Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Czy Unia na nas czyha?
Wysłane przez Tadeusz Hatalski w 23-10-2021 [16:01]
Kilka dni temu, Elżbieta Bieńkowska, była minister rozwoju w rządzie D. Tuska a potem komisarz Komisji Europejskiej ds. rynku wewnętrznego a obecnie członek PE z ramienia PO, w telewizji ‘co całą prawdę, całą dobę', ogłosiła wszem i wobec, że 'Nikt w Komisji Europejskiej nie czyha na polską suwerenność'.
Mimo, że eurodeputowana PO, jest zupełnie z innej politycznej bajki niż moja, to akurat w tej sprawie zgadzam się z p. Bieńkowską. Oczywiście, że nie czyha. Ja też uważam (mimo, że popieram PiS), że nikt w Unii Europejskiej na nas nie czyha. Ale to, że nie czyha to jedno, natomiast to, że Unia żąda od nas posłuszeństwa, to drugie. Bo przecież bezspornym faktem jest, że w Unii chcą, abyśmy robili to co oni uważają za słuszne. I sądzę, że nawet zwolennicy Platformy z tym się zgodzą.
A tak się składa, że my akurat chcemy swoje sprawy układać po swojemu. A nie po ichniemu. Czyli tak jak my uważamy, że jest dobrze. A nie tak jak oni uważają, że jest dobrze. Żeby bardziej zobrazować to, co mam na myśli podam przykład, taki trochę w lżejszej tonacji.
Załóżmy, że urządzamy sobie swój dom. I mamy sąsiada, który ma większy i bogatszy dom, który zbudował sobie wcześniej. I ten sąsiad przychodzi do naszego domu i pokazuje nam palcem. To zrobiłeś źle, to robisz niedobrze. Co więcej, tak się składa, że on nam trochę pomagał przy budowie naszego domu. Czy teraz on na nas czyha? Nie. On chce tylko, abyśmy nasz dom urządzali tak, jak on urządził swój. Ale my mamy inny gust. I chcemy swój dom urządzić tak, jak nam się podoba. Czy to, że nam pomagał, daje mu prawo do tego, aby wymagać od nas, abyśmy swój dom urządzali zgodnie z jego gustem? Jeżeli popatrzeć z takiej perspektywy, na to co się dzieje w Brukseli, to widać naocznie, że brukselscy politycy zachowują się dokładnie tak samo jak ów sąsiad z przytoczonego powyżej przykładu.
Pani von der Leyen w swoim przemówieniu, miała buzię pełną słów o tym co jest dobre a co niedobre dla nas Polaków. A co z nami? My nie mamy swojego rozumu? Co więcej, prawda jest taka, że zarówno przewodnicząca KE jak i inni politycy unijni, niewiele o nas Polakach wiedzą. A to co mówią, jest jedynie powtarzaniem opinii, jakie słyszą od D. Tuska i innych polityków naszej liberalno-lewicowej (totalnej i nie-totalnej) opozycji.
Jaki z tego wniosek? Otóż Unia, jednoznacznie popierając stanowisko polskiej opozycji, staje się stroną sporu politycznego, jaki w Polsce ma miejsce. Unia na nas nie czyha, Unia wchodzi w buty opozycji.
I tu jest pies pogrzebany. I na następujące pytanie musimy sobie odpowiedzieć. Czy to jest dobry kierunek rozwoju Unii Europejskiej? Że politycy unijni mieszają się wewnętrznych sporów politycznych poszczególnych państw? I na to pytanie powinni odpowiedzieć sobie również politycy (i zwolennicy) opozycji, którzy taki stan spraw obecnie popierają. Otóż, tak w życiu jak i w polityce, nic nie jest wieczne. Jest całkiem możliwe, że za kilka lat, polityczne wiatry będą wiały w państwach zachodniej Europy zupełnie inaczej. I w Polsce też inaczej. Efekt może być taki, że w PE będą dominować politycy z opcji innej niż liberalno-lewicowa. A w Polsce z kolei, będzie rządziła Platforma.
