Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Czy grozi nam interwencja rosyjska?
Wysłane przez Radosław w 21-06-2021 [22:04]
Ile było śmiechu kiedy Antoni Macierewicz po katastrofie smoleńskiej twierdził, że jest to wypowiedzenie Polsce wojny. No i proszę ostatnio na posiedzeniu tajnym Sejmu Jarosław Kaczyński stwierdził, że Rosja ma gotowe plany inwazji na Polskę. Sam pamiętam jak redaktor Talaga w "Rzeczpospolitej" kilka lat temu ostrzegał nas, że czeka nas wojna z Rosją. Nieprzypadkowo wojska rosyjsko-białoruskie od lat w ramach ćwiczeń Zapad planowały atak na Polskę. Nieprzypadkowo Białoruś drażni Polskę kolejnymi prowokacjami ustawiając między innymi świętem narodowym dzień wkroczenia rosyjskich wojsk do Polski- robi to na zlecenie Putina; nieprzypadkowo wyciekły maile najważniejszych polityków w naszym kraju i zostały opublikowane na rosyjskiej stronie. To wszystko ma swój cel- a jest nim inwazja na Polskę.
Lech Kaczyński trafnie przewidział posunięcia Rosji i się temu przeciwstawił; skutecznie zagrażał interesom Putina. Stąd jego podmiotowa polityka międzynarodowa mająca na celu zapewnienia Polsce bezpieczeństwa energetycznego; stąd ta determinacja w dążeniu zainstalowania w Polsce tarczy antyrakietowej. Rząd Prawa i Sprawiedliwości zlikwidował WSI, które były kontynuacją rosyjskiej GRU; dążył do usunięcia z polskiego wojska rosyjskiej agentury. Celem było zbudowanie niepodległego, suwerennego silnego państwa polskiego wolnego od wpływów obcych państw. Co prawda w 1989 roku Polska odzyskała niepodległość to jednak agentury obcych mocarstw oraz innych organizacji pozostawały nienaruszone; działo się to kosztem polskiego narodu. Wystarczyło, ze do władzy doszło Prawo i Sprawiedliwość, polskie stronnictwo patriotyczne, które chciało ten stan zmienić i służyć polskiemu narodowi- wówczas nastąpił gwałtowny atak i trwa on do dzisiaj. Przypominamy sobie jak władze PO twierdziły, że nie można zmniejszyć wieku emerytalnego; że nie ma pieniędzy na transfery społeczne. Wystarczy przypomnieć sobie jaka była najniższa stawka godzinowa za pracę za rządów PO a jaka jest dzisiaj; jaka jest najniższa pensja obecnie a jaka za czasów Donalda Tuska Dlatego obecna władza jest przedmiotem takiej nienawiści sił, które nie działają w interesie Polski, bo nasze państwo za rządów Donalda Tuska było likwidowane i to nie był przypadek.
Lech Kaczyński prowadził politykę post-jagiellońską; za jego czasów Polska stała się liderem w Europie Środkowo- Wschodniej. Doskonale zdawał sobie sprawę z sojuszu niemiecko-rosyjskiego i chciał temu przeciwdziałać. Przede wszystkim jednak upatrywał zagrożenia w Rosji i próbował je powstrzymać- kiedy ta próbowała napaść na Gruzję stanowczo zareagował a Putin takich rzeczy nie wybacza. Smoleńsk był częścią rosyjskiego planu: najpierw wymordowano elitę narodu, które mogłaby uczynić Polskę silną, a przecież Putin chce odbudować dawne imperium- Polska niepodległa jest w takiej sytuacji jak piąte koło u wozu. Kolejnym etapem będzie inwazja.
Warto w tej sytuacji się przyjrzeć tak zwanej "prawdziwej prawicy" czyli Konfederacji- co mówi w tej sprawie. Zarówno Michalkiewicz i Korwin-Mikke twierdzą, że Putin nie miał interesu w zabijaniu Lecha Kaczyńskiego pod Smoleńskiem,, jakby całkowicie nie dopuszczali u niego motywu zemsty. On zwyczajnie nie mógł mu darować tego, że zagrażał jego interesom.Skoro Putin morduje swoich przeciwników w Rosji to czemu miałby nie postąpić tak z naszym prezydentem, który mu się stawiał i zagrażał jego planom oraz interesom? Pamiętam, ze kiedy padły strzały w pobliżu Lecha Kaczyńskiego, który był w Gruzji Michalkiewicz kpił z tego, że to były "strzały na wiwat". Do dziś Korwin-Mikke twierdzi, że Putin nie jest imperialistą a Rosja nie jest dla Polski zagrożeniem i nie ma powodu, aby prowadzić nieprzyjazną politykę wobec Rosji.Według niego to Gruzja wywołała wojnę z Rosją. Niech każdy zastanowi się nad tymi wypowiedziami i wyciągnie z tego odpowiednie wnioski.
Komentarze
21-06-2021 [22:19] - Pers | Link: Widzę, że upały jednak
Widzę, że upały jednak niektórym szkodzą...
21-06-2021 [22:48] - J z L | Link: 76 lat temu kacapy zjadały
76 lat temu kacapy zjadały mojemu wujkowi pastę do butów jako omastę do chleba.
Dzisiaj pomścili Go Duńczycy!
21-06-2021 [22:52] - rolnik z mazur | Link: Jz l
Jz l
To jakiś mało odważny jak sobie pozwalał pastę do butów żreć. Miał spore zapasy tej pasty - czarną czy brązową żarli?
21-06-2021 [22:49] - rolnik z mazur | Link: @ autor,
@ autor,
idź się przewietrz chłopie bo ci mózg się przegrzał a potemu i dź do składzie z drankami i zacznij strugac pistolety. Ty nie masz niczym pojęcia chłopie. Takich bzdetów to już dawno nie czytałem. Lem miał rację..
21-06-2021 [23:07] - piastolsztyn | Link: Artykulik niżej, odrobinę
Artykulik niżej, odrobinę wcześniej, jest na zbliżony temat. Jakiś czas temu zamieściłem artykuł z pośrednim dowodem na zamach w Smoleńsku. A tak swoją drogą, Gruzini mieli nowoczesne rakiety z Izraela, które nie były w stanie zestrzelić ruskich samolotów. Dwa dni przed atakiem premier Izraela był w Moskwie i jest to dowód pośredni na handel. Dopiero przestarzałe rakiety przywiezione przez Kaczyńskiego dały łupnia ruskim samolotom. Stara prawda, że podstawową broń należy mieć własną. Trump raczej nie zdradziłby Polski. Ale Biden? Może już zdradził, za niską cenę?
21-06-2021 [23:23] - rolnik z mazur | Link: @ piastolszyn,
@ piastolszyn,
nie chce mi się komentować takich bzdetów. I co Kaczyński przewiózł te rakiety w bagażu podręcznym do, Gruzji? Kolego zarówno Trump jak i Biden by Polskę zdradzili, gdyby mieli taki interes. Nie rozumiem jak można być takim naiwniakiem. Nie znasz historii.? Takie głupoty są wyjątkowo szkodliwe i dlatego tępie taki sposób myślenia choć nie chce mi się.
22-06-2021 [06:31] - Niezalogowany | Link: "I co Kaczyński przewiózł te
"I co Kaczyński przewiózł te rakiety w bagażu podręcznym do, Gruzji?"
Nie. Wysłano je transportami wojskowymi.
22-06-2021 [10:15] - rolnik z mazur | Link: @ nielog
@ nielog
To ty nie wiesz, że to przestępstwo? Jest przestępstwem export broni w rejony konfliktów. Za to można iść siedzieć.
22-06-2021 [11:00] - Niezalogowany | Link: "To ty nie wiesz, że to
"To ty nie wiesz, że to przestępstwo?"
Nie, to nie jest przestępstwo. Gruzja nie jest "rejonem konfliktu", jest niepodległym państwem. I Gruzja miała prawo szukać sojuszników i wsparcia militarnego.
22-06-2021 [11:23] - rolnik z mazur | Link: @ nielog
@ nielog
Konia kują a żaba nogę podstawia. Ty naprawdę tak czy ci płacą za to... Bo jak to drugie to rozumiem.
21-06-2021 [23:48] - Jabe | Link: Jak komukolwiek mogło się
Jak komukolwiek mogło się uroić, że Rosja nie ma planów wojny z Polską? Pytanie, czy Polska ma plany wojny z Rosją.
Konfederacją nie jest „tak zwaną” prawicą – jest jedynym cokolwiek znaczącym ugrupowaniem prawicowym. To jednak ma się nijak do sympatii czy antypatii do Rosji.
Niestety prawda jest taka, że jeśli Polska się kiedyś zdobędzie na wybijanie na niepodległość, jakieś unormowanie stosunków z Rosją będzie konieczne.
22-06-2021 [06:31] - Niezalogowany | Link: "unormowanie stosunków z
"unormowanie stosunków z Rosją będzie konieczne"
Klasyczny punkt rosysjkich narracji wpływu: "unormowanie".
Nie jest możliwe "unormowanie" z mordercami naszego Prezydenta i naszych elit w Smoleńsku.
Nie jest możliwe "unormowanie" z okupantami i niszczycielami Polski, bez których wsparcia III Rzesza nie mogłaby zaistnieć.
Nie jest możliwe "unormowanie" z centrum sterowania dziesiątków agentów wpływu w polityce od lat hamujących rozwój i dobrobyt Polaków.
Nie jest możliwe "unormowanie" z totalitarną tyranią, chcącą zniszczyć nie tylko Polskę, ale i naszych wschodnich sąsiadów.
Nie jest możliwe "unormowanie" z Imperium Zła.
22-06-2021 [06:54] - Jabe | Link: Politykę należy rozważać na
Politykę należy rozważać na zimno. Niestety ani Pan, ani „klasa polityczna” tego nie potraficie.
22-06-2021 [09:30] - Niezalogowany | Link: "Politykę należy rozważać na
"Politykę należy rozważać na zimno".
Zgadza się. I jedyna możliwa zimna ocena jest taka: z mordercą i agresorem nie robi się interesów.
22-06-2021 [09:39] - Jabe | Link: To nie jest zimna ocena.
To nie jest zimna ocena.
22-06-2021 [06:35] - Niezalogowany | Link: "Konfederacją nie jest „tak
"Konfederacją nie jest „tak zwaną” prawicą – jest jedynym cokolwiek znaczącym ugrupowaniem prawicowym"
Nie jest ugrupowaniem prawicowym, ale komediancką trupą rosyjskich agentów wpływu i zależnych od nich finansowo i psychicznie pożytecznych idiotów. "Ugrupowanie prawicowe" które w krytycznych momentach zawsze podnosi karnie łapki w głosowaniach tak samo, jak głosuje niemiecko-rosyjsko-oligarchiczno-postkomunistyczna Platforma?
22-06-2021 [06:56] - Jabe | Link: Nawet gdyby tak było, co ma
Nawet gdyby tak było, co ma piernik do wiatraka?
22-06-2021 [06:51] - NASZ_HENRY | Link: Strachy na Lachy ☺☻
Strachy na Lachy ☺☻
22-06-2021 [09:11] - J z L | Link: "Móc decydować o kształcie
"Móc decydować o kształcie państwa, cieszyć się jego niezależnością, przyjaźnić się z kim nam po drodze i robić interesy z kim chcemy i mieć prawo do obrony swoich wartości... czy my naprawdę tak wiele chcemy?"
https://pbs.twimg.com/media/E4D_DKCVoAIskRU?format=jpg&name=small