Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Profesor naszym nowym premierem?
Wysłane przez jazgdyni w 16-02-2022 [09:33]
Obserwatorzy sceny politycznej i stosunków międzynarodowych mówią, że minister spraw zagranicznych Rosji, wysokiej klasy cwaniak i profesjonalny krętacz, a na dodatek typowe ruskie chamiszcze najwyższej kategorii, jedynego polityka z którym prowadzi rozmowy chyba się boi, jest polski szef MSZ, profesor nauk prawnych. Zbigniew Rau.
Czy to dlatego, że nasz człowiek dorównuje mu wzrostem, sylwetkę ma bardziej masywną i wzbudzającą szacunek i raczej trudno, tak w imię międzynarodowej przyjaźni trudno by było prosto, po rusku, strzelić w mordę, lub kopnąć w klejnoty. Duże ryzyko, że mógłby oddać z nawiązką.
Na dodatek jest niezwykle opanowany, a w rękawie zawsze ma ciętą ripostę.
Może i się nie boi, ale czuje respekt. Jakiegoś francuzika, czy szkopa potrafi publicznie zrugać i ośmieszyć, nie przebierając w słowach. Kompletnie nie dyplomatycznie. Przy polskim ministrze jest raczej grzeczny i waży słowa.
Czy to dlatego, że nasz człowiek dorównuje mu wzrostem, sylwetkę ma bardziej masywną i wzbudzającą szacunek i raczej trudno, tak w imię międzynarodowej przyjaźni trudno by było prosto, po rusku, strzelić w mordę, lub kopnąć w klejnoty. Duże ryzyko, że mógłby oddać z nawiązką.
Na dodatek jest niezwykle opanowany, a w rękawie zawsze ma ciętą ripostę.
Na ostatniej konferencji prasowej na Kremlu, Ławrow wił się i pocił, a i tak Rau go załatwił, gdy na uwagę: po co taka Gruzja, czy Ukraina chciały by opuścić raj, jaki wszystkim oferuje Moskwa., krótko wytłumaczył, że gdy Polska wyrwała się z pod ruskiego buta, to jej dichód narodowy wzrósł trzykrotnie. Tak wyszczekany minister od dyplomacji rosyjskiej, na to odpowiedzi nie miał.
A tymczasem dobrze zakamuflowane podsłuchujki z okolic Nowogrodzkiej szepczą, iż Naczelnik doszedł do wniosku, że jego bądź co bądź osobisty pupil Mateusz Morawiecki, nieco już się zużył na premierowskim fotelu. A na dodatek dwukrotnie łatwo się dał okłamać, wiotkiej, niewielkiej i już niemłodej Ursuli von der Leyen, co dla Prezesa jest grubym minusem.
Myślał, myślał, przebierając w wyobraźni i wyszło mu, że autorka potęgi militarnej Niemiec, nawet by się nie odważyła, gdyż język by jej skołowaciał, wobec takiego gościa jak Zbigniew Rau. Timmermans, jako typowy kurdupel, też zacząłby się niekontrolowanie trząść przed taką mocą.
Totalna opozycja również miałaby problem z ewentualnym, nowym premierem. Wystarczy się tylko przyjrzeć, co to za łachudry i mikrusy.
A noblesse oblige...
Więc może jednak pana profesora – ministra zrobić premierem?
Dla Mateusza znajdzie się jakaś szlachetna robota.
.
Komentarze
16-02-2022 [07:47] - Pers | Link: Autor oglądał chyba inną
Autor oglądał chyba inną konferencję prasową.
Ja widziałem rozluźnionego i spokojnego pana ministra Ławrowa i pocącego się pana ministra Raua.
Trzeba jednak przyznać, że pan minister Ławrow był dużo milszy dla pana ministra Raua, nie rozjechał go jak pani ministerki SZ Wielkiej Brytanii.
No ale ta to wyjątkowa kretynka jest i zasłużyła sobie.
16-02-2022 [08:27] - Maverick | Link: Amerikan jedzie ostro po
Amerikan jedzie ostro po demonicznych kreaturkach chcących wojny z Rosją, ja też twierdzę że to demony i lucyferianie.
https://www.brighteon.com/c84a...
O czym w Polin dowiedzą się za 200 lat.
16-02-2022 [08:45] - u2 | Link: dichód narodowy wzrósł
dichód narodowy wzrósł trzykrotnie
Można to więc wręcz nazwać trichód :-)
16-02-2022 [08:50] - RinoCeronte | Link: Rzeczywiście z Ławrowa jakby
Rzeczywiście z Ławrowa jakby zeszło powietrze. Oby tak dalej. Tylko Pokojowa Nagroda Nobla mogłaby dodać animuszu duetowi Putin-Ławrow.
16-02-2022 [09:24] - Ijontichy | Link: 14.02 mój komentarz:
14.02 mój komentarz:
"Może trzymać komentarz kilka godzin...zanim okaże swoją łaskawość...i puści...albo wrzuci do śmieci...BO MOŻE!!!"
Omnipotencja...no właśnie..
16-02-2022 [09:19] - sake3 | Link: Nie sądzę by szef MSZ byłby
Nie sądzę by szef MSZ byłby dobrym premierem.To urodzony dyplomata i nie wiadomo jak by się poruszał w meandrach ekonomii,finansach.Teraz stoi na znanym sobie gruncie.Przypominam sobie żenującą konferencję prasową po ,,negocjacjach'' w sprawie Gruzji zaatakowanej przez Rosję Ławrow--Sarkozy. Wijący się w lansadach ugrzeczniony Francuz i zimny,niewzruszony Rosjanin.Sarkozy usiłujący negocjować raczej sprawę sprzedaży Rosji okrętów podwodnych wypadł doprawdy żałośnie.Nie wieszałabym też psów na premierze Morawieckim.Unijni notable niczym nasz PSL są obrotowi i z każdą chwilą zmieniają zdanie i kłamią niczym PO.Wyobraża Pan sobie Sikorskiego z jego wyglądem Hitlera bez wąsika i ordynarnym zachowaniem jako szefa MSZ w przyszłości? Cieszmy się więc że póki co mamy na tym stanowisku twardego gracza.
16-02-2022 [12:24] - jazgdyni | Link: @sake3
@sake3
A tak to widzą światli rodacy z Kalifornii:
Na mnie Zbigniew Rau zrobił ogromne wrażenie. Odbieram go jako asa dyplomacji. Poprzez swój intelekt, pewność siebie, swobodę pełną dostojeństwa, ale też dobrą znajomość języka angielskiego, Rau przedstawia się jako światowiec pochodzący z innej, dawno minionej epoki. Postać Zbigniewa Rau góruje ponad zbiorowiskiem pospolitych chłystków, gryzących buldogów i planujących podboje liliputinów. Powinniśmy być dumni.
5*
Oczywiście - to kwestia gustu i obycia.
16-02-2022 [15:36] - sake3 | Link: @jazgdyni......Niepotrzebna
@jazgdyni......Niepotrzebna złośliwość ,to nie kwestia mojego obycia czy gustu lub ich braku. Zgadzam się ze słowami rodaków,że minister Rau to nietuzinkowa postać,a z tymi zaletami jak najbardziej nadaje się na stanowisko właśnie szefa MSZ. jak nikt ,Właściwa postac na właściwym miejscu.
16-02-2022 [16:48] - jazgdyni | Link: @sake3
@sake3
To nie żadna złośliwość. Mimo to przepraszam. To istnienie pewnych kulturowych stereotypów, według których, sami dla siebie, szufladkujemy ludzi. Ja mam nieco inne spojrzenie na walory człowieka. Jak na innym portalu jedna szanowana koleżankia z LA, lub druga z Kopenhagi. Pani sobie postawiła szklany sufit dla pana Raua - świetny minister MSZetu, więc cudownie, niech tu działa. A my, w oparciu oto, co widzimy, uważamy, że potencjał tego polityka jest znacznie większy i dałby sobie radę z zarządzaniem państwem.
Lecz oczywiście ktoś może myśleć inaczej.
17-02-2022 [15:12] - Francik | Link: Stawiam dolary przeciw
Stawiam dolary przeciw orzechom, że lepiej by się poruszał "w meandrach ekonomii i finansach" niż historyk z wykształcenia Morawiecki, nie wiadomo na jakiej podstawie uważany za wybitnego ekonomistę. Mam głębokie przekonanie graniczące z pewnością, że takiego bubla jak tzw. polski ład (złośliwi mówią wał), by nam nie sprokurował. Nie mówiąc już o tych miliardach gruszek na wierzbie z tzw. funduszu odbudowy, które się poszły gonić w wyniku akceptacji przez Morawieckiego tzw. mechanizmu warunkowości. A w kolejce czeka jeszcze tzw. zielony ład, fit for 55 i inne unijne debilizmy zaakceptowane przez "wybitnego ekonomistę" (cytuję jedną z europosłanek PiS) pełniącego niestety nadal funkcję premiera RP.
17-02-2022 [15:25] - u2 | Link: historyk z wykształcenia
historyk z wykształcenia Morawiecki, nie wiadomo na jakiej podstawie uważany za wybitnego ekonomistę.
Tak trudno panu sprawdzić, że PMM ma ukończone studia ekonomiczne ? Historia jest bardzo przydatna w ekonomii, która bardziej jest nauką humanistyczną niż ścisłą.
A dzisiaj sprawdziłem jakie są nowe inwestycje drogowe w moim powiecie i sąsiednich. Nigdy tak dużo ich nie było. Sporo już nowych dróg już powstało przez kilka lat rządów PMM, a powstanie jeszcze dużo więcej.
16-02-2022 [09:23] - Ijontichy | Link: Dowcipne...a gdzie mój
Dowcipne...a gdzie mój komentarz???
Uważa Pan/Pani Admin,że podpada pod antysemityzm?
Mam przypomniec...kim NIE MOŻE być cenzor?
16-02-2022 [09:59] - Jabe | Link: Typowe ruskie chamiszcze –
Typowe ruskie chamiszcze – Nie powiedziałbym.
16-02-2022 [10:55] - wielkopolskizdzichu | Link: Sprawa pogrzebana. Prezes
Sprawa pogrzebana. Prezes chciał z zaskoczenia, a tu jazgot wszystko wygadał.
16-02-2022 [11:16] - Czesław2 | Link: TSUE Właśnie stwierdził, że
TSUE Właśnie stwierdził, że wprowadzony rozporządzeniem mechanizm warunkowości jest zgodny z traktatami. Następne rozporządzenie pewnie będzie likwidowało mechanizm jednomyślności. No cóż, jesteśmy pod zaborami, tym razem dobrowolnie. Przyczyniły się do sprzedaży Polski WSZYSTKIE rządy i znaczna część polaków, dla których lidl jest najważniejszy. Mamy teraz znowu 150 lat niewoli przed sobą..
16-02-2022 [13:39] - Darek65 | Link: No coś TY, przecież Premier
No coś TY, przecież Premier Morawiecki, to taki polski patriota. On by polskiego guzika nie sprzedał. Jak już, to najwyżej swój majątek wyprzedaje, ale co tam.
16-02-2022 [13:48] - Czesław2 | Link: To dla mnie jest trudne,
To dla mnie jest trudne, jestem całym sercem za Polską, byłem za PIS-em. Trudno przyjąć, że po raz któryś z Polską zostałem sprzedany.
16-02-2022 [15:23] - Darek65 | Link: Morawiecki, to największy
Morawiecki, to największy błąd kadrowy Kaczyńskiego. A może nie błąd, a tak miało być ?
16-02-2022 [15:35] - u2 | Link: Spotkałem się z opinią, że
Spotkałem się z opinią, że PBS, czyli premier Beata Szydło była właściwą osobą na własciwym miejscu. Zwolennika dobrej zmiany dziwiła zmiana na stanowisku premiera, jak również odsuniecie ministra Macierewicza z urzędu. Mówił dla mnie, że to już nie jest jego rząd. Ja mu odpowiedziałem, pożyjemy, zobaczymy, nikt wiecznie nie może rządzić. Dotychczas oceniam rządy PMM pozytywnie, pomimo całej tej nagonki na niego. Technokrata, ale z akcentem na rozwiązywanie spraw zwykłych ludzi, a nie oligarchii wiadomego pochodzenia.
Kto by nie rządził, oby jednak nie totalna opozycja, to Polska jest skazana na sukces. Tako rzecze Cz.F. Klimuszko (1905-1980) i nie mam na razie powodu, aby mu nie wierzyć :-)
16-02-2022 [19:00] - jazgdyni | Link: @u2
@u2
Pani Beata Szydło byłaby dobrym premierem na dziesięciolecia, ale... w okresie stabilizacji i pokoju. Jednakże okazało się, że znaleźliśmy się we wrogim środowisku Unii. I tutaj był potrzebny Morawiecki, który mimo dzisiaj nam znanych wad, jest lepszym wyborem nie tylko na kontakty z Zachodem, ale też na szybki wzrost kraju. Lecz dzisiaj już potrzebujemy kogoś twardego, jednocześnie wzbudzającego szacunek i respekt.
Kiedyś Prezes miał okres tej żoliboskiej poprawności i ciamajdowatości. I wycinał nie tylko PBS i Macierewicza, ale wszystkich jastrzębi, jak Waszczykowski, czy Saryusz-Wolski. Dzisiaj zrozumiał, że z tymi rozfanatyzowanymi idiotami trzeba jednak twardo i bez łaski.
I wtedy będzie sukces.
16-02-2022 [19:11] - u2 | Link: Dzisiaj zrozumiał, że z tymi
Dzisiaj zrozumiał, że z tymi rozfanatyzowanymi idiotami trzeba jednak twardo i bez łaski.
Sądzę, że PMM może ostro grać z KE. Ale pożyjemy, zobaczymy. Na razie widać, że kolejne ustępstwa prowadzą do kolejnych absurdalnych żądań KE.
PJK w wywiadzie dla PR24 strofuje ministra Ziobro, że nie udaje iż król jest ubrany, tylko mówi publicznie, że król jest nagi. Jednak taka miękkość w rozmowach z KE do niczego jak widać nie prowadzi.
https://www.salon24.pl/newsroo...
16-02-2022 [19:18] - sake3 | Link: @jazgdyni........Jarosław
@jazgdyni........Jarosław Kaczyński podobnie jak wielu innych chyba wierzył w dobre intencje i przyzwoitość w działaniach UE.Teraz unijne szmaty już się z niczym nie kryją.
16-02-2022 [19:30] - Pers | Link: @sake3
@sake3
//.Jarosław Kaczyński podobnie jak wielu innych chyba wierzył w dobre intencje i przyzwoitość w działaniach UE//
Jeśli tak było to dyskwalifikuje go to jako polityka i "menrza stanu".
16-02-2022 [20:17] - sake3 | Link: @Pers....Nie,nie
@Pers....Nie,nie dyskwalifikuje.Po prostu pokazuje tylko niemożność przeciwstawiania się na wszystkich frontach walki z Polską począwszy od unijnych gnid i kłamców i antypolaków zaangażowanych w to by Polski nie było.
16-02-2022 [20:38] - Pers | Link: @sake3
@sake3
Ja bardzo dobrze życzę panu prezesowi Kaczyńskiemu i uważam, że już powinien, jako emeryt, cieszyć się emeryturą.
Tym bardziej, że razem ze śp Bratem obalili komunę. (co prawda pospołu z Bolkiem ale zawsze)
Teraz są nowe kadry jak np pan premier Morawiecki, który już tyle dobrego zrobił dla Polski (suwerenność i miliardy z Unii) a może zrobić jeszcze więcej bo to młody człowiek jest!
Dajmy szansę młodym - pan premier Morawiecki, pan prezes Obajtek - to jest nasza przyszłość.
16-02-2022 [21:10] - Tezeusz | Link: @Pers stoisz przed lustrem ?
@Pers stoisz przed lustrem ?
" Z tobą naprawdę niedobrze ..."
Pyta idiota siebie stojąc przed lustrem.
Jak to często bywa, paranoik naprawdę wierzy we własną paranoję..
16-02-2022 [21:57] - sake3 | Link: @Tezeusz....On nawet w
@Tezeusz....On nawet w lustrze widzi Putina jak wyciąga do niego ręce i mówi -Persie liczymy na ciebie.
16-02-2022 [22:13] - Pers | Link: @sake3
@sake3
//On nawet w lustrze widzi Putina jak wyciąga do niego ręce i mówi -Persie liczymy na ciebie.//
A ty dzielnych chłopców z juesej co bronią naszej ojczyzny.
Tylko uważaj bo tam połowa to LGBT.
Żebyś źle nie trafiła :))))))))))
17-02-2022 [08:00] - sake3 | Link: @Pers.......Chłopcy z usejej
@Pers.......Chłopcy z usejej z pewnością nie tracili by spędzanego czasu z kobietą na wspólne czytanie pisemek propagandowych.
16-02-2022 [20:40] - jazgdyni | Link: @sake3
@sake3
Ten typek stwierdza, że założenie uczciwości i przyzwoitości układających się stron jest powodem do "dyskwalifikacji". Co jednocześnie go wyraźnie demaskuje, bo właśnie bolszewia zakłada mafijne reguły, gdzie przeciwnik zawsze jest bydlakiem i bandziorem. Ot, taka kałmucka filozofia.
16-02-2022 [21:12] - sake3 | Link: @jazgdyni......To właśnie
@jazgdyni......To właśnie jest jeden z takich typków dla których jako mąż stanu liczy się tylko łgarz,i cham.Dla takich typków człowiek przyzwoity,patriotai mający na celu dobro jest tylko zwykłym naiwniakiem któreo każdy może opluć.No i plują,ten typek też..
17-02-2022 [07:43] - Darek65 | Link: Jak się ma miękkie serce, to
Jak się ma miękkie serce, to trzeba mieć twardą dupę. Tylko dlaczego jest, to nasza dupa ?
17-02-2022 [15:43] - Francik | Link: Proszę sobie nie żartować z
Proszę sobie nie żartować z pogrzebu. Tzw. PMM wraz z pomagierami w ciągu ostatnich dwóch lat rozwiązał "sprawy zwykłych ludzi" w ilości ponad 200 tys. ostatecznie - rodzinom pozostaje tylko palić znicze na grobach.
17-02-2022 [20:20] - jazgdyni | Link: Pan jesteś lekko pie*dolnięty
Pan jesteś lekko pie*dolnięty? Fanatyk walki z obiektywną obserwacją i zdrowym rozsądkiem?
Bo tego ch... nienawidzę, że tak się wzbogacił.
16-02-2022 [22:29] - Maverick | Link: To wysłalem Bidenowi "Those
To wysłalem Bidenowi "Those exceptionally retarded Americans including You Mr. President Biden don't have a shame, gilt, or sense of moral values. they are psychopaths. They killed over million in Iraq based on fabricated lies. You will recognize them by theirs deeds, used to say Jesus. They are simply children of Lucifer. Apparently your evidence that Russia will start the war was fake, and it didn't materialize. I'm recommending for you psychological evaluations, because uncontrolled paranoia in your head can lead to nuclear war."
Sincerely concern citizen.
17-02-2022 [10:42] - jazgdyni | Link: Ostre.
Ostre.
Jeśli on to przeczyta, może się uśmiechnie i wyrzuci do kosza, myśląc - też kiedyś byłem młodym indywidualistą.
17-02-2022 [18:26] - Maverick | Link: Oczywiście nigdy nie
Oczywiście nigdy nie przeczyta ma kontrolerów co wszystko filtrują, ale jakiś kontroler przeczyta i być może zastanowi się co obywatele myślą o nich. Jak będzie miał sumienie a nie będzie drżał o pracę może mu powie musimy stonować ludzie jyż masowo nas nie sluchają.Ludzie masowo odcinają kable i satelity mają dość bzdur mediów będących po stronie Deep State. Jak nie wiecie to w 330 milionowym narodzie mniej niż 10000 odbiorników TV jest włączonych na CNN, i gdyby wyłączyć te na lotniskach to tylko garstka trockistów ogląda tą sieć.