I zapytam już wprost. I co wtedy? Czy będziecie zadowoleni, jak Bruksela zacznie wam narzucać swój, konserwatywny sposób na urządzanie polskiego domu? Który, wy będziecie chcieli urządzać na modłę lewicowo-liberalną?
Komentarze
23-10-2021 [17:28] - Marek Kudła | Link: To nie Unia na nas czycha,
To nie Unia na nas czycha, lecz lewaccy eurodeputowani z Polski ! To zdrajcy Narodu Polskiego !!!
23-10-2021 [23:23] - Tomaszek | Link: TH & kudłaty
TH & Kudłaty
Mój ogląd świata mówi mi , że to po prostu trzecia wojna . Żadna unia , tylko Niemcy przy pomocy swoich aliantów podobnie jak osiemdziesiąt lat temu realizują koncepcję mitteleuropy . Po co im okupacja . To tylko koszty i straty . Zresztą kim wojować , Turcy w z Bundeswehry mogliby przejść na naszą stronę .Za cenę jednego Leoparda miesięcznie można sobie kupić pół sejmu , senatu i kupę lokalnych kacyków . Nic tańszego od piątej kolumny . Mieliśmy być tańsi i bezpieczniejsi od Chińczyków , bo było do przewidzenia że Chińczyk przestanie być tani a posłuszny do nich nie był nigdy . A tu się zesrało . Na Chińczyków to się sami nie porywali na dominację ze względów wiadomych , a tu mała Polska pokazała wała . A polska szuja na nic nie czyha . Oni tylko czekają na ojro . Oni są jak dziwki pijaczki . I jeszcze długo będą karmieni bo to bardzo tania wojna dla gebelsów . To nie są zdrajcy , tylko szuja , męty , szumowiny . Taki denny syf . Miało być tanie bzykanie w burdelu , a jest tania dupa opozycji . Już się na Ukrainę szykują , tam im może być łatwiej . Bo bzykanie po dziesięć ojro , znaczy demokracja będzie jak trzeba . A dziadek z Waffen SS i SS Galizien to przecież towarzysze broni . A kasy z Leoparda nawet nie trzeba bo tam to naprawdę rząd się sam żywi .
23-10-2021 [18:22] - Jabe | Link: Zwolennicy tzw. reformy sądów
Zwolennicy tzw. reformy sądów również powinni się dobrze zastanowić, czy będą zadowoleni z państwa zorganizowanego pod hasłem „Cała władza w ręce władzy”, gdy wajchowy zmieni zdanie. To istotniejsze, niż infantylne pytanie, co z nami będzie bez obcej kurateli.
23-10-2021 [22:17] - Niezalogowany | Link: Kłamiesz i manipulujesz,
Kłamiesz i manipulujesz, ruski trollu.
Obecny model władzy to polskie władze służące Polsce i Polakom. Nie jest to tuska generalna gubernia, ani komorowska buda ruska. Każdy rząd po 1989 poza obecnym był żałosną katastrofą. Dlaczego? Bo była za mała koncentracja władzy w rękach prawdziwych patriotów i wrogowie Polski mieli swoje kanały wpływu na los Polaków. Teraz gdy koncentracja władzy jest większa, w rękach patriotycznego polskiego rządu, jest lepiej niż kiedykolwiek, a wrogom Polski pozostaje bezsilne ujadanie "zagranico". A byłoby znacznie lepiej, gdyby Dobra Zmiana miała większą władzę i nie musiała marnować czasu na użeranie się z totalniacką targowicą typu PO czy Konfederacja.
I nie ma czegoś takiego jak "tzw. reforma sądów". Jest po prostu oczyszczanie sądów z postalinowskich antypolskich resortowych złogów.
23-10-2021 [20:00] - J z L | Link: Jabe
Jabe
Jak myslisz
Czy jedyny kandydat Tusk wygra w pierwszej turze czy będę musiał czekać dwa tygodnie w niepewności na drugą turę.
23-10-2021 [20:55] - u2 | Link: 'Nikt w Komisji Europejskiej
'Nikt w Komisji Europejskiej nie czyha na polską suwerenność'.
Skoro tak p. Bieńkowska mówi, to jest dokładnie odwrotnie. To zaufana Tuska.
23-10-2021 [21:34] - Tomaszek | Link: TH
TH
"Załóżmy, że urządzamy sobie swój dom. I mamy sąsiada, który ma większy i bogatszy dom, który zbudował sobie wcześniej." Zburzył do szczętu twój dom , ograbił cię i wymordował twoich bliskich .A jak się podniosłeś to cię ograbił jeszcze raz . Coś za słodko pierdzisz autorze .
24-10-2021 [13:34] - angela | Link: Tomaszek. BINGO !!!
Tomaszek. BINGO !!!
Szkodnik tyfusek, co własnymi dązeniami zniszczyl, wyprzedal nasz kraj, mafie vatowskie rozkradaly miliardy i wyprowadzaly za granice, a dla Polaków było ""piniedzy nie ma, i nie bedzie". Pozbawil pracy, wypchal mlodych za granice, podniosl wiek emerytalny do śmierci, okradł ludzi z OFE, praktycznie zlikwidowal obronność wojsko.
Pawlak PSL za nierzadu Tuska poddal nas Rosji, uzaleznil calkowicie od dostaw gazu, a efekty podobnych decyzji obserwujemy na zachodzie obecnie.
Potem po przegranych wyborach, ze strachu przed rozliczeniem jego antypolskiej przestepczej dzialalnosci, uciekl pod protekcje Niemiec, i rył pod demokratycznie wybranym rządem, i szkodzil ustawicznie Polsce .
Obecnie wrocil i sieje nienawisc i zamęt w kraju, bo efekty zagranicznych knowan tego szkodnika nie daly efektu.
Tylko dzieki obecnemu rządowi mozemy spac spokojnie, bo zabezpieczyl dostawy gazu uniezalezniajac od Rosji, wzmacnia obronnosc, chroni granic, łoży miliardy dla rodzin, dzieci i przedsiębiorców.
I to sie zagranicy nie podoba, bo zamkniety wypływ miliardow z naszego kraju, a Polska rozwija się w zawrotnym tempie i wymyka zlodziejom i z pod panowania naszych odwiecznych zaborców, Rosji I Niemiec.
24-10-2021 [14:10] - Tomaszek | Link: Teraz wrócił i z namaszceniem
Teraz wrócił i z namaszceniem hitlerowców próbuje się wpasować na Gauleitera . Ale znaki na niebie i ziemi wskazują na bardzo filmowy epilog
( ten z brodą to Ula von der , a ten bez brody to podobny do Timmermansa ).https://www.youtube.com/watch?...
23-10-2021 [22:44] - Maverick | Link: Unia to twór lucyferiański i
Unia to twór lucyferiański i tyrania gorsza od stalinizmu idzie z zachodu, narazie małymi kroczkami, ale poczują bezkarność pójdą na całego.
Relacja z Włoch.
https://youtu.be/loDWI9UJgPc
24-10-2021 [14:27] - sake3 | Link: Nie powiedziałabym że czyha
Nie powiedziałabym że czyha,raczej bezczelnie wcale się nie kryjąc i przy pomocy zagranicy chce osiągnąć swój cel Przykro widzieć jak stajemy się kolonią i nie móc nic zrobić.
24-10-2021 [14:45] - tricolour | Link: @Sake
@Sake
Możemy zrobic. Na przykład od jutra nie pójść do Lidla i Biedry na zakupy.
24-10-2021 [16:41] - Tomaszek | Link: Lidla może tak , ale po co
Lidla może tak , ale po co szczujesz na Portugala , ktoś musi zarabiać . Coś mi tu o takim Auchanie czy Carefourze za cicho . Hmm...?
24-10-2021 [16:19] - Tomaszek | Link: Na razie to mu łyso , bo
Na razie to mu łyso , bo gówno z tego . I tak niech zostanie .