Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Czy celem COVID19 jest czysty biznes?

jazgdyni, 05.09.2021




XXXXX
By Darcy Jimenez05 May 2021

Pfizer forecasts $26bn of Covid-19 vaccine revenue after first-quarter success

According to the first-quarter results published by Pfizer this week, its coronavirus jab has reaped revenues of $3.5bn for the biopharma giant in the first three months of 2021.
[ https://www.pharmaceutical-technology.com/features/pfizer-covid-19-vaccine-revenue/ ]



Pewien kolega blagier napisał w komentarzu - "Firmy wojskowe USA zarobiły na wojnie w Afganistanie ponad 2 biliony dolarów " Wyrażał swój podziw, jak sektor zbrojeniowy potrafi robić grube pieniądze. No tak...
Nie wiem, czy kolega mówi o amerykańskich bilionach, czy naszych. Załóżmy, że o naszych. Czyli jest to 2000 miliardów $ zarobionych przez 20 lat. Wtedy mamy zysk 100 miliardów rocznie. Jednak z wiele większym prawdopodobieństwem liczba jest wzięta z mediów amerykańskich i wtedy mamy 2 miliardy $ w ciągu 20 lat.
A to, w porównaniu z samym tylko Pfitzerem mały pikuś.
Pfizer Co., światowy gigant farmaceutyczny, to mistrz robienia biznesu. Tylko na swych dwóch sztandarowych lekach – Prozacu i Viagrze – zarobił miliardy dolarów. A są to leki sprzedawane indywidualnie; po opakowaniu dla klienta. Sztuka po sztuce.
Przy tych lekach szczepionki są jak 1000 karatowy brylant. Bo je sprzedaje się państwom hurtownie. Jednorazowo miliony dawek. Konkurent Astra Zeneca miał problem z nadążaniem z produkcją. Musiał uruchamiać nowe linie produkcyjne. Takie jest światowe zapotrzebowanie.
______________________________________________

Sto lat temu, pod koniec I Wojny Światowej wybuchła epidemia grypy. Popularnej hiszpanki.
Liczba ofiar „hiszpanki” znacznie przewyższyła liczbę ofiar frontów I wojny światowej.
Podawane są różne szacunki śmiertelności na całym świecie: od 21–25 mln do 50–100 mln. Hiszpanka była pierwszą pandemią od czasów czarnej śmierci (1347–1350) o tak wysokiej śmiertelności. Zachorowało na nią ok. 500 mln ludzi, co stanowiło wówczas 1/3 populacji świata.
Śmierć ofiar grypy hiszpanki była w większości spowodowana wirusowym krwotocznym zapaleniem płuc, które zabijało w ciągu kilku pierwszych dni choroby. W wypadkach, kiedy pacjent przeżył pierwszą krytyczną fazę choroby, często przyczyną zgonu było bakteryjne zapalenie płuc
A teraz coś ciekawego – pandemia wywołana została przez wyjątkowo groźną odmianę podtypu H1N1 wirusa A grypy .
Nie tak dawno, w 2009 roku też mieliśmy pandemię. Nazwano ją świńską grypą. A wywołał ją ten sam wirus A/H1N1v. To "v" na końcu oznacza piątą mutację.
Szacuje się, że wówczas na świecie zachorowało około miliarda osób (700 – 1400 milionów). WHO podało, że zmarło blisko 18 500 osób. Realne, naukowe szacunki, to śmierć 284 000 ludzi. Czyli śmiertelność w wysokości ułamka promila.
I co najważniejsze – epidemie mamy rokrocznie. Wirus ciągle mutuje. Raz jest nieco bardziej zjadliwy, w innym roku mniej. I żyjemy z tym już długie dziesięciolecia. Bez maseczek, kwarantanny, czy lockdownów.
Lecz widzimy też, że początkowo, przy pierwszym rzucie 1918 zaraza zbierała śmiertelne żniwo. A po 100 latach, to nasza pospolita choroba. Katar... gorączka... osłabienie... łamanie w kościach, itd. Około tygodnia choroby bez szczepienia.
Wirusy wprawdzie nie są żywymi organizmami, ale jako część Natury, nie są drapieżnikami, które chcą zabijać ofiary (może za wyjątkiem bakteriofagów). One tylko chcą kontynuować odwieczny proces reprodukcji. A to wiąże się do wniknięciem do komórki i wywołaniem objawów chorobowych.
Takie życie na tym świecie...
_____________________________________________

Odrzucam istniejącą w sieci teorię spiskową, twierdzącą, że pandemia jest świadomie wywołana, przez sztucznie wyhodowanego wirusa SARS-CoV-2, w założeniu mającym być bronią biologiczną.
Przebywałem w Chinach na tyle długo i to nie jako turysta, czy dziennikarz, tylko pracowałem tam przy produkcji, więc znam ich nieporadność, niechlujstwo i słabą kulturę techniczną.
Dlatego raczej przekonuje mnie scenariusz, że nad tym wirusem faktycznie pracowano w laboratorium w Wuhan (po co i w jakim celu – nie wiem) i jakiś typowy lekkomyślny i niedokładny niechluj, czy idiota, dopuścił do wydostania się wirusów na zewnątrz, na otwartą przestrzeń.
Po rosnącej liczbie przypadków i tempie rozprzestrzeniania się zarazy, Chiny spanikowały i położyły szlaban na informację. Lecz nie wątpię, że światowe siatki wywiadowcze (słuchałem doniesień z Tajwanu) niemalże natychmiast dowiedziały się o katastrofie. Wyciek poszedł dalej, musiał mimo blokad i matactw WHO, dotrzeć do koncernów farmaceutycznych, a tam handlowe piranie natychmiast poczuły krew – zapach wielkich pieniędzy.
Od tego momentu, wszystko co działo się dalej, dla nas w Polsce od marca 2020, było już pod kontrolą Big Pharm. Cel jeden – maksymalizacja zysków. I to na długie lata.
Rozpoczęła się więc klasyczna, zorganizowana akcja, jedna z tych, co istnieją od czasów, kiedy Fenicjanie wynaleźli pieniądz. Tysiące lobbystów zaczęło korumpować. Nie tylko polityków, którzy mają jakąś władzę, ale też naukowców, doradców, służby państwowe i co się tylko da.
Świadomie wywoływano panikę. A może też tworzono ogniska choroby? Ciekawe po co do włoskiego Bergamo przyleciał z Wuhan ten Chińczyk? A ten kretyński marsz w Madrycie to kto zorganizował? Chiny, gdy już atak COVID19 nie był tajemnicą, zezwalały na loty międzynarodowe samolotów. Lecz loty krajowe zablokowali.
WHO i całe ONZ łgało światu w żywe oczy. A w Polsce, w gronie rządowych doradców medycznych, łatwo było można się domyślić, który z ekspertów działał w interesie konkretnej firmy farmaceutycznej.
I ruszyło koło zamachowe. Pierwsza fala... druga, trzecia. Teraz rozwija się czwarta.
Świat traci horrendalne pieniądze. Zaczyna niebezpiecznie rosnąć inflacja. Obywatele z dnia na dzień biednieją.
A wielkie korporacje farmaceutyczne zacierają ręce, bo zyski wystrzeliły w górę, jak sky rocket.
Więc nie mam wątpliwości, że niezależnie od tego, co się wydarzyło w Wuhan, reszta tu już czysty biznes. Złota żyła dla drugiego najbardziej zyskownego i najbardziej oszukańczego sektora światowej gospodarki – firm farmaceutycznych.
Ps. Popatrzcie sobie cierpliwie na reklamy na dowolnym kanale telewizyjnym. I oceńcie sami, jak dużo z tych reklam (to drogi produkt) to reklamy naszych badziewiastych firm farmaceutycznych, sprzedających badziewiaste leki piątej generacji. Stać ich na najdroższy czas antenowy.
,
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 5420
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

05.09.2021 10:53

Adminowi (przy okazji dzięki za awatara ;-) notka się nie spodoba ☺☻
jazgdyni

jazgdyni

05.09.2021 11:15

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Adminowi (przy okazji dzięki

Widać dobry pracodawca, gdy admin ma prawo do własnych poglądów.
Czy może coś pokręciłem?
admin

Admin Naszeblogi.pl

05.09.2021 16:37

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Adminowi (przy okazji dzięki

>NASZ_HENRY -- masz rację. No jak można pisać, że nie tylko świadomie tworzono atmosferę paniki, ale i świadomie zarażano ludzi. To nie mające żadnych podstaw teorie spiskowe. Jest tyle innych chorób (cywilizacyjnych), ze Big Pharma naprawdę nie musi posuwać się do takich spisków żeby dobrze zarobić.
Pers

Pers

05.09.2021 17:52

Dodane przez admin w odpowiedzi na >NASZ_HENRY -- masz rację. No

@admin
Święta racja! Trzeba z całą mocą zwalczać "spiskowców, płaskoziemców i foliarzy"!
//Jest tyle innych chorób (cywilizacyjnych), ze Big Pharma naprawdę nie musi posuwać się do takich spisków żeby dobrze zarobić.//
Sie rozumie! Miliardy $ kar, które płaciły te firmy za przekręty (czyt. zbrodnicze oszustwa farmakologiczne) szły zwykle na sierocińce i na mleko w proszku dla biednych, afrykańskich dzieci.
jazgdyni

jazgdyni

06.09.2021 06:08

Dodane przez admin w odpowiedzi na >NASZ_HENRY -- masz rację. No

Och adminie, adminie...
Przekonanie o swojej nieomylności, lub tylko sztywne trzymanie się jednego schematycznego poglądu, doprowadzi cię na starość do przytułku.
Jak bys chciał obiektywnie pomyśleć, to nie jest jakaś teoria spiskowa, tylko analiza po rozpoznaniu ewidentnych faktów, wg. zasady cui bono, hipotez geostrategicznych. Prognozowanie wydarzeń to skomplikowana nauka, a nie fantasmagoria.
No dobrze - więc wg. ciebie jak to wszystko z pandemią wygląda? Pełny chaos i przypadek, plus morze błędów? Oczywiście świadomego manipulowania nie było?
Pozdrawiam
sake3

sake2020

05.09.2021 12:13

Upłynęło już tyle godzin od pojawienia się tekstu a jeszcze nie zgłosili się dyżurni eksperci od covida-Pani Anna, rolnik z Mazur, pan Korus, Trotelreiner.....Dlaczego? Czyżby skończyła się umowa o ,,dzieło'',namordniki przestały być interesującym tematem ,ataki na rząd spowszedniały a nazywanie głupcami i wyszydzanie komentatorów stało się nudne?
tricolour

tricolour

05.09.2021 12:23

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Upłynęło już tyle godzin od

@Sake
A może jest niedziela? Może ludzie mają rodziny i poszli na świąteczny spacer w taki piękny dzień? Może czymś przedłużają sobie wakacje?
Może siedzenie przed komputerem nie jest jedyną rzeczą, która pozostała im w życiu, które toczy się gdzie indziej?
PS. Namordniki wrócą za miesiąc, a głupcy są nimi zawsze.
jazgdyni

jazgdyni

05.09.2021 12:39

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Upłynęło już tyle godzin od

@sake3
A czy to ma jakieś znaczenie, że się nie zgłosili? Lubisz ich czytać i się wykłócać? Dobrze wiemy, kto to jest. Ja ich olewam. Do ZOO chodzę oglądać inne zwierzaki.
Tezeusz

Tezeusz

05.09.2021 13:07

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @sake3

@jazgdyni - szkoda,że nie siebie - nieraz warto !
sake3

sake2020

05.09.2021 14:18

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @sake3

@Jazgdyni....A gdzieżbym śmiała się wykłócać z takimi tytanami intelektu? A czytać,owszem czytałam przecież sami napominali ,,czytaj ze zrozumieniem'' i z uwagą o moim małym IQ.W Pańskim wpisie jednak ciekawi mnie coś innego.Nie wiedziałam, że Chińczycy sa raczej mało pracowitym narodem, czy pracującym niestarannie. Tandetność chinskich wyrobów podciągam raczej pod nadmierne wymagania i wykorzystanie pracowników, pracę większą niż mieści się w wyznaczonym czasie. Skąd więc ten wzrost gospodarczy, loty bezzałogowe na Marsa i potęga Chin?
tricolour

tricolour

05.09.2021 15:07

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Jazgdyni....A gdzieżbym

@Sake
Jesli ktoś mówi o chińskiej tandecie, to mentalnie i intelektualnie pozostał dwadzieścia lat wstecz. 
Ulokowanie prawie całej zaawansowanej produkcji w Chinach, chętne przyjmowanie chińskich studentów na renomowane uczelnie doprowadziło (w jedno pokolenie) do takiego stanu, jaki mamy: ponad miliard ludzi chce pracować, bo widzi w tym przyszłość dla siebie.
Nie ma odwrotu: za kolejne trzydzieści lat będziemy pracować na Chińczyków jako niewolnicy.
jazgdyni

jazgdyni

05.09.2021 15:49

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Jazgdyni....A gdzieżbym

@sake3
To dziwny dzisiaj naród. Który mimo wszystko cenię i szanuję. To 70 komunizmu, który jeszcze ciągle trzyma się mocno, wymordował najlepszych a resztę splugawił i sprymityzował. Pozbawił ich tradycyjnych wartości i kultury technicznej. Statki, które tam budowaliśmy, były w 80% przywożone w częściach z Europy. Padła tam edukacja. Większość ludzi to prości, nawet nie wykształceni robotnicy i rolnicy. Elita to partyjni oligarchowie i kombinatorzy. Sondę na Marsa zbudowali? I o czym to świadczy? Korea Północna buduje rakiety balistyczne i bomby atomowe. Czy to oznacza, że są krajem na wysokim poziomie technologicznym?
A tak na prawdę, to zupełnie inna kultura i inna cywilizacja. Życie trzeba tam spędzić by dobrze zrozumieć.
Tezeusz

Tezeusz

05.09.2021 13:08

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Upłynęło już tyle godzin od

@sake3
Odpowiedż jest prosta realizaują zadania Putka
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

06.09.2021 07:42

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Upłynęło już tyle godzin od

Sake3
większość zrozumiała, że ta cała pandemia to hucpa szyta grubymi nićmi. Pzdr
sake3

sake2020

06.09.2021 08:27

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na Sake3

@rolnik z mazur........Pandemia nie jest mitem bo ludzie jednak chorują,leżą w szpitalach. Nie jest też mitem,że została wywołana w konkretnym celu i bezwzględnie.Za to jednak nie odpowiadają rządy krajów.One mają obowiązek leczyć( i to robią ) a nie walczyć z oskarżeniami o współudział w światowym spisku.korporacji. Oburzające są idiotyzmy niektórych celebrytów jakoby w polskich szpitalach leżeli podstawieni przez rząd aktorzy udający chorych..Pan też się zgadza z panią Górniak?
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

06.09.2021 09:30

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @rolnik z mazur.......

@ sake3
Ludzie zawsze chorowali i umierali. Codziennie xca 1400 ludzi w Pl umiera i nikt z tego powodu poza bliskimi nie rozpacza. Nie wiem co sądzi P. Górniak i mało mnie to interesuje. Prawda to zgodność osądu z rzeczywistością. Pzdr
p
terenia

terenia

06.09.2021 12:22

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @rolnik z mazur.......

".One mają obowiązek leczyć( i to robią ) " Koncerny farmaceutyczne też produkują leki,by leczyć ? (2019r)https://mgr.farm/aktualn…;
Tu najbardziej aktualny i obszerny artykuł umieszczony na Niezależna.pl wczorajhttps://niezalezna.pl/41…;
jazgdyni

jazgdyni

07.09.2021 12:19

Dodane przez terenia w odpowiedzi na ".One mają obowiązek leczyć(

Jak tylko gdzieś bąknę o wielkiej aferze, o świadomym truciu Amerykanów  Oxycontinem przez Purdue Pharma (która na koniec zbankrutowała, wyciagając przedtem 13 miliardów $$ do kieszeni), to po miesiącu odzywają się magazyny i portale. Blogier pisze za darmo, więc co się tym przejmować. O! jak dziennikarz Sakiewicza napiszę to jest dopiero njus.
Pers

Pers

05.09.2021 13:18

Zadziwiająco dobra notka.
Jakbym sam napisał :))))
Kaczysta

Kaczysta

05.09.2021 16:28

Nie jestem blagierem czy nawet blogerem.Jestem komentatorem.A to ze koncerny wojskowe zarabiaja na wojnach krocie to nie jest wielkopomne odkrycie
Wojna to biznes
Kluczowym jest pamiętać, że prywatne firmy wojskowe nie istnieją po to, żeby zapobiegać konfliktom zbrojnym. Każda korporacja istnieje bowiem po to, aby generować zysk. PMCs są w stanie zarabiać najwięcej w warunkach konfliktu zbrojnego. Jeśli go zakończą – stracą źródło dochodu. Dlaczego więc miałyby mu zapobiegać? 
Według obliczeń Brown University, Stany Zjednoczone wydały w Afganistanie ponad 2 biliony dolarów, czyli ok. 300 milionów dziennie. Około 800 miliardów dolarów przeznaczono na bezpośrednie koszty prowadzenia wojny, a 85 miliardów na szkolenie pokonanej przez talibów armii afgańskiej. 
https://salamlab.pl/pl/wojne-w-afganistanie-wygraly-prywatne-firmy-wojskowe-i-producenci-uzbrojenia/
https://www.money.pl/gielda/wojna-w-afganistanie-wygraly-na-niej-wylacznie-koncerny-zbrojeniowe-wielka-piatka-swietuje-6673986323577472a.html
Ryszard Surmacz

Ryszard Surmacz

05.09.2021 18:33

@ jazgdyni
W dzisiejszym świecie niczego nie można wykluczyć, również teorii spiskowej. Spiski były i będą, dopóki będzie istniał świat.
Nie będę szukał, ale jeden z dziennikarzy "Wsieci" sprawdził 12 z (chyba )19 doradców Morawieckiego w sprawie covida i wszyscy byli na kubku firm farmaceutycznych. Był również program TV na ten temat. To niestety, kompromitacja rządu.
Ale ważniejszym pytaniem jest: dlaczego premier firmował i akceptował taki stan? Czy był bezsilny wobec nacisku koncernów? Oraz drugie: jaki zasięg ma ów przemożny wpływ koncernów, skoro w panikę wpadło tak wiele państw? I trzecie pytanie: oglądając propagandę proszczepionkową jakoś coraz bardziej dochodzę do przekonania, że państwu nie chodzi o leczenie covida, lecz bardziej o wzięcie szczepionki przez obywateli? I co gorzej to przekonanie staje się coraz bardziej powszechne. W mediach nie mogą się wręcz doczekać czwartej fali pandemii. Ze społeczeństwa robi się idiotów, a my nie mamy żadnych narzędzi obronnych.
Ale artykuł l jest dobry, pozdrawiam.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

06.09.2021 07:40

@ jaź
Fenicjanie nie wynaleźli pieniądza. To szkodliwy mit. Pzdr
jazgdyni

jazgdyni

06.09.2021 09:34

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na @ jaź

Tak się powszechnie mówi. Wszyscy to rozumieją. A ja prosty człowiek jestem.
Kazimierz Koziorowski

Kazimierz Koziorowski

06.09.2021 10:33

bardzo prosty wzor na succesful buissnes plan: aby n-ta dawka byla skuteczna musisz obywatelu przyjac dawke n+1; plan bedzie jeszcze optymaliozwany zeby interwal pomiedzy kolejnymi dawkami zmierzal do minimum, okolo jednego miesiaca, oraz zeby kolejne dawki nie zabily wyszczepianego, ergo kolejne modyfikacje preparatow maja byc coraz bezpieczniejsze bo coraz bardziej bezskuteczne zeby doic uwiklanych tudziez przestraszonych
jazgdyni

jazgdyni

07.09.2021 11:02

Dodane przez Kazimierz Kozi… w odpowiedzi na bardzo prosty wzor na

Inteligentny i logiczny wywód.
Pozdrawiam

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
jazgdyni
Nazwa bloga:
Żadnej bieżączki i propagandy
Zawód:
inżynier elektronik, oficer ETO (statki offshore), obecnie zasłużenie odpoczywa
Miasto:
Gdynia

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 130
Liczba wyświetleń: 8,832,811
Liczba komentarzy: 31,995

Ostatnie wpisy blogera

  • PO/KO do góry a PiS dołuje. Dlaczego?
  • Spanikowany Bilderberg wściekle atakuje
  • PAŃSTWO NALEŻY DO NAS

Moje ostatnie komentarze

  • @@@Koncentrując się na antypolskich działaniach tych międzynarodowych cwaniaków z realizacją przez część władzy kraju można sobie wyobrazić w zakresie teorii spiskowych inny, bardzo prawdopodobny…
  • @@@Wyjątek: - cwaniacy z Berlina i opanowanej przez nich Brukseli, to dzisiaj wyjątkowi durnie.Wystarczy sobie przypomnieć zaproszenie emigrantów do siebie, bo tak socjalem rozleniwili swoich Niemców…
  • @Imć WaszećMam glupie pytanie, do dzisiaj zafascynowany linijkami zer i jedynek w chaoyucznej kolejności. Tak więć: - czy wy, matematyce, pracujecie głównie w systemie binarnym, czy również w…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • PROWOKATOR
  • Czego my nie wiemy, choć powinniśmy wiedzieć.
  • Mafia powstała w Trójmieście. Tak, jak obecny rząd.

Ostatnio komentowane

  • spike, Jeżeli dobrze pamiętam, chodziło o Sumerów, odkryto że posługiwali się systemem liczenia trzydziestodwójkowym (32), co było zaskoczeniem.
  • Lech Makowiecki, [email protected] właśnie miało być. Dziękuję, już poprawiłem...Ostatni nabój (raper Basti & Lech Makowiecki)https://www.youtube.com/watch?v=qBI0g5ZR1uc
  • Zofia, Nastał już czas wskrzesić zapomnianą organizację późnych lat siedemdziesiątych XX wieku o nazwie TOTO. Kto walczył z komuną ten ten skrót rozszyfruje. Oni znowu łby podnoszą i protestują.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności