwiązanie podczas kiedy w anarchii trzeba by samemu główkować, tzn. wspólnie z innymi. Choćby to łatwo może sprawić że rozwiązania problemów będą najróżniejsze. Różne społeczności mogą mieć różne potrzeby itp.
Wolność ma swoją cenę, nie można polegać tylko na tym że mechanicznie będziesz robić co trzeba a później pójdziesz na piwko. Trzeba będzie wykazywać się inicjatywą. Dlatego to chyba nie dla wszystkich :) Jednak wydaje się być ideą, do której realizacji warto dążyć.
Właściwie myślę że nie ma innej alternatywy a sprawa jest poważniejsza niż się ludziom wydaje. Jak też często powtarzałem w SN (szkolanawigatorow.pl) a czego oczywiście nie brano zbyt poważnie. Jednak tutaj znów powtórzę. To nie jest abstrakcyjny problem, takie tam sobie gdybania o systemie. Coś co można zignorować. Bo są inne ważniejsze rzeczy. Te inne rzeczy mają ścisły związek z anarchią. Nie ominie się tego.
Na SN sporo pisałem o nadchodzącym chaosie. Np. że Trump wróci zanim Biden dokończy kadencję. Że ludzie będą się miotać. Dla mnie wojna ukraińska jest względnie małą częścią dużej rzeczy w której chodzi o coś zupełnie innego. Nie boję się jej choć doprowadzi do chaosu w Polsce. Ale nie całkiem dlatego że Putin nas jeszcze czymś zaskoczy. Ale dlatego że ludzie się będą bać. To strach nakręci ten chaos. Media, działania polityków. Nie będzie jasnych danych. Najważniejsze jednak że ludzie będą się bać, przestaną myśleć racjonalnie. To wytworzy ostatecznie chaos a nie bomby, które mogą się pojawić w ograniczonych ilościach.
Narazie mamy przedsmak. Najpierw w przypadku Covida. Ostatnio panika wybuchła gdy ludziom wydało się że Ruskie zaraz staną w Polsce. Jak się okazało i jedno i drugie było fałszywym alarmem. Za jakiś czas będziemy mieć to samo. Znów pojawi się „coś” i ludzie dostaną kociokwiku. Znów nie będzie dało się gadać.
20-06-2022 [22:18] - u2 | Link: Tysiące lat tkwienia w tym
Tysiące lat tkwienia w tym systemie sprawiły że ludzie nie wyobrażają sobie czegoś innego.
Bez przesady, demokracja to pomysł sprzed zaledwie kilku wieków. Los królów jest dobrze znany. Choć mam sentyment do korony brytyjskiej to jednak królowe i królowie są eksponowani i wiodą nieproste życie, muszą kryć się w zaciszu pałacowych komnat przed wścibskimi papparazzi.
Co do chaosu to tak jak nie możesz zmienić przeszłości, tak nie możesz zmienić przyszłości. No spróbuj :-)
20-06-2022 [22:20] - smieciu | Link: Demokracja? Co masz na myśli?
Demokracja? Co masz na myśli? Że niby lud rządzi? W Polsce, Niemczech czy w USA?
PS
No ok. Niech będzie że chodzi o ideę. Że istnieje idea wyjścia poza piramidę. Anarchia jest jak demokracja niemal ale nie lubię tego słowa gdyż się zdegenerowało co nieco.
20-06-2022 [22:29] - u2 | Link: Demokracja? Co masz na myśli?
Demokracja? Co masz na myśli?
To oznacza, że rządzą reprezentanci wybrani przez większość wyborców. Jak się tobie reprezentanci nie podobają, to głosujesz na kogoś innego. Możesz próbować anarchii, ale zwykle to jest karalne. Przeczytaj książkę Josepha Conrada na ten temat pt. "Tajny agent".
PS. To że reprezentanci zajmują się polityką, nie oznacza, że ty nie możesz się zajmować polityką. Każdy rządzi sie sam. Ale dla osiągnięcia celów strategicznych konieczne jest współdziałanie zespołowe. W pojedynkę nie zdziałasz praktycznie nic.
20-06-2022 [22:58] - smieciu | Link: Absolutnie anarchia nie
Absolutnie anarchia nie polega na działaniu w pojedynkę! Wręcz przeciwnie, sam nie masz szans w anarchistycznym świecie. Tak samo jak i w obecnym zresztą. Anarchia oznacza jedynie brak wyraźnych ram systemowych, szufladek a w szczególności brak prawniczego molochu niezrozumiałego oraz niedostępnego dla zwykłego człowieka.