17-02-2022 [15:23] - Francik | Link: Nie wiem czy to szlachetna
Nie wiem czy to szlachetna robota, ale jak słyszałem nieźle Mateuszowi wychodzi obrót nieruchomościami - szczególnie we Wrocławiu. Jeśli zaś chodzi o uczciwą robotę to mógłby pracować w więziennej pralni podczas odbywania wyroku w jednym z polskich zakładów karnych. Bo wyrok za jego działalność "dla dobra zdrowia i życia Polaków" w ostatnich dwóch latach powinien być bezwzględnie bez zawiasów i na tyle długi, żeby mógł dojść do ogromnej wprawy w wykonywaniu tej uczciwej pracy. Nie powinien już żyć na koszt podatników.
17-02-2022 [15:33] - u2 | Link: jak słyszałem nieźle
jak słyszałem nieźle Mateuszowi wychodzi obrót nieruchomościami - szczególnie we Wrocławiu.
Typowa zazdrość. Taki poseł Kropiwnicki ma 9 mieszkań. Ze skromnej pensyjki samorządowej sobie kupił ? A może wtedy dorabiał jako papuga ? Tak jak Roman G. który ma apartament w Lacji koło Rzymu ?
17-02-2022 [16:15] - Francik | Link: A u was biją Murzynów... W
A u was biją Murzynów... W zasadzie na argumentację na tym poziomie nie powinno się odpowiadać, ale się zniżę. Nie wiem ile mieszkań i za co kupionych ma poseł Kropiwnicki - niezbyt mnie interesują tacy idioci - dotyczy to również mecenasa konia. Wpis jazgacza dotyczył Morawieckiego - i niczego tej (dla mnie całkowicie odpychającej) postaci nie zazdroszczę. Chce się wysługiwać finansjerze i eurokratom - jego sprawa, ale niech to robi na własny rachunek. Obecnie bierze pieniądze polskich podatników i jego obowiązkiem jest dbanie o interes Polaków. Jak mu to nie odpowiada (za mało płacą, że trzeba dorabiać obracaniem nieruchomościami?) to niech się zwolni i zatrudni w kolejnym zachodnim banku (może zapłacą więcej?). Wyjaśniam też kwestię tych wrocławskich nieruchomości. Morawieccy kupili je po (delikatnie mówiąc) bardzo korzystnej cenie od kościoła a wyceny gdzieś się zawieruszyły. Jakiś urzędas z kancelarii premiera w imieniu tzw. PMM zapewniał, że grunty te na cele inwestycji infrastrukturalnych miasta szanowna małżonka premiera odsprzeda miastu po cenie zakupu. Natomiast pan premier wystąpi na drogę sądową przeciwko dziennikarzom, którzy o sprawie pisali. Oczywiście wszystko okazało się kłamstwem - żadnych spraw sądowych do tej pory PMM nie wytoczył a grunty zostały sprzedane z dużym przebiciem. Ale w tym wypadku PMM nie skłamał - wydelegował do tego jakiegoś urzędnika. Co również świadczy o klasie człowieka - a konkretnie jego tchórzliwości. Czy można takiej "osobistości" zazdrościć? Chyba jeśli samemu się nie ma honoru. Proszę więc: bez projekcji swoich uczuć na moją skromną osobę. Ja - zgodnie z zaleceniem pana Cogito - mam dla takich postaci pogardę a nie zazdrość.
17-02-2022 [17:45] - u2 | Link: Morawieccy kupili je po
Morawieccy kupili je po (delikatnie mówiąc) bardzo korzystnej cenie od kościoła
Na tym polega zyskowny handel, kupić tanio, sprzedać z zyskiem. Znajomy miał działkę, po której miała przebiegać obwodnica Suwałk. Również sporo zarobił. W dodatku sprzedał żwir na jej budowę. No się obłowił. Ma głowę do interesów. Nie widzę jednak powodu, aby mu zazdrościć. Wolę, aby takim biznesem jak państwo kierowały osoby, które potrafią zarabiać, a nie żyć z łapówek, czy wałków na VAT. Pewien suwalski biznesmen wyprowadził z Suwałk na VAT miliard. Siedzi od dłuzszego czasu w areszcie. Jego wspólnik z Łotwy żyje sobie jak szejk w Dubaju. Takim osobom nie dałbym jednak szansy do kierowania sprawami państwa. Czyli nie życzę sobie powrotu totalniaków do władzy, bo wiem jak ich "rządy" by wyglądały.
17-02-2022 [21:41] - sake3 | Link: @Francik.....No tak,jak
@Francik.....No tak,jak Kropiwnicki , państwo Adamowiczowie czy inni działacze opozycji byli i są posiadaczami wielu mieszkań, nieruchomości,działek to jest w porządku,ale przedstawicielom rządu już nic nie wolno,nawet wspomnieć o bogaceniu się opozycji bo zaraz padnie słynne ,,a u was biją Murzynów''.
17-02-2022 [16:05] - sake3 | Link: @Francik.....,,,,Nie powinien
@Francik.....,,,,Nie powinien już żyć na koszt podatników.' 'Jak mało zaowalowana próba namawiania do usunięcia PMM z grona żywych. Może chociaż sąd kapturowy w osobach tak kryształowych i znanych z uczciwości jak Tusk,Nowak,Kropiwnicki czy Trzaskowski nie będzie mu wyrywać paznokci a jedynie skaże na śmierć.
17-02-2022 [17:11] - Francik | Link: @ sake3 ....Bez wrednych
@ sake3 ....Bez wrednych insynuacji, proszę czytać ze zrozumieniem. A jeśli się ma problem z rozumieniem języka polskiego, to proszę zakończyć pisanie i czytanie na czas podwyższania swoich kompetencji intelektualnych. Pan Morawiecki nie powinien żyć na koszt podatników i zakończyć zaszczytną misję na stanowisku premiera. Moim zdaniem właściwym dla niego miejscem jest przybytek zwany oficjalnie zakładem karnym. Uważam jednak, że tam również nie powinien żyć na koszt podatników, lecz wykonywać uczciwą pracę - np. w pralni. Nie mam również nic przeciwko temu, żeby w sąsiednich celach znaleźli się Tusk, Nowak, Kropiwnicki czy Trzaskowski. O to, żeby wzajemnie nie wyrywali sobie paznokci lub nie zrobili innej krzywdy powinni dbać funkcjonariusze odpowiedniej służby zwani klawiszami. Bo moim marzeniem jest by odpracowując swój wikt i opierunek trwali długo w zdrowiu. Tak aby każdy Polak miał prawo odwiedzić ich i np. na spacerniaku napluć im w twarz. Bo tylko na to zasługują.
17-02-2022 [17:25] - Francik | Link: Zapomniałem napisać, że ten
Zapomniałem napisać, że ten wikt - zgodnie ze znanym postulatem Morawieckiego - powinien się sprowadzać do miski ryżu.
17-02-2022 [17:28] - Francik | Link: BTW Czyżby na Naszych Blogach
BTW Czyżby na Naszych Blogach została zniesiona cenzura? Można zachłysnąć się wolnością.
17-02-2022 [17:41] - sake3 | Link: @Francik......Wy,opozycyjni
@Francik......Wy,opozycyjni pieniacze wszystkich o innych poglądach byście umieścili w przybytku zwanym zakładem karnym albo otoczyli jak to mówicie ,,kordonem sanitarnym.A wzór intelektu Francik odwiedzałby PMM na spacerniaku tylko po to aby napluć mu w twarz. Proszę ze sobą zabrać ze sobą wyłysiałą ,,babcię Kasię''-poplujecie sobie intelektualnie razem na razie innym w ramach treningu.
17-02-2022 [22:06] - foros | Link: Moim zdaniem
Moim zdaniem
a. nie było żadnego oszukiwania w rozmowach z van der Leyen. Władze PL doskonale wiedziały co podpisują. Ziobro który chciał tę wiedzę upowszechnić został brutalnie zakneblowany, ale i tak kto chciał wiedzieć wiedział, zresztą wystarczyło posłuchać co mówił Orban po rokowaniach by wiedzieć, że zapisy nie są korzystne.
b. to nie Morawiecki był w tych rokowaniach osobą decyzyjną. Tak się składa, że gdy bracia Kaczyński podejmują decyzje kluczowe w kwestii pozycji PL wobec Niemiec czy UE, zawsze podejmą decyzję korzystną dla UE a potem twierdzą, zę to oszustwo albo, że to nie oni.
c. Zgadzam się z oceną graffa Rau.