Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Czemu ciągle nie jest dobrze

jazgdyni, 01.07.2021

Pominę dzisiaj sprawy, które dzieją się na zewnątrz, wokół Polski, choć są to sprawy najważniejsze, decydujące czy będziemy coraz większym zaściankiem, kiepską prowincją, czy też urośniemy i wreszcie na arenie międzynarodowej zostaniemy partnerem. Wprawdzie partnerem – juniorem, lecz nawet wtedy nasz głos zostanie usłyszany i będzie się liczyć.
Jestem pod dużym wrażeniem ostatniej analizy doktora Bartosiaka w temacie sytuacji geopolitycznej na świecie, z uwzględnieniem pozycji Polski w całej tej łamigłówce. Cieszę się, że ten nasz najlepszy ekspert w sprawach międzynarodowych ewoluuje w najwłaściwszym kierunku, wyleczył bielmo jedwabnego szlaku i ostro widzi obraz świata. I z tego czystego obrazu wyciąga mądre wnioski na przyszłość.
Pan Bartosiak posiada coś, co bardzo nieskromnie chyba ja również posiadam, tylko jakoś nie chce mi się tego spożytkować odpowiednio, a mianowicie nieprzetłumaczalne dobrze na polski - umiejętność compatrmentalize. Pozwala mu to poukładać rzeczy jak należy, powiązać to wszystko siecią nici i rozumieć, co się stanie, gdy jeden element tej układanki sie zmieni, albo jaki wpływ na całość będzie pociągniecie za jedną z nitek powiązań.
Dr Bartosiak ewoluuje, więc i ja ewoluuję w mojej jego ocenie i będę dokładnie śledził jego publikacje i występy. Żal tylko, że jego książki są tak cholernie drogie.
$$$$$$$$$
Tak więc, w oparciu o moje wcześniejsze publikacje w temacie "Układ i System" ponownie zastanowię się, cóż takiego dzieje się, że obiektywnie patrząc, nadal dzisiaj, w szóstym roku po odgonieniu od władzy bardzo nieuczciwej bandy, nadal nie możemy spokojnie i dynamicznie się rozwijać.
Co Polskę hamuje tu – wewnątrz kraju? Dlaczego prawica po przejęciu władzy, z tej władzy nie może skutecznie w pełni korzystać? Przecież chyba nikt nie wierzy, że to z powodu takich marionetek, jak marszałek Grodzki, prezes Budka, prezydent Trzaskowski, komisarz Czarzasty, lub doktor rolnictwa Kosiniak Kamysz. A nawet z powodu takich władców umysłów, jak Adam Michnik, czy as mediów typu Cała prawda, całą dobę, najważniejszy dyrektor TVN, Edward Miszczak, nie mówiąc już o prostych wyrobnikach klasy extra – Lisach, Olejnik, Czuchnowskim, Węglarczyku, czy cała ta Warzecha. Oni zaledwie są dosyć prymitywnymi narzędziami typu młotek, 1 siekiera, wiertarka. Oraz oczywiście cep. Bo jaki w miarę normalny człowiek zdecydowałby się robić z siebie, nawet za niewiadomo jakie pieniądze, idiotę i świnię?
I tu wstępujemy w obszar pewnej tajemniczości, tak ulubionej przez zwolenników teorii spiskowych i pogardzanej przez pragmatyków.
Prawica ma władzę, rządzi prawie 6 lat, a po prawdzie niewiele z tego wychodzi. Ludzie zaczynają być zniechęceni, a to może bardzo przykro dla RP skutkować zmianą władzy, na zdecydowanie gorszą.
A opozycja? To kabaret. Chaotyczny zbiór postaci cyrkowych i kabaretowych, nie potrafiących czegokolwiek sklecić, zbudować cokolwiek. Tylko niszczą, gdzie mogą, głównie wizerunkowo i tylko podnieceni do maksimum drą się jak niemowlaki, które właśnie narobiły w pieluchę.
Czyli, do licha, istnieje ktoś jeszcze, konkretniej, jakieś "ktosie" w Polsce, co są w stanie przez 6 lat władzy prawicy nie dopuszczać do dynamicznego i harmonijnego rozwoju? Zamiast wyciszać, podbudzają emocje, powodują niepokój, a nawet strach społeczeństwa. Uczą tych "mędrców" z totalnej opozycji i dają pieniądze na wszelkie działania destrukcyjne, z użyciem najbardziej plugawych metod, byle tylko odsunąć Kaczyńskiego i PIS od władzy, a potem wdeptać ich w ziemię na zawsze.
Czy ci ludzie, ten formalny, czy nie zespół, oczywiście świetnie się maskujący, to ci sami, co w 1989 poukładali po swojemu Polskę. A sądząc po metodach i efektach ich działania, czy jest to struktura podobna do tej stosowanej w domenie wojsk specjalnych, a może bardzo podobna do struktury mafijnej..
Podejrzewam, że wszystkich nas wkurza fakt, że prawica, a zasadniczo PiS mnóstwo paskudnych spraw, w tym wiele poważnych przestępstw, odpuszcza, odkłada na potem, nie wyjaśnia do końca. Natomiast to, że nie karze przestępców, nie łapie złodziei i nie skazuje na kazamaty agentów wrogich państw, to odrębna sprawa, spowodowana tym, że sądy i reszta wymiaru sprawiedliwości, właśnie sprawiedliwość ma w nosie, agresywnie dążąc w taki sposób do obalenia prawicy.
Co jest powodem takiej postawy właściwie tylko postawy Naczelnika – nie wiem. Czy może katolickie przegięcie podstaw chrześcijaństwa, co wyklucza prawo talinu, słynne oko za oko, ząb za ząb z kodeksu Hammurabiego?
Wydaje mi się, że każdy akt niesprawiedliwości, każde przestępstwo należy rozwikłać i osądzenie doprowadzić do końca. Takie odłamy chrześcijaństwa, jak Świadkowie Jehowy, czyli ci wszyscy badacze Pisma Świętego są bardziej konsekwentni we właściwym podążaniu ścieżką Pana.
Mamy mało wiarygodnych informacji, faktów dokumentów i świadków, chcących rozmawiać, by się zorientować, kim mogą być ludzie, którzy spoza zasłony faktycznie władają Polską.
A, że istnieją, chyba nie ma wątpliwości, Ci, którzy wiedzą więcej od nas mówili o tym.
Aleksander Gudzowaty, ekscentryczny oligarcha, który zmarł w wieku 75 lat, w wywiadzie, który udzielił Jackowi Prześlidze powiedział:
„Ja uważam, że istnieje Loża Minus Pięć, która działa regularnie od początku procesu polskiej prywatyzacji, mając w tym własny cel i używając wszelkich dostępnych środków. Ona nie działa na rzecz dobra kraju. (...) Oni istnieją ponad podziałami politycznymi, ponad rządami. Mają dojście do każdego kolejnego układu politycznego".[1]
Hmm... Loża Minus Pięć? Brzmi to tajemniczo i zahacza o masońskie, czy bilderbergowskie konotacje.
Natomiast zmarły w tajemniczych okolicznościach i w sposób co najmniej dziwny, najbogatszy do niedawna Polak, Jan Kulczyk, w przedstawionych "taśmach kelnerów", mówił tak:
"Moim zdaniem ten Ciech będzie takim papierkiem lakmusowym. Jeżeli będzie Ciech, to wszyscy będą wiedzieli - dyskretni ludzie... z góry... Zgodzisz się? [2]
Mamy więc, oprócz Loży-5 dyskretnych panów z góry. Prosta logika i dedukcja wskazują, że obaj zmarli oligarchowie mówią o tej samej grupie. Niewielkim, tajemniczym klubie, bez którego zgody, jak dotychczas, nic w Polsce w minionym dwudziestopięcioleciu nie miało prawa się wydarzyć.
Klubie, albo hierarchicznej strukturze mafijnej.
Już prawie dziewięć lat temu napisałem
"System albo Układ. Te hasła mają znaczące miejsce w naszych blogach i dyskusjach. I wydawałoby się, że wszyscy dobrze rozumiemy, o czym mowa, aż do momentu, gdy któryś komentator, każe sobie wyjaśnić, co to takiego, albo nawet śmie wątpić w jego istnienie, nazywając go „mitycznym” lub „wydumanym”. Widać stąd, że tak jak w przypadku prostych potocznych pojęć, jak na przykład „świadomość” istnieje pewne niezrozumienie, żeby nie powiedzieć nieporozumienie. A tymczasem Układ albo System istnieje, jak najbardziej..."
[...]
"Więc dokładnie jest tak – są ci, którzy wiedzą, że System czy Układ istnieje, bo się z nim zetknęli. I będą milczeć. We włoskiej mafii to się nazywa omerta. Oraz jest duża grupa narodu, która wie, że System istnieje, bo przemawia za tym logika faktów i wydarzeń. Z przyczyn oczywistych i na swoje szczęście, dowodów żadnych nie mają. To jest jednoznaczne albo z przynależnością, albo wyrokiem. Redaktor Sumliński, który za dużo węszył wokół systemu, omalże nie „popełnił samobójstwa”. Popełnianie samobójstw jest bardzo modne. Zaczęło się już dosyć dawno, gdy były wicepremier Sekuła, jak najbardziej uwikłany w System, parokrotnie się postrzelił w brzuch, biedy niecelny desperat. Potem poszło już normalnie. Lepper, zatwardziały chłop, niemalże Szela naszych czasów, wiesza się w biurze. Twarda przestępcza recydywa popełnia samobójstwa we więzieniach niemalże masowo. A jak nie samobójstwo, bo człowiek był wyjątkowo oporny, to zwariowany syn, ćwiartuje delikwenta na kawałki. Można też w centrum ruchliwej stolicy zastrzelić na ulicy komendanta głównego policji. I co? I nic. Jak będzie trzeba, to się zwali na złodziei samochodów.
Wykazuję, powyżej, że w pewnych konkretnych sytuacjach, System nie dopuszcza by ktoś się zbyt blisko zbliżył i reaguje bezwzględnie i gwałtownie na takie próby..."
"No dobrze, gadam sobie - System to , System tamto, ale co to jest? Nic prostszego – to ludzie i ich wzajemne powiązania. W zasadzie nieformalne, ale mocno zhierarchizowane. Jacy ludzie? Czy Tusk i jego ferajna to System? Albo nasz nieszczęsny były prezydęt Komorowski? Nie sądzę, to są namaszczeni beneficjenci systemu, którzy dobrze mu służą. Dlatego są pod szczególną ochroną. Chociaż jeżeli chodzi o pana Komorowskiego, to miałbym pewne wątpliwości. Swoimi działaniami, jako minister obrony narodowej i jako bodajże jedyny, który głosował przeciwko rozwiązaniu WSI, pokazał, że jest dosyć głęboko osadzony w strukturach Systemu. Jednakże predyspozycje intelektualne raczej nie lokowały go wysoko. To zapewne tylko wykonawca poleceń.
Oczywiście, jak każdy patrzący na rzeczywistość dosyć trzeźwo, mam swoje teorie. I oczywiście niezweryfikowane, ale niech ktoś wyraźnie powie, że się mylę. Zręby aktualnego Systemu zaczęły się tworzyć w Polsce po wprowadzeniu stanu wojennego. Komuniści mieli struktury, doświadczenie i służby. Oponenci byli dosyć dziwni. Bardzo jestem ciekaw, jakie rozmowy prowadzono z Wałęsą w Arłamowie. Nie wątpię, że przedstawiono mu jakiś plan i konkretne propozycje. A później Gorbaczow zaczął rozmontowywać Sojuz i kwestia Systemu zrobiła się międzynarodowa. System, nasz własny, polski został włączony w ten wyższy w hierarchii, początkowo głównie rosyjski, a potem niewątpliwie również niemiecki.
Starsi z nas pamiętają natrętne hasła i podstawę ideologii – „Całe państwo należy do narodu”, „Wszystko jest nasze wspólne”. Wobec tego główny cel wprost się Systemowi narzucał – to wszystko, co jest wspólne trzeba ludziom ukraść. Trzeba użyć pozorów, chociażby transformacji i tak manewrować rzeczywistością, by otumaniony naród się nie upomniał o swoje i pozwolił spokojnie wszystko sobie zabrać. I właśnie do tego trzeba było stworzyć System albo Układ. Komuniści mieli już spore doświadczenia, szczególnie, jak legalnie kraść pieniądze ludziom. Szczytowym efektem takiego działania, było zorganizowanie wojskowo – ubeckich struktur, które pracowały nad słynnym FOZZem. To była jedna z najbezczelniejszych kradzieży na narodzie polskim i niejako poligon doświadczalny do późniejszych podobnych postępowań. Więcej nawet; ubecja zorganizowała akcję „Żelazo”. Bandyci na zlecenie służb, jak również przy aktywnym współudziale agentów, kradli, napadali, wymuszali i zabijali. Na nasze szczęście poza granicami kraju. Łupy dzielono za zamkniętymi drzwiami w komitetach. Również w centralnym. Przy akcji Żelazo ukształtowała się hamburska, przestępcza sieć, której ślady nawet dzisiaj są obecne, przy następnej grabieży obywateli, jaką była afera Amber Gold."
I oto rak, który od lat zżera Polskę i okrada Polaków:
"I tak dochodzimy do istoty obecnego Systemu – jest to organizacja przestępcza, powołana w celu rozkradania majątku narodowego i osobiście obywateli, mocno nasycona agenturą, byłą i obecną, nie tylko naszą krajową, ale również zagraniczną, w przeważającej części rosyjską. Integralną częścią Systemu są niemoralni politycy i oligarchiczna góra polskiego i międzynarodowego biznesu. Na usługach jest także dominująca część mediów i sporo, już niepolskich banków."
Czy możemy wytypować ludzi, którzy uczestniczą w tej wspomnianej przez śp. Gudzowatego Loży? Tych dyskretnych panów Kulczyka?
Logika i zdrowy rozsądek podpowiadałyby, że bardzo ważną rolę odgrywał w tym generał Kiszczak. Pośród komunistów, którym się przyjrzałem, bez wątpienia był to najbardziej inteligentny człowiek. Prawdziwy geniusz złoa. Człowiek honoru według Michnika. Oczywiście nie tylko sam Kiszczak mógł samodzielnie wpływać na losy Polski, ale także jego aparat, generałowie i pułkownicy służb specjalnych, ci po szkołach ruskiego GRU, ulokowani obecnie w różnorakich newralgicznych miejscach.
Oczywiście nasuwa się pytanie, czy to oni stanowią już absolutny wierzchołek mafijnego aparatu decyzyjnego. Śmiem wątpić. Nie byłbym wcale zdziwiony, gdyby faktyczne rozkazy przychodziły z Moskwy i Berlina. Może tam istnieje jakiś tajny zarząd do kierowania tą neokolonią, jaką stała się współczesna Polska.