Ludzie zawsze uważają że w anarchii każdy robi co chce. I tak i nie. To że nie ma prawnika i policjanta nie zmienia wiele. Raczej się zastanowisz zanim coś zrobisz. Coś idiotycznego.
20-06-2022 [23:01] - u2 | Link: Absolutnie anarchia nie
Absolutnie anarchia nie polega na działaniu w pojedynkę!
Przeczytaj koniecznie klasyczną książkę Josepha Conrada pt. "Tajny agent". Tam jest o twojej zespołowej anarchii :-)
21-06-2022 [09:20] - sake3 | Link: @śmieciu....,,Trudność polega
@śmieciu....,,Trudność polega na tym,że większość oczekuje by im podsunąć gotowe rozwiązania podczas gdy trzeba samemu bądź wspólnie główkować.Jak rozumiem chodzi Panu o rozwiązania społeczne,polityczne czy obyczajowe.Czy jest to kwestia mentalności.Czy aby na pewno siegając po pierwszy przykład z brzegu tak bardzo oczekujemy takich rozwiązań jak wprowadzenie lgbt do naszego zycia? Zwłaszcza,że raczej wygląda to na wymuszone przyjęcie gotowca niż nasza decyzja na podsunięte ,,nowe''.Czy może zmiana tak daleko idaca w postrzeganiu naszego życia jest anarchią czy nie jest?
20-06-2022 [18:35] - Pani Anna | Link: @ujejska
@ujejska
ulka zapomniałas jeszcze o yorkach. Będą zjadali nam yorki.
20-06-2022 [22:56] - Pani Anna | Link: @smieciu
@smieciu
Niech Pan nie zapomina, że pisze i dyskutuje Pan tu z wyszczepionymi 3x... jakimś niemieckim szajsem oraz karnie noszącymi namordniki. Taka Ujejska to nawet była calkiem pewna, że nie dożyję do lata, co według niej było bardzo słusznym i pożądanym ustąpieniem przestrzeni życiowej oraz lokali mieszkalnych tym wyszczepionym. Inny calkiem poważnie postulował, aby takich jak ja nie wpuszczać do miejsc publicznych, jeszcze inny z tych udzielająch się tutaj grał na nosie, że właśnie pakuje się na wakacje, podczas gdy tacy jak ja będą siedzieć w domu. Kogo chce Pan przekonywać, skoro tym ludziom 2 lata tak gigantycznego oszustwa nie otworzyło oczu? Dziwnym trafem to dokładnie ci sami osobnicy stali się teraz największymi Ukraińskimi patriotami nie widząc zupełnie gdzie ta cała Ukraina nas ma... I ile nas ta wojna kosztuje.
20-06-2022 [23:05] - smieciu | Link: Ok, będę mieć na uwadze.
Ok, będę mieć na uwadze. Jeśli jednak ktoś pisze serio to ja też piszę serio. Zawsze istnieje szansa że może coś pozytywnego z tego wyniknie ;) Anarchia jest trudnym tematem. Warto czasem coś o niej napisać. Zależy mi na tym by traktować ją pozytywnie. To dobra rzecz. Najbardziej we wszystkich tych anarchistycznych dyskusjach bawi mnie jak ludzie boją się otrzymać tą władzę. Jak pragną by był jakiś system, zarząd któremu trzeba się podporządkować. Ja mówię: bądź wolny. A rozmówca zwykle: jesteś idiotą :)
20-06-2022 [23:08] - u2 | Link: Zawsze istnieje szansa że
Zawsze istnieje szansa że może coś pozytywnego z tego wyniknie ;)
Taaa, na przykład test na HIV :-)
PS. Tak zwykle kończy się wprowadzanie chaosu w poszukiwaniu stałości.
20-06-2022 [18:29] - Jan1797 | Link: Zwłaszcza na tutaj na NB
Zwłaszcza na tutaj na NB widać to doskonale. Widać pewien prosty schemat. Jest tzw. bloger. Np. Tezeusz czy Ula. Oni są tu jak przewodnicy reszta ich fanów podąża za nimi. Siadają przed TV włączają Teleekspres lub Wiadomości TVP... Przepisują te info tylko nie wiadomo po co.
@Śmieciu,
Nie chodzi mi o to, że gdzieś tam są anarchiści. Są wyrażają swe poglądy jak ty i nikt im w tym nie przeszkadza. Problem rzeczywisty jest zgoła inny. Oni, jak i reszta niszowych ruchów społecznych uważają się za pępek i sumienie świata. Czy masz wiedzę, by narzucać innym jak mają myśleć co oglądać, ?Przykład, proszę bardzo. Od początku pandemii nastąpił wzrostu płac personelu pielęgniarskiego o około 40% -skromnie licząc. Nowa ustawa zakłada podwyżki średnio o około 35%, kwota mojej podwyżki/22 to 3% tzn., że z moich zwiększonych proporcjonalnie podatków pielęgniarki i położne połknęły połowę. Mam takie pytanie. Czy konfederacja, reszta liberałów i inne niszowe ruchy społecznopolityczne w tym anarchiści nie zauważają wzrostu płac personelu? pielęgniarskiego? https://www.pielegniarki.info....
Również dzisiejszej aktywność żywo zainteresowanych protestem w służbie zdrowia, tak dalekich od telewizji publicznej, że sala buchnęła śmiechem po pytaniu podczas konferencji ministra zdrowia? Kolejny raz Putin straszył? Przypomnę Ci weterana, jesteś w stanie pojąć? „przerwał konferencję w Białym Miasteczku”. To jest standard informacyjny który Ci się podoba? Przypomnę też krytykancką aktywność przy okazji 500+. O wojnie nie masz zielonego pojęcia - tyle na dzisiaj.
20-06-2022 [18:32] - u2 | Link: Nie chodzi mi o to, że gdzieś
Nie chodzi mi o to, że gdzieś tam są anarchiści.
Tyle że s. to taki pod 50-tkę "anarchista". Inni anarchiści z PRL-u już dawno gryzą piach, a ten nadal żyje. Podejrzane. Możliwe, że zwykły prowok, jakich w PRL-u było na pęczki :-)
20-06-2022 [18:35] - Jan1797 | Link: :)) Nie zajarzy
:))
Nie zajarzy
20-06-2022 [18:46] - smieciu | Link: U2 może przyznasz się w co ty
U2 może przyznasz się w co ty wierzysz? Anarchia wydaje ci się śmieszna? Co proponujesz w zamian? Napewno to coś nie jest jeszcze śmieszniejsze?
Śmiejecie z anarchistów ale co oni mają do powiedzenia? Tzn. jaki mają wpływ na bieg świata? No żaden. Skoro nie mają żadnego to po co się ich czepiacie? W czym wasza postawa jest lepsza? Dlaczego popieranie obecnej konstrukcji świata ma być lepsze? Co w nim jest dobrego? To że właśnie wciągają was do gierek w których będą ginąć ludzie a wy, mimo całego waszego wsparcia nie będzie mieć nic do powiedzenia? Tak jak zawsze? Czy nie widzicie jak bardzo to właśnie jest żałosne?
Ile razy można się nabierać na te same historyjki? To się powtarza i powtarza ale tym razem będzie już ostatni raz. Bo ileż można. Wolisz zaufać rządowi? Wierzysz że rządzą? Że chcą dla ciebie dobrze? Proszę bardzo. Dostaniesz odpowiedź.
Czynem. Gdyż gadką niewiele można zrobić i ja wiem to dobrze. Piszę bo czasem mam ochotę. Nie wiem czy kogoś przekonam. Wiem że jeśli nie ja to zrobią to inni ale już nie tak łagodnymi metodami.
20-06-2022 [18:48] - u2 | Link: w co ty wierzysz?
w co ty wierzysz?
Wierzę w siebie i świetlaną przyszłość Polski. Poza tym nieprawdą jest, że gadka nic nie znaczy. Gadka to broń. Ty siejesz defetyzm, niemożność, niedasizm i imposybilizm. Takich jak ty widziałem na pęczki w necie, byle osłabić interlokutora, byle zasiać niepewność i zwątpienie, wtedy triumfujesz :-)
20-06-2022 [18:55] - smieciu | Link: Bzdura. Nie sieję żadnego
Bzdura. Nie sieję żadnego defetyzmu. Jesteśmy wciągani w gówno i to jest zwykły fakt z którym trzeba się zmierzyć. I wcale nie musi być to jakieś straszne. Jednak ludzie łatwo łykają przynętę. A być może po prostu wystarczy zauważyć że to pułapka i się nie ładować.
20-06-2022 [19:23] - Tezeusz | Link: @ Śmieć"Bzdura. Nie sieję
@ Śmieć
"Bzdura. Nie sieję żadnego defetyzmu. Jesteśmy wciągani w gówno"
Przecież ty tkwisz w tym sowieckim osranym gównem faszystowskiej roSSji... to czuć taki smród kacapskiego ścieku...
20-06-2022 [19:25] - u2 | Link: Nie sieję żadnego defetyzmu.
Nie sieję żadnego defetyzmu. Jesteśmy wciągani w gówno
Taaa, mów do mnie jeszcze :-) :-) :-)
20-06-2022 [19:44] - Jan1797 | Link: @Śmieciu,
@Śmieciu,
Nie mam zamiaru Autorowi dokuczyć ani dotknąć. Wątek weterana, z moim pytaniem; jesteś w stanie pojąć? „przerwał konferencję w Białym Miasteczku”. To jest standard informacyjny który Ci się podoba? Zauważył sąsiad rówieśnik weterana, umieszczony przez rodzinę w domu starców. Wątpię, czy jego potomkowie, młodzi i gniewni są w stanie zauważyć pogardę w „tych” ich mediach. To jest przyczyna naszych drwin.
20-06-2022 [20:08] - smieciu | Link: Nie odpowiedziałem bo nie
Nie odpowiedziałem bo nie znam tej materii. Nie wiem co się stało w Białym Miasteczku potrzebowałbym szerszego opisu by się odnieść.
Mogę się odnieść do mojego pogardliwego tonu. Ale też opisałem o co chodzi. Dlaczego uznałem poziom dyskusji za właśnie taki.
Wydaje mi się że warto tutaj przy okazji znów wrócić do Seksmisji. Nie przypadkiem piszę o tej kobiecości. Parę twardszych słów i już mamy do czynienia z naruszeniem czyjejś delikatnej wrażliwości, jak tak można? W USA użyjesz słowa czarny przypadkowo w niewłaściwym kontekście i już ktoś tam się obrazi. I może pozwie. Tak samo biedny tęczowy człowiek, używasz mowy nienawiści, przez ciebie dzieci będą płakać. O to mi właśnie chodzi. Kiedyś dyskusja była męska, dzisiaj nie wolno ci przypadkiem kogoś urazić, naruszyć delikatnej psychiki.
Owszem mogło wyjść pogardliwie ale z drugiej strony ja też muszę jakoś znosić nieustannie tego typu zaczepki i z tym żyć (czy tu na NB czy gdzie indziej, często zupełnie bez prowokacji z mojej strony) ale przede wszystkim ja też mam prawo do poczucia się obrażonym, zdegustowanym czy inaczej zniesmaczonym poziomem dyskusji. Sorki ale dla mnie to naprawdę była nędza i gosposiowy Pudelek. Myślę że parę takich słów było potrzebne. A mi nie chodziło o obrazę, owszem trochę prowokowałem ale ta metoda jest istotna gdyż inaczej nie ukłuje czytającego. W ogóle nie przeczyta co piszę. Spłynie to po nim całkowicie. A mi zależy by jednak ludzie wyszli z tego pieprzonego pudelka. By nie byli jak papugi. By zaczęli porównywać dane, weryfikować. By nie bazować na sterowanej odgórnie propagandzie. Słowem chcę dobrze, jak to zrobić inaczej? Jak niby mam zwrócić uwagę na ten cholerny pudelek, uleganie medialnej nędzy.
Prosta sprawa - czy nie drażni cię że we Wiadomościach TVP codziennie muszą pokazać gębę Tuska? Nie drażni cię ta parodystyczna nędza propagandy? Oparcia całego zła na Tusku? Nie czujesz tej farsy? Nie masz ochoty rzucić telewizorem o ścianę?
No więc... Ja tak się czuję. Może i obraziłem ale tylko dlatego sam czuję się obrażony nieustannym wciskaniem tego pieprzonego kitu.
20-06-2022 [20:17] - u2 | Link: czy nie drażni cię że we
czy nie drażni cię że we Wiadomościach TVP codziennie muszą pokazać gębę Tuska?
Gdyby nie robił "gospodarskich" objazdów Polen to by go nie było w merdiach. Twój firerek musi się pokazywać, bo inaczej ludzie nie zagłosują na niego, co gorsza zagłosują na kogoś innego :-)
20-06-2022 [21:37] - Jan1797 | Link: Starszy mężczyzna dokonał
Starszy mężczyzna dokonał samookaleczenia na terenie „białego miasteczka” przed KPRM w Warszawie, gdzie odbywa się protest medyków. Po przewiezieniu do szpitala zmarł. Mężczyzna nie był związany z protestem. Policja nie potwierdza doniesień mediów, że poszkodowany postrzelił się w głowę. Jak dowiedział się portal tvp.info, zostawił list pożegnalny, w którym sprzeciwia się „politycznemu protestowi”. https://www.tvp.info/55921180/...
Zaręczam nie wszystko traktuję poważnie i dosłownie. Dziwnie poważnie jednak traktuję otaczającą biedę. Powinienem już z tego wyrosnąć, ale dziwnie mi nie przechodzi podobnie jak naszej większości. Pamiętam 8-10 lat wstecz kolejki do grzebania w śmietnikach i klany dostępu. Dzisiaj nie przychodzi nikt i to jest super. Z drugiej strony widzę jak niby bezdomni traktują pomoc im udzielaną, wyrzucone na ulice jedzenie i od ostatniego razu nie zaglądam w pobliże. Czyli też zamykam się na świadomość, że nie każdemu pomoc się należy. Taka perspektywa przesłania mi pudelkową resztę, przyjrzę się, ale nie gwarantuję zainteresowania. Sekundo drażni mnie, że nie mogę napisać; ta dziennikarka zachowała się cudownie, zgadzam się z jej poglądem czy jestem z nich dumny. Czyli odbieram podobnie tylko dokładnie odwrotnie.
20-06-2022 [22:48] - smieciu | Link: Obecny tzw. dobrobyt jest
Obecny tzw. dobrobyt jest iluzją. Pudelkiem. Ludzie mają żarcie ale jakiej jakości? Masy ludzi robią zakupy w ciucholandach mimo że niby mają kasę. Ludzie jeżdżą samochodami, owszem ale zwykle kupują używane. Owszem wydaje się że jest dobrze ale wszystko jest w istocie naciągane.
Zwłaszcza naciągane jest źródło tego „dobrobytu”. W skrócie polega ono na nieustannym dopływie kasy, którą łaskawie „dawały” banki. Dawały łatwe kredyty ludziom. Oraz państwom. Pieniądz był łatwo dostępny. Tak jakoś. Łatwy pieniądz generował popyt na towar, popyt na towar generował miejsca pracy. Proste.
Tylko że zależne od ... czegoś. Czegoś nieznanego. Nawet nieuświadamianego. Bo przecież czy kogokolwiek interesowały takie szczegóły? Skąd płynie kasa? Dlaczego płynie? Kto za to odpowiada?
Nie...
Z jakiegoś powodu jakieś cosie tak sprawiły że było „dobrze”. A teraz zrobią że będzie „źle”. Dlaczego? Bo mogą! Mogli tamto to mogą i to. Tak bywa w świecie w którym na nic nie masz wpływu a wydaje ci się że twój rząd i partia mają oraz wykonają najważniejszą pracę za ciebie. Nie mam tu na myśli ciebie osobiście Jan1797 ;) Ogólnie tak jest.
20-06-2022 [22:51] - u2 | Link: Obecny tzw. dobrobyt jest
Obecny tzw. dobrobyt jest iluzją.
To zależy co uważasz za dobrobyt. Ja dobrze pamiętam to co było w PRL i mogę porównać z tym co jest teraz. Byłem również kilka razy na zachodzie i wiem co to jest prawdziwy dobrobyt. No, jest dobrze, a będzie jeszcze lepiej :-)
20-06-2022 [21:37] - Jan1797 | Link: Starszy mężczyzna dokonał
.
21-06-2022 [07:49] - sake3 | Link: @śmieciu...,,Co anarchiści
@śmieciu...,,Co anarchiści mają do powiedzenia? Jaki mają wpływ na bieg świata? No żaden a skoro nie mają żadnego to po co ich się czepiacie?' 'Bez urazy,ale pisze Pan jakby był celebrytą. Oni też sa znani z tego, że po prostu są. Nic nie wnoszą,niczego nie dokonują .Są. Czego chcą anarchiści to właściwie Pan to tu nie wytłumaczył. Sam Pan przyznaje zresztą,że gadką niewiele można zrobić.Nawet jeśli ta gadka jest ubrana w piękne słowa.
20-06-2022 [18:31] - Kaczysta | Link: autor
autor
Skoro odechciało ci się pisać to faktyczne wytrwaj jak najdłużej i bądź konsekwentny w tej podjętej już raz decyzji.
Naprawdę warto
20-06-2022 [19:16] - juur | Link: Coś się dzieje ale to nie to
Coś się dzieje ale to nie to co widać na pierwszy rzut oka.
Czyżby odkryto cenne złoża ?
20-06-2022 [21:49] - J z L | Link: O co chodzi w tym "wpisie"???
O co chodzi w tym "wpisie"????
30-07-2022 [18:29] - Tezeusz | Link: @ śmeieć jak to śmieć
@ śmeieć jak to śmieć POpaprany byle co zje, byle co napisze, byle co pomyśli...ale śmieć...