Kto może przedstawić argumenty, że to bzdura i w Rzeczpospolitej nie ma i nigdy nie było zorganizowanej grupy, która wpływałaby skutecznie na bieg spraw w naszym kraju.
Pewnie czegoś więcej dowiedzielibyśmy się, gdyby na przykład ktoś ze Stowarzyszenia SOWA chciał coś powiedzieć.
Nie będzie to na pewno prezes stowarzyszenia Marek Dukaczewski – generał brygady Sił Zbrojnych RP, oficer służb specjalnych PRL i III RP. Podsekretarz stanu w Kancelarii Prezydenta RP Aleksandra Kwaśniewskiego. Były szef byłych Wojskowych Służb Informacyjnych (WSI).
Pozostali założyciele tego "elitarnego" stowarzyszenia odeszli już w zaświaty. A jeden z nich – gen, bryg. Konstanty Malejczyk musiał wiedzieć wszystko o Systemie i Układzie. To był przecież wysoki oficer elitarnego Oddziału Y Zarządu II LWP. Y zajmował się m.in. Nielegalnym handlem bronią, inwigilacją środowisk politycznych oraz w związku z operacją "Gwiazda" rozpracowywano operacyjnie oficerów i żołnierzy, którzy przeszli szkolenie w ZSRR. Oddział Y, utworzony w 1983 roku zajmował się zdobywaniem pieniędzy na operacje wojskowych służb, organizując działalność FOZZ, oraz nielegalne przejmowanie spadków po osobach o polskich korzeniach, zmarłych bezpotomnie na Zachodzie.
To wiemy na pewno. Lecz wiemy także, że wykonywali wiele innych, brudnych rzeczy, nie wykluczając morderstw, nad czym od lat pracuje IPN [4]
Pewnie za wiele, wiele lat, jeżeli Układ i System wreszcie zniknie, dowiemy sie bardzo dużo i zrozumiemy to modne ostatnio słowo – imposybilizm prawicy.
Tylko wtedy już nikogo nie będzie to interesowało.
.
.............
[1] uwazamrze.pl
[2] niezalezna.pl
[3] niepoprawni.pl
[4] https://www.rodaknet.com/rp_scios_20.htm
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 18035
tricolour

tricolour

01.07.2021 12:10

Mentalnośc bolszewika: nie dlaczego tylko kto. A więc na pewno Kiszczak, loża stu albo nawet dwustu, w porywach dociągnie do pięciu setek. Do tego obce banki i Sorosz, czy jak się on, ten trzęsący sie starzec, nazywa. 
Więc kto? Ktoś. Oni. My dobrzy, oni źli - tak można wiecznie leżeć i nic nie robić, bo to oni wszystkiemu winni.
Masz duży dom. Garaż na trzy samochody. Zrobiłeś w choć jednym modelarnie dla okolicznych łebków? Nie, nie zrobiłes dla nikogo. Więc te dzieci wychowa ulica i to nie dlatego, że KTOŚ na te dzieci czyha, tylko dlatego, że ty NIC nie zrobiłeś, by dzieci czymś zająć.
Rozumiesz? Niemiec wziął się do roboty, postawił pod domem Lidle, wypromował własne marki i zgarnia sto miliardów złotych rocznie za same artykuły spożywcze. To tyle ile trzy programy społeczne razem wzięte. Z tego powodu jest 500+, bo 2000+ wywozimy za granice, bo sie nie chce wybudować sklepu.
Więc pytaj dlaczego nie budujemy sklapu, a nie szukaj loży dwustu siedemnastu, która pod nos własne sklepy leniom podtyka.
EsaurGappa

EsaurGappa

01.07.2021 18:03

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Mentalnośc bolszewika: nie

Patrzcie go zakompleksiony Polaczek się znalazł.Co to za pieprzenie trzy po trzy...Polacy nie gorsi od Niemców w pracowitości,śmiało napiszę że są lepsi,nie ma roboty którą Polak by nie przerobił.Ale z tą chrześcijańską pokorą trudno nam się robi interesy,nie nauczeni jesteśmy nowoczesnego kapitalizmu,dodatkowo wbijanie Polakom do głów że szwab lepszy,powoduję wieczne usługiwanie narodom które za mamonę sprzedały swoją duszę.I nie chodzi tu o jakieś loże,stowarzyszenia czy inne absurdy ludzkiej pychy,rzecz rozchodzi się o to że my Polacy zajebiście różnimy się od reszty świata i wielu możnym tego świata nie podoba się że na pierwszym miejscu prawdziwy Polak stawia na dekalog,to się teraz słabo sprzedaje.Nasza marka to praca i uczciwość...a to jest bezcenne.
jazgdyni

jazgdyni

01.07.2021 19:11

Dodane przez EsaurGappa w odpowiedzi na Patrzcie go zakompleksiony

Żeby Polaczek...
Już dobre 30 lat temu szkopy zatrudniły mnie w maszynie jako elektryka. Gdy po dwóch tygodniach zorientowali się, że mam również dyplom radiooficera. a w ogóle to jestem Diplom-Ingenieur, to zaproponowali mi podwójne stanowisko. Po miesiącu kapitan już sam nie pisał typowych telegramów, tylko poprosił, bym to ja zajął się biurokracją. Odpłacał się za to pewnymi przywilejami, a dodatkowo co tydzień stawiał mi w kabinie butelkę skacza i cegłę papierosów. A już potem biuro armatora prosiło mnie o pewne przysługi. Nawet takie, jak podkręcenie temperatur skroplonego gazu przed wyładunkiem. Czyli niesamowite (!!!) - niemieckie fałszerstwo rękami Polaka.
Płacili tak dobrze na tym podwójnym etacie, że siedziałem u nich aż 17 miesięcy - mój najdłuższy nieprzerwany kontrakt poza domem.
Niemcy widzą durnia, to jak durnia go traktują.
EsaurGappa

EsaurGappa

01.07.2021 22:55

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Żeby Polaczek...

Rok 2015 po dwumiesiecznym stażu w niemieckiej zafajdanej firmie Peek&Cloopenburg,rezygnuje z dalszej współpracy.Byłem mocno po trzydziestce,a moja decydująca przełożona miała 23 lata,jej kobiecy powab,nieokiełznany urok jej głosu,ta presja która spada na mężczyznie.Propaganda od pierwszego do ostatniego dnia stażu,plotkarstwa i włarzenie dyrekcji w dupę,na każdym kroku donoszenie i wściekła rywalizacja.Seks w pracy,norma.Praca 10-12 norma.Pozerstwo na kierowniczych stanowiskach na takim poziomie że miałem wrażenie że być kimś sobą to wstyd najwiekszy.Imprezy integracyjne dziękuję Bogu że odczuwam wstyd.... .
 Cała ta germańska machina opiera się o niewolnictwo i wydobywanie najszlachetniejszej krwi by ją przemienić.Ten Luterianizm,Liberalizm,Lucyferianizm to są ich wynalazki niech ich piekło pochłonie.
jazgdyni

jazgdyni

02.07.2021 12:02

Dodane przez EsaurGappa w odpowiedzi na Rok 2015 po dwumiesiecznym

@EsaurGappa
Faktycznie, oni jak tylko mogą, wysługują się kimś. To w sumie naród gnuśny, a ostatnio niestety, również nie wykształcony. Teraz w TV codziennie leci zaproszenie, mówiące, że na gwałt potrzebują elektryków i elektromonterów. Przespali przy tych swoich cudownych Mercedesach i w elektronice, zarówno użytkowej, jak i przemysłowej, są 10 lat do tyłu. Nawet za nami też z 5 lat.
A plotkarstwo? Jak w Bostonie zostaliśmy zaproszeni z żoną (tylko ona i ja) do dość ekskluzywnej restauracji, to szkopy siedziały (również ze swoimi żonami) żłopiąc Becka na burcie, do  2 w nocy, czekając na nasz powrót na statek. Musieli widzieć i wiedzieć natychmiast co i jak, bo by spuchli. 
W miarę fajni są tylko Bawarczycy. Reszta to paskudztwo.
EsaurGappa

EsaurGappa

03.07.2021 00:24

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @EsaurGappa

Pierwszą styczność z tą rasą miałem w 1990 roku jeszcze jako dzieciak ledwie drugoklasista,była to kolonia integracyjna młodzieży z Warszawy z młodzieżą z Berlina wschodniego.To był przeuroczy dom kolonijny w centrum Osiedla Wilga,wokół morze lasów,królowa Wisła i cudowne Morskie Oko.3 hektary zurbanizowanego ośrodka wypoczynkowego,strefa dla dorosłych i strefa dla dzieci,a w nim osiemdziesiecioro dzieciaków w wieku od 8 do 15 lat,pół na pół chłopaków i dziewczyny,pół na pól panów i niewolników.Na terenie kolonii 25 domków 2,3,4 osobowych i budynek centralny,biuro,kuchnia,magazyny,stołówka,sklepik,świetlica główna,sportowa i telewizyjna ,a także dwie duże sale a w nich te Polacke.Kradli nam wypraną bieliznę, psuli nasze Polskie zabawki,popisując się przy tym swoimi gadzetami,słodyczami i markami na każdym kroku.Przy jedzeniu jeden wielki rechot z nich wychodził,pogardliwie bawili sie posiłkiem szydząc przy tym z jakości serwowanych posiłków.W łażni mało wybredne żarty,i bezustanny rechot.Śmiecenie niszczenie i hałas wokół siebie z czyniony z premedytacją.Dziwne gazetki,alkohol,seks głośna muzyka,złodziejstwo i pogarda tak ich zapamiętałem.Nie wiem co to był za sku..ły eksperyment społeczny w którym brałem nieświadomie udział,ale wiem że ludzie nie zdają sobie sprawy jak bardzo człowieķ jest zniewolony jako " zdrowa "tkanka społeczna.
tricolour

tricolour

01.07.2021 19:30

Dodane przez EsaurGappa w odpowiedzi na Patrzcie go zakompleksiony

@Esaur
Niepotrzebnie tak wylewnie, ale i barwnie, opisujesz siebie w pierwszym zdaniu. Pamiętaj, że między otwartością, a ekshibicjonizmem leży cała przestrzeń wstydu. Zalecam zatem asertywność a najmniej to wstrzemięźliwość.
A jeśli masz ochotę coś porównywać, to także bym zalecał szczególną ostrożność, by nie wyszło, że między Mercedesem i innymi, a starym wytartym Golfem ze schrottu za który oddajesz lata pracy, też leży cała wielka przestrzeń pracowitości zespołowej. Założę się, że nawet nie wiesz zbytnio, co to jest... Bo widzisz - jedni robią te Mercedesy siłą swoich głów, a drudzy nie robią nic z tych rzeczy. Nic, nawet wrotek. Warto o tym pamiętać gdy się wymachuje frazesami i snami o potędze.
EsaurGappa

EsaurGappa

01.07.2021 22:29

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @Esaur

Twoje słowa świadczą o tobie więc z góry zakładam że karmisz się zgorzkniałą wiarą w świat materialny.Ludzie są mistrzami iluzji,czarów i magii,posiadają talenty by zmieniać otaczający go świat.Nic człowiekowi postęp nie ujmuję,dodaje mu ambicji i wiary w marzenia,ale trzeba człowiekowi bardziej pracować nad sobą,a nie gwałtownie i za pomocą zdobyczy ewolucji sięgać nieba.Jeśli ceną szybkiego postępu jest zło to ja dziękuję,postoję zastanowię się,nie pójdę na tą imprezę bo coś mi śmierdzi te towarzystwo.
Tak mam kompleksy związane z moją ojczyzną,ale tak się dzieje przez takich kołtunów jak ty żygających półgłosem w Internecie że do niczego się nie nadajemy.Tacy jak ty zawsze skłócali Polaków,masz to we krwi.A ja mogę jutro odejść i śnić mi się nie będzię Potężną Rzeczpospolita tylko królestwo niebieskie.
Pers

Pers

01.07.2021 21:17

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Mentalnośc bolszewika: nie

tricolour
// Zrobiłeś w choć jednym modelarnie dla okolicznych łebków?//
Wolał rzucać kamieniami w harcerzy.
Jabe

Jabe

01.07.2021 12:13

Największy problem z tzw. prawicą (tzw. zjednoczoną, też) jest taki, że nie ma kręgosłupa. Jarosław Kaczyński jest mistrzem w ogrywaniu przeciwników (ale tylko rodzimych, równie bezpłciowych), ale nie ma pomysłu, do czego dążyć. No i takie są efekty.
A Polską faktycznie władają mocodawcy patriotycznych kelnerów.
Niezalogowany

Niezalogowany

01.07.2021 12:58

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Największy problem z tzw.

"Kaczyński (...) nie ma pomysłu, do czego dążyć" Bzdura. Wszystkie lata rządów Dobrej Zmiany pokazują jednoznacznie dążenie do siły i niezależności Polski, pokazują zdecydowaną obronę przed lewackimi zboczeniami obyczajowymi i liwkidację wpływów Niemiec i Rosji na naszym terenie. To jest bardzo konkretny pomysł i bardzo konsekwentnie realizowany.
Jabe

Jabe

01.07.2021 13:03

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Kaczyński (...) nie ma

Tego brakuje, lecz nie byłby to pomysł na organizację państwa.
tricolour

tricolour

01.07.2021 13:05

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Kaczyński (...) nie ma

@nielog
I bez lewackiego zboczenia idą lenie do zagranicznego sklepu i tam zostawiają wszystkie swoje pieniądze ponieważ nie ma żadnej polskiej gałęzi gospdarki. To jest bardzo konkretny pomysł i bardzo konsekwentnie realizowany.
Wpływ niemiec jest tak konsekwentnie realizowany, że wszystkie gazety polskie są drukowane na niemieckich farbach drukarskich. A właściciel Lidla stał się - dzięki polskiej sieci - najbogatszym Niemcem.
Niezalogowany

Niezalogowany

01.07.2021 14:52

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"ponieważ nie ma żadnej polskiej gałęzi gospdarki" Bzdura. I nawet nie będę jej tu szczegółowo prostował, bo że jest inaczej jest oczywiste dla każdego, poza niewolnikiem Kremla klepiącym w klawiaturę z cyrylicą w Olgino.
tricolour

tricolour

01.07.2021 15:26

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "ponieważ nie ma żadnej

@nielog
A co jest? Orlen na ruskiej ropie? A już za moment prąd na ruskim węglu i to w 100% bo nie tylko elektrownia żadna nie powstanie, ale też bateryjki produkowane są pod obcą marką.
Hehe.. pierwszy sekretarz buduje potęgę polski - no ubawiłem się. Patrzysz w te oczy i widzisz śmiałe wizje, tylko niżej nie patrz, bo zębów brak.
Niezalogowany

Niezalogowany

01.07.2021 16:47

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"A co jest?" Przemysł stoczniowy. Transport lotniczy - wkrótce bardziej konkurencyjny dzięki CPK. Przemysł lotniczy. Transport kolejowy - wkrótce bardziej konkurencyjny dzięki CPK. Przemysł zbrojeniowy - bardzo silny i konkurencyjny. Przemysł paliwowy - wkrótce bardziej konkurencyjny dzięki fuzji Orlen-Lotos. Przemysł spożywczy - wielka siła Polski. Przemysł metalurgiczny - ma wielki udział w eksporcie. Produkcja artykułów gospodarstwa domowego. Przemysł meblarski - silny i bardzo konkurencyjny, nawet względem zagranicznej konkurencji. Przemysł Hi-Tech (hardware i software) - tutaj bez problemu Polska konkuruje z największymi firmami światowymi.
tricolour

tricolour

01.07.2021 17:00

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "A co jest?"

@nielog
To tak skromnie: proszę o markę tego silnego polskiego producenta agd. Wiesz, żebym jakiegoś Electroluxa nie daj Boże nie kupił... Szkoda wywozić pieniądze za granicę.
I tak - dla równowagi gabarytowej - przemysł lotniczy. Co on produkuje?
I jeszcze z mojej działki - jaki hardware? Konkretnie, bez ściemy i lizusostwa.
Niezalogowany

Niezalogowany

01.07.2021 19:10

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"proszę o markę tego silnego polskiego producenta agd" pl.wikipedia.org Przykładowo: Amica, Ciarko, Eldom, Predom. "przemysł lotniczy. Co on produkuje" Wikipedia:"gałąź przemysłu produkująca części do samolotów, szybowców, śmigłowców i osprzęt lotniczy" Więcej szczegółów na temat polskich producentów tej branży pod adresem dolinalotnicza.pl "jaki hardware? Konkretnie, bez ściemy i lizusostwa." Komputery, sprzęt RTV, silniki elektryczne, zasilacze, pamięci RAM, systemy smart home, kasy elektroniczne, POSy, transformatory i prądnice (komputery częściowo w ramach modelu usług EMS) Firmy to: PGZ, Amica, Apator, PHO, Integer, SilentiumPC, Adax, Elzab, Zelmotor, Wilk i Coroplast.
tricolour

tricolour

01.07.2021 19:21

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "proszę o markę tego silnego

@nielog
1.No to konkretnie: Z tego zalinkowanego AGD usuwamy Phillips, Samsung, Zelmer (bo zjadł go Bosch) oraz Polar. Ten twój gigant wypracowuje 8% eksportu, reszta to koncerny zachodnie, które z Polski zrobiły sobie montownie.
2. Dolina lotnicza - ze strony netowej wynika, że to modelarnia. Nic konkretnego nie robią: silników kompletnych zero sztuk rocznie. Płatowców: zero sztuk rocznie. Elektronika importowana (o czym niżej). Trochę softu, ok.
3. Hardware. Gdzie produkujemy RAMy? W CEMI? W lesie? W kiblu? Nie - w Chinach. Kasy POS - w Chinach. Smart home gdzie ma zakład wytwórczy półprzewodników? Chyba w podkomisji, co? Gdzie jest choć zakład produkcji rezystorów? Wiesz gdzie? Sprzedaliście za bezcen.
Bajki gościu piszesz. Padasz pod konkretami jak mucha pod muchozolem.
Niezalogowany

Niezalogowany

01.07.2021 21:00

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"Padasz pod konkretami jak mucha pod muchozolem." Nie padam. Za to ty wpadłeś w pułapkę podsunietego ci odnośnika Wikipedii. Wiedziałem, że starannie pominiesz odnoszące sukcesy na międzynarodowym rynku polskie firmy i rzucisz się na te wykupione. Czyli postąpiłeś jak kłamca i manipulant. "Dolina lotnicza - ze strony netowej wynika, że to modelarnia." Z twojej wypowiedzi wynika, że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem ani wynajdować informacji w Internecie. Firmy z Polski produkują między innymi rejestratory lotnicze. To jest bardzo specyficzny i wymagający sprzęt, nie "trochę softu". A to, co nazywasz "trochę softu", to najbardziej wymagające oprogramowanie jakie zna przemysł. "Gdzie produkujemy RAMy? W CEMI? W lesie? W kiblu? Nie - w Chinach." Kłamstwo. Jesteś kłamcą, ponieważ firma Wilk produkuje RAM w Polsce. "Smart home gdzie ma zakład wytwórczy półprzewodników? " A tym razem jesteś manipulantem. Półprzewodniki będące częścią produktów smart-home nie muszą być produkowane w Polsce. Rozwiązanie smart-home to zmontowany blok elektroniki z komponentami z całego świata. I byś się nie podniecał zbytnio tym faktem, podpowiem ci, że wszystkie inne firmy smart-home tak robią. Podsumowując twoje wpadki i histeryczne próby obalenia przedstawionych ci faktów, padasz pod konkretami jak komuch pod komuchozolem.
tricolour

tricolour

01.07.2021 20:12

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Padasz pod konkretami jak

@nielog
Hahaha... Czyli z calego "przemysłu lotniczego" zostały jeno rejestratory? A gdzie skrzydło? Albo motorek? Albo szybka? Albo choć kółko gumowe?
Tu taki pajac kiedyś pisał, że jesteśmy potęgą, bo produkujeny akumulatory, a bez akumulatora auto nie pojedzie. Taki sam pajac jesteś gdy sie okazało, ze z przemysłu lotniczego został rejestrator.
Pisałeś niedawno jak to mnie olewasz - tak olewasz, że warujesz przy klawiaturze jak pies. A ta klawiatura polska?
Polska?
Niezalogowany

Niezalogowany

01.07.2021 21:24

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"Hahaha... Czyli z calego "przemysłu lotniczego" zostały jeno rejestratory?" Hahaha... Nie. Znowu manipulujes, udając, że nie rozumiesz, że rejestratory są tylko przykładem, a ty rzucasz się na ten przykład i probujesz rozdmuchać go do argumentacji straw-mana. W takim razie byś nie miał pretekstu do udawania idioty, napiszę ci tu wyraźnie, że Polska produkuje też samoloty. Wygugluj sobie, wierzę, że dasz radę. "Tu taki pajac kiedyś pisał, że jesteśmy potęgą, bo produkujeny akumulatory, a bez akumulatora auto nie pojedzie." Zgadza się. USA są potęgą, bo bez ich procesorów nie zadziała żaden komputer na świecie. Żaden kraj nie stworzył pełnowartościowego procesora uniwersalnego do szerokich zastosowań. Kiedy Intel albo AMD dadzą putaskowi bana, to w KGB będą musieli pisać raporty ręcznie na papierze ołówkami i wysyłać je przez gońców. "Pisałeś niedawno jak to mnie olewasz - tak olewasz, że warujesz przy klawiaturze jak pies." Owszem, ciebie olewam, bo nie jesteś godny mojej uwagi. Ale dezinformacje jakie tu wklejasz będą przeze mnie obalane, twoje kłamstwa demaskowane i twoje wrogie intencje ujawniane i wskazywane palcem.
Pers

Pers

01.07.2021 21:28

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Hahaha... Czyli z calego

niezalogowany
//będą przeze mnie obalane//
"Obalić" to ty możesz małe piwo. Duże może ci zaszkodzić.
tricolour

tricolour

01.07.2021 21:59

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Hahaha... Czyli z calego

@nielog.
Bardzo mi z obnażaniem do twarzy i nawet modnie teraz.
Więc obnażyłeś, że z przemysłu lotniczego zostały gołe rejestratory, a z potęgi elektronicznej hala do montażu wielkości dwóch wiejskich biedronek przed remontem.
Co tam jeszcze było? Aaaa agd. Dziękuję, będę potrzebował, to się zastanowię.
I jeszcze jedno: jutro masz dać stanowczy odpór zaraz po szóstej i warować do 23 - może coś napiszę.
Niezalogowany

Niezalogowany

02.07.2021 06:51

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog.

"Więc obnażyłeś, że z przemysłu lotniczego zostały gołe rejestratory" Kłamiesz. Tak nie jest i w Polsce są produkowane szerokie gamy komponentów lotniczych oraz całe samoloty. "z potęgi elektronicznej hala do montażu wielkości dwóch wiejskich biedronek" Kłamiesz. Jest wręcz przeciwnie, przemysł elektroniczny rozwija się, a fabryka pamięci RAM w Polsce jest JEDYNĄ tego rodzaju w Europie. "I jeszcze jedno: jutro masz dać stanowczy odpór zaraz po szóstej i warować do 23 - może coś napiszę." Prymitywna i naiwna manipulacja. Wydaje ci się, że by coś ci udowodnić, zmienię swoje działania na NB? Tego się nie doczekasz i twoja prostacka manipulacja spaliła na panewce.
EsaurGappa

EsaurGappa

01.07.2021 23:06

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

Ty jesteś podła kreatura.Zapraszam na Okęcie Do zakładów PzL poznasz fakty zakichany wszystko wiedzący 24h Omnibusie.
Jabe

Jabe

01.07.2021 20:41

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Padasz pod konkretami jak

Czy dobrze zrozumiałem, że jakaś firma produkuje w Polsce układy scalone (np. RAM)?
Niezalogowany

Niezalogowany

01.07.2021 21:23

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Czy dobrze zrozumiałem, że

Tak, dobrze rozumiesz. Gratuluję. W Łaziskach Górnych.
Jabe

Jabe

01.07.2021 21:41

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na Tak, dobrze rozumiesz.

Są może jakieś zdjęcia z tej fabryki układów scalonych?
tricolour

tricolour

01.07.2021 21:36

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Czy dobrze zrozumiałem, że

@Jabe
Przyklejają do laminatu kości z importu. Montownia. Nic wiecej.
Niezalogowany

Niezalogowany

02.07.2021 07:16

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @Jabe

"Przyklejają do laminatu kości z importu. Montownia. Nic wiecej." A ten znowu sprzedaje manipulację o układach scalonych. To jeszcze raz przypominam dziadziowi tricolourowi, że współćzesny przemysł nie dąży do produkcji wszystkich substratów na miejscu, ale do outsourcingu, a kluczowym produktem staje się część koncepcyjna (patent, rozwiązanie, technologia). Czy dziadzio tricolour już zajarzył?
tricolour

tricolour

02.07.2021 08:58

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Przyklejają do laminatu

@nielog
Pajac ostatnio pisał o statkach elektrycznych. Zalinkował nawet i okazało się, ze takie cuś ma prądu na pół godziny w bateriach. Potem pisał o statkach elektrycznych zasilanych z generatorów spalinowych. Elektryczny na mazut.
Drugi pajac pisze, ze produkują układy scalone i podaje link, z którego wynika, że nie produkują ani jednej sztuki tylko mają linię do montażu importowanych. Więc nagle zwrot i durnowate tłumaczenie, że po co wszystko produkować?
WIec po to: by prowadzić badania podstawowe, materiałoznawstwo, opracować technologię, opatentować ją, a na koniec uzależnić innych od siebie. Mieć szkolnictwo techniczne, a nie szukać po wsiach do pracy na linii.
I tak to prawda wyszła na jaw. No i stąd agresja bo kłamca wysypał się na własnym linku.
Pers

Pers

02.07.2021 09:55

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

tricolour
//I tak to prawda wyszła na jaw. No i stąd agresja bo kłamca wysypał się na własnym linku.//
Une już tak mają. Uważają się za przewodników świata ale jak ktoś powie "sprawdzam" to wpadają w panikę i sięgają po talmud.
W sumie ośmieszanie ich jest tak łatwe jak strzelanie do krowy na pastwisku :)))
A jak już nie mają merytorycznych argumentów to zawsze jest "Putin" i "Kreml"
W sumie śmieszna banda agenciaków. Taki Gang Olsena :)))
Niezalogowany

Niezalogowany

02.07.2021 10:44

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"Drugi pajac pisze, ze produkują układy scalone i podaje link, z którego wynika, że nie produkują ani jednej sztuki" Kłamiesz po raz kolejny. Mowa była o pamięciach RAM, które zawarte były na liście produktów elektronicznych produkowanych w Polsce, wbrew dezinformacyjnym kłamstwom, że w Polsce nie ma przemysłu elektronicznego, przeciwko któremu to kłamstwu podałem liczne kontrprzykłady. "No i stąd agresja bo kłamca wysypał się na własnym linku." Kolejne twoje kłamstwo. Budujesz tu nieudolnie argument straw-mana, ale ci nie wychodzi.
tricolour

tricolour

02.07.2021 11:20

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Drugi pajac pisze, ze

@nielog
Jabe wczoraj o 20:41 zadal pytanie o produkcję układów scalonych. Potwierdziłeś. Nie pytał o gotowe DDRy, SSD tylko o uklady scalone z ktorych są zbudowane. 
Napisz jak dorosły facet, ze chciałes okłamać lub nie rozróżniasz, to będzie raz uczciwiej niż teraz pajacować, że chodziło o co innego.
Niezalogowany

Niezalogowany

02.07.2021 12:49

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

Ale z ciebie głupek. Ośmieszasz się coraz bardziej, próbując przepychać swoją ruską narrację pod prąd logiki i pod prąd faktów. No to rzucę ci ochłap: WB Electronics produkuje w Polsce układy scalone. Jeśli potrafisz korzystać z Internetu, znajdziesz kolejne przykłady. Pamiętaj, ja mam cierpliwość, więc mogę cię tu ośmieszać cały tydzień.
tricolour

tricolour

02.07.2021 13:11

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na Ale z ciebie głupek.

@ nielog
  Czyli ta firma, która wczoraj produkowała układy scalone, już dziś nie produkuje, bo dziś produkuje inna. A powiedz, czy do poniedziałku utrzyma się tą produkcją? Czy może sztafeta?
Chcesz cały tydzień leżeć z rozrzuconymi kolanami? Ok. Nie mój smak, ale modne ostatnio.
Niezalogowany

Niezalogowany

02.07.2021 13:55

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @ nielog

"Czyli ta firma, która wczoraj produkowała układy scalone, już dziś nie produkuje, bo dziś produkuje inna" Dyskutujesz nie ze mną, ale stworzonymi przez ciebie, a fałszywie mi przypisywanymi stanowiskami. Nikt się na to nie nabierze, więc możesz produkować się dalej, ale nie zaszczycę twoich manipulacji odpowiedzią.
tricolour

tricolour

02.07.2021 14:30

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Czyli ta firma, która

@nielug
Cytuję:
Czy dobrze zrozumiałem, że jakaś firma produkuje w Polsce układy scalone (np. RAM)?
odpowiedz
01-07-2021 [21:23] - Niezalogowany: Tak, dobrze rozumiesz. Gratuluję. W Łaziskach Górnych.
Tchórz.
Niezalogowany

Niezalogowany

02.07.2021 16:02

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielug

Bo widzisz, mój rosyjski kolego, gdyby język polski był twoim rodzinnym językiem i gdybyś nie był prostym człowiekiem oddelegowanym tylko do wklejania na prawicowych stronach prostych schematycznych wypowiedzi i komentarzy, to potrafiłbyś używać wyszukiwaek Internetowych w stopniu bardziej niż podstawowym, dzięki czemu znalazłbyś na przykład zagraniczne strony (podpowiedź: coś w stylu katalogu przemysłowego) gdzie są wymienione także polskie firmy i ich możliwości technologiczne. Tam możesz znaleźć na przykład takie cuda, którym twoja centrala każe ci gorąco zaprzeczać, jak produkcja układów scalonych w Polsce. Zostawiam cię teraz z ciężkim dla ciebie zagadnieniem wpisywania wyrazów w wyszukiwarkę w taki sposób, by znaleźć coś takiego jak branżowy katalog przemysłowy i poznać możliwości polskiego przemysłu elektronicznego.
jazgdyni

jazgdyni

02.07.2021 16:58

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na Bo widzisz, mój rosyjski

@Nielog
Oni po prostu nie znają dobrze języków. Nawet folksdojcz jeszcze nie opanował Deutsche sprache.
A kwestia półprzewodników nasza narodowa sprawa, dzięki Czochralskiemu. Ja przecież już w 1970 na studiach uczyłem się domieszkowania "p", domieszkowania "n" i wszelkich kruczków w wysokiej próżni.
A, że niby nie ma produkcji? Co za bzdura! Przytoczę nieco z Los Angeles Times sprzed 30 lat. 
latimes.com
Western Digital to Sell Production Line to Poland : Technology: Sale of the semiconductor-making equipment to state-owned firm is believed to a be a first in U.S.-East Europe trade.
[...]
Andrzei Musielak, general director of Elwro, a state-owned Polish computer manufacturer that employs 10,000 people, said in a telephone interview that he expects employees to approve the deal next week. As proposed, the Polish concern would pay Western Digital $4 million for the semiconductor-making equipment, said Robert Blair, a Western Digital spokesman....
Chodzi o ultra-czyste krążki krzemu, teraz już o grubościach nano. Jesteśmy obecnie tak dobrzy w tym początkowym półprodukcie, że praktycznie Europa i oczywiscie Niemcy polegają na naszych nie tylko produktach, lecz co o wiele ważniejsze - know-how.
accretech.eu
Manufacturing microchips is very complex and costly. Hundreds of automated process steps are required to produce a modern microprocessor from the raw material, quartz sand. The most common base for chips are discs of silicon crystals, called wafers. The requirements made of these discs are increasing every year. This is because ultra-thin, extremely durable and perfectly smooth wafers with unevenness of only a few nanometres are necessary for ever smaller and even more powerful microchips ...
[...]
The back-end production includes the assembly and final inspection of the wafer. To thinly grind the back of the wafer, ACCRETECH offers a Polish Grinder with integrated Stress Release, which combines two functions in one machine: Thin grinding and removal of mechanical defects. We are also specialised in manufacturing and selling Dicing Machines which separate wafers with electronic circuit patterns in dies.
Nędza w tych fabrykach trolli. Nie dość, że poziom inteligencji jest żenujący, to jeszcze nic nie wiedzą i sami starają się fabrykować bzdury jako argumenty.
Ten tutaj komiczny folksdojcz, mieszkając w vaterlandzie, nawet nie zauważył, że po ulicach niemieckich miast jeździ coraz więcej elektrycznych autobusów polskiej produkcji. 
No nędza i rozpacz.
tricolour

tricolour

02.07.2021 17:13

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Nielog

@JzG
Hehe. Bardzo mnie się podoba cytat o Elwro, na którym cmentarne kwiaty od dwóch dekad rosną. Styropian sprzedał Niemcowi, a Niemiec zaorał i zrobił fabrykę przewodów hamulcowych.
Dziadek, ty jesteś tak pocieszny z tymi linkami, że Alzheimer pęka z dumy.
tricolour

tricolour

02.07.2021 17:55

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Nielog

@JzG
Hehehe... Polskie autobusy elektryczne: Solaris, Volvo i Man. 46% udziału w rynku Unii.
Wszystkie ze 100% udzialem zagranicznym. Inaczej: z zerowym naszym, polskim. Polski autobus polega na tym, że nie jest polski.
tricolour

tricolour

02.07.2021 15:50

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Czyli ta firma, która

@nielog
 "W piątek 8 czerwca 2018 r. w siedzibie Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych (PWPW) podpisane zostało porozumienie rozwiązujące umowę konsorcjum POL-PUS. Jego istnienie nie generowało żadnych kosztów – takim komunikatem, umieszczonym na stronie internetowej PWPW, zakończył się żywot podmiotu, który miał zrewolucjonizować polski rynek IT.
Jak pisaliśmy w DGP, przez ponad półtora roku POL-PUS nie zrobiło kompletnie nic, by wizja stworzenia pierwszego polskiego układu scalonego nabrała jakichkolwiek kształtów. A to był przecież główny powód powołania konsorcjum. Sama PWPW przyznała, że projekt nawet nie został formalnie „uruchomiony”. 
Hehehe
Niezalogowany

Niezalogowany

02.07.2021 16:47

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"Hehehe" No widzisz, znowu wtopa. Pocisz się i męczysz by wyszukiwać takie nieudane projekty, podczas gdy inne firmy od dawna produkują układy scalone. Ucieszyłeś się pewnie jak dziecko z tego "pierwszy polski układ scalony", podczas gdy dziennikarz który użył mylnie tego pojęcia powinien użyć wyrażenia "mikroprocesor". No i znowu zepsułem ci całą twoją karkołomną konstrukcję dezinformacyjno-propagandową i znowu będziesz musiał się miotać po sieci, by wybierać kontrargumenty do twoich urojonych a przypisywanych mi argumentów. Więc rzeczywiście, masz rację z tym "Hehehe" - brzuch mnie już boli ze śmiechu nad twoimi tragiczno-komediowymi wysiłkami tutaj.
tricolour

tricolour

02.07.2021 17:05

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Hehehe"

Hehehe...
NIe ma produkcji. Mozesz pisac dalej kilometrowe epistoły, a i tak skończysz w Lidlu wieczorem bez produkcji. Sprzedaliście styropianowcy wszystko za grosze. I nigdy już nie będzie. 
Co najwyżej linię kupić, z wiosek czerwone nosy zwieźć i tyle. 
Żyj snem o potędze, a na razie oddawaj 89 centów z kazdego euro.
I rano od szóstej waruj do 23.
Niezalogowany

Niezalogowany

03.07.2021 08:21

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Hehehe...

"Żyj snem o potędze, a na razie oddawaj 89 centów z kazdego euro." "I rano od szóstej waruj do 23." Potęga Polski jest tuż tuż, dlatego właśnie ty warujesz tu cały dzień, by pluć, pluć, pluć... Będzie CPK wbrew wyciu Berlina i będzie przekop Mierzei Wiślanej wbrew wyciu Kremla. A to dopiero początek.
jazgdyni

jazgdyni

02.07.2021 21:04

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Hehehe"

No nie da się z półgłówkiem dyskutować. Pokazujesz mu, że już 30 lat temu Polska działała w półprzewodnikach, a kretyn opowiada, że fabryki już nie ma. Taki głupi. No wzięli i zaorali a załogę wymordowali. Tylko Elwro, komunistyczny kolos upadło, a w to miejsce powstało 10 małych i prężnych firm. Ci sami ludzie, te same budynki, ten sam sprzęt. Ale dureń, jak krnąbrny bachor, nigdy swej głupoty nie zaakceptuje.
Psychiatria takich nazywa matołek.
Zabawa jest. Choć to okrutne tak się bawić z niepełnosprawnym.
jazgdyni

jazgdyni

02.07.2021 12:15

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Drugi pajac pisze, ze

@Niezalogowany
To jest ciekawa sprawa - jak jednocześnie można być kretynem, folksdojczem - polakożercą na etacie agenta wpływu niemieckiego konsulatu w Pizdowie Małym. Taki troll pokręt to przebija nawet tego Stonogę i śledczego Jońskiego. Na niczym się nie zna, rżnie głupa i przekręca. czego nie jest w stanie pojąć. No debil absolutny.
Bardzo paskudna i cuchnąca postać. To już wolę mongolskich prymitywów.
Niezalogowany

Niezalogowany

02.07.2021 13:58

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Niezalogowany

"rżnie głupa i przekręca" Zgadza się, to jedna ze standardowych taktyk trolli. Ale został zdemaskowany, więc jego skuteczność spadła, a jego kolejne kłamstwa będą regularnie obalane.
tricolour

tricolour

02.07.2021 14:05

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "rżnie głupa i przekręca"

@nielog
Na razie obaliłeś własną tezę, że Wilk produkuje uklady scalone. A pajac obalił tezę o statkach elektrycznych na baterie litowo jonowe.
Nie moglibyście bardziej myśleć przy stawianiu tez?
Niezalogowany

Niezalogowany

02.07.2021 16:37

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"Na razie obaliłeś własną tezę, że Wilk produkuje uklady scalone" Kolejne twoje kłamstwo. Ulitowałem się po prostu nad tobą, bo nie potrafisz Internetu przeszukiwać i wskazałem ci alternatywny przykład produkcji układów scalonych w Polsce, który jest w stanie potwierdzić nawet małe dziecko z dostępem do sieci.
paparazzi

paparazzi

02.07.2021 17:40

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

@Trico a wy słyszeli o generatorach na wodór? Tu w USA to  norma, nawet muzea czy ważniejsze budynki to maja prąd z tego. Aaa
Jabe

Jabe

02.07.2021 09:34

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Przyklejają do laminatu

Wygląda na to, że koncepcja polega na innowacyjnym kolorowaniu modułów pamięci.
Niezalogowany

Niezalogowany

02.07.2021 10:48

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Wygląda na to, że koncepcja

"Wygląda na to, że koncepcja polega na innowacyjnym kolorowaniu modułów pamięci." Kłamstwo. Projekt i parametry elektroniczne są Polskie. Półprodukty pozyskuje się w ramach outsourcingu. Końcowy produkt jest oczywiście polski, bo polska jest myśl techniczna i projekt. Tylko nie zacznij mi tu teraz wyć, że co to za przemysł elektroniczny, co sam nie wykopuje rudy materiałów na półprzewodniki, sam ich nie oczyszcza i nie graweruje laserowo (lasery pewnie też sam ma sobie zbudować od zera). Cała ta wasza pseudoargumentacja opiera się na wizji przemysłu starych dziadków z domu starców, których ominęła globalna gospodarka i outsourcing produkcyjny i technologiczny. A teraz próbujecie tę wizję przemysłu z ubiegłego stulecia wciskać jako argument. Śmiechu warte.
tricolour

tricolour

02.07.2021 11:27

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Wygląda na to, że koncepcja

@Jabe
EEee nie. Nie kolorowaniu tylko trzeba układy jakoś rozmieścic, potem w Niemczech zamówić laminat wytrawiony, powiercony i pozłocony, a potem wsadzić uklady Toshiby  oraz niemieckie plytki do maszyny Panasonica i wyjdzie polski produkt.
Jabe

Jabe

02.07.2021 11:52

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Wygląda na to, że koncepcja

No to gdzie w końcu są produkowane te układy scalone?
Niezalogowany

Niezalogowany

02.07.2021 13:00

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na No to gdzie w końcu są

WB Electronics
Jabe

Jabe

02.07.2021 13:12

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na WB Electronics

Zatem WB Electronics produkuje układy scalone do pamięci firmy Wilk. Jakieś źródło tej rewelacji?
Niezalogowany

Niezalogowany

02.07.2021 13:50

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Zatem WB Electronics

Motasz się straszliwie. Nie, firma WB Electronics nie produkuje układów scalonych dla firmy Wilk. Firma WB Electronics jest jedną z polskich firm produkujących układy scalone. Metoda "na Simplicio" ci nic nie da. Robisz tu z siebie idiotę, podczas gdy każdy inny po chwili szperania w sieci dowie się o WB Electronics i reszcie podobno nieistniejącego polskiego przemysłu elektronicznego.
Jabe

Jabe

02.07.2021 14:15

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na Motasz się straszliwie.

― Czy dobrze zrozumiałem, że jakaś firma produkuje w Polsce układy scalone (np. RAM)?
― Tak, dobrze rozumiesz. Gratuluję. W Łaziskach Górnych.
Jaka zatem firma produkuje układy scalone w Łaziskach Górnych?
― Firma WB Electronics jest jedną z polskich firm produkujących układy scalone.
Na stronie tej fimy można się dowiedzieć, że „posiada kompetencje w takich obszarach jak”:
▪ Cyfrowe systemy dowodzenia i kierowania ogniem
▪ Cyfrowe systemy łączności i transmisji danych
▪ Systemy z obszaru cyberbezpieczeństwa
▪ Integracja systemów
Czy są jakieś przesłanki, że ta firma istotnie produkuje w Polsce układy scalone?
Niezalogowany

Niezalogowany

02.07.2021 15:57

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na ― Czy dobrze zrozumiałem, że

"Czy są jakieś przesłanki, że ta firma istotnie produkuje w Polsce układy scalone?" Tak. Powodzenia w używaniu Internetu. Wierzę, że sobie poradzisz.
tricolour

tricolour

02.07.2021 17:20

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na ― Czy dobrze zrozumiałem, że

@Jabe
Hehehe... Mialem taki zamiar, ale mnie wyręczyłeś. Tak wygląda tuskowa nienormalność, która ich pali do żywego.
Waruje od rana, pod wszystkim się wpisuje, prostuje, wije i chce obrazić. Myśli (?) że nadgorliwością pokryje tandetę. Pajac za rękodzieło uznaje prace artystów - które milionami wystawiają nad morzem, ale nie powie gdzie.
W sumie to przykry obraz, czym będą ich dzieci.
Niezalogowany

Niezalogowany

03.07.2021 18:17

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @Jabe

"Waruje od rana, pod wszystkim się wpisuje, prostuje, wije i chce obrazić." Dokonałeś dobrego samoopisu. A teraz pomyśl: cokolwiek napiszę, pojawia się od razu. Ty ze swoimi audycjami Radia Moskwa musisz stać grzecznie w kolejce. Do niedawna wydawało ci się, że możesz bezkarnie zaśmiecać polską patriotyczną platformę NB swoimi kremlowskimi dezinformacjami, a tu nagle skończyła się zabawa i twoje kłamstwa są demaskowane, a manipulacje obnażane. Dlatego właśnie pod wszystkim się wpisujesz, "prostujesz", wijesz i chcesz obrazić, P.O.P.-ie.
jazgdyni

jazgdyni

01.07.2021 19:26

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "proszę o markę tego silnego

Była promocja, więc kupiłem polski pionowy odkurzacz bezprzewodowy. Za jedną trzecią identycznej klasy Dysona . Producent polski, choć właściciel niestety francuski. Ale wszystkie wyroby to nasza myśl techniczna i nasze wykonanie w polskiej fabryce.
Jestem cholernie zadowolony z tego nabytku. Dużo naszego sprzętu AGD jest wysoko cenione na świecie.
tricolour

tricolour

01.07.2021 19:56

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Była promocja, więc kupiłem

@JzG
Silniki nawijane w kraju? Drobna elektronika produkowana w kraju? Półprzewodniki produkowane w kraju? Tworzywa sztuczne krajowe czy importowany granulat? Myśl techniczna zostala w kraju w postaci wniosków patentowych czy jest własnością francuską i tam objęta ochroną prawną?
Oraz: napisane wołami, że to produkt polski i ma adekwatną nazwę oraz kojarzące się logo budujące tradycję i prestiż?
Wyposażenie fabryki krajowe? Szkolenia prowadzi polski podmiot? Certyfikacja czyja? Sprzęt ma zgodność z PN, czy już wcale Polskich Norm nie używamy?
Niezalogowany

Niezalogowany

01.07.2021 21:09

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @JzG

Manipulujesz. Żaden kraj na świecie nie ma kompletnego i zamkniętego złożonego przemysłu niezależnego od importowanych komponentów. Więc kiedy dramatyzujesz nad tym, gdzie nawijane są silniki albo skąd są półprzewodniki czy tworzywa, pokazujesz tylko jakim jesteś zacofanym starym dziadem, który pojęcia nie ma o takich podstawach jak przemysłowy outsourcing półproduktów i próbujesz też innych wciągnąć w swoją głupotę. A fakty są takie, że od dawna mocą przemysłu nie jest to, czy tranzystorki robi sobie na miejscu czy importuje, ale to, jak nowatorskie i konkurencyjne jest rozwiązanie, które produkuje. Zauważ, że Матушка Россия też nie była w stanie wyprodukować dla ciebie komputera do twojej roboty, więc w tej chwili siedzisz przy skrzynce złożonej w Chinach z procesorem z jednej z dwóch amerykańskich firm. Czym nadrabia twoja Родина-мать ? Koncepcjami, czyli całym tym dezinformacyjno-propagandowym chłamem, który wgrano ci w głowę i który wylewasz na polskich stronach. Czy już pojąłeś zasady współczesnego przemysłu?
Pers

Pers

01.07.2021 21:35

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na Manipulujesz.

niezalogowany.
Ty jesteś czy tylko udajesz?
Wiesz co mam na myśli :)))
tricolour

tricolour

01.07.2021 21:38

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na Manipulujesz.

@nielog
Widzisz? Masz się nie wcinać, bo nic nie rozumiesz, a dziadek ledwo ciągnie.
jazgdyni

jazgdyni

01.07.2021 21:27

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @JzG

Co się młocie wpie###alasz?
Won z mojego blogu folksdojczu, bo wszystkich denerwujesz kadłubie ułomny.
Pers

Pers

01.07.2021 21:32

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Była promocja, więc kupiłem

mitomanzgdyni
//kupiłem polski pionowy odkurzacz bezprzewodowy. (...) Jestem cholernie zadowolony z tego nabytku.//
Używaj! W końcu się może na coś przydasz w domu.
Jabe

Jabe

01.07.2021 17:00

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

Doskonale rozwija się bajkopisarstwo.
Niezalogowany

Niezalogowany

01.07.2021 18:56

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Doskonale rozwija się

"Doskonale rozwija się bajkopisarstwo." W Rosji. Ulubione bajki Kremla to te o tym, jak cudownie byłoby w Rosji, gdyby złośliwi reptilianie i iluminaci wszystkiego złośliwie nie psuli.
jazgdyni

jazgdyni

01.07.2021 13:17

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Kaczyński (...) nie ma

Oczywiście, że właśnie Kaczyński, nawet chyba nie jedyny, wie do czego chce podążać. To stabilny, niekoniunkturalny wizjoner i mąż stanu.
Jabe

Jabe

01.07.2021 13:26

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Oczywiście, że właśnie

Czy coś świadczy, że Jarosław Kaczyński jest „stabilnym, niekoniunkturalnym wizjonerem i mężem stanu”? Do czego właściwie on chce podążać, prócz doraźnego poszerzania władzy?
jazgdyni

jazgdyni

01.07.2021 15:10

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Czy coś świadczy, że Jarosław

Wszystko świadczy.
Lecz jak ktoś ślepy, to co poradzić
jazgdyni

jazgdyni

01.07.2021 15:13

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Czy coś świadczy, że Jarosław

Wszystko świadczy.
Lecz jak ktoś ślepy, to co poradzić
Niezalogowany

Niezalogowany

01.07.2021 15:43

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Czy coś świadczy, że Jarosław

"Do czego właściwie on chce podążać, prócz doraźnego poszerzania władzy?" Do potęgi Polski. Do dobrobytu i rozwoju Polaków. Do szacunku innych krajów do Polski. Do zapłacenia przez obu agresorów i inicjatorów II wojny światowej za zbrodnie i zniszczenia jakich dokonali w naszej Ojczyźnie.
Pers

Pers

01.07.2021 21:24

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Kaczyński (...) nie ma

niezalogowany
//Wszystkie lata rządów Dobrej Zmiany pokazują jednoznacznie dążenie do siły i niezależności Polski,//
Możesz podać jakieś konkretne przykłady tego "jednoznacznego dążenia do siły i niezależności Polski"?
(Tylko nie pisz o ustawie o IPN bo ten przykład siły i niezależności Polski wszyscy doskonale pamiętamy). 
Podaj inne.
Niezalogowany

Niezalogowany

02.07.2021 13:53

Dodane przez Pers w odpowiedzi na niezalogowany

"Możesz podać jakieś konkretne przykłady tego "jednoznacznego dążenia do siły i niezależności Polski"?" CPK. Przekop Mierzei Wiślanej. Wzmacnianie sił zbrojnych. Umacnianie polskiego przemysłu zbrojeniowego. Budowanie i umacnianie więzi z ramach Trójkąta Wyszehradzkiego. Usuwanie zależności od importu paliw z Rosji. Usuwanie agentury w strukturach władzy sądowniczej. Projekty wsparcia finansowego dla obywateli (w tym słynne "plusy", które tak straszliwie w d*pę pieką wrogów Polski)
Tezeusz

Tezeusz

01.07.2021 13:10

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Największy problem z tzw.

Jabe kręgosłup dla Ciebie ma twoj Putek. Pomódl się do niego będziesz szczęśliwy.
I nie wal tyle rano zioła.
jazgdyni

jazgdyni

01.07.2021 13:21

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Największy problem z tzw.

Kręgosłup nie jest jedną długą, esowatą kością. To mnóstwo, konkretnie 33 albo 34, kręgów. I faktycznie, niektóre kręgi są jakieś galaretowate. A inne lubią wypadać. Jak taki Gowin, czy histeryk Giżyński.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

01.07.2021 12:44

Autor bez kompleksów stwierdza, wiem, że nic nie wiem ☻☻
A dlaczego nie jest dobrze? Bo wy nie ruszcie naszych a my nie ruszamy waszych ☺☺
jazgdyni

jazgdyni

01.07.2021 13:15

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Autor bez kompleksów

Wiem, że nic nie wiem jako pierwszy powiedział Sokrates. Kudy mi do niego. Ale coś tam wiem, a w felietonie podałem tropy. Lecz wiedzieć tyle, że tą wiedzę można publicznie użyć, to bardzo niebezpieczne dla tego, co ujawnia. Słyszałeś Naszy jak Wałęsa wrzeszczał do Cenckiewicza - będziesz wisiał!!!
Kaczysta

Kaczysta

01.07.2021 19:41

Przeżyliśmy ORMO, przeżyliśmy ZOMO
Przeżyjemy Ekoterror, oraz zjebów HOMO!
Pers

Pers

01.07.2021 21:37

Dodane przez Kaczysta w odpowiedzi na Przeżyliśmy ORMO, przeżyliśmy

kaczysta
//Przeżyliśmy ORMO, przeżyliśmy ZOMO//
kaczystów też przeżyjemy.
J z L

JzL

01.07.2021 21:58

Dodane przez Kaczysta w odpowiedzi na Przeżyliśmy ORMO, przeżyliśmy

Kaczysta
Przeżyjemy też i turańską garbatonosą dzicz ze wschodu
jazgdyni

jazgdyni

02.07.2021 06:01

Dodane przez J z L w odpowiedzi na Kaczysta

@JzL
I obrzezaną - nie zapominaj. Tylko w trakcie ceremonii, przez tę przysłowiową rusko - chazarską niechlujność, obcięli nie tylko napletek, ale całą końcówkę. Fakt, była miniaturowa, więc można się było ciachnąć.
J z L

JzL

02.07.2021 07:05

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @JzL

Zastanawiam się, z jakim "bagażem" te sowieckie garbatonose szpiony zakończą swoją ziemską drogą i z jakimi myślami będą odchodzić z tego świata.
jazgdyni

jazgdyni

02.07.2021 07:19

Dodane przez J z L w odpowiedzi na Zastanawiam się, z jakim

@JzL
Odejdą, jak większość ruskich - pijani w sztok. Jakie myśli? 
Padną z sierpem w jednym oku i młotem w drugim. Z pieśnią na ustach.
ura, ura, ura
Czapajew gieroj
Za rodinu za Stalinu
Na boj na boj na boj
Za mir, za mir, za mir
Pabiedim wraga
Za matuszku Rossiju
Na biełowo cara
I job twoju mat'
My kulturnyj narod
Jan1797

Jan1797

01.07.2021 21:52

To większości, to proszę Autora zadanie niczym praca w kamieniołomie.
Czytałem dzisiaj o Holdingu Remontowej i Shipbuilding, kadrze zarządzającej, menadżerach i pracownikach.
Całkowicie pozytywnie o budowie niszczycieli min, technologii kadłubów ze stali amagnetycznej i całej reszcie
nowoczesnych niszczycieli min w Sojuszu Północnoatlantyckim. W komentarzach oczywiście o Szczecińskiej
stoczni, że tego nie da się dokończyć, bo nie mają itd. Dlaczego zapomnieli o; naszeblogi.pl;
i to ile trwa budowa od podstaw z menadżerami wcześniej optującymi za likwidacją? :-))
jazgdyni

jazgdyni

02.07.2021 07:11

Dodane przez Jan1797 w odpowiedzi na To większości, to proszę

@Jan1797
Remontową znam doskonale. Długo, zanim powstał holding. Ten Shipbuilding to dawniejsza Stocznia Północna, tuż za płotem Remontowej. Za komuny budowała wyłacznie barki desantowe dla Sojuza.
To, że Remontowa nie dała się spacyfikować, albo zniszczyć i wprost przeciwnie - wyrosła na potęgę światową, zawdzięcza tylko jednemu człowiekowi, wybitnej osobowości, którą bardzo podziwiałem, prezesowi i twórcy grupy, Piotrowi Soyce. Przez 20 lat, od 1989 do 2009 zbudował w Trójmieście wspaniały holding stoczniowy. Norwegowie go kochali i bardzo szanowali, a Niemcy nienawidzili. Ja w tym okresie w Remontowej brałem udział w poważnej przebudowie zwykłych tankowców na shuttle-tankery. Hiszpanie, Niemcy, czy Finowie nie byli w stanie tego zrobić.
Piotr Soyka odszedł w zeszłym roku. Człowiek renesansu. Dbał także o siebie, rodzinę i przyjaciół. Onegdaj najbogatszy człowiek Trójmiasta. Cześć jego pamięci
Jan1797

Jan1797

02.07.2021 17:13

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Jan1797

Panie Januszu,
Choć Piotr Soyca zbudował holding stoczniowy, wiem niewiele jak o większości dokonań
naszych stoczniowców. Barki desantowe jedynie kilka stoczni budowało, typu Północnego
- do dzisiaj duzi mają z tym problemy. Dokładnie o to chodzi, że na NB jest kilka osób
mogących nam pozostałym otworzyć z dumą oczęta :-)
Z drugiej strony, od kilku dni obserwujemy w części Europy bardzo znaczne przyspieszenie
stąd Lublin, Katowice i H. Mass z wizytą i w końcu pomniejsze przepychanki wśród totalnych
tylko skojarzenie z tematem notki.
Pozdrawiam
J z L

JzL

02.07.2021 07:31

Mamy tak zrąbaną i negującą wszelkie działania rządu opozycję że jeśli by się nie daj Boże dorwali do władzy, to:
- każą zwracać 500+ i kasę z Tarcz Morawieckiego wraz z odsetkami
- będą błagać Bidena, żeby przywrócił wizy
- zasypią Przekop Mierzei
- zwiną asfalt na Via Carpatia
Z taką nienawiścią do Polski są w stanie zrobić o wiele więcej.Nie można do tego dopuścić
Pers

Pers

02.07.2021 07:44

Dodane przez J z L w odpowiedzi na Mamy tak zrąbaną i negującą

husky
Naprawdę zamartwiam się o was angoli...
Taka dyskryminacja i segregacja, która was teraz dotyka to policzek w twarz ludzkości.
Co na to Elka?
Taki tezeusz może (ponoć) jechać na wczasy d do Chorwacji a wy?
Pogadajcie z Putinem, może udostępni wam jakiś kurort na Syberii? Dużo ich powstało za czasów CCCP.
A widziałeś jak kacapy potraktowały tego waszego Defendera co to drogę pomylił niedaleko Krymu? 
Dlaczego tak was nie lubią?... Przecież jesteście globalną potęgą morską, przed którą klękają narody i słońce nad wami nie zachodzi.
Niezalogowany

Niezalogowany

02.07.2021 08:35

Dodane przez Pers w odpowiedzi na husky

"Dlaczego tak was nie lubią?" Bo ruscy straszliwie boją się Anglii. Brytyjskie służby specjalne należą do tych najskuteczniej rozgrywających Rosję i wymierzających Kremlowi najdotkliwsze ciosy. Stąd ruscy muszą przy każdej okazji odreagowywać swoją bezsilność, właśnie takimi emocjonalnymi popisami jak ten przytoczony.
Pers

Pers

02.07.2021 08:46

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Dlaczego tak was nie lubią?"

niezalogowany
// Brytyjskie służby specjalne należą do tych najskuteczniej rozgrywających Rosję i wymierzających Kremlowi najdotkliwsze ciosy.//
Należały. Czas przeszły dokonany.
Okazuje się, że starczy rzucić im przed dziub parę kapiszonów i uciekają z podwiniętym ogonem :))))
Niezalogowany

Niezalogowany

02.07.2021 10:52

Dodane przez Pers w odpowiedzi na niezalogowany

"Okazuje się, że starczy rzucić im przed dziub parę kapiszonów i uciekają z podwiniętym ogonem" Kłamstwo i manipulacja. Udajesz idiotę, który nie odróżnia służb specjalnych od sił zbrojnych. A faktem jest, że ruscy mają wciąż tyłek prany równo przez brytyjskie służby specjalne i będzie tak zawsze, bo po prostu wynika to z różnicy jakościowej. "starczy rzucić im przed dziub parę kapiszonów i uciekają z podwiniętym ogonem" Błąd. To się nazywa rozpoznanie przez prowokację i służyło tylko do zbadania reakcji rosyjskiej na tym terenie. Prowokacja zakończyła się sukcesem, bo ruscy ujawnili swój beznadziejny czas reakcji, co jest istotną informacją strategiczną dla krajów NATO.
Pers

Pers

02.07.2021 22:48

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Okazuje się, że starczy

niezalogowany
Marynarka wojenna USA twierdzi, że Rosja celowo zaatakowała amerykańskie niszczyciele i ukraińskie okręty wojenne za pomocą systemów walki elektronicznej.
Strona amerykańska oskarżyła rosyjskie wojsko o „celowe” używanie systemów walki elektronicznej przeciwko niszczycielowi US Navy USS Ross i ukraińskim okrętom wojennym, które prowadzą duże ćwiczenia wojskowe w pobliżu Krymu.
Stany Zjednoczone wyraziły zaniepokojenie korzystaniem przez Rosję z rosyjskiego systemu automatycznej identyfikacji (AIS), który jest alternatywą dla amerykańskiego globalnego systemu pozycjonowania (GPS). Rzeczywiście, strona amerykańska uważa, że ​​użycie nowego rosyjskiego systemu AIS jest próbą wypracowania przewagi w namierzaniu i rozwijaniu zdolności do fałszowania geolokalizacji.
Według wersji dostarczonej przez Waszyngton, po potężnym uderzeniu, system nawigacji amerykańskiego niszczyciela rakietowego został „wyłączony” i zwariował.
Dowództwo amerykańskie upierało się, że taki atak może być bardzo niebezpieczny, ponieważ z powodu przerwy w działaniu systemu nawigacyjnego statki alianckie mogą nawet przez pomyłkę zaatakować się nawzajem.
Niezalogowany

Niezalogowany

03.07.2021 08:26

Dodane przez Pers w odpowiedzi na niezalogowany

"Dowództwo amerykańskie upierało się, że taki atak może być bardzo niebezpieczny" Ty naiwnie, nie mając pojęcia o działaniach służb specjalnych i armii, interpretujesz to jako "hehe, Amerykanie zostali pokonani przez super broń Rosji". A tymczasem tego rodzaju komunikaty oznaczają tak naprawdę "Bez problemu jesteśmy w stanie dać odpór tej przestarzałej ruskiej zabawce, skopiowanej znaszej technologii sprzed 20 lat, ale okłamiemy ich, że tego nie potrafimy, a przy okazji zyskamy argument za zwiększeniem finansowania dla naszych projektów rozwoju tajnych broni". Tak to się odczytuje, gdybyś miał najmniejsze pojęcie o geopolityce (a takowego nie masz, bo jesteś szeregowym wklejaczem kłamstw i dezinformacji).

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
jazgdyni
Nazwa bloga:
Żadnej bieżączki i propagandy
Zawód:
inżynier elektronik, oficer ETO (statki offshore), obecnie zasłużenie odpoczywa
Miasto:
Gdynia

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 157
Liczba wyświetleń: 8,956,636
Liczba komentarzy: 32,585

Ostatnie wpisy blogera

  • Czyżby wreszcie? Budowa IV RP start!
  • Boski nekar – eliksir życia
  • Wreszcie to się stało

Moje ostatnie komentarze

  •  Ciekawe.
  • @paparazziPapaFakt, niestety swoje lata mam. Mimo tego, jak się przekonał o tym jeden naćpany gangus, całkiem niedawno, gdy złapałem go w precyzyjnym miejscu, że aż uklęknął i błagał o łaskę. I mam…
  •       @Ula UjejskaCześć Ulu. Jakże miło cię ponownie widać. Mam nadzieję, że ze zdrowiem wszystko w porządku?Widzisz, moi przodkowie to kresy. Czyli Rzeczpospolita ON.…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • PROWOKATOR
  • Czego my nie wiemy, choć powinniśmy wiedzieć.
  • Mafia powstała w Trójmieście. Tak, jak obecny rząd.

Ostatnio komentowane

  • EsaurGappa, Właśnie widziałem nagranie z Belfastu gdzie morderca z Sudanu na oczach Irlandczyków mordował ich rodaka,z tego filmiku wynika że miejscowi byli bezbronni,a najstarszy z nich jakiś gość 60 + jako…
  • Tomaszek, Punkt widzenia z miejsca siedzenia .
  • jazgdyni,  Ciekawe.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności